Headlines

















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Twee getuigen tegen Hillary Clinton omgekomen bij vliegtuigongeluk Rusland

Vorige ‘Clinton’ kill was de 36 jarige WikiLeaks techneut James Dolan, die begin januari onder verdachte omstandigheden om het leven kwam

Grote kans dat 71 mensenlevens zijn opgeofferd om 2 Russen die een gevaar voor Hillary Clinton vormden, voorgoed het zwijgen op te leggen.

Er kunnen hoogstwaarschijnlijk weer twee slachtoffers op de almaar langer wordende ‘Clinton kill list’, bestaande uit mensen die op wat voor manier dan ook een bedreiging vormden voor het beruchte Clinton echtpaar, worden toegevoegd. De globalistische ‘Deep State’ kliek rond de Clintons lijkt er inmiddels niet meer voor terug te schrikken om tientallen andere mensen de dood in te jagen om twee getuigen uit te schakelen, zoals zondag in Rusland is gebleken.

 

‘Falende apparatuur’ lijkt na aanvankelijke ontkenningen dan toch de officiële oorzaak te worden van het Antonov AN-148 passagiersvliegtuig dat zondag vlak na de start bij Moskou neerstortte, en waarbij alle 71 inzittenden omkwamen (2). Maar of dat ook de echte reden van de crash is, kan worden betwijfeld. President Putin heeft hoe dan ook opdracht gegeven om een speciale onderzoekscommissie naar het ongeluk samen te stellen.

Twee potentiële getuigen over uraniumschandaal opgeruimd

Aan boord waren twee Russische burgers die tegen Hillary Clinton zouden of konden gaan getuigen. Sergei Millian, een in Wit Rusland geboren zakenman die heeft samengewerkt met de Trump organisatie, zou een belangrijke bron zijn geweest voor het explosieve nepdossier met zogenaamd ‘bewijs’ van geheime banden tussen Trump en Rusland.  

De tweede dode getuige is Ivanov Vyacheslav, CFO van de Russische kernenergie gigant Rosatom, dat eigenaar is van Uranium One. Dat bedrijf staat centraal bij een zeer controversiële –hoogst illegale- verkoop van Amerikaans uranium aan Rusland in 2013, wat met instemming van toenmalige minister van BuZa Hillary Clinton gebeurde. Daarmee gaf ze Rusland het recht op 20% op de Amerikaanse uraniumproductie.

WikiLeaks techneut ondergaat wraak van de Clintons

Het vorige slachtoffer op de ver over de 100 namen tellende Clinton kill lijst was de 36 jarige James Dolan, mede ontwikkelaar van de technologie waarmee WikiLeaks een gigantisch aantal gehackte, deels zeer schokkende emails van de Democratische Partij kon verkrijgen en publiceren. Dolan kwam onder verdachte omstandigheden om het leven. Meer informatie werd er niet aan het publiek bekend gemaakt.

Chirurg die corrupte Clintons blootlegde ‘stak zichzelf in zijn hart’

In december onderging de 54 jarige dr. Dean Lorich, een orthopedische chirurg die vrijwilliger was in Haïti, en die de enorme corruptie en wandaden van de Clinton Foundation op het eiland voor het voetlicht bracht, hetzelfde lot. Volgens de autoriteiten zou ‘hij zichzelf thuis in het hart hebben gestoken’. Zijn familie betwist dat Lorich zelfmoord heeft gepleegd.

FBI topofficial: Clintons zijn criminele familie, Hillary is pathologische leugenaar

Gezien de enorme lijst verdachte en mysterieuze sterfgevallen van soms hooggeplaatste personen met zeer belastende informatie over de Clintons (of één van hen), is het niet vreemd dat voormalig top FBI official James Kallstrom het over ‘La Cosa Clinton’ had, waarmee hij het echtpaar in dezelfde categorie plaatste als de Gambino’s, de Colombo’s en de Luccheses. ‘De Clintons zijn een criminele familie,’ zei Kallstrom in een radio interview. ‘Het is feitelijk hetzelfde als de georganiseerde misdaad. De Clinton Foundation is een beerput.’

Kallstrom beschreef de Clintons als oneerlijk, hebzuchtig en belust op macht. ‘Het is schandalig hoe Hillary Clinton zichzelf in haar functie (als minister van BuZa) verkocht voor geld. Ze is een pathologische leugenaar, dat is ze altijd al geweest.’ (1)

 

Xander

(1) YourNewsWire
(2) NU

Zie ook o.a.:

2017:
26-10: Washington Post: Hillary Clinton loog en betaalde voor fake Trump-Rusland dossier
18-10: FBI heeft bewijs dat de Clintons $ 145 kregen door corrupte deals met Russen

2016:
05-12: Volkspedagogen: Zo voeden de reguliere nepnieuws media u politiek-correct op (/ Door WikiLeaks aangetoonde banden Hillary Clinton met pedo netwerk worden door politiek-correcte Nederlandse desinformatie- en propagandamedia ‘nepnieuws’ genoemd)
05-11: WikiLeaks onthult bizar satanisch en pedofiel netwerk rond Hillary Clinton
03-11: ‘FBI heeft bewijs van verraad, witwassen en kindermisbruik Clinton-kliek’
24-10: Watergate redacteur: Clinton Foundation is schandalig corrupt
18-10: FBI documenten bewijzen dat Hillary Clinton wordt beschermd door schaduwregering
15-10: Wall Street Journal erkent dat media ‘alle zonden van Hillary begraven’
24-07: WikiLeaks: Nominatie Clinton doorgestoken kaart; Democraten controleren de media

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Benny op 13-02-2018 19:06

Ik heb op het journaals niets gehoord over een vliegramp in Rusland met 71 doden.

Is het wel echt gebeurd of is het nep?

rescue op 13-02-2018 19:07

Als het waar is dat de Clintons voortdurend de gelegenheid krijgen om zich van gevaarlijke getuigen te ontdoen, dan is helaas Trump daar medeschuldig aan. Hij valt vreselijk door de mand. In verkiezingstijd beloofde hij zijn kiezers dat "crooked Hillary" zou worden opgesloten maar zij kan ongestoord haar gang gaan. Dat is zijn verantwoordelijkheid en ook al zou hij worden tegengewerkt dan nog is hij in staat om haar stevig aan te pakken. Er is intussen een dossier tot aan het plafond maar ik vrees dat hij uiteindelijk tot dezelfde kliek behoort, en we nooit meer iets van zijn grote woorden zullen horen. Ook t.o.v. Israel is hij niet te vertrouwen, hij heult teveel met de paus. Dus uiteindelijk is de psalm van toepassing, vest op prinsen geen vertrouwen, waar men nimmer heil bij vind, en Israël is gewaarschuwd. Weet iedereen trouwens dat er zich een IS enclave bij de grens met de Golan bevindt? Israël valt doelen in Syrië aan en wellicht terecht maar IS niet, omdat het wellicht maar al te waar is dat deze moordenaarsbende is opgericht door de CIA teneinde Assad weg te krijgen, met als gevolg dat nu de Russen en de Iraniërs aan de grens staan. Smerige politiek.

Rom op 13-02-2018 19:07

Onzinnege complot theorie!!

Een ander geluid op 13-02-2018 19:52

Ik vraag me af of de strekking van dit artikel inmiddels niet is achtergehaald door de actualiteit.

Volgens het Russische persbureau Tass is de mogelijke oorzaak "het niet goed werken van meetapparatuur voor de snelheid van het vliegtuig".

Ook een artikel op Russia Today verwijst hiernaar.

https://www.rt.com/news/418664-russia-plane-crash-cause/

Dat lijken me toch onverdachte bronnen.

Misschien dan toch wat prematuur om de Clinton's te verdenken. Verder heb ik er alle vertrouwen in, dat de experts van heer Poetin eventueel vuil spel in opdracht van de Clinton's ook hard kunnen maken met bewijzen ! 

Tot die tijd kan eenieder zich beter niet voorbij hollen met allerlei vage complot-theorieën.

Voor de goede orde; Hillary kan wat mij betreft bij het grof vuil. Net als Merkel en nog veel meer vergelijkbare politici.

co op 13-02-2018 19:56

ik begrijp een ding niet! waar haal jij xander dat nieuws altijd vandaan!! je hoort het bijna altijd alleen bij jouw.

alleen vraag ik mij af of het niet vaak erg overtrokken is.

Tom Hendrix op 13-02-2018 20:02

@rescue: 19.07. uur. Ik hecht veel waarde aan uw reactie, rescue. Het is een grote beerput. 

mientjei op 13-02-2018 20:38

@ Co  10.56   typ op you tube  Hillary Clinton in, druk op zoek en u zult u de hele avond in ieder geval niet vervelen

Qromwel op 13-02-2018 20:58

Misschien heeft Putain er belang bij Trumps vijanden tijdwinst te bieden.

kruisridder op 13-02-2018 21:12

@Benny, het is echt gebeurd afgelopen zondag. Het vliegtuig was net vanuit Moskou opgestegen voor een binnenlandse vlucht naar Orsk.

Maya op 13-02-2018 22:22

Xander chapeau een schot in de roos. Waarom de clintons dit doen ? Deep state, space command, black projects ect.. Hillary is volledig op de hoogte van onze ware heersers en zal daarom alles blijven doen in opdracht van om te zorgen dat wij nooit de waarheid te weten komen.

Denk maar eens na.. Trump wist niets hiervan tot na zijn inauguratie. Zijn gedrag veranderd omdat hij beseft wat er werkelijk speeld op onze aarde momenteel. En ja het is echt niet van deze wereld.

Www.projectcamelotportal.com  check deze site en je zal zien dat xander wederom de spijker op zijn kop slast.

Ow is wel degelijk op nieuws geweest rtl nieuws 

Im, Lakech

Dion op 13-02-2018 22:24

ik denk dat de clintons echt wel een keer krijgen wat ze verdienen, daar hoeven wij ons niet druk over te maken

Anna op 13-02-2018 23:38

Dit is een opmerkelijk bericht............Getuigen dood maar ik verwonder mezelf nergens meer over bij de Clintons....... dit zijn hoogegekwalificeerde boeven...........(  Zelfs in een pedofiel netwerk zijn ze bekend... pizzagate John Podesta.. googelen)   ........... Xander bericht hier iets waar de gewone  media niets over zullen berichten  want de mainstream haat Trump......En verafgoden nog steeds Obama maar ook rondom hem sluit het net zich.....Hij is ook een grote boef een land verrader...... ....  Maar in Amerika gaat de beerput nu echt open...... ieder dag komen er nieuwe schandalen boven tafel..... vandaag weer van Condolisa Rice............ Zij heeft zichzelf een mail gestuurd over vergaderingen in de laatste dagen van de regering Obama want ze zag de bui al hangen dat zij de schuld zou gaan krijgen...ze wordt verhoord..... .. en uit die mail blijkt hoe corrupt Obama was/ is......

De haat in  Europa tegen Rusland komt grotendeels hier ook vandaan. ( de corruptie in Amerika) .... Rusland vind / vond de USA totaal ongeloofwaardig..... Putin lachte om Obama , Putin zag dit verraad in........ maar nu zijn de bakens verzet... met Trump.... 

Al een tijdje volg ik het nieuws uit de USA ; soms  de direkte  verhoren vanuit de senaat.... vooral Trey Gowdy is een hele goede en scherpe senator.......... er is daar heel veel aan de hand.... corrupte CIA. Leden, corruptie bij het ministerie van Justitie.......  Obama die met zijn administratie de transitie periode van  Trump Bespioneerde;  Trump had gelijk toen hij zei dat hij afgeluisterd werd..............dit is nu bewezen......  De Rusland / Trump affaire die  totaal verzonnnen is, maar waar Hillary Miljoenen voor betaalde............ Miljoenen . Dollars betaalde zij om haar contacten met Rusland te verdoezelen via de Engelse spion Steele, en dit vervolgens Trump  in de schoenen te schuiven......Hilary die tijdens haar ministers periode 20% van alle Amerikaans Uranium aan Rusland verkocht zonder dat de senaat dit wist.......  en hier privé heel veel geld voor opstreek..... Schandalen in overvloed....... Trump heeft gezegd dat hij het moeras zal droogleggen..... en van deze impulsieve man hebben we steeds gezien dat wat hij zegt ook  uitvoert... dus deze crimi soap wordt vervolgd..... 

 De mainstream media heeft  net als de democraten z’ on haat tegen Trump dat hier in WE  niets over wordt gepubliceerd....Ook de democratische partij met de hoogbejaarde Nancy Pelosi die zich ” vreemd” gevraagd zit vol met haat tegen Trump...... .. Sommigen zeggen,  dat de democraten  meer haat tegen Trump hebben dan liefde voor Amerika........en daarom gaan ze vreselijk te keer.......en soms leggen ze het regeren stil ( schut down )  zelfs voorstellen van Trump waar ze normaal voorstander van zijn............ ..zijn ze nu hardnekkig tegen.........Uit frustratie of haat...... ? . Maar als Trump maar een foutje maakt dan gillen ze het van de daken.... Trump gaat gestaag door met zijn agenda..... en hopelijk gaat hij het redden...... maar Kennedy werd ook “ gepakt” ......... De bevolking is ongeveer 50/50 verdeeld ....en dit artikel geeft ook te denken...? .het  is zelfs zo erg dat op termijn een burgeroorlog niet ondenkbaar is........dit zou vreselijk zijn...... maar de ingrediënten lijken aanwezig......  Dit lijkt de aanval  van de deep  state, tot de overname door de nieuwe wereld orde...... de paus zei pas geleden dat het in Amerika nodig is dat er een religie komt............. Daar in dat land is heel veel aarde hand het is gevaarlijk...  daar is wijsheid en voorzichtigheid nodig..... God Bless Amerika...... 

Xander heeft gelijk met zijn artikel.... we zullen er op termijn zeker meer van horen...... 

mientjei op 14-02-2018 00:37

@ anna   laatste alinea:  er is in Amerika een religie

    Anna: Daar in dat land is heel veel aarde hand het is gevaarlijk..............Is er iemand die deze zin begrijpt????

Qromwel op 14-02-2018 06:11

Dion op 13-02-2018 22:24: En hun aanhang? Bernard Baruch zou ooit gezegd hebben dat hij liever schoot vanuit het hoge gras.

Klaas op 14-02-2018 07:40

Toch ophouden om Trump als messias te verkopen,door sommige posters hier, en Obama/clinton

als boosdoeners. Het zijn twee verschillende fracties uit dezelfde koker die om de macht strijden.

Beide fracties hebben erg veel boter op hun hoofd. Tijd voor een frisse wind om de zwijnestal op te ruimen daar maar ook in Europa.

Issaschar op 14-02-2018 07:48

@Mientjei: Anna bedoeld vast 'Daar in dat land is heel veel aan de hand het is gevaarlijk'.

Verder Xander hoop ik dat je dit nieuwsfeit nog even blijft volgen. 

Zou wat wezen als je bewering klopt.

Groet Issaschar

Arnie op 14-02-2018 08:38

Veel linkse mensen hier, kom er vooral niet aan en dan bedoel ik hun Waarheid want die klopt altijd en zo vaak is het tegendeel al bewezen. 

Anna op 14-02-2018 08:50

Mientje dank voor de correctie moet zijn: heel veel aan de hand. 

Arnie op 14-02-2018 08:54

Het grootste deel van de Amerikaanse bevolking staat achter hun democratische gekozen president, en ondanks dat er op grote schaal verkiezings fraude is gepleegd in het voordeel van de Clintons heeft de juiste persoon het gewonnen en zo hoort het, alle demonstraties ( betaalde en geregisseerdE) hebben niet veel uit gehaald tegen de huidige regering dus ze proberen het op verschillende andere manieren en zeer vuil spel, maar meer en meer Amerikanen gaan toch geloven dat ze op de juiste man hebben gestemd. Hier in ons land is ook verkiezings fraude gepleegd alleen daar word niet verder over gesproken laat staan dat er wat aan gedaan word, dus hier kunnen we niet spreken over een democraties gekozen president of cabinet. Maar carma is een bitsh geloof dat maar.

Hubert Luns op 14-02-2018 08:57

Er is niets nieuws onder de zon. Eind 1983 stortte het passagiersvliegtuig van Korean Airline (vlucht KAL-007) neer met 269 passagiers aan boord, want men wilde congreslid Larry McDonald vermoorden die een gooi wilde doen naar het presidentschap. Hij was een van die passagiers. Larry was een soort Donald Trump, de luis in de pels die vernietigd moest worden. Het toestel vloog over het Kamchatka schiereiland, dus Russisch grondgebied, maar de piloten wisten dat niet omdat in Anchorage, waar een tussenlanding werd gemaakt, met de vluchtcomputer was gesjoemeld. Dus heeft de Russische luchtmacht het vliegtuig neergeschoten. De Politbureau notulen, die negen jaar later werden uitgegeven, bewezen dat het Russische leiderschap ervan overtuigd was dat dit een opzettelijke provocatie was van de zijde van de Amerikanen - en dat was ook zo. De koude oorlog bereikte toen een dieptepunt, en dat was een van de doelstellingen van de Amerikanen, d.w.z. hun deep state government.

Qromwel op 14-02-2018 09:00

mientjei op 14-02-2018 00:37: Misschien was dit bedoeld: Maar in dat land is is heel veel aan de hand, het is gevaarlijk...

Qromwel op 14-02-2018 10:22

Rom op 13-02-2018 19:07: Kijk eens op wikipedia Korean Air-Fligt 007/801/858. Vooral de eerste; zoek: 

Crash in stilte; Nieuwe theorie over neerstorten van Koreaanse ... - NRC 

willy op 14-02-2018 11:49

Zou dit toeval kunnen zijn? Zijn er achter de schermen geen duistere krachten bezig die problemen oplossen zodat ze op een ongelijk lijken? We zullen er nooit het fijne van weten? Shalom

Gerard op 14-02-2018 13:05

@ mientjei op 14-02-2018 00:37. Je moet "......... Daar in dat land is heel veel aarde hand het is gevaarlijk..." met puntjes ........... lezen. Misschien dat we het dan kunnen begrijpen. ....?....  of ....?....   :-))

Muggenzifter op 14-02-2018 13:28

Antwoord aan mientje 14-02-2018n 00:37

Ik denk dat de zinnen aldus moeten luiden: de paus zei pas geleden dat het in Amerika nodig is dat er een revolutie komt..... Daar in dat land is heel veel aan de hand, het is gevaarlijk. 

Groet

Muggenzifter

Issaschar op 14-02-2018 13:38

@mientjei, misschien bedoelde anna: Daar in dat land is heel veel aan de hand het is gevaarlijk.....

Tom Hendrix op 14-02-2018 15:49

@Arnie: 08.54. uur. Ook met U eens, dat er gefraudeerd is geworden, bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer.

De kartelpolitici, zorgen er wel voor, dat voornamelijk hun partijgenoten de stembureaux bemensen. O ja, nog een frappante gebeurtenis, was, dat madam Merkel Dhr. Rutte al feliciteerde met zijn overwinning, in de middag rond 16.00. uur, van de verkiezingsdag. Ra, ra hoe kon dat...

Benny op 14-02-2018 15:55

ik heb het gisteravond op het nieuws gezien van dat vliegtuig ongeluk in Rusland

Jannie op 14-02-2018 16:42

Wat fijn om te weten dat er straks Een is die regeert over de wereld, en dat is Koning Jezus Christus.

who gives op 14-02-2018 16:54

Politiek gezien is de koers van Trump niet verkeerd op een paar uitzonderingen na. Belastingverlagingen op het moment dat het economisch top gaat is onverstandig, zorgt voor inflatie, daardoor ook de mini crash op  de beurzen vorige week. Tweede is zijn advocaat heeft toegegeven dat Trump een afkoopsom heeft betaald als zwijggeld voor het hebben van seks met een (ex) porno actrice, te weten 130.000 $. Dit was ten tijde dat de vrouw van Trump Melanie (die qua leeftijd ook zijn dochter had kunnen zijn) zwanger was van Trump.

Al met al, politiek is Trump een zwaargewicht, de rest is onverdedigbaar.

JP op 14-02-2018 16:58

@Anna, Arnie en Hubert

idd, "de waarheid" is voor velen een bittere pil. 

Anna op 14-02-2018 19:53

Jannie 16.42 uur. 

Dat is nu al zo! God regeert ook nu de wereld.... Ook al lijkt dit niet zo....... Omdat velen God niet kennen, soms niet eens weten wie God is.... of Hem voluit lochenen......... of opgevoed worden met een totaal andere afgod Allah..........Dat is helaas de mainstream van de mensheid....  Mensen die Christus volgen, zijn helaas in de minderheid..... God geeft ons veel vrijheden en verstand en we hebben Zijn regels waar we ons aan dienen te houden.......Maar ook verantwoordelijkheden.......  En Hij laat nooit varen ( los) wat Zijn hand ooit begon.....  Maar velen zien dit helaas niet.... De gehele wereld wordt langzaam aan klaar gemaakt voor de wederkomst van Christus....( Kijk naar het midden oosten...... Syrië, Turkije Rusland, en Iran...... Ezechiël 38!  ) En ondertussen gaat de “ inzamelding” van de volken door..... totdat de laatste der heidenen ook Jezus kent......  Gezien wat er allemaal gebeurt in de wereld kan dit niet lang meer duren voordat Jezus triomferend terug zal komen  om de hele wereld, en de totale mensheid te laten zien wie Hij is en wie zijn vader is...... Dit kunnen we allemaal weten ...Want de Heere God heeft dit uiterst nauwkeurig door de profeten laten beschrijven in Zijn Woord.... ..... Dus Jannie u hebt gelijk;  maar ook nu is God volop rondom en als  het goed is, in ons met Zijn Geest aanwezig.... Shalom Anna 

Nieuw Begin op 14-02-2018 19:59

Te gruwelijk om te memoreren maar in de Islamitische wereld gaat men minder scrupuleus te werk wat orgaandonatie betreft:

https://ejbron.wordpress.com/2014/06/08/rebellen-sneden-bij-levend-syrisch-meisje-het-hart-uit/

En toch is bij onze veranderde wetgeving nog steeds een voorwaarde dat een orgaandonor hersendood moet zijn waarna er uitgeruimd kan worden. Maar wat dan te denken van deze hersendood verklaarde man die hoort hoe artsen zijn organen willen uitsnijden:

https://www.ad.nl/bizar/hersendode-man-hoort-hoe-artsen-organen-willen-wegnemen~a72fbba4/

Wat ik Mw Dijkstra nog het meest kwalijk neem is dat zij kennelijk op de hoogte is van het Bijbelse tweede gebod want alhoewle niet geslaagd heeft ze toch een korte wijle theologie gestudeerd en et Tweede Gebod is verstandelijk toch geen rocket science?

Oh God wees ons land genadig door Jezus onze Heiland! En vergeef D66 Vader want ze weten totaal niet wat ze doen! En Here geef een opwekking zodat Uw Vrederijk kan doorbreken horizontaal in de geschiedenis zodat Uw Koninkrijk kan doorbreken en Israel het ombudsvilk der aarde kan worden. Oh Here hoor, Oh Here merk op , oh Here verhoor om Jezus wil!

Amen

Michaël ;-{> op 15-02-2018 00:33

@ Nieuw Begin op 14-02-2018 19:59

Wat te denken van het 10e gebod : Gij zult niets begeren dat van uw naaste is...?

Maya op 16-02-2018 13:42

https://projectcamelotportal.com/2018/02/06/brooks-agnew-the-rise-of-the-clinton-crime-syndicate/

Voor meer bevestigend nieuws. Spijker op ze kop Xander :) is er eigenlijk al een Xander fanclub :) ?

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld