Headlines























































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Prominente wetenschapper bevestigt op TV dat migratie bedoeld is voor Umvolkung Europa

Europees Parlement schakelt ‘Dublin II’ helemaal uit, waardoor vrijwel iedere illegale migrant plotseling een legale asielzoeker wordt – Berlijn overspoeld door migrantencriminaliteit: diefstal en beroving worden niet langer bestraft

 
Biddende moslims op straat in Parijs. (Afbeelding: Getty Images (5)).

Een in Duitsland geboren ‘Harvard’ wetenschapper heeft in een interview met de ARD Tagesschau – zeg maar het Duitse EenVandaag- bevestigt dat de migrantengolf die Europa overspoelt geen onverwachte gebeurtenis is, maar ‘een historisch uniek experiment om een mono-etnische en monoculturele democratie in een multi-etnische te veranderen... Daarbij komt het natuurlijk ook tot veel verschuivingen.’ Met andere woorden: de door de mainstream media nog altijd ‘complottheorie’ genoemde ‘Umvolkung’ (= islamisering) van Europa is wel degelijk wat de heersende politici aan het uitvoeren zijn.

 

‘Het kan lukken, en ik denk dat het ook zal lukken,’ zei Yascha Mounk over deze als ‘vluchtelingencrisis’ vermomde bevolkingsvervangende immigratie van miljoenen moslims uit het Midden Oosten en Afrika. Mounk schrijft voor diverse grote globalistische media zoals Foreign Affairs, de Financial Times en Die Zeit.

Tagesschau presentator Miosga had hem gevraagd naar de reden waarom het ‘basisvertrouwen in de gevestigde politiek zo is teruggelopen’. Het schokkend eerlijke antwoord was dat dit komt omdat de politiek –niet alleen in Duitsland, maar in heel West Europa- tegen de wil van de oorspronkelijke bevolking een massa immigratie / islamisering beleid voert, dat onze maatschappij en cultuur totaal zal veranderen en reeds aan het veranderen is, gezien de enorme explosie aan migrantencriminaliteit, en de almaar sneller verlopende onderwerping aan de islam door de overheden, media en instellingen.

Berlijn en andere steden overspoeld door migrantencriminaliteit

Eén van de vele reacties op dit interview luidde: ‘Wie heeft met dit experiment ingestemd? De onafhankelijke burger in ieder geval niet.’ (1) Die is juist het voornaamste slachtoffer, zoals in Berlijn, waar de politie de vele tienduizenden extra misdrijven niet aankan, en zaken zoals beroving en diefstal inmiddels onbestraft blijven (3). Of zoals in Jena, waar een groep gewelddadige ‘Syrische’ migranten de stad onveilig maakt en tal van mensen besteelt, aanvalt en mishandelt, terwijl de politie en autoriteiten werkeloos toekijken (4).

EP heft Dublin II op – iedere illegaal kan nu met één leugen legaal worden

Desondanks gaan Angela Merkel en haar CDU/ CSU –die in de peilingen in circa 2 ½ jaar tijd daalde van 43% naar ongeveer 30% - onverminderd door met de feitelijk opheffing en zelfs vernietiging van de Duitse en Europese cultuur. CDU en CSU politici zeggen weliswaar in de media dat zij voor een striktere beperking van de illegale immigratie zijn, maar dat doen ze enkel om de groeiende onrust onder het volk in bedwang te houden. In het Europese parlement hebben ze namelijk voor de totale opheffing van de ‘Dublin II’ regels gestemd.

Dat betekent dat een islamitische asielzoeker vanaf nu enkel hoeft te beweren –dus niet aan te tonen- dat hij ergens in Europa ‘verwanten’ heeft, om asiel te mogen aanvragen. Alle EU-landen worden aan deze nieuwe regel onderworpen, wat betekent dat vrijwel iedere illegale migrant die reeds in Europa is, nu met een simpele leugen die niet mag worden ontmaskerd een legale asielzoeker kan worden. (2)

Hoe lang pikken Europeanen deze gewetenloze aanval op hun bestaan?

De grote vraag is hoe lang de Europese bevolking deze rechtstreekse aanval op hun samenleving, cultuur, normen en waarden, en daarmee hun toekomst, blijven pikken. Wij vrezen dat de gewone Europeaan, zolang zijn koelkast gevuld blijft en hij ’s avonds van zender naar zender kan blijven zappen, pas wakker wordt op de dag al zijn vrijheden zijn afgepakt en zijn ooit welvarende land is leeggeroofd. De heersende elite beseft dit, en daarom kunnen ze dit gewetenloze verraad van hun eigen onderdanen vooralsnog ongestraft blijven voortzetten.



Xander

(1) Anonymous
(2) Anonymous
(3) Anonymous
(4) Anonymous
(5) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

willy op 25-02-2018 14:13

Zelfs Merkel heeft al toegegeven dat dit al een mislukking is maar toch blijft men ermaar mee doorgaan.Men doet inderdaad aan een vorm van politiek waar de meerderheid van de bevolking tegen is, de zogenaamde derde invasie van de islam is hiermee een feit en er bestaat niet zoiets als een Europese islam, islam heeft geen Europese roots dan alleen in Mostar en Sarajevo in Bosnie. samenleving gaat hiermee veranderen, maar ook normen en waarden,maar deze zijn al veranderd tijdens de verlichting en de Europese filosofie die God dood verklaarde en later ook de mens, dit gegeven is niet de schuld van de islam! Shalom

Jean op 25-02-2018 14:20

Dat weten wij al jaren daarom onze strijd tegen die achterlijke perverse gewelddadige barbaarse zwijnerij, onze vrouwen zijn gelijkwaardig en van onze kinderen blijven ze met hun poten af.

Die barbarij moet verdreven worden wat niet wil zeggen dat die orakelende waanzinnige in Rome het gelijk aan zijn kant heeft.

Religie...

Belazer de Massa dan rinkelt de Kassa

én....

Geef ze een voet en er stroomt weldra veel bloed.

Salig Knijntje op 25-02-2018 14:37

Het is niet alleen nu een probleem voor ons, maar het kan nog veel erger worden. Ook voor hunzelf. In 1968 ontving een vrouw in Noorwegen een visioen.

"Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. Er zullen er zoveel komen, dat de mensen hier het vervelend beginnen te vinden en ze zullen hen hard behandelen. Ze zullen net zo behandeld worden als de Joden voor de oorlog. Dan is de maat van de zonde vol." Dit zijn uitspraken van vrouw uit Valdres in Noorwegen. In 1968 zou ze van God op 90-jarige leeftijd een visioen hebben ontvangen.

JP op 25-02-2018 14:43

@Jean op 25-02-2018 14:20

Deze spreuken, doen mij denken aan: "de bond zonder naam" uit de jaren 50/60

Tom Hendrix op 25-02-2018 14:55

Het zoveelste bewijs geleverd; dat de waarheid omtrent deze schofterige invasie in Europa te maken heeft; met a. " De Resolutie van Straatsburg", en b.  " Het Coudenhove-Kalergiplan". In Nederland zijn de volgende partijen hier volledig schuld aan; D66,PvdA,CDA,VVD,GL,CU, en de SP. Maar het volk blijft maar doorsnurken. Helaas!.

Doordenker op 25-02-2018 14:59
Wat is er verkeerd aan een homogene monoculturele samenleving?
Wat zijn de voor en nadelen van een monoculturele samenleving?
Wat zijn de voor en nadelen van een multiculturele samenleving?
Was ons leven in een monoculturele samenleving niet goed genoeg dat het zo nodig moest ‘verrijkt’ worden tot een multiculturele samenleving?
Waarom is er over deze - zeer diepgaande - verandering in ons model van samenleving nooit enig voorafgaand publiek debat mogen gevoerd worden?
White LIon op 25-02-2018 15:10

@ Xander: "De grote vraag is hoe lang de Europese bevolking deze rechtstreekse aanval op hun samenleving, cultuur, normen en waarden, en daarmee hun toekomst, blijven pikken. Wij vrezen dat de gewone Europeaan, zolang zijn koelkast gevuld blijft en hij ’s avonds van zender naar zender kan blijven zappen, pas wakker wordt op de dag al zijn vrijheden zijn afgepakt en zijn ooit welvarende land is leeggeroofd." Er is geen enkele mogelijkheid om hier iets tegen te doen. In het stuk wordt duidelijk aangegevn dat de elite tegen de wil van het volk ingaat en door zal gaan met het ongelimiteerd inporteren van volgelingen van de bekende haatprofeet. Stemmen heeft dus geen enkele zin, het referendum is afgeschaft, het maakt ze geen ene moer uit wat het volk wil. Het stuk zegt het mooi, het is een expiriment...... ze zullen het dus blijven proberen, totdat ze zelf slachtoffer worden van de overheersing die aanstaande is. Dan vluchten de elite en het volk wordt andermaal in de steek gelaten met de gevolgen van een compleet mislukt experiment.

Het gaat net als in de jaren 30 en 40, ons volk wacht gedwee af en wordt wakker in hun ergste nachtmerrie. Slechts een enkeling zal verzet plegen, echter is dat heel gevaarlijk, want verraders zijn er genoeg........

Maar dat neemt niet weg dat dit ook weer een mooi stukje journalistiek is van jou Xander, dank daarvoor!

Shalom!

Rinus op 25-02-2018 15:16

Uitzending betrof niet de Tagesschau (vergelijkbaar met het NOS Journaal), maar de Tagesthemen - wat wij een actualiteitenrubriek zouden noemen en waar uitgebreider op zaken wordt ingegaan.

willy op 25-02-2018 15:28

@ salig Knijntje : Uw vertaling over dat visioen van deze vrouw die uit de Pinksterbeweging kwam is niet al te juist , ze beweerde dat Europa oversploeld of invasie door vreemde troepen van mensen met een ander geloof,en dat daarna de messias zou wederkomen , je mag de waarheid geen geweld aan doen, Shalom

Bundy op 25-02-2018 16:33

Alweer "geen" uitgebreide bron van hoe en waarom .     Zeg dit al zooo lang :

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71 

Tom Hendrix op 25-02-2018 16:36

Bron van deze ellende: " Het Coudenhoven-Kalergiplan", en " De Resolutie van Straatsburg". En de gehele policor politiek heeft het geweten; erger, ermee ingestemd. 

mientjei op 25-02-2018 17:18

@Bundy  16.33   die video is verwijderd

Denkt men niet na over de consequenties? Daar in Brussel? Ze hebben allemaal zaagsel in hun hoofd.

Er zal van noord tot zuid en van oost tot west geen gram respect meer te vinden zijn voor de europeaan

Mega dom volk, en het brussels parlement spant de kroon. 

Elegast op 25-02-2018 17:38

Stel je toch eens voor dat de schapen zouden veranderen in roofdieren dan was het snel afgelopen. Maar de schapen veranderen niet en daarom kunnen zo doorgaan met wat ze doen. Als Europa in puin ligt na gruwelijke burgeroorlogen moet er weer opgebouwd worden en kunnen de resterende schapen in bitter armoede en met onnoemelijk veel leed achter de rug de zakken van de elite weer vullen. Mooi zit het inelkaar he als je er eens goed over nadenkt. Het is gewoon een spelletje RISK voor ze want zij blijven toch wel in weelde leven ook al crepeert 99% van de bevolking. 

Klaas op 25-02-2018 18:47

Tja, wij zijn toch als Nederlanders hypocriet. Wij gaan allemaal naar de shoarma-tent, naar de moslim kapper omdat hij goedkoper is zonder ons af te vragen of ze daar wel voor geleerd hebben. Of naar de Oosterse markten Enz. Wij houden het in stand.

Gerard op 25-02-2018 20:43

@ White LIon op 25-02-2018 15:10. Dat is de waarheid, getuige de geschiedenis en wat zich nu afspreelt.

Cefas op 25-02-2018 22:38

Het EP zit er alleen maar om de schijn van democratie op te houden, hun zakken te vullen met onze belastingcenten, om vervolgens ons volk te misleiden en te manipuleren naar een politiek gewenste (desastreuze) richting van de elite, dat enkel leidt tot chaos, ellende en nog veel meer. De EU-parlementsleden zijn gewoon handlangers en verlengstukken van de elite.

Dion op 25-02-2018 23:19

waarom willen ze dit ??  dat snap ik niet

Kees op 25-02-2018 23:26

 De pan met water is heel langzaam naar het kookpunt gebracht  en naderd de 80 graden .De   kikker zal   niet mer uit de pan springen ,het is te laat .  . Dit is wat er nu aan het gebeuren is .  Europa is de pan met water die heel langzaam  naar het kookpunt wordt gebracht  zonder dat de bevolking er erg in heeft .

wardje op 26-02-2018 00:26

In Duitsland gebruiken de alternatieven het woord "Umvolkung" om aan te duiden wat zich heden ten dage op grote schaal en gewild aan het voltrekken is .  PhP geeft een uitleg over de herkomst van het begrip .  ----   Woorden als deze kunnen een grote kracht hebben .    In het nederlands weet ik van geen equivalent met gelijke werking .   Het zou goed zijn in Nederland daarvoor voorlopig te gebruiken - en waarschijnlijk wordt dat al gedaan -  "geplande volksverhuizing".  De bijbehorende  naam Coudenhove-Kalergi wordt wel veel genoemd, tenminste in deze kolommen.     ----   Op Ph-P ook een verslag van het TV-interview. https://philosophia-perennis.com/2018/02/22/umvolkung-multikulti/

mientjei op 26-02-2018 00:50

@Dion  dat vraag ik me ook vaak af,  dan zeg ik tegen mijn dochter  Om zo  n diep kwaad te bevatten,

Daar zijn onze hersenen niet toe in staat, gewoon omdat we niet slecht zijn.

Misschien heb je er iets aan, maar ik zeg eerlijk dat er dagen zijn dat ik het heel moeilijk heb met alles dat er gebeurd

in europa,en het zinloze ervan dat grijpt je aan, inderdaad  waarom???

maria op 26-02-2018 08:39

mientje op 00.50 en Dion

Angela Merkel en andere wereld leiders worden beinvloed door de duivel, al hebben zij dat niet door

Ken op 26-02-2018 08:43

Ik heb het er ook heel moeilijk mee om te zien hoe Europa zijn doodsvonnis getekend heeft...Het overgrote deel van de bevolking heeft geen enkel flauw benul over wat hun te wachten staat en dat is pas schrikwekkend!

We kunnen telkens onze gal hier spuwen maar hoe gaan we dit kunnen stoppen? Ik vrees dat dit helemaal niet kan gestopt worden omdat onze Heer een plan heeft en dit moet en zal uitgevoerd worden.

Eduard op 26-02-2018 09:37

En wanneer gaat iemand mij nou eens vertellen met welk Doel de hele bevolking hier islamitisch moet worden? (wel de complotten weglaten aub) Het is idd waar, zolang mijn koelkast nog gevult is en mijn BBQ nog lekker rookt, zal het mij allemaal een worst zijn! Zodra ze daar aan komen heb je aan mij een hele verkeerde! De wereld proberen te veranderen is een zinloze energie verkwisting! Ik zie mezelf meer als een spin. Niets doen, maar zodra ze in mijn domein stappen zal ik aanvallen!

Bob Fleumer op 26-02-2018 11:20

Waarom emigreren de organisatoren van de omvolking niet naar Afrika? Dan kunnen ze alvast ervaren hoe Europa er uit komt te zien als hun droom waarheid is geworden en dan blijven wij gespaard voor de islamitische ellende.

Shadow1100 op 26-02-2018 11:31

2010

Europese Resolutie 1743

waarmee in Europa de islam versterkt én de islamisering versneld wordt, heeft bijna geen Europeaan ooit gehoord. 1743-1: Radicalisering en terrorisme zijn het gevolg van uitsluiting, stigmatisering en discriminatie van moslims.

1743-2: Islamofobie is het gevolg van een verkeerd begrip van de islam. Nationale regeringen pakken islamofobie onvoldoende aan, wat rechts in de kaart speelt.

1743-3: De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting.

1743-9: Moslims moeten een speciale status krijgen en beschermd worden. Zij moeten daarvoor juridisch worden ondersteund om islamofobie te bestrijden.

1743-11: De islam is een religie van vrede.

1743-12: Haatzaaiende politieke partijen versterken de angst voor moslims door de islam te verbinden met geweld, waarmee een simplistische en negatieve voorstelling van zaken wordt gegeven. Deze politieke partijen moeten bestreden worden.

1743-13: Anti-islam partijen willen de vrijheid van godsdienst voor moslims inperken, wat onaanvaardbaar is. Zo heeft Zwitserland een minarettenverbod ingevoerd wat ongedaan gemaakt moet worden.

1743-14: Islamofobie moet uitgeroeid worden.

1743-16: Boerka’s mogen niet verboden worden.

1743-20: Stereotypen, misverstanden en angst m.b.t. de islam zijn typische symptomen van een wijdverbreid gebrek aan kennis van de islam onder niet-moslims, wat mensen vatbaar maakt voor islamofobie.

1743-21: Het onderwijs moet daarom meer én structurele aandacht geven aan de zegeningen van de islam en de gemeenschappelijke waarden die hij deelt met het judaïsme en het christendom. Universiteiten en hogescholen moeten islamitische studies aanbieden die onderschrijven dat de islam onze democratische waarden, mensenrechten en wetten respecteert.

1743-24: De EU moet meer samenwerken met islamitische organisaties uit moslimlanden om islamofobie te bestrijden en de islam te promoten.       

 

http://www.assembly.coe.int

Martin op 26-02-2018 11:38

Maar wat kunnen we nog doen.

Ik lees hier regelmatig dat "we" niks doen en verder slapen, dat is ook zeker waar maar wat kunnen we doen.

Zelf ben ik maar een kleine ondernemer, heb geen bakken met geld en geen "nuttige" contacten of lijntjes daar naar toe dus daar hoef ik het al niet van te hebben.

Er zouden tienduizenden mensen met mij mee moeten gaan naar Den Haag om in ieder geval wat gehoor te krijgen.

Als ik iedere schrijver hier zover krijg om mee te gaan, hoeveel gaan er dan daadwerkelijk mee?

Ik vrees dat we allemaal (mijzelf inclusief) wel een reden hebben om niet te gaan.

Onze overheden hebben dat heel slim geregeld: iedereen lekker druk houden en er voor zorgen dat men het allemaal nog "goed genoeg" heeft.

En via de media ieder andersdenkende als "dom, extreem rechts, islamofoob of nazi" te bestempelen.

De saamhorigheid verdwijnt dan vanzelf en op wat kleine clubjes na protesteert er niemand meer en kunnen ze mooi doorgaan met hun plannen.

Ook wij zouden zo'n klein niets zeggend clubje zijn die met een paar tientallen daar wat staan.

Nou, ik zie onze politici al langs lopen met een zelfvoldane grijns, denkend: daar staan weer wat van die zielige domme PVV stemmertjes....

Hoe anders zou dat zijn als we er wél met honderduizenden mensen zouden zijn.

Dát zou mooi zijn.

U zou via het internet een petitie kunnen starten met een duidelijke uitleg waar het om gaat en waartegen burgers dan protest in kunnen dienen. Als dit een groot bereik gaat krijgen dan kan het zijn dat ook de reguliere media daar aandacht aan gaat schenken. Mod.

anne op 26-02-2018 11:46

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/24/de-resolutie-van-verraad-deel-2/ 

Hier kunnen jullie lezen het ontstaan van de islamisering van Europa......alles met voorbedachte geraden......maar het belangrijkste....wanneer komen wij in opstand en gaan de daders van deze ellende straffen......

 

Anne: 2e  verzoek. uw naam is al in gebruik, gelieve een andere nicknaam te nemen. Mvg. Mod.

Shadow1100 op 26-02-2018 13:57

Geen complot theorie, maar officieel EU doel zoals beschreven in officiële EU-stukken in 2008.

 

Een blik op de EU stukken:

Legale migratie

11. is van mening dat legale migratie nog steeds noodzakelijk is om te voorzien in de behoeften van Europa op het gebied van demografie, de arbeidsmarkt en de benodigde vaardigheden en door de gevolgen van demografische krimp en vergrijzing voor de economie; zij levert tevens een bijdrage aan de ontwikkeling van derde landen, door de uitwisseling van kennis en know how en door middel van betalingen door migranten; roept op tot de tenuitvoerlegging van veilige systemen om deze overschrijvingen naar derde landen te vereenvoudigen;

12. is van mening dat reguliere migratie het alternatief moet vormen voor niet-reguliere immigratie, aangezien het een legale, veilige en georganiseerde toegangsweg tot de Europese Unie vormt;

13. roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;

De EU heeft voor u bedacht dat de EU 60 miljoen (il)legale migranten nodig heeft om de veroudering van de samenleving tegen te gaan. Nou, met succes, klaarblijkelijk, want de migranten komen binnen met miljoenen tegelijk. Deze EU afspraken verklaren direct waarom de EU geheel niets onderneemt tegen de illegale stromen en zich alleen inzet voor migranten en hen vooral een warm welkom wil heten.

 

https://langleveeuropa.nl/2016/05/gratis-woning-gratis-inboedel-en-gratis-studeren-wat-is-nl-toch-mooi/

 

Dit is geen incompetentie dus, van de EU, of een goed bedoelde verspreking van Merkel, of stompzinnig gedrag van Rutte, het is bewust zo gepland! Het is gepland gedrag dat al terug gaat tot ruim voor het Verdrag van Lissabon. De rode loper wordt uitgerold voor migranten, precies zoals gepland door de EU, en dan heb je het als burger uiteraard maar te accepteren en te betalen.

Qvic op 26-02-2018 15:07

Ik begrijp alleen het nut ervan niet, wat hebben die elite eraan dat Europa (de EU) een islamitische kalifaat wordt. De economie zal imploderen en in een totale chaos veranderen. De kans is dat de EU dan te maken krijgt om weggevaagd te worden door Rusland. Want die heeft al jaren verkondigd dat wanneer de islamieten het voor het zeggen krijgen in de EU. Met daarmee de kernwapens in de EU in handen krijgen. Dat Rusland dan preventief de EU zal bestoken met hun nucliair wapentuig. Dan wordt de EU van de kaart geveegd. Weg afzet gebied voor andere landen en zal het land voor de komende eeuwen niet meer bewoonbaar zijn. Of is dit juist de bedoeling van die elite om zo een groot deel van de wereldbevolking uit de weg te laten ruimen. Want volgens hen zouden er toch maar maximaal 500.000 mensen op de wereld mogen zijn.

Tom Hendrix op 26-02-2018 15:46

@Qvic: 15.07. uur. De door satan beïnvloede heersers der aarde, willen inderdaad maar maximaal 500 miljoen mensen op deze wereld toestaan. Tenminste dat is mijn bescheiden mening, na het lezen van vele artikelen op dit blog.

anne op 26-02-2018 16:15

Moderator.....U geeft aan dat ik mijn nicknaam moet veranderen en dat u mij al twee keer hebt gewaarschuwt.....ik heb heel lang niet meer gereageerd, maar ik weet zeker dat ik dit altijd onder anne heb gedaan.....ik heb tevens gelezen dat u dit bij anna, er blijken nu 2 Anna's te zijn en 1 Anne, Mod, ook hebt gezegd, maar wij zijn niet dezelfde persoon....ik wil graag onder anne blijven reageren....hoe lossen wij dit op.....Mvg anne

 

In de historie  staat dat u 3x gepost heeft, of u moet onder een ander IP posten. U vraagt om een oplossing. U kunt uzelf Anne 33 noemen zodat er geen verwarring ontstaat met de poster Anna.

Mod.

Jean op 26-02-2018 16:36

JP op 25-02-2018 14:43

Beste JP de 'bond zonder naam' zegt mij niets???

Ik pas enkel "logisch denken" toe.

Wat is 'de bond zonder naam'?

Jean op 26-02-2018 16:43

Tracht kalm te blijven alhoewel dat zeer moeilijk zal zijn:

In Brusselallabath liepen gisteren ± 10.000 burgers (linkse laffe verraders van eigen cultuur & beschaving) over straat om die vreemdelingen te knuffelen????

Waarom neemt geen enkele van die 10.000 één vreemdeling in huis?????

Peter Selie op 26-02-2018 16:50

Putin heeft een beging gemaakt met de ontzetting van Syrië door IS te verdrijven, in een oorlog die de H. Obama met steun van NAVO en instemming van de VN  en de EU is begonnen. Wat de schijnvertoningen van de Amerikanen, die echt niet van plan waren om  hun eigen creatie  IS aan te pakken en nog altijd niet, want ze voozien ze van het modernste oorlogstuig.Het is allemaal poppenkast, maar je zult er maar wonen want mensenlevens tellen voor Amerikanen evenmin als voor islamieten de VN of de EU.

Peter Selie

Bundy op 26-02-2018 17:06

@mientjei op 25-02-2018 17:18

De video is verwijderd , maar de tekst gelukkig niet .

Ben het volledig met je eens .

steady op 26-02-2018 18:52

fientje  maria

Zij hebben het niet door ?? denk het niet hoor

Even intikken: "merkel-clinton -jerry lee lowis-en andere succes nummers"

vb:  hillery clinton shape shifter en goed kijken he

laat ons iets weten

Shalom

Nieuw Begin op 27-02-2018 12:46

IS is overl IN EU:

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/ex-gevangene-“let-op-europa-is-is-overal”/ar-BBJB72R?li=BBoPJKK&ocid=mailsignout

Nieuw Begin op 27-02-2018 12:50

Erdogan's waanzin:

begint sterk op Nebuchadnezar te lijken; zal Erdogan spoedig ook gras eten of doet hij het dat al?  Het lijkt er zeer sterk op:'geloofswaanzin-gras':

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1723091/erdogan-looft-martelares-5

Nieuw Begin op 27-02-2018 12:55

"Rechter' verhindert dat Turkse uitkeringstrekkers worden aangepakt ivm belastingfraude buitenlands bezit:

https://www.elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/02/rechter-voorkomt-effectieve-aanpak-van-turkse-uitkeringsfraudeurs-589661/

Salig Knijntje op 28-02-2018 16:34

Willy, we hopen maar op een serieuze versmelting uit vriendschap, want is dat niet wat ieder mens ten diepste wil? Die mensen zijn vanaf hun jeugd wreed gehersenspoeld  en zijn eigenlijk zelf dood ongelukkig. Maar ze weten niet beter helaas. Misschien krijgen ze behoefte aan vrij denken, wat zal hun dat een opluchting geven. Dat wanneer ze allah de rug toekeren ze beseffen dat er ruimte in hun geest komt. Ik gun het ze van harte.

Jo op 08-03-2018 09:59

De opzet van het establishment, het politbureau van de EU is d.m.v. massa immigratie van islamitische Arabieren, Turken, negers enz. die door hun islamitische ideologie onze maatschappij op Christeljke grondslag haten en er niet aan deel nemen, en weigeren te werken voor ongelovigen, behalve er van te profiteren - een half miljoen zit in de bijstand - een totale chaos te creëren, zodat de deelnemende landen van EU op zeker moment, en dat komt sneller dan u denkt, de noodtoestand uitroepen en de parlementen naar huis sturen, en het politbureau van de EU de macht grijpt en daarmee haar dictatuur vestigt.

Wij kunnen dit niet tegenhouden - ik ben geen fatalist, wat een islamiet wel is - maar het staat beschreven in de Bijbel, met name in het hoofdstuk Openbaring van Jezus Christus aan Johannes.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld