Headlines
















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Islamisering: Sterke stijging incesthuwelijken, geboorte afwijkingen en psychische stoornissen

Palestijnse migrant in Duitsland hakt hoofd van haar 2 jarige kind af maar hoeft niet naar gevangenis, want volgens de rechter ‘was deze daad vanuit uw standpunt noodzakelijk’

In grote steden zoals Duisburg is 1 op de 5 huwelijken reeds tussen neef en nicht. (llustratieve) afbeelding: (1). 

Met de islam importeert Europa behalve miljoenen volgelingen van een religieuze haatideologie ook tal van gewoonten en gebruiken die bij ons taboe en/of verboden zijn, zoals incest. In de Arabische en Turkse samenleving zijn incesthuwelijken tussen neef en nicht al honderden jaren gebruikelijk. In grote Duitse steden zoals Duisburg, waar moslims in snel tempo op een meerderheid afstevenen, is één op de vijf huwelijken reeds tussen neef en nicht. De gevolgen voor de maatschappij zijn een forse stijging van het aantal fysieke en psychische afwijkingen en stoornissen, met een nog grotere financiële belasting voor de gezondheidszorg en problematisch gedrag tegenover andere mensen als gevolg. 

 

Islam en incest gaan hand in hand 

In de islamitische wereld komen naar verhouding veel meer geestelijk gehandicapten, psychische stoornissen, stofwisselingsziekten en ziekten van het centrale zenuwstelsel voor, die het gevolg zijn van in de loop van vele generaties ontstane genetische defecten. In het enorme Berlijnse migranten stadsdeel Neukölln komen dan ook steeds meer kinderen met aangeboren afwijkingen ter wereld. De vermoedelijke reden is incest. 

Die Welt schreef al 10 jaar geleden dat incesthuwelijken in moslimkringen wijd verbreid, maar tegelijkertijd een taboethema zijn. De reden dat wij daar in de media nooit iets over horen is bekend: dat zou de ‘multiculti’ samenleving alleen maar in een kwaad daglicht stellen. Tegenwoordig gaan voorstanders van de islamisering onmiddellijk ‘racisme!’ schreeuwen, ook al gaat het om de feitelijke en statistische waarheid. 

Naast sociale zekerheid ook gezondheidszorg overbelast 

Met de massa import van miljoenen moslimmigranten stijgt in veel landen niet enkel de criminaliteit explosief, en wordt niet alleen de sociale zekerheid overbelast, maar moeten de burgers ook fors gaan betalen voor de grote aantallen geïmporteerde afwijkingen, stoornissen en ziekten, die het rechtstreekse gevolg zijn van andere normen, waarden en gewoonten die vaak op gespannen voet staan met de onze. 

Niet zelden worden misdaden door migranten aan ‘verwarde’ mannen (en vrouwen) toegeschreven, maar dat valt tegenwoordig onder politiek correcte ‘culturele verrijking’, en mag als zodanig niet worden aangepakt of zelfs maar benoemd. 

Aankaarten bloedschande absoluut taboe voor ‘progressieve’ elite 

Overal waar de islam opkomt en de samenleving stapsgewijs infiltreert en uiteindelijk totaal overneemt, inmiddels in bijna een derde van de hele wereld, worden incestueuze relaties en huwelijken eerder regel dan uitzondering, en genieten niet zelden zelfs de voorkeur. Precies deze mensen migreren massaal naar Europa. De problemen die worden veroorzaakt door deze bloedschande praktijken, zijn echter een absoluut taboe. Voor de aan de macht zijnde ‘progressieve’ links-liberale cultuurrelativisten is de geleidelijke verdringing van de Westerse waarden door de islamitische immers topprioriteit. 

Eurabia een feit: Palestijnse vrouw mag ongestraft hoofd 2 jarig kind afhakken 

Eén van de talrijke dagelijkse ‘Einzelfälle’ onderstrepen waar wij de komende jaren in snel toenemende mate mee te maken krijgen: een 25 jarige Palestijnse vrouw sneed in Düsseldorf het hoofd van haar 2 jarige kind af. Op het politiebureau belde ze met haar man en vertelde hem dat ‘Dania nu veilig in de hemel is’. De psychisch gestoorde vrouw dacht namelijk dat haar kind door de geheime dienst werd achtervolgd. 

Als u denkt: die vrouw zit nu voor lange tijd achter slot en grendel, heeft u het mis. Want: moslim èn Palestijns, dan kun je in de ogen van de Europese elite helemaal niets kwaad doen. De migrant ontliep daarom strafrechtelijke vervolging, en hoeft zich alleen (natuurlijk op kosten van de belastingbetalers) in een kliniek te laten behandelen. De redenatie van de politiek-correcte (in Nederland zouden we erbij zetten: D66- of GL) rechter? ‘Uit uw standpunt was uw daad noodzakelijk.’ 

Welkom in het Eurabia van de 21e eeuw.
 

Xander

 

(1) Anonymous

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

willy . op 20-03-2018 14:46

Ik geloof dat dit nog zal toenemen , omdat moslims zich totaal niet zullen aanpassen aan de Westerse cultuur die ze in wezen haten, vele van die vrijdenkers ook humanisten genaamd geloven dat wie zo iets zegt aan islamfobie leidt en dit in de geschiedenis steeds voorkwam, maar dat geloof ik niet!! Maar we mogen inderdaad nu weer niet te overdreven zijn in onze reactie ook de islam heeft kunst en cultuur voortgebracht en ook zij zijn mensen op zoek naar geluk, en dat er meer ongezonde mensen in voortkomen heeft te maken met hun geloof waar vele blijven steken zijn in de oertijd van het ontstaan van de islam en dus achterlijke ideeen hebben over wereld, vrouw en God  die voor de islam totaal onherkenbaar is de onbelkende God, alleen als ze mensen doden of vernietigen komen ze in de hemel met hun maagden, begrijpe wie kan en inderdaad in de islam mogen de mannen meerdere vrouwen hebben die ze dan aanzetten tot prostitutie in het Westen verboden, maar ze doen lekker verder en weet je waarom, niemand zegt iets tegen hen, ze mogen doen wat ze willen, want ze hebben schrik van moslims ! Shalom

willy . op 20-03-2018 15:28

Ik wil hier dit nog aan toevoegen: Als de moslims blijven leven buiten de wet om dan scheppen ze een nieuwe wet de sharia die nog veel gruwelijker is dan elke seculiere wet in het Westen . We staan voor de vernietiging van het oude continent dat men tot nu nog Europa noemt en dat stilaan in Arabische handen zal vallen . dit hebben we te danken aan het wanbeleid van een vrouw Merkel niets voor niets een protestantse die de Soennieten heel goed kan volgen daarom haar sympathie voor de islam! Shalom

jerommeke op 20-03-2018 15:40

Er wordt met twee maten gemeten, dit is juridisch en grondwettelijk tegenstrijdig en verwepelijk.  PVV of FvD zou de dubbele rechtspraak juridisch kunnen aankaarten.  Het verbaasd mij dat het hanteren van parallelen wetten, een voor  Christenen en eenn voor moslems niet  door deze partijen aan de kaak wordt gesteld tijdens verkiezings debatten.

Jan op 20-03-2018 16:01

Als het meezit komen de Russen ons verlossen , De schrijven van onderstaand stuk vraagd dit zo veel mogelijk te willen delen.

http://halturnerradioshow.com/index.php/news/world-news/2235-russia-issues-ultimatum-if-u-s-attacks-damascus-it-will-be-the-last-thing-you-do

Gerrit op 20-03-2018 16:16

De Nieuwsbrief van Franklin ter Horst is weer uit !! Zie https://www.franklinterhorst.nl/Uit%20het%20nieuws%2019-03-2018.htm

Gerrit op 20-03-2018 16:24

Verwijderd, zie auteursrechten. Schrijf korte introductie en verwijs met url naar het hele artikel. Mod.

Gerrit op 20-03-2018 16:26

Teletekst Din. 22 Sept. 2009:

Gerrit op 20-03-2018 16:29

Zie voorts Xandernieuws van 10 Juli 2012:

http://xandernieuws.punt.nl/?id=661740&r=1&tbl_archief=&

Ferdi op 20-03-2018 17:28

Alsof er in Nederland of België geen moorden gebeurden waarbij de dader in de psychiatie terrecht komt, maar het klinkt mooier; het woordje "islam", niet Xander?

Ferdi, kijk naar de realiteit en sluit uw ogen er niet voor en noem het bij de naam. Mod.

Tom Hendrix op 20-03-2018 18:01

Geheel eens met het artikel. Islam en de "linkse kerk", zijn een levensgevaarlijke mengeling. Maar de domme massa blijft stemmen, op de partijen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Ik ben benieuwd hoe morgen de gemeenteraadsverkiezingen verlopen in Nederland. Stemt het gehersenspoelde volk weer voor links en het partijkartel, gaat deze ellende nog veel groter worden. Tenminste zo zie ik dat. Respect Xander voor uw tomeloze inzet, met uw team.

Cefas op 20-03-2018 18:04

Islam staat gelijk aan geestelijke/religieuze/ideologische barbarij. Wat een doodscultuur. Hoezo verrijking en kansenpareltjes. Moeten we dat importeren laten integreren? Zo ja, dan zijn wij goed gek.

Klaas op 20-03-2018 18:20

@ jerommeke, u heeft teveel vertrouwen in "onze" partijdige rechters/rechtspraak. Bij de selectie van aankomende rechters wordt er gekozen voor

individuen die de bestaande status quo middels uitspraken bevestigen/sturen. Echt capabele onpartijdige zelfstandig logisch denkende individuen komen om die reden niet door de slectie heen voor de benoeming als "onpartijdige "rechters. Nederland is corrupt en verrot!

Lars030 op 20-03-2018 18:38

Ook voor de co-import van veel ernstige ziekten waarschuw ik als medicus (vakgebied: Infectieziekten) al 3 jaar. Zelfs in de medische wereld wordt hier policor niet over gepraat ('omerta'), laat staan dat er onderzoek naar wordt gedaan. Als ik een hondje wil importeren uit Afrika krijgt ie eerst alle inentingen/vaccinaties en moet ie 4 weken in strikte quarantaine... daarna krijg ik 'm pas.

Echter bij de exodus uit o.a. inmiddels al letterlijk half Afrika is Geen medische controle whatsoever... en worden ze overal (en met voorrang) verspreid tussen ons, het gewone volk, geplaatst. Ik noem dit ziekte jihad, want vele van mens-op-mens besmettelijke ziekten zullen mee geïmporteerd worden met de vele honderdduizenden (zo niet meer) 'vluchtelingen' uit het MO + Afrika.

Het gaat voor deze reactie te ver, maar ik kan zo 10-20 nare tot levensgevaarlijke besmettelijke bacteriële en virale ziekten opnoemen die mee zullen komen met de migranten-tsunami, en er al zijn (denk alleen maar aan het Xander-artikel een tijdje geleden over de besmetting met TBC/tuberculose bij maar liefst 10%(!) van de ‘vluchtelingen in Duitsland: dit betrof de ‘open’ [= zeer besmettelijke] vorm van TBC, en een infectie met TBC kun je uitsluitend genezen met langdurige en zware antibiotica behandelingen. En vergeet ook niet het Xander-artikel over 40 gevallen van het >95% dodelijke ebola-virus in aankomstland Italië). En dan laat ik geslachtsziekten als gonorroe, syfilis en HIV nog buiten beschouwing, die 'endemisch' [= veel voorkomend] zijn in die contreien.

Als eersten zullen kleine kinderen en ouderen het slachtoffer worden, later zullen velen van ons eveneens (veel) risico lopen op infectieziekten die voorheen hier waren uitgeroeid. En wat doen de lokale, landelijke en Europese overheden hiertegen? Juist: niets!

Doordenker op 20-03-2018 19:12

En de door de mainstream media gebrainwashte 'zombie-kiezer', , gaat ongetwijfeld weer vrolijk verder stemmen voor de eigen zelfvernietiging. 'Gehirnwäsche macht frei...'

kim op 20-03-2018 20:48

Ik zou zeggen beste Lars030, ga de strijd aan en geen gemekker en gejammer meer. 

Stroop je mouwen op en bal je vuisten ;) en doen !!!

Lars030 op 20-03-2018 22:24

kim op 20-03-2018 20:48

U insinueert dat ik niks doe hiertegen? Nou, het tegendeel is waar. Zowel beroepsmatig als prive. Op beide kan ik niet te uitgebreid ingaan.

Beroepsmatig vind je alleen 1: 1 gehoor bij het koffieapparaat, en gaat niemand verder dan ik doe; bespreekbaar maken en houden is stap 1.

En prive draag ik ook meer dan een steentje bij aan het wakker blijven schudden van slaapwandelend Nederland (o.a. -pseudo- safe space lethargische twintigers/dertigers).

Beide vormen van actie leveren enerzijds veel gedoe en stress op, maar anderzijds merk ik dat -stap voor stap- dingen wel aan het omslaan zijn! 

Wat is uw bijdrage met opgestroopte mouwen en gebalde vuisten?

Doordenker op 21-03-2018 08:13

Meisje dat samen met vriendin in Antwerps hotel door vier mannen verkracht werd, spreekt voor het eerst: “We konden helemaal niets”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/meisje-dat-samen-met-vriendin-in-antwerps-hotel-door-vier-mannen-verkracht-werd-spreekt-voor-het-eerst-we-konden-helemaal-niets~a286c970/

Vertaald in Orwelliaans 'links politiek correct Nederlands':  deze meisjes werden 'multicultureel verrijkt'...

JP op 21-03-2018 10:30

"Omvolken?"

Het voordeel hiervan is, dat zij op deze manier onze kinderen hopelijk niet bezwangeren.

Nieuw Begin op 21-03-2018 10:32

Honderd intellectuelen van zowel links als rechts waarschuwen in Frankrijk voor de toenemende invloed van de politieke islam in de maatschappij: 'De Republiek krijgt stokslagen.'

ElsevierWeekblad woensdag 21 maart 2018

Nieuw Begin op 21-03-2018 10:40

Lars030 op 20-03-2018 18:38

Geweldig wat u doet. Was heel medisch Nederland maar zo als u handelt. Helaas bent u nog een roepende in de woestijn maar misschien zal mede door uw acties ( prive en op et werk) toch een oor komen bij de gezondheidsautoriteiten dat het met die import van Afrikaanse islamieten nu echt moetv stoppen vanwege de 'co-import'. Het is te hopen dat een belangrijk persoon in NL, de koning of zo, een infectie oploopt via co-import want alles is heden mogelijk! Dan zal er misschien wat gebeuren. Overigens vanaf deze plaats wens ik Putin ( de redding voor NL!) van harte succes met zijn stembus overwinning! Want juist in Rusland geldt: De Heer is waarlijk opgestaan! Moge Israel's God de voormalige communistische USSR gebruiken om het monster van de satanische islam de kop af te hakken. Amen Amen

Salig Knijntje op 21-03-2018 11:23

Och, och, och, och, och, wat een ellende.

 Wat een ellende onder dat volk.

En in wezen zijn het ook nog onze broeders en zusters.

En de satan krijgt daar alle macht en alle eer.

En die mensen maar vanaf hun jeugd getraumatiseerd raken en blijven door alle wreedheden.

Bij wie moeten zij nu troost vinden?

Drs op 22-03-2018 03:01

Xander sorry ik kan t niet laten hierop te reageren. Dit bericht is nou niet echt iets om je argument over moslims te beargumteren. Eerder iets om de mens achter dit drama te zien. Hoe verdrietig is t dat een moeder haar kind in een waan onthoofd...wat zal t zijn voor deze moeder geplaagd door demonische stemmen(schizofreine paranoia) en de volgende dag.....zo 'n mens gun je gewoon geen gevangenisstraf maar alleen maar behandeling..toch??

paul.v op 22-03-2018 08:17

lees ik vandaag in de krant het laaste nieuws (belgie krant) elke maand worden er meer dan 100 moslim extremisten tegengehouden op saventem ,hoeveel ze niet tegenhouden stond er niet bij ,maar zeg genoeg wat er naar europa komt

AEO op 22-03-2018 09:39

Inmiddels is het wel duidelijk dat de grote meerderheid van ons volk rustig doorslaapt, gezien de uitslag van de verkiezingen. Ik denk dat het een verloren zaak is. Waarschijnlijk wordt men pas waker als het al veel te laat is. De islam rukt dus steeds verder op in onze maatschappij, want als DENK in sommige steden groter is dan de PVV, dan gaan we inderdaad die kant op.

FinalCountDown op 22-03-2018 10:49

@Ferdi op 20-03-2018 17:28   Zoals Xander reageerde: Dit is de realiteit.   Je leest elke dag wel over één of ander crimineel feit, gepleegd door een moslim, dat ongestraft blijft. Want men wil de moslimgemeenschap niet shockeren...  Islam is een smeerlapperij. Islam is geweld. Islam is terreur.  Mijn vrouw is opgevoed als moslima. Haar vader volgde de moslimwetten tot in de details, wat betekende: geweld binnen het gezin. Mijn vrouw, haar zus, broers, en moeder, kregen geregeld klop als ze ook maar iets onbenulligs deden dat niet strookte met de islam... Toen mijn vrouw me voor het eerst vertelde over haar opvoeding, kreeg ik tranen in de ogen. Ze werd getiranniseerd door haar vader en zijn 'islam' en tot haar 18de was haar leven een hel.  Op 17jarige leeftijd gebruikte mijn vrouw voor de eerste keer makeup. Gewoon wat lipstick. Toen haar vader dit zag heeft hij haar bont en blauw geslagen. Was haar moeder niet tussenbeide gekomen (waarbij ze ook bont en blauw geslagen werd) had mijn vrouw waarschijnlijk niet meer geleefd. Niet veel later is ze dan ook thuis weggelopen. Resultaat: een leven vol miserie tot haar 40ste.  Zij wil niets te maken hebben met 'islam'.  Als je islam goedkeurt, keur je ook haat, geweld en terreur goed, want dat zit nu eenmaal diep ingeworteld in die sekte.  Uiteraard is niet elke moslim gewelddadig. Net zoals mijn vrouw zijn velen 'moslim' van opvoeding, maar ze praktiseren het niet meer. Of ze doen nog mee aan hun ramadan, maar meer niet.  Maar islam is op geen enkele manier goed te praten.

Ferdi op 24-03-2018 23:18

Jouw verhaal is al zo oud als de straat Final. Doe je ogen open zeggen jullie, maar niet iedereen is dezelfde, niet iedereen over dezelfde kam scheren.

ottoman op 24-03-2018 23:30

ik kom erachter dat alle aanvallen op moslimlanden geen democratie vannuit west daar brachten maar tereur hier brengt.

de satanishe elite is heel sluw, de christenen moeten nu herenigen, ik heb voor jezus gekozen

de weg, de waarheid en het eeuwige leven.

de kerken moeten nu een vuist maken tegen het kwaad

 

Post u onder de naam van Ottoman ? en bent u een ander? Mod.

FinalCountDown op 25-03-2018 18:28

@Ferdi op 24-03-2018 23:18   'Mijn' verhaal is idd misschien zo oud als de straat, omdat het al eeuwen de realiteit is. Het is niet zomaar een verhaal. Trouwens, heb je 'mijn verhaal' wel goed gelezen?  Denk het niet want dan zou je begrepen hebben dat ik zeker niet iedereen over dezelfde kam scheer.

Jasper op 26-03-2018 16:30

Op het eind overwint gerechtigheid altijd. 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld