Headlines











































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Ministerie van Defensie VS geeft twee opnames van UFO’s vrij

Miljoenen voor Pentagon onderzoek van ‘onbekende metalen’ afkomstig van ‘ongeïdentificeerde objecten in de lucht’

 
Afbeelding: Getty Images (2).

De rode draad in de succesvolle 90’s (en recent weer opgestarte) serie ‘The X-Files’ is dat het bestaan van buitenaards leven al vele tientallen jaren lang door onderdelen van de Amerikaanse overheid verborgen wordt gehouden voor het publiek. Science fiction lijkt ineens toch de realiteit te kunnen zijn, nu twee officieel door het ministerie van Defensie vrijgegeven opnamen van UFO’s zijn geanalyseerd, en het Pentagon 10 jaar geleden een $ 22 miljoen kostend geheim programma opstartte om de ‘onbekende metalen en andere voorwerpen’ die afkomstig zijn van ‘ongeïdentificeerde objecten in de lucht’ te onderzoeken. De vraag is niet langer of UFO’s wel bestaan, maar waar ze vandaan komen: uit andere technologische grootmachten zoals Rusland, China of Israël, of heel misschien toch van andere planeten of een andere dimensie?

 

Analisten van The Star Academy of Arts and Science –met daarin de voormalige Clinton en Bush viceminister van Defensie voor Inlichtingen Christopher Mellon- onderzochten onder andere deze opname van piloten van een F/A-18 Super Hornet. gemaakt in 2004. Op de video is duidelijk de bekende ovale vorm van een razendsnel vliegende UFO te zien. ‘What the f*** is that thing?’ roept een van de piloten. ‘Wow, wat is dat, man?’ ‘Moet je ‘m zien vliegen!’ De UFO, die laag over het water scheert, heeft geen vleugels, geen staart, en laat geen uitlaatspoor na, wat ook bij een kruisraket het geval zou moeten zijn.

In december publiceerde de New York Times een andere officieel vrijgegeven opname van een UFO, beter gezegd ‘een hele vloot’, zoals F-18 piloten zeiden. Ook hier ging het om eivormige objecten van ongeveer 10 tot 15 meter doorsnee, die onmogelijke manoeuvres uitvoerden, zoals met supersonische snelheid afdalen van bijna 20 kilometer hoogte naar slechts 15 meter boven de oceaan, waar ze in plotsklaps stopten, om even later weer met onvoorstelbare snelheid te verdwijnen. Niet één land ter wereld beschikt zover bekend over dergelijke zeer geavanceerde technologie.

Geheim Pentagon programma onderzocht ‘onbekende metalen en voorwerpen’

Volgens Mellon ‘wil niemand bij het Pentagon de ‘alien’ jongen zijn.’ Met andere woorden: niemand bij Defensie durft openlijk te suggereren dat deze UFO’s bestuurd worden door buitenaardsen. De andere optie is overigens ook niet bepaald geruststellend, namelijk dat een ander land op aarde technologisch lichtjaren voorligt op het modernste materieel wat de VS nu kan maken. De enige landen die daarvoor in aanmerking zouden kunnen komen zijn Rusland, China en Israël.

Een eveneens door de NYT onthuld geheim Pentagon programma lijkt erop te wijzen dat de objecten niet ‘stiekem’ toch in Amerika gemaakt zijn (en bestuurd worden door ‘black ops’ organisaties). Dit $ 22 miljoen kostende programma, gericht op het onderzoeken van ‘onbekende metalen en voorwerpen’ afkomstig van ‘ongeïdentificeerde objecten in de lucht’ was een gezamenlijk project met ondernemer-miljardair Robert Bigelow, die op dit moment samenwerkt met de NASA bij het ontwikkelen van nieuwe ruimtevaartuigen.

Vorig jaar mei verklaarde Bigelow op TV dat hij ‘absoluut overtuigd’ is van het bestaan van aliens en UFO’s. De researchers van het geheime project richtten hun aandacht ook op ‘personen die hebben gezegd fysieke gevolgen te ondervinden van ontmoetingen met de objecten’, en tevens met militair personeel dat UFO’s heeft waargenomen.

‘Wij zitten ongeveer in de positie van Leonardo da Vinci die de afstandsbediening van een garagedeur in handen krijgt,’ zei Harold Puthoff, een ingenieur die voor de CIA onderzoek deed naar buitenzintuigelijke waarnemingen. ‘Eerst zou hij proberen uit te zoeken wat al dat plastic spul is. Hij zou niets weten van de elektromagnetische signalen die betrokken zijn bij het functioneren van het apparaat.’

UFO boven Tempelplein Jeruzalem

Een andere UFO die enkele jaren geleden flink de aandacht trok, was die boven het Rotskoepelgebouw op het Tempelplein in Jeruzalem in januari 2011. Diverse inwoners en toeristen filmden ’s avonds een onbekend lichtgevend voorwerp, dat na enige seconden doodstil blijven hangen plotseling pijlsnel en kaarsrecht omhoog schoot. Speculaties over wat dit geweest is variëren van een geheim Israëlisch defensie project tot een ‘alien’ UFO, een engel van God, of juist een engel van Satan.

Voor al degenen die net als Fox ‘X-Files’ Mulder ‘I want to believe’ willen zeggen: de afgelopen maanden heeft het Amerikaanse leger genoeg officiële opnames vrijgegeven om het geloof in UFO’s een stuk makkelijker te maken. En misschien, héél misschien, is de door sommigen al zo vaak voorspelde massale openbare verschijning van UFO’s aan de hemel wel nabij?

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Pagina12
willy . op 12-03-2018 14:46

indien UFO bestaan dan moet men ernstig nadenken of dan wel God zou bestaan of zit hier een vreselijke leugen achter. Nergens in de bijbel is bevestigd dat God andere beschavingen zou hebben geschapen, dus zijn die zogenaamde UFO een ware leugen om de mens nog meer te doen twijfelen is de evolutieleer waar dan zijn andere beschavingen mogelijk, maar de bijbel sluit de evolutieleer gewoon als hypothese gewoon uit! Shalom

Rien katwijk op 12-03-2018 15:00

Klopt de bijbel zegt niets over leven op andere planeten wil niet zeggen dat het er niet is 

God is oneindig machtig en wijs Laten we niet speculeren over UFO Richt je hoofd omhoog onze verlossing is nabij God en God alleen

shalom

JP op 12-03-2018 15:11

@willy

Zijn er grenzen aan God's almacht? Hebben wij niet een te beperkt idee over God als wezen? Hij openbaart zich in alles en hij houdt in mijn idee niet op te bestaan als bovenstaande en meer waar blijkt te zijn.

anna op 12-03-2018 15:42

tja een ufo een andere planeet... ik hoop dat hij snel zal landen op de aarde.. En dan hoop ik dat het vrede word, en alle geloven verleden tijd zullen zijn

Bundy op 12-03-2018 15:45

Ben het niet helemaal met de inhoud eens .    Aliëns zijn niet meer dan gevallen engelen . Deze bestaan in veel gedaanten , variërend van lange blonde mensachtigen tot groene reptielachtigen .      Ze hebben hebben als eerste de Zuid-Pool basis van de Nazi's gebruikt om hun vliegende schotels te maken , de Nazi's kregen in ruil enorme hoeveelheden technologie van hen .       Waarom zou ieder vandaag gebruikt oorlogswapen als eerste in Nazi-Duitsland zijn ontwikkeld ?

Ze hadden sympathie voor de Nazi's omdat dit felle haters waren van God's uitverkoren volk .   Voor wie het niet wil geloven moet maar opzoeken wat er met de Amerikaanse Admiraal Burd gebeurde toen hij in 1948 met een vloot naar de geheime Zuid-Pool basis voer .   Feit is dat deze basis nu in bezit is van aliëns  en Amerikanen .

Nu hebben zij meerdere bases en de man ( nu prediker )  in dit korte filmpje legt uit wat hij meemaakte toen hij in Amerikaanse dienst in het Midden Oosten ( weer Jodenhaters ) werkte aan de bouw van anti-zwaartekracht schotels .   https://www.youtube.com/watch?v=iNjqEVq4SE8               Mijn enige vraag is waarom gevallen engelen  machines nodig hebben ?

Enki op 12-03-2018 15:47

@willy

https://www.youtube.com/watch?v=glm_AjwdIPo

jony op 12-03-2018 15:56

God is een interpretatie van het verleden, en hoe mensen in het verre verleden op keken  tegen verontwikkelde wezens of mensen.

zie de serie ancient aliens , of deze serie accuraat is. zal de vraag zijn maar het geeft wel stof om over na te denken en hoe mogelijk de bijbel tot stand is gekomen. 

vlokje op 12-03-2018 15:58

Vraag die alien even of zijn leider een zoon heeft

Gevallen engelen ontkennen dat God een zoon zou hebben

maria op 12-03-2018 16:26

Willy op 14.46

Ufo's kunnen demonen zijn

Naomi op 12-03-2018 16:46

Ik durf bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat als de gemeente opname komt en er miljoenen mensen in een oogwenk verdwijnen, dat de mensen 

die achter zullen blijven wijs worden gemaakt dat wij door ufo's zijn worden meegenomen hahahaha

steady op 12-03-2018 16:48

willy toch

het een heeft niets met het ander vandoen

Het is waarschijnlijk te simpel hé

De tegenstander van God (in de volksmond duivel),

is reeds zeer lang geleden met zijn klikken en klakken uit de hemel gebonjoerd,

en sleurde 1/3é van de geestelijke schepselen mee in zijn val

Maar zij hadden de mogelijkheid om zich te materialiseren -in mensen-reptilen-e.a. gedrochten

Wel zij hebben het heelal in beslag genomen

En dat zijn de UFO s, en de huidige regeringen werken samen met hen.

liever vandaag in jeruzalem dan morgen hé

Shalom

Willem op 12-03-2018 16:55

Er wordt wat afgefantaseerd met al die Ufo's.  Gewoon onzin, al wat er zweeft in de ruimte is door menselijke toedoen. Willy heeft het perfect omschreven.

Cefas op 12-03-2018 16:59

Een van de (valse) verklaringen die bij de wegrukking/opname van de gemeente van Jezus Christus en de plotselinge verdwijning van hen, gegeven zullen worden is dat zij meegenomen zijn door Ufo s.

DG op 12-03-2018 17:20

Ach, de ufos zijn gemaakt door Gods tegenstander om ons wijs te maken dat er meer beschavingen zijn en dat God niet bestaat. En bovendien zijn ufos onbekende vliegende (zwevende voorwerpen) die ook vaak de verklaren zijn viade wetenschap.

Tante Betje op 12-03-2018 17:37

Lezen....de UFO misleiding ...schrijver Van Teefelen  inderdaad UFO,s zijn demonen , buitenaardse entiteiten..

tieske666 op 12-03-2018 17:38

buitenaardse vluchtelingen misschien ?

jawel de regering is al bezig met een UFO belasting.

moet toch niet gekker worden.

Tante Betje op 12-03-2018 17:38

http://xandernieuws.punt.nl/content/2011/03/boek-de-ufo-misleiding-actueler-dan-ooit

koloth op 12-03-2018 17:39

Het is net als wat Bundy schrijft: Het zijn gevallen engelen/demonen uit een andere demensie.    Zo langzamerhand staat bijna de hele wereld onder controle van de de duivel en dat wordt zichtbaar, hier kiezen de mensen voor.

soesman op 12-03-2018 18:01

De U.F.O zij bestaan echt , alleen waarneembaar met infra Rood camera,s [ You Tube reportage ] zij zijn deels demonen of JINS !

Zij behoren een van de zoveelste zoort wezens in het GALAXIA melk weg stelsel [ min 600 miljaard strren ]

Zij operen van uit de 5 dimentie ! In de materie wereld bestaan er 22 dimentie[ kabbalah ] , op de universiteit van wiskunde kennen zij max 18 dimentie !

Het universum bestaat uit miljaarden melk wegstelsel Ben adam de materische wereld deel dus het zichtbare !en 7 niveau,s !

god heeft ook de duisternis geschapen staat in jesaja dit is de zwarte materie waar satan heerst het kwaad  [ black hole ] is deels 70 % van het universum

En Ben Elohim de onzichbare wereld deel ook 7 delen [ bv waar de engelen wonen ] Boven dit alles is het ONTOEGANKELIJK LICHT  Geen hoofdletters. Mod.

waar de 7 helige hemelen zijn ook het paradijs !

ohje op 12-03-2018 18:07

Dat er leven is lijkt me logisch.

Belangrijker is de vraag of de mens interessant genoeg is voor een onmoeting.

Abel op 12-03-2018 18:26

Ooit gehoord of gelezen wat er op de soemerische kleitabletten staat? We lijken inderdaad geschapen, of eigenlijk herschapen/aangepast, in elk geval in onze huidige vorm, maar niet door God. Waarmee niet is gezegd dat God niet bestaat, maar kennelijk is onze geschiedenis toch wel wat anders dan in de Bijbel staat; of beter gezegd: onze interpretatie van die Bijbel is niet geheel conform de echte gebeurtenissen.

Visserman op 12-03-2018 18:29

Erg overtuigende filmpjes vooral die van boven de rotskoepel.het zijn oordeels Engelen is mij verteld en blijkbaar goed op de hoogte wat hier geestelijk speelt op aarde.Geeft "het" hier de maten van de nieuwe tempel aan mischien?het heeft lang geduurd dat de regering dit eindelijk vrijgeeft .persoonlijk geloof ik niet in andere beschavingen omdat Gods zoon hier voor ons gestorven is.dat er meer tussen hemel en aarde gebeurd boven ons verstand staat voor mij buiten kijf .

Enki op 12-03-2018 18:53

https://www.youtube.com/watch?v=glm_AjwdIPo

henk op 12-03-2018 18:54

De Nazi's werkte samen met buitenaardsen. Dat er nu nog steeds gebruik gemaakt word van die techniek lijkt me meer dan logisch. Adolf Hitler was een Rothschild-puppet. De Rothschilds zijn er nog steeds. ik zou niet weten waarom ze die techniek niet nog zouden gebruiken.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Die_Glocke

A. Merkel is trouwens een directe nakomeling van Adolf Hitler.

https://50shadesofpissedoff.com/2017/03/26/angela-merkel-is-the-daughter-of-hitler-and-hitler-was-a-rothschild-2/

In de video die ik gister poste bevestigd Trump (=q) dit... Zoon beetje alles wat je denkt te weten is gelogen.

Tom Hendrix op 12-03-2018 19:07

@Cefas: 16.59. uur. Met U eens, cefas.

Nieuw Begin op 12-03-2018 19:35

De Here heeft dit alles voorzegd Lukas 21:11: grote tekenen van de hemel....:

10  Toen zeide Hij tot hen: Volk zal opstaan tegen volk en

      koninkrijk tegen koninkrijk,

       11  en er zullen grote aardbevingen, en nu hier, dan daar pestziekten

      en hongersnoden zijn, en ook vreselijke dingen en grote tekenen

      van de hemel.

Gerard op 12-03-2018 19:41

@ Naomi op 12-03-2018 16:46. Het is beter voor jou om jouw hand maar niet in het vuur te steken en niet om zulke zaken minachtend te lachen.

rescue op 12-03-2018 19:57

Misschien moeten we Gen.3, 2 Kon.6, Ps.68:17, Ezech.1 en Openb.9 nog maar eens lezen. Verschijningen van uit de bovennatuurlijke wereld. En is de Heer Zelf ook niet een bovennatuurlijk God in een mensengedaante? Wellicht kan de duivel met zijn gevallenen in deze tijd verschijnen in "byzondere wagens"? De bijbel is volstrekt duidelijk over het bestaan van de bovennatuurlijke wereld en het feit dat er manifestaties hiervan mogelijk zijn in onze fysieke wereld. Een prachtgelegenheid om de grote leugen op te hangen over de opname, waar de wereld natuurlijk volkomen mee verrast zal worden. Leugen en bedrog, Satans keurmerk.

Harriet Jonker op 12-03-2018 20:07

Niets over de FBI whistleblower over de leugens ivm de Las Vegas schietparij? TruePundit

Een ander geluid op 12-03-2018 20:23

Wetenschappers nemen, op basis van waarneming (o.a. Hubble telescoop), aan dat er 2 biljoen sterrenstelsels zijn. Het is heel moeilijk aan te geven hoeveel sterren er zich in een sterrenstelsel bevinden. Schattingen gaan uit van gemiddeld 100 miljoen sterren per sterrenstelsel. Het merendeel van die sterren heeft planeten.

2 biljoen sterrenstelsel x minimaal 100 miljoen sterren elk, waarvan de meeste planeten hebben.

Zou God dat alleen geschapen hebben om ons een mooi uitzicht te geven.........................?

De mensheid heeft al moeite om te bevatten wat er wel in de Bijbel staat. Door een verschil in interpretatie van de Bijbel en het (Nieuwe) Testament schat David B. Barrett het aantal verschillende Christelijke stromingen op 20.300 Als er al zoveel verschil van inzicht is in de uitleg van Gods woord, valt er iets voor te zeggen, dat God ons wellicht niet alles geopenbaard heeft. Een leraar van de 1e klas basisschool geeft ook niet alle kennis aan zijn leerlingen. Dat bevatten ze toch niet.

http://www.biblicalcatholic.com/apologetics/a120.htm

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Christian_denominations_by_number_of_members

Jawel op 12-03-2018 21:21

Met zoveel sterrenstelsels en miljoenen planeten die om de zonnen draaien waarop leven mogelijk zou kunnen zijn is het natuurlijk niet uitgesloten dat ze technologisch zover op ons voor liggen dat voor hun het reizen door  de ruimte een heel stuk sneller gaat met b.v . magnetisme aandrijvingen of andere vormen van vooruit bewegen wat voor ons totaal onbekend is . Even over dat stukje van Leonardo Da Vinci die een afstandbediening van een garage in handen krijgt , ik ben van mening dat als hij het zich zou kunnen herinneren waarvoor de afstandbediening bedoelt was dan zou hij dat zonder meer kunnen uitleggen , Hoezo herinneren ? Omdat ik van mening ben dat je ook in de toekomst zou kunnen hebben geleefd, nu wordt ik natuurlijk voor gek verklaard maar dat maakt niet uit , Leonardo heeft in de tijd dat het wiel nog niet was uitgevonden een tekeningetje gemaakt van een raket met wat vloog , dus een vlam wat duidt op de aanwezigheid van een verbrandingsmotor !!!! In een tijd waar je alleen nog maar te voet overal heen kon als je je geen paard kon veroorloven !  Ik weet dat ik hiermee wel heel ver ga maar Nostradamis vindt ik ook een tipisch geval van iemand die zich heel veel dingen kon herinneren , waarvan iedereen dacht dat het paranormaal was .  Typerend hieraan vindt ik dat hij bepaalde namen niet goed gespeld had , zoals Histler , waarmee hij bedoelde Hitler. Een teken dat hij zich dat niet meer goed kon herinneren ben ik weer van mening .

Dus kijk ik er niet gek van op wat er in dit artikel staat . Stel dat er op mars leven zou zijn met een beschaving wat 1000 jaar achter ligt op ons , dan kijken ze ook raar op als wij daar een bezoekje gaan brengen.  

We weten nog heel veel niet en dat is maar goed ook , we zouden het toch niet begrijpen . 

John op 12-03-2018 21:40

Sorry hoor de.bijbel.staat vol buitenaardse dingen en zei Jezus.niet. ik ben niet van.deze.wereld ? En bidden wij niet onze  vader die in de Hemelen zijt God heeft meerdere werelden geschapen maar deze mensen op aarde zijn al sinds Christus bezig met hoe ze oorlog kunnen voeren ipv zich verder te ontwikkelen, daar eens over nagedacht? Schei uit met dat hypocriet gedoe dat alleen op aarde leven is..

Gerard op 12-03-2018 21:59

"Poetin probeert Joden de schuld te geven." Leeshttp://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabid/381/nid/33559/language/nl-NL/Default.aspxhttps://www.usatoday.com/story/news/world/2018/03/10/putin-says-jews-russian-citizenship-could-behind-u-s-election-meddling/413321002/

Juul op 12-03-2018 22:08

Aliens zijn gevallen engelen of  engelen van satan. Al voor de 2e wereldoorlog beschikken een aantal grootmachten over 'ufo's' die door mensen gemaakt zijn voor het militaire aparaat. Ze kunnen tot ong. 50.000 km ong. vliegen en maken gebruikt van o.a.  anti zwaartekracht technologie. 

joppie op 12-03-2018 22:46

Ik heb ook een ufo gemaakt en straks vlieg ik weg en

kom ik noooooit meer terug.

Weg van al die gekkies op dezen planeet.

Ik lees alleen maar dat het intelect weer is ver te zoeke.

Gods schepping is groter dan jujjie wel niet beseffen, der is veel

meer, en dat kunnen jullie gewoon nog niet bevatten.

Het gaat niet enkel om deze planeet.Er is meer en

meer levensvormen met hoger intelect dan wij.

En niet elke alien hoeft bijvoorbaat slecht te zijn.

Ze kunnen net zo zijn as jij en ik. Natuurlijk zijn er verschrikkingen

in het heelal maar dat hoeft niet persee een demon te zijn.

Er zijn dus goede en slechte.Je moet niet zo klein denken anders

twijfel je aan gods grootsheid en schepping.

Stof tot nadenken als je in je bedje licht.

Johannes op 12-03-2018 23:39

Wat wel bestaat zijn demonische machten die in allerlei misleidende gedaantes zich kunnen manifesteren.

Harold op 13-03-2018 00:27

@Steady interessante gedachte dat Satan reeds uit de hemel is geworpen. Veel mensen denken dat, maar als dat zou zijn dan zou de oorlog in de hemel en de daaropvolgende uitwerping van de duivel uit de hemel in Openbaringen 12 tijdens de grote verdrukkig  toch ook niet meer hoeven plaats te vinden? 

''en hun plaats in de hemel werd niet meer gevonden'' staat er in vers 8. Dat is dus pas in de toekomstige tijd. Hier zou je uit kunnen afleiden dat Satan tot nu toe nog steeds toegang tot de hemel heeft. Dat wordt overigens ook nog eens bevestigd in het Bijbelboek Job, waar notabene Satan zelf 'zijn opwachting' maakte, dus soort op audiëntie bij God kwam en dat meerdere keren.

Satan heeft m.i. macht over de aarde en in de hemelse gewesten en wat ik tot nu toe uit de Bijbel kan halen heeft hij tot de grote verdrukking ook nog steeds toegang tot de hemel en zal hij dan pas na de hemelse oorlog, die hij verliest uit de hemel geworpen worden.

 

Verder praten met Steady op het Geloofsforum. Mod.

AEO op 13-03-2018 00:38

Allemaal leuk verzonnen, die UFO's. Maar je krijgt altijd vage opnames te zien. Laten we voor het gemak eens veronderstellen dat er een bewoonde planeet met zeer hoog ontwikkelde wezens zich op 500 lichtjaren afstand van onze aarde bevindt. Men kan nog zo hoog ontwikkeld zijn, maar de natuurwetten zijn universeel, hier op aarde maar ook in een sterrenstelsel op 500 lichtjaren van ons verwijderd. Om met een ruimteschip de lichtsnelheid te bereiken is voor ons onmogelijk, maar laten we veronderstellen dat een andere hoog ontwikkelde beschaving die kunst dan wel verstaat. Het kost een enorme hoeveelheid energie om de massa van een groot ruimteschip te versnellen tot dat de lichtsnelheid wordt bereikt. En dan moet er 500 jaren met die snelheid gereisd worden. Om vervolgens opnieuw een enorme hoeveelheid energie nodig te hebben om vanuit die lichtsnelheid te vertragen, zodat zo'n ruimteschip dan onze aarde kan bezoeken. Hoeveel moet er worden meegenomen om de wezens aan boord van zo'n ruimteschip van levensmiddelen te voorzien? Kortom, ik geloof die UFO verhalen gewoon niet. Ik geloof wel wat er in de Bijbel staat, alleen God kan in de toekomst zien. Hij heeft ons veel daarover medegedeeld via vele profeten, die dat allemaal op schrift hebben gesteld, vooral in het Oude Testament. Dat deze profetieën allemaal nauwkeurig uitkomen bewijst dat deze profetieën kloppen. Ze zijn op schrift gesteld om ons te waarschuwen. En nu zien we hoeveel tumult er is over Jeruzalem, terwijl dit al vele eeuwen geleden is aangekondigd in de Bijbel. zacharia 12!

dolphin op 13-03-2018 01:16

ufo's zullen bestaan , maar zullen van aards makelij zijn , waarom ?

hoe verder we in de tijd kwamen hoe moderner ze werden , alsof hun ontwikkeling synchroon loopt/liep met onze technologie.

Een ieder kent vast wel de foto's van ufo's uit de jaren 60 , dat kop en schotel achtige ding met de jaren 40 patrijspoortjes .........in een toestel die van buiten de aarde moet komen zeker , nou poeh , ik zou er nog niet mee naar mn oma durven reizen.

Neemt niet weg dat buitenaardsen wel degelijk bestaan , nee niet in de vorm van steeds leger wordende vleeszakken met nagenoeg dode zielen eraan gekoppeld , maar satans engelen die ook in de ruimte/tijd zijn geworpen door God en het net als ons (maar wij tijdelijk) moeten zien te redden met wetenschap en materialisme en graag laten zien hoe ver zij al zijn, alleen gebruiken zij (nog) projectie , precies de reden waarom de ene ze wel ziet vliegen en de ander niet !

dolphin

Kees op 13-03-2018 01:47

De ufo's zijn ontwikkeld op deze planeet .volstop . De geheime ontwikkelingen die de elite over de jaren gedaan heeft is onderandere de zwaartekracht uitschakkelen . Het onzichtbaar maken van vliegmachines . Schepen  en het verplaatsen van mensen ,dieren van de ene plaats naar de andere .

De zogenaamde  nieuwe ontwikkeling  die men nu ziet op aarde is allemaal oude koek . Zo worden de mensen  bedonderd  . Ook oorlogs  ,,hardware ,, is alllemaal  uit de oude doos .  En zo kan ik wel doorgaan . Hoeveel mensen zijn er onder jullie die het gordijntje open kunnen  en willen schijven  ?

Hubert Luns op 13-03-2018 08:04

De theologische problematiek van buitenaardsen: Het dictee van 22 augustus 1943 van de Italiaanse zienster Maria Valtorta luidt als volgt: «« Maar hoe komt het toch dat zij er nooit aan gedacht hebben dat het ‘Grote Babylon’ waar Sint Jan over spreekt de gehele aarde voorstelt? Het zou wel een hele kleine God de Schepper zijn die slechts de Aarde als bewoonde wereld zou hebben geschapen! Met een beving van Mijn wil heb Ik ontelbare werelden uit het niets geschapen en ze geworpen, deze lichtende stof, in de onmetelijkheid van het uitspansel. De aarde, waar jullie zo vreselijk trots op zijn, is slechts een van de stofkorrels welke in de oneindigheid ronddraait, en al moge het niet de grootste zijn het is absoluut de meest ontaardde. »»Van de visionaire J.N.S.R. voeg ik daar nog de volgende door de Heer gegeven boodschap aan toe van 20 augustus 2004: «« Er zijn massa’s sterrenstelsels. Alle planeten zijn net als de aarde door levende wezens bewoond die allen naar Gods Beeld zijn. Alleen de Aarde is een wereld om ervaring op te doen om te bewijzen dat ‘alleen’ God goed is en dat zonder zijn Macht en zijn Liefde de wezens gedoemd zijn te verdwijnen, want zij zijn in staat zichzelf te vernietigen. Aldus zullen allen God zien zoals Hij waard is om aanbeden te worden, te worden bemind en verheerlijkt. Na de ervaring van de Aarde zal het Rijk van de Liefde er voor het gehele Universum zijn. Op deze Aarde zal degeen die meent slechts werkloos te hoeven toezien hoe dit alles gebeurt, zich vergissen: jullie zijn allen acteurs. God alleen is bij machte elkeen te orchestreren, en jullie zijn daar allen tot aan het eind toe bij betrokken. »»

Hubert Luns op 13-03-2018 08:07

Wat betreft de opmerking dat ruimtereizen onmogelijk is over zulke grote afstanden, gaat dat uit van het huidige paradigma van de wetenschap. Einsteins relativiteitstheorie is correct, maar alle interpretaties daarvan zijn nog onvoldoende verkend.

ottoman op 13-03-2018 09:27

engel van God boven de heilige plaats voor joden en moslims.

in de christelijke wereld kwam er geen aandacht voor

Lodewijk op 13-03-2018 10:49

Voor wie Engels vertaat, hier zijn de geprekken te horen tussen de verkeersleiding and diverse piloten in de VS tijdens een ontmoeting vorige maand met een UFO -zo noemt een van de piloten het- waar F-15's naar toe werden gestuurd, omdat de piloten een lichgevend object zagen dat met een enorme snelheid bewoog and door geen van de radars kon worden waargenomen:  

"Learjet en Airbus Hadden Een Vreemde Ontmoeting Met Een Mysterieus Vaartuig Boven Arizona"

"Learjet And Airbus Had Strange Encounter With Mysterious Craft Over Arizona"

http://www.thedrive.com/the-war-zone/19095/listen-in-as-a-learjet-and-an-airbus-encounter-a-mystery-craft-high-over-arizona

Lodewijk op 13-03-2018 11:05

Correctie en update:

Het door mij hierboven geposte UFO incident vond plaats in november j.l., maar de FAA -Federal Aviation Agency- overhandigde op verzoek hun commentaar en de hele audio aan The War Zone aan in afgelopen februari; een lang durende audio:

"Je Moet Deze FAA Banden Horen Van Die Oregon UFO Gebeurtenis Die F-15's Er Naar Toe Deed Sturen"

"You Need To Hear These FAA Tapes From That Oregon UFO Incident That Sent F-15s ScramblingYou Need To Hear These FAA Tapes From That Oregon UFO Incident"

http://www.thedrive.com/the-war-zone/18473/faa-recordings-deepen-mystery-surrounding-ufo-over-oregon-that-sent-f-15s-scrambling

Redhorse 51 op 13-03-2018 13:25

God zal nooit alle geheimen van de universum dmv van de bijbel aan de mens openbaren. De vraag is waarmee hield God zich bezig voor de schepping van de mens op aarde. Grote kans heeft hij elders  in de universum andersoortige wezens geschapen en vervolgens vernietigd.

Michaël ;-{> op 13-03-2018 13:58

@ AEO op 13-03-2018 00:38

Laten we voor het gemak eens veronderstellen dat er ergens zeer hoog ontwikkelde 'buitenaardse'wezens zijn waarop de natuurwetten natuurlijk niet van toepassing zijn, die hun ruimteschepen met hun geest besturen, zodat ze in een nanoseconde van punt A naar punt B kunnen reizen, wat dan...? Over hypothetische wezens kunnen we eindeloos creatief fantaseren en is in principe alles mogelijk, want dan is alleen onze geest de beperking.

Klopt er staat in de Bijbel dat geen enkel mens in de toekomst kan zien. Toch kregen verschillende personen toekomstige gebeurtenissen mee, en deden zij voorpellingen uit naam van God, ook Jezus deed juiste profetieën. Daaraan kan je de waarheid herkennen. Ben blij dat je kennis van de Bijbel hebt zodat je de tekenen kan herkennen. Shalom!

Abel op 13-03-2018 15:18

@Michaël:  hoezo natuurwetten niet van toepassing? Wie durft te zeggen dat wij alle natuurwetten al kennen? Het is zeer denkbaar dat er andere mediums zijn (noem het voorlopig de 4e of 5e dimensie) waar de begrenzing van de lichtsnelheid niet van toepassing is. De truc is, hoe we daar kunnen komen. Evenzo geldt dit voor anti-zwaartekracht, welke moet bestaan aangezien alle krachten in paren voorkomen. (Plus en min, noord en zuidpool etc) de truc is wederom: hoe vinden we uit dit toe te passen?

Naomi op 13-03-2018 15:58

@Gerard enne....zeker lach ik daar om, omdat de mens niet wilt luisteren en de anti-christ dit zeker zal gebruiken, aliëns en ufo's zijn demonen, en je hoort steeds vaker van dit...het zijn de laatste dagen.

Pieter op 13-03-2018 18:00

Mensen, Google eens op TU-delft hoogleraar Coen Vermeeren en zijn visie op buitenaards leven. Zeer interessant en geloofwaardig.

https://youtu.be/CnrwyU_Ud0c

https://youtu.be/tEKmyUqYNVc

https://youtu.be/_UbMax3n4jc

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld