Headlines




















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Politie Münster vindt explosief in auto waarmee dader 4 mensen vermoordde’

In het bestelbusje waar vanmiddag in Münster iemand op een vol terras inreed en daarbij 4 mensen vermoordde en zo’n 50 verwondde, waaronder 6 ernstig, zou de politie een explosieve lading hebben gevonden, zo berichtten regionale Duitse media.  Over het motief van de dader zijn nog geen mededelingen gedaan, maar de vele honderden commentaren onder het nieuws spreken boekdelen: het zal natuurlijk wel weer een boeddhistische Eskimo zijn. (UPDATE 20.10 uur onderaan) 

Op NU.nl probeert men de terroristische aanslag zoals gebruikelijk te bagatelliseren met koppen zoals ‘Doden en gewonden nadat voertuig inrijdt op groep mensen’, en pas in de derde alinea te melden dat ‘de autoriteiten vermoeden dat het om een aanslag gaat’.

Onder de doden zou ook de dader zijn. Sommigen speculeren dat de dood aangetroffen bestuurder echter een slachtoffer is, die door de dader(s) werd vermoord. Dat was namelijk ook bij de aanslag op de kersmarkt in Berlijn het geval.

Het recept van media en politiek zal weer hetzelfde zijn: afschuw uitspreken over dit ‘incident’ van een ‘verwarde man’, maar met de religie van ‘vrede’ heeft het natuurlijk helemaal niets te maken, mocht de dader (of daders) ook in dit geval een volgeling daarvan blijken te zijn. 

UPDATE 20.10 uur: Inderdaad, de dader zou een (49 jarige) ‘Duitser’ met psychische problemen zijn geweest. Waarbij ‘Duitser’ helemaal niets zegt over zijn afkomst, want volgens de filosofie van bondskanselier Angela Merkel is iedereen die vast op Duits grondgebied verblijft, een ‘Duitser’. Daarnaast zijn er getuigen die twee mensen uit de bestelbus hebben zien springen en wegvluchten. 

Het lijkt er hoe dan ook dat de media hetzelfde scenario als na Berlijn en de aanslag op een winkelcentrum in München afdraaien. De aanslag op de kerstmarkt in Berlijn werd uiteindelijk als zodanig erkend, maar toen was de grootste schok alweer voorbij. In München werden zelfs de vrijgegeven namen van de veronderstelde dader(s) verdraait. Het ‘verduitsen’ van Oosterse namen door de media wordt overigens al enige jaren met de regelmaat van de klok gedaan. 

In München zagen diverse getuigen eveneens meerdere daders wegvluchten, maar dat werd later door de politie gewoon ontkend, en dat zal nu vermoedelijk opnieuw gebeuren. 


Xander

(1) Epoch Times
(2) Infowars
(3) Sputnik News

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.




Reacties

Benny op 07-04-2018 19:07

En Frau Merkel maar kraaien met Kom maar binnen,kom maar binnen en ga je gang,

Mark S. op 07-04-2018 19:36

Knap hoor hoe de media woorden als "terroristische aanslag, islam"  en dergelijke weten te vermijden. En ja hoor ik heb op de Telegraaf al weer gelezen dat het bekend is dat het om een labiele man gaat.

Wat leven we toch in een ongelofelijk censuurmaatschappij. Wat een schande, wat een schande!

Anthony op 07-04-2018 19:39

Volgens mij is het gewoon een duitser met psychische problemen. Waarom wordt dat niet aanvaard als waarheid? IS dat omdat men liever wilt geloven dat zoiets door een moslim terrorist wordt gedaan?

Mark S. op 07-04-2018 19:42

OK mijn excuses, ik krijg net na mijn bericht de info binnen dat het om een 48 jarige Duitser Jens R. met psychische problemen gaat.

Ik maak mijn excuses met name naar de moslimgemeenschap hier die ik te snel heb geoordeeld. Sorry. Leermoment voor mijzelf.

Het blijft verder toch wel waar dat het in de verreweg meeste gevallen zoals dit om islamitisch terrorisme gaat maar nu dus niet.

Mark S. op 07-04-2018 19:42

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1885993/aanslagpleger-48-jarige-duitser-met-psychische-problemen

HE op 07-04-2018 19:55

Het is toch iedere keer weer zielig om te  zien en te lezen hoe wanhopig de "politiek-correcte media" met  islamitische terreuraanslagen omgaan. En dit alles om de multiculturele en vooral islamitische "heilstaat" overeind te houden. De islam, een doodscultuur van de eerste orde, hoort in het westen niet thuis maar is ook in Nederland door allerlei flutpartijen, waaronder de Partij Van allah (PVDA), hier met open armen binnengehaald.

Er werd en wordt al decennia gewaarschuwd om de islam en haar 'vredelievende' aanhangers buiten de westerse poorten te houden. Vroeger wisten ze het wel en deden er alles aan om deze muzelmannen buiten hun stadspoorten te houden. Maar helaas allemaal tegen dovemansoren.

ieznogoedh op 07-04-2018 20:09

Over het motief van de dader zijn nog geen mededelingen gedaan,

OK, laat ik dan maar licht op deze gebeurtenis werpen voordat mensen zich te buiten gaan aan allerlei speculaties: Het heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met de islam te maken.

René van Zalk op 07-04-2018 20:17

Erdogan dreigt vandaag met aanslagen in Frankrijk. Bron: Twitter.

“U ziet wat er in Duitsland gebeurt. Dat kan ook in Frankrijk gebeuren.”, zegt Erdogan. https://twitter.com/t24comtr/status/982648615519780864?s=21  Erdogan voert #Münster aan om Frankrijk te ‘bedreigen’.

Rienus op 07-04-2018 20:41

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1885993/aanslagpleger-48-jarige-duitser-geen-terreur

Ja ja iets te snel conclusie getrokken misschien?

de^mol op 07-04-2018 21:45

@Mark S.

Je zit er in beide gevallen naast. Bijna alle 'aanslagen' zijn false flags. Bijna geen een is zoals de pers en de politiek ons doen geloven. Men wil angst in het volk zodat de overheden meer vrijheden kunnen afpakken. Het zijn de overheden die er achter zitten.

Kijk maar eens naar de overweldigende bewijzen in het geval van de Parkland Shooting in Florida, niets is zoals de pers ons wil laten geloven. Heel veel bewijs dat mensen posten op youtube verdwijnt in luttele weken weer van youtube.

https://themolesite.wordpress.com/2018/03/03/the-parkland-school-florida-shooting/

Ultimate op 07-04-2018 22:05

Misschien was het een Hindoe Mexicaan, het is overduidelijk dat wij het hoofd niet in het zand mogen steken zoals struisvogelpolitiek dit steeds doet.

Pier op 07-04-2018 23:16

Tuurlijk. Een oudere, autochtone, keurige, blonde, door en door Duitse, in Duitsland geboren en getogen, HoogDuits sprekende Duitser. Echt! Een Duitser. Uit Duitsland! Niets, maar dan ook niets te maken met..... ehhh, dat wat ook bij ons hoort en deel is van Duitsland en ook Duits is natuurlijk want dat was dat wat we oh zo accepteren altijd al. Niets! Echt niet! Geen enkele band, geen verbinding, geen link, niks! Duitsers doen dit! Ze zijn in de war! Ze hebben psychische problemen! Dan doe je dat! Dat deden we altijd al, toch? Dat is toch niks nieuws, op het publiek inrijden met een auto als je het moeilijk hebt? Toch? Hoe vaak lees je dat niet? Hup jongens, in de auto en karren maar! Duitsers, echt! Geloof me! Typisch Duits dit, duidelijk! Niets te maken met ehhh.... dat andere typisch Duitse nieuwe deel van de oh toch nog zó Duitse samenleving, niets!

mientjei op 07-04-2018 23:50

Het was gewoon een duitse autochtoon. Waarom dan die extra grenscontroles bij Enschede?

Ik woon in Drenthe op 08-04-2018 01:14

Ze schieten eerst de eigenaar van de bestelbus dood die ze hebben gedwongen om in de bijrijders stoel te gaan zitten. Daarna rijden ze in op de terras bezoekers, ze springen eruit nadat ze Jens R richting de bestuurders stoel hebben geduwd. Door de schok en de klap die men met de aanrijding op het terras veroorzaakt is door de politie niet meer precies na te gaan op welke stoel de bestuurder heeft gezeten. Om de verdenking dat het om een islam aanslag gaat te verhullen krijgt dus de geboren Duitser Jens R. de schuld. Voor de linkse politici is het natuurlijk mooi meegenomen dan Jens een psychische problematische achtergrond heeft.   

Ecco op 08-04-2018 02:08

mientjei op 07-04-2018 23:50

Ja waarom?

Omdat het wel degelijk om daders van de religie van de vrede gaat.

laat je niks wijsmaken.

En voor

Mark S. op 07-04-2018 19:42

Dit meen je tog niet echt hoop ik!

Als het sarcasme is dan vind ik het leuk gezecht.

En deze

de^mol op 07-04-2018 21:45

Je zit er in beide gevallen naast. Bijna alle 'aanslagen' zijn false flags. Bijna geen een is zoals de pers en de politiek ons doen geloven. Men wil angst in het volk zodat de overheden meer vrijheden kunnen afpakken. Het zijn de overheden die er achter zitten.

Ja dat is zo maar vergeet niet dit word mog in samenwerking met de

religie van de vrede bekokstooft om hun plannen te verweselijken en de moslim

word zo gebruikt. De usefol idiots.en zij vinden het prima want op deze manier kan

de Islam zijn eigen agenda uitvoeren/bewerksteligen.En eens zullen en zien de globalisten wat

een vreselijke fout ze hebben begaan.Want dit gaat ook hun hoofd kosten als een van

de eerste.Want de Islam zal nooit accepteren dat zij over hun kunnen heersen.

De globalisten zijn complete fools als zij dat denken.

Tom Hendrix op 08-04-2018 07:44

@Ik woon in Drenthe: 01.14. uur. Dat zou ook naar mijn mening weleens de werkelijkheid kunnen zijn. Verder blijf ik van mening dat de kartelpolitiek en "de linkse kerk", samen met madam Merkel en de eussr bojaren, volledig verantwoordelijk zijn, voor de invasie van de islam in Europa. 

Rienus op 08-04-2018 09:12

Waar het werkelijk om gaat is niet of in dit ene geval mensen in een reflex wel weer denken dat moslims ellende aanrichten. Waat het werkelijk om gaat is dat een overgroot deel van de moslims op dagelijkse basis voor oplopende irritaties zorgen. Als een moslim zich netjes gedraagt is dat omdat er een plan achter zit. Het grootste deel is echter te dom om zich netjes aan het verraad te houden. Alleen al het simpele feit dat de pot voor sociale uitgaves dag in dag uit onder onze neus leeg geplunderd wordt door luie moslims is een fikse irritatie, van mij dan toch. Voeg daar bij dat moslims overduidelijk niet wensen te integreren en we zien weer een behoorlijke irritatie. En of het gisteren een Duitsers was of niet, als ik opsporing verzocht eens een keer zie, wat zie ik dan. Dat wat men daar laat zien en de cijfers die open en bloot vertellen dat moslims meer dan gemiddeld betrokken zijn bij criminaliteit is een forse irritatie. Vaak leest men dat een Nederlandse politicus voor de rechter gesleept wordt om een uitspraak die gewoon helder is. Maar ow wee want discriminerend naar te moslims toe, die massaal zich laten kennen als een volk van extreem lange tenen. Maar een imam die ronduit bedreigende opmerkingen plaatst kan dan weer vrolijk voortgaan met zijn tirades. En daar heb je irritatie nummer zoveel. Irritaties zijn iets vreemds, de een kan er beter tegen dan de ander.

Br@m op 08-04-2018 09:42

Even in het midden gelaten of het een terroristische daad is of niet. We weten allemaal dat criminele daden door moslims in Duitsland verzwegen worden en/of dat er een draai aan gegeven wordt om het volk rustig te houden. Door de regering en door de media. Daarom is het logisch dat de burgers er een eigen interpretatie aan geven. Door de niet betrouwbare informatie die er verstrekt wordt gaat iedereen gissen wat er gebeurd is. Er zal vast nog meer informatie vrijkomen door familie van de bestuurder, burgers die de daad gezien hebben etc. Hopelijk wordt dan duidelijk of we voorgelogen worden of niet.

Doordenker op 08-04-2018 10:01

'Jens R. has been framed' om het in vaktermen te zeggen.

mijn mening op 08-04-2018 10:09

We moeten afwachten op de claim van terroristische organisaties, die niet kan worden ontkend

Lars030 op 08-04-2018 10:31

@Ik woon in Drenthe op 08-04-2018 01:14

Buiten de Randstad is men vaker realistisch. Ben het geheel met u eens, dit scenario is immers niet de eerste (of laatste) keer... Laat staan de abjecte censuur in Duitsland m.b.t. alles wat moslim- en islam-gerelateerd is.

Wim op 08-04-2018 11:39

Geef zelf geen analysen meer, wegens het toch genegeert wordt, maar wens wel nog wel interessantere analyse te geven die nog merr duidelijkheid geven en deskundiger zijn en dan hopelijke wel goedgekeurt wordt. Gelukkig weet ik wel degelijk in welke wereld wij leven en toch blijkbaar ook vrijheid zogenaamd alom aanwezig is, maar toch eigen analysen niet belangrijk meer zijn en volledig en eigen keuze is van de Mod van Xander. Wens alleen nog website adres en arikels zal vermelden. Dit mij veel meer moeite besparen en geen mening zelf meer zal geven, mij ook het beste lijkt. zie verschillende interessante recente nieuwsarikelen, (www.gatestoneinstitute.org)

Beste Wim, als u zich aan de siteregels houdt, zoals geen hele woorden in hoofdletters, worden uw postings gepubliceerd. Zelfs nog voor u aangepast als het onleesbaar is. Mod.

ster op 08-04-2018 15:13

Ook bij die gast met suikerziekte die op onze joden nreed gebruikte men eerst een verzonnen naam ook in Duitsland heeft men dit geflikt en op nieuwskoerier gaan verhalen de ronde dat voor dit voertuig inreed op vele mensen eerst getinte mensen eruit stapte en dat toen pas dit busje aanreed. Ik goof niks meer van de staatsmedia die keer op keer kul schrijft.

ster op 08-04-2018 15:31
Anneke op 08-04-2018 15:34

Hmmm, de zovéélste zogenaamd psychisch zwaar verwarde man die weer slachtoffers heeft ge-offerd aan zijn 666-afgod allah. Waarheid kan niet eeuwig worden verzwegen en men kan niet de realiteit blijven wegkletsen !!! Momenteel worden de chronisch psychisch zieken wel héél zwart gemaakt èn als zeer moordzuchtige personen omschreven.   Daarbij kan 'k wel stellen dat onder de moslims velen niet (geheel) in orde zijn. Criminaliteit viert hoogtij, in allerlei vormen en maten. "Wat heeft het westen binnengehaald, de afgelopen decennia. Een hoop ellende"!!!  

mientjei op 08-04-2018 16:37

@STer  artikel is al verwijderd

Pier op 08-04-2018 18:03

Er was vandaag een halve marathon, ergens in Duitsland. Een Duitser met een aantal Duitse handlangers kon nog net worden tegengehouden voordat hij met een mes op de deelnemers aan de marathon in begon te steken. Dat was hij van plan, samen met zijn handlangers met een mes in te gaan steken op de deelnemers aan een halve marathon.

Zou deelnemen aan een halve marathon misschien niet halal zijn? Zou de in Duitsland oh zo erbij horende overtuiging van deze Duitsers misschien halve marathons verbieden? Zou dat oh zo Duitse boek waar bovenstaande Duitsers ongetwijfeld in geloven en waardoor ze misschien op dergelijke gedachten komen, tegen het lopen van de marathon zijn? 

Als dat zo is vind ik -en vind ongetwijfeld de meerderheid van de Duitsers- dat we op moeten houden met het lopen van halve- en dan ook maar meteen met het lopen van hele marathons. Want het mag toch niet zo zijn dat we het oh zo Duitse deel van de Duitse bevolking dat zich door hun oprechte overtuiging kennelijk ergert aan halve- en dus ook aan hele marathons, tegen ons in het harnas willen jagen door zomaar marathons te blijven lopen! 

Daarbij komt nog het feit dat de vrouwelijke deelnemsters aan deze halve marathon hoogstwaarschijnlijk niet zo gekleed gingen als de overtuiging van deze terecht verontruste Duitsers het voorschrijft, omdat een halve marathon lopen in een tot de grond reikend zwart gewaad met de bijbehorende hoofdbedekking op zijn zachtst gesproken problematisch is! Vind je het dan gek dat bovengenoemde Duitsers in hun oprechte verontwaardiging over de aanstootgevende kleding van deze vrouwelijke deelneemsters over willen gaan tot het insteken met messen op deze deelnemers en deelneemsters? Nee toch? Dat is gezien hun oh zo in Duitsland erbij horende overtuiging toch alleen maar logisch? En zeg nou zelf: het ìs toch ook aanstootgevend, de kleding die deze deelneemsters zomaar menen aan te kunnen trekken? Blote benen! Blote armen! Loshangend, voor iedereen zichtbaar haar! En dan gaan rennen! Voor het oog van deze oprecht overtuigde Duitsers! Alsof dat geen mannen zijn! Die bij het openbaar zichtbaar worden van stukken vrouw de -alleen door met messen op deze stukken vrouw in te steken te bedwingen- neiging zich op deze vrouwen te storten nu eenmaal op geen enkele andere wijze onder controle kunnen houden! Duhhh! Dan vráág je er toch om!

Nee, deze deelnemers en deelneemsters hebben dan het 'geluk' gehad dat de oh zo oplettende Duitse politie nou eenmaal uit hoofde van hun functie dergelijke begrijpelijke neigingen niet mogen tolereren, maar verdiend hebben ze deze bescherming zeker niet! Dat is toch elke rechtgeaarde Duitser hopelijk langzamerhand wel duidelijk!