Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Nachtmerrie’: Al kwart van onderzochte bacteriën hebben antibiotica resistentie ontwikkeld

‘Nachtmerrie bacteriën bevinden zich feitelijk reeds in uw achtertuin’ - Immigranten nemen besmettelijke ziekten met zich mee

 
Afbeelding: Getty Images (3).

De opkomst van zogenaamde super bacteriën die bestand zijn tegen alle vormen van antibiotica gaat veel sneller dan eerder werd gevreesd, zozeer dat de naam is veranderd in het meer dreigende ‘nachtmerrie bacteriën’. Het Amerikaanse CDC vond in een kwart van alle onderzochte samples genen waaruit de ontwikkeling van resistentie blijkt. Nu al sterven er ieder jaar 23.000 Amerikanen aan zo’n onbehandelbare infectie. Gisteren was er in Nederland het nieuws dat 9 patiënten in het Zaans Medisch Centrum eveneens een ‘nachtmerrie’ bacterie bij zich blijken te dragen.

 

Een antibiotica resistente bacterie kan heel plotseling toeslaan. 11% van 2 miljoen Amerikanen die jaarlijks besmet raken –waarvan er 23.000 het niet overleven-, vertoonden kort daarvoor geen symptomen en waren kerngezond. Door het vele gereis van mensen worden nachtmerrie bacteriën niet meer alleen in en rond grote stedelijke centra aangetroffen, maar ook op het platteland en in afgelegen gebieden.

‘In uw eigen achtertuin’

‘In feite hebben we deze nachtmerrie bacteriën in uw eigen achtertuin aangetroffen,’ waarschuwde dr. Anne Schuchat, uitvoerend algemeen vicedirecteur van het CDC. Omdat besmette personen niet meteen ziek hoeven te worden, kunnen ze de dodelijke bacteriën ongemerkt over de hele wereld verspreiden.

Tot nu toe staan de autoriteiten op medisch gebied machteloos. Het enige wat kan worden gedaan is zo snel mogelijk patiënten isoleren van de buitenwereld, en agressieve maatregelen nemen om verspreiding in hun omgeving te voorkomen.  (1)

Dat steeds meer bacteriën gewend raken aan antibiotica komt vooral omdat de medicatie in grote delen van de wereld veel te snel wordt voorgeschreven, en nogal wat mensen hun kuur niet tot op de laatste pil afmaken. Tegen penicilline werd al in de jaren ’60 resistentie geconstateerd. Inmiddels zijn ook middelen die worden ingezet als traditionele antibiotica niet meer werken, zoals ceftaroline, getroffen.

9 patiënten in Zaans ziekenhuis besmet

In Nederland zijn artsen al geruime tijd een stuk voorzichtiger met het voorschrijven van antibiotica. Desondanks zijn er in het Zaans Medisch Centrum 9 patiënten met een specifieke antibiotica resistente bacterie (NDM-1) aangetroffen, die vooral in India, Pakistan en Bangladesh kan worden opgelopen. De beruchte MRSA bacterie komt hier inmiddels veel vaker voor (2).

Immigranten nemen besmettelijke ziekten met zich mee

Nachtmerrie bacteriën vormen zeker niet het enige groeiende gevaar voor de volksgezondheid. Door de massa immigratie van de afgelopen jaren uit Afrika en het Midden Oosten worden volgens diverse artsen tal van besmettelijke ziekten naar Europa gehaald. Deze immigranten worden om onbegrijpelijke redenen (behalve ‘racisme’) niet gescreend voordat ze worden toegelaten, waardoor de kans op een uitbraak en zelfs een epidemie met iedere dag dat de grenzen onbeperkt openblijven toeneemt.

Zo werd er begin dit jaar al in zeven Europese landen multiresistente TBC geconstateerd, die in sommige plaatsen door Afrikaanse migranten al onder de bevolking is verspreid (zie links onderaan). Hierdoor steeg het aantal TBC patiënten in Duitsland in één jaar tijd met 29%. Het aantal gevallen van mazelen verdriedrubbelde zelfs.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) NU
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)


Zie ook o.a.:

23-01: Migrantencrisis: In zeven Europese landen multiresistente TBC geconstateerd

2017:
14-07: Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC (/Chirurg: Duizenden migranten dragen resistente TBC met zich mee en vormen groot gevaar voor volksgezondheid)

2015:
30-12: Ziekenhuis waarschuwt: 10% migranten heeft TBC, besmettingsgevaar is groot (/ Alleen al medicijnkosten voor 10.000 patiënten bedragen € 2 miljard)
06-11: ‘Veel TBC-gevallen onder migranten, artsen worden gedwongen hen te behandelen’
19-10: Poolse president: Migranten brengen epidemieën naar Europa
09-10: Arts Duits ziekenhuis waarschuwt dat migranten tal van ernstige ziekten verspreiden
02-05: (/ Grote zorgen om uitbraak multiresistente TBC: In de komende 35 jaar 75 miljoen doden verwacht)

2014:
06-11: ‘Afspraak Westerse media om niet te berichten over ebola verdenkingen’

31-10: Spaanse regering bevestigt dat ISIS ebola als wapen tegen Westen wil gebruiken
02-09: IS wil miljoenen Europeanen vermoorden door verspreiden van de pest 

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.















Reacties

willy . op 05-04-2018 14:20

In Belgie heeft men een nieuw antibiotica ontwikkeld en ook in Rusland is men hiermee al ver gevorderd. Door dat de mens maar ook veedieren tevel antibiotica krijgen worden we allen resistent  en dat kan zoals uit het artikel blijkt echt gevaarlijk worden, daarom is in Belgie antibiotica veel duurder geworden en raad men huisartsen aan om voor virussen geen antibiotica meer voor te schrijven, de hoop is dat door onderzoek nieuwe en betere antibiotica verder worden ontwikkeld ! Shalom

Lechaiem op 05-04-2018 14:30

Bij Infowars kunt u Bodease kopen. Hele hoge waarde Tumurik. Goed tegen infecties en pijn klachten. Wees niet bevreesd voor die chemische anti. Natuurlijke zijn veel beter. Lees het eens door. Ik gebruik het zelf ook.

Groeten uit Israel

Lee op 05-04-2018 14:50

Met de huidige overbevolking van deze planeet nog niets om je erg druk over te maken dus. De aarde vecht terug tegen de mensenplaag. Prima!

Raymond op 05-04-2018 15:19

Wat gaan we nu klagen ?

Ze hebben jarenlang je voer volgepompt met die rotzooi , idereen wist het , en niemand zei iets , nou zeg dan nu ook maar niets meer.

Toch !!!!!!!!!!!

Tom Hendrix op 05-04-2018 15:26

En door toedoen van madam Merkel, en de communistische eussr, is geheel Afrika onderweg naar ons. Dit gaat gierend uit de klauw lopen. Tenminste zo zie ik dat.

mientjei op 05-04-2018 15:30

Er is redding: bacteriofagen   zie radar avrotros bacteriofagen  in Georgie is dit de normaalste zaak van de wereld

Ik denk dat ze hier teveel verdienen aan die antibiotica

René van Zalk op 05-04-2018 15:43

Het heeft met geld (winst) te maken. Door bij dieren die bestemd zijn voor de slacht anti-biotica aan het voer toe te voegen kunnen ze meer winst maken. Twee weken voor de slacht wordt er gestopt met het toedienen van anti-biotica zodat het meeste anti-biotica niet meer terug te vinden is in het vlees.

Groetnnn uut Nunspeet.

Gerrit S op 05-04-2018 15:57

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8182:een-derde-deel-van-u-zal-van-de-pestilentie-sterven&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Wietolie met THC is een van de meest krachtige antibiotica uit de natuur. Verder Natriumbicarbonaat, en oregano olie. Maar Heilige Geest is natuurlijk de beste berschermer.

https://christipedia.miraheze.org/w/index.php?title=Pest_(ziekte)&mobileaction=toggle_view_mobile

Ike op 05-04-2018 16:17

Tumurik kan ook bij online aziatische toko's en groothandels gekocht worden Net als andere vruchten en kruiden. De gevaarlijke infecties worden ook meegebracht door toeristen. Het is ook waar dat ons voedsel vol zit met smaakversterkers en kleurstoffen en andere troep. Maar dat is geen garantie dat biologisch gekweekt voedsel wel veel beter is. Want er zijn ook veel belangen in de markt om keurmerken te behouden en de prijs op te drijven.

Wat werkt, werkt en zelf comboineer ik goede kruiden met medicijnen. Zo ben ik in het verleden ook afgekomen van een gediagnotiseerde allergie en een koorts virusinfectie die 'ongeneesbaar' was en erg gangbaar is.

De belangen van de farmaceutische industrie zijn gigantisch. De belangen van de ziekenhuizen en zorgsector ook. Zonder moeilijk geneesbare ziektes, zouden er een hoop werklozen bij komen.

Het is als de veiligheidssector die ook grotendeels werkloos zou worden zonder criminelen en terreur die zomaar uit hun eigen gelederen kan komen als je het personeelsbestand bekijkt.

Bundy op 05-04-2018 17:11

Het grootste deel van de Amerikaanse Indianen overleed aan door zieke blanken overgedragen virusinfecties .

Nu zijn wij de Indianen .   Stuurt iemand nog een link van deze site naar het Ministerie van Volksgezondheid ?

René Strobos op 05-04-2018 17:30

Wordt dit dan onze redding ?

Doordat antibiotica zoveel worden gebruikt, worden steeds meer bacteriën resistent voor antibiotica.

De Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) waarschuwt dat antibioticaresistentie 'alarmerende proporties' heeft bereikt.

In het AVROTROS-programma Dokters van Morgen wordt aandacht besteed aan twee mogelijke oplossingen: zogenaamde bacteriofagen, oftewel virussen die bacteriën kunnen bestrijden, en poep.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/zijn-bacteriofagen-een-goed-alternatief-als-antibiotica-niet-meer-werken/

Ramshoorn op 05-04-2018 17:57

Beste Xander, goeie info. Een ellende die bacterien, er zijn echter ook goede bacterien. Maar wat blijkt? Gelovigen worden ook in 2018 nog steeds gespaard voor ziekten waar hedonisten massaal door geveld worden.

Weiger de griepprik om mee te beginnen. Wij zijn Goddank niet griepering of ziek geweest! Waarom kun je nergens meer Biogarde kopen?

Er zijn maar weinig gelovigen die gezond leven, [niet roken, geen drugs gebruiken] eten en drinken, [Leviticus 11] die door aids of andere venerische ziekten geteisterd worden. Deuteronomium 28 en Leviticus 26.

Hoezo niet? Gelovigen gaan niet vreemd en blijven trouw aan eigen man of vrouw. Zij leefden nog lang en gelukkig en vaak hun kinderen ook die het goede voorbeeld zien ook.

Veel mensen gaan dood ver voor hun tijd omdat ze roekeloos leven. I do it my way? Lees altijd de info op producten en medicijnen. Soms is het middel erger dan de kwaal. Niet slikken dus, weg er mee!!!

Gebruik boerenverstand, beslis zelf en niet wat de zogenaamde deskundigen u vaak proberen voor te schrijven. Zelf gebruiken ze het niet.

Wie aan autoraces, motorraces, wielrennen en andere gevaarlijke sporten deelneemt loopt groot gevaar door overmoed! Daar is geen kruid tegen gewassen...Hoewel ze zouden de Spreuken van Salomo eens goed kunnen lezen. Ouders die dat doen met hun kinderen krijgen een goede levensvisie. Wij roken niet - en onze kinderen ook niet! Kassa!!!

Doordenker op 05-04-2018 18:57

Volgens linkse (dwaal)lichten zou de toenemende globalisering nochtans een na te streven droom zijn waaraan niets dan multicul voordelen zouden verbonden zijn. Dat zal dan wel zo zijn want het tegendeel durven beweren is niet 'politiek correct' en dus strafbaar...

Bambi op 05-04-2018 19:06

Zal nog erger worden.En al die ziektes zal ook niet van mijn buurman komen hoor. 

 

Bambi op 05-04-2018 19:08

Tiener biecht zijn terreurplannen op: “Ik wilde spijkerbom gebruiken op kerstmarkt en twee mensen doden met bijl”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tiener-biecht-zijn-terreurplannen-op-ik-wilde-spijkerbom-gebruiken-op-kerstmarkt-en-twee-mensen-doden-met-bijl~af25b8a6/

Bambi op 05-04-2018 19:12
Bambi op 05-04-2018 19:20

Geheime dienst haalt Gülenisten uit 18 landen naar Turkije: “Grote slag”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/geheime-dienst-haalt-gulenisten-uit-18-landen-naar-turkije-grote-slag~ae8f699b/

Bambi op 05-04-2018 19:24

Professoren AI luiden alarmbel: “Zuid-Korea bouwt robotleger dat revolutie in oorlogsvoering zal ontketenen”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/professoren-ai-luiden-alarmbel-zuid-korea-bouwt-robotleger-dat-revolutie-in-oorlogsvoering-zal-ontketenen~ae6d5ff9/

Wie zijn de volgende?

Bambi op 05-04-2018 20:40

Sorry Xander, dit had op praatcafe'moeten staan die 4 linken 

 

Kan gebeuren Bambi, geen probleem deze keer. Mvg. Mod.

Cefas op 05-04-2018 21:06

Schurft is plotseling in opmars (hoe komt dat, het was toch helemaal uitgeroeid?) Het nestelt zich in huidplooien, bijvoorbeeld in de hals en geeft enorme jeuk.

Comerius op 05-04-2018 21:42

Cefas, ik denk dat het te maken heeft met de vele asielzoekers die ons land binnen komen.

AdelaarRobin op 05-04-2018 21:54

Gods Woord is scherper dan enig twee snijdend zwaard. Hebr. 4 : 12.

Dus ook sterker dan bacterieën.

Rienus op 05-04-2018 22:20

ik betwijfel of dit verhaal op te hangen is aan vluchtelingen alleen. Ons vee krijgt stoten antibiotica binnen op dagelijkse basis en vergeten we ook even niet dat iedere reactie door de natuur ook zo hoort. De cyclus van geboren worden en sterven is nu kunstmatig beïnvloed. Dus grijpt de natuur wel even in. Als een mens zich heeft voortgeplant en ervoor heeft gezorgd dat het nageslacht succesvol kan zijn,is er geen noodzaak meer om verder te leven.

Qvic op 05-04-2018 22:59

Ik ben al mijn hele leven allergisch voor antibiotica, hierdoor kan ik steeds meer voedingsproducten niet meer eten. Vooral in vleesgerechten zit gewoon antibiotica nog in. Dat het alarmerend is, dat de bacteriën resistent raken is dan ook een sprookje. Ons menselijk lichaam kan tegen bijna alles, alleen hier in het westen hebben we ons levenlang met zoveel mogelijk anti bacteriën middeltjes geholpen. Dat we gewend zijn geraakt aan al dat steriele en dat heeft ons eigen afweer systeem van ons lichaam min of meer werkeloos gemaakt. Hierdoor zijn vele vatbaar voor allerlei (onschuldige) ziektes. Voor elke ziekte is er tegenwoordig wel een vaccin of een pilletje op de markt, maar waarom? Simpel om ons doen te geloven dat we zo alle ziektes uit de wereld kunnen helpen. Maar het belangrijkste was en is, dat daar miljarden aan verdient kan worden. Ook hier weer maakt geld meer kapot dan ons lief is.

mientjei op 06-04-2018 00:12

Jammer, geen reactie op mijn verhaal  15.30 en dat van Rene Strobos  17.30

Het is echt fantastisch  de bacteriofaag, heel goedkoop, vaak inzetbaar,en kan zelfs opgestuurd worden

Antoinette Herzenberger van radar was dol enthousiast. Er was daar o.a. een man met een bacterie in zijn been in nederland

moest zijn been afgezet, na inname bacterofaag was hij genezen. Maar als jullie alleen maar willen doemdenken,

nou ik heb mijn best gedaan, en schurft is niet leuk maar net als hoofdluis eenvoudig te bestrijden en daar ga je niet dood aan

Link ter info voor u erbij gezet. Mod.

Heel goedkoop lijkt het niet !

https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/24-10-2017/

https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/achtergrondartikelen/detail/een-behandeling-met-bacteriofagen-hoe-pak-je-dat-aan/?

Lee op 06-04-2018 06:23

@Ramshoorn op 05-04-2018 17:57

Wat een enorm saai leven heb je dan zeg. Als je geloof zo diep is zou je ook risicovolle bezigheden kunnen ondernemen omdat God toch over je waakt? Of gaat je vertrouwen niet zo ver? Haha.

Lee op 06-04-2018 06:26

mientjei op 06-04-2018 00:12

Je kunt beter op de hogere macht vertrouwen dan op  bacteriofagen. Dat is mijn mening.

Hubert Luns op 06-04-2018 08:02

Er bestaat een middel tegen infecties dat al 3000 jaar oud is, dat ook de Spaanse griepepidemie in India heeft ingedamd: Andrographis (Kan Jang). Helpt tegen bacterieën en virussen. Is in Zweden het meest gebruikte tegen verkoudheid en griep onder de naam Kold Kare (is te duur). Te verkrijgen via Amazon.com Engeland (uk). Een uitstekend merk en niet te duur is van NOW (met 10% andrographolides). NOW stopt er altijd in wat op het etiket staat. Er is geen contra-indicatie bij de volgende hoeveelheid: 1200 mg tabletten bij het opstaan. Hetzelfde tussen de verschillende maaltijden en nog 1x bij het slapen gaan, totaal 4800 mg (bij capsules, hoeveelheid tot 1000 mg). Een ander geweldig middel is olijfbladextract in ongeveer dezelfde hoeveelheden. Deze middelen sorteren onmiddelijk effect en in te nemen voor een ziekenhuisopname of als u zich onwel voelt. Elke dag innemen raad ik aan Del-Immune v, rechtstreeks te bestellen in de VS. Is ontwikkeld op last van de Russische overheid als middel tegen bacteriologische oorlogsvoering. Het actieve ingrediënt bestaat uit peptiden (verknipte aminozuren). Dankzij bepaalde peptiden in hun bloed worden krokodillen niet ziek als ze dieren vreten die door anthrax overleden zijn (anthrax is de basis tbv bacteriologische oorlogsvoering).

ron op 06-04-2018 10:37

Het is enkel de farma die panikeert en daarmee een angstcultuur installeerd want de pillen brengen niet meer op vanwege niet werkend.

Mogelijkheden genoeg maar te goedkoop vanwege niet patenteerbaar.

ron op 06-04-2018 10:41

Als een resistente bacterie in aanraking komt met eender dewelke andere soort bacterie wordt er steeds genetische informatie uitgewisseld en dit zonder sex zoals bij de zoogdieren.

Dus in korte tijd bezitten alle soorten deze eigenschappen en feesten lekker verder in onze lichamen.

Hollowpo1nt op 06-04-2018 13:19

Als alternatief voor antibiotica

https://www.youtube.com/watch?v=p0Ucg5hHdb4

Dit is slechts één voorbeeld, kijkt u gerust eens wat er nog meer is.

Als aanvulling kunt u o.a. Chlorella en CBD gebruiken, voor uw tandenpoetsen Cocosolie (i.p.v. tandpasta),  maar er is zoveel meer.

Bijzonder leuk om eens zelf uit te vissen :)

Anneke op 06-04-2018 13:36

Niet alleen een heftige verloedering van onze eigen cultuur, máár eveneens een zware verloedering/vertroebeling van onze fysieke gesteldheid ligt op de loer. Is al bij véél meer mensen fysiek actief, dan men beseft!!!  De moreel is 'weggevreten', nu ook noch veel lichamen die (op z'n minst) fig. motgaten gaan ontvangen.  Kapotgereten, door een binnengeslopen gevaar.  "Kom maar binnen, kom maar binnen"...Dit is meer dan veertig jrn te actief 'geroepen', door de politieke-(NWO666) maffia.  En dan hebben we ook nog steeds de moderne pest...nl al die vormen van kanker en aids is eveneens niet 'uitgebannen'!!!

AngelB op 06-04-2018 14:10

Het ligt eerder aan de rotzooi in ons eten, dan aan de vluchtelingen. Veel antibiotica in vlees, dus wij worden resistent. Maar het wordt ook veel te makkelijk voorgeschreven. Er zijn zoveel manieren om een infectie kwijt te raken, door goed naar de natuurproducten te kijken (let wel: geen homeopathie maar fytologie). Bij blaasontsteking bijv niet gelijk medicijnen slikken, maar veel verse citrusvruchten (vit. C) en water drinken. Meestal ben je na een paar dagen van de klachten af. Niet roken of drinken, weinig of geen kant-en klare pakjes gebruiken. Maar bovenal de suiker verminderen! Suiker is de motor van ontstekingen, door deze weg te halen uit voeding ben je al veel resistenter tegen infecties. Reinig je lichaam met gemberthee met citroen (alles vers natuurlijk) en Kurkuma (Koenjit of geelwortel). Dit alles heeft God in de natuur gelegd, hoe geweldig is dat?! Ik neem nooit een griepprik, gebruik veel Aloë Vera en gember en ben gelukkig (en mijn gezin ook niet) nooit ziek. De laatste keer dat één van ons griep had is minstens 10 jaar geleden.

Lars030 op 06-04-2018 15:25

@mientjei op 06-04-2018 00:12

Sorry voor mijn late reactie. Maar je hebt helemaal gelijk! Ik heb als medisch onderzoeker zelf jarenlang gewerkt met bacteriofagen (afgekort: fagen). En ook die indrukwekkende docu erover van AvroTros gezien. Een aantal opmerkingen van een fagen-ervaringsdeskundige:

# Een faag ziet eruit als een klein maanlandertje, dat alleen kan landen op 1 specifieke bacterie (sub)soort; dus zeg maar vergelijkbaar met antistoffen die ook uiterst selectief te werk gaan. Dus onschadelijk voor alle andere bacterie subsoorten in je lichaam. Eenmaal geland/vastgeklampt op de overeenkomende schadelijke bacterie injecteert die faag z'n DNA in de bacteriecel, waardoor (alleen dit ene type) bacterie enorm veel nieuwe fagen gaat aanmaken... net zolang totdat de bacteriecel er letterlijk door openbarst. En de vele vele nieuwe bacteriofagen vrijkomen, allemaal weer op zoek naar precies diezelfde schadelijke bacterie en het begint weer van voren af aan, net zolang totdat de schadelijke bacterie geheel is uitgeschakeld.  

# De Big Pharma weet dit dondersgoed, maar verkoopt liever voor zeer veel geld dure antibiotica (terwijl juist door overmatig antibioticumgebruik resistentie ertegen in de hand wordt gewerkt!). Big Pharma = Big Money.

# Ook de fagen waar ik mee gewerkt heb bij een bekend groot landelijk onderzoeksinstituut waren grotendeels afkomstig uit het Oostblok. Voor veel ziekmakende ('pathogene') bacterien is al een perfect werkende bacteriofaag gevonden (behalve voor o.a. de ziekte van Lyme/borreliose). En voor alle duidelijkheid: bacteriofagen (i.p.v. antibiotica) in je lichaam zijn geheel onschadelijk.

# Ik ben er als medicus van overtuigd -mede uit eigen ervaringen met onderzoek aan fagen- dat vrijwel elke bacteriele infectieziekte kan worden overwonnen door het inzetten van de daarvoor meest geschikte faag. En het mooie: fagen vind je overal, veelal in afvalwater, rioolwater, slootwater. En: op fagen uit de natuur zit geen patent, wat de enige reden is waarom de farmaceutische industrie er niet aan wilt, want dat levert ze niet genoeg money op.

# Meer info + afbeelding, zie bijv.: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bacteriofaag

Tot slot: Heb hier al vaker over gepost bij o.a. Xander => Ik maak mij als medicus grote zorgen om de enorme niet aflatende stroom migranten uit het MO en inmiddels al de hele bovenste helft van Afrika, die niet alleen zichzelf importeren maar tegelijkertijd ook alle ziekmakende besmettelijke bacterien die zij bij zich kunnen dragen, en waarvoor wij niet of nauwelijks weerstand hebben. Het meest gevoelig hiervoor zijn kleine kinderen en ouderen, maar ook anderen zijn 'at high risk' (bekijk nog eens de heldere artikelen van Xander over TBC in Duitsland en Ebola in Italie, beide meegekomen met de 'vluchtelingen')... In de medische wereld geldt hiervoor een strikte 'omerta', een spreekverbod, want de waarheid mag niet worden gezegd. Dus post ik regelmatig deze waarschuwingsberichten anoniem, want ook ik heb een baan, een hypotheek, en een gezin om voor te zorgen - evenals mijn schaarse collega's die er (bij het koffieapparaat) net zo over denken als ik.

Anneke op 06-04-2018 15:38

@AngelB - 06-04-'18 = 14:10-u...Veel ziekten die de nieuwe Nederlanders met zich meebrengen, in de vorm vn vreemde bacteriën waren hier uitgebannen. Onderschat dit feit niet en inderdaad wat er in ons kant en klare voedsel wordt gepropt is verre van gezond. Overal zit suiker in, zelfs in onze vleeswaren...Die griepprik is één van die gevaarlijke misleidingen, heb deze eveneens niet nodig. Het menselijk lichaam heeft een pracht zelf-herstellend vermogen; ons geschonken door onze Schepper. Velen weten dit niet eens; heláás. 

Hollowpo1nt op 06-04-2018 16:47

@AngelB

Ik ben het met u eens, gerafinneerde suiker is bijzonder slecht voor uw gezondheid. 

Een prima alternatief voor suiker is palmsuiker:

https://www.biologischetoko.nl/palmsuiker-grootverpakking

Palmsuiker heeft een caramelachtige smaak, lekker voor in brownies of gewoon in de koffie of thee. 

Het is zeker duurder dan geraffineerde suiker, echter uw gezondheid vaart er wel bij :)

Voor ontgiften en buitengewoon gezond:

Schisandra bessen

http://www.fruitbomen.net/overige/schisandra-chinensis/

U kunt het plantje zelf aanschaffen, of eventueel meerdere naar gelang u zelf wilt.

Ramshoorn op 06-04-2018 17:24

Lee op 06-04-2018 06:23

@Ramshoorn op 05-04-2018 17:57

Wat een enorm saai leven heb je dan zeg. Als je geloof zo diep is zou je ook risicovolle bezigheden kunnen ondernemen omdat God toch over je waakt? Of gaat je vertrouwen niet zo ver? Haha.” “

Even off topic Xander...Ik heb verre van een saai leven Lee. Het leven is voor mij een groot avontuur, maar inderdaad, ik ben wel voorzichtig [voor mijn vingers, ben muzikaal] en ben door Genade van God tot nu toe slechts een keer in het ziekenhuis beland omdat ik een keer op de fiets te hard een bocht inging, slipte en viel, au, au, gebroken pols en andere schaafwonden.

Als ik risico’ s neem in mijn leven doe ik dat in overleg met mijn God [van de Bijbel]. Het resultaat daarvan? Psalm 18:30…

Met U immers loop ik op een legerbende in, en met mijn God spring ik over een muur.” Noem dat maar niks Lee! Ha, ha. Het ga u goed.

Lees de hele Psalm maar. Take Care! Wees voorzichtig! Het loont!

mientjei op 06-04-2018 22:55

Vandaag    6 april    vliegtuigstrepen, vliegtuigstrepen, vliegtuigstrepen

Keek naar de eilanden op npo2  21.05   wat zie ik: vliegtuigstrepen

Zie ze steeds vaker op tv beelden, let maar eens op

Wat kunnen we doen?   Het benoemen , dat wel

Lars030 op 07-04-2018 16:11

@mientjei op 06-04-2018 22:55

(1) Zie mijn aanvulling op 15:25 over die bacteriofagen.

(2) Vijf jaar geleden deed ik chemtrails nog lacherig af als onzin, inmiddels wantrouw ik de Bende-van-Brussel en alles wat daar nog weer achter zit zo weinig, dat niets mij inmiddels meer verbaast, dus ook geen chemtrails. Wat mij bij die 'condens'strepen zo opvalt is dat ze zo vaak een zo groot mogelijk oppervlak bestrijken (bijna een spinnenweb-structuur), gelijk een kleiner vliegtuig doet bij het sproeien van insecticiden boven velden met gewassen. Ieder mag er het zijne (m/v) van denken maar dit is mijn mening. Fijn weekend ;-)

jottum op 08-04-2018 22:54

Winkelde dit weekend eens in een door allochtonen van de tigste generatie gerunde supermarkt, maar door de bedorven produkten bij fijnvleeswaren in het schap, de dito groenten, de ontdooide diepvries heringevroren en in de vrieskist gelegd, de pizza's onder halve centimeters bevroren smeltwater en wat meer was, zo u begrijpt dat de campylobacter-bacterien en overige ziekmakers de tijd van hun leven hebben.Dus als u echt ziek wil worden..

A. op 13-04-2018 13:29

Doe onderzoek naar de wekzaamheid van het colloïdaalzilver 10PPM. Het is wetenschappelij onderbouwd en werd destijds door Dr.Rima Laibow gegeven aan haar elite patienten. www. naturalsolutionsfoundation.org. Kijk ook bij de nieuwe dokters, die bespreken het ook. Het is zeer effectief bij aandoeningen die veroorzaakt worden door slechte bacteriën, virussen, parasieten en schimmels. Je kunt het uitwendig gebruiken, bijv op een ontstoken oog, maar ook inwendig. Een klein slokje is voldoende onder je tong. Bij Ebola elk uur. Het doodt het enzym die noodzakelijk is voor de zuurstof voorziening van de bacterie/virus. Het middel kan gegeven worden aan het kleinste babytje en de meest fragiele bejaarde. Het heeft geen bijwerkingen en is pas schadelijk als er 10 liter per dag wordt gedronken. ( maar wie doet dat?) www.zilvercolloïdaal.nl is een adres waar je het kunt kopen. 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld