Headlines
















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

BBC onderzoek: Immigratie splijt Europese samenleving

Zweden: Open grenzen activiste verkracht door migranten, daders krijgen extreem lichte straf – België kan al over 12 jaar islamitische Sharia-staat zijn, Brussel over 20 jaar sowieso moslimstad

Deze Afghaanse migrant kreeg slechts 15 maanden cel voor de brute verkrachting van een Zweedse vrouw. Van uitzetting is geen sprake, want ‘arme migrant’, ‘moslim’, en ‘geen veilig thuisland’.

Uit een grootschalig onderzoek van de BBC is gebleken dat Europeanen immigratie als de grootste splijtzwam in de samenleving beschouwen. ‘Het grote sociale experiment’ van de gevestigde orde door miljoenen volgelingen van een anti-Westerse ideologie hierheen te halen, en hen ook nog eens een voorkeursbehandeling geven (zoals voorrang op de huurwoningmarkt in Nederland), zou daarom wel eens in een letterlijke explosie kunnen gaan eindigen, en ons werelddeel opnieuw in totale chaos kunnen storten, waardoor er wederom talloze slachtoffers zullen vallen. ‘All by design’, zullen sommigen zeggen, omdat de elite op deze puinhopen een Europese superstaat wil oprichten.

 

De helft van alle ondervraagden in het Verenigd Koninkrijk noemt de verschillen tussen immigranten en autochtone Britten als de belangrijkste oorzaak van sociale spanningen. Daarna volgen religieuze verschillen (47%), etnische verschillen (41%) en politieke standpunten (40%).

61% van de Italianen ziet dat vooral immigratie de samenleving splijt. In Zweden is dat 49%, in Duitsland 46%, Frankrijk 45% en in Canada 40%. Nederland maakte geen deel uit van het onderzoek.

Op wereldschaal komt overigens niet immigratie, maar politiek op de eerste plaats. Dat komt mede omdat sommige landen nauwelijks migranten toelaten, zoals Servië, waar de bevolking dan ook geen spanningen op dit gebied ervaart. Ook Japan en Zuid Korea, landen die amper migranten toelaten, scoren extreem laag en hebben wat immigratie betreft de minst verdeelde samenlevingen.

Grote religieuze spanningen in België, dat over 12 jaar islamistische staat kan zijn

In België staat religie (50%) op de eerste plaats, wat mogelijk te maken heeft met de snelle islamisering van onze Zuiderburen, een proces dat door politiek en media wordt gepromoot. De snel groeiende politieke partij ISLAM heeft zelfs openlijk de doelstelling dat België in 2030 een islamitische staat is geworden, waarin de discriminerende, racistische en onderdrukkende islamitische Sharia de Belgische grondwet heeft vervangen. In het huidige islamiseringstempo gaat dat waarschijnlijk nog lukken ook. Hoofdstad Brussel is over uiterlijk 20 jaar sowieso islamitisch, aldus de grote Franse krant Le Figaro.(3)

Ook in Australië (47%) en Frankrijk (45%) ervaart men grote religieuze spanningen. In Rusland (34%), Maleisië (31%) en Hongarije (28%) vertrouwt men migranten het minst. Op wereldschaal ziet overigens slechts 14% vermenging met mensen met een andere cultuur of andere standpunten als oorzaak van conflictenWel is dit percentage in Europa veel hoger dan elders; in Hongarije is dit 34%, gevolgd door Zweden (33%), Duitsland (29%) en België (27%).

Bobby Duffy, directeur van het onderzoeksbureau Ipsos MORI, constateert dan ook dat de afgelopen 10 jaar over de hele wereld de maatschappelijke spanningen zijn toegenomen, maar de oorzaken hiervan flink verschillen. Vooral in West Europa wordt de immigratie als belangrijkste oorzaak genoemd, terwijl het verschil tussen arm en rijk in Rusland, China en Japan de grootste bron van zorg is. (1)

Lage of geen straffen voor migranten na zeer ernstige seksuele misdaden

In Europa lijkt de Zweedse bevolking het snelst op de knieën gegaan voor het ‘progressieve’ links-islamitische blok. Exemplarisch voor wat de overtolerante Europa te wachten staat is de verkrachting van een ‘open grenzen’ activiste die zich verzette tegen het uitzetten van migranten. Als dank werd zij in december door twee Afghaanse asielzoekers zowel vaginaal als anaal verkracht. Althans, één pleegde de seksuele gruweldaad, de ander hield het bij betastingen, en bevredigde zichzelf erbij. (2)

De hoofddader Anwar kreeg daar een extreem lage straf voor, slechts 15 maanden cel. Zijn maatje Fardin kwam er zelfs met een voorwaardelijke straf en een boet mee weg. Uitwijzen van de misdadigers is in Zweden niet aan de orde, want ‘arme immigrant’, ‘moslim’ en ‘loopt gevaar in eigen land’.

Moslimmigranten komen er in Zweden doorgaans met lichte of zelfs geen straffen vanaf. Vorig jaar stonden vijf migranten terecht wegens een groepsverkrachting en ernstige geweldpleging, ‘het ergste geval dat ik in 26 jaar tijd heb meegemaakt’, aldus de advocaat van het slachtoffer. De rechtbank sprak de daders echter vrij.

Een andere rechter weigerde een Iraakse moslimmigrant een straf op te leggen nadat deze een 14 jarige tiener had verkracht, ondanks het feit dat er een filmpje was gemaakt, en duidelijk was te zien hoe het meisje zich hevig verzette. Reden van de vrijspraak? De migrant zou niet in de gaten hebben gehad dat het (‘nee’ en van pijn schreeuwende) slachtoffer het niet wilde. (2)

 


Xander

(1) Breitbart
(2) Infowars
(3) Gatestone Institute

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Em.Jee op 25-04-2018 16:44

Een woord: triest.

Wilma op 25-04-2018 16:48

Beste mensen dit is het spel dat hier op aarde wordt uitgespeeld, het nieuwe spel heet; Christenen tegenover Moslims, en op deze site werkt het prima!! Laat jullie toch niet misleiden mensen, er worden bewust criminelen toegelaten tot o.a. ons land en dan worden ze officiël "geholpen"door onze staat, natuurlijk wordt je dan boos, maar doorzie het spel mensen, we worden allemaal uitgespeeld tegenover elkaar. De meeste moslims zijn net zoals de christenen goedaardige vriendelijke mensen die eigenlijk gewoon in eigen land willen wonen, maar door de oorlogen die opgezet zijn. Zie het voor wat het werkelijk is. Vrede voor alle mensen.

Mj van de Goor op 25-04-2018 17:09

Zolang regeringen deze wantoestanden toelaten, wat moet de gewone man er tegen doen? Klagen en zeggen hoe erg t allemaal is?  Het volk heeft geen macht meer, lijkt t wel! We kunnen alleen lijdzaam toezien hoe diverse landen kapot gemaakt worden door vreemdelingen die zelf geen vrijheid kennen, maar "ons" leven verzieken en onze verworden vrijheden afnemen, en dat allemaal voor n god die niet bestaat, ja zelfs verzonnen is.

jawel op 25-04-2018 17:25

De rechtbanken spreken dat tuig vrij , dus ook ik kan dus een goed betaalde baan bij justitie krijgen , want om schuldige vrij te plijten daar heb ik geen opleiding voor nodig. Goed bezig soros met Europa kapot te maken , en ongelooflijk dat er zoveel verraders hier aan mee doen .

Silvio op 25-04-2018 18:43

Ik zelf ben Christen en heb moslimfamilies, In Indonesie zijn de meeste moslims niet haatdragend tegenover Christenen, wel wort stiekem achter de deuren van de regering (weldra in dienst van de Elite) radicale moslims(partijen) opgericht en opgehitst, de merendeels v an de moslims willen hier niks mee te maken hebben, daarom is er een plan bedacht, een radicale moslim Amien rais die aan de presidentsvekiezingen meedoet

Gerard op 25-04-2018 18:49

@ Wilma op 25-04-2018 16:48. Je hebt deels gelijk, deels ongelijk. De weerstand is in eerste plaats niet tegen de moslims als mensen gericht hoewel die, aangespoord door de regeringen, de grote oorzaak zijn van de islamisering van onze landen, maar de weerstand is in eerste plaats gericht tegen datgene waar de islam voor staat: haat onderdrukking en moord. Groet.

Ike op 25-04-2018 18:50

@jawel op 25-04-2018 17:25

Bij de benoeming van veiligheidspersoneel is 'controle' van belang. Zij worden aangenomen m.b.v. een psychologische test en achtergrondonderzoek. Mensen worden geselecteerd die iets op hun strafblad hebben of omdat hun directe familie waar zij om geven een strafblad hebben. De psycholoog laat een wachtwoord achter bij het selectieproces als hij hypnose toepast en controleerd daarmee het personeel bij beveiligingsbedrijven, politie, justitie, defensie, veiligheidsdiensten etc.

Misschien is het daarom van belang dat jij of je directe omgeving iets uitgevreten heeft i.p.v. het tegengestelde. Ik kan dit bevestigen als ik naar het beveiligingspersoneel bekijk in mijn geboortedorp en mensen uit mijn cariëre die ik heb zien aangenomen worden in hogere functies in het veiligheidsapparaat.

veteraantje op 25-04-2018 19:08

@ Wilma....16:48

U bent bij deze de eerste goede schoolvoorbeeld voorbeeld van goedgelovigheid.

En ik zal u vertellen waarom;

1X Irak

1X Afghanistan

2X mes in de rug. Je wil de mensen helpen, zij willen niet.

Maak aan hun duidelijk dat er meer is dan alleenheerschappij volgens islam, zij luisteren niet

Koop bouwmateriaal voor hun wederopbouw, zij verkopen het...

Mevrouw,hun ziel is besmet met duister bloed.

Zij volgen anders dan ons christenen de Koran vlekkeloos....en doen alles wat er in staat....jawel mevrouw ook de kop er af snijden....wordt keurig vanaf 5 jaar geleerd.... Geen probleem.

Een moslim die dus niet de koran volgt is dus bij definitie geen moslim en heeft u daar ook niets mee van doen. Beschouw het maar als een atheïst...

Maar goed als u goed met hun kunt omgaan gewoon doen. Maar alstublieft kijk Altijd achterom....

Grt veteraantje

Lone Fighter op 25-04-2018 19:31

@ Mj van de Goor: 25-04-2018,17.09:

Al 's gehoord van de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog van 1776?

Al 's gehoord van het massale volksverzet tijdens de Franse Revolutie van 1789?

Al 's gehoord van de Russische Revolutie van 1917?

Al 's gehoord van de Roemeense Revolutie van dec. 1989?....

Laat de vetgevreten, arrogante, onderdrukkende elite z'n gang maar gaan...

Als er dan een volksgericht gaat plaatsvinden zou ik in elk geval niet graag in hun schoenen willen staan!

Dit gaat vroeg of laat zó enorm fout in Nederland en Europa...

Men kan een massa 10, 20, 100 jaar of wellicht zelfs enkele eeuwen onderdrukken en uitzuigen....maar nímmer voor eeuwig!

Josef op 25-04-2018 19:49

@Wilma op 25-04-2018 16:48

Deze vredelievende mensen hangen een moorddadige ideologie aan hoe kunt u zeggen dat zij hetzelfde zijn als de christenen?

De christenen worden wereldwijd uit geroeid door de moslims.

Zie hoe vroegere christenlanden verdwenen zijn waar nu de vredelievende moslim huishoud.

Christenvervolging neemt wereldwijd toehttp://www.franklinterhorst.nl/Christenvervolging%20neemt%20wereldwijd%20toe.htm

De grootste moordmachine in de geschiedenishttps://fubar.mobi/2016/01/08/de-grootste-moordmachine-in-de-geschiedenis/

jawel op 25-04-2018 19:56

Veteraantje , ik was al bezig commentaar te geven op Wilma , maar bij deze hoeft dat al niet meer, je was me voor . Wilma is niet goed op de hoogte , maar dat zal vanzelf veranderen de komende jaren.

jawel op 25-04-2018 20:03

Ike 18.50     Je begrijpt niet goed wat ik bedoel , als je mensen vrijspreekt die een misdaad hebben gepleegd , dan kan je psygologische testen , opleidingen hebben gevolgd dat je iets meer dan een ons weegt , maar dan deugt het systeem niet , uitspraken moeten onhafhankelijk worden gedaan en niet onder invloed van personen die veel geld hebben (o.a soros ) en dus macht hebben .

stevan op 25-04-2018 20:34

oorlog komt of je wily of niet. Aangezien dat volgende crisisi in aantocht is tond september dit jaar zullen we in December grote vuurwerk zien wat gevolgen zijn mag je 3 x raden 

of oorlog met Rusland komt dat is nog steeds 50%-50% hangt vanaf hoe ver neo-cons gaan zal me niets verbazen dat b9oel echt gaat knallen 

Noorderlicht op 25-04-2018 21:07

Van de 12 aangeboden sociale huurwoningen van vandaag die in mijn omgeving worden aangeboden zijn er 11 woningen beschikbaar voor urgenten. In 99% van die gevallen gaat het om statushouders ofwel asielzoekers. Dit is niet eerlijk voor de autochtonen die jarenlang ingeschreven staan en ieder jaar kunnen betalen voor verlenging inschrijving. Daarnaast als je met je gezin naast drugsdealers (vaak allochtonen) woont krijg je geen urgentie. Je kinderen mogen volgens de overheid dus gerust opgroeien tussen de drugs met alle gevolgen vandien. Waardeloos!!

Noorderlicht op 25-04-2018 21:16

@Wilma

Dit is zeker waar, en moeten we niet uit het oog verliezen, maar soms moeilijk.

Gerard op 25-04-2018 21:52

@ veteraantje op 25-04-2018 19:08 en @Wilma op 25-04-2018 16:48. Wilma is het schoolvoorbeeld van de echte Nederlander anno nu: heerlijk slapend in een lek bootje dobberend op zee. En als iemand roept: "De boot is lek!!" wordt ze even wakker, kijkt om zich heen en bevestigt dat de boot inderdaad lek is, om vervolgens zich weer heerlijk neer te leggen en verder te slapen en droomt van een wereldomvattende vrede voor alle mensen.

vlokje op 25-04-2018 22:14

Ze gaan de oost vaardersplassen resetten, dieren afschieten

Nieuw beschaafd woord voor onmenselijke en onwenselijke daden?

Ben benieuwd wel politieke leugenaar dit woord oppikt

puto op 25-04-2018 22:37

Een ieder die vanavond het journaal heeft gezien, weet en ziet hoe onze overheid onder leiding van Rutte salafisten ruim baan geeft. Openlijk antisemisme, aanzetten tot haat kan binnen de moskee ongehindert plaatsvinden. Kabinet Rutte houdt opzettelijk gegevens achter, zodat gemeenten niet weten hoe het salafisme moskeeen overnemen. Wij zien ook hoe dit kabinet met de dividend belasting ons bezodemietert. Het is alles leugen en bedrog. jaarlijks 1,4 miljard naar buitenlandse aandeelhouders, betaald door aanstaande btw verhoging. Hoe ziek is een volk die dit alles pikt en slikt! 

veteraantje op 25-04-2018 23:43

@ Jawel 19:56

Haha dank u. Sorry dat ik u net voor was.

Ik kan er moeilijk mee omgaan als mensen zeggen dat de islam net zoals het christendom is.... 

Rustbrenger op 25-04-2018 23:47

Het Kalergi-plan in werking, en schijnbaar werpt het z'n vruchten af.

mientje op 26-04-2018 00:10

@lonefighter19.31 zelfs de liefste hond wordt vals als je hem lang genoeg pest, hoewel er uitzonderingen zijn, ik heb een verhaal gelezen van een dierenarts die een zieke hond had doen inslapen. Hij had een vreemd gevoel en keek nog eens goed, de hond was helemaal vol punaises gestoken

Nieuw Begin op 26-04-2018 00:10

PVV Nieuwsbrief:

Inbreng Geert Wilders debat over achtergehouden memo's met betrekking tot de dividendbelasting

Klik op de foto om een video van de inbreng te bekijken, of via deze link:https://www.youtube.com/watch?v=aJGZ0O3XxBw

Voorzitter, dit debat gaat vooral over de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van premier Rutte en zijn kabinet. En ik moet u eerlijk zeggen dat ik het gekonkel, gedraai en gemanipuleer van deze premier meer dan zat ben. Deze premier heeft de boel belazerd, de kamer misleid, ons met woordspelletjes om de tuin geleid.Er zou geen memo over de dividendbelasting zijn, niet via de informateur en niet informeel, aldus de premier. Maar er waren dus wel degelijk memo’s, mevrouw voorzitter, en meer dan een – zelfs een keer door het Ministerie van de premier zelf – Algemene Zaken – opgevraagd.Maar ook een belangrijk memo door VVD-staatssecretaris Wiebes zelf gemaakt en nota bene door premier Rutte gebruikt tijdens de formatieonderhandelingen in gesprekken met de andere onderhandelaars.Dus als de premier zegt dat hij naar eer en geweten heeft geantwoord geen herinnering te hebben dat er andere memo’s op tafel lagen buiten de formatiememo’s om dan speelt hij een vals vies woordspelletje over tafels en dossiers. Want hij wist niet alleen van dat belangrijke memo van Wiebes maar hij gebruikte het ook tijdens de formatieonderhandelingen!Als je dat verzwijgt terwijl je hier in Kamer wordt doorgezaagd door collega’s over de aanwezigheid van een memo dan belazer je de boel voorzitter. Dan toon je aan nauwelijks eer en geweten te kennen.De heer Rutte geeft de Kamer desgevraagd geen transparantie en geen volledig antwoord maar draaide en draait als een gladde aal om de waarheid heen. En voor staatssecretaris Wiebes, inmiddels gepromoveerd tot ministers, geldt hetzelfde. Wat hij heeft gedaan is met geen pen te beschrijven.Een RTL-journalist vroeg hem nog maar een paar dagen geleden: “Heeft u de stukken over de dividendbelasting gezien en de gevolgen/effecten daarvan voor de maatschappij?” En de heer Wiebes gaf als antwoord: “Dat heeft niet op de fiscale tafel gelegen. Ik zou niet eens weten over welk document u het hebt”.Vz, over belazeren gesproken. Dit is werkelijk met geen pen te beschrijven. Wat een leugen en wat een schandelijk antwoord. Op zijn minst een misleiding van de heer Wiebes. Hij belazert ook de boel. Niet alleen weten we nu dat hij de memo’s wel degelijk kende, maar hij heeft de belangrijkste zelf gemaakt! En dan tegen een journalist zeggen: “Ik zou niet weten of welk document u het hebt.”Voorzitter, dat is sneaky, dat is bedrog en dat kan niet.En nu vandaag, sinds gister, kennen we in ieder geval die feiten. Ik weet niet of we alle feiten kennen, maar die feiten kennen we. Na maanden van schimmigheid en sluwheid. En dat is niet nieuw. Want de VVD komt pas met de feiten als het echt niet meer anders kan. Dat was eerder het geval bij de bonnetjes van Teeven, bij de leugen van Zijlstra over de dasha van Poetin en nu weer bij de memo’s over de dividendbelasting.Het beschermen van het eigen belang en de eigen VVD-clan is voor premier Rutte altijd belangrijker dan het belang van Nederland. Dat is politiek vandalisme voorzitter. Tekenend voor politici die lak hebben aan burgers, die er lol in hebben om mensen hun stem af te pakken door het referendum af te schaffen, hun belastinggeld schaamteloos verkwanselen aam het buitenland en ondertussen ook nog eens zoals nu de volksvertegenwoordiging een rad voor ogen proberen te draaien.Wij hebben daar als PVV-fractie schoon genoeg van. Miljoenen Nederlanders hebben daar schoon genoeg van. Wegwezen zeg ik tegen dit kabinet maar in ieder geval tegen de heren Rutte en Wiebes.Want als we dit accepteren, voorzitter, als we dit gedraai en gekonkel en het belazeren van het parlement, als we dat accepteren met hun manipulaties en woordspelletjes, dan is eens te meer bewezen dat deze kamer een nepparlement is, gedomineerd door ja-knikkers die alles maar goedvinden en slikken voor de macht.Ik vraag de Minister-President en de heer Wiebes dus de eer aan zichzelf te houden en op te stappen en als zij dat niet doet dan zal ik in tweede termijn een motie van wantrouwen tegen ze indienen.En mocht die worden aangenomen dat zijn we niet alleen van dit vreselijke leugenachtige bedrieglijke kabinet af maar ook van die onzinnige maatregel om bijna anderhalf miljard euro te besteden aan het spekken van het buitenland. Dan kan dat geld, want ook dat willen wij als PVV, besteed worden aan al die Nederlanders. Het is Nederlands belastinggeld betaald door die gewone Nederlanders en die hunkeren naar lagere lasten. En dat is ook terecht en dat moeten we ze geven.Dus: wegwezen met die maatregel en wegwezen met Rutte en Wiebes en kom allebei alsjeblieft nooit meer terug!

mientje op 26-04-2018 00:33

@Wilma 16.48 weleens gesproken met moslims over varkensvlees ? Moet je eens over de drieeenheid beginnen, de Vader de Zoon en de Heilige Geest, nou dan worden ze helemaal gek. Laatst heb ik een mooie uitleg gelezen over de drieeenheid, een klavertje drie, drie blaadjes en toch Eén klavertje.

mientje op 26-04-2018 00:41

@Vlokje 22.14 Oostvaardersplassen ,een schandvlek op Nederland, als ik een paard zou hebben, zo met alle ribben te zien, dan werd ik zwaar aangeklaagd voor dierenmishandeling, en terecht. 

Cefas op 26-04-2018 01:22

Het mondiaal vermengen van rassen door middel van open grenzen en het toelaten van onwelkome culturen en haatreligies, zoals bijvoorbeeld de islam, leidt op den duur onherroepelijk tot chaos, moord en doodslag op grote schaal in de betreffende landen en niet tot een valselijk genoemde verrijking, integendeel, het leidt tot zelfdestruktie van diezelfde  landen of ruimer gesteld, dat werelddeel, zoals Europa daar een toonbeeld van is. Dat (KC) plan dat in de twintiger jaren van de vorige eeuw is bedacht, bevestigd is in Straatsburg in 1975 en gesanctioneerd is door de EU, is in volle werking. Alles met voorbedachte rade dus. De Europianen worden op grote schaal misleid en zij laten zich misleiden, zij zijn meer bezig met brood en spelen en zijn straks hun vrijheid volledig kwijt aan een dictatoriale EU met in hun kielzog, de eveneens dictatoriale sharia-islam (de volgorde kan ook andersom zijn) Maar dan is het te laat voor de inwoners van deze landen of het avondland dat Europa heet.

Wakkere joost op 26-04-2018 01:29

@ Wilma op 25-04-2018 16:48Je hebt deels gelijk, deels ongelijk ben ik mee eens.Wilma heeft nog echt een lange weg te gaan in om echt wakker worden.Maar het begin is er, maar noch steeds spoor van naiviteit en denaial.Nee wilma de hele Islam is allemaal het zelfde met minime verschillen maar het komt op het zelfdeneer.Ze oprereren als een geest voor de hele Islam.En is een zieke ideologie gelijkend aan een sectedus.Denk maar aan dat ze de hele dag verplicht naar de koranverzen moeten luisteren entussendoor naar hun imam hardop etc.En ik kan dat zeker beamen met mijn Marrokaanse buren.Ik word er helemaal gestoord van en de gemeente doet vrijwel niks.Ja mij verketteren als racistxenofoob etc omdat ik mijn leven terug wilt.Mischien zou Wilma maar een een paar jaartjesdeze buren moeten hebben dan word ze mischien helemaal pas echt wakker.Maar ik denk dat Wilma in een Zonnedaal buurtje woont waar je betrekkelijk veilig zit maargeduld ook deze wijken zullen vervuilen.Dit duurt niet zo lang meer! Of ze komen zoaf en toe even gezellig op de thee uh hum.Nee de islam vind het prima dat ze gebruikt worden dan kunnen ze hun eigen programmaer door drukken en dat is totale onderwerping aan de Islam.En daarbij schuwen zij geengeweld. En die stomme elite denkt over ze te kunnen regeren en in control te houdenDe waanzin! Ach ja het zijn echte fools.

Ike op 26-04-2018 04:19

@jawel op 25-04-2018 20:03

Ik ben het volledig met je eens dat het systeem kapot en verrot is. Maar de vraag blijft of Soros en vrienden psychologen en mensen van de 'Intelligence Services' betalen en aansturen om anderen te 'programmeren' of dat psychologen van de 'Intelligence Services' het hoogste beinvloedingsorgaan zijn en dat zij alle anderen aansturen.

Ik denk dat het laatste het geval Is.......

Lowie op 26-04-2018 04:52

En toch wordt er in Nederland nog massaal op linkse partijen gestemd.

Gerard op 26-04-2018 07:26

@mientje op 26-04-2018 00:41 en @Vlokje 22.14 het zoveelste bewijs dat we geregeerd worden door puur misdadigers. Als een burger één dier zo lijden laat tot de dood toe en juist mèt de bedoelig dat het sterft, komt er een onderzoek, vervolging en een veroordeling wegens ernstige dierenmishandeling \ dierenkwelling. Nogmaals: het zoveelste bewijs dat het gehele overheidsapparaat normloos en dodelijk ziek is, waarin misdadigers het voor het zeggen hebben. Maar dat zullen dan ook wel diegenen zijn die door slijmen, likken en slikken zich naar 'boven' (beneden) gewerkt hebben.

mark op 26-04-2018 08:22

Het is zo simpel de ' nederlandse' illuminati zorgen ervoor dat de personen uit het buitenland de kans krijgen ons land te ' verrijken'. De gemiddelde Nederlander weet niet of wil niet weten dat deze ' nederlandse' illuminati samenwerken met deze ' cultuurverrijkers'. De ' nederlandse' illuminati hebben in het algemeen geen echte Nederlandse achtergrond en houden niet van Nederlanders. Maar ja ze zijn goed in het toneel spelen, op de wijze van de cameleon. En zij hebben de sleutelposities in Nederland in handen.

Gerard op 26-04-2018 08:58

 @ puto op 25-04-2018 22:37. Jij schrijft: "...Hoe ziek is een volk die dit alles pikt en slikt!" En, Pluto, wat heb jij ooit zoal gedaan om te bewijzen dat jij niet tot dat zieke volk behoort, maar je onderscheidt van anderen?

Rosalie op 26-04-2018 09:35

Nieuw begin00.10uWilders legt de vinger op de zere plek, maar wat kan hij bereiken als hij maar voor spek en boon meedoet ? Mensen kunnen op hem stemmen om hun onvrede over alles wat er in zNederland gaande is maar hhet heeft geen zin. Dat hebben we gezien toen hijde tweede partij werd:niemand wil met hem samenwerken.  Hoezo democratie ? D66,Cu,VVD en CDA zijn trekpoppen van de EU, zij doen wat hen wordt opgedragen. En een van die dingen is het Kalergiplan.Verdeel en heers ofwel vernietig de bestaande cultuur ( christendom, volksfeesten zoals Zwarte Piet, jodendom,etc)en vervang het door een religie die geweld niet schuwt. In deze optiek snap ik wat Wilma zegt : het is een vooropgezet plan om tweedracht te creëren . Wij kunnen daar op reageren met haat ( wat de Elite hoopt ) of met liefde ( " Heb zelfs uw vijanden lief." En :" Bid voor degenen die u haten.") .Het laatste is het moeilijkste en daarom rest ons alleen nog de kracht van het gebed.Op de politiek hoef je niet te rekenen .

Asjemenou op 26-04-2018 11:00

Wilma, ik kan een eind met je meegaan, wanneer je zegt dat moslims en christenen tegen elkaar worden uitgespeeld. Het is ook de bedoeling dat er chaos komt. Daarom wordt er ook openlijk naar voren gebracht dat criminele moslims worden vrijgesproken of een belachelijke berisping krijgen. Je zegt dat de meeste moslims vriendelijke mensen zijn. Vergeet niet wanneer de radicale criminele moslims aan de macht komen dat dan deze "vriendelijke" moslims zich achter hen scharen. Ik weet ook wel dat de moslims gebruikt worden door de "elite", die radicale moslims kunnen ze goed gebruiken voor hun plan.

Ike op 26-04-2018 12:03

@jawel op 25-04-2018 20:03

In mijn ogen gaat het volgende artikel over een goed idee t.a.v. Israël. Het is zeer waarschijnlijk dat Israël wel een deal kan sluiten met Rusland over een vrijhandelsverdrag waarbij burgers zich niet vrij mogen vestigen in elkaars land. Iets wat niet kan met de EU of de VS en wat een nachtmerrie is voor Israël omdat het niet zou willen toestaan dat EU of VS moslims zich allemaal gaan vestigen in Israël en daar de stemmeerderheid zouden gaan vormen.

Een goed artikel over hoe handel word gedreven met het herlabelen van de goederen en bedenk goed, dat dit in de huidige digitale wereld ook gebeurt met diensten.....

https://www.globalresearch.ca/the-resumption-of-russian-israeli-free-trade-talks-proves-ties-are-fantastic-implications-for-syria/5637753

@veteraantje op 25-04-2018 23:43

Bedoel je dan ook dat geen enkele religie hetzelfde is? Heb jij christenen gezien op tv, die zich hadden gevestigd in Israël en daar ook dagelijks problemen ondervinden? Of christenen die elke dag problemen hebben in deelstaten van India en daar ook rellen tegen hen meemaken als Hindoes claimen dat iets de schuld is van hen? Of christenen die het moeilijker word gemaakt in landen waar de meerderheid boedhistisch is? Hoe zit het dan met landen waar atheisme eigenlijk niet toegestaan word? Hoe zit het met landen waar traditionele religies (afgoderij of 'bijgeloof') word tegengewerkt en mensen 'moeten' worden bekeerd tott 'een waar' geloof?

Besef je dat sommige minderheden al eeuwen zich bevinden in berggebieden van landen van een ander geloof en dat zij als minderwaardig worden behandeld en dat de 'evangelisten' hun kunnen bekeren door hen te 'bekeren' en hen meer en gelijkheid bieden  in die landen en tegelijk een kans dat als ze vervolgd worden in het land waar zij zich nu bevinden zij een grote kans maken op immigratie naar een land waar men 'echte' vluchtelingen opneemt? Met evangelisten bedoel ik predikers van welk ander geloof dan het geloof van de staat waar zij zich in bevinden.

Ik ben daarbij overigens tegen staatsgodsdiensten.......

vlokje op 26-04-2018 12:28

Mientje op 26-04-2018 00:41

Zo is het 

Blijkbaar sta je als staats (bos)bedrijf bovej de wet

Nieuw Begin op 26-04-2018 23:05

@Rosalie op 26-04-2018 09:35

Weweten uit het verleden dat zelfs ex-moslims of ex-moslimaas de mond worden gesnoerd, bijv Hirsi Ali! Die moest vluchten naar de VS! Als zelfs voormalige leden van een religie door onze autoriteiten blijkbaar niet worden beschermd ( als ze al gehoord worden) dan kan God ook niks meer doen voor de blinden wat de moslims natuurlijk sowieso zijn gezien de inspirator van hun 'geloof'. Maar toch moeten we als Christenen hoop houden op bekering van de ganse Arabnisce wereld. Daar dient aan vooraf te gaan de bekering van gans Israel volgens Paulus! Daar is het wachten op en ondertussen hebben we de opdract Israel tot jaloersheid te wekken hetgeen van de Christelijke wereld in Joodse ogen natuurlijk nog lang niet zover is. Waarop zouden Joden jaloers moeten worden in de Christelijke wereld? Op onze theologie? Laat ons niet lachen . Maar wel worden ze jaloers als ze leren zien dat de God Die bij hen grote wonderen deed in tekenen en uitleidingen geen Andere is dan Degene op Wie wij , als wedergeboren Christenen, onze hoop hebben gesteld. Als Hij werkt met gaven zoals omschreven in net N.T. zomaar op heidens gebied , in NL bijvoorbeeld. Shalom

Wrakkie op 28-04-2018 14:21

goedaardige vriendelijke mensen die eigenlijk gewoon in eigen land willen wonen staat  het volkomen vrij om in hun eigen land te wonen, waar genoeg werk aan de winkel is. Om van een dorre, droge bende een welvarend land te maken kunnen zij in de leer bij hun semitische rasgenoten in Israel immers: Het woord "Semiet" kan dus verwijzen naar elke persoon die behoorde tot de oude volkeren van het Midden-Oosten, zoals ArameeërsAkkadiërsFeniciërsHebreeën en Arabieren en hun afstammelingen.  Bron: Wikipedia:

Wrakkie op 28-04-2018 14:56

Als wij als wedergeboren? Christenen hoop moeten houden op de bekering van de ganse Arabische wereld dan zijn we lekker bezig zoals de Arabieren die op onze bekering uit zijn  en daarvoor huis en haard en vaderland verlaten en hun familie in oorlogs of na-oorlogs gebied achter laten. Noemen we dat niet: helden op sokken of de kapitein die op een slof en een schoen het zinkende schip verlaat? Hoe dan ook komen ze op een holletje aan om Eurabie te stichen om Mw Merkel en MaCRON te plezieren.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld