Headlines














































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Aanslag Luik, 3 doden: Dader riep volgens agenten ‘Allahu Akbar’

‘Zeker weer een verwarde man’ – ‘Altijd weer dezelfde met hun strijdkreet, hè?’ – ‘Een verwarde regering is hiervoor verantwoordelijk!’

(Afbeelding: (1) - 29/05 23.45 uur verwijderd ivm onduidelijkheid over bron).

Op moment van schrijven zwijgen zowel de NOS als NU.nl over het feit dat de man die vanochtend in Luik twee agenten en een voorbijganger doodschoot, volgens agenten ‘Allahu Akbar’ riep, en de Belgische overheid de zoveelste islamitische moordpartij dan ook als een aanslag behandelt. 

De moslim zou bij een routinecontrole het vuurwapen van een agent hebben afgepakt, en daar het vuur mee hebben geopend. Daar vermoordde hij twee agenten en de passagier van een voorbijrijdende auto mee, voordat hij zelf door andere agenten werd doodgeschoten.

De Waalse premier Michel en andere politici ‘betuigen hun medeleven’, maar het Belgische volk trapt daar na de zoveelste moslimaanslag niet meer in, getuige de reacties onder het verslag op HLN:

* ‘Belgen! Waar is onze trots! Genoeg is genoeg!’
* Waar (en wanneer) gaat dit eindigen!’
* Hopelijk wordt er niet weer gezeverd omdat de politie heeft geschoten’
* Als het zo verder blijft komt er in iedere gemeente een politie kerkhof gesponsord door de regering’
* Vreselijk situatie weer! En links die lui maar steunen en alles geven wat ze willen’
* Natuurlijk weer een verwarde man, en natuurlijk weer niets met de islam te maken!’
* ‘Toch altijd dezelfde hè, met hun strijdkreet!’
* Hoe zou dit nu weer komen. Enkel en alleen door het lakse beleid van onze politici die criminaliteit tolereren, de jacht op geldgewin door advocaten en de zogezegde hulporganisaties die criminelen steunen met geld van de belastingbetaler, zodat ze toch kunnen blijven’
* ‘Weer een verwarde man uit Verwadiestan?’
* Een verwarde regering is hiervoor verantwoordelijk!’ (1)

Wat voor België geldt, geldt ook voor Nederland en de EU. De regeringen zijn echter bepaald niet ‘verward’, maar hebben opzettelijk en weloverwogen met massa immigratie en islam de aanval geopend op hun eigen autochtone onderdanen. Het is enkel nog de vraag welk volk als eerste echt in opstand komt tegen de globalistische Europa-hatende elite? Gezien de signalen zouden dat best wel eens de Italianen kunnen zijn.

Voorlopig is het op naar de volgende steekpartij, hakpartij, schietpartij, omverrijdpartij namens deze vreedzame religieuze ideologie (gevolgd door de uitspraken van ‘afschuw’ en ‘medeleven’, zonder dat het beleid ook maar een millimeter wordt aangepast), om over de dagelijkse geweldplegingen, aanrandingen en verkrachtingen maar niet te spreken.

 

Xander

(1) HLN (/ Twitter)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

René van Zalk op 29-05-2018 14:15

Er gaan nog meer doden vallen. Wilders had dus toch gelijk.

Bundy op 29-05-2018 14:40

Dit is het gevolg van ongeveer dertig jaar cordon sanitaire tegen het Vlaams Blok -Belang .                Ook al heeft je stem op hen geen zin i.v.m.  het stelselmatig negeren van deze enorm grote partij , je moet er op blijven stemmen voor je eigen geweten , anders ben je medeplichtig aan wat nu gaande is .

En natuurlijk is het een verwarde man , want in het immigratieland België krijgt iedereen immers een Belgisch paspoort .  Dus het was een Belg !

Andy op 29-05-2018 14:58

De politici, de Poco's zijn volledig de voeling met hun volk verloren. En diegene die nu nog durft te zeggen dat het niks met islam te maken heeft of terug over verwarde, mentaal zieke man gaat zou beter een vod in zijn mond stoppen. Het moet nu maar eens gedaan zijn. België word ook al voor de rechter gedaagd door 2 vrouwen, weggegaan uit België om IS te volgen. Nu ze opgepakt zijn en leven in vluchtelingkamp vinden ze het daar niet meer leuk en willen ze terug om van de Belgische sociale rechten te profiteren. En minister Geens zal dit natuurlijk toegeven. Allah is welkom in België.

Mss moeten wij als volk eens al die landverraders naar Syrië sturen. Kunnen ze daar wat politiek doen en ons met rust laten. Ik roep op toe volksopstand om onze rechten terug op te eisen. 

Tom Hendrix op 29-05-2018 15:13

Eens met het artikel, niets meer aan toe te voegen.

Oma op 29-05-2018 17:06

Xander: niet vergeten te vermelden dat zowel de agenten als de voorbijgangstér vróuwen waren!! Overduidelijk een verband met de vrouwenhatende islam debielen die zelfs hun eigen vrouwen en kinderen verminken voor het leven. Het was een 'geradicaliseerde bélg', reeds vroeger veroordeeld voor.....kleine feiten zoals een linkswauwelende reporter minimaliseerde...hij zat reeds in de bak en kreeg.....verlóf: zover is het gekomen in kloteland belziek: een geradicaliseerde terrorist die in de bak zit, mag ook nog eens met 'penitentair' verlof, betaald door de bélgische belastingbetaler om politie en burgers te kunnen aanvallen en een moordpartij aanrichten!!! Schuldigen: politiek en justitie!!!

Ook ik ben benieuwd in welk europees land de bom zal barsten en zowel justitie als collaborerende politieke misdadigers publiekelijk verantwoordelijk zullen gehouden worden voor de oorlog die ze voeren tegen hun eigen bevolking...mogelijk en hopelijk komen overál, in élk europees land tegelijk de autochtone, europese bevolking in opstand om die bende landverraders te verdrijven,want eerder zullen deze politieke judassen niet stoppen met de oorlog tegen de eigen bevolking!

FinalCountDown op 29-05-2018 17:07

Tja....België... Land waar je zwaarder gestraft wordt als je 6km/u te snel rijdt, dan wanneer je terrorist bent.  De Belgische politiek is één grote klucht. En dan willen ze nu nog kinderen van IS-strijders naar hier halen, want 'het zijn kinderen'.  Er zijn talloze videos op internet waar je 'kinderen' van IS ziet pronken met wapens, onthoofde mannen, enz... Oh ja...'arme kinderen'...

jottum op 29-05-2018 17:12

Awel, maar als zulke femmekes dan de wet handhaven en zich hun blaffer laten ontnemen, kunnen zij beter dienen in een frietkot. Toch?

Econoom op 29-05-2018 17:27

Gezien de voornaam van de betrokkene ging het om een autochtone Belg.

Mark S. op 29-05-2018 17:47

Eerder vandaag hoorde ik op de radio nog wel dat de dader Allah Akbar heeft geroepen. Nu lees ik daar in de nieuwsberichten niks meer van terug.

mientje op 29-05-2018 18:00

De collega politieagenten kunnen vanavond wel weer gezellig aansluiten bij de iftars, smakelijk eten

Lars030 op 29-05-2018 18:07

Kan niet wachten op Neurenberg 2.0 na bijltjesdag! 

Jean op 29-05-2018 18:10

‘Een verwarde regering is hiervoor verantwoordelijk!’ ???

Ik zou liever zeggen: 'Een misdadige lafhartige regering die eigen volk vernietigd puur voor eigen belang'.

steady op 29-05-2018 19:23

luik niieuws om 19.00 uur

kinderen voor de camera:: Géén enkel blank begisch kind, allemaal anders kleurigen

Bij onze koning op bezoek in de school :: allemaal blanke mannen rond hem???

Vreemd toch??

Rosalie op 29-05-2018 19:33

Uiteindelijk zijn de Illuminati  hiervoor verantwoordelijk. Zij trekken aan de touwtjes van de Bildebergers, de EU en de regering . Ze hebben de media onder controle, zodat iedereen in een keurslijf komt van politiek correct denken. Ze hebben de rotzooi in het Midden Oosten getrapt waardoor de vluchtelingenstroom ,later gelukszoekersstroom op gang kwam. Alles volgens het Kalergiplan. Hoe kan het toch zijn dat moslims en andersgelovigen/ andersdenkenden in vrede konden leven? Denk aan de Balkanlanden , Indonesië, Irak, Syrië enz. Alle organisaties die in naam van het geloof doden zijn betaald door de Rothchilds en andere Illuminati. Gewoon om verdeeldheid te zaaien. Het verdeel -en heersprincipe. Ik denk dat de haatpredikers ook door die d uivelse organisaties worden betaald. Natuurlijk, het staat ook inde Koran : dood de Joden en de Christenen, maar volgens mij leefde dat helemaal niet voordat de " Arabische lente " begon. De haat uit de Koran is vervolgens gepromoot door de lui die aan de touwtjes trekken. Hoe kan dit nog gekeerd worden ? Haat lost niets op ,is hetwerktuig van Satan. Gebed wel, bid voor wie u haten. Als iedereen dat zou doen, zou dat de macht van het kwaad breken.Maar ja, wie bid er nog ? Helaas.. 

Tom Hendrix op 29-05-2018 19:55

@Likoed Nederland: 17.48. uur. Helemaal met U eens.

gust op 29-05-2018 20:04

de mensen      zeer velen  hebben hier in de belziek de mond vol over de heersende polititie en het waardelozen migranten beleid maar in het stemhokje zijn ze nog dommer dan ezels     sorry beestjes    ze kunnen ook geen grote mond opzetten  ze zijn financieel gebonden door hun luxe leventje  en groote schulden    meschien wat grof maar tis wel zo  

Ike op 29-05-2018 20:34

Ik vind 'de zaak' verdacht. Op de tv wist een uitzending te zeggen dat het een Syriër was. Het klinkt alsof men weer vluchtelingen uit Syrië wil weigeren omdat de EU en de NATO Syrië aan blijft vallen.  Verder werd er gezegd dat hij al eens vast had gezeten en eerder verlof had gehad. Voor verlof uit de gevangenis moet je zaak zorgvuldig behandeld worden en voor een 2e keer kijkt men ook na eerder verlof. Maar bij deze procedure hoort ook een psychologisch onderzoek om te voorkomen dat iemand in herhaling van verboden activiteiten valt. Bij zo'n psychologisch onderzoek zit weer hypnose om te verzekeren dat een 'cliënt' of gevangene de waarheid spreekt bij de psychologische test. Bij hypnose kan hij ook verteld zijn wat hij na vrijlating moest doen. Natuurlijk werd de dader doodgeschoten. Verdorie, weer geen getuige of daderverklaring..........

Wie was of is de hoofddader?

Ik wil weten wat voor agenten het waren. Waren het extreem eerlijke agenten of agenten die op een bepaald spoor waren gekomen of was het gewoon grote pech dat ze op deze melding waren afgestuurd?

Was het pech dat de 'schoonmaakster' werd doodgeschoten, of was zij bekend met iemand of wist zij ergens iets van?

Klopt, ik vertrouw geen enkele officiële verklaring meer.....

klaas op 29-05-2018 21:51

en toch blijven de burgers braaf stemmen op de partijnen die de verrijking mogelijk maken...wie is er gek?

HE op 29-05-2018 22:02

Zitten er misschien ook verwarde mannen en vrouwen in de Nederlandse en Belgische politiek die ijverig bezig zijn om deze "Nederlanden" naar de bliksem te helpen?

Zo ja! Wat gaan we daar aan doen?

Cale op 29-05-2018 22:18

Hoeveel ¨nabestaanden¨hebben die aanslagplegers al niet veroorzaakt? En die zwijgen? Die houden de overheid niet verantwoordelijk? Worden ze bedreigt? Heel vreemd. Wat zou jij doen?

Arno op 29-05-2018 22:30

@René, je bent net zo'n voicerecorder die zegt ook steeds hetzelfde

Wijn op 29-05-2018 22:40

Het leuke is. Vroeger waren de Christenen zelf de gene die mensen vermoorde en mishandelde die niet gelovig waren, lees ook maar het eerste testament van de bijbel. En nu zijn het de moslims die dit doen. Maar waar blijft dan alle haat en verhalen van hoe de Christenen waren? Dat hoor je nu niet, maarja zo kan je zien hoe hypocriet de wereld is, ben zelf geen moslim btw...

En ja denk zoiezo om het grote deels te kunnen stoppen, is door op wilders te stemmen ja. Doe ik ook.

Als u niet bekend met met de bijbel en het plaatsen van in de context van de toenmalige cultuur in het Oude testament, het eerste testament, eeuwen geleden, zult u het niet begrijpen. Waar het om gaat is wat het nieuwe testament, het " tweede testament"  erover zegt.  Mod.

Mark S. op 29-05-2018 22:52

Op het 8 uur journaal vanavond toch nog een "Allah Akbar"intervieuw gezien met kinderen. Een van hen vertelde dat de dader meerdere malen Allah Akbar had geroepen. Kleine kinderen liegen niet. Het viel me nog mee van de NPO dat ze een keer de waarheid toelieten op het journaal. Maar er was zeker geen houden meer aan. Tja, dan werden ze zeker met het mes op de keel gedwongen een keer de waarheid te laten zien. Vanwege de onstuitbare feiten via andere media moesten ze wel.

Wijn op 29-05-2018 23:11

Waarom alleen het 2e testament en niet het eerste? Of naar beiden kijken wat er allemaal gezegt en gedaan werd? De bijbel is de bijbel dus behoor je ook alles te lezen en te begrijpen.

De bijbel begrijpen , zeker, wat het 1e testament oftewel het oude testament betreft, moet u eerst iets van de toenmalige Oosterse cultuur begrijpen. Om dan vervolgens dit in het licht van het 2e testament oftewel het nieuwe testament te kunnnen plaatsen.

In het oude testament wordt al verwezen naar de Zoon van God , Jezus Christus, die door wedergeboorte vrede zou brengen in het hart van de mens. Het hart van de mens  innerlijk veranderen door wedergeboorte. Op het Geloofsfororum bent u welkom om daar verder met de gasten over te praten. Mod.

Wijn op 30-05-2018 01:27

Ja ik ga hier in deze forum ook niet verder erop in. Ben zelf heel lang naar de kerk geweest en de bijbel gelezen, maar ook andere boeken. Vandaar dat ik dat weet hierover. Maar buiten dat. Wat ik merk is dat de hele wereld kapot gemaakt wordt door van alles en nog wat. Zou er maar een iemand gaan staan en zeggen. Oke  is nu afgelopen met van die onzin oorlogen, terrorisme, gezeur over geloofs overtuigingen, discriminatie, haantjes gedrag van overheden, en dat rondslom over geld. Want het heeft allemaal geen nut, gaat van kwaad naar erger. Denk als je ieder geloof in ze waarde laat, samen werken en nadenken wat er beter kan in de wereld in plaats van afkraken en bedreigen. Denk als er daarmee begonnen wordt dat het er al veel beter uitziet voor iedereen......      sorry maar moest dit nog even kwijt hoor.

Tom Hendrix op 30-05-2018 06:22

@Klaas: 21.51. uur, op 29/5. Tja, de massa laat zich in slaap sussen, door de volkomen "linkse pers en media", en velen geloven ook alles van het Staatsjournaal. En bedenk U ook Klaas, dat met de stemmen gemanipuleerd wordt. Democratie is een "loos woord", geworden.

Rienus op 30-05-2018 08:28

Xander krijgt vaak het verwijt dat mensen angst aangepraat wordt en dat dat ongefundeerd is. Zojuist kom ik me toch iets fraais tegen op Zerohedge waar niet toevallig twee artikelen boven elkaar staan. Soros wordt door de linkse kliek op handen gedragen terwijl ik persoonlijk niet zo goed snap waarom.

https://www.zerohedge.com/news/2018-05-29/everything-has-gone-wrong-soros-warns-major-financial-crisis-coming

Als dat geen angst zaaien is?

https://www.zerohedge.com/news/2018-05-29/abc-cancels-roseanne-show

De invloed van Soros op de media is weer duidelijk. De link met het artikel is ook wel duidelijk. De reden dat er in de verslaggeving gerept wordt over verwarde mannen i.p.v. de waarheid.

vooruit nog een voorbeeld, maar dan over de financiële vulkaan, waar Soros toevallig wel de waarheid over wil vertellen.

https://www.nieuwskoerier.nl/news/299082-nederlandse-banken-staan-er-veel-sterker-voor

De eerste reactie eronder maakt pijnlijk duidelijk dat het steeds duidelijker wordt dat de vulkaan op uitbarsten staat.

Gerard op 30-05-2018 09:35

HE op 29-05-2018 22:02. U vraagt: ".... Zo ja! Wat gaan we daar aan doen?" Met 12 miljoen Nederlanders van alle kleur en afkomst plotseling 'verward' worden en optrekken naar Den Haag en Brussel. Maar helaas... u zult bewezen zien worden: bij de volgende verkiezingen zullen en weer 87,6 % politiek-correcte kiezers zijn... Binnenkort is er weer ergens voetballen, zwemmen of fietsen geloof ik. En zo niet, dan komt er nog altijd 'Boer zoekt vrouw', 'DNA-onbekend', de 'Grote Onzin-show' enz. Dat is vééééél belangrijker!!

Cefas op 30-05-2018 10:53

In het land der blinden is 1 oog koning en dat zijn onze leiders die ziende blind zijn.

Wilma op 30-05-2018 13:22

Prima Ike, alweer helemaal raak fijn dat je blijft proberen....

Oma op 31-05-2018 00:42

@Wijn op 30-05-2018 01:27

Ieder geloof in zijn waarde laten? Wát denk je dat de afgelopen 30 jaar gedaan is?? Zie je hoever wij geraakt zijn door islam als 'geloof' te slikken en hen in 'hun waarde' te laten? Ze eisen steeds meer, ze gaan steeds verder met hún religieuze regels door ónze strot te duwen en op te leggen aan de maatschappij door intimidatie, dreiging en gebruik makend van onze vrijheden die ze tégen ons keren. Wíj laten hen in hun waarde terwijl zij het niet waard zijn want moslims respecteren ons niet en beschamen ons vertrouwen want liegen, veinzen en bedriegen zit in hun sharia en hun aard.
Als moslima's integreren door hun kopvodden achterwege te laten, dan zíjn ze gelijk aan elke vrouw in onze maatschappij - maar dat is nu net níet de bedoeling: integreren en opgaan in de massa, deelnemen aan onze maatschappij, gelíjk-zijn aan de on/andersgelovigen want moslims wanen zich immers superieur.
Dát is net de grondslag van élk probleem waar heel de westerse wereld mee zit: de arrogante waan van superioriteit, daarom lappen ze onze wetten en regels aan hun laars, daarom vinden moslims dat wij ook hún religieuze regels moeten volgen want dat een minderwaardige andersgelovige méér mag, vrijheid heeft, wat moslims verboden wordt (moslims onderwerpen zich dan nog vrijwillig aan die achterlijke regeltjes!) kunnen jaloerse en wraakzuchtige moslims niet verteren...dat roept agressie, intimidatie en doodsbedreigingen op tegen ons terwijl hún geloof Níet (en nooit zál!!) geldt/en voor ons en wij ons dus níet hoeven te houden aan hun doctrine.......en dát wordt dan notabene getolereerd door de politiek en justitie in onze westerse democratieën waar de scheiding van kerk/religie en staat/maatschappij, gelijkheid enz...in de grondwet is vervat!
sjakie op 31-05-2018 20:26

Nos teletekst 107 : man met psychose....ook al schreeuwde hij allaho ackbar...had helemaal niks met de islam dus terrorisme te maken

mientje op 01-06-2018 00:47

@Gerard 09.35 ga het hier opnemen voor Yvonne Jaspers en haar programma s  Boer  zoekt vrouw is een goed programma, oer Hollands, we zien Hollandse boeren en een keer nederland,  heel veel mensen weten geloof ik noauwelijks nog hoe nederland eruit ziet of bijv. een nederlandse koe, wereldweid beroemd.In plaats van dat we blij zijn met ons vruchtbare land maken ze met regelgeving de boeren kapot, zodat zwangere koeien naar de slacht gaan, dit vanwege regelgeving uit de EU gevangenis,. Deze feiten laat Yvonne nu zien in haar programma Onze  Boerderij.Ik ben geen jankert maar die koeien naar de slacht zien gaan was vreselijk. En wat zien we overal tegenwoordig op tv in series jeugdseries soaps docu s  overal gaat het over islam, geen ontsnappen aan,  nou geef mij Yvonne Jaspers maar, een topvrouw

mientje op 01-06-2018 01:00

Nog even dit, als ze zich in de EU echt zorgen make over het milieu waarom kost een fles chloor dan nog steeds maar 30 cent?  Chloor is extreem slecht voor het milieu!!!!!

Nee ze geven liever de koeien de schuld, pure overdreven flauwekul, kijk naar wat de mens door het afvoerputje spoelt

Maar nee onze lieve melkkoeien, het braafste dier ter wereld zij krijgen de schuld

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld