Headlines















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Verkiezingen Zweden: Gezin leider anti-immigratie partij met onthoofding bedreigd

Gemeenteraadslid Groenen belooft liberalen de stemmen van duizenden moslims als hij toestemming krijgt voor bouw nieuwe moskee – Sociaaldemocratische kandidaat van lijst gehaald nadat hij schreef dat de islamitische wet boven de Zweedse wet moet worden gesteld

 
Jimmie Akesson, leider van de rechtse vrijheidspartij Zweden Democraten. (Afbeelding: Getty Images (4)).

Als de peilingen kloppen zullen de verkiezingen in Zweden morgen een ware slachting opleveren voor de traditionele partijen, die door het openzetten van de grenzen het ooit zo vreedzame Scandinavische land in een ‘islamitisch hellegat’ hebben veranderd. Met behulp van de ook daar door links gecontroleerde media probeert de gevestigde orde er alles aan te doen om de anti-immigratie partij die fors lijkt te gaan winnen, de Zweden Democraten, zwart te maken. Gisteren drukte een Zweedse krant een brief af met het logo van ISIS, waarin gedreigd wordt dat de leider van deze partij en diens 4 jarige zoontje zal worden onthoofd als hij zich niet voor morgen terugtrekt.

 

De dreigbrief aan Jimmie Akesson en zijn zoontje was geschreven in het Arabisch en het Zweeds, en bevatte ook regels die afkomstig zijn van een ISIS strijdlied. De politie onderzoekt momenteel of de doodsbedreiging echt afkomstig is van een ISIS cel in Zweden.

Eerder werd een kandidaat van de sociaaldemocraten betrapt op het verspreiden van in het Arabisch geschreven leugens over de Zweden Democraten op social media. Zo beweerde hij dat de partij grote aantallen migranten wil deporteren, en halal vlees wil verbieden. (1)

Een andere sociaaldemocraat werd van de lijst afgevoerd omdat hij tijdens de campagne had gezegd dat de islamitische wetten boven de Zweedse moeten worden gesteld, dat vrouwen van Arabische afkomst allemaal een sluier moeten dragen, en dat zieke moslimkinderen niet in door niet-islamitische artsen zouden moeten worden behandeld.

Moslim gemeenteraadslid Groenen biedt stemmen aan in ruil voor bouw moskee

Nog een ander schandaal:  een gemeenteraadslid van de Groene Partij, Ali Khalil, bood in Botkyra een lid van de liberale partij Moderaterna de stemmen van 3000 moslims aan in ruil voor een bouwvergunning voor een nieuwe, veel grotere moskee. Toen geheime geluidsopnames van zijn voorstel uitlekten, werd Khalil van de kieslijst gehaald. En pas op dat moment toonden de liberalen zich ‘geschokt’, want eerder beloofden ze de moslimleider serieus over diens voorstel na te denken.

Staatsdeskundige Bo Rothstein gaf als commentaar dat het op deze manier proberen te kopen van stemmen een teken is van een zwakke democratie, iets dat normaal gesproken alleen in Derde Wereldlanden voorkomt. ‘Het is een variant van politieke corruptie.’ Nog ongewoner is het volgens hem dat een politieke tegenstander (de liberalen) aanvankelijk nog leek te willen onderhandelen ook over dit anti-democratische voorstel. (2)

De sociaaldemocraten dreigen morgen net als eerder in Nederland en Duitsland hun grootste nederlaag ooit te gaan lijden. De Zweden Democraten liggen op koers om bijna net zo groot te worden, en volgens sommige opiniepeilers zelfs groter. De enorme geweld- en criminaliteit explosie als gevolg van het binnenlaten van honderdduizenden moslimmigranten is samen met het lidmaatschap van de EU het belangrijkste onderwerp waar de verkiezingen om draaien. (3)

Wilders al veel vaker met de dood bedreigd door moslims

In eigen land werd onlangs PVV-leider Geert Wilders voor de zoveelste keer met de dood bedreigd toen hij een cartoonwedstrijd over de islamitische profeet (annex pedofiele massamoordenaar) Mohammed wilde organiseren. Wilders besloot die wedstrijd te schrappen omdat ook andere Nederlanders het gevaar liepen het slachtoffer te worden van radicale moslims.

Kort daarna stak een Afghaanse moslimmigrant op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen met een mes neer, die daarbij zwaar gewond raakten. Zijn motief: Nederland heeft niet genoeg respect voor de islam.


Xander

(1) Breitbart
(2) Breitbart
(3) Breitbart
(4) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik) 

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning, antisemitisme of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten. Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Inhoudelijke geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

JP op 08-09-2018 15:28

Zweden is ons "voorland".

willy op 08-09-2018 15:43

Geschokt ben ik door dit artikel te lezen sommige politiekers in Zweden doen een ware knieval voor de islam! Dat mensen die tegen immigratie zijn met de dood worden bedreigd is schandalig en is de schuld van een overheid en het resultaat van een disfunctionele staat die zijn burgers niet kan beschermen! Een staat die zijn eigen volk niet meer op de eerste plaats zet maar de globalisatie verheerlijkt is een ware kankergezwel dat mag weg teren tot op het bot!! we leven is een onhoudbare wereld en een EU dat zijn eigen volk verraad voor een religie waar niets menselijk aan is !! Shalom

Dago op 08-09-2018 16:02

Hou er maar rekening mee dat de Zweedse Democraten juist niet gaan winnen. De Zweedse is al voor een gedeelte moslim geworden, net zoals elders in Europa. Het Christendom werd 1200 jaar geleden door de meeste Europeanen net zo enthousiat omarmd. Theologen hebben vorige maand bevestigd dat i hunbescheiden opinieEuropa Islamitisch wordt, zonder uitzondering. 

De Vreemdeling op 08-09-2018 16:11

Dago , wat die theologen zeggen (liegen) is beinvloeding en hoeft nog niet de waarheid te zijn.

Dago op 08-09-2018 16:55

Wil niet zeggen dat ik er blij mee ben maar het is voorbij, over.  We kunnen beter erkennen dat het gaat veranderen dan stug volhouden dat het zo blijft. 

Doordenker op 08-09-2018 16:59

Als de Democraten winnen in Zweden, zal dat ongetwijfeld weer een zwarte dag worden voor onze 'betrouwbare' (sic) mainstream media.

Het belerende vingertje van linkse politieke (dwaal)lichten en mainstream media zal de gehersenspoelde bevolking ongetwijfeld weer duchtig de les gaan spellen en een schuldgevoel proberen aan te praten over toenemend racisme, populisme, nazime, islamofobie, intolerantie, de afwijzing van de 'verrijking' door andere culturen en religies die ze ons ongevraagd door de strot willen duwen, enz.

Tom Hendrix op 08-09-2018 17:01

@ Willy: 15.43. uur. Ik ben het roerend met U eens, Willy. We zijn verraden, door eigen politici, "van links tot rechts", en ik heb sterk het vermoeden, dat de echt macht in Europa, bij de Bilderbergbende ligt. Althans zo voel ik dat nu aan, onze democratie is volledig weg.

Bundy op 08-09-2018 17:08
Cale op 08-09-2018 17:52

Zou het al tot iedereen in (west) Europa zijn doorgedrongen dat het islam gevaar onze samenleving is binnengedrongen en het bedreigd? Of denken de meesten og steeds dat het wel meevalt en kijken weg? Wat moet er gebeuren voordat men wakker wordt? We zitten nu op een keerpunt. Moslims zijn zich steeds meer aan het organiseren. Het aantal neemt toe. In NL is de voorzitter van de Tweede Kamer een moslima. Denk in de 2e Kamer. De burgemeesters van Rotterdam en Apeldoorn zijn moslims. Alle Turken en Marokkanen in NL hebben twee paspoorten. Er bestaat geen enkele solidariteit met de Nederlandse samenleving. De problemen stapelen zich op. Het toegeven door de overheid wordt steeds krampachtiger. Dit gaat verkeerd mensen. De zielige moslim typetjes waar links zich zo mee begaan voelt transformeren zich in een politieke en militairistische macht die z´n weerga niet kent. Nu wegkijken betekent zelfmoord. Wordt bezorgd en heel boos. Denk aan je kinderen!

Tabris op 08-09-2018 18:14

Zolang de cult van islam op deze aarde bestaat zal er nooit vrede zijn omdat de islamieten in naam van hun afgod ‘allah’ ongelovigen kunnen:

Vermoorden, oorlog voeren, verkrachten, onderwerpen, discrimineren, bestelen en beroven, martelen, treiteren, chanteren, omkopen, corrumperen, beliegen en bedriegen, bedreigen, vernielen en ga zo nog maar een tijdje door.

De islam laat het slechtste in de mens uitkomen. Lieden die sympathiseren, zich bekeren of willens en wetens deze cult niet verlaten zijn in mijn mening tot in hun kern door en door slechte mensen zonder een geweten achter een hypocriete façade.

Daarom kan een moslim kan nog zo vriendelijk overkomen, ik vertrouw hem/haar nooit want dat gedrag behoort bij de misleiding die elke moslim opgedragen is vanuit hun schijnheilige boek de koran.

Tabris op 08-09-2018 18:20

@ Xandernieuws

Beste Xander, kunt u eens uw licht laten schijnen over de Schild & Vrienden groep in Vlaanderen. Zijn zij echt een wolf in schaapskleren of worden zij door de media onterecht zwart gemaakt?

Perry op 08-09-2018 19:04

Als ik dat zo lees krijg ik steeds meer hoop dat die oprukkende islamitische kamelen ideologie tot staan wordt gebracht en in de toekomst terug gedrongen gaat worden. 

@ Dago, wat jij beweert, daar geloof ik helemaal niks van , de overgrote meerderheid hier in Europa omarmd die islam echt niet hoor. De overgrote meerderheid zal als het erop aan komt zich hun vrijheden die ze nu hebben echt niet laten afnemen door een achterlijke middeleeuwse ideologie die zich islam noemt, maar zal zich er juist tegen verzetten en de strijd aan gaan tegen die islam.

Janus op 08-09-2018 19:10

Stel nu dat deze 'islam-circus' alleen maar bedoeld is om de mindset van de niet moslims zover te krijgen dat we uiteindelijk al onze vrijheden prijsgeven, dat we alsware de eugenetica op ons zelf afroepen.

Half mens half robot, die alleen nog maar iets op commando doen/niet doen en gecontroleerd worden door digitale grenzen. Qua geld is dit al gebeurt. Orwell -> 1984. Of zit ik nu uit mijn nek te l****n? 

Just a thought.

patje op 08-09-2018 19:26

Europa is niet verloren en zal Nooit verloren gaan. Veel mensen zeggen dat de Europese mannen geen echte mannen meer zijn. Wacht maar af , als puntje echt bij paaltje komt dan zullen zelfs de allergrootste nerds en kantoorklerken etc etc zich gaan ontpoppen tot Leeuwen , zeker als hun kinderen etc worden bedreigd. Nogmaals , mocht het er ooit daadwerkelijk op aankomen , dan zullen de rapen echt heel erg gaar zijn voor diegenen die Europa denken te kunnen onderwerpen. Ja , veel mannen hier zijn ''ingedut'' , maar het beest , de barbaar zit er gewoon nog 100% in , alleen hij komt er pas uit als di tijd daar is. En vergeet nooit : Wij zijn echt met Veel meer. Kortom , Europa zal zegevieren en nooit tenonder gaan .... Nooit !!! ... We shall never surrender , nooit gedaan en zal ook never nooit gaan gebeuren.

Doordenker op 08-09-2018 19:31

@Tabris

Schild en Vrienden (S&V) ken ik niet genoeg om er veel over te kunnen zeggen.

De VRT ken ik echter wel goed genoeg om te weten dat de linkse VRT berichtgeving leugenachtig en volstrekt Onbetrouwbaar  is.

Volgens mij zijn mainstream media, zoals de VRT en NPO, met hun links activistische journalisten, een regelrecht gevaar gaan vormen voor de democratie. Alleszins een veel groter gevaar dan een relatief onbelangrijke vereniging zoals S&V.Wellicht werd S&V inderdaad ‘geframed’ (er in geluisd) door linkse VRT journalisten zoals de voorzitter van S&V uitlegt in deze video: https://www.gva.be/cnt/dmf20180906_03709837/oprichter-schild-vrienden-vrt-manipuleert-jullie-met-je-eigen-belastinggeld

De Vreemdeling op 08-09-2018 20:57

@ Perry,  Dago behoort tot de mensen die de hoop hebben opgegeven en liever moslim willen worden om zo hun eigen hoofd te redden

Steven op 08-09-2018 22:28

"zieke moslimkinderen zouden niet door een niet-islamitische artsen behandeld mogen worden"...

Maar een uitkering ontvangen van een niet-islamiet dat kan natuurlijk weer wel..

Hypocriet k*t volk!

Kees op 08-09-2018 22:51

Perry op 8-9.  Ja perry , 80%van de de hollandse bevolking heeft het te druk met ommondige dingen dan zich te verdiepen wat er achter hem gebeurd . Ze hebben toch hun natje en droogje en kijken liever naar domme t.v shows . Het meeste  mannenvolk in Europa  is verwijfd  . Gaan die echt verzet plegen ? Laat me niet lagen .

Het is gebeurd met Europa , De Europianen hebben hun kans verkeken.

mientje op 09-09-2018 00:39

De mensen geloven in een eftelingachtige sprookjes islam

Die bestaat niet

Offerfeest wel eens goed bekeken?

Ze offeren niets trouwens maar ..eten alles zelf op

Enorm bloedbad, vinden ze geweldig

Met dezelfde messen gaan ze ons te lijf

Wordt wakker voor het te laat is!!!

Pieter op 09-09-2018 01:36

Laat de Vikingen weer opstaan en strijden voor hun van oudsher mooie land.

Odin zal zegevieren

mientje op 09-09-2018 02:13

@Pieter   01.36 Odin met zijn achtbenige paard???

We hebben de Vader de Zoon en de Heilige Geest

En de heilige moeder Maria

Vrede zij met u

 

Allen: verder praten op het geloofsforum. Mod.

van buiten op 09-09-2018 05:22

Er komen binnenkort zeer zware tijden aan in de wereld.

willy op 09-09-2018 10:13

@Tom Hendrix : Juiste opmerking de democratie bestaat in wezen niet echt, zoals ook de vrije meningsuiting !! Shalom

kim op 09-09-2018 10:49

Dat er koppen gaan rollen is duidelijk, maar niet van de Zweden. Het woord recalcitrant is op mij van toepassing. Als ik het mag beleven om een kleinzoon in mijn armen te houden zou ik graag hem de naam Evan influisteren, dat betekent :jonge krijger. 

Tom Hendrix op 09-09-2018 16:06

@Willy: 10.13. uur. Net wat U zegt, Willy. 

marnix op 09-09-2018 18:34

Als de stembussen elektronisch zijn. Dan weten we reeds de uitslag, voor de eerste Zweed gaat binnenlopen in een stemlokaal.

Héél Duitsland is Merkel is laaiend op haar, en terug verkozen! Met glans en succes gaan ve verder in de vernieling en vernedering.

kim op 09-09-2018 19:54

Allen: wat een onzin kramen jullie uit, waarschijnlijk mannen die zo reageren, doe eens iets, in plaats van -Net wat U zegt-, of, -Juiste opmerking-, of -er komen zware tijden aan-, daar heeft de mensdom geen ene moer aan. U allen bent de mensdom en gooi de grenzen dicht en zo voorts. Verdedig u zelf.

Wachten op de verlossing is heel egoistisch, waarom ik dit zeg is een feit, doe iets 'in plaats van'.

Mijn ouders en voorouders en zo voort, hebben gevochten als (blanke) leeuwen, maar er zijn geen Geuzen meer. Wat een jammerlijk Volk is dit geworden, wat voor Geloof iedereen hier ook beleid, het is diep triest. Ik ben de generatie na mijn ouders en ik heb volwassen kinderen maar het einde is zoek, want niemand die iets doet. Demonstreren heeft geen enkele zin en praat maar niet meer met de Welkom-Knikkers. Het is tijd voor Ons en niet meer mekkeren en jammeren, het uur is nu. en echt waar, zolang jullie leven in ons prachtig bestaan geef allen een hand en maak een cirkel rondom jullie bestaan en leefgebied, het wachten doe je maar bij een busstation maar ga nu daadwerkelijk aan de slag. Iedereen heeft handen, mijn hand heb ik al lang aan iedereen gereikt, waar zijn jullie.

Kim, wat heeft u weer een kritiek op anderen. Wilt u een gewelddadig evenement uitlokken. Denkt u nu echt dat dit de oplossing zal zijn. Op dit forum zijn provocaties verboden. Mod.

Pieter op 10-09-2018 02:53

Mientje 

Odin=God God=Odin god=alles alles=God

Als de moslims maar verslagen worden.

Daho op 10-09-2018 16:51

Heb de hoop nog niet opgegeven dat Europa weer terugkeert tot de Christelijke beschaving. Maar vindt het zeer onwaarschijnlijk gezien anti christelijke houding van de burgers zelf. Geloof in iets is menselijk. Bij gebrek aan een goed geloof gaan mensen het geestelijk vacuum opvullen met eerst allerlei lege, materialistische dingen zoals wij nu doen. Daarna wordt de volgende generatie weer zeer religieus. Vaak gebeurd dit door de meest aanvaarde religie aan te nemen. Een vacuum wotdt altijd gevuld, goedschiks of kwaadschiks. Is een van de interessantste punten uit The Fourth Turning. Dit boek is een eyeopener. Nogmaals, ik hoop dat we tijdig tot inkeer komen, maar ik denk dat de uitspraak van Jezus meer van toepassing zal zijn: wanneer de zoon des mensen terugkeerd, zal hij dan het geloof op aarde vinden?

Pieternella op 11-09-2018 16:21

Uitgaande van het doel wat er bereikt wil worden: Een nieuwe wereld orde, wordt er verdeeldheid gezaaid tussen de volken. Totdat de mensen gaan smeken om een oplossing. En dan komt er de zogenaamde 'Redding': De Nieuwe Wereld Orde, met een nepleider.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld