Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Advocaten Erdogan willen Amerikaanse militairen NAVO basis Incirlik arresteren

Riskeert Erdogan oorlog met NAVO bondgenoot Amerika?

 
Raken Amerika en de NAVO straks de luchtmachtbasis Incirlik –en mogelijk zelfs de daar opgeslagen kernbommen- kwijt aan de gevaarlijkste dictator ter wereld? (Afbeelding: Getty Images (3)).

Een groep advocaten die verbonden zijn aan de Turkse dictator Erdogan hebben een officiële aanklacht ingediend tegen een aantal Amerikaanse officieren die werkzaam zijn op de NAVO luchtmachtbasis Incirlik. De advocaten adviseren Erdogan om de basis in beslag te nemen en de Amerikaanse militairen te arresteren vanwege hulp aan terroristen, en met name Erdogans aartsvijand Fethullah Gülen. Wat de situatie extra gevaarlijk maakt is de aanwezigheid van Amerikaanse kernbommen op de basis, waarmee Erdogan zijn megalomane oorlogen voor het herstel van het islamitische Ottomaanse rijk flink kracht bij zou kunnen zetten.

 

In 2016 liet Erdogan een false flag staatsgreep plegen, zodat hij in Turkije al zijn vijanden –iedereen die het openlijk niet met hem eens is, inclusief leraren, journalisten, rechters, agenten, etc.- kon laten ontslaan, arresteren of doen verdwijnen. Aartsvijand Gülen, die volgens Erdogan achter de coup zou zitten, zit echter veilig in de VS. De Turkse despoot eiste al meerdere malen zijn uitlevering, maar Washington weigert dat.

Erdogan geeft president Trumps verhoogde importbelastingen de schuld van de onophoudelijke waardevermindering van de Turkse lira, maar heeft die geheel en al aan zichzelf te wijten. De dictator nam namelijk de controle over de centrale bank over, en besloot om de geldpersen op volle toeren aan te zetten, zodat de rente laag zou blijven en de economie een ‘boost’ kreeg.

Eurozone banken kwetsbaar voor instorting Turkije

Het geld uitdelen en het stimuleren van de bevolking om zoveel mogelijk te lenen en uit te geven miste zijn uitwerking niet. De waarde van de Turkse munt daalde dit jaar al ruim 40%. Dat baart ook Europa de nodige zorgen, want grote eurozone banken hebben flink wat leningen uitstaan in Turkije.

Als Turkije instort, dan krijgt Europa een nieuwe bankencrisis voor zijn kiezen, die veel moeilijker op te lossen zal zijn dan de vorige. Als Europa Turkije (weer) financieel helpt, dan geeft het de gevaarlijkste dictator ter wereld nog meer macht en controle, en zal hij de EU nog vaker kunnen chanteren met het loslaten van miljoenen migranten dan nu al het geval is.

Riskeert Erdogan oorlog met de VS?

Hoe dan ook, zoals een echte tiran geeft Erdogan steevast het buitenland de schuld, is het niet Israël, dan wel Griekenland, Cyprus of Europa. Nu heeft hij zijn pijlen gericht op de VS, zeker nadat Trump het niet pikte dat een Amerikaanse christelijke voorganger werd gearresteerd, zogenaamd wegens ‘hulp aan terroristen’. De hogere importheffingen voor Turkse goederen zorgden voor een nog snellere daling van de toch al zo geplaagde lira.

Mocht Erdogan het advies van zijn advocaten opvolgen,  de luchtmachtbasis Incirlik binnenvallen en inderdaad Amerikaanse officieren laten arresteren, dan kan hij van Trump een buitengewoon krachtige en agressieve reactie verwachten. Het zal niet meteen op een hete oorlog tussen de twee NAVO landen met de grootste legers uitlopen, maar dat gevaar zal wel degelijk serieus moeten worden genomen, zeker als bedacht wordt dat op de basis nog steeds Amerikaanse B-61 kernbommen liggen opgeslagen.

Experts waarschuwen al jaren dat die bommen moeten worden weggehaald, omdat Turkije onder Erdogan steeds onstabieler, onvoorspelbaarder en daardoor gevaarlijker wordt. Wij schrijven al jaren dat Turkije opnieuw de grootste bedreiging voor de vrede in het Midden Oosten zal worden, en daarmee ook van de wereldvrede. Erdogan ligt met zijn Ottomaanse visioenen en zijn aan waanzin grenzende oorlogsretoriek in ieder geval flink op koers om die verwachting waar te maken.


Xander

(1) Zero Hedge
(2) Zero Hedge
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning, antisemitisme of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten. Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten. 

Reacties

Cefas op 11-08-2018 07:27

Erdogan speelt voortdurend dubbel spel, alleen nu trekt hij aan het kortste eind maar sleept wel velen mee de chaos in.

DG op 11-08-2018 09:05

Is dit dan niet een rechtstreekse oorlogsverklaring aan Amerika?

ohje op 11-08-2018 10:12

Meer meer meer merkel.........

cla op 11-08-2018 10:23

Gog!

j van der valk op 11-08-2018 11:03

En als Kalief Erdogan roept om het Turkse kalifaat ! 

Dan willen alle Europeanen naar Hongarije.......

Janus op 11-08-2018 12:22

Als Erdootje anderen verwijten gaat maken, terwijl hij zichzelf verrijkt, c.q.  een mechalomaan paleis voor zichzelf bouwt, illegaal de macht naar zichzelf toetrekt; zou ik hem adviseren eerst zelf in de spiegel te kijken alvorens naar een ander te wijzen. Dat hij klappen gaat krijgen is een kwestie van tijd, bijvoorbeeld door de veenbrand die nog altijd smeult tussen de grote beer en het kalkoen. Alles heeft zijn tijd, zoals Prediker zegt, Erdogan dus ook.

Pieter A Meijer. op 11-08-2018 12:48

Goede dag;

Duidelijk is, dat de wereld steeds dichter bij de, door Albert Pike geplande, derde wereld oorlog is gekomen.

Goede week.

willy op 11-08-2018 13:34

Turkije met dictator Erdogan zijn echt oorlog aan het zoeken! Ze steunen ook te terreurgroep Hamas in de Gaza waar het vandaag weer warm aan toeging! Ik hoop dat Turkije ook niet lander een Navolid blijft, ze zijn het echt onwaardig!! Shalom

Tom Hendrix op 11-08-2018 14:04

Laat die Turkse Hitler, Erdogan, dat maar eens proberen. Dat is dan het laatste wat die fanaat ooit gedaan heeft.

willsimons op 11-08-2018 14:47

Goed bezig die vent in turkije die denkt de hele wereld aan te kunnen ,  iedereen de schuld geven van alles , zijn land in een waarschijnlijke hyperinflatie duwen als de rente niet heel snel omhaag gaat en ook nodig Trump tegen het harnas in jagen . Ik denk hij spoedig van een koude kermis thuis komt en flink op zijn sodemieter krijgt met zn grootheidswaanzin en dat de turkse bevolking hopelijk zich tegen hem keert , maar dan massaal zodat hij geen kans meer heeft om dat te onderdrukken . Laat duidelijk zijn dat Trump absoluut niet met zich laat sollen , iets wat de dictator niet gewend is. En laat die bankencrisis maar komen met alle gevolgen van dien , want dat gaat toch gebeuren , hoe dan ook . 

Jean op 11-08-2018 15:24

Die waanzinnige islamitische dictator in Turkije is alle normbesef verloren mits hij het ooit zou gehad hebben. Ik snap de Turkse burgers niet die dergelijke waanzinnige idioot nog steunen, willen ze net zoals veel Europeanen hun eigen ondergang steunen? De Europeanen doen dat door die EU zwijnenstal in leven te houden.

Afzetten die dictators is de boodschap.

Janszn op 11-08-2018 17:18

Wat zei Geert Wilders over Erdogan, jaren geleden?

En wat zei onze geliefde overheid toen?

Met de islam en haar volgers valt niet samen te werken, het is een cultuur die sinds 632 nCr. tegenovergesteld is aan de onze. Dit gaat de volgende eeuwen door, gesteund door klinisch geestesziek Links.

Bundy op 11-08-2018 17:20

Zag een filmpje waarin Erdogan in Bosnië n.b. een zaal met tienduizenden hysterische met Turkse vlaggen wapperende nazaten van de verloren oorlog om Wenen ( 1683 ) toesprak .

Eén troost heb ik ; de V.S. zullen noóóit hun kernwapens af laten pakken , al wil hij ze nog zo graag .  Denk dat zelfs Erdogan de consequenties kent .

Ruud op 11-08-2018 18:50

Stiekem hoop ik dat die Erdogan het doet

Een oorlog uitlokken met de amerikanen.Krijgt dat Turkije eindelijk wat het verdient

Pluto op 11-08-2018 20:12

Erdogan slaat wild om zich heen, zijn land raakt bankroet, en hij  kan zijn kalifaat wel vergeten.

De tientallen miljarden die Europa aan Turkije geschonken heeft zijn allemaal verdwenen, wij zullen er nooit iets van terug zien. Europa dat Iran steunt, Turkije, dat continue iedereen uitspeelt en belazert. Europa is inmiddels een vijand geworden van USA.

Let op! Europa is de volgende die door Trump zal worden aangepakt. Waarom Europa beveiligen dat continue kiest tegen Amerika? Europa ,anti Israel, pro hamas, pro Iran. Europa dat Iran zal compenseren, wie gaan die miljarden betalen??!!! Europa is ziek, dood ziek, met een alcoholist aan het roer en een incompetente bemanning.

ottoman op 11-08-2018 20:21

mensen vergis je niet, niet erdogan maar trump regering komt voor schut te staan.

hij verliest steeds meer bondgenoten tot zelfs nu canada en nog 10tallen andere landen.

maar stel trump is die ene man van God dan zal die wat kunnen bereiken.

maar ik vraag me af of hij wel echt van jezus is, t gaat wel om n grote wapenhandelaar waarin alles om t geld draaid.

de golfstaten en saudi arabie komen aan zeer moderne wapens nu, feld is tog niks voor hun, de geldkraan blijft gwn in de arabische wereld.

electrish rijden komt nooit op gang en zeker niet voor vrachtverkeer/ analisten spreken ook van dat het zeer waarschijnlijk nooit lukt zon krachtige accu te ontwikkelen en het ten eerste ook zal worden tegengewerkt.

willy op 11-08-2018 20:30

Ik verneem juist dat sommige banken in Turkije op instorten staan, en dat het Turkse geld in vrije val is  zeer interessant !! Shalom

Dion op 11-08-2018 21:24

Denk dat als ze verstandig zijn zo snel mogelijk dat spul er weg halen desnoods tijdelijk opslaan in duitsland,  en andere zaken die absoluut niet in handen van Turkije mogen vallen.

maar denk ik Trump inschattend ,, als ie die basis binnen valt dan zal er geschoten worden ,, maar dan zal Trump zo hard terug slaan dat  ze er van zullen lusten .

Rienus op 11-08-2018 21:34

Allerlei hele spannende geruchten, wat ik heb begrepen is dat op die basis al jaren geen kernwapens meer zijn. Mocht dat wel zo zijn dan lijkt het me nog erg lastig worden en zullen de Amerkaanse militairen die nog op de basis zijn moeten zorgen voor het in veiligheid brengen van die spullen. Turkse banken hebben de toegang voor burgers al dagen geleden gesloten zowel fysiek als digitaal. De verwevenheid met Europese banken gaat mogelijk voor een hele nare nazomer zorgen. Dat waar u nu uw hand op kan leggen is in uw bezit. Alles wat verder op papier staat of op uw computerscherm zijn beloftes die in rook op kunnen gaan.

Juul op 11-08-2018 22:19

Turkije heeft al lang kern materiaal  gehad van Japan. En de VS heeft o.a. via Canada ook kern materiaal opgeslagen, maar dat weten de meesten niet etc. Turkije zou wel eens in deze tijd  een belangrijke bijbelse profetie kunnen zijn, maa 'hoe' weet ik niet meer goed. 

HE op 11-08-2018 23:16

Beste mensen,

Geniet morgen  nog maar weer eens van het mooie weer. Ga lekker iets buiten doen, bijv. zeilen, zwemmen of ga lekker op het strand liggen in de zon (let wel op voor eventuele tsnunami's) want je weet anno 2018 niet meer hoe vaak, of beter gezegd, hoe  weinig gelegenheid hier nog voor komt.

Neem ondertussen al wat afscheid van deze wereld en zorg dat uw ziel in ieder geval veilig is gesteld.

Nog een prettige voortgang van de avond!

Ernie op 11-08-2018 23:32

In de Middellandse Zee en zwarte zee liggen al atoomonderzeeers klaar van Amerika met kernbommen, als Turkye Incirlik in neemt, zal Amerika dat als een oorlogs verklaring zien, en dan zal Istanboel en Ankara één grote krater worden. Erdogan heeft inmiddels op bijna iedereens zijn tenen gestaan en voor rotte vis uitgemaakt, dat iedereen hem nu kan missen als kiespijn en daar maak je nou echt geen vrienden mee in de wereld. Amerika laat Turkije zo ver in het moeras zakken, dat hun hele economie op hun gat komt te liggen en dan gaan de burgers vanzelf afrekenen met Erdogan. 

Ozden op 12-08-2018 00:20

Het 80% reductieplan van de wereldbevolking komt er aan. Trump en Erdogan zijn slechts trekpoppen in dit spel.

bert op 12-08-2018 03:20

euh..dit bericht is redelijk achterhaald..Amerika heeft een aantal nieuwe basissen aangelegd in het Midden-Oosten, waaronder een hele grote in Jordanie, Amerika is al ongeveer een jaar bezig al haar activiteiten naar de nieuwe basis te verplaatsen..naar alle waarschijnlijkheid zijn de op Incirlik geplaatste kernwapens ook al verplaatst ( om begrijpelijke redenen zet de USA dat niet in de krant )...de meeste andere NAVO partners hebben hun activiteiten al beeindigd op Incirlik..U kunt allen rustig gaan slapen en laat u niet in paniek brengen door dit bericht.

Tom Hendrix op 12-08-2018 08:22

@Ozden: 00.20. uur. Dan zou dat te maken moeten hebben met de plannen van de demonische NWO. Zou misschien ook nog kunnen zijn.

T.D. op 12-08-2018 09:45

Gezien de explosieve situatie in Turkije had Amerika al lang de atoomwapens weg moeten halen. Was daar niet al eerder sprake van? De basis had al lang gesloten moeten worden. Alsnog: Amerikaanse aanwezigheid weg uit Turkije. Dit gaat vroeg of laat helemaal fout.

Kfir op 12-08-2018 11:11

Whow......wat een hoop ”profetische uitlatingen” op dit forum.......! Ik wil er daar graag èèn aan toevoegen. Erdogan zal de zoveelste religieuze blaaskaak blijken te zijn die de “(af)god“ die hij “vereerd“, te schande zal maken! Ga er maar eens goed voor zitten, zou ik zeggen!!

Rick op 12-08-2018 13:19

@Ernie.

Gelooft U nu wérkelijk, dat er anno 2018 zomaar "full size" kernwapens gebruikt zullen worden!??

Heeft U énig idee hoe slecht dat is voor het milieu??

Qvic op 12-08-2018 14:32

Als de lira steeds minder waard wordt, dan worden de prijzen van buitenlandse goederen steeds duurder voor de bevolking. Dit is het gevolg van het monetaire internationale fonds die de lira kunstmatig afgewaardeerd heeft door het feit dat Turkije luchtafweer raketten van Rusland heeft gekocht i.p.v. die van Amerika. Omdat ieder NAVO lid min of meer zich verplicht heeft om Amerikaans oorlogsmaterieel aan te schaffen bij het lidmaatschap. Dit is een geopolitiek spelletje. Hiermee verdampt de slagkracht van Turkije op het internationaal vlak. Hiermee wordt hij terug geworpen om zijn militaire oorlogsmaterieel in eigen land te produceren, het buitenlandsmaterieel wordt zo te duur voor Turkije.

We vergeten telkens dat banken privé ondernemingen zijn en geen staatsondernemingen. Deze banken hebben het risico genomen om zoveel mogelijk winsten te kunnen behalen voor zich zelf en hun aandeelhouders. Die banken kunnen we niet constant door de belastingbetalers van de landen gecompenseerd worden, want dan blijven de banken onnodige risico's nemen, en leren er nooit iets van dat zij daar zelf verantwoordelijk voor zijn. Elk normaal bedrijf zal dan failliet gaan. Laat in dit geval de aandeelhouders maar bloeden.  De beursaandelen zijn de laatste tijd toch al de pan uitgevlogen en staan allang niet meer in verhouding van de reële economie.

Ozden op 12-08-2018 14:32

@ Tom Hendrix, precies wat ik bedoel. Ik weet nog heel goed, wat Kissinger et al gezegd hebben

Bert op 12-08-2018 14:41

Gewoon enkele reis Guantanamo Bay met die man. Ze weten daar wel raad met hem.

Nelwakzogt op 12-08-2018 18:09

@Kfir, gezien de drie simplistische regels die jij bovenstaand geschreven hebt, kan ik je maar 1 ding aanraden; "Druk je snor" !

paul v op 12-08-2018 18:11

93 procent van de turken staan achter nazi erdogon zelfde ideen als hitler heeft hij dan weet je hoe gevaarlijk de islam is met hun duivelgodje ,ze sharen zich achter hem ,de geschiedenis herhaalt zich. 

Ozden op 12-08-2018 18:41

@ Paul, 52% bedoel je. Laat de bron eens zien, waar je dat onzingetal van 93% vandaan hebt. Moet ik zeggen, dat 93% van de Nederlanders een NSBer was tijdens WO2 ?

Kfir op 12-08-2018 19:36

@Nelwakzogt, hoe schrijf je in jou dialect “ druk je snor”?

AEO op 13-08-2018 09:43

@Ernie,

Turkije gaat in de nabije toekomst een zeer agressieve rol spelen, samen met Iran en nog een ander aantal landen, waaronder Rusland, Lybië en Sudan. Een coalitie van deze landen zal Israël gaan aanvallen. Wanneer dat gebeurt zal Amerika er niet zijn om Israël bij te staan. Waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat Amerika tegen die tijd niet in staat zal zijn om iets te doen. Deze oorlog zal zeer zwaar zijn en Israël zal het dan ook uitzonderlijk moeilijk krijgen. Deze oorlog staat beschreven in Ezechiël 38 en wordt daar de oorlog van Gog en Magog genoemd. Deze oorlog is anders dan de oorlogen die beschreven staan in Psalm 83, want dat waren de oorlogen van 1948/1949, de Zesdaagse Oorlog in 1967 en de Yom Kippur Oorlog van 1973.

De Oorlog van Gog en Magog gaat om een grote rooftocht! Het is opvallend dat de economieën van Rusland, Iran en Turkije er momenteel zeer slecht voor staan. En ook, dat Israël de best presterende economie van dit moment is. Het gaat Israël zeer voor de wind met ook de vondst van grote hoeveelheden gas en ook van olie. Toen onlangs een Russische delegatie op bezoek was in Israël, heeft Rusland Israël een voorstel gedaan om betrokken te kunnen worden bij de exploitatie in ruil voor een aandeel van de opbrengsten.

In ruil zou Rusland dan Iran laten vallen en niet meer steunen, dus in feite een poging tot omkoping van Israël. Israël is hier echter niet op ingegaan en heeft contracten gesloten met een bedrijf uit Australië. Rusland is dus behoorlijk gefrustreerd! Om regelmatig zeer goede updates over het Midden Oosten te krijgen, raad ik je aan om Amin Tsarfati te volgen. Dat kan via een app genaamd Behold Israel. Ook via Youtube kan je zijn updates volgen of via zijn website

www.beholdisrael.org

Amin Tsarfati heeft geen enkel financiëel belang bij zijn activiteiten, hij wil gewoon zoveel mogelijk mensen bereiken met zijn berichten, dus hij zal absoluut geen bezwaar maken tegen het plaatsen van deze link. Amin Tsarfati is een Israëliër die Christelijk is. Zijn toespraken zijn buitengewoon interessant, omdat hij niet alleen de geopolitieke situatie beschrijft, maar alles ook belicht vanuit de Bijbelse profetieën die bijzonder nauwkeurig uitkomen in onze tijd. Hij laat dat dan ook duidelijk zien aan de hand van de gebeurtenissen in en rondom Israël.

Zijn spreektrend is eenvoudig en begrijpelijk, men moet alleen wel Engels kunnen verstaan. Onlangs legde hij ook uit hoe Israël de geheime documenten over het Iraanse kernwapenprogramma uit Teheran heeft kunnen smokkelen. Als je dat verhaal hoort, dan begrijp je ook dat geen enkele andere inlichtingendienst zoiets voor elkaar zou hebben kunnen krijgen, alleen de Mossad is tot zoiets in staat.

Wat je in jouw reactie beschrijft zal dan ook nooit gaan plaatsvinden, Amerika gaat echt geen atoombommen op Turkije laten ontploffen. Want als dat zou gebeuren, dan zou Turkije nooit zo'n rol kunnen gaan spelen in de oorlog van Gog en Magog. Het gaat erop lijken dat bij deze oorlog Israël ten onder zal gaan, maar dan zal God gaan ingrijpen en het zal voor alle volkeren onmiskenbaar zijn, dat de God van de Bijbel geen verzonnen figuur is maar werkelijk bestaat en hier handelend zal optreden. Lees Ezechiël 38 en 39 er maar eens op na. Dit is iets wat zich in de nabije toekomst zal gaan afspelen.

Tom Hendrix op 13-08-2018 19:50

@AEO: 09.43. uur. Ik ken de site van Amin Tsarfati. Ik vind hem zeer betrouwbaar.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld