Headlines

















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Opnieuw favoriete serie kijken? Nieuwe website Samsung wist door hypnose uw geheugen

‘Mind Control’ via uw TV? Amerikanen en Russen experimenteerden er al tientallen jaren geleden mee

Afbeeling: screenshot.

Samsung heeft een website gelanceerd waarmee door middel van hypnose uw favoriete TV-series uit uw geheugen worden gewist, zodat u ze steeds opnieuw kunt kijken zonder van te voren de afloop te weten. Het ‘Unspoil Me’ concept is via de Zweedse website van Samsung gelanceerd. Critici zijn bang dat de website en bijbehorende techniek voor heel andere doeleinden kan worden misbruikt, zoals het letterlijk (deels) controleren van de gedachten en wil van de kijkers, kortweg ‘mind control’.

 

‘Er is echt maar één ding wat uw kijkervaring kan verpesten, namelijk dat u al weet hoe het afloopt. Daarom hebben wij Unspoil Me gemaakt; een middel waarmee u de mogelijkheid krijgt uw favoriete TV serie (of film) te vergeten, zodat u deze met dezelfde spanning als de eerste keer kunt kijken.’

De 23 minuten durende procedure werd ter promotie van Samsung QLED tv’s ontwikkeld door de erkende hypnotiseurs Ulf Sandström en Frederik Praestro, wiens stem op de video is te horen. Hij roept de kijker op zich te focussen op de TV-serie die hij opnieuw wil kijken, en brengt hem vervolgens in hypnose.

Om het te doen werken moet de hele video ‘zonder onderbreking’ worden bekeken, het liefste in een stille omgeving, en met een hoofdtelefoon op. Mogelijk is dat omdat er ook gebruik wordt gemaakt van bepaalde (onhoorbare) geluidsfrequenties. Aan het begin moet de kijker aftellen van 300 naar 0. Ondertussen herhaalt de hypnotiseur dat u naar ‘een diepere plek’ gaat. Na het ‘afdalen’ van een ladder met 10 treden moet de deelnemer een tijdlijn van de serie in kwestie voorstellen, en vervolgens naar een punt vóór de eerste aflevering ‘zweven’.

‘Mag alleen voor dit doel worden gebruikt’....

Op de website wordt de gebruiker gewaarschuwd dat het volgen van de hypnose sessie ‘echte gevolgen’ kan hebben, en het daarom alleen voor dit doel mag worden gebruikt. Als een kijker toch probeert de sessie voortijdig af te breken, verschijnt de volgende boodschap: ‘Het duurt nog maar enkele minuten voordat u de mogelijkheid heeft uw favoriete TV-serie als de eerste keer te ervaren. Haal diep adem, en probeer het nog een keer.’

Tevens wordt verklaard dat de hypnotiserende techniek ‘volkomen veilig’ en ‘natuurlijk’ is. Mensen die lijden aan epilepsie of een mentale stoornis krijgen echter het advies er niet aan te beginnen.

Overeenkomsten met behandelingen trauma patiënten

Waarnemers zien overeenkomsten met de technieken waarmee sommige trauma- en PTSS patiënten worden behandeld. Daar valt ook moderne (milde) elektroshock therapie onder, dat wordt ingezet bij het behandelen van een depressie en PTSS. Deze technieken zouden echter ook kunnen worden gebruikt om het geheugen van mensen (deels) te wissen of te verdraaien, of zelfs nieuwe herinneringen te creëren.

Mede om deze redenen wordt hypnose therapie in Nederland weinig toegepast door GGZ experts. De American Psychologal Association heeft bijvoorbeeld geconcludeerd dat hypnose beslist niet mag worden gebruikt om herinneringen aan een trauma terug te halen. Ook blijkt hypnose bij ernstig getraumatiseerde patiënten nogal eens averechtse effecten te sorteren.

Mind control via uw smart TV?

Critici van de nieuwe Samsung website waarschuwen dat Smart TV’s nu niet alleen u kunnen bespioneren en uw gegevens kunnen verzamelen en doorsturen, maar nu ook worden ingezet om uw geheugen en gedachten te beïnvloeden en controleren, ‘mind control’, en dat allemaal onder het aantrekkelijke verkoopverhaaltje van het steeds als de eerste keer kunnen kijken van je favoriete series en films.

De Amerikanen en Russen experimenteerden al tientallen jaren geleden met ‘mind control’ technieken, zoals het plaatsen van ‘tachistocopische’ beelden in TV-uitzendingen, waarmee bepaalde hersenactiviteit kon worden opgeroepen. Kijkers zouden daardoor plotseling last kunnen krijgen van bijvoorbeeld angstaanvallen. Met ‘onschuldigere’ methoden zoals sublimale beelden zouden bij kijkers honger- en dorstgevoelens en/of kooplust kunnen worden opgewekt, een techniek waarvan de werking overigens nooit bewezen is.

‘Wie weet wat voor verborgen boodschappen er nog meer in die hypnose sessie zitten?’ vraagt de Vigilant Citizen zich desondanks af. Om cynisch te eindigen met: ‘Ik weet niet of de hypnose gewerkt heeft, maar ik weet wel dat ik NU een splinternieuwe Samsung TV moet kopen!’

 

Xander


Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.


Reacties

Doordenker op 21-03-2018 14:38

Een cynische variant: "De meeste kiezers weten niet of de hypnose (brainwash) gewerkt heeft, maar ze waten wel dat ze nu voor dezelfde linkse partijen moeten gaan stemmen..."

willy . op 21-03-2018 14:45

Dat is een gevaarlijke situatie ik zal zeker niet naar deze website op zoek gaan. zulke hypnose is zeker niet onschuldig en kan volgens mij ernstige gevolgen hebben voor het brein. Binnenkort is het al gevaarlijk om televisie te kijken want ook dan ben je niet meer veilig ! Als de lente eindelijk aanbreekt neem ik mijn elektrische fiets en ga ik lekker rijden, hopelijk volgt samsung mij dan ook niet want er is al veel elketronica aan zulke fiets dus we zijn nergens meer gerust! Shalom

Dewevoga op 21-03-2018 16:04

@Doordenker op 21-03-2018 14:38

Waarschijnlijk zullen RTL en NPO dit goed kunnen gebruiken bij hun journaals en praatshows. Zij hebben nu alle tijd om de mensen voor de verkiezingen op de voordelen van een groen paradijsje voor te bereiden.

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/21/longread-wat-ons-te-wachten-staat-als-we-de-islam-niet-stoppen/

https://ejbron.wordpress.com/2014/01/02/koran-handboek-voor-de-vernietiging-van-de-mensheid/

Tom Hendrix op 21-03-2018 16:17

Dit is de realiteit, al beschreven in het boek "1984", van George Orwell. Complete controle; de "natte droom", der communisten van de eussr, en de gehele "linkse kerk". Helaas laat een groot gedeelte van onze bevolking zich nu al hersenspoelen, door de linkse propaganda van de NPO, de media, en het Stasijournaal. Tenminste zo zie ik dat.

Henk op 21-03-2018 17:21

Zonet ff geprobeerd, ben benieuwd of het werkt

Ramshoorn op 21-03-2018 18:41

De wereld zit vol met charlatans die mensen van alles willen/kunnen wijsmaken. U vindt ze zelfs op de preekstoel. Samsung heeft het kunstje nu ook door: Hypnose!!!en lacht in zijn vuistje. Mattheus 7 vertelt meer over die schurken.

En wat te denken van de hysterie waaraan alle burgers in N-Korea iedere dag meerdere keren verplicht mee moeten doen: iedere morgen zich moeten buigen voor die krankzinnige Kim-Jong-Un die als god aanbeden dient te worden! Zijn portret mag in geen enkel huis ontbreken. Psalm 58. Hoogmoed komt voor de val.

Kijk eens hoe succesvol al die gelikte sectes zijn die in no-time iemand zo kunnen brainwashen dat hij/zij boekjes van het Jehova Wachttorengenootschap of het boek van de Mormonen gaat verkopen. Over het bedrog van Scientology Church zijn al vele boeken geschreven. 

Een mens kan op twee manieren wijs worden: 1...door overleg. 2...door ervaring. Spreuken 3.

Heeft u ook wel eens over Jezuïetenstreken gelezen? Zij achtervolgden Joden en ketters met de inquisitie en zijn al eeuwen meesters om goedgelovige mensen grote bedragen af te troggelen en te laten doneren voor hun "goede doelen." 

Ik las hierover in de page-turner van Cees Zoon: Onder de rokken van het Vaticaan. Rome is een maffiastaat. Pausen bouwden de St. Peter met gestolen geld van Joden en Protestanten. Als je in Rome een keer het woord waarheid uitroept stort alles in elkaar. Zie Openbaring 16.

Op TV zag ik in programma' s dat er Miljarden worden er geincasseerd van de goedgelovigen! Ook in Lourdes en Fatima. Een grote business van rozenkransen, kaarsen, beeldjes, enz! De beloning voor de gelovigen die veel geven? Een ingebeelde hemel en een rozenkrans en een paar bidprentjes van de paus!

Arme goedgelovige mensen die het vertikken om zelf goed na te denken of iets waar of niet waar is moeten een grote prijs betalen.

Wees ook alert voor al die gelikte reclames die Yoga en Mindfulnesscursussen promoten. Het is Puur Boeddhistisch bedrog en zakkenvullerij!

Sharkey op 21-03-2018 19:10

Dat is fijn want ik was enigzins zuinig ingesteld. Het betekend een keer een krant of boek kopen en men is verzekerd van dag in dag uit jarenlang leesplezier want het blijft verrassend nieuw.

Tom Hendrix op 21-03-2018 19:25

@Ramshoorn: 18.41. uur. Ben het met U eens.

Ramshoorn op 21-03-2018 21:37

Bedankt Tom Hendrix voor het meelezen/reageren. Gelukkig zijn er hier op de site veel wakkere burgers die zich altijd standaard afvragen bij wat ze lezen of horen: is het wel waar??? Xander en zijn team doen dat dagelijks. Tof!!!

Hoe leerde ik waar of fake nieuws herkennen? Door iedere dag een aantal hoofdstukken in de Bijbel te lezen. Salomo schreef pittige Spreuken op voor zijn opgroeiende zonen. Hierin leer je goed opletten en onderscheiden. 

In de eerste Brief van Johannes hfst. 4 las ik hoe stevig in het leven te staan:

Het beproeven der geesten

41Geliefden, vertrouwt niet iedere geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn in de wereld uitgegaan. 2Hieraan onderkent gij de Geest Gods: iedere geest, die belijdt, dat Jezus Messias in het vlees gekomen is, is uit God; 3en iedere geest, die Jezus niet belijdt, is niet uit God. En dit is de geest van de antichrist, waarvan gij gehoord hebt, dat hij komen zal, en hij is nu reeds in de wereld. 4Gíj zijt uit God, kinderkens, en gij hebt hen overwonnen; want Hij, die in u is, is meerder dan die in de wereld is. 5Zij zijn uit de wereld; daarom spreken zij uit de wereld en hoort de wereld naar hen. 6Wij zijn uit God; wie God kent, hoort naar ons; wie uit God niet is, hoort naar ons niet. Hieraan onderkennen wij de Geest der waarheid en de geest der dwaling.

Lees ook het boek: De taal van het lichaam. Non verbale communicatie. Door goed te leren observeren heb je snel door met wat voor vlees je in de kuip te maken hebt.  Aan iemands oogopslag, zijn loop, handschrift, boeken, vrienden, hobbies kun je al veel te weten komen.

enk op 21-03-2018 22:23

Mindcontrol via tv...

Praatprogramma's verkondigen een boodschap.

Films en series verkondigen een boodschap.

Het NOS journaal verkondigd een boodschap.

En dan te bedenken dat ze nu weer bezig zijn met kannibalisme bespreekbaar maken...

https://stream.org/atheist-richard-dawkins-cannibalism/

http://www.ign.com/articles/2017/01/09/first-promos-for-netflix-cannibalism-comedy-santa-clarita-diet

Alle 'social media' media werken al samen met de geheime diensten. Net als de MSN.

https://www.globalresearch.ca/social-media-is-a-tool-of-the-cia-facebook-google-and-other-social-media-used-to-spy-on-people/5606170

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird

Waarschijnlijk betalen de geheime diensten fors om spionage materiaal in je huis te krijgen. En als je je bedenkt waar tegenwoordig allemaal een camera of microfoon in zit. Het speelgoed van je kinderen zit er vol mee.

https://www.youtube.com/watch?v=Hk-NrvmUObs

Miljarden mensen leven voor de televisie, de hypnovisie. Ik weet zeker dat het zo werkt. 

Bundy op 21-03-2018 23:45

Off topic . Vandaag hingen er boven Den-Haag "vliegtuigstrepen " keurig naast elkaar van Noord naar Zuid , en van Oost naar West .  Een soort breiwerkje .           Na een uurtje waren ze zo breed en dun dat ze op grote hoogte een aaneengesloten  nevel vormden , op de dag van de verkiezingen .          Aluminiumsulfide schijnt zich op te hopen in de hersenen en daarna wordt iedereen doorstraald met binnenkort 5 G  Wifi kortegolf straling .     Hierna gaan we gezellig  ( zie de buren )  stoned of dronken  mind-control TV kijken .      Hoe lang kan het duren voordat er een climax van b.v massale psychoses  , zombie-vorming ( lett. )  of iets anders  volgt .  Er moet toch een door geleerden voorziene reden achter zitten  ?

FinalCountDown op 21-03-2018 23:56

Hypnose... is een illusie.  Heb vroeger talloze keren geprobeerd onder hypnose te geraken.  Ik had een weddenschap afgesloten met een 'hypnotiseur'.  Als hij mij kon hypnotiseren, zou ik hem voor elke sessie dubbel betalen (was 30 EUR - toen nog 1.200 Belgische Franken - per sessie). Als het niet luket zou ik niet betalen EN zou hij mij zelfs 250 EUR -  indertijd nog 10.000 Belgische Franken - betalen...  Na 6 sessies was ik 10.000 BEF rijker...

AdelaarRobin op 22-03-2018 00:03

Ik lees hier veel fijne en goede reakties.

Cefas op 22-03-2018 00:29

Waar ligt het snijvlak tussen mind control en mindfulness, tussen controle van de menselijke geest en training van de menselijke geest (aandachtstraining). In ziekenhuizen wordt dit laatste vaak toegepast bij het verwerken van trauma s. In hoeverre is dit koosjer? Ruud van der Ven en Gerard Feller, twee prominenten op dit gebied, bekijken dit verschillend.

Hubo op 22-03-2018 01:00

Het is wel grappig,maar het is niet duidelijk wat hier nou zo bijzonder aan is.Het lijkt een vrij tradiionele hypnose sessie,maar in dit geval niet in een direct contact,maar met behulp van een soort video instructie,die op een website gepresenteerd wordt.Het idee om mensen zo te programmeren was 50,60 jaar geleden heel populair in bijvoorbeeld series als De wrekers en The prisoner,waar hier ook al eens aan gerefereerd is.

Het gaat natuurlijk veel verder terug.Rituelen,mantra's en ook wel gebeden hebben vaak zo'n soort functie,die ons blikveld doet focussen in een gewenste beperkte richting.

Ik was enigszins onthutst door de opmerking van professor drs van Praag tijdens een van zijn çolleges' in de parapsychologie ,toen hij opmerkte dat het er in de economie voral om gaat het gevoel dat het goed gaat onder alle omstandigheden uit te dragen en in stand te houden.Economie zou meer een kwestie van psychologie zijn.Een standpunt dat ook wel wordt ingenomen door economen zelf.De collectieve hypnose die zo wordt gegenereerd en in stand gehouden in de media lijkt me heel wat gevaarlijker dit soort relatief onschuldige Spielerei.

mientjei op 22-03-2018 01:13

Bundy  23.45   vliegtuig strepen??   Ik woon in het midden van het land    gisteren en vandaag niet normaal hoe veel.

Het is mij een grote zorg dit, ze liegen hier massaal over. We weten niet wie dit doen haha met de radar zien ze elk

vliegtuig, het zijn trouwens chemtrails, ze gooien troep over ons heen, de misdadigers

Pj op 22-03-2018 06:24

Ik mag er zelfs niet naar kijken, dit verschijnt er op het scherm:

Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.samsung.com/se/unspoilme/eng/" on this server.

Reference #18.a82bf648.1521695877.2729d5b

Ja, op deze computer en met dit OS zou hun praktijk volledig geanaliseerd kunnen worden.

Hubert Luns op 22-03-2018 07:37

Ik stel een nieuwe definitie voor van hypnose en bezetenheid: “Indien iemand symphatiek wordt bevonden die dictaten stelt die worden opgevolgd, dan spreken we van hypnose.” Dit is dus een veel ruimere definitie dan gebruikelijk. Ik ga nog verder: “Indien een dictatoriaal iemand of demoon zijn wil oplegt dan spreken we van bezetenheid.” Zo liggen bezetenheid en hypnose in elkaars verlengde. Voor beide toestanden bestaan veel gradaties, zodanig dat kan worden gezegd dat iedereen wel een klein beetje gehypnotiseerd of bezeten is. In liefdesrelaties speelt dit een prominente rol alsook in de arts-patiënt relatie om er enkele te noemen. Zich willoos door iemand laten manipuleren of, andersom, zich op Gods plaats stellen om te domineren is een immens kwaad, want de menselijke wil mag zich uitsluitend onder God plaatsen. Daartoe is zij geschapen.

Eduard op 22-03-2018 08:48

Feitelijk is dit al een soort oud nieuws. In de jaren 80 begonnen ze daarmee in de bioscopen. Zo kwam er met regelmaat een flesje cola door het beeld. Dat flesje zag je niet bewust, maar voor de pauze had je al zin een een colatje. Dit is van het zelfde princiepe. Volgens mij weten wij de helft maar van wat er zich afspeelt tijdens een TV uitzending. 

Abel op 22-03-2018 08:54

Iedereen wordt dagelijks min of meer gehypnotiseerd. Dat is een standaardfunctie van ons brein. Dit gebeurt al wanneer je in een spannend boek verdiept bent en de omgeving vergeet. Niets nieuws dus. 

Het enge is, dat de politici dit ook weten, en daardoor inderdaad zodanig kunnen beinvloeden dat een stemming de door hen gewenste uitslag heeft..dit wordt keer op keer bewezen, want als ik nu de uitslag zie van de verkiezingen gisteren, krab ik toch flink op mijn hoofd hoe het mogelijk is, dat de vvd weer wint, ondanks alle slaag die ze ons steeds weer geven.

AngelB op 22-03-2018 08:58

Er worden al veel beelden in ons onderbewustzijn geplaatst. Kijk maar naar bijv. de Simpsons, waar 09/11 en de overwinning van Trump bijvoorbeeld, al jaren eerder voorkwamen. Op exact dezelfde manier. Ook veel tekenen van Illuminati zijn ineens te zien in dat veel programma's, de handtekens van artiesten, de Egyptische tekens in videoclips en ga zo maar door. Niet voor niets zitten mensen vaak als zombies voor de TV en kunnen hem vaak niet meer uitzetten. Ik denk dat er nu al meer in ons onderbewustzijn wordt geplaatst dan wij doorhebben.

@Ramshoorn, bedankt voor uw bijdrage. Helemaal mee eens.

Ramshoorn op 22-03-2018 09:11

Beste Cefas...Interessante vraag die u aan de orde stelt en mij ook bezighield. Ik zoek de info op en zal op het geloofsforum daarover schrijven:

Waar ligt het snijvlak tussen mind control en mindfulness?

Rosalie op 22-03-2018 10:03

Bundy 23.45 ben het met je eens. Die chemtrails met o.a. aluminium dienen voor het gelijkheidsdenken. Denk maar aan deodorant : niemand meer eigen geurtje.  Aluminium is het metaal van het gelijke. Weet niet hoe het zit met andere metalen in de chemtrails zoals strontium en barium. Misschien weet iemand dat ? 

Doordenker op 22-03-2018 10:25

@FinalCountDown.

De hypnose wilde niet lukken gewoon omdat je er toen op de hoogte en bewust van was van wat er aan het gebeuren was en dat hij zou gaan proberen om je te hypnotiseren.

Echte hypnose en brainwash lukt wel omdat de meeste mensen gewoon zich niet bewust zijn van wat er gebeurt.

Het is pas op het moment dat men zich effectief bewust wordt van de brainwash/hypnose toestand waarin men geplaatst werd, dat men die 'betovering' kan verbreken. Take the red pill...

Doordenker op 22-03-2018 11:09

@FinalCountDown

NB - Graag wil ik aan mijn eerder antwoord ook nog het volgende toevoegen:

De kunst van het hypnotiseren/brainwashen/indoctrineren bestaat er juist in er voor de zorgen dat het 'slachtoffer' dat niet beseft.

Een mooi voorbeeld is dat mensen die gehypnotiseerd geweest zijn, dat meestal niet beseffen als ze uit de hypnose gehaald worden.

De vraag is dus of je er wel zeker van kunt zijn dat je niet gehypnotiseerd geweest bent en dat je inderdaad 10.000 BFr gekregen hebt...

Ray Kalsitrant op 22-03-2018 14:05

Niemand snapt dat dit een 1 april grap is?

Bundy op 22-03-2018 15:36

@Rosalie op 22-03-2018 10:03

Bedankt voor je reactie .   Zie het vaak boven druk bevolkte gebieden , wanneer het om temperatuur-redenen zou gaan zouden ze het ook boven het platteland moeten doen.   Maar nee .    

Bundy op 22-03-2018 15:40

@mientjei op 22-03-2018 01:13

Bedankt voor je reactie . Dus ook in het midden van het land , wellicht bij een gebied met een grote bevolkingsdichtheid?

mientjei op 22-03-2018 16:09

@Bundy  ik woon niet in een stad, maar erger me ook groen en geel aan die strepen.

Trouwens heel nederland is behoorlijk dicht bevolkt.  Vaak vliegen ze over mijn huis.

Gisteravond hingen ze om kwart over 8 s avonds als donkere strepen in het zuid westen

Ramshoorn op 22-03-2018 16:15

Angel B en Cefas. Bedankt voor uw reacties.

Ik vond een boek van Robin de Ruiter die heel de materie belicht  waarover wij nu schrijven: hij schreef dit boek al in 2006 de Ned. uitgave 2006.

Mind Control’ via uw TV? Amerikanen en Russen experimenteerden er al tientallen jaren geleden mee!!!

Nu het boek van Robin de Ruiter: De 13 satanische bloedlijnen. De wegbereiders van de antichrist 666. De hoofdstukindeling maakte mij al nieuwsgierig...

Samenzwering tegen God.  De geplande wereldregering.  Int. Economische orde.   De vrijmetselarij.  Geheime diensten.  Reduceren van de wereldbevolking.  Mind Control van Jozef Mengele.  Nw. religieuze bewegingen zoals Chrislam van nu. enz.

wardje op 22-03-2018 16:22

Demon.  @Hubert Luns op 22-03-2018 07:37  Ik ben geen expert maar voor het een "klein  beetje bezeten zijn" bestaan in vaktaal en omgangstaal andere woorden,denk alleen aan:  beïnvloed zijn en obsessio, "omzeten zijn" .   En volgens mij is de invloed , werking en impact van een demon, duivel, gevallen engel - die bij echte bezetenheid inderdaad in zekere mate zijn wil kan opleggen -  w e z e n l i j k   iets anders dan hypnose van iemand door een ander mens .

Ike op 22-03-2018 18:22

@Doordenker op 22-03-2018 11:09

Extreem correct, maar combineer nu dit soort misdadig gedrag met Big Data waarin jouw handtekeningen zitten, de data van je dierbaren, wanneer je geld hebt, je foto, al je gebruikers id's en je wachtwoorden en je email-aderessen.

Dan besef je dat de sleepwet eigenlijk alleen maar gaat over het legaliseren van het misdadig gedrag dat de criminele terroristische veiligheidssector al doet. Bestanden op je electronica zetten die jij er niet op hebt gezet, vals bewijs plaatsen....

Iedere legale man/vrouw/het kan daarmee vals beschuldigd en veroordeeld worden en op basis van het geplaatste bewijs de bak in draaien. Ik ben al door de sector bedreigd, bestanden werden geplaatst en het is eigenlijk onmogelijk om alle media 100% er tegen te beveiligen. Een bestandje van 100kbyte kan al de ongepubliceerde data bevatten waarop jij volgens de gegevens opties hebt gekocht volgens de data, terwijl jij dit nooit hebt gedaan. Daar ga je de bak in voor handel met voorkennis of het bezit van misselijke foto's.

Lodewijk op 26-03-2018 01:22

Hoe mensen makkelijk door anderen in hun omgeving beïnvloed kunnen worden door andere mensen, zelfs om absurde dingen te doen, zonder er bewust over na te denken:

"Mensen besturen op afstand | MINDF*CK 4"  https://www.youtube.com/watch?v=N978Lf8rYcs 

Ook positieve beïnvloeding werkt:

"Invloed van positiviteit | Het beste brein van Nederland"  https://www.youtube.com/watch?v=Ffl81INebzA

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld