Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Filmpje en getuigen: Dader aanslag Toronto heeft ‘Midden Oosters’ uiterlijk

Afbeelding: (2)

In Toronto is een man met volgens getuigen èn een filmpje met 80 tot 90 kilometer per uur een drukke voetgangerszone ingereden. Daarbij vielen minstens 9 doden en 16 gewonden. De aanslag is een kopie van eerdere terreuraanslagen in Europa met auto’s en busjes, die voornamelijk door (moslim)migranten werden gepleegd. Londen, Berlijn, Graz, Nice en Stockholm zijn de bekendste voorbeelden, en recent ook Münster (alhoewel daar een ‘Duitser’ de schuld van in de schoenen kreeg geschoven).

(Update 02.45): Als dader wordt de 25 jarige Alek Minassian genoemd, wat op een Turkse, Iraanse of Armeense afkomst lijkt te duiden. (3). Het aantal doden is inmiddels bijgesteld naar 10. De autoriteiten ontkennen op dit moment halstarrig dat het 'incident' ook maar iets met terrorisme te maken heeft.

‘Ik heb een pistool in mijn zak... Schiet me door m’n kop,’ zegt de getuige met een duidelijk accent als hij door politieagenten onder schot wordt gehouden. De autoriteiten willen de identiteit en afkomst van de dader niet bevestigen, noch dat het inderdaad om een aanslag gaat. Getuigen bevestigen echter dat de man opzettelijk op voetgangers inreed.

 

Xander

(1) Infowars
(2) Breitbart

 (3) Infowars

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten

Reacties

Cefas op 24-04-2018 00:11

Gaan de ogen nu eindelijk open van de westerse overheden t.a.v. de islam? De Islam is een bedreiging van de wereldvrede, en is niks vredelievends aan de islam. Het is een door en door haatreligie, geinspireerd door satan.

Henk op 24-04-2018 00:23

die youtube link klopt niet..

mientje op 24-04-2018 00:28

@Cefas ik denk het niet , die liggen te pitten, moeten vroeg op voor hun "werk ", dat goed verdiend dus.....

Henk op 24-04-2018 07:52

De dader schijnt een 25-jarige ICT-man te zijn, geïnspireerd door Elliot Rodger die in 2014 zes mensen doodreed omdat hij een meisje niet kon krijgen.

Tycho op 24-04-2018 09:12

Het westen heeft in het midden-oosten ook wel goed in een wespennest zitten poeren.

ohje op 24-04-2018 09:29

Ongeluktje door een verwarde man gewoon doorlopen .

Rosalie op 24-04-2018 09:50

Eens met Cefas. Maar ja, als de islam wordt verheerlijkt en de tolerante meute dat slikt als zoete koek en er zelfs trots op zijn dat ze de Koran lezen...Als je ze dan vertelt dat er in de Koran staat dat joodse mensen worden gezien als zwijnen en christenen als honden, dat vrouwengetuigrnissen niet opwegen tegen mannengetuigenissen, dat een vrouw geslagen mag worden, homofielen moeten worden gedood, dat ze mogen liegen tegen niet- moslims , tja dan staan ze wel met hun mond vol tanden. Je mag niet zeggen dat  " niet alle moslims terroristen zijn maar alle terroristen zijn wel moslim" . Waarom niet ? Je ziet het toch ? ( de nieuwe kleren van de keizer !) Als je dan nagaat dat ik op een Engels vliegveld gefouilleerd werd door een moslima en een Engels gezinnetje met een peuter en een baby alle koffers moesten open maken ..dan denk ik :" het is de omgekeerde wereld." Engeland is van het pad af. ik wil er geen eens meer heen terwijl het land zo mooi is. Het is de eindtijd. Vertrouw op Christus en bid en als je in de gelegenheid bent, verwijs dan naar dit soort websites.

vlokje op 24-04-2018 09:54

Overheid en de elite haar auto industrie: met zelf rijdende auto's heb je dat niet

Tis ook niet de islam,

auto's doden meer mensen dan terroristen

Dus maar auto's verbieden ?  ;-)

Klaas op 24-04-2018 10:09

Al die vele mensen die naar het westen komen waar zij zo'n antipathie voor hebben. Het kwade verdorven westen.

wat moeten zij hier eigenlijk als zij het westen afwijzen. Ga lekker terug zo spoedig mogelik aub.

AEO op 24-04-2018 10:15

Ik word kotsmisselijk van dat politiek correcte gezwam van onze overheden, dus nu ook die van Canada, om toch maar vooral de islam buiten schot te houden. Het lijkt wel of iedereen is vergeten, dat de Palestijnen deze moordmethode hebben uitgevonden. Dus daar hebben we deze ellende aan te danken! Wordt het niet eens tijd om er eens goed over na te gaan denken? Moeten we zo blijven doorgaan, of gaan we onze betrekkingen met Rusland en China verbeteren en samenwerken, om de islamterreur met wortel en tak uit te roeien? Maar dat zal wel niet gebeuren, en met de nog steeds voortgaande toestroom van moslims in Europa, zal de islam het hier voor het zeggen gaan krijgen. En dat betekent dat we onze vrijheid definitief zullen gaan verliezen. We hadden God toch niet meer nodig? We moesten toch zo nodig Israël verketteren? We moesten toch zo nodig alles wat God heeft verboden promoten? Europa is vervloekt en dat hebben we zelf over ons afgeroepen! Maar straks wel janken:"Als er dan een God bestaat, waarom laat Hij dit allemaal gebeuren?"

Maar een antwoord op deze vraag willen we niet horen, omdat dit antwoord ons oproept om onze verdorven wegen te verlaten en om ons te bekeren tot God. Ach ja, die Bijbel is al lang geleden achterhaald en doet er niet toe. Dus die waarschuwingen die in de Bijbel geschreven staan, en die ons voor al deze ellende hadden kunnen behoeden............nee, we zoeken zelf wel een weg. Maar deze dwaalweg zal tot onze ondergang leiden. De enige uitweg die ons gegeven is, bekering tot God, die wil men persé niet gebruiken. Het is te laat! Europa wordt een woestenij!

Asjemenou op 24-04-2018 10:21

Cefas, de ogen zijn al lang open, vandaar de afleidende informatie. Satan is de vader van de leugen. Er moet eerst chaos gecreëerd worden om een weg te banen voor de ........ Je begrijpt het wel, ik benoem het hier niet, anders word ik naar een andere site verwezen.

George van de Linden op 24-04-2018 10:56

Alek Minassian: muslim immigrant attempts "suicide by cop"

De rede waarom hij doodgeschoten wilde worden is natuurlijk dat hij als martelaar in een zeker paradijs terecht zou komen.

Ik heb slecht nieuws voor al die anderen....die is heden opgeheven. lol

Koddebeier op 24-04-2018 11:22

Alle westerse overheden blijken onbetrouwbaar en zeer zeker als de islam ermee gemoeid is !!

De politici zijn blijkbaar vergeten wiens brood men eet !

Lodewijk op 24-04-2018 12:40

Voor wie Engels  verstaat, hier spreekt een militaire top expert over de gevolgen van de vaak zeer gewelddadige video games. Het maakt kinderen psychopathisch (gewetenloos)  en heeft er een boek over geschreven met de titel "Assasination Generation" ofwel "Moordenaars Generatie""

"Oorlogsheld zegt dat video spellen geweld veroorzaken"

"War hero says video games cause violence" https://www.youtube.com/watch?v=CRJU8fOR-lU

Lodewijk op 24-04-2018 12:50

Op Nieuwsuur gisteren:

"Geheime lijsten financiering moskeeën onthuld"                                      https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2228686-geheime-lijsten-financiering-moskeeen-onthuld.html

Schokkend.

Zelfs links begint het al te erkennen, al zijn er uiteraard nog wel enkele moslims daar die het bagateliseren en zelfs goedkeuren, schrijvend onder een vaak Nederlands klinkende schuilnaam. Maar het is toch goed dat dit artikel is gepubliceerd daar:

Joop.nl: "Aantal salafistische moskeeën in vier jaar tijd meer dan verdubbeld"  https://joop.bnnvara.nl/nieuws/aantal-salafistische-moskeeen-vier-jaar-tijd-meer-dan-verdubbeld

"Geheime lijsten financiering moskeeën onthuld""Geheime lijsten financiering moskeeën onthuld"

Doordenker op 24-04-2018 13:28
Tja, er zal voor ‘weldenkend’ links niets anders meer opzitten dan te eisen dat ook alle voertuigen zouden verboden worden.
Niet alleen voertuigen met motoraandrijving maar ook koetsen en karren getrokken door paarden, want die kunnen immers ook als wapen gebruikt worden.
In dat laatste geval zouden de mainstream media zelfs de schuld op het paard kunnen steken door te zeggen dat het paard ‘psychische problemen’ had...
Gerard op 24-04-2018 13:41

@Cefas op 24-04-2018 00:11 "Gaan de ogen nu eindelijk open van de westerse overheden t.a.v. de islam? ..." vraag jij. De ogen van die ambtenaren zijn al vele jaren geopend, ja wijd geopend, Cefas, om allerlei slinkse wegen te zoeken hoe ze heel Europa vaster en vaster in hun dictatoriale machtsgreep kunnen krijgen en om ons burgers met schrijnende armoede te onderwerpen aan de islam. Die oorlog, Cefas, die oorlog, is al vele, vele jaren gaande. En bovendien zijn ze ook nog op een andere oorlog uit, namelijk een oorlog met Rusland. Dit lijkt een tegenstelling, maar zo doen alle dictators het: uit wanorde orde scheppen, op een puinhoop hun rijken bouwen waarbij hoe groter de puinhoop, hoe groter de aanvaarding door het volk van hun rijk, in dit geval wordt het van de N.W.O. En het overgrote deel van het Nederlandse volk, de laatste tientallen jaren op de scholen nagenoeg niets meer geleerd hebbende van de geschiedenis dan hooguit waar het gebruik van de middelvinger uit voort is gekomen, kiest daar bewust voor. Want het overgrote deel van het Nederlandse volk stemt iedere keer weer op haar eigen vijanden en verraders binnen de gevestigde politieke links-liberale en de daarmee verbonden 'christelijke' partijen welke vrome naam ze ook maar hebben. Lijkt me toch dat je dat eens moet weten, Cefas... Groet.

Lucie op 24-04-2018 14:37

Nee Cefas,de ogen hoeven niet open want de overheid van het westen wil dit en veel politici spelen dit spel mee.

Natuurlijk voor een flink jaarsalaris,dat dan weer wel.

econoom op 24-04-2018 16:51

Voornaam en achternaam duiden op een Armeense, dus niet islamitische afkomst. Net zoals in Münster een gefrustreerde copy cat. Ook de officiële mededelingen van de politie in Toronto (zie onder meer Toronto Star) duiden daarop. 

Bundy op 24-04-2018 17:14

Het aantal doden en gewonden van deze aanslag was weer eens triest hoog .    De NOS radio Journaals bleven tot zeer laat herhalen dat de gebeurtenis in Toronto géén aanslag was !

Qvic op 24-04-2018 18:08

De politiek corecte zijn dwaze, die hun eigen cultuur en waarden verlochelen ten gunste van de islam. Met andere woorden zijn het gewoon ordinaire landverraders met een duur woord. Overal waar de moslims massaal geimporteerd worden, krijg je dit soort aanslagen. Tevens ontkennen de desbetreffende overheden alles wat hier met de islam te maken heeft. Dit geeft gewoon aan dat de overheden de oorlog hebben verklaard aan hun eigen bevolking. Politiek correcte en de islam zijn twwe handen op één buik. Het is maar dat je het weet. Beide gaan over lijken en gunnen andere niets.

Anneke op 25-04-2018 08:45

De zovéélste huurling van de NWO-politiek in actie zal er eveneens ruim voor betaald hebben gekregen, in wat voor vorm dan ook. Een verblijfsvergunning met een dubbele 'schizofrene' nationaliteit.  Ben de huidige situatie in de wereld van het bedrog kotsbeu.  Het wordt tijd dat realiteit / werkelijkheid / waarheid de regie gaan krijgen.  Kan niet snel genoeg !!!

Anneke op 25-04-2018 08:50

De NWO politiek en media kunnen deze situatie niet voor eeuwig weg blijven kletsen. Dankzij internet zijn er al meer dan genoeg burgers die dit bedrog in de smiezen hebben, of krijgen.  Het digitale tijdperk werkt binnenkort averrechts op de werkzaamheden van de NWO-uitvoerders. Deze fase is eigenlijk al van start gegaan, angst voor de zogenaamde fake-sites is er al meer dan genoeg.  Tja, wie een kuil graaft voor een ander, tuimelt zelf in een véél diepere afgrond. 

Anneke op 25-04-2018 09:29

De misketen worden al decennia lang gefinancieerd door duistere oosterse hoge islamitische 'zwarte pieten'. Vind het heel laf, dat de media en politiek nu net doen alsof dit een nieuw ontdek feit is.  Sinds 1973 is het al zo, toen eiste vooral Saoedie-Arabië dat het westen naar hun pijpen moest gaan dansen.  De Turkse moskee in Tilburg is eveneens (mede)gefinancierd door Turkije. Hun allah en mohammed getuigen moeten toch een degelijk en groots gebedshuis hebben. Een woning om de satanische allah-koning te aanbidden, is noodzaak.  "Nou, voor mij niet. Deze gebouwen zijn mij een pijnlijke doorn in het gevoelige oog". 

Hubo op 25-04-2018 11:55

Dat wilde ik ook opmerken.Dat de naam Alek Minassian lijkt te wijzen op een armeense achtergrond.Het is een bizar toeval dat het net gebeurt rond de herdenking van de slachtoffers van de turks armeense oorlog van zo'n 100 jaar geleden.

Nieuw Begin op 25-04-2018 12:49

Golfstaten financierden tientallen moskeeen. Ministerie hield het stil.

Wat een vreselijke bende leugenaars zijn het toch, die politici! Liegen over dividend zaken is nog veel minder erg dan liegen over een zeer wrede islam die gepreekt wordt op Nederlandse bodem en die ons wil vernietigen en de macht wil hebben:

Lees huiverigwekkende artikel in Elsevier:

https://www.elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/04/geld-golfstaten-naar-tientallen-moskeeen-ministerie-hield-het-geheim-608525/?utm_source=TripolisDialogue&utm_medium=nieuwsbrief&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=early_els_24apr18

En Rutte Zwijgt! en liegt er ook nog over!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld