Headlines











































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Council on Foreign Relations ziet globalistische Nieuwe Wereld Orde mislukken

Deense sociaaldemocraten terug in de kiezersgunst na radicaal breken met globalistische pro-immigratie / pro-islamisering beleid

‘Liberal Word Order: RIP’, constateert de CFR. De ‘boosdoeners’: Trump en het populisme. (Afbeelding: screenshot (1)).

De beruchte Council on Foreign Relations, één van de pijlers van de globalisten, ziet dat de door hen nagestreefde Nieuwe Wereld Orde begint te mislukken. ‘Het liberalisme is op de terugtocht. Democratieën voelen de gevolgen van het groeiende populisme. Extremistische politieke partijen hebben in Europa voet aan de grond gekregen,’ schreef CFR lid Charles Haass vorige week. De realiteit is dat steeds meer burgers in het Westen genoeg beginnen te krijgen van deze globalisten, de èchte extremisten die onze vertrouwde samenleving op alle mogelijke manieren ondermijnen en ten onder willen brengen.

 

‘Zelfs de Verenigde Staten maakt ongekende aanvallen van zijn eigen president op de media, rechtbanken en wetshandhavers mee,’ vervolgde Haas, wijzend op Donald Trump, die de eenzijdige extreemlinkse propaganda van de reguliere media voortdurend aan de kaak stelt, evenals de rechtbanken die –net als in Europa- uitermate coulant zijn voor illegale migrantenmisdadigers. Ook heeft de president de corrupte top van de FBI en het ministerie van Justitie aangepakt, waar alle Obama-getrouwen bleken te hebben samengezworen tegen Trump, en tegelijkertijd de misdaden van Hillary Clinton te hebben weggemoffeld.

Trump en populisme de ‘boosdoeners’

Haass wijt het falen van het globalisme aan de opkomst van het populisme. ‘Er zijn diverse redenen waarom dit alles gebeurt, en waarom nu. De opkomst van het populisme is deels een reactie op stagnerende inkomens en het verlies van banen, wat met name door nieuwe technologieën komt, maar vooral wordt toegeschreven aan (goedkope) import en immigranten.’

‘Maar de verzwakking van de liberale (progressieve Nieuwe) Wereld Orde komt in de eerste plaats door de veranderde houding van de VS onder president Donald Trump,’ aldus Haass. ‘De VS besloot tegen deelname aan het Trans-Pacific Partnership (TPP), en om zich terug te trekken uit het Klimaatverdrag van Parijs. ‘America First’ en de liberale wereld orde lijken onverenigbaar met elkaar te zijn.’

Zelfbeschikking en soevereiniteit versus slavernij onder wereldregering

Trumps ‘America First’ politiek legt weer de nadruk op soevereiniteit, zelfbeschikking en nationale trots. Het globalisme, wat ook de meeste Nederlandse politieke partijen aanhangen, streeft naar super-regeringen zoals de EU en uiteindelijk een wereldregering, naar permanente slavernij van een door een klein eliteclubje totaal gecontroleerde bevolking, en het afbreken van bestaande nationale grenzen, culturen en identiteiten.

De huidige Amerikaanse president noemde het TPP ‘een ramp die wordt gedreven door speciale belangengroepen die ons land willen verkrachten en dat willen blijven doen... Dat is een harde term, de verkrachting van ons land.’

Deense sociaaldemocraten breken met globalistische immigratie

In het op veel punten voorop lopende Denemarken is op een onverwachte plek een radicale trendbreuk met het globalisme zichtbaar geworden: de Deense sociaaldemocraten, die net als in de rest van Europa –waaronder Nederland- bij diverse verkiezingen zware klappen kregen, hebben hun immigratiebeleid compleet omgegooid. Daar waar sociaaldemocraten overal en altijd pro-immigratie en pro-islamisering zijn, wil de Deense tak nu dat moslims volgens Deense normen en waarden gaan leven, verplicht Deens moeten kunnen spreken en moeten werken, anders vervallen hun rechten op scholing en uitkeringen. Ook wil de partij islamitische getto’s tegengaan, en nieuwe asielzoekers voortaan in kampen in Afrika opvangen.

‘Als de sociaaldemocraten in Europa weer willen regeren, dan moeten de mensen erop kunnen vertrouwen dat we controle hebben over migratie en integratie,’ legde fractievoorzitter Henrik Sass Larsen uit, die erkende dat de partij te lang naïef is geweest en de problemen met migranten heeft genegeerd, en mensen die klaagden over immigratie onterecht voor ‘racisten’ heeft uitgemaakt. De ommezwaai legt de partij geen windeieren, want in de peilingen zijn ze ineens veruit de grootste partij geworden. (2)

 

Xander

(1) Infowars
(2) NOS

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Iron Maiden op 26-03-2018 13:53

Uitstel, geen afstel.

En wat we nu toch wel geleerd moeten hebben is dat linkse partijen niet te vertrouwen zijn. Ze draaien harder als de wind. Zie ook D66 en het referendum.

enk op 26-03-2018 14:11

Leuke club die CFR, de namen die ik herken horen eigenlijk in het gevang... de rest zal geen haar beter zijn.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Council_on_Foreign_Relations

Kees op 26-03-2018 14:35

Eerst t.z.t. zien, dan geloof ik het pas!

Die rooien hebben naar mijn mening al Veel te Veel beloftes gedaan aan hun kiezers, welke achteraf weer snel werden teruggedraaid c.q. nooit uitgevoerd.

Nee, het merendeel van de politici beschouw ik als verraderls en verdienen in mijn ogen achteraf zware bestraffingen voor hun psychopatische beleid en gedachten.

Maar mocht het zo zijn dat men het echt meent en ook echt uit gaat voeren, dan is er maar een woord van toepassing "Chapeau"!

willy . op 26-03-2018 14:50

Inderdaad het extreme zal nog toenemen, in de VS zijn de jongeren meestal extreem links geworden en niet meer zo gelovig , ook de Vlaamse jongeren zijn meer linkser geworden. Maar of het globalisme zal mislukken dat weet k zomaar niet! Shalom

Penny Lane op 26-03-2018 15:11

CFR is een denktank, met de zelfde soort mensen als de Bilderberg groep, alles geheim en denken jaren vootuit.

Als je miljarden hebt moet je ook wel vooruit denken, en als die Nieuw Wereld Order een feit is kunnen die mensen nooit meer verliezen. 

positivo op 26-03-2018 15:29

Pas op met linkse lieden, die zijn even onbetrouwbaar dan islamieten.

Als de vos dr passie enz.

van buiten op 26-03-2018 15:30

Mijn hoop ligt bij de generatie die nu de leeftijd hebben van 20 tot 30 jaar met de ondersteuning van het internet natuurlijk, want daar zijn de supernerts vertegenwoordig, en degenen die het goede in zich heeft kunnen veel bijdragen aan onze samenleving. maar degenen die  nu ook de leeftijd hebben van 13 tot 19 verwacht ik nog meer, de tijd voor de oudere met alle respect (daar hoor ik ook bij) kunnen deze snelheid niet meer bijbenen. Wat ik hierbij wil zeggen is, dat deze komende generaties niet met zich laat sollen. 

ohje op 26-03-2018 15:39

bij diverse verkiezingen zware klappen kregen,is de reden en niet hun overtuiging.

Net zoals hier menigte zich met de wind laten drijven om meer zieltjes te winne maar toch gebaseerd op leugens en bedrog.

Oftewel,nep en fop.

Jasper op 26-03-2018 16:05

Zonder het vrije internet kunnen we niks!

Jasper op 26-03-2018 16:10

Links is vele malen erger dan rechts. 

Jean op 26-03-2018 16:34

De strijd tegen die EU dictatuur moet opgedreven worden zo niet is onze toekomst één chaos én ellende én terreur.

Onze nationaliteit, identiteit, Onafhankelijkheid én veiligheid moeten beschermd worden w.w.z. dat die import van gewentenloze barbaren én parasieten uit Afrika gestopt moet worden en dat asap.

Willen wij een toekomt nalaten aan onze kinderen én kleinkinderen dan moet 2018 het kantelmoment worden want het is onleefbaar én onveilig geworden in ons Europa en dat door die misdadige import van die massa barbaren die geen enkele interesse noch respect hebben voor onze gemeenschap én cultuur, ze dromen van de islamitische dictatuur.

Jacques op 26-03-2018 17:06

Beste van buiten,

U bedoeld toch niet de generatie die al lopend / fietsend / autorijdend / zwemmend / tijdens het eten / tijdens sex etc de smartphone voorzich vast houd als een zwakzinnige Zombie?

Steven op 26-03-2018 17:11

Ik heb zo'n vaag idee dat het gewoon een spelletje is van die sociaal democraten om weer aan de macht te komen. Zodra die macht er weer is gaat men gewoon weer verder met het NWO plannetje...want nu kunnen ze niet zoveel meer

Tijgertje op 26-03-2018 17:35

Obama gaat al rond langs allerlei staatshoofden, o.a. in Azie en Afrika en reken maar dat hij zijn globalistische aspiraties in ieder geval niet laat varen!!!

Gerrit S op 26-03-2018 17:42

Nee hoor, alles loopt precies volgens plan. En dat kan ook niet anders, de Bijbelse profitieen zullen exact uit komen, God's woord is waarheid (Joh 17:17 ..wat is waarheid, uw woord is waarheid)

Maar hoe 'ze' het precies gaan doen is natuurlijk wel fascinerend. Fascinerend is ook de gedachte dat er op dit moment mensen op aarde leven die de grote verdrukking gaan mee maken en zelfs over leven, en dan de tweede wederkomst van De Heer Jezus gaan mee maken, stel je dat eens voor!

Mt 24:30 En dan zal het teken van de Zoon des mensen verschijnen in de hemel; en dan zullen alle stammen van het land weeklagen en zij zullen de Zoon des mensen zien komen op de wolken van de hemel met kracht en grote heerlijkheid.

Markie op 26-03-2018 18:28

En de 10 tenen gaven de macht aan de antichrist, dus hoezo geen NWO? Is de Bijbel niet meer leidend? Het komt er, linksom of rechtsom.

Het allergrootste gevaar komt nu uit Syrië. Er behoeft maar 1 false flag gifgasaanval te gebeuren op burgers en wie zal de schuld krijgen?

https://www.youtube.com/watch?v=CmqCJcIjd60 

Bekeer je nu het nog kan! Heus het duurt niet lang meer. Open je hart voor Jezus Christus. Voor eeuwig verloren of voor eeuwig gered. Die keus hield Christus de mensheid voor.

Tom Hendrix op 26-03-2018 19:03

@Jean: 16.34. uur. Eens met uw reactie, Jean. Weg met de communisten der eussr, en de gehele "linkse kerk".

Hubo op 26-03-2018 19:30

Wiegel zette de toon met het populisme in de jaren 60 en 70.Het was wel duidelijk dat er weinig tegen te doen viel.Zelfs de laatste communistische studentjes in die tijd moesten niets van een nieuwe wereldorde en een aangepaste internationale verdeling van de welvaart weten.10-20 jaar later omhelsde de vrije wereld met Thatcher en Reagan openlijk de nieuwe internationale economische en politieke marktideologie met de te verwachten van tijd tot tijd schoksgewijs optredende crises en daaraan inherent een sluipend verval van de breed gedeelde welvaart in de economische centra van na de tweede wereldoorlog.In Engeland zongen ze al in de jaren 70 in een liedje:"Hoera,our  ship is sinking,but we don't give a damn!"In een toenemende sociale crisis en desintegratie komt de laatste 20 jaar een nieuw soort populisme op van nieuwe politieke voormannen en een versplintering van het politieke speelveld.Is er nog een uitweg?Links speelde 40 jaar geleden al een achterhoede gevecht in Nederland en speelt nu eigenlijk helemaal geen politieke rol van betekenis meer in de wereld.In de wereld lijkt eigenlijk ook nergens sprake van een alternatieve poltieke beweging.China vertegenwoordigt natuurlijk nog wel een derde of een kwart van de internationale wereldbevolking.Het is te hopen dat ze de krachten kunnen bundelen met de russen en dat India de boel niet al te veel in de wielen rijdt.En wat betekent dat dan voor ons?Het is te hopen dat ze dan wat meer lankmoedigheid aan de dag brengen met ons,dan wij de afgelopen tientallen jaren in de wereld hebben gedaan.Wat mij betreft had ik liever gezien dat er 40-50 jaar geleden stappen waren gezet in de richting van een nieuwe wereldorde.Het zal er uiteindelijk wel een keer van komen,maar het zal tientallen jaren duren,misschien wel meer dan honderd,voor het zover is,zoals het zich nu aan mij laat aanzien.

Tycho op 26-03-2018 20:06

Beste Jacques, 

Goed gezien Jaques, De boven de wet staande pedofielen regeren de wereld en de rest bestaat hoofdzakelijk uit smombies en en uitheemse waanzinnigen. Zie hier de nieuwe mens. Emmertje!!! Krijg dat maar weer eens op de rails. gelukkig ben ik niet van dit tijdsgewricht waarin de leugen hoogtij viert. Men weet al niet beter meer. 

van buiten op 26-03-2018 20:54

Beste @ Jacques.

Jullie Zijn het ,maar zonder de smartphone en leven als zombies plat gewalst en doelloos en vast gezet in het financele systeem.Ik zelf ben een souverein persoon, en bijna onafhankelijk van de overheid en zijn bemoeizucht en het randgebeuren daarvan. Dus nogmaals de jeugd heeft de toekomst in de hand.De volwassen generatie van de jaren 90 en daarvoor is uitgespeeld in de hedendaagse hogesnelheidstrein van het internet.

pietje op 26-03-2018 21:14

En ja hoor het het ei word opnieuw uitgevonden.

Bedenk dat deze zelfde trend ook in nederand is toegepast enige tijd

geleden hier, en nog steeds word toegepast.

Politieke praatjes en iedereen blijfd er maar in trappen.

Cefas op 26-03-2018 21:40

Het Westen is uit op oorlog met Rusland. Waarom? Om het eigen failliet van het inhoudsloze links/liberale globalistische denken te verbloemen wordt een denkbeeldige vijand geschapen. In dit geval Rusland. Een aloude en beproefde methode van een land of werelddeel dat zelf in grote moeilijkheden verkeert om hun eigen schuld bij een ander land te leggen. Oplossing: Creeren van een vijand, uitlokken van een oorlog om de eigen gelederen (kunstmatig) weer te sluiten, zo is het Westen subversief bezig.

Lars030 op 26-03-2018 22:04

Cefas op 26-03-2018 21:40 => U heeft 100% gelijk!

Lodewijk op 27-03-2018 00:49

Over dat Novashik wat Rusland in Engeland sou hebben gebruikt, en wat volgens zowat alle politidi en massa media enkel door de Russen wordt gemaakt:

De formule om het zelf te maken is al sinds 2008 te koop. Het staat in een boek dat op Amazon te krijg is. De Kindle versie kost $8,19.

https://www.amazon.com/State-Secrets-Insiders-Chronicle-Chemical-ebook/dp/B001U3YUU2/ref=mt_kindle?_encoding=UTF8&me=&dpID=51rlLrBIgzL&preST=_SY445_QL70_&dpSrc=detail

Hier staat de formule: https://russia-insider.com/en/novichok-could-only-come-russiaor-anyone-who-bought-816-book-amazon/ri22800 

Agenda21 op 27-03-2018 08:07

Het is nu duidelijk waarom Samsom een paar jaar geleden op de Bilderbergconferentie werd gezien. Hij ontving instructies voor de Ënergietransitie" en is één van de mensen die de Nederlandse bevolking moet helpen verarmen door het verbieden van veel van wat wij hebben en gebruilen (auto, gasverwarming, houtkachel, etcetera) en het opleggen van maatregelen die de bevolking individueel zeer veel geld gaan kosten.

Jacques op 27-03-2018 14:47

Beste van buiten,

Ik bedoel ermee te zeggen dat er juist Geen toekomst van de hedendaagse jeugd te verwachte valt.

Het materialistme persentage onder de jeugd stijgt als nooit tevoren..het is ikke ikke ikke...nergens geen interesse meer voor...nutteloze rommel tv-programma's volgen met chips op de bank...fimpje pakken ....biertje drinken.... gamen....mooie auto willen hebben....hypotheekje...mooi eensgezin met tuintje natuurlijk..BBQtje....veel (zogenaamde vrienden) (héél belangrijk)en........snel rijk willen worden , maar daarbij Geen vuile handen willen krijgen, dus wat kiest men dan: 'hoogopgeleid': sociologie, sociale psychologie, vrouwenstudies, politicologie, enz. Studies voor economisch nuttelozen.

Oftewel:huisje boompje beestje

Tom Hendrix op 27-03-2018 15:24

@Javques: 14.47. uur. Ik moet U (helaas) gelijk geven. Van de jeugd, op een enkeling na, hoeven we geen Actie, te verwachten. Kijk maar eens, als bijvoorbeeld Pegida, die opkomen voor de Nederlandse cultuur/leefwijze, de straat op gaan. Anderhalve man en een paardekop, daar lachen de kartelpolitici en links om. Daarom gaat m.i. de afbraak van Nederland gewoon door.

van buiten op 27-03-2018 17:43

Beste Jacques.

De grootste graaiers fraude wereldwijd van wat voor dien aard ook, is de generatie 40 tot 65 jaar met driedelig pak.

En wat is er terecht gekomen van de flower power generatie/ en de opkomst van de twee verdieners, en van daaruit  de sleutel kinderen en natuurlijk ook de patat generatie ga nou niet zeggen dat het vroeger beter was. natuurlijk zijn er altijd rotte peren tussen, maar toch ik zie het positief in.

Lars030 op 27-03-2018 18:25

Agenda21 op 27-03-2018 08:07

En vergeet Rutte en Pechtold niet bij de Bilderbergconferentie van 2012 (in de VS).

chris2 op 28-03-2018 09:01

Dat de Deense sociaaldemocraten terug zijn in de kiezersgunst na radicaal breken (tenminste, als we dat mogen geloven) met globalistische pro-immigratie / pro-islamisering beleid, zegt meer van de domheid van de kiezer, dan van de bereidheid van de sociaal democraten om het roer om te gooien.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld