Headlines
























































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Verkiezingen Italië: Oppositieleider belooft half miljoen migranten het land uit te zetten

Franse president Macron erkent dat het Franse volk in een referendum uit de EU zou stappen

Matteo Salvini (Afbeelding: Salviniofficial, Facebook).

In Italië is het anti-immigratie en anti-EU sentiment groter dan waar ook in West Europa, reden waarom de globalisten in Brussel de Italiaanse verkiezingen op 4 maart met de nodige spanning afwachten. Matteo Salvini is de leider van de rechtse oppositiepartij Lega Nord, en belooft dat als hij premier wordt, hij ‘de rotzooi’ in Italië gaat opruimen door een half miljoen migranten het land uit te zetten, ieder jaar 100.000.

 

‘Italianen Eerst’ is de verkiezingsslogan van Lega Nord, waarmee Salvini hoopt hoge ogen te gooien bij de kiezers, waarvan er velen de enorme problemen die de vele migranten uit Afrika veroorzaken, spuugzat zijn.

‘In Italië zijn er veel te veel illegale migranten die er een zootje van maken,’ aldus Salvini, die mikt op een rechtse coalitie met Silvio Berlusconi’s Forza Italia. ‘Sommigen gebruiken vliegtuigen om migranten naar Italië te halen. Ik zou ze juist gebruiken om ze weer terug te brengen.’

Salvini, wiens partij volgens peilingen op zo’n 13% van de stemmen kan rekenen, belooft de kiezer dat hij als premier ieder jaar 100.000 migranten het land zal uitzetten, oplopend tot een half miljoen als hij zijn regeerperiode kan afmaken (wat in Italië zelden het geval is). Dat betekent dat het leeuwendeel van de huidige 600.000 migranten in het land gedwongen zullen moeten vertrekken.

Italiaanse volk is ‘verraden’; ‘Italië Eerst’

Zijn politieke opponenten zijn volgens hem schuldig aan ‘het verraden’ van het Italiaanse volk, ook omdat ze Italiaanse bedrijven aan buitenlandse multinationals hebben verkocht. ‘Het centrum-rechtse programma bevat de herziening van de Europese verdragen,’ merkte hij op. De principes van de Italiaanse ‘grondwet komen vóór die van Brussel en Berlijn. Ik heb de plicht om deze regels te veranderen, want mijn land komt eerst.’

Salvini hoopt met zijn variant van ‘America First’ het succes te herhalen van de Amerikaanse president Donald Trump, die eveneens werd gekozen vanwege de grote zorgen die steeds meer mensen hebben over de globalisering, massale immigratie, groeiende criminaliteit en de islam. (1)

Globalisten blijven zich niets aantrekken van het volk

Tijdens het World Economic Forum in Davos trok de globalistische Nieuwe Wereld Orde elite zich wederom helemaal niets aan van wat een ruime meerderheid van de Europeanen wil, namelijk hun grenzen en landen, en daarmee hun samenlevingen, behouden en beschermen.

De Duitse bondskanselier Angela Merkel noemde het opkomende nationalisme en ‘populisme’ zelfs ‘vergif’, en dat terwijl ze zelf als een arrogante en autoritaire dictator over haar land heerst, en zelfs zonder instemming van het parlement ingrijpende besluiten nam, zoals de grenzen openen voor miljoenen moslimmigranten, die een ware criminaliteitsexplosie hebben veroorzaakt. (2)

President Macron: Franse volk zou voor uittreding uit EU stemmen

De links-liberale Franse president Emanuel Macron gaf tijdens een TV interview toe dat als het Franse volk de kans had zich in een referendum uit te spreken, een meerderheid voor uittreding uit de EU zou kiezen, oftewel een ‘Frexit’. Volgens Macron zijn de middenklasse, de arbeidersklasse en de ouderen de afgelopen decennia de grote verliezers van de globalisering geworden, en hebben zij in Groot Brittannië voor een meerderheid voor het ‘Brexit’ gezorgd.

Veel Fransen reageerden op Twitter dat Macron hier in feite toegaf dat hij ‘niet naar zijn eigen volk luistert’, omdat de president weigert om zo’n referendum te houden. (3)


Xander

(1) Russia Today
(2) Infowars
(3) Express

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Hans op 25-01-2018 17:15

Denk dat alle mooie plannen nooit tot uitvoer zullen komen in Italië , via slinkse wegen en fraude zal er wel weer een meerderheid met ( Groen) Links komen. En een premier die niet naar het volk luistert? Die hebben wij hier al jaren en niemand meer die hier van op kijkt. Brussel zal nooit toelaten dat hun mooie plan wordt verstoord en zal alle middelen gebruiken om het volk dom en onder de duim te houden.

cefas op 25-01-2018 17:23

Het wordt tijd de globalistische manipulators flink tegengas te geven want zij verkwanselen en verraden onze nationale landen en zadelen ons op met enorme schulden. Het EU-experiment is ten dode opgeschreven en dat was het al bij het begin.

Johan op 25-01-2018 17:57

Daarom zijn we allang geen democratie meer in Europa. De nieuwe Betekenis van het woordje democratie is "zachte dictatuur".Wat vroeger democratie heette, heet nu populisme.

U en ik zijn niet veranderd, de politici hebben de betekenis van de woorden veranderd.Iedere volksvertegenwoordiger die geen populist is, zegt daarmee in feite dat de mening van het volk hem geen malle moer kan schelen.

Tom Hendrix op 25-01-2018 18:57

Noe, Salvini, eerst maar eens zien wat van uw plannen terecht komt. Uiteraard mag dat zooitje, in Brussel, de marxistische bojaren onder leiding van zuipschuit Juncker, wat mij betreft fluks opzouten. Wat dat betreft ben ik ook voor een uittreden van Nederland uit de eussr.

Tom Hendrix op 25-01-2018 19:40

Noe=nou. Excuus, voor deze slordigheid.

JP op 25-01-2018 20:13

Een politicus die een belofte doet? Hahaha

vlokje op 25-01-2018 21:28

Terug naar de oude wereld orde 

Wat de elite leert: new is niet altijd beter ;-)

Klaas op 25-01-2018 21:35

Waar leven die illegalen in Italie van? Of doen zij werk wat italianen niet willen doen tegen een aanzienlijk

lager salaris? Sommige zaken blijven vaag.

netniet op 25-01-2018 21:51

Globalisering is de aanmatigende filosofie dat alleen in het Westen, de wereld rond is. Zolang er geen mensen zijn die in Afrika roepen dat het er te zwart is of in Azië dat het er te geel is, is er geen sprake van globalisering.

Tycho op 25-01-2018 23:58

Al met al heeft de EU Europa goed naar de verdommenis geholpen. Wat tijd en afkomst heeft gescheiden zal men niet trachten samen te brengen. Die 5de kolonne van mohammed's uitvaagsel en Europeanen hebben nog niet eens dezelfde bloedtemperatuur.  Ik zou niet graag in de schoenen van het Europarlement staan als bijltjesdag komt. Dat hij komt staat als de wet van de Meden en de Persen. 

mijn mening op 26-01-2018 09:35

Ik vertrouw Berlusconi niet. Salvini is te naïef. 'il cavaliere' is een ooportunist, hij gaat waar de wind hem brengt. de coalitie duurt niet lang.

Qromwel op 26-01-2018 10:00

In Nederland doet men moeilijk over ev. terugkeer van jihad-kinderen, in Europa importeert men de plunderaars en verkrachters mnet scheepsladingen tegelijk. (Laat het doordraven maar aan mij over!)

Gerda op 26-01-2018 10:50

Zoals verwacht: het dievengespuis gooit ons belastinggeld weer weg aan de 'zielige palestijntjes'. Zie Teletekst, pag. 109: 

Bij de regeringspartijen VVD,CDA en ChristenUnie bestaat ergernis over het geld dat minister Kaag (D66) versneld beschikbaar heeft gesteld voor UNWRA,de VN-instelling voor de Palestijnse gebieden. Dinsdag verdedigde minister Zijlstra de stap van Kaag in het Vragenuur.Daarmee leken de regeringspartijen genoegen te nemen.Maar ze nemen het Kaag kwalijk dat ze bij coalitieoverleg niets zei over het geld dat ze later overmaakte. De fracties zijn naar verluidt van plan de kwestie in komende debatten met Kaag (Ontwikkelingsamenwerking) en Zijlstra (Buitenlandse Zaken) te bespreken.

Ernie van de Wal op 26-01-2018 11:05

JP op 25-01-2018 20:13

Soms zijn beloftes vrij eenvoudig in te lossen. Als het de overheid hoegenaamd niets kost, of zelfs besparing oplevert en de bevolking er in meerderheid achter staat is het niet moeilijk. En dit is typisch zo en gevalletje.

De vraag is, of deze partij erin slaagt om met gelijkgezinden te kunnen regeren. 

Keerzijde is, dat de EU zichzelf feliciteerde omdat de schade bij de Franse, Duitse en Nederlandse verkiezingen voor de EU erg was meegevallen. Daarbij de veenbrand buiten beschouwing latende. In Frankrijk groeit de onrust, In Duitsland hebben Merkel en Schultz geen ander mandaat, dan dat ze na de verkiezingen voldoende meerderheid haalden om samen met een bonte club --misschien-- te kunnen regeren. Als hierna nog vrije verkiezingen komen in Duitsland is het voor hun en voor de EU afgelopen. In Nederland bestaat een bonte coalitie uit een samengestelde meerderheid van een momentopname uit dit voorjaar. Het sentiment schiet door hun wanbeleid steeds verder naar rechts. Polen, Tsjechië, Hongarije en ook Oostenrijk zijn voor de EU de facto verloren. 

En mocht men nog wat kunnen voortsukkelen in Brussel. Bij de eerstkomende economische crisis van formaat klapt de EU financieel met een rotklap uit elkaar.  Als gevolg van EU wanbeleid. 

De EU is de overtreffendste trap van wanbeleid.

Jean op 26-01-2018 14:28

Zou Matteo Salvini weten wie er in de EU verantwoordelijk is voor al die ellende???

Dat is toch een Italiaanse die zich graag laat zien met islamieten en laten we de overige troep in die EU stal met jeneverfles jancker voorop vooral niet vergeten, die hele EU troep is verantwoordelijk voor alle ellende in Europa en dus moet die EU troep afgestraft worden.

van buiten op 26-01-2018 14:37

In Davos ligt de oplossing daar is de elite aanwezig, verdeel en heers.

Dollar?

Goud?

Olie?

Farma?

Vluchttelingen?

Wapenhandel?

Aliens?

Leefbaarheid planeet?

Voorkennis wereldgebeuren?

De tijd voor de elite is in hun nadeel, heb al meer gezegd dat de beerput open staat, let goed op welke topmensen stoppen met hun werkzaamheden en aftreden of vluchten wereldwijd, je kan zeggen wat je wilt maar als de bevolking waar ook ter wereld zich totaal keert tegen hun heersers of wat dan ook, zal men zeer extreem zijn over het vonis, Nederland kan ook hier mee spreken over hun geweldadig verleden, zeg nu niet dat gebeurt hier niet, de laatste was pim en dat was in opdracht van de elite, mocht de hel uitbreken dan kan het ook gebeuren dat de lichamen van de elite of wat dan ook aan de vlagenmasten hangen of bruggen, want zelfs de mensen waar je het nooit van zou verwachten kunnen ontploffen.

willy op 26-01-2018 14:49

Dat gaat volgens mij niet lukken in Italie, zeker niet met deze migrantenpaus,trouwens Italie is de voortrekker voor meer migranten! Shalom

Nieuw Begin op 26-01-2018 14:58

Klik maar eens op de woorden gezellig als u de onderstaande link heeft geopend...Frans Timmermans onze grote roerganger in aandoenlijke poses met Juncker, de Europese messias:

https://www.geenstijl.nl/5140441/you-read-it-here-first/#comments

Wie oh Wie zal ons het echte Goede doen zien? 

Shalom en laat uw tijd niet verpesten door de moordenaars van de westerse beschaving want dat is die hele westerse elite. Zouden ze ooit de Here gevraagd hebben hun verstand te openen zodat ze de Schriften zouden begrijpen en de dwaalwegen konden onderkennen van de antichrist? 

Nieuw Begin op 26-01-2018 15:05

@ Johan 25 januari 2018 17:57:

Over het verkrachten van taal zie de column van de zeer intelligente Nausicaa Marbe in de Telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1588864/hoe-activisten-de-taal-verminken

en ook:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1588608/taalkronkel

( over de idioterie dat blanke man witte man dient te worden vanwege  de linkse ééncelligen witte man haters :)

 

FinalCountDown op 26-01-2018 15:53

Tja, en dan..? Waar gaan die migranten dan heen..? Naar een andere financierder...euh sorry...Europees land uiteraard. De migrantenproblematiek is niet iets dat je nationaal kan aanpakken. Dat moet op Europees niveau gebeuren, en daar knelt nu net het schoentje.

Michaël ;-{> op 26-01-2018 17:10

En het referendum dat hier in Nederland slechts raadgevend was, willen onze politici ook afschaffen. Zelfs de schijn van democratie is daarmee vermoord.

maria op 26-01-2018 17:28

Ik heb ergens gelezen dat de immigranten stroom een gesel van God is over het goddeloze Europa

Tom Hendrix op 26-01-2018 18:27

@Michaël: 17.10. uur. Beste Michaël, ze laten hun maskers vallen.  Onze democratie is morsdood.

Tulsteyn op 26-01-2018 19:04

Het zou een zegen zijn als die Frans opeters uit de EU stappen. Dan wordt het nog wat! Die linkse rode niksnutten torpederen de handel met Rusland terwijl ze er zelf een slaatje uit willen slaan. Ze hengelen het meeste landbouw subsidie binnen van allemaal, terwijl de landerijen van alternatieve kunsternaars zijn die er niets mee doen.........Als klap op de vuurpijl protesteren ze tehen het pulsvissen, omdat deze techniek niet franzozisch is.................

Laat Frankrijk met al zijn Francofielen die sympathie met deze staat hebben aub uittreden!!!! Dan gaat de economie in de Eu weer draaien.

Klaas op 26-01-2018 20:34

@ Gerda, dat geld voor de Palestijnen is voor Nederland peanuts, stelt niets voor.

het is slechts bedoeld om de palestijnen te misleiden. Immers nederland staat gewoon achter israel. 

machtsspelletjes op het hoogste niveau alla Macchiavelli. 

Qromwel op 26-01-2018 22:24

Klaas op 26-01-2018 20:34: Vele kleintjes maken één grote. Zo kan deze regeringsperiode een aaneenschakeling van irritaties worden. Totdat de maat vol is. Hopelijk zullen we nog veel peanuts zien!

Gerda op 26-01-2018 23:50

@ Klaas op 26-01-2018 20:34. Geloof je zèlf wat je schrijft?

Qromwel op 27-01-2018 08:44

Gerda op 26-01-2018 10:50: De onderhandelaars leiden hun fracties om de fractiediscipline te handhaven. Volgens mij in strijd met het principe van stemmen zonder last of ruggespraak. Maar ik kan het mishebben. Wat Kaag betreft, iets van andermans leer of zo. Geld uitgeven, altijd leuk.

klaas op 27-01-2018 09:46

@ Gerda, ja je denkt toch niet dat de hogere politiek de machtsspeeletjes compleet en inzichtelijk maakt voor ieder die niet kan nadenken of aan diegenen van hen die alleen the obvious/the mask voor waar wensen aan te nemen. Het is een schaakspel op dat niveau.

Jouw reactie maakt duidelijk dat de politici slagen in hun misleiding.

Daniel op 27-01-2018 12:29

@maria op 26-01-2018 17:28

Wel, wat je zaait zul je oogsten. De meesten hebben God verlaten. Hierdoor hebben zij geen wapenrusting meer om de goddeloze te weerstaan. Dus ja, indirect roepen zij de gevolgen van hun daden over zichzelf af.

Michaël ;-{> op 27-01-2018 12:49

@ Tom Hendrix op 26-01-2018 18:27

Beste Tom, u heeft helemaal gelijk!

Bob Fleumer op 28-01-2018 15:38

Doordat de wereld er uit ziet zoals hij is lijkt het er meer op dat god de wereld heeft verlaten, die zag er ook geen gat meer in!

Oma op 06-02-2018 17:21

@Maria: "Ik heb ergens gelezen dat de immigranten stroom een gesel van God is over het goddeloze Europa"

yup, haal de mea culpa er nog maar eens voor boven terwijl het intussen overduidelijk is dat de immigranten/moslim invasie georkestreerd wordt door de elite om europa te vernietigen, er is geen énkel verband met een wraakzuchtige 'God' of zijn 'gesel'....man man, stug aan zelfkastijding blijven doen hé...wie zichzelf zondig en schuldig acht aan de migratiestroom: be my guest maar haal liefst je kop uit het zand voor het te laat is voor je (klein)kinderen...en Italië kreunt onder de toename van afrikaanse illegalen en hun criminaliteit en overlast, het volk is het spuugzat en elke politieker zal gebruik maken van het ongenoegen van de autochtone bevolking om aan de macht te geraken - of ze daarna ook écht opkuis gaan houden en tegen de eu-dictators ingaan door uitzetting van illegalen (salvini is voorzichtig want geen woord over sluiten van grenzen en geen enkele afrikaanse vluchteling meer opnemen nietwaar?) is maar de vraag want dan draait eu de geldkraan naar Italië dicht...chantage om lidstaten in het gareel te houden en nog meer afrikaanse moslimmigranten binnen te halen...een politiek schaakspel waar 'God' geen énkele rol in speelt.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld