Headlines

















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Toprechercheur bevestigt massale manipulatie criminaliteitscijfers

‘Complot’ blijkt realiteit: Politie moet criminele migranten hun gang laten gaan - Duitsland op de rand van anarchie: Slechts 2,6% misdrijven wordt opgelost

 
Inbrekers, maar ook Noord Afrikaanse heroïne dealers, hebben in Duitsland inmiddels volledig vrij spel. (Afbeelding: Getty Images (2)).

Stefan Schubert, voormalig agent en auteur van de geruchtmakende bestseller ‘No-Go Zones: Zo capituleert de staat voor criminaliteit door buitenlanders’, heeft van een hooggeplaatste official bij de Duitse recherche de bevestiging gekregen dat de criminaliteitscijfers op last van hogerhand zwaar naar beneden worden gemanipuleerd, en met name criminaliteit die door migranten wordt begaan doelbewust niet wordt aangepakt en onderzocht. Het werkelijke oplossingspercentage van misdrijven in Duitsland bedraagt inmiddels nog maar een schamele 2,6%. Met andere woorden: onze Oosterburen balanceren dankzij Angela Merkels open grenzen op de rand van anarchie, maar niemand bij de overheid mag het zeggen, schrijven, horen of zelfs maar denken.

 

318.000 inbraken in 2 jaar – en dat is dan nog het hoogst omstreden officiële cijfer van het statistiekbureau van de politie (PKS), dat onder grote politieke druk veelvuldig de statistieken naar de ‘gewenste’ resultaten manipuleert. Net als in Nederland weerspiegelen de criminaliteitscijfers in Duitsland niet langer de realiteit, maar het wensbeeld –beter gezegd: drogbeeld- van de politiek.

‘Complot’ blijkt realiteit: Politie moet criminele migranten hun gang laten gaan

Top recherche beambte Martin Schmidt (pseudoniem, want anders volgen er onmiddellijke harde represailles, en ook dat is iets wat in ons land al heel lang gebruikelijk is) is werkzaam in een grote stad in het westen van Duitsland en heeft een hoge veiligheidsrang, waardoor hij toegang heeft tot streng geheime documenten. Schmidt bevestigt wat door de officiële media steevast een complot wordt genoemd, namelijk dat de politie inderdaad het bevel heeft om bij criminaliteit begaan door migranten zoveel mogelijk de andere kant op te kijken.

Hierdoor hebben Noord Afrikaanse (dus o.a. Marokkaanse) drugshandelaren die heroïne op straat verkopen, vrij spel. De politieagenten hebben van hun bazen namelijk te horen gekregen dat arrestaties van deze ‘Nafri’s’ niet gewenst zijn. Dat geeft namelijk veel te veel bureaucratie en papierwerk, en daar heeft de toch al kapot bezuinigde politie, waar de werkdruk gigantisch is, geen tijd voor. Bovendien helpt het negeren van deze criminelen het aandeel buitenlanders in de statistieken weer wat te verlagen.

Inbraken worden ‘kapot geschreven’

Wat inbraken betreft is het zo mogelijk nog erger. Het aantal inbraken is dermate hoog, dat de politie al die manuren die voor het enkel registreren en onderzoeken nodig zijn, simpelweg niet kan maken. De bureaucratie in Duitsland is namelijk dermate verstikkend, dat er voor iedere inbraak die een agent begint te behandelen, er ondertussen 5 nieuwe bijkomen – bovenop de stapel van de 100 die al veel langer op onderzoek liggen te wachten.

De oplossing van de politieleiding? Agenten opdracht geven de aangiften doelbewust ‘kapot te schrijven’. Dat betekent dat opzettelijk zaken zoals getuigenverklaringen en inbraaksporen worden genegeerd en ontkend. In het rapport verschijnt dan ‘geen getuigen’ of ‘geen sporen’, terwijl die er wel degelijk zijn. ‘Deze desastreuze toestanden zijn bij alle betrokkenen bekend,’ aldus Schmidt. ‘Ook de officieren van justitie spelen dit spelletje mee, zolang de schijn maar hoog gehouden kan worden.’

Anarchie: slechts 2,6% wordt opgelost

Schmidt onderstreept dat de politiek niet bereid is om meer geld ter beschikking te stellen, omdat het Berlijn simpelweg niet interesseert hoeveel misdrijven en misdaden er worden gepleegd, laat staan opgelost. Het officiële oplospercentage van 16,9% klopt daarom van geen kant. Het werkelijke aantal misdrijven dat onze Oosterburen oplossen bedraagt volgens externe onderzoeken een schamele 2,6%. Met andere woorden: criminelen hebben volledig vrij spel, zeker als ze migrant zijn.

Duitsland -om het over Engeland, Italië, Frankrijk, België en ook Nederland nog maar niet te hebben- balanceert dankzij Angela Merkels open grenzen beleid daadwerkelijk op de rand van anarchie, en gaat in steeds meer opzichten het huiveringwekkende lot van het dankzij links/liberaal multiculti=islamisering beleid almaar sneller instortende Zweden achterna.

 

Xander

(1) Journalistenwatch
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Qvic op 30-01-2018 23:42

Dus elke politicus in de regering en de overheden zijn volksverraders, die willes en wetens het land en de autochtonen bevolking over leveren aan moslim bendes. Daarmee verklaren zij onofficieel de autochtonen bevolking vogelvrij en daarmee mag de bevolking zich zelf bewapenen.

Klaas op 30-01-2018 23:56

Niet zeuren duitsers jullie stemmen zelf op mevrouw Merkel.

cefas op 31-01-2018 00:33

We worden dus bestookt door de overheid met nep en fake-nieuws over illegale criminele immigranten ook wel abusievelijk vluchtelingen genoemd. Mensen, we worden belogen, we worden belazerd en we worden verraden door onze eigen overheden. Hebben we het nou nog steeds niet door?

mientjei op 31-01-2018 00:56

Het is toch niet te geloven dat eeeen vrouw, ik herhaal eeeeen vrouw, een heel werelddeel

naar de gallemiezen kan helpen.

Bundy op 31-01-2018 02:01

Ik spreek uit eigen ervaring wanneer ik zeg dat de politie immer de kant van de criminelen kiest , want ik ben een nazi .  Punt , zaak opgelost . Het opzettelijk veroorzaken van chaos is het credo van de vrijmetselarij : Ordo ab chao .      Het volk moet zo doorgedraaid worden dat ze de komst van een sterke man ( de antichrist ) zullen verwelkomen .                                   

Wim op 31-01-2018 02:54

 

Xandersnieuws interessant, om de waarheid boven water te halen, mij ook helemaal niet verwonderd. Dit is blijkbaar voorbode of bewuste opzet van andere financiële grotere problemen, die mogelijk nog kunnen komen dit jaar 2018, zeker niet uitsloten kunnen worden, en ook al op gewezen heb, in voorgaande rubrieken. Heb even opgezochtm en het boek, met titel, No-go-areas te bestellen, via bv. bij Bolcom, auteurSchubert, Stefan

ook in e-book, voor 16,20 kost 3,75 euro minder dan in Duistsland, en is wel niet vertaald. Zie kort inleiding op website, (www.kopp-verlag.de/No-Go-Areas) het is niet alleen de vluchtelingen, maar ook altochtone bevolkings-groepen, of het is nog niet erg genoeg. Dit loopt totaal de verkeerde richting uit, wegens de politie en overige verantwoordelijke van het Korps en politiek verantwoordelijke van de steden en gemeentes, hier ook al geen controle of gezag meer hebben, om de wet te handhaven. Hier kan je dan wel spreken van anarchie aan het worden ,en daarna volgt de chaos, met de immigratie er nog bovenop. Het blijkt het begin van verval, of de geschiedenis herhaalt zich, zo als de Romeinen ook in verval geleidelijk terechtgekomen, met later ook totaal geen controle meer hadden.Hierdoor is ook de ineenstorting van het West -Romeinse Rijk begonnen, en waren ze ook niet in staat, om de economische verval tegen te gaan, en grenscontrole niet meer toereikend waren, door interne politieke grote problemen en volgde ook de militaire ondergang, door verschillende gebeurtenissen, en moorden in eigen politieke hoogste rangen, is vermoedelijk wel algemeen bekend. Sinds de immigratie vluchtelingen, totaal uit de hand aan lopen is, is er tegelijk ook al neerwaardse spiraal bezig, met andere alochtone groepen in criminele misdaad millieu opereren. Is ook te weing of geen conrole meer hebben, en tegelijk ook volledig uit de hand aan lopen. Wegens te weinig controle of geen vat meer te hebben op de werkelijke stuaties, maakt dat de Europese landen, wel degelijk in neerwaardse spiraal bevinden, maar die zoveel mogelijk wordt verborgen, en verzwegen, of alles zou onder controle zijn. Omdat er bewust niet over mag geschreven worden, om het volledig te kunnen camoufleren, of alles is onder controle. Dergelijk negatieven berichten, zijn zeker niet goed te praten, en de gevolgen, heeft momenteel niemand direct vat op, of lopen verder volledg uit de hand. Dit zijn dan ook geen gunstig gevolgen, voor het maatschappelijk belang en staatschulden mogelijk ook verder uit de hand kunnen lopen, zeker niet wens uit te sluiten, wegens geen belastinginkomsten en tegelijk veel meer uitgaven, en dubbel effect veroorzaken.

 

---- geen hele woorden in hoofdletters wat als schreeuwen wordt gezien. Zie siteregels. Mod.

Hoe het er nu voorstaat voor Amerika en zijn schuldverhoging, die nu al voor de tweede keer tijdelijk is uitgesteld, omdat de staastkas volledig leeg is, en China zo pas de rating van Amerika verlaagd hebben. Eind van de eerste week februari 2018 dient er en oplosing te komen, i.v.m. de schuldverhoging, om verschillende openbare diensten terug te kunnen laten werken en te betalen. In vorig verslag heb ik ook al vermeld, dat de rente, door de inflatie niet te snel mag verhogen, wegens de schulden steeds zwaarder oplopen, en hierdoor de schulden steeds verder oplopen. Dit kan ik de nabij toekomst de dollar wel verder devalueren, niet is uitgesloten, en de extra belasting-verlaging, en en de hoger uitgaven, voor de groe infrastructuur werken, die nog niet zijn goedgekeurt, verhogen wel degelijk de staatschulden. Het is wel Amerika de bedoeling om hogere inflatie te creëren, maar dan stijgen ook de schulden, en tegelijk zou Amerika dringend overschot dienen te hebben, t.o.v. import en export, om hun staats-schuld te verkleinen, wel noodzakelijk is, om uit de blijvende schuldenstijging te kunnen doorbreken, nog de enige manier is. De vraag is, of de President Trump dat allemaal gaat lukken, nog de grote vraag is. De gevaren zijn nog altijd aanwezig, wegens de schuldverhoging en uitgaven al meer dan decenia uit de hand lopen, en het hoogste bij President Obama uit de hand zijn gelopen, door de grote fianciële cisis en beleid. Nu loopt het jaren beter, met de Amerikaanse economie en beurzen, die nu al meer dan 8 jaar blijven stijgen, hangt van verschillende beleids maatregelen af, en of Trump de schuld uiteindelijk terug zou kunnen verlagen, i.v.m. de fianciële vicieuse spiraal cirkel te kunnen doorbreken, wel mijn grootste twijfels heb. 

Michaël ;-{> op 31-01-2018 04:10

Tja, de heersers en machthebbers in deze wereld, het was te verwachten...

van buiten op 31-01-2018 05:52

Xander laten we het over nederland hebben over de opvang van deze groepen, en daarmee bedoel ik de AZC gebouwen ik kan je met zekerheid hier over vertellen dat deze dorpen gebouwd zijn, met alleen maar met duurste kwaliteits A merken,ik kan je een ding zeggen dat als je een nieuwbouw huis laat bouwen terwijl de standaardprijs 350,000 euro is, en als je het laat bouwen met deze A merken totaal het dubbele betaalt, zelfs in een huurhuis worden deze materialen nooit gebruikt, veels te duur, en dan heb ik het nog niet eens over het bewakenings systeem totaal en de begeleiding van deze groepen. met andere woorden zo wordt er met overheids geld gesmeten, weet uit goede bron dat het potje nog gauw opgemaakt moest worden van 2017 om het potje van 2018 te spekken Ga zelf maar eens kijken er zijn genoeg opendagen om het te bezichtigen, en kijk dan ook eens op alle daken waar ze nu massaal zonnepanelen instalaties instaleren, weet je trouwens hoeveel AZC er zijn in nederland, zoek maar op Google zijn er denk ik meer dan 300. en de uitbreidingen gaan maar door op de bestaande locaties. Zat ook te denken of het mischien onze nieuwe Fema kampen aan het worden zijn.   

Tom Hendrix op 31-01-2018 07:26

Hoeveel bewijs moet er nog worden geleverd, om te erkennen dat de geboren Duitser, Nederlander, en andere Europeanen, zijn verraden en bedrogen door eigen politici. Ik betoog het nogmaals, we hebben enkel nog; linkspolitie en moslimpolitie. Alles onder aanvoering van de gehele "linkse kerk", en de hypocriete partijen, zich noemende christendemocraten en links-liberalen (D66). 

Shadow1100 op 31-01-2018 07:46

Heeft u de laatste jaren nog een blanke gezien bij "Opsporing Verzocht"? En als tie dan blank is is het een Roma-zigeuner of een Oost-Europiaan. Ja triest.........

Cindynl68 op 31-01-2018 08:08

Ja hoor, alleen 1 vrouw. Beestje erg kort door de bocht.

daar zit een giga geldmachine achter. Van Soros, Rotchild, Rockefeller. Net zoals “Hitler” niet de 2e ww aanstichter was. Hij was slechts tot het gezicht van die oorlog gemaakt zodat het klootjesvolk de ware oorzaak niet zag/ziet.

we zijn met teveel op deze aardkloot. Eerst waren we de Useful Idiots, maar met rasse scheden worden we de Useles Idiots. En wat niet leuker voor de elite om ons elkaar in de haren te laten vliegen. Entertainment ten top voor ze. Me maken elkaar af en het groepje dat overblijft wordt wijsgemaakt om alle vrijheden in de leveren, voor de eigen veiligheid. Vertrouw op uw leiders!

ziehier onze toekomst

Shadow1100 op 31-01-2018 08:29

Druppeltje voor druppeltje........

maria op 31-01-2018 08:39

mientje op 00.56

Merkel wordt geleid door  duivelse machten, dat was ook het geval bij Hitler

Anna op 31-01-2018 09:13

Als dit echt de realiteit is ; dat de rechtsstaat geen bescherming meer bied aan haar burgers., dan is dit het zoveelste  “ bewijs “ dat we in “ het einde der tijden “ leven...............  De rechtsstaat gaat tot ontbinding over....... Zij wordt door de overheid ( die immers het recht draAgt) ..... losgelaten.............. De kwade machten worden “ vrijspel” gegeven, satanische machten die nog enigszins gebonden waren door het recht ( politie en rechtspraak ) kunnen nu hun gang gaan, krijgen nu vrijspel.......... ....... WiJ leven in Nederland de grens met Duistsland bestaat niet meer ; Hoe lang zal het duren voor dat deze wetteloosheid ook in Nederland openlijk zijn gang zal kunnen gaan...... : We zijn  gewaarschuwd; doe aan  de wapenrusting van het geloof.......... .Zodat we stand kunnen houden tegen de listige verleidingen van de duivel.....Want we hebben niet de strijd tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereld beheersers van de duisternis van dit tijdperk, tegen de geestelijke machten van het kwaad in de hemelse gewesten.............. .. Neem daarom aan de hele wapenrusring van God opdat wij weesrstand kunnen  bieden op de dag van het kwaad....... .......... Want  hoelang we nog in rust en vrede kunnen leven wordt hiermee wel zeer onzeker................. . Deze wapenrusting bestaat uit waarheid en gerechtigheid..... dus blijf standvastig in de waarheid, hou vast aan het Evangelie, blijf geloven in Jezus zijn verlossings werk zodat u alle onwaarheden af kunt wenden met het woord van God, laten je beschermen door de geest van God.... Bid om volharding in de waarheid en vraag ook dat je in de tijd dat het nog kan het  evangelie  met vrijmoedigheid kunt vertellen aan anderen...... Shalom 

Twanneman op 31-01-2018 09:49

@Klaas, net als wij op Rutte.....

Heb besloten om niet meer te gaan stemmen, er is geen een partij die bij mij past en NL slaapt toch lekker verder, schapen zijn het.

ohje op 31-01-2018 10:25

mientjei op 31-01-2018 00:56

Kan ook een man zijn hoor,zijn er genoeg voorbeeleden van.

Voor de rest,het kan mij eigenlijk niet snel genoeg gaan laat het maar fout gaan want dat willen de wegkijkers toch.

Nieuw Begin op 31-01-2018 10:52

@ Mientje 

Tja en wij hebben onze eigen Pietje ( Pia) Merkel met de goddeloze donorwet die ze NL door de onwillige strot wl drukken met haar variant van 'Wir schaffen das'.

Hoe tere kwesties van leven en dood door de mislukte theologiestudente Dijkstra poltieke kwesties worden waar bij eenb bevolking van ruim 17 miljoen moet buigen voor de mening van 1 vrouw!

 

Dan heb ik persoonlijk meer bewondering voor oud AMC baas Marcel Levi die een eigen gezonde nier heeft gedoneerd uit (ongetwijfeld) liefde.

Trouwens wie zou een orgaan van zijn overleden puber na een ongeluk terug willen zien in een alcoholist of van een ex kalifaat-ganger?

Merkel en Dijkstra hebben op zijn minst gemeen dat beiden worden geleid door de geest van de antichrist.maar ook over individuen ( Dijkstra).

Shalom

Noorderlicht op 31-01-2018 11:25

@mientjei

Nee niet 1 vrouw. Onze Rutte is net zo goed een vrijmetselaar die tot de NWO wil komen en waarschijnlijk geldt dat voor 99% van de politici in de EU.

Klaas Dijkstra op 31-01-2018 11:56

Wat boeit mj dat nou wat voor toestanden zich voordoen in dat Germaanse land.

Merendeel van de bevolking heeft er Zelf voor gestemd, dus laat ze maar flink op de blaren zitten!

Wat het voor Nederland betekent vind ik vele malen belangrijker.

Een grote opruiming is mijn "Grootste Wens" en uiteindelijke streven..!!

Lee op 31-01-2018 12:06

Klaas op 30-01-2018 23:56

Niet zo generaliseren, alsof alle Duitsers op merkel stemmen. 12,6 % heeft bijvoorbeeld op AfD gestemd, maar deze partij wordt net als de 2e partij van Nederland (PVV) compleet genegeerd. Dat gaat over miljoenen stemmers. Wat overduidelijk een grote schande is, maar het volk komt niet in opstand.

Infidel4U op 31-01-2018 12:34

En als je dan aangifte zou willen doen denk je je wel twee keer na, want de daders krijgen precies te horen wie de aangever is... Met alle adresgegevens erbij... Terwijl hun eigen gegevens "uit privacyoverwegingen" worden afgeschermd... Gekker moet het niet worden... 

Tom Hendrix op 31-01-2018 13:03

@mientjei: 00.56. uur. Welzeker, alles om "het Coudenhoven-Kalergi Plan", ten uitvoer te brengen, beste mientjei.

JP op 31-01-2018 14:49

@Klaas op 30-01-2018 23:56

"Niet zeuren duitsers jullie stemmen zelf opmevrouw Merkel".

Het merendeel van deze stemmers zijn gehersenspelde slachtoffers van de Fake-media, net als bij ons. Er van uitgaande dat de verkiezingen en uitslagen niet zo gemanipuleerd zijn als door H. Clinton en handlangers. Zwarte pieten heeft geen zin, deze mensen wakker maken wel.

Bundy op 31-01-2018 15:53

@mientjei  : 00:56    

Hier kun je het schikwekkende maar vreemd genoeg nauwelijks bekende  Coudenhove-Kalergi satans-plan nog eens nalezen :

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71 

Willem op 31-01-2018 16:23

Bundy op 31-01-2018 02:01.   Ik ken uw ervaringen niet. Wat ik wel weet dat duizenden Nederlandse agenten hun uiterste best doen om criminele zaken op te lossen. Dat de politie immer de kant van de criminelen kiest, is onzin.

cefas op 31-01-2018 16:27

De ultieme vorm van discriminatie is de PVV op voorhand uitsluiten van regeringsdeelname. Dus iedere partij die de PVV op voorhand uitsluit maakt zich schuldig aan een ernstige vorm van discriminatie en zijn daardoor bijzonder hypocriet bezig.

eduard op 31-01-2018 17:12

Waar blijft eigenlijk de totale kernoorlog die in de zomer van 2016 al zou beginnen?

NL op 31-01-2018 17:13

Ik ben geen fan van gelukszoekers, maar zie ik voor het tweede jaar op rij dat er bij de Oostenrijks Duitse grens zwaar bewapende militairen staan en vast niet om auto’s te tellen. Er is dus hoop! Daarnaast zie je op de autobahn met regelmaat bedrijfswagens met verschillende nationaliteiten op de kentekenplaten op de vluchtstrook staan welke door de Duitse politie worden gecontroleerd. Hierdoor krijg ik het idee dat Duitsland nu wel enige verantwoordelijkheid neemt tegen illegale immigratie. Wordt de soep nu echt zo heet gegeten als hij wordt opgediend?

Tom Hendrix op 31-01-2018 18:11

@Willem: 16.23. uur. Dat ben ik niet met U eens, willem.

Tom Hendrix op 31-01-2018 19:01

@Nieuw Begin: 10.52. uur. Demonen 66 heeft ervoor gezorgd, dat ik mijn donorregistratie heb ingetrokken. deze satanistische partij, heeft het volkomen bij mij verbruid, het is een schandalige links en landverraderlijke club. Basta! Ik ben het beu.

JP op 31-01-2018 19:10

@eduard op 31-01-2018 17:12

"Waar blijft eigenlijk de totale kernoorlog die in de zomer van 2016 al zou beginnen". 

Als Hillary de verkiezingen gewonnen zou hebben, dan hadden wij daar nu vast middenin gezeten. Maar ja het is net even wat anders gelopen. Ik ben daar niet zo rouwig om.

grote Henk op 31-01-2018 19:26

aan Willem; politieagenten zijn bij uitstek verplicht dingen te doen of beter gezegd niet iets te doen of nog beter gezegd de andere kant op te  kijken als er wat aan de hand is want anders kunnen ze geen Carrière maken. als je al niet gefrustreerd ben om bij de politie te gaan werken dan wordt je het wel doordat de dingen die ze niet mogen  doen tegen elk logische denken ingaat en dus ga je ook anders denken en wordt je ook links. Je zal wel moeten want als je elke dag met een idiote leiding te maken heb moet je wel. Het is niet zo simpel als dat u het stelt. Goed bedoeld ligt op het kerkhof.

Als je lang genoeg iets moet doen wat niet logische is ga je een verwrongen karakter krijgen. een voorbeeld; ze zijn verplicht geweest om allerlei mensen als collega aan te nemen die niet zijn aangenomen omdat ze goed zijn maar meer om het feit (raad eens?)

Politiekantoren zijn tegenwoordig gewoon een soort verzekeringen agenten kantoren geworden waar ze opschrijven wat er gebeurd is maar daar uiteindelijk toch niets mee kunnen. Hoe ga je denken als je er eigenlijk grotendeels voor spek en bonen zit. Raad eens? neemt niet weg dat ze hun uiterste best doen.

Meijer op 31-01-2018 19:27

Shalom; Duidelijk is, dat de wereld aan het eind van de 6de dag (millenium) is.

Recentelijk kwam mij de titel van Orwell in gedachten. Vooral de som van de 4 cijfers van de titel: 1984.

De som van dit getal (jaartal) is:22!?

Zou George dit hebben bedoelt?

2022 is ook 3 keer een 6.............!

Goede week.

Klaas op 31-01-2018 20:36

@JP, het is te gemakkelijk om te zeggen dat de duitsers gebrainwashed zijn. je kunt alleen gebrainwashed/ gehypnotiseerd als je dat goed vindt althans daar geen overwegend bezwaar tegen hebt. ik begrijp dat de duitse economie

erg goed draait. Dat kan wel eens de reden zijn dat ze op de communistische merkel stemmen. Zum erst das fressen...

grote Henk op 31-01-2018 22:31

Klaas; Het probleem in Duitsland is groter als bij ons omdat een gemiddelde Duitser zich nog steeds schuldig vind om wat hun voorouders in de 2ewereldoorlog hebben gedaan. Als ze maar wijzen naar een donker getint mens dan worden ze nog net niet opgepakt. Het is dus  nu omgekeerd. Vroeger waren ze eensgezind tegen de joden en nu zijn ze eensgezind  met hun schuldgevoel en zelfmedelijden.  Logisch denken is er al lang niet meer mee. Ze offeren heel Europa op met hun schuldgevoel. komt bij dat linkse mensen zich net als moslim mensen zich  superieur vinden en zo gaan die  twee groepen mensen voor een boel ellende zorgen in Europa.

De kerken met de Paus vooraan hebben het idee dat deze vermenging  een verrijking behoort te zijn omdat wij daarmee de kans krijgen om die moslim mensen te bekeren en tot andere inzichten te brengen.  ik zeg dan op mijn beurt dat het nooit zo kan zijn dat de lamme(links) de blinde (moslim) kan helpen.

Ik ben het er mee eens dat we alle mensen van de wereld eigenlijk zouden moeten helpen. Maar door alle troep van de wereld in huis te halen lossen wij de problemen niet mee op maar maken we ze juist groter want moslims laten zich niet op met andere inzichten omdat ze niet vrij zijn in hun hoofd. Ze doen voor de bühne alleen maar alsof. Conclusie linkse mensen halen het paard van Troje binnen met daarin verscholen potentiele soldaten.

Waarom kunnen linkse mensen en kerkelijke mensen  die moslims niet helpen? Dat komt omdat zei hier in het westen  in weelde groot gebracht zijn en daardoor super naïef. Het zijn net vetgemeste vogels  die hun hele leven lang in een dierentuin hebben gezeten en eenmaal los weten ze niet wat ze doen moeten . 

Bundy op 01-02-2018 01:30

@Willem op 31-01-2018 16:23

In mijn geval wél . Zal er ook nooit een woord van terug nemen .

Tom Hendrix op 01-02-2018 14:35

En het bewijs; dat voor de 3e keer in 107 jaar, Duitsland voor een grote ellende zorgt in heel Europa. Eerst 1914, de 1e Wereldoorlog, dan van 1939 t/m 1945, het "derde Rijk", van ene A.H. te B. die Europa onder de voet liep, en nu de zogenaamde pseudo-democratische madam Merkel, die heel Europa laat vollopen met moslims, en gelukzoekers uit heel Afrika. Europa = een open gesticht geworden.

Nieuw Begin op 01-02-2018 23:40

Tom Hendrix op 31-01-2018 19:01

Volledig mee eens.

En wat Groningen betreft: deze integere burgers en boeren moeten gewoon met de tractoren niet naar 070 maar na de gasvelden i Gronigen zelf en daar in een cirkel om heen gaan staan zodat niemand nog het terrein op en afkan totdat NL afkoelt en Den Haag moet Buigen , en de Shell en de Nam. Ik bid dat God de Groningers zal gebruiken om NL weer recht door zee en Godvrezend te maken want het is bar en boos hoe onze mensen daar al decennia worden besodemieterd door wat one land bestuurt. Criminelen en gespuis uit exotische landen krijgen alles in de schoot geworpen maar de mensen die NL de welvaart hebben bezorgd kunnen stikken!

Kijk nog eens de uitzending terug van Umberto Tan van vandaag ( 1 febr 2018 ). En zie een tachtigjarige die moeite heeft niet in snikken uit te barsten vanwege al het gelieg en gedraai van bijvoorbeeld Liesbeth van Tongeren ( GL) en Henk Kamp ( VVD)  en overigens heel de opeenvolgende Regeringen!

marnix op 04-02-2018 16:37

Vroeger voor de EU zag je in de duurste restaurants en hotels de lachende gepensioneerde Duitser met zijn D-Mark.

De meeste huidige Duitsers kunnen nu geen Rusthuis meer betalen, ze kijken neerslachtig vanop een bankje in een hun park, hoe hun thuisland wordt ingenomen. Die beelden zijn recent uitgezonden op TV.

Ik hoor ook van een Duitse vriendin hoe er gehakt wordt in de Duitse sociale zekerheid voor ouderen, haar ouders die het einde van de Wereldoorlog II hebben meegemaakt, passeren hun laatste dagen in een klein app. De generatie die Duitsland heeft grootgemaakt heeft nog een klein overlevingsinkomen.

Terwijl A. Merkel honderden miljoenen heeft aan aartsvijand Erdogan Turkije die een oorlog voorbereid tegen Europa met vriend Rusland.Je kan het vergelijken met de laatste Hitler waanzin, die kinderen en ouderen naar het Russisch front stuurde.

Tom Hendrix op 04-02-2018 18:05

@Marnix: 16.37. uur. Zover is het nu al gekomen. Dankzij de crypto-communiste Merkel, en de pseudo-christenen van CDU en CSU. Gezwegen van de roden der SPD. We moeten allemaal het loodje leggen, alles om het de rode bojaren der eussr, Bilderberg, Soros en de nwo, te gerieven. En onze bevolking in Nederland, blijft maar op de eurofiel Mark Rutte, en zijn VVD stemmen. De slaafse volgelingen der eussr, net als het CDA, de PvdA, D66, GL,CU,en de SP. Ik zie geen enkele oplossing, alleen de wederkomst van Christus kan ons redden.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld