Headlines



















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

(artikel verwijderd)

 

UPDATE 15.00 uur: Het zou gaan om een 65 jarige man uit Groenlo die al eerder bij de Tweede Kamer protesteerde tegen de criminalisering van softdrugs. Eind vorig jaar werd hij (zonder strafoplegging) veroordeeld voor het bezit van wietplanten.

 

 

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Mark S. op 22-03-2018 13:29

Ik lees net dat die man een activist is die op facebook een bericht had achtergelaten waarin hij op zegt te komen voor een betere wereld en de legalisering van cannabis.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1822834/springer-tweede-kamer-is-activist

René van Zalk op 22-03-2018 13:46

Ik kan er geen allahu akbar uit halen, heb het filmpje 2 x beluisterd.

Doordenker op 22-03-2018 14:17

Hopelijk is dit maar een voorsmaakje en oogsten de open grenzen politici ook zelf wat ze (voor anderen) gezaaid hebben...

DG op 22-03-2018 14:46

Men zegt het een Softdrugsactivist was fie een zelmoordpoging deed in Tweede Kamer

Dennis op 22-03-2018 15:07

Het was een Nederlander zijn naam is openbaar overal zijn artikelen en jij maakt er moslims van. Ik ben ook tegen islamizatie maar wat jij doet is fake nieuws maken.........

flevolander op 22-03-2018 16:04

Xander, ik zou dit artikel terugtrekken. Het is een long shot en niet houdbaar.

Het doet afbreuk aan de gemiddeld veel hoogwaardigere artikelen die ik hier gewend ben aan te treffen.

wardje op 22-03-2018 16:09

Waarom 'Allah-oe-akbar' vermoeden , als er een heel ander motief belend is al,  dan het groot maken van Allah?

Kees op 22-03-2018 17:01

Overdrijven of een poging wagen is ook fake news ..!!

Of heeft u iets speciaals met Allah?

Ik niet, van mij mag die naam in het inmiddels grote "Vergeten namenboek"!

marnix valke op 22-03-2018 17:06

Inderdaad...trek dit artikel terug...wil deze site nog enige geloofwaardigheid behouden.Dit heeft niks met Moslims te maken....

Wiljo op 22-03-2018 17:09

Dit is nu precies wat er gebeurt als je zo eenzijdig naar bepaalde zaken kijkt, bijvoorbeeld islam of wereldoorlog of economie of Chemtrails enz.. Natuurlijk gaan er dingen mis en ja Nederland is niet meer het Nederland van 1980 of 1970. Als je zo gefocust bent op bijvoorbeeld islam, ik geloof ook dat islam gevaarlijk is, maar niet meer dan afgodendienst. Als je zo gefocust bent op islam, ontgaat je het werkelijke gevaar, dat is veel geniepiger en ziet er veel mooier uit dan het is. Het doet zich voor als een engel van het licht. 

Shadow1100 op 22-03-2018 17:20

Achgut, wat zielig. Alle kamerleden helemaal van de leg. Kun je zien dat ze buiten de normale wereld leven. De hulpverleners, politie, ambulance en brandweer, worden hier Dagelijks mee geconfronteerd en moeten er ook nog mee aan het werk, zoals onderzoek op plaats delict, horen van getuigen, familie in kennis stellen, afvoeren stoffelijk overschot en nog veel meer.

Hans op 22-03-2018 17:34

Mensen laten we hier geen fakenews gaan maken, op het filmpje is geen islamitische kreet te horen.

Het blijkt gewoon een Nederlander te zijn die aandacht wilde vragen voor legalisatie van wiet, wederom een voorbeeld dat het  uitkleden van de geestelijke gezondheidszorg lijdt tot dit soort daden.

Hoe triest ook , hopelijk opend het de ogen van de mensen in de 2e kamer die ons moeten vertegenwoordigen, ga weer investeren in de GGZ, veel menamen hebben hulp nodig die ze nu niet kunnen krijgen omdat we alles hebben wegbezuinigd.

Voorbeeld is het eerst ontslaan van duizende medewerkers in de zorg de afgelopen jaren, en nu met droge ogen zeggen dat we geen mensen kunnen krijgen, ga de mensen goed salaris betalen en houd op met de 0 uren contracten .

mientjei op 22-03-2018 17:45

@ Dennis 15.07  een nederlander kan moslim worden, gebeurt heel veel

Henk op 22-03-2018 17:51

Inderdaad, een activist voor een ruimere wet op soft drugs.

Hanneke op 22-03-2018 18:03

Dit is puur Nep nieuws! Hans Kamperman is een strijder voor cannabis! 

Niet meer en niet minder. Haal deze onzin weg aub!

 

Dion op 22-03-2018 18:42

heb nog nooit gehoord van een jihad strijder die pro wiet is,  ze zijn immers tegen drinken en roken en drugs,  al zuipen sommige wel  stiekum

elmo op 22-03-2018 19:19

Fake news Xander!

Sjakie op 22-03-2018 19:26

teveel misschiens en Als, niet echt geloofwaardig

mientjei op 22-03-2018 20:43

@ DIon  18.42  alle hasj komt uit landen als Marokko Libanon Afganistan  Die mannen roken echt wel, de vrouwen

mogen het niet

Gerrit op 22-03-2018 21:11

Ja hoor! De mee-leesgrage tegenstanders van Xandernieuws schreeuwen nu moord en brand, want Xander heeft een foutje gemaakt. O,o,o,... wat hebben ze een plezier!! Maar zèlfs (!!) Xander is een mens, evenals zijn medewerkers. En bovendien: waar rook is, is vuur. Dan kun je de ogen wel sluiten, maar dan zie je na een éénmalige vergissing dat je even later toch plotseling in een uitslaande brand bent terecht gekomen. Xander: ga zo door !!

elegast op 22-03-2018 21:30

Had het artikel ook al gelezen maar we kunnen nu wel constateren dat het overige op site wel deugt anders grijpen de bezoekers massaal in.

rkoopman op 22-03-2018 22:47

zulik hoor het wel achter in het filmpje twee keer  akbar we zullen wel weer voor de gek gehuoden  worden zo als altijd nog even en nederland is verloren roel

Michaël ;-{> op 22-03-2018 23:46

Dapper Xander, om de reacties wel te laten staan... Die kunnen en mogen in feite nu ook gedelete worden, ze zijn nu uit context. Hartelijke groet, Michaël

;-) Mod.

Dr. John op 23-03-2018 01:30

Het gaat om medicinaal gebruik.

Heel veel mensen hebben daar baat bij.

.

Ik heb getekend op: https://cannabisuitstrafrecht.petities.nl/

.

Bekijk dit maar eens:

Run From The Cure - The Rick Simpson Story (NL ondertitel/Dutch subs - full length)

www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go

ster op 23-03-2018 03:00

Door dit artikel weg te halen en de reacties te laten staan dat is een teken dat deze site 100 procent betrouwbaar is, ga zo door!

Michaël ;-{> op 23-03-2018 18:48

@ ster op 23-03-2018 03:00

Mijn complimenten !

Ook @ Xander ;-{>

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld