Headlines















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Duitse politie functionaris geeft Trump gelijk: Criminaliteit fors gestegen door migranten, maar wordt niet geregistreerd

Truc die in heel West Europa en ook Nederland wordt toegepast om statistieken naar beneden te krijgen: Onbehandelde zaken worden niet meer meegeteld

 
Bepááld geen vrienden. (Afbeelding: Getty Images (2)).

Gisteren herhaalde de Amerikaanse president Donald Trump dat de criminaliteit in Duitsland sinds het binnenlaten van grote aantallen migranten minstens 10% is gestegen, wat vrijwel onmiddellijk door bondskanselier Merkel werd ontkend, die op de recente cijfers wees waaruit zou blijken dat de criminaliteit juist licht is gedaald. Een Duitse politie functionaris heeft echter bevestigd wat Trump en collega’s, onafhankelijke journalisten en enkele politici al jaren zeggen, namelijk dat de criminaliteitsstatistieken enorm worden gemanipuleerd om de bevolking te misleiden over de negatieve gevolgen van de massa immigratie uit islamitische landen.

 

In mei publiceerden zowel Nederland als Duitsland de nieuwste statistieken, waaruit zou blijken dat de criminaliteit in ongeveer een kwart eeuw niet meer zo laag is geweest. ‘De cijfers spreken voor zich,’ reageerde Angela Merkel dan ook op Trumps uitspraken. Ja, er moet natuurlijk nog veel worden gedaan, maar de ontwikkelingen zijn in haar ogen bemoedigend.

Trump had ook nog Merkel zelf aangevallen wegens haar omstreden immigratiebeleid, waardoor er gelijk al een ernstige crisis in haar vierde kabinet is uitgebroken, en nu ook de meerderheid van de Duitse bevolking volgens hem ‘tegen haar leiding’ is.

‘Alleen al in Bremen 10.000 zaken die niet in statistieken opduiken’

Jan Timke, politie functionaris en voorzitter-oprichter van de 14 jaar oude kiezersvereniging Bürger in Wut (BIW), geeft Trump gelijk. Op Facebook schrijft hij dat ‘de meeste media net als kanselier Angela Merkel met spot en hoon hebben gereageerd op Donald Trump... Maar als politieagent met meer dan 20 jaar dienstervaring (en sinds 2008 deelstaat gedeputeerde in Bremen) sta ik mezelf toe wat water in de zoete wijn van de kanselier te gieten: alleen al in Bremen zijn er 10.000 niet aangepakte zaken, die in geen enkele criminaliteitsstatistiek opduiken.’

In de Weser Kurier van 20 maart werd een andere functionaris geciteerd, die bevestigde dat ‘zaken die nog niet zijn afgesloten of nog helemaal niet zijn aangepakt, omdat ze nog op de stapel liggen, niet meer (in de criminaliteitsstatistieken) worden opgenomen.’

Dat zou zogenaamd voor ‘meer transparantie’ zorgen, maar de realiteit is exact het omgekeerde. Volgens cijfers en berekeningen van onafhankelijke experts worden er jaarlijks namelijk minimaal 20 tot 25 miljoen misdaden in Duitsland gepleegd, waarvan er in 2017 slechts 5,76 miljoen werden geregistreerd. Alleen al in Berlijn werden vorig jaar 55.290 zaken niet behandeld, en bleven er nog eens 128.273 op de stapel liggen. (1)

Nederland past zelfde trucs toe en verzint eigen ‘waarheid’

In Nederland wordt al jaren dezelfde truc toegepast. Het komt er kort gezegd op neer dat als uw fiets wordt gestolen en u daar aangifte van doet, deze diefstal enkel in de statistiek wordt opgenomen als de politie tijd en mankracht kan en/of wil vrijmaken om deze zaak te onderzoeken. Zo niet, dan verdwijnt de diefstal op de berg ‘onopgeloste’ zaken, en wordt vervolgens niet meer meegeteld. Zo kon ook onze overheid in mei vol trots melden dat de criminaliteit in tijden niet meer zo laag is geweest.

Met de werkloosheidscijfers gebeurt al jaren hetzelfde: langdurig werklozen, mensen die hierdoor ‘buiten het arbeidsproces’ zijn komen te staan, worden gewoon niet meer meegeteld. Ook de meeste andere officiële cijfers, of deze nu over de inflatie of over het zogenaamde CO2/klimaatprobleem gaan, worden fors gemanipuleerd.

Het al vaak aangehaalde Orwelliaanse ‘Onwetendheid is Waarheid’ (variant op 'Ignorance is Strength') is dan ook volledig van toepassing op Nederland en Europa, en dat komt mede omdat de meeste mensen de waarheid niet meer willen weten, en liever in de nepveilige zeepbel willen blijven leven die de media en overheid voor hen hebben gecreëerd. Hoe lang dat nog goed kan gaan mag ieder voor zich beoordelen.

 

Xander

(1) Epoch Times (bronnen: Weser-Kurier / T-Online / Berliner Zeitung)
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning, antisemitisme of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten. Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

willy . op 20-06-2018 13:59

Pesident Trump heeft het gelijk aan zijn kant, ook wat mensenrechten betreft, daar heeft hij het contact uitgetrokken om te eenvoudige reden omdat deze VN organisatie steeds Israel zien als een bezetter en de palestijnen als slachtoffer , dat mensenrechten worden geschonden door Iran,Syrie,Noord-Korea of China om deze paar landen maar te benoemen daar hoor je niet veel van. Ook de EU neemt de mensenrechten niet al te nauw maar hier hoor je geen kritiek van de GNO's omdat ze van de EU veel geldelijke steun en ondersteuning krijgen en voor hen is er in Rusland ook geen mensenrechten, dus ze kakken altijd op dezelfde landen waar de EU een hekel aan heeft! Dat de criminaliteit en allerlei ziektes zijn toegenomen is een feit en binnenkort gaat de EU vergaderen om strengere buitengrenzen, ik ben is benieuwd, migratie zal onze ondergang worden!! Shalom

Rienus op 20-06-2018 14:33

Ik heb al zo vaak geschreven. Op het moment dat de groep naïevelingen ook door beginnen te krijgen hoe dom het binnen halen van grote groepen moslims is, is het te laat. Daar zijn we nog niet, maar het is een veeg teken dat die zalvende glijer van de PvdA nu ineens draait.

https://www.geenstijl.nl/5142548/too-lolo-too-late/

En in Duitsland schijnt het ook lekker spannend te worden. Toch geloof ik dat de bom zal barsten vanuit onverwachte hoek. In of na de zomer gaat het in Frankrijk los denk ik.

afijn we gaan het zien.

Bundy op 20-06-2018 15:06

Er komt een dag dat zelfs de meest links-gehersenspoelde personen stiekem gaan twijfelen aan hun eigen sprookje .   Gisteren zei zelfs Ascher van de PvdA dat ze na wilden gaan denken over de vluchtelingencrisis .   ( Die ze zelf zo ondersteund hebben )  .     Het waarom is dat hij zijn baantje kwijt dreigt te raken wanneer er bijna niemand meer op hem stemt .                  Moreel hebben ze dus niet , dan veranderen ze gewoon de partij-idealen  , want het gaat blijkbaar om de baan  .  Ongelovelijk .  

Gerard op 20-06-2018 15:08

Rienus op 20-06-2018 14:33. U schrijft: ".. is het te laat. Daar zijn we nog niet, ..." Neen Rienus? Weet u wel hoeveel Nederland alleen nog maar de afgelopen 40 jr. veranderd is? Sinds die tijd is Nederland een geheel ànder land geworden en het overgrot deel van het volk geheel ontaard, waardoor dit laaggelegen gebied aan de Noordzee ook een andere naam zou moeten hebben. Wat denkt u van Prutland, Dwazenland ? Doe de ogen open Rienus, hoewel ik uw insteek wel waardeer, maar het is zéker al te laat want het ingezette beleid gaat nog jaaaaaaren verder. Dat sprak neerlands grootste leugennaar na Arthur Seyss-Inquart namelijk Mark Rutte, vorige week in het E.P. onverbloemd, dus over- en overduidelijk uit!

Rienus op 20-06-2018 16:05

Gerard op 20-06-2018 15:08

Volledig met u eens. Maar ik schrijf over het punt waarop de naïeve massa zich ervan bewust zal worden. En op dat punt zijn we gelukkig nog niet aanbelandt. Want als we dat punt passeren zal er veel bloed vloeien. Niets of niemand zal ons namelijk dan nog kunnen redden. Ieder voor zich.

Tom Hendrix op 20-06-2018 16:06

@Willy: 13.59. uur. Sluit me aan bij uw reactie, Willy.

Kfir op 20-06-2018 16:34

Dat europa inclusief dit flut landje helemaal naar de filistijnen is geholpen dat kan zelfs een blinde zien! Het zal echter een nóg grotere chaos worden! Multiculti verheerlijking op het waanzinnige af! Wat een afgrijselijke dwaling en onomkeerbare catastrofe! De goedwillende hardwerkende Nederlander wordt op alles gekort en kaalgeplukt! Kennelijk heeft “een” meerderheid het gaarne zo.......! 

gust op 20-06-2018 17:43

beste mensen  ik zeg het al ruim 30 jaar hier in de belziek dat het fout ging lopen maar men lachte me uit en als je het zag aankomen krijg je de stempel racist   opvoorhand ben je dan veroordeeld

Japie op 20-06-2018 17:54

Hongarije Begrijpt het en zet hiermee Rijkste EU varken George Soros een hakHongarije neemt wet aan die helpen van illegale immigranten strafbaar maakt

Het Hongaarse parlement heeft een wet aangenomen die het strafbaar maakt om illegale immigranten te helpen. 

Mensen die toch illegale migranten helpen, riskeren een celstraf.

De zogeheten Stop Soros-wet is in Europa omstreden. De Europese Unie en meerdere organisaties hebben Hongarije al gevraagd de wet niet aan te nemen.

De wet is genoemd naar de Amerikaanse miljardair George Soros die non-gouvernementele organisaties steunt die immigranten helpen. Hongarije zegt dat Soros zo Europa wil ondermijnen. Dat ontkent hij zelf.

"Het Hongaarse volk wil dat wij er alles aan doen om illegale immigratie tegen te houden en de hulp aan immigranten te stoppen", zei de Hongaarse minister van Binnenlandse Zaken Sandor Pinter. "We willen voorkomen dat Hongarije een migrantenland wordt."

De mensenrechtencommissie van de EU heeft al aangegeven op te treden tegen Hongarije. De mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties heeft stevige kritiek geuit op het Hongaarse beleid.

De Hongaarse premier Viktor Orban is al sinds hij acht jaar geleden verkozen werd bezig om migranten te weren. Na zijn verkiezingsoverwinning in april kondigde Orban al aan dat hij deze wet wilde gaan doorvoeren. 

Ook is er een amendement in de grondwet aangenomen waarin staat dat een "vreemde bevolking" zich niet mag vestigen in het land. 

Momenteel wonen er 3.555 vluchtelingen in Hongarije, 342 mensen hebben dit jaar asiel aangevraagd en 279 hebben dat gekregen.

Gerard op 20-06-2018 19:01

@ Rienus op 20-06-2018 16:05. Dan heb ik u begrepen. Hartelijke groet van Gerard!

tom op 20-06-2018 19:58

Er zal in de nabije toekomst in Europa anarchie van ongekende omvang gaan uitbreken dat kan haast niet uitblijven door toedoen van het reeds vergevorderd Kalergi plan op de een of andere manier gaat de oorspronkelijke Europese inwoner steeds meer last en verarming krijgen. Vrijheid waar in de geschiedenis hard voor gestreden is wordt met met de dag verder afgebroken het marxisme monster de Eu voert steeds meer de druk op wie weet wat deze kwaadaardige psygopaten nog allemaal in petto hebben als de hel losbarst. Dan gaan de hallen open en komt de nieuwe gestapo in de vorm van intelligente robots het vuile karwei gericht tegen alles wat zich verzet overal in de straten klaren.

Tom Hendrix op 20-06-2018 20:03

@Japie: 17.54. uur. Ook ik ben het volledig eens met het standpunt van Hongarije.

Gerda op 20-06-2018 20:59

Het gaat zo goed met Nederland dat er wel 4 gevangenissen gesloten kunnen worden. Nederland moet toch wel echt een rustig en vredig landje zijn.

toon rust op 20-06-2018 21:12

wat ik nou niet begrijp is dat wanneer er in Amsterdam panden worden gekraakt door uitzetvluchtelingen .En wanneer Shell een belasting ontduiking maakt of krijgt.van 7.1 miljoen En wanneer deze voor de 6e x op het lijstje komen van de corruptste en meest niet tevertrouwen party En wanneer er dadelijk iemand of iets is dat wat mag bepalen wat jij op het internet plaatst Er helemaal niets gebeurd in NL je zit met een chef van het land wat alles bij elkaar liegt en alle waarden van het land ergens dumpt of vervangt door wat nieuws of andere benamingen Waar om worden de straten niet bevolkt met demonstraties of lees ik de verkeerde nieuws berichten

Qvic op 20-06-2018 21:38

De politiek hier in Nederland liegt alles bij elkaar, om gewenste uitkomsten te presenteren aan het volk. Zodat het volk zich rustig houdt en zijn belastingen op tijd betaald. Dat is in andere landen net zo, de één doet het wat extremer dan de andere. Maar liegen doen ze allemaal. Want zonder liegen kunnen politici zich niet handhave in de maatschappij.

Maatwerk op 20-06-2018 22:35
Verder hebben onze Duitse 'vrienden' ook nog even het overleg uit weten te stellen waar hun regering door uit elkaar kan vallen tot na het eu overleg. Kan de eu nog wel even wat dictatuur doorvoeren natuurlijk. Gaat samen met de propaganda waar dit artikel over gaat en de rest van de eu dictatuur echt nergens meer over...
Tom Hendrix op 21-06-2018 06:57

@toon: 21.12. uur. U vraagt zich af waarom de straten niet bevolkt worden met demonstraties. Nou, dat is zeer eenvoudig beste Toon. De massa is geheel gehersenspoeld door de linkse pers en media, en geloven alle sprookjes die uit "Den Haag", komen. Van het nepparlement. Tel daarbij de "schapenmentaliteit", van veel Nederlanders, en zie dan het antwoord op uw vraag.

Vulkanoloog op 21-06-2018 10:40

Een significant deel der bevolking weet ondertussen wel degelijk wat er aan de hand is. Toch blijven ze ervoor kiezen te geloven in de 'multiculturele en diverse' samenleving. Het is voor deze lieden zoals een geloof in een god, ervan afwijken is godslasterlijk. Liever ondergaan ze de terreur en verdere islamisering dan dat ze moeten toegeven dat ze a) altijd fout hebben gezeten en b) dat er iets aan gedaan moet worden om onze wereld zoals ie was te kunnen herstellen. 

Hier komt nog eens bij dat dit significante deel der bevolking niet meer wil (bestaan als volk). Het is bezeten van zelfkastijding, zelfontkenning, zelfhaat en 'zelfreflectie'. Het gaat erg veel tijd kosten om dit te repareren en de kans wordt er niet voor gegeven. Er resten slechts twee mogelijkheden voor de toekomst, of totale onderwerping aan de mohammedanisten en hun companen (links) of burgeroorlog. Ik vrees het eerste, want de geest van ons volk is gedoofd. Op het laatste hopen lijkt pervers, maar wie draagt er een andere toekomstvisie aan?

Tom Hendrix op 21-06-2018 16:04

@Vulkanoloog: 10.40. uur. Inderdaad, Nederlanders zijn voor een groot deel zombies geworden. Geheel gehersenspoeld door de linkse pers- en media. 

Willemien op 23-06-2018 15:37

Helaas is het eindelijk gelukt!!! Nederland ontwaakt!! en helaas om het fijt dat het al ruim te laat is!!!ik ben er al jaren mee bezig en nog steeds probeer ik mensen in mijn naaste omgeving wakker te schudden!maar dit zal niet zonder gevolgen blijven!! als hier de hel losbreekt zal dat met heel veel geweld gepaard gaan!! en ook dat is koren op de molen van de Europese Unie!! want die worden aangestuurd door de Bilderberggroep!! die delen de lakens in Europa en ver daarbuiten uit!! een gevarlijke moordenaars kliek!! die op deze wijze de beoogde wereldbevolking wil reduseren tot een voor hen aanvaardbaar aantal om op deze wijze de New World Orde in te kunnen voeren en de bevolking als slaven te gebruiken!!

we zien het al gebeuren met de alom verbreide vrijwillegers op alle  niveau,s!! mensen zijn door langdurige werkloosheid gedwongen hetzelfde werk vrijwillig te doen voor een uitkering (hongerloon)dat heet in mijn ogen slavernij!! maar het begin is er!!en dat wordt koste wat het kost doorgevoerd!! en het merendeel slaapt of doet alsof!! want de spirit  die ons volk altijd heeft bezeten is uit ons volk verdwenen,doordat de naoorlogse jeugd te gemakkelijk is opgevoed!!en alles cadeau kreeg!!want dat bracht de hoogconjuctuur na de oorlog ons volk! bergen werk en geld en goed Er is toen heel hard gewerkt om het land weer op te bouwen na een oorlog en een hongerwinter en nu worden die mensen die Nederland weer opgebouwd hebben in de goot getrapt!helaas!! te laat!! er dient zich een nieuwe tijd aan !! we zullen zien!!ik wens u allen heel veel sterkte!!

Wim op 23-06-2018 22:37

 De radicale islam is zeker een gevaar voor Het Westen en (de meeste) moslims passen per definitie niet thuis in een Westerse samenleving.

Maar als je het proces analyseert van1) Het door het Westen ingrijpen in Islamitische landen omdat boze leiders daar moeten worden afgezet en/of omdat er in die landen “een democratie” moet worden geinstalleerd;

2) Het door dit Westerse ingrijpen ontstaan van binnenlandse chaos in die moslim landen, burgeroorlogen, moord en doodslag, en anarchie omdat de dictatoriale leiders aldaar verdreven zijn (Libië, Afghanistan, Irak, Syrie);

3)  Het vervolgens hierdoor op gang komen van (gigantische) vluchtelingenstromen uit dezelfde moslim landen naar de EU, één van de hoofdpartijen van het Westerse ingrijpen;

4) Het door de EU ruimhartig opnemen van deze vluchtelingen waarvan grote aantalen woedend zijn op hun nieuwe gastland omdat ze drommels goed weten dat deze landen deels schuldig zijn aan de chaos in hun moederland;

5) Het vervolgens plegen van aanslagen in de nieuwe gastlanden, deels uitgevoerd door dezelfde “vluchtelingen” uit punt 4

Het Westen heeft de Arabische wereld in chaos gestort door het ingrijpen in binnenlandse aangelegenheden, zogenaamd onder het mom van “het brengen van vrede en vrijheid, het verdrijven van dictatuur en het vestigen van democratie”. De VS voorop gevolgd door hun vazal de EU zijn druk bezig overal in de Arabische wereld onrust en chaos te veroorzaken.

Niet alleen in deze moslim landen is het daardoor chaos maar ook de hele regio van Noordafrika tot het nabije oosten is helemaal gedestabiliseerd door het ingrijpen van Het Westen.

De VS, Nato, Saudi Arabië en Qatar hebben zelf  IS gecreeërdhttp://www.globalresearch.ca/going-after-the-islamic-state/5401439

Hierbij heeft de machtselite “de bankiers” voor het geld gezorgd waardoor Al Qaeda en IS konden ontstaan.

Deze elite heeft willens en wetens de ellende en destabilisatie in het Midden Oosten en Noord Afrika veroorzaakt, en is hierin geinjecteerd, om zodoende deze situatie te creeëren. De vluchtelingenstroom die daarna naar de EU op gang kwam is één logosche en eveneens door de elites georcherstreerd evenement, en deze vluchtelingenstroom naar de EU is één van de redenen waarom de machtselite ingegrepen heeft in arabische landen.

Het importeren van (moslim) vluchtelingen naar de EU dient verschillende doelen van de machtselite ik zal hier enkele noemen;

1) Het opzetten van de Moslims tegen de autochtone westerse bevolking; dit gebeurt automatisch omdat de Elite weet dat deze culturen botsen en niet bij elkaar passen De elite weet dondersgoed dat er radicale elementen tussen zitten die aanslagen in de EU zullen plegen, en dat is ook precies wat de elite wil.Door grote groepen (deels radicale en boze) moslims te importeren in de EU komen er automatisch meer aanslagen en hierdoor ziet de Westerse bevolking deze moslims als een gevaar, als de vijand.

2) Door de radicale islam binnen te halen kan de machtselite haar verdeel en heers strategie in werking zetten. De bevolking in de EU wil verlost worden van het gevaar van radicale moslims en zal daardoor de EU en haar eigen regeringen  smeken om radicale veiligheids- maatregelen te nemen, om dit gevaar te verminderen. De bevolking verliest hierbij echter één cruciaal punt uit het oog: Wie heeft dit probleem en gevaar veroorzaakt?

3) Doordat de bevolking de regering en EU vraagt maatregelen te nemen kan de EU meer autoritaire maatregelen en wetten in het leven roepen, deze wetten zullen  betekenen dat alle EU inwoners minder vrijheid zullen krijgen en meer gecontroleerd zullen wordenHet betekent dus kortweg  meer macht voor de overheid.

4) Het destabiliseren van de culturele identiteit binnen landen, hierover is al veel gezegd. De moslims brengen hun eigen cultuur mee, en de   politiek correcte gedachtenpolitie die het Westen in een harde greep heeft, wil dat deze cultuur in de Westerse landen wordt omarmd en (deels) ingevoerd wordt.

Maar in dit artikel gaat het mij vooral om punt 1 tot 3.

Door zoveel mogelijk (radicale) moslims te importeren (er wordt dan ook opzettelijk niet op gecontroleerd of ze radicaal zijn of niet) in de EU komt er een nieuwe vijand binnen de grenzen van de EU landen. Dit veroorzaakt een; “wij tegen hun” mentaliteit vooral omdat deze moslims nu binnen de EU worden ingezet om de binnenlandse veiligheid in de EU landen te destabiliseren. Het is de aard van het beestje, veel moslims haten de zogenaamde Joods-christelijke cultuur en uitingen hiervan in het Westen. Veel ISIS sympathisanten en zelfs IS strijders liften mee met de “vluchtelingen” en dit is niet alleen onvermijdelijk maar ook opzettelijk. Deze mensen zijn eigenlijk tikkende tijdbommen en zullen ook de wat meer gematigde “vluchtelingen” in de EU makkelijk kunnen overhalen om mee te doen.

Binnen de alternatieve media wordt vaak onderbelicht dat Het Westen (dus de machtselite en de door hun aangestuurde overheden) zelf de oorzaak zijn van deze ellende. Vaak wordt de nadruk volledig gelegd op de geradicaliseerde Moslims, als zijnde de vijand die bestreden moet worden. Dit is ook logisch omdat deze moslims zichtbaar zijn als een groot probleem, zij voeren immers de aanslagen uit.

Dus zelfs in de Alternatieve media waar men niet politiek correct hoeft te zijn (zoals bijvoorbeeld op Joop.nl, waar elke moslim aanslag in de EU wordt vergoelijkt met “ze zijn zielig en getraumatiseerd en kunnen er niks aan doen dat ze een aanslag plegen”,) gaat het vaak over de afgrijselijke moslims die hier komen en wordt er vervolgens gewezen naar de overheden die veel meer moeten doen in de vorm van, meer politie, meer leger, meer dit en meer dat.

Men verliest dus het totale plaatje uit het oog, de moslims alhier zijn gevaarlijk en horen hier niet, maar de echte vijand is  de  satanische groep mensen die met behulp van de EU en de landelijke overheden ervoor heeft gezorgd dat dit probleem is ontstaan en er dus opzettelijk niets aan doen.

Van A tot Z is dit allemaal gepland en geregiseerd en uitgevoerd, het is totaal niet toevallig dat dit allemaal gebeurt en we moeten ons dat goed beseffen.

marnix op 24-06-2018 07:12

Een collega uit Madrid heeft haar werk deze week laten vallen in België omdat er meerdere kinderen verdwijnen (meisjes) in haar Spaanse stad. Een vrouw die de lift nam, en haar dochter via de traphal naar beneden rende. Verloor haar kind in een 10 seconden deze week. Toen ze beneden kwam met de lift was haar dochtertje ontvoerd.  (arme en middenklasse gezinnen)

Geen woord in de media, er zijn geen bewijzen. Maar inwoners van Madrid spreken van Moslim-bendes die kinderen ontvoeren voor de sexindustire.

Hetzelfde senario zoals de ontvoeringen in grootsteden van de UK. Wie een beweging start tegen deze ontvoeringen en kinderbeulen start, wordt een 'rechts-extreme nationalist' 

Wie de geschiedenis doorneemt, kan perfect nalezen hoe de Turken en Arabische slavenhandelaars kinderen ontvoerden (in hun buurlanden) voor kindsoldaten en sexueel misbruik. 

Als je vanavond je kind in je bed stopt, denk eens na over deze posting. Het kan ons ook overkomen als deze bendes hun industrie uitbreiden in Europa.

Tom Hendrix op 24-06-2018 07:27

@Wim: 22.37. uur, op 23/6. Met U eens Wim, dat het geregisseerd is. Ik verwijs daarbij naar 2 plannen, die de Elite bewust in werking heeft gezet, namelijk: a/ De Resolutie van Straatsburg, en b/ Het Coudenhoven-Kalergiplan.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld