Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Christendom en islam worden samengevoegd in godsdienstlessen Duitse scholen

Islamisering Nederland: Na voorkomen grote terreuraanslag Rotterdam arresteert politie in Hattem enkele Syrische ‘baardmannen’ die een boswachter met een vuurwapen verwondden – Islamofascistische partij DENK stijgt in peilingen van 3 naar 7 zetels

 
De islamisering van het christendom als basis voor het samenvoegen van de grote wereldreligies is volgens sommigen de sleutel tot wereldvrede. (Afbeelding: Getty Images (4)).

De islamisering van Europa heeft bij onze Oosterburen nu ook de godsdienstlessen op scholen bereikt. Op het stadgymnasium in Dortmund is hiervoor een pilotproject gestart dat bedoeld is om straks in heel Duitsland in te voeren. Protestantse, katholieke en moslimleerlingen gaan gezamenlijke godsdienstlessen volgen. Hoe dat er in de praktijk uit gaat zien is ‘anyone’s guess’, aangezien het kerngeloof van christendom de grootst mogelijke godslastering in de islam is, en omgekeerd. Vermoedelijk zal het christelijke geloof flink verwaterd worden om tegemoet te komen aan de islamitische overtuigingen.

 

Christelijke en islamitische onderzoekers gaan het pilot project nauwgezet volgen, en naar aanleiding van de ervaringen serieus kijken of in heel Duitsland het godsdienstonderwijs op dezelfde wijze kan worden samengevoegd (1). Oftewel: geïslamiseerd, want de Duitse katholieke en protestantse leerlingen zullen hoogstwaarschijnlijk te horen gaan krijgen dat de God van de Bijbel feitelijk dezelfde is als Allah in de Koran, en Jezus net als Mohammed een grote ‘profeet’ was – en niet meer dan dat.

Christenen zullen hun geloof aanpassen aan moslims

Daarbij zal men op een levensgroot probleem stuiten, namelijk dat het kerngeloof van het traditionele christendom dat Jezus Christus de Zoon van God is, in de islam ‘shirk’ is, de grootst mogelijke godslastering die je onmiddellijk voor eeuwig tot de hel verdoemt. In het Nieuwe Testament van de Bijbel staat nu juist klip en klaar dat mensen die ‘de Vader en de Zoon’ ontkennen reeds in dit leven zijn veroordeeld, en iedereen die Jezus als Zoon van God afwijst zelf door God zal worden afgewezen.

Aangezien de ervaring leert dat maar heel weinig moslims bereid zijn water bij de wijn te doen zal dat hoogstwaarschijnlijk enkel door de christenen worden gedaan. Ze kunnen beginnen met het op één lijn stellen van Jezus en Mohammed als ‘profeten’, want ook moslims geloven dat er een ‘Isa’ (Jezus) heeft bestaan. Alleen was hun versie niet de Zoon van God, en stierf hij ook niet voor de zonden van de hele mensheid. Bovendien moet Isa –zelf ook een moslim- in de islam zijn meerdere erkennen in Mohammed.

In commentaren wordt cynisch gesteld dat het te hopen is dat moslimleerlingen voor het begin van de les worden ontwapend, want het uiten van de grootst mogelijke godslastering voor moslims – het geloof in Jezus Christus als de Zoon van God- mag in de islam onmiddellijk worden bestraft met de dood. Christelijke scholieren kunnen dit echter eenvoudig vermijden door er gewoon permanent hun mond over te houden.... (en dat is dan ook exact de bedoeling, schrijven wij er –hopelijk overbodig- bij).

Katholieken die nog altijd achter hun paus staan zullen mogelijk minder moeite hebben met het aanpassen van hun geloof aan de islam, aangezien Franciscus een van de grootste voorstanders is van het halen van miljoenen moslims naar Europa, de bouw van talloze moskeeën voor hen, en het stapsgewijs samenvoegen van beide religies.

Grote terreuraanslag Rotterdam voorkomen; politie arresteert ‘baardmannen’ in Hattem

De gevolgen van de islamisering van ons eigen land beginnen hoe langer hoe concreter te worden. Na het eerder deze week voorkomen van een grote terreuraanslag in Rotterdam is een zwaar bewapend arrestatieteam in Hattem een huis binnengevallen, waarna twee Syrische ‘baardmannen’ werden afgevoerd. Eerder hadden ze een boswachter beschoten, die door een kogel was geraakt. Volgens omwonenden gedroegen de moslims zich al langere tijd verdacht (2).

DENK stijgt van 3 naar 7 zetels

De islamofascistische partij die heel Nederland gedwongen aan de islam wil onderwerpen, DENK –en wier leider enige tijd geleden openlijk verklaarde dat Nederlanders die dit niet willen maar moeten ‘oprotten’-, stijgt in recente peilingen van 3 naar 7 zetels. (3)

Ze kunnen nu nog genegeerd worden, maar over 10 jaar, als het aandeel moslims in ons land dankzij het massa immigratie beleid van de EU nog veel harder is gegroeid, dan zouden ze wel eens een grote vinger in de pap kunnen krijgen, waarna de islamisering van ons land in een nog veel hogere versnelling zal worden gezet.

Het is sowieso absurd dat de partij aan de verkiezingen mag meedoen – alsof de Tweede Kamer 80 jaar geleden zonder enige weerstand een Nederlandse afdeling van Hitlers Nazi partij in ons parlement zou hebben geaccepteerd.

 

Xander

(1) Journalistenwatch
(2) Telegraaf
(3) Telegraaf
(4) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

Update: 

 https://www.politie.nl/nieuws/2018/september/29/hattem-wezep-onderzoek-na-melding-over-schot-in-bos.html

Er gaan allerlei verhalen rond in de media. Zo zou de boswachter verteld hebben dat hij is beschoten. De politie heeft de boswachter als getuige gehoord, en uit niets blijkt dat er iemand beschoten is.

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning, antisemitisme of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten. Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Inhoudelijke geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod. 

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Pipi op 30-09-2018 15:13

De boswachter werd Bijna geraakt...

Econoom op 30-09-2018 15:27

80 jaar geleden zat de NSB in de tweede kamer. DENK is de NSB van de 21e eeuw

willy op 30-09-2018 15:30

Dan zal het Chrislam worden! En na de godsdienst komen nu ook al islampartijen op die politiek gaan bedrijven in de EU ! Ilam en Christendom hebben geen raakpunten, de enige raakpunten zijn wat de profeet zelf heeft overgeschreven van de Bijbel en het NT !!! eigenlijk is de koran een vervalsing van de bijbel dat zijn de enige raakpunten! Nog nooit zijn Christenen zoveel vervolgd dan in moslimlanden dat mag ook eens gezegd en geschrreven worden!! Shalom

Cale op 30-09-2018 16:03

Xander, wederom dank voor de goede artikelen! En ja, met Denk heeft NL een heel groot probleem, een probleem dat niet meer op te lossen valt. Want dit heet ¨democratie¨. De denkfout is dat ipv van onze democratie in bescherming te nemen, laten we een partij toe die gericht is op het ondermijnen en gedwongen omvormen van de Nederlandse maatschappij. Dat zouden we nu juist moeten voorkomen. Maar behalve Wilders schijnt niemand deze redenatie te willen volgen. Dat geldt overigens voor heel west Europa. Waarom dit zo is begrijp ik nog steeds niet. Is het domme blindheid, een vooropgezet plan? Ik weet het niet, maar dat maakt niet meer uit. Het Zwaard van Damocles hangt aan een alsmaar dunner wordend draadje..

Jean op 30-09-2018 16:35

Is het nu iedereen duidelijk waarom er steeds gesproken wordt over het christen-dom?

Eelke Piers op 30-09-2018 17:01

......Het is sowieso absurd dat de partij aan de verkiezingen mag meedoen........

Dat heet gewoon democratie of moeten we dat ook afschaffen?

Cefas op 30-09-2018 17:19

Duitsland vernietigt zichzelf door het zelfbedrog dat het mogelijk is godsdiensten te vermengen, die haaks op elkaar staan. Europa wordt hierin in versneld tempo meegesleurd. Demonische godsdiensten vermengen zich niet met het christendom van Jezus de Messias.

ijan op 30-09-2018 17:20

Inderdaad  Jean, wij christenen zijn dom daarom christendom, wij laten ons zoals lammekes leiden naar de slachtbank.

Hans op 30-09-2018 17:32

Beste oplossing voor het probleem dat Christendom en islam worden samengevoegd in godsdienstlessen (Duitse) scholen, is bijzonder / godsdienstig onderwijs afschaffen, bij wet te verbieden en alleen maar openbaar onderwijs geven / door de overheid laten betalen. En bij de godsdienstlessen die op de openbare scholen worden gegeven een zo objectief / met zo min mogelijk waarde oordelen een algemene / vergelijkende impressie van de 5 of 10 grootste / belangrijkste godsdiensten plus het atheïsme, agnosticisme en in mijn ogen ook erg belangrijk het Animisme te geven.

Beste oplossing voor het probleem dat partijen op basis van godsdienst in de Eerste en Tweede Kamer betaaan, die eventueel ook nog openlijk vrouwen in de politiek weren en of mensen om andere redenen dan het geslacht discrimineren, is CDA, CU, SGP, Denk en elk andere partij die op basis van godsdienst politiek wil gaan voeren bij wet te verbieden.

Harold op 30-09-2018 17:45

Zie hier het resultaat van de ontkerkelijking. Ik zie generaties kinderen opgroeien die nog nooit een Bijbel in handen hebben gehad, die helemaal geen idee hebben wat een Bijbel is, laat staan dat ze ook maar enige notie hebben wat erin staat. De Bijbel daarentegen is Het krachtigste wapen tegen de islam. Sinds de oprichting van de islam is Europa altijd al in oorlog geweest met de islam. Dat begon al met de kruistochten. Niet dat de kruistochten veel leed hebben veroorzaakt, maar bij Europeanen was een diepgeworteld Godsbesef en de zekerheid dat de islam de tegenstander van het Christendom was.

Hetzelfde hebben we enkele eeuwen later gezien toen de Ottomanen voor de poorten van Wenen stonden om de rest van Europa te veroveren en te islamiseren. De overtuiging van de Polen en de Oostenrijkers dat islam staat voor anti-christelijk heeft dit voorkomen en de Ottomanen werden verdreven.

Sinds de jaren 60 toen steeds meer Bijbels bij het afval werden gegooid en men het eigenlijk allemaal wel beter wist, verdween ook definitief het laatste beetje Godsbesef bij de Europese bevolking. Het resultaat zien we nu. De islam, de oude Europese vijand wordt gewoon met open armen binnengelaten. Wat is er gebeurd? Is de islam veranderd, dat zij nu gewoon tussen haar oude vijanden kan wonen? Nee, de oude vijand Europa kent de Bijbel niet meer, kent de waarheid niet meer en kan daarom de islam niet meer als vijand herkennen.

Als Europese leiders, de Bijbel kenden, en nog een greintje besef van God hadden, dan had men een krachtig antwoord kunnen hebben op de islam. De Bijbel is volstrekt helder over religies als de islam. Vanuit dezelfde Bijbel leer je je vijanden kennen en weet je je vijand van repliek te dienen. De bekende geestelijke wapenrusting, waar Paulus over schrijft. Maar helaas geen enkele leider uit west Europese landen geloofd nog echt in de Bijbel en daarmee vertroebeld hun blik. De islam is ineens niet de vijand meer.

Zelfs gemakkelijk te herkennen verschillen tussen islam en Christendom worden niet meer waargenomen en islam wordt gewoon gezien als een dergelijke religie zoals Christendom. Klakkeloos wordt aangenomen dat zowel Christendom als islam dezelfde God eren, dat Jezus ook heus wel door de islam erkend wordt en dat islam helemaal niet zo gevaarlijk is.

Mensen neem de Bijbel in je hand en leer, vertel en vertel vooral eerlijk de Bijbelse waarheid over de islam, dit is de enigste manier om de leugens van de islam te ontmaskeren. Ook al is het eigenlijk al te laat. We zullen een roepende in de woestijn blijven, maar blijf het dan in ieder geval doen voor jezelf en vooral voor die ene naam, de naam waar Moslims voor zullen sidderen en de naam die iedere knie zal doen buigen inclusief alle moslimspanhangers.

Gerard op 30-09-2018 18:50

De jehova-getuigen kunnen ook gemeengoed maken met de nieuwe Wereldgodsdienst w.o. de islam, want zij geloven in hun misleidingen niet dat Jezus Christus de almachtig God is.

Dick op 30-09-2018 20:30

Als iedereen moslim word,,,, heeft de islam een groot probleem want er zou een stroming komen waar vele moslims zich bij de bekeerden zouden aansluiten,,

Toch?

Nobody op 30-09-2018 20:31

@Gerard, Ook ik geloof niet dat De Heer Jezus/Yeshua God is. Ik geloof dat hij de Zoon van God is!

Joh 3:16  Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.

De zoon van God, dat verhaal loopt als een rode draad door de hele Bijbel, en zeker zijn er passages die je kunt gebruiken dat de Vader en de Zoon een zijn, maar dan ontkracht je het woord van God.

In de aanstaande versmelting van de wereld religies is de Heer Jezus/Yeshua een obstakel voor de satanisten, daarom moet Jezus verdwijnen. Een manier om hem te laten verdwijnen is door te stellen dat Jezus God is en God Jezus. Want allah heeft geen zoon, vandaar het probleem. 

King James 1611 (online)

2 John 7,8,9,10,11

For many deceivers are entered into the world, who confess not that Jesus Christ is come in the flesh. This is a deceiver and an antichrist.

8Look to yourselves, that we lose not those things which we have wrought, but that we receive a full reward.

9Whosoever transgresseth, and abideth not in the doctrine of Christ, hath not God. He that abideth in the doctrine of Christ, he hath both the Father and the Son.

10If there come any unto you, and bring not this doctrine, receive him not into your house, neither bid him God speed:

11For he that biddeth him God speed is partaker of his evil deeds.

AEO op 30-09-2018 21:27

@Harold, 

Dat heb je zeer goed verwoord, ik zou het niet beter hebben kunnen doen. Ik zie dat wat er nu gebeurt de oordelen van God over Europa zijn. Het volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft. En het zal nog veel erger gaan worden. Deze week werd er nog op tijd een terreurcomplot verijdeld, maar de overheid zal vroeg of laat geen grip meer op de situatie hebben. Ik vind de updates van Amir Tsarfati opmerkelijk, hij belicht alles ook vanuit een profetisch Bijbels perspectief.

Kruisridder op 30-09-2018 23:25

Eelke, wat democratie? Er is nergens democratie. Overal worden de belangen van de elite gediend. Niet van de gewone man of vrouw hoor. Dat is in geen enkel land ter wereld het geval.....Hoe meer zetels DENK erbij krijgt, hoe sterker ook de PVV wordt.

mientje op 30-09-2018 23:49

@Harold, Als europese leiders de Bijbel zouden kennen......... zegt u

Merkel is domineesdochter, 

Kayfas op 01-10-2018 07:56

De ‘baardmannen’ schenen een luchtdrukpistool te hebben gebruikt, en zijn alweer vrij.... Tja....

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2325133/Verdachten-Hattem-vrijgelaten-schoten-met-luchtdrukpistool

ohje op 01-10-2018 10:23

Dag na dag hoor je niets anders dan islam.

Mensen worden zo gek als een deur en denken slim te zijn.

Pier op 01-10-2018 10:33

Beste Nobody op 30-9 20.31:

graag nodig ik je uit kennis te nemen van hetgeen ik hierna op het geloofsforum tegen de valse leer die jij hier verspreidt in zal brengen. 

Groet,

Pier.

willy op 01-10-2018 10:42

@Jean : wie naar het zwaard grijpt zal door het zwaard omkomen zei Jezus, en voor vrede zijn twee handen nodig en voor abras één vuist ! Shalom

Jean op 01-10-2018 12:22

Het is sowieso al helemaal fout godsdienst als een vak te behandelen en er proeven over afneemt met punten!!!!!!!

Het moet verboden worden dat als vak te beschouwen, iedereen is vrij te geloven wat hij/zij wil geloven maar niemand heeft het recht iemand iets op te dringen resp. te verplichten te leren.

Wedden dat er binnen enkele jaren veel Duitse kinderen naar onze scholen in Vlaanderen afzakken, er is een oplossing en die is simpel 'gewoon die fuhrerdochter afzetten en het AfD de leiding geven in Duitsland.

hendrik1730 op 01-10-2018 13:30

Waarom moeten we überhaupt godsdienstlessen volgen op school? Religie is een privézaak - hou dat daar dan ook voor diegenen die een "god" denken nodig te hebben. 

T.D. op 01-10-2018 13:35

"Een ieder, die de Zoon loochent, heeft ook de Vader niet. Wie de Zoon belijdt, heeft ook de  Vader" (1Joh.2:23) De verantwoordelijken die voorstanders zijn voor gemeenschappelijke godsdienstlessen van christenen en moslims, schijnen deze tekst te zijn vergeten. Welnu, hun oordeel is al geveld.......

vlokje op 01-10-2018 14:31

Ha, zie hier: het kleed met gods-lasterende tekens is in de maak

Michaël ;-{> op 01-10-2018 15:24

@ hendrik1730 op 01-10-2018 13:30

Het gaat niet om ''een god'' maar om 'De enige ware levende God', en die moet je niet mengen met afgoden. Daar gaat het artikel over.

Groet, Michaël

Peter op 01-10-2018 16:51

@Gerard op 30-09-2018 18:50

Je bent zelf misleid. Jezus is de zoon van God en hij noemt God zijn vader. Lijkt me duidelijk. Wat snap je hier niet aan? Kenmerk van misleiding is dat je het zelf niet in de gaten hebt. Dus, nog een keer door je bijbel heen en nu goed lezen.

Allen: verder praten op het Geloofsforum. Mod.

Bert op 01-10-2018 19:06

ik ben vijftig, en het begon al op de lagere school waar ik zat, notabene een rk school, continu en constant werden wij daar gebombardeerd met onderwijs waar het christelijk geloof belachelijk werd gemaakt, sterker nog, kinderen die volhardend bleven verkondigen naar de kerk te gaan, werden openlijk belachelijk gemaakt. op radio en tv werden deze mensen ook al een beetje belachelijk gemaakt, een onophoudelijke stroom van tv programma's over gristengekkies is er de afgelopen dertig veertig jaar over ons uitgestort, dit heeft veroorzaakt dat als je nog wel gelooft dat je maar een beetje je mond houdt..tegelijkertijd werd en word de islam respectvol benaderd, degene die openlijk vragen bij islam stelt wordt tot nazi verklaard. ikzelf ben rooms katholiek, de laatste jaren wordt mijn geloof naast pedofilie geschaard..alsof pedofilie niet zou voorkomen bij andere geloven? natuurlijk wel, pedofilie komt immers overal voor. terugkijkend op mijn jeugd en verder leven tot nu toe kan ik niet anders zeggen dat er een islamisering plaatsvind, het wordt ons opgedrongen en ik vermoed sterk, nee ik weet, dat hier een grotere agenda achter zit, een inktzwarte agenda. gelukkig heb ik geen kinderen. ik heb mijn neefje al gezegd dat hij er slimmer aan doet om europa te verlaten en bijv naar zuid amerika te emigreren. ik ben te oud om dit nog te doen, heb simpelweg niet meer de tijd om elders een nieuw bestaan op te bouwen, en hopelijk zal het mijn tijd, 20, 30 jaar nog uit te houden blijven. maar ik ben er van overtuigd, mits er niet heel snel een oorlog tegen de islam uitbreekt, of dat er een nieuwe grote leider zal opstaan, of een burgeroorlog uitbreekt, dat europa verloren is. einde oefening. finito..

hemelburger op 01-10-2018 19:15

Ik had een paar weken geleden de politie al gebeld, met de mededeling dat er werd geschoten in het bos waaraan ik woon en dit met regelmaat, de politie heeft dit samen met een handhavings team al een tijdje in de gaten gehouden.In ieder geval was het zaterdag raak en hebben ze ze eindelijk gepakt, mijn zoon woont 5 huizen verder van die "aardige" mensen en heeft ook verklaard dat er 's avonds in het donker regelmatig pakketjes het huis werden binnen gebracht, volgens de buren waren het altijd zulke aardige mensen.

hendrik1730 op 01-10-2018 22:28

@ Michael ;-{> : excuus, maar wat ik Ook impliciet stelde is dat er geen "god" nodig zou kunnen zijn voor sommige mensen. Voor hen die dat wel nodig vinden - voor mij geen probleem, we leven vooralsnog in een relatief vrije wereld. En dan kan je die godsbelijdenis evengoed in privékring doen, nobody cares but fundamentalists. Noem het een kerk, een moskee, wat dan ook, voor mij ok. Dit artikel focust op de "gemeenschappelijke"godsdienstlessen in scholen. Dat is uiteraard een doodgeboren kind per definitie, en dat is het ook voor kinderen die helemaal niet religieus zijn ( en die zijn er van hele jonge leeftijd, ik ben er zo één ).Napoleon was in zijn tijd sterk geïnteresseerd in wiskunde ( hij wilde helemaal niet de grote krijgsheer gaan uithangen ), maar toen hij door omstandigheden toch de macht kreeg in Frankrijk rond 1800 nodigde hij de heer Laplace ( één van de beste wiskundigen van die tijd ) uit voor een diepgaand gesprek. Waarbij Napoleon aan Laplace de vraag stelde : "Monseigneur Laplace ( Napoleon was een beleefd iermand ), quel est votre opinion au niveau de léxistance de dieu? " Antwoord van Laplace : "Monsieur, je n'ai pas besoin de cette hypothèse."Schitterend antwoord, zoiets kan alleen een mathematicus. I just love it.

Johan op 01-10-2018 23:40

quote Xandernieuws: ’Eerder hadden ze een boswachter beschoten, die door een kogel was geraakt.’. Klopt niet lees het politie bericht maar. https://www.politie.nl/nieuws/2018/september/29/hattem-wezep-onderzoek-na-melding-over-schot-in-bos.html

 

U heeft gelijk:Er gaan allerlei verhalen rond in de media. Zo zou de boswachter verteld hebben dat hij is beschoten. De politie heeft de boswachter als getuige gehoord, en uit niets blijkt dat er iemand beschoten is.

Dank voor uw melding. Mod.

Oma op 02-10-2018 13:30

Godsdienst dient als vak uit het onderwijs verwijderd te worden. Onderwijs is 'staat' en overdracht van kennis en daar heeft religie geen plaats te hebben! In een vak maatschappelijke vorming kan plaats gemaakt worden om alle 'godsdiensten' te belichten en te bespreken maar iedereen weet wat de bedoeling is: indoctrinatie en acceptatie van de gesel islam door net de meest kwetsbare, beïnvloedbare en weerloze jonge kinderen te besmetten met dit geestelijke vergif. 

Het zal heel simpel worden als ze deze gruwel willen ingang doen vinden: als grootouder haal ik persoonlijk mijn kleinkinderen uit de klas voor het vak dat schade berokkent aan hun geestelijke vermogen, aan hun zelfstandigheid, hun vermogen om zelfstandig en kritisch te leren denken. Ons verweer moet zijn dat alle ouders/grootouders hun kinderen verbieden deel te nemen aan deze verdoken vorm van islamisering en vernietigen van onze joods-christelijke erfenis. Bovendien is het pure godslastering om JC te verlagen tot hetzelfde niveau als een ordinaire, pedofiele roofmoordenaar die zeshonderd jaar na JC opdook en plagiaat pleegde.

Wat islampartijen zoals 'denk' betreft: moslims beweren zelf dat islam pure religie/geloof is, ze ontkennen in alle toonaarden dat islam een politieke ideologie is dus is het moslims zodanig als zelfverklaarde religieuzen verboden om politiek te bedrijven wegens de grondwettelijke scheiding tussen kerk en staat.

Bovendien plegen moslims al meineed bij het opnemen van een politiek mandaat waarin ze zweren de NL/Belgische wetten te respecteren en te volgen (ze overtreden immers de grondwet al van bij het begin) en ten dienste te staan van de NL/Belgische bevolking en niet van hun moslim achterban. moslim politici verklaren zelfs openlijk dat hun gezworen eed niet geldt voor hen als moslim, ze bekennen dus zelfs meineed te plegen.

Waar zijn nu 'onze' autochtone politici om deze inbreuk op de grondwet aan te klagen, moslimpolitici te vervolgen voor het plegen van meineed en religieuze (islam)partijen te verbieden?!

Zelfs Geert Wilders, of geen van zijn rechtse, politieke collega's in europa, schijnen zich niet van deze misdrijven en inbreuken op democratische wetgevingen bewust te zijn aangezien zij geen protest aantekenen tegen de oprichting en bemoeienis van religieuze partijen in onze democratie voor burgerlijk bestuur?!

Michaël ;-{> op 02-10-2018 14:11

@ hendrik1730 op 01-10-2018 22:28

Ja, u bent er zo één, en nog trots ook. Need I say more?

Wat zal Monsieur Laplace na zijn overlijden op zijn spreekwoordelijke neus gekeken hebben, toen hij erachter kwam dat God geen 'hypothese' is...

Priceless!

Michaël ;-{> op 03-10-2018 01:30

@ Oma op 02-10-2018 13:30

O, o, o, oma toch... u bent net als onze brave Hendrik.

Ze zouden idd de kinderen eens Respect moeten bijleren, voor mensen die wel geloven! Op school al. Inderdaad. Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Gheggheg

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Laatste Reacties

Rubrieken
Site Info
Email adres Administrator:
xandernieuws@gmail.com
 
Email adres Moderator:
modxnieuws@gmail.com
 
Overnemen eigen artikelen (in blauw en rood onder Headlines) alleen met toestemming.

Reacties, tips en opmerkingen worden erg gewaardeerd en altijd gelezen, maar vanwege het zeer grote aantal ben ik helaas niet in staat om (tijdig) op alle emails te reageren. Graag hiervoor uw begrip!

Privacy Bescherming:
 
Indien u Xandernieuws, dat bij Mijndomein is ondergebracht, leest en reageert op de Xandernieuws forums, doet u dat vrijwillig en is uw IP adres en emailadres- indien u dat vermeldt - bekend en wordt opgeslagen. Ook uw (nick) naam waaronder u post wordt opgeslagen. Xandernieuws zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven. Indien u zich opgeeft voor het ontvangen van de nieuwe artikelen per email, zal Xandernieuws ook die gegevens nooit aan derden geven. We houden uw gegevens privé, tenzij de wet of rechterlijke macht ons dwingt uw gegevens aan hen te verstrekken. Datalekken in het systeem vallen onder de verantwoordelijkheid van Mijn Domein.



Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl