Headlines









































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Oprichter hulporganisatie migranten: Ik zat fout met open grenzen en ga emigreren

‘Moslimvluchtelingen zijn van kinds af aan gehersenspoeld door islam, en zijn absoluut niet van plan om onze waarden te accepteren’ – ‘Immigratie zoveel moslims is existentiële bedreiging voor onze manier van leven’

 
Sommige van deze zo naïeve ‘refugees welcome’ activisten beginnen spijt te krijgen. (Afbeelding: Getty Images (2)).

Rebecca Sommer richtte in 2012 de Werkgroep Asiel & Mensenrechten op, bedoeld om vluchtelingen te helpen. Ze was dan ook erg blij met het openen van de grenzen in 2015 voor een enorme stroom moslimmigranten, maar heeft daar nu spijt van, en gaat zelfs naar Polen emigreren ‘omdat Duitsland verloren is’. (UPDATE 18.35, zie onderaan) 

‘Ik wilde toen iedereen helpen, en geloofde echt dat al deze mensen voor de hel wegvluchtten, en vreselijk in nood zaten,’ aldus Sommer in een interview met het Poolse weekblad Do Rzecy. Samen met 300 vrijwilligers begon ze met het geven van Duitse taallessen aan de nieuwkomers, met de bedoeling ze te helpen te integreren.

Aanvankelijk hoopte ze dat ‘hun middeleeuwse ideeën in de loop van de tijd zouden veranderen’, maar al snel realiseerde ze zich dat ‘moslimvluchtelingen zijn opgegroeid met waarden die totaal anders zijn. Ze zijn van kinds af aan gehersenspoeld en geïndoctrineerd door islam, en zijn absoluut niet van plan onze waarden te accepteren.’

‘Immigratie moslims existentiële bedreiging’

Ze ontdekte dat migranten ‘vinden dat wij ongelovigen zijn, en met minachting en arrogantie naar ons kijken.’ Moslims die ze wilde helpen, scholden haar uit voor ‘die stomme Duitse hoer’ en vielen haar al vijf keer aan. Ook haar vrijwilligers kregen het nodige te verwerken, waardoor sommigen er inmiddels mee gestopt zijn.

Sommer geeft nu toe dat ze het ondanks haar goede bedoelingen totaal bij het verkeerde eind had, en dat de immigratie van zoveel moslims een existentiële bedreiging vormt voor de Duitse manier van leven. Door familie hereniging, waar alle migranten recht op hebben, zal dit probleem snel nog veel groter worden.

‘Als Polen en Hongarije op dit punt niet toegeven, zouden jullie landen kunnen worden waar sommige Duitsers en Fransen naartoe zullen vluchten,’ vervolgde ze. ‘Jullie kunnen in Europa eilanden van stabiliteit worden.’

Ministerie erkent verband migranten en explosief stijgende criminaliteit

De enorme golf aanrandingen, verkrachtingen en andere misdaden die Duitsland dankzij migranten overspoelt –volgens de officiële politiestatistieken werd in 2016 in Berlijn al ruim de helft van alle misdrijven door migranten gepleegd-, heeft tot een run op allerlei alarmapparaten geleid, waaronder zelfs een joggingbroek die voorzien is van een ingebouwde knop die na indrukken een zeer luid alarmsignaal afgeeft.

Het ministerie van Familiezaken erkende laatst dat er een direct verband is tussen de massale binnenkomst van migranten en de pijlsnel stijgende criminaliteit.

‘Voor Duitsland is het te laat’

De vluchtelingenwerker waarschuwt dat Duitsland door de geplande gezins- en familiehereniging volledig overspoeld zal worden, en dat de politieke islam, die nu al steeds meer invloed krijgt op scholen, in politieke partijen, de overheid en de politie, op den duur de dominante kracht zal worden (zoals dat in bijna alle landen gebeurt waar de islam met een grote groep volgelingen een voet tussen de deur krijgt). Dat betekent het definitieve einde van onze vrijheid, democratie, stabiliteit en ook welvaart.

Het vierde kabinet Merkel, dat nu zo goed als beklonken is, gaat jaarlijks honderdduizenden moslims toelaten, waardoor het land al op korte termijn totaal zal veranderen. ‘Voor Duitsland is het te laat,’ is dan ook Sommers sombere conclusie.


Xander

(1) Paul Joseph Watson via Infowars
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

* Update 18.35: Rebecca Sommer (als ze het inderdaad zelf is) zou hebben gereageerd dat het om nepnieuws gaat. Het interview met haar staat echter in het weekblad Do Rzeczy, zeg maar de Poolse versie van Elsevier. De kans is dus aanwezig dat Sommer door de Duitse autoriteiten werd gedwongen om haar woorden in te trekken, op straffe van arrestatie en gevangenisstraf. Ze zou niet de eerste zijn die door het Duitse staatscensuur team op de korrel wordt genomen, zoals veel van onze lezers weten.

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Tom Hendrix op 07-02-2018 14:29

Eens met het artikel.  Ik vind het echter laf, dat mevrouw Sommer, er nu van tussen gaat, terwijl ze eerst de invasie van moslims, en heel Afrika had gesteund. Maar goed; ik wil niet haatdragend zijn; en zeg dus maar: " beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald".

Qromwel op 07-02-2018 14:33

Dat heb je met berouw, het komt altijd na de zonde. 

Wim op 07-02-2018 14:38

Twitter account van Rebecca Sommer 

I am Rebecca Sommer, this article is spreading FAKE NEWS, and I request the author to remove this nonsense about me.

Staat onderaan artikel op website Paul Joseph Watson.

Iron Maiden op 07-02-2018 14:41

Sorry Xander, maar is onderstaande echt? 

https://arbeitsgruppefluchtundmenschenrechte.wordpress.com/2018/02/06/rechte-hetzseiten-verbreiten-fake-news-ueber-rebecca-sommer-sputnick-diversitymachtfrei-opposition24-com/

 

We gaan dit onderzoeken Iron Maiden. Mod.

Gerard op 07-02-2018 14:42

Spijt is verstand dat te laat komt. Nadat zij éérst werelddelen en vele mensenlevens voor altijd doelbewust kapot hebben gemaakt, kijken ze weer onschuldig en zeggen: "Ich haab' es nicht gewusst." Jammer dat dit verderfelijke soort hier op Aarde in 99,9 % van de gevallen hun straffen ontloopt. U moet eens een Euro stelen van uw baas of onbewust 4 km. te snel rijden... De rest hoef ik niet te schrijven.

ohje op 07-02-2018 14:45

Eerst de ellende brengen en dan wegrennen.

Leuk

Klaas Dijkstra op 07-02-2018 15:00

Als dit werkeljk waar is wat de ex-activist shrijft, dan moet dit zeer negatieve en tegelijkertijd alarmerende artikel ons Nederland en de hele EU met grote spoed leiden naar volks-eenheid en alle zeilen bijzetten.

Alle politieke geplande idioterie en psygopatische beslissingen m.b.t. de zogenaamde vluchtelingenstroom onmiddelijk stoppen en er voor gaan, zodat er grootse maatregelen genomen kunnen worden!

Ik mag hier geen oproep doen, maar een normaal denkend mens heeft maar een half woord nodig.

Het is volgens mij voor deze ex-activist het beste dat men in Polen nooit achter haar ware indenditeit en ex-bedoelingen komt, want dan kon het volgens mijn conclusie wel is heel slecht met haar aflopen....

Dit is uiteraard ook van toepassing voor alle activisten die nu nog in hun eigen gecreëerde fantasiewereldje leven, maar als men in de nabije toekomst tot inkeer komt en ontdekt hoe ze jarenlang belogen en bedrogen zijn/worden en hulp verwachten van de medemens die alles vanaf het begin heeft meegemaakt en steed heeft gewaarschuwd, is mijn bovenstaande conclusie ook van toepassing! 

Doordenker op 07-02-2018 15:20
Verzen uit de Koran die terroristen inspireren...
 
Koran 2:191  Doodt de ongelovigen waar je ze ook aantreft
Koran 3:28    Moslims mogen geen vriendschap sluiten met ongelovigen
Koran 3:85    Geen enkele andere religie dan Islam is acceptabel
Koran 5:33    Vermink en krusig ongelovigen als ze moslims bekritiseren
Koran 8:12    Terroriseer en onthoofdt al diegenen die in andere geschriften geloven dan de Koran
Koran 8:60    Moslims moeten alle wapens verzamelen om ongelovigen te terroriseren
Koran 8:65    De ongelovigen zijn dom; spoor moslims aan om hen te bevechten
Koran 9:5      Als je de kans ziet, doodt dan ongelovigen waar je ze ook te pakken krijgt
Koran 9:30    Joden en Christenen zijn pervers, bevecht hen
Koran 9:123  Voer strijd met de ongelovigen die in uw buurt wonen
Koran 22:19  Straf de ongelovigen met kledingstukken van vuur, gehaakte ijzeren staven, kokend water; smelt hun huid en hun buiken 
Koran 47:4    Verlang niet naar vrede met de ongelovigen, onthoofdt hen als je ze te pakken krijgt.          
 
Als we de tekst van deze ‘haatverzen’ in de Koran eens zouden omkeren, dan zou het linkse politiek-correcte kot wellicht te klein zijn:
  • Doodt moslims waar je ze ook aantreft
  • Niet-moslims mogen geen vriendschap sluiten met moslims
  • Alle religies behalve de Islam zijn aanvaardbaar
  • Vermink en kruisig moslims als ze niet-moslims bekritiseren
  • Terroriseer en onthoofdt al diegenen die de Koran geloven
  • Niet-moslims moeten alle wapens verzamelen om moslims te terroriseren 
  • Moslims zijn dom; spoor niet-moslims aan om hen te bevechten
  • Als de kans zich voordoet, doodt dan moslims waar je ze ook te pakken krijgt
  • Moslims zijn pervers, bevecht hen
  • Voer strijd met de moslims die in uw buurt wonen
  • Straf de moslims met kledingstukken van vuur, gehaakte ijzeren staven, kokend water; smelt hun huid en hun buiken
  • Verlang niet naar vrede met moslims, onthoofdt hen als je ze te pakken krijgt.
willy op 07-02-2018 15:24

De moslimcultuur zal nooit onze waarden erkennen zo zit de godsdienst islam niet in elkaar ze ijveren naar wereldheerschappij! Ik ben blij dat sommige transhumanisten dat gaan inzien en dat ze zien en ervaren dat we hiermee de verkeerde kant uit gaan,maar daar mag niet over geschreven, gesproken worden. De islamisering van Europa zal de vrede in gevaar brengen. En nog wil de EU uitbreiden er zouden nog veel Oostbloklanden bijkomen het heropleven van het Romeinse rijk. shalom

JP op 07-02-2018 15:32

Het zou Rebecca Somer sieren om het het probleem wat zij mede veroorzaakt heeft, helpt op te lossen i.p.v. te vluchten. Het is te hopen dat door Trump's executive order, George Soros met zijn open grenzen beleid gestopt wordt en al zijn gelden ontnomen en van al zijn organisaties. En George Soros zou evenals de Clinton's en handlangers veroordeeld moeten worden voor al hun misdaden. In Amerika wordt er gelukkig werk van gemaakt en ik hoop dat dit in Europa novolging gaat krijgen. Ik wens iedereen een betere wereld in eigen land met eigen cultuur.   

wendy op 07-02-2018 15:44

Bedankt Rebecca, eerst dankzij jouw naieve instelling, bijdragen aan de komst van deze middeleeuwse cultuur en vervolgens zelf vluchten om ons in de door de sheeple gecreerde moslim hel te laten creperen. Deze mensen zouden een verbod moeten krijgen om te emigreren. Ze wilde ons toch niet geloven? Wij mochten toch niet discrimeren en kortzichtig zijn? 

Tom Hendrix op 07-02-2018 16:41

@Doordenker: 15.20. uur. Klopt. Zo steekt de islam in elkaar. Maar buiten de PVV en de SGP, vinden alle partijen in Nederland, het "een strak plan", om de moslims massaal toe te laten, en te pamperen.

Gerard op 07-02-2018 16:48

@ Doordenker op 07-02-2018 15:20 Zeer goed! Om door te zenden!!

Willem op 07-02-2018 17:03

Heel goed gedaan Doordenker. Het wordt tijd om de omgekeerde/spiegel koran te schrijven en uit te brengen, bv. als 'het echte Europeese/Westerse overlevings manifest' o.i.d. En het in alle Westerse landen in alle steden op grote schermen met avond verlichting te laten zien. Misschien wordt men dan wakker. Ik ben hoopvol, de 120 beweging is er nu ook ineens.

Cefas op 07-02-2018 17:09

Als de werkelijkheid van illegale massa-moslim-immigratie het nieuws hierover inhaalt, staat Duitsland op instorten, moreel,economisch en financieel. Dat is het gevolg van buitenpropotionele en grensoverschrijdende tolerantie tenkoste van de oorspronkelijke bevolking. Staat de rest van Europa dit ook te wachten?

Klaas op 07-02-2018 17:28

Ik geloof er niets van dat zij vrijwillig les heeft gegeven. Al het taalonderwijs

ook in nederland wordt goed betaald. Opnieuw een hypocriet die nu krodillentranen huilt.

Lars030 op 07-02-2018 18:02

@Wim op 07-02-2018 14:38 en @Iron Maiden op 07-02-2018 14:41 => Het verbaast mij al niet eens meer dat politiek correcten er alles aan doen om dit bericht van Infowars te bestempelen als fake nieuws. Kijk je mee, Kafka Orwellgren? En ook: al zou deze uitspraak van Rebecca Sommer onwaar zijn, dan nog klopt de rest van het artikel als een zwerende vinger!

Br@m op 07-02-2018 18:19

Of het verhaal over Rebecca Sommer op waarheid berust is niet echt van belang. Mij lijkt wel dat velen die in de asielzoeker "industrie" werken steeds meer beseffen dat ze verkeerd bezig zijn. Maar om geen gezichtsverlies te lijden zullen ze dat nooit toegeven. Ook verdienen velen een dik belegde boterham aan diezelfde industrie, die kijken wel uit om hun goede broodwinning op te geven. Asielzoekers zijn voor velen gewoonweg goede handel. En wat betreft emigreren naar Polen of Hongarije ?! Hoe kunnen gewone burgers zonder een rooie cent gaan emigreren ?! Wij krijgen daar geen huis, uitkering, gratis zorg etc. Voor onze kinderen en kleinkinderen wordt het afzien en daar kunnen wij niets aan veranderen ook al stem je op de juiste partijen. En degenen die het wél kunnen doen het niet, die denken alléén aan hun "prachtige" carrière, verder nergens aan, hoe egoïstisch kan men zijn !  

.

steady op 07-02-2018 18:42

steady tom hendricks

Ik ken er zoveel die "iets" in gang zetten en dan als eerste op de vlucht gaan.

Zij is er toch voor betaald he.

De eersten krijgen altijd de beschikbare plaatsen in hun nieuw land

Als de toestroom te groot wordt, dan zal zij weer op de barrikaden staan,

maar nu om ons tegen te houden, want te veel is te veel he

Arafat in het openbaar in Bethlegem: "Wij kennen slechts één woord jihad-jihad-jihad.

en wie dat niet bevalt, kan het water van de dode zee of van de zee van gaza gaan drinken. Hallo!!

Ik zal hen gek maken, het zal niet tijdens mijn leven gebeuren,

maar je zult de Israelis zien wegvluchten uit Palestina

Heb een beetje geduld. Wel ik zit er op te wachten ja onnozel ventje

Nog iets: De gaza strook is niet bezet Er lopen géén-nul- militairen rond in gaza

en er wonen O joden.

Hoe komt het dat de grens met Egypte minder open is dan de grens met Israel

De gazastrook wordt bestuurd door de fameuze Hamas, en niet door israel

Het is waar dat de palestijnen behoorlijk worden onderdrukt,

maar dat is door hun eigen palestijnse bestuur en niet door israel

Die sommers daar verplichten om tussen haar geredde moslims te wonen

zij zal rap weten hoe zij hun redder en mass zullen integreren bij hen

Succes fraulein

Morgen in jeruzalem

van buiten op 07-02-2018 19:17

Beste doordenker als je gelovig bent en dat geld ook voor de andere lezers met hun geloof.

Spreekt dan Psalm 91 luid uit, en elke regel die begint moet je met Ik of Mij uit spreken ,dat is jou eed voor de Heer, en ben je ook een soldaat van de Heer.

Onze Paus heeft ook zijn eed moeten afleggen als jesuiet, en is nog geweldadiger als Psalm 91. De Paus is voor mij gevoel , een luis in de pels ,zoek maar naar de betekenissen daarvan.

Ik zelf ben ook gelovig, maar niet voor het huis in Rome, dat wordt al tientallen jaren bewoond door Satan.

misschien klink het hard en halen jullie het nieuwe testament er bij, maar Jesus zij dikwijls tijdens preken als men een weerwoord tegen hem had, Leef de wetten van Mozes na, dat staat ook in het nieuwe testament, een lezer die dit leest en wat die wetten zijn moet eens achter zijn oren krabben.

Als het kwade ons benaderd zal ik ook een soldaat voor de Heer zijn, ik weet wat mijn reis zal zijn als mijn geest hier niet meer is.

En wat ik als laatste wil zeggen of het nu van links of rechts en midden mag zijn in politieke begrippen, ook het kwaad is daar verstrengelt 

Tom Hendrix op 07-02-2018 19:35

Helemaal eens met uw up-date, moderator. En als het aan madam Orwellgren(ollogren D66) zou liggen, hadden we nu al censuur gehad.

Ken op 07-02-2018 20:08

Als dit waar is....laf mens. Ik weet uit ondervinding daar ik dagelijks in contact kom met zulke gelovigen dat deze zich Nooit zullen integreren. Zal er ooit een opkomst komen van de Europese bevolking? Ik betwijfel het. De Europese bevolking is danig gehersenspoeld om politiek correct te zijn dat men steeds denkt dat het hun fout is dat de moslims zich zo voelen.

Veel Europeanen, en dan spreek ik voornamelijk over Belgie en Nederland, zijn ingesteld als volgt: Zolang men mij maar gerust laat en ik mijn social media en bedrijfswagen maar heb.

Helaas denken deze mensen niet aan de toekomst van hun kinderen en hunzelve.

Ik kan moeilijk geloven dat iedereen zomaar akkoord gaat met het verwerpen van cultuur, religie, traditie en eigen land. Onlangs heb ik ergens gelezen dat de rechtse partijen volop in opkomst zijn door de zogenaamde vluchtelingencrisis...Hoe komt dan dat tijdens verkiezingen telkens de linkse partijen winnen? Recent nog in Duitsland, AfD had enorm veel stemmen dus wat doet men? Men gaat een coalitie aan om deze buitenspel te zetten. Dit is Geen democratie en ik versta nog minder dat de Duitse bevolking dit zomaar laat gebeuren.

Dan Frankrijk...amper 20 procent zou nog achter de huidige president staan...tja jongens, de kans op verandering hebben jullie laten schieten of zijn deze verkiezingen ook gemanipuleerd?

Aan elke Europeaan: Wordt wakker voor het te laat is! Ik vrees op deze moment dat het kalf reeds voor 3/4de verdronken is maar het is nog steeds te redden als er een radicale ommezwaai komt. Helaas moeten we van onze politici niets verwachten.

Ik stel al mijn hoop op onze Heer en bid dagelijks voor onze toekomst...

Lysamarie op 07-02-2018 21:20

Ook Rebecca zal ongetwijfeld tot één van de door SOROS gefinanceerde groep behoren. De hele migratie is een goed doordacht en goed geoorganiseerde beweging die van A-Z is doorgewerkt. Het is geen toeval dat wanneer in 2015 via Hongarije de in dure merkkleding, en in het bezit van de duurste soort smart telefoons de grenzen hebben bestormd, waren al de talrijke hulpkantoren te vinden,  uitgerust met advocaten die de migranten gingen begeleiden, voorzien hen van alle mogelijke adviezen, o.a. hoe zij de wetten van de desbetreffende landen konden omzeilen. De ongeveer 80% migranten jongeren/mannen marcheerden als opgeleide militairen, die langs hun marcheerroutel de bewones (toen al) bedreigden met het ons bekende teken van onthoofding als zij zich niet tot moslim zouden bekeren. Deze houding wordt steeds erger, naarmate zij zich langer op ons grondgebied bevinden worden met de dag veeleisender. Als wij wachten dat president Trump ons zal helpen denk ik dat wij van de koude kermis thuiskomen, omdat de hele migratiecrisis al zulke vormen heeft angenomen, nu de ENSZ zich op wereldniveau ook mee gaat bemoeien.  Het is een verlengstuk van datgene dat Brussel, Frau Merkel en Soros, hebben besloten  om Europa met Migranten te laten overspoelen. Hier speelt gen rol meer of zij echte vluchtelingen of gewoon eeconomische migranten zijn en zijn absoluut niet van plan om de grenzen te beschermen, maar erder de migratie te legaliseren. Als het met deze vaart doorgaat, binnen afzienbare tijd wordt het onomkeerbaar en voor ons,  die Europa hebben opgebouwd zal niets anders overblijven dan in een donkere hoek onze wonden likken.

van buiten op 07-02-2018 21:28

                                                                              Psalm 91

1 Als ik bescherming zoekt bij de allerhoogste God, ben ik helemaal veilig.

2 Ik zeg tegen de Heer. bij u ben ik zo veilig als in een burcht,U bent mijn God. Ik vertrouw op U.

3 Want hij redt mij uit de vallen die de duivel voor mij opzet, en hij redt mij van dodelijke ziektes.

4 Hij beschermt mij onder zijn vleugels, bij hem ben ik veilig, zijn trouw beschermt mij als een schild en pantser.

5 ik hoef niet bang te zijn, niet voor gevaren die mij s nachts bedreigen, niet voor pijlen die overdag op mij afgeschoten worden.

6 Niet voor ziekte die in het donker op mij loert, niet voor de dood die mij midden overdag aanvalt.

7 Al sterven de mensen om mij heen bij duizenden of tienduizenden, mij zal niets overkomen.

8 ik zal alleen zien hoe het afloopt met de mensen die zich niets van god hebben aangetrokken.

9 Bij u heer, ben ik veilig, u de allerhoogste,bent mijn beschermer.

10 Geen ramp zal mij overkomen geen ziekte zal mijn huis binnendringen.

11 Want hij zal zijn engelen bevelen dat ze mij moeten beschermen, waar je ook gaat.

12 Ze zullen mij op hun handen dragen zodat ik mijn voeten niet zal stoten.

13 Leeuwen en adders zal ik onder mijn voeten vertrappen.

14 De heer zegt, Omdat hij veel van mij houdt, zal hij mij redden en beschermen want hij kent mij.

15 als ik de heer om hulp roept dat ik in moeilijkheden en gevaar ben zal hij bij mij zijn en begeleiden.

16 De heer zal mij redden en goed voor mij zijn en een lang leven geven.

Aanvuling op mijn eerdere reactie.

Bambi op 07-02-2018 22:13

Dat ze die allemaal eens naar pluto sturen

Michaël ;-{> op 07-02-2018 22:58

@ van buiten op 07-02-2018 21:28

Amen

Lysamarier op 07-02-2018 23:31

Het buiten speel zetten van de PVV gebeurde toch ook in Nederland? En waarom de linkse partijen altijd winnen? Waarom willen zij dat er steeds meer migranten onze landen/continens binnenkomen? Juist. Om door hun stemmen de macht te kunnen behouden. In Brussel bevinden rond 225 parlamentsleden die op één of andere manier met Soros zijn verbonden en die strooit met zijn miljarden om de migratie in Europa te bevoorderen. Nu gaat het niet meer om het individu, maar om de massabewoners van de aarde. Het doel is om  allerlei rassen door elkaar te mengen, iedere migrant het zelfde recht toekennen en dat zij zich zonder enige sanctie vrij kunnen bewegen, de nationale identiteit van de volkeren en de grenzen tussen de landen wegvagen. De kruizen in Europa zijn nu al aan het verdwijnen, in de scholen wordt langzamerhand het varkensvlees verboden, waar de leraren  onze kinderen lessen van de Koran geven, het bedrijfsleven vervangt logo's in kindersokken, of winkels toucheren het kruis weg van (kerk) afbeeldingen op voedingsmiddelen.  En ik kon nog urenlang doorgaan met het opnoemen van alle veranderingen ten gunste van de door Merkel uitgenodigde gelukzoekers, want oh wee, er zwaait wat als wij ze met ons cultuur beledigen....  En wij als lammen laten ons alles voorschrijven en opleggen.

mientjei op 08-02-2018 00:10

@Ken 20. 08     misschien wordt het tijd dat we    hen     eens als ongelovigen gaan bestempelen

bozeoudeman op 08-02-2018 08:32

Ze heeft er genoeg aan verdiend en nu verlaat ze als eerste  het bekende schip., net als eens de familie Rothschild?

Ken op 08-02-2018 10:20

@Mientje 00:10 De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het kotsbeu ben dat we zo behandeld worden. Bij mij persoonlijk borrelt er al woede op als ik nog maar moslims zie. Dat volk wekt bij mij agressie op. Nogmaals ik kom dagelijks in contact met allerlei culturen/bevolkingen door mijn job en er is maar een volk waar ik elke keer last mee heb en dat zijn de moslims. Liegen, liegen en nog eens liegen, maarja dat is toegelaten door hun geloof om te liegen tegen ongelovigen.

Onlangs nog heb ik een 23jarige vrouw van Somalische afkomst bij me gehad. Ze werkte in een vluchtelingencentrum en heeft al dik spijt dat ze dit had aangenomen. De islam heeft ze afgezworen en toen ik vroeg waarom antwoordde ze dat het een geweldadige religie is waarin vrouwen onderdrukt worden. Zelf is ze een aantal keer van huis weggelopen waarna haar broer met vrienden haar gaan zoeken zijn. Ze is door haar eigen broer de wagen ingesleurd en heeft klappen gekregen, bont en blauw geslagen en haar neus gebroken. De tranen stonden in haar ogen toen ze het mij vertelde...Nu elke keer ik haar zie komt ze een praatje maken en het is prachtig om te zien...ze praat vloeiend Nederlands en voor mij dan ook echt Belg, haar kledij is Westers en ze wilt haar opleiding voor economie terug hervatten. Zulke mensen krijgen alle steun van mij.

Ik hoop dat de Heer onze gebeden hoort en ons bevrijd van deze monsters. Laat ons allen bidden en onze hoop stellen op Heere Jezus

M. Minderman op 08-02-2018 10:21

'heeft tot een run op allerlei alarmapparaten geleid,..' 

Nonsens, het heeft tot een run op pepperspray en pepperspray pistolen- en revolvers geleid. Zoals ik zelf heb kunnen constateren. Ook vele Nederlanders met mij waren zich aan het bevoorraden.

rescue op 08-02-2018 11:19

Gelukkig gaat het nu beter, met de CU in de regering. En orgaandonatie als je per ongeluk opgeblazen wordt.

Benny op 08-02-2018 13:41

Ja beste Doordenker 7 - 2 -2018 om 15.20

Ja 100% mee eens Het is het ,,geloof?,,door satan ingegeven

Lodewijk op 08-02-2018 20:15

Dat het Coudenhoven-Kalergi plan echt bestaat blijkt uit dit boek. In 1 minuut en 10 seconden:

"Duitse veteraan analyseert boek gesteund door Angela Merkel - Visies 2015"

"German veteran analyses book endorsed by Angela Merkel - "Visions 2050"." https://www.youtube.com/watch?v=yhI1VRKMmbY&feature=youtu.be

De Coudenhoven-Kalergi prijs bestaat ook. O.a. Merkel kregen hem evenals Rompuy. Als voorbeeld voor die laatstgenoemde, zo staat het er op de website van de Europese Commissie:

http://europa.eu/rapid/press-release_PRES-12-476_en.htm

Lodewijk op 08-02-2018 20:37

Die eerste link leidt naar een fout pagina van Xander. Iets technisch lijkt me. 

Maar dat clipje is ook te zien door dit in de zoekbalk van YouTube te plakken:

German veteran analyses book endorsed by Angela Merkel - "Visions 2050"

https://www.youtube.com/watch?v=yhI1VRKMmbY

 

Voor u aangepast. Mod.

Lodewijk op 08-02-2018 20:39

PS:

Die link kan uiteraard ook even gekopieerd worden en dan in de algemene zoekbalk geplakt.

Lodewijk op 08-02-2018 22:54

Dank beste Mod.

Tot uw dienst Lodewijk. Mod. 

B.E. Parker op 09-02-2018 11:03

Met

Ons

Samen

Leven

Is

Moeilijk

Its-me op 09-02-2018 19:15

Jullie mannier van leven is alcohol drinken en onwettig seks hebben. Die moslims zijn nodig om jullie christelijk geloof te onderwijzen. Want daar hebben jullie kenbaar niks van begrepen.

Michaël ;-{> op 09-02-2018 20:15

@ Its-me op 09-02-2018 19:15

Het duurde even voordat ik uitgelachen was om uw plempsel. Ik zeg: Ga vooral door met voor 'uwzelf' te spreken!

ps Hoe heet diegene ook al weer, die alles 180 graden omdraaid?

mientjei op 10-02-2018 01:20

@ its me19.15    ga uw mond uitspoelen met zeep       kijk naar mohammed    kijk naar Jezus

De moslims willen geen afbeeldingen zien van  mohammed     hoe zou dat nou komen ?

Oma op 19-02-2018 16:39

@its-me: veeg es voor je eigen deur,...moslims mogen helemaal geen alcohol drinken maar in het geniep zuipen ze zich in coma. En over onwettige seks? Eerst eens beginnen met hun vuile poten van kinderen af te blijven naar voorbeeld van hun pedofiele profeet en inteelt stoppen want dat vernietigt de rest van de weinige genen en IQ dat nog overblijft na eeuwen...(ex)christenen hebben geen lessen te krijgen van geïndoctrineerden, zij hebben het bedrog van hun 'kerk' al lang doorzien en zullen pertinent het juk van een nog veel ergere doctrine, islam, blijven weigeren. Wie aan onze vrijheid waagt te raken zal verjaagd worden, zo simpel zal dat zijn.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld