Headlines















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Topofficials die zeggen dat criminaliteit vier keer zo hoog is, moeten vertrekken

Migranten gemiddeld 7,5 x vaker betrokken bij criminaliteit dan autochtonen - In 5 jaar tijd 9 x zoveel zedenmisdrijven door migranten

Met dit soort bekende gefotoshopte plaatjes wordt geprotesteerd tegen het bagatelliseren en negeren van de extreem toegenomen migrantencriminaliteit. in West Europa (Afbeelding: (2)).

In zowel Nederland als Duitsland berichtten de media de afgelopen week dat de criminaliteit gedaald is naar het niveau van de jaren ’80 (ons land) of begin jaren ’90 (Duitsland). Tussen neus en lippen door werd in het nieuws wel toegegeven dat het om geregistreerde criminaliteit gaat, en ‘niet alle’ misdaden worden aangegeven. Dat werd vervolgens gelijk gebagatelliseerd, maar bij aan de overkant van de grens konden sommige topofficials zoveel leugens en propaganda niet langer hebben, en deden er hun mond over open, zoals de voorzitter van de Duitse Bond van Rechercheurs. Nadat hij had gezegd dat het werkelijke aantal misdrijven vier keer hoger is dan de officiële cijfers, kon hij echter meteen vertrekken.

 

De in heel West Europa verdraaide criminaliteitsstatistieken passen zoals bekend in de strategie van de gevestigde orde in politiek en media om de autochtone Europese burgers zonder kritiek en zonder verzet de massa immigratie van (volgens de plannen uiteindelijk) tientallen miljoenen moslims te accepteren, waar de onvermijdelijke totale islamisering en verdwijning van onze vrijheden en welvaart onlosmakelijk aan verbonden is.

André Schulz, voorzitter van de Duitse Bond van Rechercheurs, legt op 31 mei –hoogstwaarschijnlijk gedwongen- zijn functie neer. Enkele dagen geleden had hij het namelijk gewaagd minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer in twijfel te trekken, die vol trots had beweerd dat het aantal misdaden in Duitsland met amper 6 miljoen het laagste niveau sinds de Wiedervereinigung heeft bereikt.

Top officials politie: Werkelijk aantal misdaden 4 x zo hoog

Schulz durfde erop te wijzen dat het werkelijke aantal misdrijven en misdaden tussen de 20 en 25 miljoen bedraagt, oftewel ongeveer vier keer zo hoog. Net als in landen zoals Nederland en Zweden wordt in Duitsland het leeuwendeel van de misdaad –zowel aangegeven als niet aangegeven- dus niet meer geregistreerd, omdat de politieleiding de taak heeft gekregen bepaalde politieke doelstellingen te vervullen. En die bestaan uit het in slaap sussen van de autochtone bevolking met dit soort valse cijfers, bedoeld om ieder mogelijk verzet tegen de massa immigratie en islamisering de kop in te drukken.

Natuurlijk geeft de Duitse regering niet toe dat Schulz om deze reden moet vertrekken, want dat zou alleen maar verdacht zijn. Dus wordt nu beweerd dat hij verdacht wordt van het plegen van fraude. Deze zaak zou verband houden met een omstreden salariskwestie rond Rainer Wendt, de voorzitter van de Duitse Politievakbond.

Die naam klinkt bekend, zult u denken. Dat klopt; Rainer Wendt hebben we vaker ter sprake gebracht. Deze topofficial van de politie kwam het afgelopen jaar in het nieuws omdat hij zei dat er wel degelijk een onlosmakelijk verband is tussen exploderende criminaliteit en onveiligheid, en het binnenhalen van miljoenen moslimmigranten. Ook Wendt wees erop dat de officiële criminaliteitscijfers enorm naar beneden worden bijgesteld om de burgers een vals gevoel van veiligheid te geven.

Officiële propaganda in flagrante tegenspraak met realiteit

Dezelfde officiële propaganda onderzoeken stellen dat de Nederlanders en Duitsers ook een ‘veiliger gevoel’ hebben gekregen, wat een bevestiging van de lagere cijfers zou zijn. Uit onafhankelijke onderzoeken en peilingen blijkt in ieder geval in Duitsland volstrekt het tegendeel. Er gaat geen dag voorbij of tal van Duitsers worden het slachtoffers van stelende, inbrekende, agressieve, intimiderende, geweld plegende, aanrandende en verkrachtende migranten, die ook volgens minister Seehofers eigen cijfers 7,5 keer zo vaak crimineel gedrag vertonen, en in de afgelopen 5 jaar maar liefst 9 x meer zedenmisdrijven pleegden (2).

Topofficials zoals Schulz en Wendt die weigeren mee te doen met het bedriegen van hun eigen volksgenoten en hier openlijk op wijzen, worden in een hoek gedreven en/of de laan uitgewerkt. Er is geen enkele reden aan te nemen dat in Nederland niet dezelfde intimidatie en chantage plaatsvindt.

Zo wordt u belazerd

Voor de duidelijkheid: de nieuwsberichten in de media maken op de hun bekende misleidende wijze enkel onderscheid tussen geregistreerde en niet-geregistreerde (als zijnde niet aangegeven) criminaliteit. Ze ‘vergeten’ gemakshalve dat het leeuwendeel van de niet-geregistreerde criminaliteit door hogerhand bevolen genegeerde criminaliteit is, tenminste, voor zover de daders een migranten achtergrond hebben.

Dat houdt in dat een onbekend aantal misdrijven –en volgens Schulz dus zelfs de overgrote meerderheid- wèl bekend is bij de politie, maar op last van de betrokken ministeries niet in de statistieken worden opgenomen, en rechtstreeks in de prullenbak verdwijnen. Diverse lagere politiefunctionarissen en agenten in Duitsland hebben de afgelopen jaren bevestigd dat dit hen van hogerhand bevolen werd, en dat bij die bewust niet onderzochte misdaden ook zware delicten zoals verkrachtingen en zelfs (pogingen tot) moorden zitten.


Xander

(1) Eva-Hermann
(2) Journalistenwatch

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

FinalCountDown op 12-05-2018 14:33

Ik vraag me af hoe lang deze vernietiging van onze maatschappij nog zal doorgaan tot we écht in een wereldoorlog verzeild geraken. En ik bedoel dan niet een oorlog die ver-van-ons-bed wordt gevoerd en die we nu nog elke dag kunnen volgen via de media, maar een oorlog waar we geen media meer zullen hebben en ondergedoken moeten leven.

René van Zalk op 12-05-2018 14:40

Moslimpartij wil België binnen 20 jaar omkatten tot islamitisch kalifaat.

Voor hoever dit nieuws is, of beter gezegd, iets nieuws is, weet ik niet, aangezien wij dit ook in Nederland zien. Het islamitische volk wenst te leven naar eigen wetteloosheid en sharia regels en gebruiken.

Bron:  https://fenixx.org/2018/05/11/moslimpartij-wil-belgie-binnen-20-jaar-omkatten-tot-islamitisch-kalifaat/

willy . op 12-05-2018 14:45

Ik lees in de meeste kranten dat de criminaliteit overal ook in de grote steden gedaald is, en ik zie dat de drugsoorlog ook in de grote steden steeds problematischer aan het worden is , zelfs jonge kinderen lopen met wapens rond om de politie buiten te houden, lmaar in de kranten wordt gewoon aangeven de wereld is veiliger geworden, de schrijvers van zulke artikels zijn gaar voor het zothuis !! shalom

vlokje op 12-05-2018 14:59

Dat heet de leider tegemoet werken, in het duits klinkt het "beter"

Ze krijgen dus opdracht, en ik maar denken dat ze werk schuw zijn

Lodewijk12 op 12-05-2018 15:30

Waarom word er hier niet bericht over de israelische wapens die terroristen in syrie zo juist hebben ingeleverd, daarme steunt Israel wel terrorisme, iets waar deze site, en israel self al jaren Iran van beschuldigen. raar vind ik dat maar weer.https://www.rt.com/news/426523-israeli-weapons-disovered-syria-rebels/

Anneke op 12-05-2018 15:52

De wereldwijde schaduw politiek is hyperactief!!! De afgelopen veertig jaar zijn onze vrijheden en rechten extreem afgenomen. Nu is de fase aangebroken dat er feitelijk géén vrijheden en rechten meer gelden, voor de autochtone EU bevolking. Máár op een gegeven moment gaan de gepamperde moslims ook hún vrijheden en rechten verliezen.   Dat moment is niet ver meer weg...

Anneke op 12-05-2018 16:22

@Lodewijk12 12-05-'18 15:30-u: Hier geloof ikzelf niets van !!! Israel zal haar vijanden absoluut géén wapens schenken. Zoals Amerika wel doet, met de ISIS strijdkrachten.  Betreft Iran, is en blijft een zéér onbetrouwbaar land / regio van het oude Babylonië. 

Eelke Piers op 12-05-2018 16:47

Ik begin terug te verlangen naar de bezettingstijd van 1940-1945. Toen waren we meer vrij

van buiten op 12-05-2018 18:04

Heb heeel de week al het nep nieuws aangekeken, ha,ha,ha,......

Qvic op 12-05-2018 18:43

We horen dit vaker, dat het door hoger hand gecorrigeerd wordt. Maar wie is/zijn die hogere hand figuren? Laten we die namen eens (publiekelijk) bloot leggen.

Benny op 12-05-2018 19:15

Eelke Piers 12-5-2018/16:47

 

Hoe kan je zoiets beweren Mijn vader[leeft allang niet meer]zag R,dam in vlammen 14 mei 1940 12,000 Joden Nooit teruggekomen Honderwinter Verraad Terreur Maar ja,het is wel zo als de islam het voor het zeggen krijgt ....???...

Elly op 12-05-2018 19:22

Eelke Piers, als u zich wat beter informeert aangaande de bezettingsperiode, denk ik dat u dit commentaar terug moet nemen. Wij zijn het waarschijnlijk hier allemaal erg eens over het feit dat het systeem waarin we leven in toenemende mate autoritaire trekken laat zien. Het gaat fout, dat weet ik ook. Maar uw koelkast ligt nog vol, u hebt u computer nog niet bij de overheid moeten inleveren. Misschien bent u uw vakantieplannen al  het maken. En, wetend dat het Joden nu al lastig wordt gemaakt, het is nog mogelijk om 4 mei te herdenken. Denkt u even na voordat u dit soort dingen roept.

Rolf op 12-05-2018 20:09
Deze afbeelding geeft geen echt billboard weer in Finland. Het is een nepbeeld dat sinds ten minste 2008 online circuleert en waarschijnlijk is gemaakt in een poging de Finse politieke partij van de Groene Liga, Vihreat, te bezoedelen. Het gefabriceerde beeld was gebaseerd op een echt billboard dat werd gepost door Doctors Without Borders in Liberia. Het echte billboard zei niets over "vluchtelingen" of de politieke partij van de Groene Liga van Finland; in plaats daarvan instrueerde het verkrachtingsslachtoffers om "onmiddellijk een gratis behandeling te zoeken" in een plaatselijke kliniek. https://www.snopes.com/fact-check/rape-billboard-finland/
Henk Smit op 12-05-2018 22:20

We leven in een tijd dat je niet weet wat of wie je moet geloven. Maar drie dingen weten we zeker. De reguliere pers staat bol van propaganda; en wie iets anders zegt is een complotdenker of een populist. En een oud gezegde is: je hebt leugenaars en statistieken. Het ware nieuws is te vinden op internet.

Bundy op 12-05-2018 22:29

Het is echt niet van vandaag of gisteren ;  Ons verzetsblad aangaande de multicuturele "samenleving " had halverwege de jaren 90 van de vorige eeuw al de aandacht van de toenmalige BVD .   Kritiek op de dictatuur werd niet getolereerd .               Er stond : Burgelijk extreem rechts wil constant de nadruk leggen op de z.g door  immigranten gepleegde misdaad .   

Er drijft in de stad waar ik woon ongeveer éen maal per week een lijk in de Laak , maar dat zijn volgens de politie allemaal zelfmoorden .  Dan heb ik nog gekken om mij heen die aangifte van iets gaan doen , en komen dan diep beledigd terug van het bureau omdat de aangifte niét wordt opgenomen !    Dit is de reden van de gedaalde criminaliteit .         Ook waren er twee steekpartijen met vier "slachtoffers " binnen twee dagen .         Dit afgezien van dagelijks door moslims gepleegde terreur die met een vechtpartijtje afloopt en niemand melding van maakt .                 Overigens is 80 procent van de blanken deze stad al uitgevlucht .                 Het satanische  Coudenhove-Kalergi  plan is een groot succes gebleken , hulde voor de EUSSR .           

Mark S. op 12-05-2018 22:37

Brekend nieuws uit Parijs. Man steekt zaterdagavond met mes op mensen in. Meerdere gewonden, 1 dode. 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2027983/man-steekt-in-op-passanten-in-parijs-1-dode-4-gewonden

Het wordt nog nergens vermeld maar ik wed hier alvast dat het om een terroristische moslim gaat. We gaan spoedig zien of ik gelijk heb.

Spyfromthesky op 12-05-2018 23:58

Maar eerlijk is eerlijk, ook de andere nieuwsmedia in Nederland kregen geen goed beeld van die statisitieken en ze konden dit ook al niet geloven. Ik denk dat minimaal 2/3 van Nederland niet in deze cijfers geloven aangaande de criminaliteit. Ik vrees dat ook ons Politie apparaat en wat daarachgter zit, inmiddels vergeven is van linkse socilaistische en allochtone trekjes.

Heel MBO-ROC-Nederland qua beveiligers in de opleiding bestaat boor 80% van leerlingen vanuit ouders van allochtonen. Maar nee, dat mag toch niet gezegd worden.

Spyfromthesky

mientje op 13-05-2018 00:03

En terwijl dit allemaal gebeurd, kan het zo wondermooi zijn.Ik wandel elke dag in het zelfde gebied, ik ben al 20 jaar niet meer op vakantie grweest, ik heb 4 cijfers voor de wandelingen, goed  , mooi,  heel mooi  en magisch. Hemelsvaartdag 2 keer gelopen, en 2 keer was het magisch, wat een prachtige dag. Ruizende populierenbossen zijn zo mooi in de zon, en daaronder ontelbare bloemen, een riviertje blauw als de lucht. Het paradijs.Ik zou willen dat iedereen dit zag en voelde, waarom alles afbreken en stukmaken? Ik heb eens gehoord, probeer de wereld mooier achter te laten dan dat je hem vond, mooi he?

Niet boos worden nu, ik begrijp de problemen wel, maar ben soms een dromertje

Cefas op 13-05-2018 00:06

Keiharde overheidsleugens misleiden de massa.

Dr. John op 13-05-2018 03:39

@Anneke 12-05-2018 16:22

https://preacher9.wordpress.com/2014/08/10/isis-leader-mossad-agent/

Hubert Luns op 13-05-2018 08:38

Wat het aantal Islamieten betreft in den lande wordt ook gesjoemeld, en dat al tientallen jaren. Er is het gezegde: Er zijn leugens, grote leugens en er zijn statistieken.

Tom Hendrix op 13-05-2018 15:48

Ziehier de zegeningen van: " De Resolutie van Straatsburg", en " het Coudenhoven-Kalergiplan". 

Eelke Piers op 13-05-2018 20:07

@Elly op 12-05-2018 19:22

Even er nog aan toevoegen.

Mijn vader was er zo erg aan toe dat hij niet met de dodenmars mee hoefde en door de Russen bevrijd werd. Ik heb ook in de schuilkelders gezeten omdat de geallieerden bombardeerden. De Duitse militairen waar ik het te maken mee kreeg waren allen Heren.

Rienus op 15-05-2018 18:19

https://www.nieuwskoerier.nl/news/292745-dit-had-niemand-verwacht-checken-identiteit-asielzoeker-duitsland-stelt-helemaal-niets-voor

Het onvoorstelbare is aan het gebeuren. De massa wordt op een kinderlijke manier op het verkeerde been gezet. De democratie wordt misbruikt om zand in uw ogen te strooien. Europa is verloren!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld