Headlines















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Undercover journalist AZC: Migranten zijn hier enkel voor ‘Dawa’, de stille verovering van Europa

Schokkend: Niet één geïnterviewde ‘vluchteling’, migrant of allochtoon zegt te willen integreren – ‘Houding moslims tegenover Europeanen samen te vatten als: Jij helpt mij, zodat ik op een dag de controle over jou kan krijgen’

 
Islamitisch cultureel centrum in Halle (Afbeelding: Getty Images (2)).

Een Palestijns-Israëlische journalist is er op verbijsterend eenvoudige wijze in geslaagd om met een valse pas in luttele dagen vanuit Turkije in een AZC in Berlijn te belanden. Daar legde hij in korte tijd contact met de pijlsnel groeiende islamitische gemeenschap in de Duitse hoofdstad, inclusief de Moslim Broederschap terreurorganisatie. Van alle moslims die hij sprak kreeg hij zonder uitzondering te horen dat zij de islamitische Sharia wet boven de Duitse stellen, en dat zij zich nu alleen door de Europeanen laten helpen om onze samenleving stapsgewijs te ondermijnen en uiteindelijk totaal van ons over te nemen. In de islam heet dit concept van ‘stille’ verovering van de vijand ‘Dawa’. Het ergste is nog wel dat ‘onze’ politieke elite hier volop aan meewerkt.

 

Zvi Jecheskelis is een Israëlische journalist met Palestijnse wortels, die al geruime tijd over de moslimwereld bericht en naar tal van Arabische landen reist, ook naar Palestijnse ‘vluchtelingen’kampen, en zelfs leden van terreurorganisaties zoals Hamas interviewt.

Om zo geloofwaardig mogelijk over te komen bezorgden zijn contacten bij de Israëlische Mossad hem verschillende valse identiteiten, zoals die van een streng gelovige moslim zakenman uit Jordanië met Palestijnse wortels.

Valse pas zo geregeld, wekt geen enkele achterdocht

In Istanbul kon hij in een smartphone shop kinderlijk eenvoudig aan een Syrisch neppaspoort komen, dat volgens de eigenaar niet van echt te onderscheiden was. Kosten: $ 1250,-. Jecheskelis betaalde het bedrag, en kreeg al na enkele dagen de pas geleverd.

Luttele dagen later kwam hij in een AZC voor Syrische migranten in Berlijn Tempelhof aan. Daar werd hij meteen geholpen door een Duitser van Palestijnse komaf. De valse pas wekte geen enkele achterdocht. Op de vraag hoe hij zijn gezin naar Duitsland kon laten overkomen, kreeg hij het advies dit via Griekenland te doen. In het andere geval zou hij 3 jaar moeten wachten om zijn ‘gezinshereniging’ via het officiële traject af te handelen.

Hoe dan ook, al een paar uurtjes later had de journalist met behulp van zijn valse pas alle benodigde papieren waarmee hij als ‘vluchteling’ een beroep kon doen op de sociale zekerheid. De Palestijnse Duitser wenste hem nog veel geluk met de woorden ‘Met Allahs hulp begint je hier een nieuw islamitisch leven.’

‘Geen enkele migrant wil integreren’

De journalist sprak op straat vervolgens als ‘Palestijnse journalist’ met tal van vluchtelingen, migranten en allochtonen. Niet één van hen is van plan om in Duitsland te integreren – allemaal willen ze dat Duitsland een islamitisch land wordt en zich aan de Sharia onderwerpt. Imams verbieden het hun aanhangers om hun dochters met Duitse mannen te laten trouwen, want ze beschouwen het Westen weliswaar als technologisch superieur, maar ‘moreel inferieur’.

‘Dawa’: De stille verovering en onderwerping van Europa

In zijn reportage voor een Israëlische TV-zender laat Jecheskelis een preek van de beruchte antisemitische Moslim Broederschap islamist Yussuf al-Qaradawi zien, waarin hij belooft dat ‘de islam weer over het Westen en Europa zal heersen.’ Dat hoeft niet per se met geweld te gaan, want ‘er bestaat ook een stille verovering.’ Dat is de ‘Dawa’, de infiltratie van moslims in scholen, de politiek en de samenleving, met de bedoeling deze stapsgewijs te onderwerpen aan de islam.

Dat begint onder andere met hoofddoekjes, steeds meer moskeeën (compleet met jihadpreken, zoals onlangs in Hoorn(3)) en speciale gebedsruimten, aparte en/of gescheiden zwemuren, halal kantines en klaslokalen, etc. Inmiddels is het grootste deel van West Europa, ook Nederland, in de volgende fase beland, waarin kritiek op de islam en de islamisering geleidelijk wordt gecriminaliseerd als ‘islamofobie’. Hierna komen de eerste regels en wetten waarmee ook niet-moslims hun leven verplicht moeten ‘aanpassen’ aan de islam.

Op straat in Berlijn spreken veel moslims inmiddels openlijk over de verovering van Duitsland. ‘Zie je hier nog één Duitser?’ vraagt een Sharia aanhanger in het enorme migrantenstadsdeel Neukölln trots aan de journalist. Hun houding tegen Europeanen verwoordt Jecheskelis als volgt: ‘Jij helpt mij, zodat ik op een dag de controle over jou kan krijgen.’

 

Xander

(1) Epoch Times
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)
(3) NOS

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Tycho op 17-02-2018 22:08

In de beginjaren zestig moest voor mijn nummertje leren een geweer te hanteren. Stiekem heeft de regering het voor elkaar gekregen dat de laatse twee generaties nog geen pen meer kunnen vasthouden; ze kunnen wel dansen. Munitie in het huidige leger is vervangen door pang, pang te roepen. Daar moet je dan de oorlog mee winnen. Gelukkig ben ik al oud en naar de hemel wil ik toch niet want dan ben ik al mijn vrienden kwijt. Ik zie wel waar het schip (hopelijk van staat) strandt. Ik zie toch maar liever dat ik mijn klein cq achterkleinkinderen Iwan kan noemen inplaats van Sam of Mohammed.    

Willem op 17-02-2018 22:10

Dat verwondert mij niet.  In ons land kun je niet meer nadrukkelijk je eigen mening verkondigen, omdat je dan wordt beoordeelt als naief. Immers men moet zich zoveel mogelijk verbinden met andere mensen. Zelfs Nederlanders onderling moeten zich verbinden, daarom niet meer dames en heren, maar geachte reizigers.  enz. enz.

Ken op 17-02-2018 22:48

Dit is toch gewoon wraakroepend? En wij, onozele Europeanen laten ons gewoon doen...

jan op 18-02-2018 00:26

Horend doof en ziende blind  zo is het altijd al geweest hoe bestaat het

Dat dit tijd uit komt

Cefas op 18-02-2018 00:32

Onnozele halsen, domme naieve politici en zogenaamde gutmenschen, zien jullie niet dat waar jullie mee bezig zijn, werkt als een atomaire en humanitaire tijdbom en dat zich zal gaan uiten in veel bloedvergieten. Het is gewoon een kwestie van tijd dat dit zal gaan gebeuren. Kom tot inkeer en realiteitsbesef, misschien is het tij nog te keren.

WakkereJoost op 18-02-2018 00:44

Ja ja zo is mijn leven naar de ...... aan het gaan. Ik heb al sinds 2 jaar en drie maanden nieuwe buren raad is! Marokanen! Een stelletje uitgekookt,radicaal,extreem etc. Al die tijd alleen maar terreur en overlast zoals bonken op de muren , met opzet de koranverzen de hele dag etc.

Omgekeerd leven, tot 4 smiddags in bed en de hele nacht op.De politie weigerd de wet op ze toe te passen, terwijl ze het notabene hebben geconstateerd.

Ik word door mijn woningbouw en pol niet serieus genomen en moet met hun om de tafel.Ja not! Ook ik word als Islamofoob dus belasterd.

Ik heb maar 1 optie en dat is keihard terugslaan. En velen hebben net als ik met ditprobleem te maken.Ze willen ons gewone hollandse mensen uit onze huizen verdrijven.Voor idereen die dit ook ervaard veel sterkte gewenst. Dit soort buren is een hel.

Bundy op 18-02-2018 02:44

@WakkereJoost op 18-02-2018 00:44

Heb precies hetzelfde meegemaakt .  De politie en de woningbouwvereniging kozen de kant van de criminele allochtonen ( sorry pleonasme ).  De "politie " heeft toen met drie gewone auto's , eén bus , en twee motoragenten ( personeelstekort ? ) zonder huiszoekingsbevel mijn deur ingeramd wegens door mij gepleegde geluidsoverlast .   De moslims pleegden al twee jaar aan alle kanten iedere dag  ,24 ,uur per dag ( drugs ) opzettelijke geluidsoverlast ( op muren vloeren en plafonds rammen ) , en hadden zo vier gezinnen weggepest .

De instanties waren op de hoogte en deden dit toch .  Ik had het geluk dat ik wegens een hartinfarct ( opgelopen door extreme hoge bloeddruk vanwege mijn beheersing ze af te maken )  een alibi dat ik geen geluidsoverlast veroorzaakte .  Die keer, want de kit ging insinueren dat ik dat andere malen wél jarenlang gedaan had . ASbakken !

Wanneer je blank bent ben jij de dader , want jij bent islamofoob en zoals mij openlijk gezegd werd ; je zult wel op de PVV stemmen .Alsof een woningbouw dat een reedt aan gaat .  Mijn beheersing is  ten einde , je hebt van niémand iets te verwachten , en vooral geen stil huis  . Weg met ons d.m.v de staat , maar zij die nu aan de deur staan gaan eerst .  In strijd met het eerste gebod maar anders hadden we 1400 jaar geleden al Arabisch gesproken .  Zijn alle verdedigers van Europa door al die eeuwen heen soms in de hel beland ?     Ik wens je heel veel sterkte in de hel op aarde .         Je moet in de gevangenis wél een bewaker aanvallen zodat je in een isoleercel terecht komt , anders wordt je afgemaakt door de moslims die daar met 95 % aanwezigen de baas zijn , en alles van je weten via de eveneens moslim-bewakers .   Een goede kennis heeft zijn beheersing wél verloren met de moslims in het huis boven hem , waarna hij de gevangenis in moest .   De man had alleen zijn vier bovenburen in elkaar geramd ( na jaren van opzettelijke geluidsoverlast ) en werd veroordeeld tot zes maanden celstraf tussen de moslims i.p.v. een standbeeld .        Nogmaals sterkte in de door de staat geschapen hel .

Bundy op 18-02-2018 03:00

Hier de witte-boorden crimineel die dit alles bedacht heeft .  De doctrine wordt nu via de USA en dan weer via Europa en haar ongekozen leiders op ons losgelaten .  Dan heb je nog usefull Idiots zoals de woningbouwverenigingen , politie , vluchtelingenwerk NL , Leger desHels  en andere politieke clubjes meelopers , die terwijl ze er niets aan hebben , het er toch volledig mee eens zijn . ( anders ben je politiek incorrect ).

Vóor ik dit wist vroeg ik mij af waarom men elkaar binnen de E.U . de Coudenhove Kalergi prijs toekende . Nu weet ik dat het een statussymbool en  financiële prijs is voor de zwaarste landverraders binnen Europa .  Merkel heeft de prijs al in ontvangst mogen nemen   .

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71 

Bundy op 18-02-2018 03:20

Kijk en huiver inderdaad hoe de staat der Nederlanden met haar oorspronkelijke inwoners omgaat .             Bekijk vooral de onderste film , dit kan iedereen gebeuren !

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=12716:kijk-en-huiver-en-besef-dat-ook-jij-zo-je-huis-kan-worden-uitgezet&catid=9:binnenland&Itemid=22 

Marvin op 18-02-2018 04:38

Dit is niet onderbouwt alweer.

 onverantwoord demoniseren van het volk dus..

..alleen ...

.er  blijft hier wel een wereld van verschil in kennis kwa reviews..eindelijk volwassen gesprekken.. met inhoud?!?!!!zonder kortzichtige idealisme spelletjes.. zonder argumenten=links toeroepen zonder het extreemrechtse  vanzichzelf alleen als enigste optionele optie  in te zien.......xanderpage= ideologie americano valt extreemrechts op haha...!.. maare zkr wel een verademing die hersencellen hier......

door het opzettelijk..=.manipulative facismebook=@instellingen!!!!..gingen we van pow ned ...door na geen stijl.  En ja hoor...zit er nog steeds een  onopgeleid straatprojectiel... als opzettelijk gespuis gesubsidieert ..whollaadicteevertaling  was schijnbaar (de pre als doorslag).erdactie.. dat is natuurlijk opzetrelijk invroeten bij wat in.die straatachtige vertalingen lijkt het wel alsof 99%geen logica als nuttige cellen probeert op te slaan.

Tom Hendrix op 18-02-2018 06:50

@Cefas: 00.32. uur. Met U eens.

Positivo op 18-02-2018 07:15

Ja WakkereJoost, dat ligt aan onze linkse landverraders, en welkomzangers, die vinden dat hoogopgeleide cultuurverrijkkers, Ik weet niet wat je er aan moet doen, van de overheid is geen hulp te verwachten, slechts tegenwerking, de enigste optie is verhuizen, of eigen rechter spelen, en dan verhuis je ook, maar naar de gevangenis.

Het is en blijft afschuwelijk volk, ik hoop op een zachte revolutie, stem Fvd of PVV, van de christelijke partijen moet je het ook niet hebben.

rescue op 18-02-2018 08:39

Vanuit het oude testament ten opzichte van Israël, kun je er op rekenen dat God altijd een vaste koers volgt. Wie Hem verwerpt zal in de kuil vallen die de goddelozen zelf gegraven hebben, het oordeel zal komen. Openbaring 6 voorspelt bij de oordeelszegels een burgeroorlog met vreselijke gevolgen. Het loon dat de zonde uitbetaald is de dood, zegt Paulus. Bidt dat je er aan ontkomen mag zegt de Heer. Luk.21:36

 

Verder praten op het Geloofsforum. Mod.

tt op 18-02-2018 09:32

 Wat houdt de oorspronkelijke bevolking nu tegen zijn / haar regeringsleiders aan te pakken:  antwoord: wanneer je zelfs maar je mond open doet loopt je baan gevaar, je inkomen, je status, je wordt een paria. Het is dus terreur. En vlak de reguliere journalisten niet uit; regelrecht medeverantwoordelijk.

Cale op 18-02-2018 09:44

Washington wil geen sterk Europa, dat betekent slechts competitie van hun 'wereld hegemonie' concept. Het 'vluchtelingen' probleem wordt daar aangepakt. In Europa wordt het juist aangemoedigd. Linkse idioten worden ingezet als politieke knokploeg. Zowel in de VS als in west Europa, echter voor verschillende doeleinden. Onze politici worden door Washington beinvloed om het maar zachtjes uit te drukken.

Dewevoga op 18-02-2018 09:47

Het 4e rijk uit Daniël is bijna klaar. De EU onderdeel van het kalifaat. De armoede neemt toe en zonder getatoeëerde islamitische geloofsbelijdenis kan men niets meer kopen. Dus creperen. Degenen met geld kunnen de dhimmienabetalen of kop eraf. Letterlijk voor gewaarschuwd Joh. 16:2 ja de ure komt dat een iegelijk die u zal doden, zal menen Gode (allah) een dienst te doen. 

nik op 18-02-2018 10:06

zvi heeft geen palastijnse wortels hij is een israeli die jaren voor de shabac heeft gewerkt en de taal vloeiend spreekt

hij is joods met afkomst uit Polen als ik me niet vergis

hij is 2 jaar geleden ook undercover geweest in Belgie/Frankrijk en Nederland!!

zoek maar naar op youtube: zvi yehezkeli

Eelke Piers op 18-02-2018 10:47

@Tycho op 17-02-2018 22:08

In de beginjaren 50ger moest voor mijn nummertje leren een geweer te hanteren.  Munitie in het huidige leger is vervangen door raketten waarmee onze dappere jongens, mensen die anders dan wij willen leven, plat bombarderen. Dansen kunnen ze ook niet meer alleen wat wiebelen, zuipen en drugs. Ik zie wel waar het schip (hopelijk van staat) strandt. Ik zie toch maar liever dat ik mijn achterkleinkinderen Iwan kan noemen inplaats van Ali, Fatima of Mohammed.   

Kfir op 18-02-2018 10:48

Kijk eens op de schoolpleinen heden te dage.......?! Alleen maar van die buitenlandse gezichten (of hoofddoekjes)!! Wij moeten ons scheel betalen aan de scholing van (islamitisch) Afrika en Arabië! De politiek is knettergek geworden en buigt voor de islam! In plaats van een import stop op alles wat maar een grammetje moslim bloed in zich heeft, laten zij ze nog steeds met duizenden tegelijk (o.a gezinshereniging) binnenkomen!

Donkere wolken pakken zich samen boven de (ooit) vrije westerse wereld!! Nu al wordt het bloed onder je nagels vandaan getrokken wanneer geschoolde moslims op tv hun walchelijke geklets over ons uitspreken!! Ondanks de zekerheid dat onze vrijheden in rap tempo teniet worden gedaan, blijft het naïeve volk op die zeer gevaarlijke malloten in Den Haag stemmen!!!!! Stem op een Anti EU Partij !!!!!

JP op 18-02-2018 11:18

QWakkereJoost op 18-02-2018 00:44

Ik begrijp jouw frustratie. Maar je hebt nog een 2e optie, deze is misschien niet logisch maar wel effectief.: "vooral niet jouw ergernis laten blijken". Want dat geeft hen namelijk brandstof. Zo onverschillig mogelijk proberen te doen en hen totaal negeren. Niet op- of omkijken als je hen of hun huis passeert, ook al is dat niet makkelijk. Dan is hun lol er snel af want dan blijkt het verspilde energie van hen. 

willy op 18-02-2018 11:25

De Moslim Broederschap is zeer actief in Europa en zijn er op uit om Europa te veroveren de zogenaamde derde invasie. Dit kan natuurlijk omdat de Europeanen zeer naief zijn voor het gevaar van de islam ! Ook op lokaal politiek vlak komen ze op in sluierpartijen die een dubbel programma hebben, het is uitkijken dus ! Shalom

mientjei op 18-02-2018 11:35

De slimsten zullen winnen, en dat zijn wij dus niet

van buiten op 18-02-2018 11:52

Mensen toch voelden jullie niks deze week?, kom je lichaam weer tot rust en voel je de vrijheid weer om je heen?, het goede is weer onder ons, wat voor geloof je ook bezit allen worden misleid, stapje voor stapje gaan we vooruit het kwaad maakt steeds meer fouten volgt het wereld nieuws deze week met een knipoog, de elite loopt zoals een kip zonder kop, maar let goed op Israel deze week. 

Dewevoga op 18-02-2018 12:26

Hoe vrij zijn ze nog in het nieuwe kalifaat? ex-muslim.tv

Jack Terrible op 18-02-2018 13:30

Ik heb schuin boven me een Iraniër wonen. Hij woont net als ik in een flatje. Hij is ook een econimische vluchteling. Hij is zogenaamd homo. Hij heeft elke dag wel 5 of 10 vrienden op bezoek. Alleaal moslims en geen vrouwen. Echt een mannencultuur. Ze zijn tot laat in de avond of nacht bij hem thuis. Ze praten luidruchtig. Ik hoor alleen hen als ik in de hal ben. Andere buren hoor ik niet. De rest van mijn buren zijn blank. Ze praten maar een paar woordjes Nederlands. De rest is in het buitenlands. Ze doen wel aardig maar leven in een eigen wereldje. Soms komt er een imam in zo'n lange witte jurk bij ze op bezoek. Ze leven in een parallele samenleving.

Salig Knijntje op 18-02-2018 14:03

Die mensen weten niet beter. Een harde jeugd, een wrede godsdienst, geen naastenliefde geleerd en ervaren en totaal gehersenspoeld en hun voorgehouden dat wij slecht zijn. Ze kennen geen hoogtepunten in de wetenschap. Kunnen niet meedoen met grote internationle sportevenementen. Ze zijn niets. En wat krijg je dan? Boosheid en jaloezie.

Sharkey op 18-02-2018 14:05

@WakkereJoost Dit verhaal ken ik uit ervaring. De hele straat werd overgenomen in een jaar of twaalf tijd en van overlast nog maar te zwijgen. Wel moesten we dagelijks vroeg op om de uitkeringen bij elkaar te werken voor de buren die hele dagen lekker konden doen waar ze zijn in hadden.

Inmiddels zijn wij vluchteling geworden en wonen nu vrij en blij zonder hoofddoekjes, boerka's, haatbaarden of moskeen. Veel sterkte gewenst.

Elegast op 18-02-2018 14:58

Bundy op 18-02-2018 03:20

Ik heb vannacht ook het fimpje van Nico van der Ham gekeken en reken er maar op dat veel rechters tuig zijn. Dat heb ik vanuit mijn beoep al zo vaak gezien. Aardig in de rechtszaak en ze zeten je bewust op een verkeerd been en dan met een vonnis komen waar de honden geen brood van lusten en de zwakste partij het liefst nog maximaal in de kosten veroordelen ook. Zelfde slag volk zijn vaak medisch specialisten. Zeker nu met die nieuwe donorwet moet je echt bang voor de overheid zijn. Rechtspraak is ziek, gezondheidszorg is ziek, politie zijn militairen geworden, ambtenaren zijn kei hard en de democratie is verkracht door Rutte. De eerste arrestaties van mensen die is zich iets scherp uitdrukten op internet hebben we ook al gehad.

We leven inmiddels in een dictatuur een andere conclusie kan je niet trekken. 

Bundy op 18-02-2018 15:08

@Dewevoga op 18-02-2018 09:47

Ik denk dat je gelijk hebt .  Het vierde rijk zal niet alleen bij iedereen een RFID-chip laten implanteren , maar ook b.v. een tatoeage op hand of voorhoofd .    Het teken moet immers zichtbaar zijn .  Ik heb reeds veel islamitische vrouwen gezien met op hun voorhoofd een onverklaarbare maar ongetwijfeld  religieus bedoelde blauwe tato .                            En dit alles na 1400 jaar in bloed gedrenkte verdediging van Europa tegen de islam .    

Tom Hendrix op 18-02-2018 16:33

@Elegast: 14.58. uur. Klopt, en hiervoor zijn verantwoordelijk; alle politieke partijen; met uitzondering vooralsnog de PVV en het Forum van Democratie. Het FvD om dat die pas sinds; maart 2017 in de Tweede Slaapkamer zitten. En verwacht ook maar niets meer van de CU en ook niet van de SGP. Helaas!

mientjei op 18-02-2018 16:41

@Marvin  04.38    u heeft zeker een allochtone dealer, verslaafd aan de multicultie, zoiets moet het wel zijn

cervantis op 18-02-2018 16:48

Tegen een stille verovering past een stil verzet. Niet openlijk omdat dit tegen de heersende kliek ingaat  maar ondergronds verzet. Dezelfde tactiek toepassen, het ondermijnen van alle islamitische tactieken en activiteiten.  Vuur moet met vuur bestreden worden.  

Oma op 18-02-2018 17:00

Nog een geluk dat de journalist die de geplande overheersing aan de kaak stelt geen blanke ongelovige is, anders hadden ze weer een excuus hem als racist en leugenaar bij extreem rechts in het verdomhoekje te duwen en als islamofoob uit te spuwen.

Dit is duidelijk reeds een onderhuidse oorlog van onze politici en overheid tegen eigen bevolking, landverraad in de hoogste graad - er komen verkiezingen aan en om stemmen te ronselen onder de autochtone meerderheid doen sommige politici plots een poging om (gewéten en zelf veroorzaakte!) wantoestanden en discriminatie van eigen volk af te zwakken...uiteraard enkel als dit geen bedrog zal blijken ná de verkiezingen. Een voorbeeld? Minister weyts pakt allochtone rijscholen aan die rijbewijzen verkóchten...die worden gesloten maar of al de bedriegers, ook met valse rijbewijzen zullen gestraft worden is maar de vraag...vermoedelijk weer niet want het zijn weer allochtone moslims.

Hetzelfde met fraudebestrijding: met grote trom verkondigen dat een recordbedrag van 266 miljoen euro werd opgehaald door sociale bijdragefraude en bij de uitkeringsfraude. "Wie bijvoorbeeld een ziekte-uitkering krijgt, omdat hij in ziekteverlof is, maar intussen betrapt wordt op zwartwerk, pleegt dubbele sociale fraude."

Merk op dat de doelgroep weer autochtonen betreft wánt allochtonen/moslims werken niet, zijn niet ziek maar trekken invaliditeit (en die worden niét gecontroleerd)......of die zijn zelfstandigen die hun rsz gewoonweg niet betalen, die niet in orde zijn met de wetten en dat ook niet hoeven of trekken uitkeringen, ocmw en mogen dan daarbij ook hun familie helpen in handelszaken, voor hen geldt dat als 'hulp' en niet als zwart werk of fraude...weer ónze discriminatie door aparte maatstaven te hanteren voor autochtoon of allochtoon.

Elke Belg zou gelijk zijn voor de wet? Mooi niet!

Ook de fraude door gekochte, valse arbeidsovereenkomsten om uitkeringen en zelfs volledig pensioen te verkrijgen wordt al járen onder de mat geveegd - voor hoeveel fraudeurs de Belg/Vlaming daarvoor zn knoken moet afdraaien tot 67 jaar is niet geweten...de miljarden dat het kost ook niet. (Volgens mij is dat reeds de dhimmi belasting die vlamingen gedwongen worden te betalen door de politiek, ons worden onze pensioenen afgenomen om uit te delen aan frauderende moslims die niet gestraft worden.)

Zo jaagt homans van nva enkel de vlamingen uit hun sociale woningen door gedeeltelijke erfenis en zelfs spaargeld te voegen bij de criteria om recht te hebben op een sociale woning (die als énige voorwaarde heeft een laag inkomen, om nét voor minderbedeelden huisvesting te bieden) - niet-eu/moslim bewoners van sociale woningen worden ongemoeid gelaten door hun bezittingen in thuislanden te negeren met de drogreden dat hun regeringen niet willen meewerken - weer schendingen van de grondwet en mensenrechten, discriminatie van de vlaming door eigen politici. Bovendien zet homans zo sociale verhuurmaatschappijen aan tot contractbreuk door boetes voor 'onderbezetting'(meer slaapkamers dan er bewoners zijn doordat partner overleed of kinderen het huis uit zijn) in sociale woningen die vooral Vlaamse bejaarden en alleenstaanden treft. Zo worden zelfs wetten overtreden om de vlaming uit hun sociale woningen te jagen om plaats te maken voor economische moslimvluchtelingen en allochtonen.

De grootste en moslim fraudeurs worden ongemoeid gelaten, de heksenjacht beperkt zich tot de autochtone, verarmde bevolking, die gedwongen via zwart werk tracht het hoofd boven water te houden voor de niet-aflatende beroving van de politieke criminelen die hen ook nog eens uit hun sociale woningen jaagt.

Oorlog tegen hun eigen bevolking, het zal de politiek op termijn hun eigen kop kosten want zij staan de islam overheersing toe: politieke macht is tenslotte het doel...ook de linkse idioten zullen met hun leven betalen voor de verdediging van hun islambezetters en als dank voor hun landverraad...er moeten eerst wel dodelijke slachtoffers gaan vallen voor die nitwitten en politici dat gaan inzien?

Willem op 18-02-2018 17:33

Vraag aan Xander. Waarom wordt mijn mail niet geplaatst?

Dan zal uw reactie niet door de moderatie zijn gekomen. Mod.

Bundy op 19-02-2018 01:58

@Elegast op 18-02-2018 14:58

Bedankt voor je reactie , en ik ben het volledig met je eens .   Wij waren de generatie die deze dictatuur tot stand hebben zien komen .  De methoden zijn altijd dezelfde :  constante propaganda via t.v en radio  ( massa-indoctrinatie ) , en constante bedreigingen door de staat : politie , rechterlijke macht , para-militaire politie , zes geheime diensten , plus bijna de gehele politiek en meeëtende maatschappelijke organisaties .       Dit alles bij elkaar noem ik de gedachtenpolitie , hoewel het met andere politieke "idealen " een kopie van Stasi-Duitsland is .   Nu weet ik overigens waarom de rechters na het voorlezen van het vonnis  zo snel mogelijk naar hun beveiligde deur rennen .

Lodewijk op 19-02-2018 09:08

Dat NOS artikel en daaronder staande links op de NOS site tonen wel dat de regering ook niet gediend is van de radicale islam en die tracht te bestrijden. Maar ik denk dat ze het nog niet serieus genoeg nemen dat zowat alle moslims in ons land voor de islamitisce regels en wetten zouden stemmen als ze de kans kregen.

Intussen zal er steeds meer verzet tegen de islam komen naarmate er meer radicale uitingen van komen. 

Bundy op 19-02-2018 14:26

@Elegast op 18-02-2018 14:58

Bedankt voor je reactie , je hebt volkomen gelijk maar triest , onnodig en onrechtvaardig is het .

Salig Knijntje op 19-02-2018 15:11

Europa heeft Bacchus en Mammon op de troon gezet en danst sindsdien de horlepiep van de een naar de ander. Geen oog voor Kromzwaard die via sluipweggetjes tot aan de achterdeur is doorgedrongen. Hoe zal Kromzwaard zich hier handhaven tegen het wasende water van de smeltende polen? 

 

Oma op 19-02-2018 15:54

@Lodewijk: het bestrijden van de radicale islam door de regeringen is maar schijn, zij gebruiken net moslims en islam als pionnen om de autochtonen te knechten en hun burgerrechten te ontnemen....(weerloos maken van de burgers, overheersing voor islam overneemt? Politici hebben immers allen vast al een veilig stekje ergens waar ze naartoe zullen vluchten als hier de hel losbreekt die zij in gang gestoken hebben? Zoals merkel in paraguay) Het bewijs is net onze discriminatie en voor moslims voorkeuren allerhande, tot 'positieve discriminatie' toe. Dit is in wezen een oorlog van 'onze' overheden tegen eigen bevolking met moslims als ezels voor de politieke kar...hun wortel is de schijn van overwinning door medeplichtigheid en 'tolerantie' van politiekers. Wél vergeten (?)deze regeringen dat hun jobke, politieke macht en mogelijk hun leven op het spel staan vermits moslims de politieke macht en overheersing als ultiem doel hebben.

Tom Hendrix op 19-02-2018 18:15

Oma: 17.00. uur, op 18/2. Klopt wat U zegt. In Nederland is precies hetzelfde gaande.

Tycho op 19-02-2018 18:35

Verwacht de, niet onder een noemer te brengen islam dat ik mij ooit tot dit niveau zal velagen. Zie film.   

https://www.mirror.co.uk/news/world-news/isis-thugs-strap-suicide-bomb-9924755

Bundy op 20-02-2018 02:06

@Oma op 19-02-2018 15:54

Woeha  . Merkel naar Paraguay , daar stond zeker het huisje van Mengele nog te koop .   Dit kun je in een film niet verzinnen  .

AngelB op 20-02-2018 11:03

Bedankt Xander! Ik had al eerder in een reactie op docu's van deze Zvi geattendeerd (muslims in Europe, Youtube). Helaas willen onze leiders hier niet aan, terwijl het gewoon is gefilmd. Schokkend en soms lijkt het wel hopeloos. Gelukkig weten wij waar ons Eeuwig Thuis is!

Finadi op 20-02-2018 13:09

De medaille heeft altijd 2 kanten. Id. een positieve reden van bestaan en een negatieve. Het westerse cultuur van vandaag is echt volle perversie aan het worden. We kunnen niet een -gewone krant- lezen dat er is op zijn minste een artikel rondom sex en half bloot. Idem dito met de popstars gangbangs. Bijna naakt op het podium met perverse lichaamsuitingen. De vrouw vooral wordt ontzettend getracht om onlaag zich te brengen, gebruikend de zeer beinvloedbaar jongeren hiervoor. Hoe dan ook, het andere extreem zorgt voor verplicht terug naar het midden. Respecteer jezelf. Kleed en gedraag je netjes. Ik schaam me voor de feministen van vandaag. Ik denk overigens dat de massa is aan het wakker worden. Ik hoop het van harte want anders wordt het nog erger. Aan ons om de tij terug te keren met de stille terughalen van onze normen en waarde en het elkaar opnieuw leren balance te vinden. Ik ben een zakenvrouw en bijzonder genoeg meeste van mijn beste en fidele business partners zijn moslims. Your thoughts create Your world.

Oma op 20-02-2018 16:36

@bundy: merkel heeft daar naar verluidt een optrekje naast bush..

ronald op 21-02-2018 07:23

Profeet Mohammed vroeg asiel in Medina, want Mekka wilde voor hem de doodstraf vanwege zijn overvallen op Mekkaanse handelskaravanen. Hij integreerde ook niet. Sterker, na ongeveer 3 jaar waren zijn joodse gastheren onderworpen of gedood en was Medina van hem.                De huidige moslims imiteren deze Mohammed - dwz. migreren en veroveren, al kost dat laatste wel wat tijd.

Luke Skywalker op 25-02-2018 12:13

Dit is toch gewoon onzinnig, iedereen weet het maar niemand zegt iets! En die domme simpele 90% van de bevolking blijft maar stemmen op landveraaiers zoals de vvd

Rom op 26-02-2018 14:23

Het beest en de valse profeet?

Jack Terrible op 26-02-2018 19:28

Het beest beeldt volgens mij de islam af. De valse profeet Mohammed uit de achtste eeuw. Het getal van het beest is 666. Dat betekent 6+6x6=72 maagden. Als moslims hun leven verliezen tijdens de jihad verdienen ze 72 maagden in het hemels paradijs...

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld