Headlines




















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Moorden en misdaden Londen stijgen tientallen procenten onder moslim burgemeester

Migranten mogen niet meer als aparte categorie worden benaderd of benoemd, met als gevolg 40% meer moorden in slechts 3 jaar tijd (exclusief terreuraanslagen) – Burgemeester Khan verbood in de gaten houden teruggekeerde ISIS terroristen

Afbeelding: (1). (Wanneer komt de tijd dat enkel het plaatsen van zo’n foto al ‘racistisch’ wordt genoemd, tenzij er enkel -of voornamelijk- blanken op te zien zijn?)

Sinds Londen zijn eerste moslim burgemeester heeft, Sadiq Khan, is de criminaliteit op bijna alle gebieden in slechts enkele jaren tijd met vele tientallen procenten gestegen. Zo vonden er de afgelopen twee maanden voor het eerst in de geschiedenis meer moorden plaats in Londen dan in New York. Ook het aantal aanrandingen, verkrachtingen en berovingen steeg explosief. De Britse hoofdstad is tevens berucht vanwege de vele ‘zuur aanvallen’. Eén van de oorzaken is het beleid van de politiek-correcte Khan, die een ‘anti-islamofobie’ campagne begon, waardoor agenten bang zijn om voor ‘racist’ te worden uitgemaakt zodra ze migranten aanhouden of fouilleren. Die hebben dankzij Khan nu vrij spel.

 

Khan heeft de politiek en politie in Londen –dat in veel straten meer op een stad in het Midden Oosten lijkt dan op een Westerse stad (zie dit YouTube filmpje)- goed geïnstrueerd, want niemand durft openlijk een verband te leggen met de massa immigratie van de afgelopen jaren.

Hoge politie functionarissen verklaren dan maar dat ze ‘echt geen idee’ hebben waarom de misdaad ineens zo welig tiert in de miljoenenstad. Sommigen zeggen dat het door bezuinigingen komt; anderen geven ‘social media’ de schuld, waarop zogenaamde ‘postcode oorlogen’ zouden worden aangemoedigd. Waarbij ‘postcode’ inmiddels een eufemisme is voor ‘migranten’.

Agenten durven migranten niet meer te controleren

In februari werden er 15 mensen vermoord in Londen, waarvan 9 onder de 30 jaar oud. In maart steeg het aantal dodelijke slachtoffers naar 22, tegen 21 in New York, dat ongeveer net zoveel inwoners (8,5 miljoen) en agenten heeft. In New York is het aantal moorden sinds de jaren ’90 echter met 87% gedaald. Dat spectaculaire resultaat is het gevolg van een keihard nul-tolerantie beleid.

Sinds Khan namens de sociaaldemocratische Labour partij in Londen de scepter zwaait, voert hij juist een tegenovergesteld beleid, vooral ten aanzien van de vele (moslim) migranten. Die mogen niet meer als aparte groep, met net als in Nederland verhoudingsgewijs veel meer criminelen, worden benaderd, noch zo worden benoemd. Het gevolg: in slechts 3 jaar tijd 40% meer moorden, en dat is nog exclusief de bloedige terreuraanslagen die er zijn geweest.

‘Jonge blanken, jullie hebben geen idee of en wanneer jullie de volgende zijn’

Afgelopen zaterdag werden een 20 jarige man en een 36 jarige vrouw het 29e en 30e slachtoffer van een fatale steekpartij. Donderdag was een 23 jarige man hen al voorgegaan. Jacob Whittingham, hoofd van ‘Fight for Peace’, verklaarde dat de ‘willekeurigheid van deze misdaden in Londen beangstigend is. Jonge blanke mensen in Londen, jullie hebben geen idee of en wanneer jullie het slachtoffer zijn van een gewelddadige misdaad. Daarom vinden ze het nodig om wapens bij zich te hebben.’

Daarnaast loopt een inwoner van Londen bijna 6 keer zoveel kans op inbraak, en 1,5 keer zoveel op beroving, dan in New York. Ook het aantal gemelde verkrachtingen ligt bijna 3 keer hoger, hoewel de Telegraph meldt dat dit mogelijk ook komt door het hanteren van verschillende meetmethodes.

Khan verbood in de gaten houden teruggekeerde ISIS terroristen

De afgelopen jaren keerden honderden extremistische moslims die voor onder andere ISIS hebben gevochten terug naar de Britse hoofdstad. Khan zorgde ervoor dat zij niet extra in de gaten mochten worden gehouden, want dat zou ‘islamofobisch’ zijn.

Ondanks de exploderende criminaliteit beweren Khan –die na diverse bloedige terreuraanslagen zei dat mensen deze normaal moesten leren vinden, omdat ze bij het leven in een grote stad zouden horen- en zijn politiefunctionarissen dat Londen nog steeds één van de veiligste wereldsteden is.

Al in 2013, dus nog vóór Europa zijn poorten openzette voor een ware vloedgolf moslimmigranten uit het Midden Oosten en Afrika, bleek uit het officiële British Social Attitudes Survey dat 77% van de Britten wilde dat de immigratie werd beperkt, waarvan 56% voorstander was van een sterke beperking. De politiek besloot juist tot het tegendeel, met alle gevolgen van dien, zoals 1 miljoen illegalen, die volgens officials vanwege het huidige beleid nooit zullen kunnen worden uitgezet. (3)(4)



Xander

(1) Zero Hedge
(2) Breitbart
(3) Breitbart
(4) Breitbart

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

René van Zalk op 02-04-2018 14:16

Ook Rotterdam krijgt binnen 10 jaar met grote problemen te maken.

ohje op 02-04-2018 14:48

Het is wachten op echte rellen,dus,meer meer meer................

Anneke op 02-04-2018 15:10

@René vn Zalk - 02-04-'18 - 14:16-u: Rotterdam is al decennia geleden, in de rioolput belandt. Mijn ouders zijn in de vroege jaren-60 héél bewust uit deze stad weggerend en hebben destijds gekozen voor het toen nog oerconservatieve Zeeland.  "Wat werden zij toen bespot door familie, vrienden en kennissen! Heb zelf hoofdstad Middelburg altijd als mijn stad(je) beleefd en een oerhekel aan die Maasstad blijven houden! 

paul.v op 02-04-2018 15:21

deze fotos haddn ook parijs,brussel kunnen zijn

Bundy op 02-04-2018 15:31

Dit is "alleen maar " het uitvoeren van het officiële E.U beleid  , n.m. de overbekende Coudenhove Kalergi-doctrine .

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71

Hoe denken ze tijdens de komende oorlog met Rusland  nuttige idioten te vinden die voor dit koninkrijk met deze idealen gaan vechten ?

willy . op 02-04-2018 15:32

Daar zullen we allemaal mee te maken krijgen, in vele steden is de islam in de meerderheid , en de echte rellen moeten nog komen! Shalom

Joko op 02-04-2018 15:38

Het komt uiteidelijk allemaal wel weer goed, zeker weten, alleen niet op een vreedzame manier. Onze politici, Merkel en de prutsers in Brussel hebben een gigantische puinhoop van Europa gemaakt. Het enige wat ons nog rest is een burgeroorlog, en die is onderweg. De jaren 30 en wat daarna kwam zullen zich herhalen vrees ik. Hoe was het ook alweer, nooit meer oorlog in Europa! 

Tom Hendrix op 02-04-2018 16:14

Geheel eens met het artikel. En weer het bewijs; dat "de linkse kerk", vuile zaak maakt met de islam.

Doordenker op 02-04-2018 17:00
Gelukkig hebben we hier nu - zoals vroeger in de USSR - de niet-reguliere media zoals Xandernieuws om ons te informeren over wat de mainstream media politiek correct censureren.
Ik ken persoonlijk ook een in Londen geboren en getogen echtpaar dat enkele jaren geleden uit Londen weggevlucht is voor de - met steun van de linkse fake media gepropageerde - ‘verrijking’ afkomstig uit derde wereld .
Ernie op 02-04-2018 17:02

Je moet die genen oppakken die zich misdragen en dingen doen zoals, verkrachtingen, berovingen inbraken, diefstal enz. en als dat allemaal Marsmannetjes zijn, dan pak je die allemaal op. Zijn de criminelen allemaal Polen dan pak je die allemaal op, en zijn het allemaal Nederlanders ook die te lang onder een zonnebank hebben gelegen, dan pak je die allemaal op enz. Dus je pak alle criminelen op en als dat in bepaalde wijken alleen maar Moslims wonen dan kan je in die wijken ook alleen maar Moslims oppakken en daar is toch totaal niet discriminerend, het is pas discriminerend als je die boeven/ verkrachters en moordenaars laat lopen terwijl ander hardwerkende bewoners de dupe van deze Boevenbende zijn, en dat geld ook voor Christenen, Katholieken, Joden, Moslims, Boeddhisten enz en alle andere bevolkingen die oververtegenwoordigd zijn in bepaalde wijken, “wie dan ook”. En doet de overheid dit niet, boeven aanhouden met welk huidskleur/ afkomst dan ook, dan zijn ze juist aan het discrimineren, tegen iedereen die zich wel aan de wet houden en alle normen en waarden van het land houden. Dus pak iedereen op wie dan ook en als dat toevallig allemaal Engelsen zijn met generaties ouders uit Engeland, gewoon allemaal oppakken.

Zijn het toevallig; Antilianen, Surinamers, Pakistanen, Afghanistanen, Iran, Syrië, Libië, Marokkanen, Egyptenaren, Soedan, Ethiopië, Turkije, Algerije, Nederlanders, België, Duitsland, Polen, Oosterrijk, Spanje Frankrijk, Zwitserland, Noorwegen Zweden, Finland, IJsland, Italianen, Roemenen, Bulgarije, Griekenland, Oekraïne, Rusland, Somalië, Niger, Eritrea, Jemen, Oman, Saudi-Arabia, Irak, India, Chinezen, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazakstan, Nigeria, Tunesië en alle andere landen, Ook Allemaal Oppaken, en Roven, Stelen, Moorden, Verkrachten, Inbreken wat dan ook mag niet lonend zijn, voor niemand.

Maar we weten allemaal best wel wie wat het meest doet, in welk land, alleen de overheid die willen dat niet weten, en weet echt niet waar de Schoen Zicht Het Meeste Wringt. 

Vandaar snap ik niet, wat ze in Nederland met die nieuwe afluisterwet willen, als ze geen mensen op willen pakken met een ander huidskleur/ afkomst, die door de overheid onschendbaar zijn geworden, Wwwant het zou wel eens kunnen dat je iemand discrimineer en dat wil je niet als overheid, vandaar dat ze gewoon niemand oppakken en Verkrachters, Moordenaars, Dieven, Overvallers liever laten lopen en zich totaal richten op bekeuren van hard werkende mensen die Auto rijden!!!!

Want foutjes maken in het verkeer en iets te hard rijden dat is wel het allerergste wat je kan gebeuren als hard werkende burger, zo kunnen ze bij de politie blijven zeggen dat ze voor alle zware criminelen zaken van personen met een andere huidskleur even geen prioriteit is, en ze volledig storten op het aanpakken van bejaarden enz.            

kim op 02-04-2018 17:15
Beste Lars030 op 20-03-2018 22:24

Je schreef @ kim op 20-03-2018 20:48 Wat is uw bijdrage met opgestroopte mouwen en gebalde vuisten?

Dit is een late reactie van mijn kant. Het zit zo, ik heb mijn mond opengedaan en gezegd wat ik wilde zeggen en wat ik van plan ben om te gaan doen. Het is een Judas gebleken, ik ben verraden door mijn eigen volk. Vandaag weer boven water gekomen met ontzettend veel ervaring en kan iedereen vertellen:

Niemand is te vertrouwen, niemand.

Ik heb een advocaat en mag niets zeggen, maar wel schrijven!!!! Ik schrijf komende tijd mijn verhaal en misschien mag ik ooit een stukje vertellen, op deze prachtige schitterende site. Momenteel lik ik mijn wonden, letterlijk en figuurlijk.

Mijn vuisten blijven even niet gebald .....

Cefas op 02-04-2018 18:33

Prelude wat Europa en de rest te wachten staat.

Eelke Piers op 02-04-2018 19:21

Hoge politie functionarissen verklaren dan maar dat ze ‘echt geen idee’ hebben waarom de misdaad ineens zo welig tiert in de miljoenenstad.

Zij zetten in elk geval dat ze het niet weten. Hier klaagt de politie over te weinig geld alsof dat een misdaad oplost

Ivan Chapka op 02-04-2018 19:25

Ik maakte het vorige week nog in Rotterdam mee. Ik was met een kennis naar een winkel, maar als je dan in Rotterdam moet parkeren begint de ellende pas. Ik zag een lege plek en mijn kennis parkeerde daar. Echter toen we uit de auto stapten, kwam een boze Turk (hebben altijd lange tenen trouwens) naar mijn kennis en verweet hem zijn plek te hebben ingenomen en dat hij maar zijn auto weg moest halen zodat die Turk kon parkeren. op de vraag van mijn kennis "Waarom? " kreeg hij als antwoord, nou omdat ik eenTurk ben en het hier toch voor het zeggen krijg, dus wen er alvast maar aan. Mijn kennis(een boom van een kerel) lachte hem uit en sloot zijn auto af, waarop wij die gelijk scheldende Turk verlieten. Toen wij na het winkelen terugkwamen waren allebei de ruitenwissers afgebroken met bruut geweld, en die Turk was natuurlijk nergens meer te bekennen. Zo zie je om gewoon een parkeerplekje waar ze geen recht op hebben, maken ze al heisa. Dit zal in de toekomst in de steden alleen maar erger worden. Het moslimtuig voelt zich steeds meer heer en meester.

Klaasje op 02-04-2018 23:34

Ach ja! Zodra wij echte europeanen het zat zijn en terug slaan

Nou dan zul je altijd zien, dan

zijn er mensen die zeggen! Nou nou moet dat zo, kan het niet anders, is dat nou nodig,

hee joh houd is op joh, dat kunnen we tog ook bepraten, in overleg gaan, het bespreken

stop daar nu mee.Tja als je hier dan naar luisterd ach hou maar op.En de duivel maar lachen

en triopfen als deze mensen te harte worden genomen.

Tom Hendrix op 03-04-2018 16:01

@Klaasje: 23.34. uur, op 2/4. En uiteraard " thee drinken". De oplossing van de PvdA.

Doordenker op 03-04-2018 17:18
Despite Gun Ban and Knife-Control, London Violence Surges Past New York City’s
 
Ondanks het verbod op het bezitten van vuurwapens en strikte controle op het bezit van messen, is het geweld in London groter geworden dan dat in New York City.
Qvic op 03-04-2018 20:39

Mensen die bang zijn om als racist bestempeld te worden en hierdoor zich zelf politiek correct gaan gedragen en handelen. Beseffen waarschijnlijk niet dat zij daardoor hun eigen landgenoten verraden. Dus met andere woorden zijn zij dus liever een landverrader dan een racist. Maar zij vergeten ook dat alle moslims racisten zijn. Volgens ons eigen wetboek mag een landverrader gedood worden zonder tussen komst van een rechter in oorlogstijd. Daar wij in Europa in een stille oorlog zijn met de islam, kunnen deze mensen zich beter hun gedrag en handelen niet politiek correct openbaar uitvoeren, willen ze het overleven. Want de haat tegen de politiek correcte medemens en de islam neemt sterk toe in Europa, het kruidvat staat op springen bij de gewone bevolking. het is wachten op wie of wat het lontje aansteekt voor de chaos uitbreekt. Dan geldt het recht van de sterkste en niet meer in het stemhokje.

Ecco op 07-04-2018 23:36

Qvic op 03-04-2018 20:39

Mensen die bang zijn om als racist bestempeld te worden en hierdoor zich zelf politiek correct gaan gedragen en handelen. Beseffen waarschijnlijk niet dat zij daardoor hun eigen landgenoten verraden.

Hier ben ik het helemaal mee eens en er zal met ze afgerekend worden de veraders.

En dit keer blijfd het niet bij hoofden scheren.Zij zullen de rekening betalen.

Het zal spoedig komen de veraders zullen het lot niet kunnen onlopen.

Want iedereen kent er wel een paar in zijn eigen buurt.

Waaronder ook die fijne wijk agenten.

En zo en zo zijn er ook al een heleboel met naam en toenaam genoteerd voor

de grote zuivering.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld