Headlines













































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Migranten crisis: Topchirurg spreekt van ‘bloedbad’ in ‘oorlogszone’ Londen

D66 denktank ziet Britse toestanden in Nederland wel zitten? Wil eisen aan migranten grotendeels laten vallen, vindt dat de Nederlanders zelf moeten ‘integreren’ met migranten

Afbeelding: (3).

Multicultureel en divers Londen anno 2018: de bekende toeristen trekpleisters en zakendistricten worden zwaar bewaakt en zijn ogenschijnlijk veilig. Grote delen van de Britse hoofdstad zijn echter vrijwel onbegaanbaar geworden. Islamitische migranten ‘no-go’ zones breiden zich pijlsnel uit, geweld en zware criminaliteit zijn sinds het aantreden van de eerste moslimburgemeester geëxplodeerd. Een topchirurg zegt dat Londen door de talloze steek- en schietpartijen ‘meer op Zuid Afrika’ is gaan lijken, en vreest een bloedbad zodra de temperaturen deze zomer verder oplopen. Medici van het leger vergelijken de stad inmiddels met een oorlogszone in het Midden Oosten.

 

Dr. Martin Griffiths, chirurg en consultant,  waarschuwt dat ‘als het nu warm was (zoals in Nederland), het een bloedbad zou zijn. Met een paar graden erbij wordt het een beproeving, wordt het moeilijk.’ Griffiths kwam eerder deze maand in het nieuws toen hij onthulde dat een aantal van zijn collega’s in het leger de situatie in de Londense ziekenhuizen inmiddels vergelijken met de oorlogszones in het Midden Oosten. Iedere dag worden er tieners binnengebracht met levensgevaarlijke steek- en schietwonden. ‘Hier ben ik het grootste deel van mijn tijd mee bezig.’

‘We zijn niet in oorlog’; ‘Welkom in het nieuwe normaal’

‘Iedere dag komt er wel een ambulance met een neergestoken kind. Dat kan niet normaal zijn. We zijn niet in oorlog. Om half acht ’s avonds, als het nog niet eens donker is buiten, hebben we al vier kinderen opgenomen, en denk je bij jezelf ‘hier heb ik niet voor geleerd’.’ Het jongste slachtoffer dat hij opereerde was nog maar 9 jaar oud.

‘Ik ben een trauma chirurg, geen kinderchirurg. We moeten onze vaardigheden die we gebruiken voor het behandelen van zware verwondingen bij volwassen nu voor kinderen inzetten. Dat was nooit de bedoeling, maar we zorgen nu voor kinderen. Welkom bij het nieuwe normaal.’

Tientallen doden na invoering soft beleid door moslimburgemeester

Alleen al dit jaar zijn er meer dan 60 mensen doodgestoken in het nieuwe ‘diverse’ Londen van de eerste moslimburgemeester Sadiq Khan. Daarmee heeft de Britse hoofdstad New York ingehaald.

Khan voerde om gekozen te worden zelfs campagne tegen de Londense politie, omdat hij vond dat die teveel optrad tegen migranten, wat volgens hem ‘het vertrouwen’ van de jonge etnische minderheden zou schaden (1). Inmiddels is te zien wat het door hem herstelde ‘vertrouwen’ de stad oplevert.

Wil D66-denktank Londen kopiëren?

In navolging van Khan heeft een denktank van D66 het plan gelanceerd om de eisen die aan immigranten worden gesteld flink te versoepelen. Zo vinden de ‘progressieve’ liberalen dat niet langer de nadruk moet liggen op ontmoediging om hier te komen en op het aanpassen aan de Nederlandse gebruiken en normen, en dat niet meer gedreigd wordt met uitzetting als migranten weigeren te integreren, omdat dit ‘mensonwaardig’ zou zijn. De Hans van Mierlo Stichting schrijft zelfs dat ‘integratie’ ook een taak van de Nederlanders is, en dat migranten van ons volk ‘de ruimte moeten krijgen om zichzelf te zijn’. (2)

Als het kabinet dit beleid zou overnemen, zijn Londense toestanden in onze steden slechts een kwestie van tijd.


Xander

(1) Breitbart London
(2) De Telegraaf
(3) Zero Hedge

Zie ook o.a.:

19-04: Franse president Macron pleit voor Eurafrika: 200 miljoen migranten naar Europa
02-04: Moorden en misdaden Londen stijgen tientallen procenten onder moslim burgemeester (/ Migranten mogen niet meer als aparte categorie worden benaderd of benoemd, met als gevolg 40% meer moorden in slechts 3 jaar tijd (exclusief terreuraanslagen))

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

willy . op 21-04-2018 14:11

in Londen is de criminaliteit zeer groot, toen ik onlangs in Londen was werden door de gidsbepaalde wijken als "no zone" gezien vermits vele jeugdbende meestal zwarten en migranten de buurt daar totaal onleefbaar maakte, de burgemeester van londen relativeert het maar is zelf een moslim en doet er niks aan! het is daar al een oorlog in het klein! In de UK sterven vele jongens en ook in Londen op nog vrij jonge leeftijd aan geweld, en de vele migratie maakt het nog erger! En dan zijn er nog duizende migranten in het Franse Calais die graag de oversteek willen maken, naar wat eigenlijk ? Het beloofde land? Of het wetteloze land ! Shalom

Arie op 21-04-2018 14:19

Bron: Website op weg naar morgen

U, burger van Europa en lid van de Westerse Beschaving, heeft zich te schande gemaakt. U heeft uw eigen waardesysteem laten ontploffen. Uw relativisme is het wurgtouw dat u zelf om u nek bond. Jazeker, U bent werkelijk de vernietiger van uw eigen beschaving die dank zij u naar een lege horizon staart.

En tot welke God richt u dan uw gebeden?

Tom Hendrix op 21-04-2018 15:19

Dit is allemaal gepland. Deze ellende is begonnen met; "de Resolutie van Straatsburg", waar verraderlijke politici ingestemd hebben met de invasie van de islam. En dat al in 1975!  Belogen en bedrogen, worden en zijn we 24/7, met name door politieke partijen als: VVD,CDA,PvdA,D66. Deze partijen zaten in het Europese Parlement en hebben ingestemd met het verraad, aan de Nederlandse, Engelse en de rest van de Europese bevolkingen.

En nog stemt helaas een zombie gedeelte van de kiezers op vermelde partijen. Ik heb er geen woorden meer voor.

P. Puk op 21-04-2018 16:58

Het zal ook hier alleen maar erger worden, helemaal zolang er van die linkse idioten rondlopen. We maken er zelf een zooitje van, dus niet anderen de schuld geven.

Tycho op 21-04-2018 17:03

Tom Hendriks: "Wie de dommen aan zijn zijde heeft is verzekerd van de meerderheid" Zo werkt het.  

Gabriel op 21-04-2018 17:17

D66 was, is en zal in de toekomst de weg kwijt zijn. Tijd dat Pechthold met zijn club opgeheven worden en voorgoed zal verdwijnen.

in time 2007 op 21-04-2018 18:25

een beetje oftopic maar relevant voor de UK:

in Victoria AUS is een Buruli Ulces auitbraak begonnen.

erg vreemd en wetenschappers daar hebben nu hulp nodig want het verspreid zich steeds sneller en komt origineel van Afrika.

Het virus veroorzaakt een bultje dat uitgroeid tot een vleesetende bacterie die eerst de huid, vetlaag tot op bot op eet, en komt dan terug naar de oppervlakte. De effecten lijken dus sterk op de krokodil drug kunnen gruwelijk extreem zijn. En de UK is bang dat het hun ook bereikt.

afrikaanse migranten in Victoria worden nu angstig zwarter gemaakt omdat men denkt dat het door hun komt. Ik denk echter dat er meer achter zit..

dit is een horrorbacterie ik snap dan ook niet waarom er nu 0as aandacht voor komt en niet al waar het ontstond, in afrika.

 

wees gewaarschuwd als je de fotos opzoekt en excuses voor mijn manier van typen, ik lig verkeerd maar wilde dit delen voor ik het hier vergeet

Oma op 21-04-2018 18:47

De enige manier om dit nog te stoppen is een paar politiekers een kopje kleiner te maken zodat de andere politici uit angst van richting veranderen - mensen wéten dat de politiek deze toestanden aanmoedigt, bevordert en opzettelijk autochtonen discrimineert om van hen dhimmi's te maken voor de onderwerping....echter niet van islam zoals de domme moslims denken maar totale controle over alle burgers: politiestaat.

Als moslims gaan merken dat hun doel van onderwerping aan de sharia niet zal lukken en ook zijzelf met keiharde hand worden neergeslagen door militair ingrijpen, dan pas zullen ze beseffen hoe ze misbruikt en voor de politieke kar gespannen werden? Eigen schuld, dikke bult maar wij en onze kleinkinderen zullen er vet mee zijn...

Mark S. op 21-04-2018 19:02

De antifa-fascisten hebben weer van zich laten horen op de voor hen gebruikelijke wijze:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1945399/ongeregeldheden-in-gekraakte-straat

Als je protesteert tegen wat illegalen allemaal wel mogen dan ben je op gewelddadige wijze hun doelwit. Als je tegen de gewelddadige en onderdrukkende islam bent en de islamisering van Europa, hetzelfde, dan ben je op gewelddadige wijze het doelwit van deze linkse fascisten. Hersens hebben ze niet want ze graven hun eigen graf en eisen ook op dat de rest van Europa zijn eigen graf graaft.

Onder de leugenachtige slogan van "anti-fascisme" hanteren ze zelf als enigen het fascisme bij demonstraties en importeren ook fascisme met het verder binnenhalen en opdringen van de islam in Europa. Het zijn de Nazi's van de 2e Wereldoorlog maar dan van nu.

De geschiedenis zal hun ongelijk bewijzen maar helaas ten koste van veel bloedvergieten, zoals dat ook bij de WO2 het geval was.

Janus op 21-04-2018 19:33

Hoe dichter we bij de terugkomst van Yeshua komen, des te gekker de tegenstander wordt!

wardje op 21-04-2018 21:01
'D66 - Gabriel op 21-04-2018 17:17   D'66 was, is en zal in de toekomst de weg kwijt zijn. Tijd dat Pechthold met zijn club opgeheven worden en voorgoed zal verdwijnen.  Zoals U het formuleert moet dat van buitenaf gebeuren, en dit zou alleen kunnen gebeuren op grond van het natuurrecht.  Ze zijn altijd* protagonisten van mogeljkheid van abortus provocatus*, euthanasie, hulp bij suïcide en meer, allemaal tegen het natuurrecht.  Maar dat is voor de nederlandse  rechter (zou het wel moeten zijn, geen misverstand) geen geldige grond voor opheffing (ontbinding) van de partij. Ergo, uw verzuchting gaat in tegen het staatsrecht , in het bijzonder tegen het kiesrecht, en , in enge zin, 'niet demokratisch'.  Opgeheven worden? Het lijkt niet mogelijk.  Dat de heren en dames zichzelf opheffen lijkt voorlopig óók een ijdele wens.*Met uitzondering van Imkamp die de moed had in de Tweede Kamer  volgens zijn geweten tegen te stemmen en ook daarna zijn mening nietonder stoelen of banken stak.  En mogelijk m.u.v. anderen in de eerste decennia vanaf '66.   ---  https://www.bronsofotografie.be/blog/hugo-de-groot-natuurrechtelijke-opvatting    - https://nl.wikipedia.org/wiki/Natuurwet_(ethiek)
Ike op 21-04-2018 21:31

@Mark S. op 21-04-2018 19:02

Daarom zou jij daarmee een actie kunnen beschrijven van mensen die juist de anti-fascisten zoeken. Een soort actie van stillen van het veiligheidsapparaat?

jawel op 21-04-2018 23:45

Nog even dit , niemand van mijn vrienden , kennisen en schoonfamilie neemt zich niet de moeite om de site van xandernieuws te lezen , ook niet op aandringen van mij . t.v is belangrijker  . ONGELOVELIJK.  Geen hoofdletters. Mod.

mientje op 22-04-2018 00:44

@Jawel23.45 blijf toch waarschuwen, ik zie dat ook als mijn taak.en op t.v. hoor je soms ook wel kritische geluiden.. ik heb intussen wel mensen mee, die in ieder geval zijn gaan nadenken. 

Bundy op 22-04-2018 00:57

Witte mensen in Europa en in de USA worden als grootste bedreiging van de NWO gezien vanwege de grote hoeveelheid Christelijke gelovigen .   Alles wat er nu gebeurt is gepland , en linkse gehersenspoelden die het hier mee eens zijn vormen een per ongeluk onstane bonus .               Voor de details van het kwade plan : http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71 

Wakkere joost op 22-04-2018 01:13

Ja ja dit past hier ook maar even bij.

Ik zit nu al van af 1 uur vanmiddag weer is voor de zoveelste keer

met een marokkaans feest opgescheept bij de buren.

Met alles errop en eraan wat je maar kunt bedenken en dit gaat door

tot diep in de nacht ofterwijl tot smorgens.Dat word dus voor de zoveelste

keer de politie bellen voor deze overlast.En dan zeggen ze dat ze komen maar

dat kan even duren vanwege de zogenaamde drukte.Nou! dan dan komen ze dus

niet en mag je het wederom weer is uitzoeken.En dan durven ze te zeggen wel blijven

bellen hoor! De grappen makers. En als ze al komen houden ze een kletspraatje met

mijn .....buur.Dan zegt hij tegen de pol ik kan me er niet in vinden.

Daarmee is de kous dus afgedaan.

Nou en weg is de politie en ga ik het bezuren.

Want dan is de booslim boos.

Dit gaan steeds meer mensen ondervinden en krijgen een

fijne aardige goedbedoelende Marrokaanse buur van hun woningbouw

vereniging.En kapot is je leven baan kwijt etc. Want elke dag staat voortaan

in het teken van hun en de islam.En helemaal als je de pech hebt dat ze

ook nog is extreem radicaal zijn als mijn fijne buren.Waardoor ik aan mijn

zelfbercheming moet gaan zorgen want de politie/wijkagent doet niks en beschermt

hun tegen mijn klachten en verzet, ook woningb en gemeente doet niks.

Als ze komen met de mededeling voor onderhandeling met Mediation om de

tafel dus.Dan zeg ik mensen doe dit niet.Moslims geven geen duimbreed toe en

het is bedoelt om u en mij de mond te snoeren door een soort van wurg contract

zodat je niets meer kunt zeggen of ondernemen tegen dit soort buren.

Want tenslotte is hun leuze op de site van de Asoena moskee[Aan onze normen en

waarden valt niet aan te toornen nog te onderhandelen.]

Hierin word door de gemeente genoegenlijk mee ingestemd.

Het word dus alleen geven en zij nemen en u mag niet leven want

u leven hoe u dat wilt is ondergeschikt aan dat van hun.

Dus beste mensen val niet in deze val met Mediation en teken niets

hiermee snoerd u zichzelf de mond.Niet doen!.

Mediation kan alleen maar werken onder autochtonen niet met

moslims in algemeen.

Niet letten op foutjes komt door stress van mijn lieve buren.

mientje op 22-04-2018 02:46

@Bundy00.57 video is  verwijderd, dus........

Het waarom ontgaat mij nog steeds, waarom zouden wij niet goed zijn?

Tom Hendrix op 22-04-2018 07:46

@Wakkere Joost: 01.132. uur. Dat is zwaar waardeloos voor U. Maar neemt U maar van mij aan, dat onze zogenaamde overheid, niets voor U zal doen, net als voor alle geboren Nederlanders niet. Onze zogenaamde overheid, met voorop lieden van de: PvdA,CDA,VVD en D66, hadden ONS al verraden in 1975! Zie de " Resolutie van Straatsburg". Ik vertrouw enkel nog op Yesuah Messiach!

Rienus op 22-04-2018 09:52

Oma op 21-04-2018 18:47 

Ik heb denk ik een veel aardigere methode. Gaat ook niet werken omdat het een idioot idee is. Als alle allochtonen hun arbeidsethos nu eens aan de kant zetten en ook de hand ophouden. Zich niet laten chanteren en onder druk zetten, maar gewoon genoegen nemen met de sociale voorzieningen. Dan is het heel snel gedaan denk ik.

Atina op 22-04-2018 09:53

@ Wakkere Joost, Vraag urgentie aan voor een andere woning  wegens overmatige stress . Medische reden dius 

grote Henk op 22-04-2018 10:25

Hallo wakkere Joost,  er is maar eeen mogelijkheid die over blijft in dit land en dat is verhuizen. je zal een tijd lang door de zure appel moeten bijten maar daarna schijnt de zon weer. Het is inderdaad zo dat in onze huidige samenleving ons ambtenarenapparaat i.o. van de politiek corecte bende hier in het westen overal aan denkt behalve aan mensen die hier toevallig vandaan komen. een troost heeft U en dat is dat u niet de enigste bent. Ik ken er inmiddels heel veel en zou er maar zo een half boek mee vol kunnen schrijven. Ik leef met u mee.

Cale op 22-04-2018 11:14

Het is heel simpel. De immigratie die we nu al hebben valt gewoon niet te bekostigen. Dat is uitgerekend door Dr. Jan van de Beek. Google hem maar. Politici willen niet naar hem luisteren. Daarom zullen we onze ´immigranten´  moeten teleurstellen en hun geen gratis zorgeloos leventje meer kunnen aanbieden - het paradijs waar ze op afgekomen zijn. En zal hun frustratie en daarmee de onveiligheid op straat alleen maar toenemen. Uit eigen beweging teruggaan zal nooit gebeuren. Al eens goed naar beelden uit Mogadishu gekeken?

Le Nantais op 22-04-2018 12:18

@ Janus: je hebt het over 'de terugkomst van Yeshua'. Maar dát is pas op De Laatste Dag. Dan komt Hij met gigantische majesteit op de wolken, en Niet als Messias maar als Rechter. Er staat nergens in de bijbel dat Hij 'tussentijds' nog een keer terugkomt, om de aardse wanorde op te ruimen.

Anneke op 22-04-2018 13:25

Adonai El Shaddai !!! Niet allah (h)akkbar...Wat staat ons Europeaanse (autochtone) burgers nog meer te wachten? Denk nu ook aan Rotterdam en Arnhem, beide steden hebben een islamitistische hoofdbestuurder...(burgemeester) 

Anneke op 22-04-2018 13:28

Dat zéér binnenkort alle islamitische knieën voor de God van Israel zullen moeten buigen!!! En leg vooral de nadruk op het woord -moeten-.

Anneke op 22-04-2018 13:41

Ik popel om contact te zoeken met Geert Wilders, hem deze site en die van E.J.Bron (fig.gsprkn) onder z'n neus te stoppen. Er moet actie worden ondernomen, voor het te laat is. De blanke Europeaan moet blijkens 'uitgeroeid' worden.  "Eerst de Jood, dan de Griek. Voor iedere Jood een brood, voor iedere Griek een piek".  Deze slagzinnen heb 'k van wijlen mijn vader, hij heeft WW-II héél bewust meegemaakt.  Hij waarschuwde mij al, in de vroege jaren-70 van de vorige eeuw.  Wijlen m'n moeder zag toen de dreigende bui, met z'n donkere wolken nog niet zo duidelijk boven ons continent hangen.  Terwijl ook zij héél bewust de eerste vloedgolf van gastarbeiders (eind jaren-50 en begin jaren-60) Rotterdam heeft binnen zien wandelen.  

Oma op 22-04-2018 15:43

@Rienus op 22-04-2018 09:52

Je bedoelt zeker dat alle autochtonen hun arbeidsethos aan de kant moeten zetten? Allochtonen hebben namelijk geen arbeidsethos......dat wordt heel duidelijk als je als werkende autochtoon eens een zeldzaam dagje verlof neemt: dan lijkt het wel alsof níemand meer werkt en de overheidsdiensten, bedrijven, zelfstandigen en banken zijn reeds helemaal afgestemd op die luierende en frauderende hangmatters: probeer maar eens op een zaterdag nog iets gedaan krijgen: allemaal dicht van de middag tot ten laatste 16.00u....door de week als wérkende mens kan je ongeveer nérgens meer terecht want ze denken dat een werkende mens op de middag al thuis is ipv zés uur! Van de pot gerukt dat een wérkende mens verlof zou moeten nemen om gebruik te kunnen maken van gewone "diensten"- zéker de overheidsdiensten waarvoor we dan nog belastingen betalen!!!

ah, "grote Henk" laat zich wegjagen? Verhuis is géén optie...dan zal er gevochten worden, henkske!! En het zal niet enkel tegen moslims zijn maar tegen de hoofdschuldigen: de politiekers! In Brazilië weten ze daar alles van: een minister werd daar gelyncht door een woedende bevolking omdat hij de broodprijs wou verhogen....dat komt er hier ook nog van als de politiek blijft weigeren te luisteren naar eígen volk!

@wakkere joost: ik heb ook last met turkse buren die zogauw het mooi weer is, tot een gat in de nacht overlast bezorgen, normaal praten is er niet bij, schreeuwen wel. Dan ga je respect vragen voor de buurt die last heeft van het lawaai en bezorg je deze mensen het politiereglement met in het vét dat lawaai en overlast niet toegestaan zijn....heeft geholpen.

Als dat niet helpt, dan maar naar de vrederechter met de eis om een dwangsom op te leggen voor elke dag dat jouw rust verstoord wordt want daar heb jij récht op.  Hier mag je zelfs op zondag je gras niet maaien wegens het lawaai en verstoring van de rust! Staat in zowel het gemeentelijk als politiereglement, hebben jullie dat niet dan?

Tom Hendrix op 22-04-2018 18:14

@Cale: 11.14. uur. Juist gezien. En een bekende econoom heeft in de jaren '90 van de vorige eeuw al gewaarschuwd voor de invasie van profiteurs. Hij zei: " Massa-immigratie en tegelijk de sociale zekerheid in een land in stand houden, is absoluut onmogelijk". Einde citaat.

Cefas op 22-04-2018 22:52

Diversiteit is synoniem aan een explosieve toename aan steek-moorden. Zo is het en niet anders.

Rienus op 22-04-2018 22:53

@Oma op 22-04-2018 15:43

Goed gezien oma dat is precies wat ik bedoel.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld