Headlines













































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Explosieve memo onthult illegaal complot FBI, Hillary en Obama tegen Trump

‘Dit is als de activiteiten van de KGB in Rusland’ – ‘Hiervoor zullen sommigen in de gevangenis belanden’ – ‘Iedereen zal nu de echte Obama, de wraakzuchtige narcist, kunnen zien’

(Afbeelding links: Donald Trump blijkt al die tijd gelijk te hebben gehad met zijn stelling dat er een illegaal complot tegen hem bestaat (Getty Images (2)).

Gisteren is aan alle leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden een vier pagina’s lange memo overhandigd, waaruit blijkt dat de regering Obama, de FBI, de Hillary Clinton campagne en het ministerie van Justitie op buitengewoon illegale wijze hebben samengespannen en hun macht op extreme wijze hebben misbruikt tegen president Donald Trump, zowel tijdens als na de verkiezingen van 2016. Tal van parlementariërs toonden zich geschokt en verbijsterd. De memo zou wel eens een groot aantal kopstukken hun baan kunnen kosten, inclusief Robert Mueller, die de speciale onderzoekscommissie naar Trump leidt.

 

Een Congreslid vergeleek het illegale pact tegen Trump met ‘de activiteiten van de KGB in Rusland... Het is zo alarmerend, dat het Amerikaanse volk dit moet zien,’ aldus de Republikeinse afgevaardigde Jim Jordan. ‘Het is zorgwekkend, het is schokkend,’ waren de woorden van collega Mark Meadows. ‘Een deel van me wenst dat ik het niet had gelezen, want ik wil niet geloven dat dit soort dingen in dit land, wat mijn thuis is en waar ik van houd, kunnen gebeuren.’

Een groot aantal andere Congresleden pleitten er eveneens voor om de informatie over het complot, dat behalve illegaal ook ronduit verraderlijk is, zo snel mogelijk vrij te geven, en spraken de verwachting uit dat daarna hoogstwaarschijnlijk de nodige koppen zullen gaan rollen, en sommigen mogelijk in de gevangenis zullen belanden.

‘De echte Obama, de wraakzuchtige narcist, aan iedereen blootgesteld’

‘Deze FBI/FISA (Foreign Intelligence Surveillance Act) documenten zijn verwoestend voor de Democraten,’ reageerde voormalige Secret Service agent Dan Bongino. ‘Het hele beeld van een welwillende Barack Obama zal worden vernietigd. De echte Obama, de wraakzuchtige narcist, zal nu aan iedereen worden blootgesteld.’

Eerder schreven we over researchfirma Fusion GPS, dat de voormalige Britse spion Christopher Steele inhuurde om een nepdossier over zogenaamde samenwerking tussen Trump en Rusland samen te stellen. In oktober vorig jaar onthulde de Washington Post voor de eerste keer dat de Democratische Partij en het campagneteam van Hillary Clinton de financiers en opdrachtgevers van dit nepdossier waren.

‘Grootste schandaal in Amerikaanse geschiedenis’

De reacties van het publiek liegen er niet om. ‘Obama’s FBI spande samen met de Clinton campagne om een presidentskandidaat, en daarna een gekozen president en zijn gezin, te vernietigen. Het is het grootste schandaal in de Amerikaanse geschiedenis. Het publiek dient de waarheid te horen.’

‘Goed om te weten, en begrijpelijk dat de leden van het comité van het Huis woedend zijn. Maar als het eindresultaat niet een aantal aanklachten en vervolgingen wegens schandelijke criminele opruiing is, zal de Obama/Hillary corruptie de nieuwe norm zijn.’

‘Als Congresleden op de nationale tv verklaren dat deze memo onze democratie kan bedreigen, moet je deze zeker vrijgeven. Dit spelletje van het moerastuig in DC moet worden beëindigd.’

Vallen Obama en Hillary nu ook in Europa van hun voetstuk?

Het Witte Huis zou de memo mogelijk binnen 5 dagen aan de pers geven, waarna het volk zelf de omvang van het schandaal, dat met de info die nu al beschikbaar is ‘Watergate’ velen malen overtreft, kan bepalen.

Of Barack Obama en Hillary Clinton dan ook in Europa hun ‘heilige’ status verliezen bij de elite, is echter maar de vraag. De jarenlange blinde aanbidding van beide Democraten, gekoppeld aan de redeloze haat tegen Trump, lijkt daarvoor bij de door links beheerste massamedia te groot. Die kunnen zich niet van hun jarenlange ‘verlossers’ afkeren, zonder enorm gezichtsverlies te lijden – hoe hard de feiten ook zijn.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Pagina12
Tom Hendrix op 19-01-2018 14:28

Prima artikel weer van U, Xander. En ik ben ervan overtuigd, dat het artikel volkomen waar is. De zogenaamde democraten, zijn: "wolven in schaapsklederen". Zij dansen naar de pijpen van de rode plutocraat Soros, bilderberg, en de nwo en de illuminati. Lakeien van de duivel zijn het, naar mijn bescheiden mening.

spijker op 19-01-2018 15:19

Yes laten de leugennaars en bedriegers maar openbaar komen, geweldig eindelijk gerechtigheid.God heeft alles onder controle 

JP op 19-01-2018 15:58

Of "onze" MSM hierover berichten naar buiten brengt is nog maar de vraag. Het is een goede graadmeter om te zien hoe vrij wij nog kunnen beschikken over alle Wereldgebeuren. Het zal waarschijnlijk niet meer voor lang zijn als de EU haar zin krijgt. Gezien het bericht vanmorgen van Elsevier:

"De jacht van de EU op de verspreiding van nepnieuws neemt dubieuze vormen aan". Critici vrezen censuur en willekeur. 

Het zou geweldig zijn als Trey Gowdy ontslag heeft genomen bij het HOC om de handen vrij te hebben wanneer deze veraderlijke kopstukken berecht gaan worden. Julian Assange kan ook nog vele zeer nuttige bijdragen leveren. Ook het Q Anon fenomeen in samenwerking met Trump is hoopgevend. Ik hoop van ganser harte dat deze ontwikkeling niet meer gestopt kan of zal worden.

Jawel op 19-01-2018 15:59

Goed zo , lekker even huishouden met dat duivelse kliekje , met aan de top hillary en obama , vastzetten totdat er permanente wereldvrede is , dat kan nog even duren dan .  Nu is aan Trump om te laten zien dat de macht van het geld ook het onderspit kan delven . Nu hier in europa nog even het huiswerk doen en de elite totaal aan de kant zetten , te beginnen door de stemmen bij de verkiezingen op een Eerlijk te tellen , de rest gaat daarna vanzelf.

Shadow1100 op 19-01-2018 16:01

En onze Nederlandse Propaganda Omroep (NPO) en RTL4 heulen heerlijk mee. Gisterenavond de roeptoeter van de regering Charles Groenhuijzen nog horen braken over president Trump? Walgelijk! En die doos Jinek zat erbij te soppen op haar stoel.

JP op 19-01-2018 16:05

Kort voor en vlak na Trump zijn rondreis door Zuidoost Azie, heeft Obama ook de vele Staatshoofden bezocht, waarvoor hij zwaar bestraft kan worden. Ik ben benieuwd met welk doel hij dat gedaan heeft?

rescue op 19-01-2018 16:17

Trump zou nu een constant bombardement van beschuldigingen moeten maken, waar hij maar kan om de hele publieke opinie er van te overtuigen wat hij in de verkiezingstijd beloofde, Lock Her Up !

Anna op 19-01-2018 16:44

Al een hele tijd  volg ik het nieuws uit Amerika. Op zeer verschillende zenders. Ook  volg ik  vaak de live verhoren vanuit de senaat...... ( Trey  Growdy is een hele goede “ verhoorder”)En wat je daar hoort en ziet is ongelooflijk wat een bende...... Liegen bedriegen corruptie schandalen enz enz.......  En Dit was dan ook te verwachten.......Vorig  jaar net voor het aantreden van Trump was ik al bang dat Obama nog een oorlog zou ontketenen, zodat hij de noodsituatie kon afkondigen  in zijn land en daardoor niet hoefde af te treden.... Maar de pro Clinton, corrupte boel daar in Washington, was zo overtuigd van Hilary haar winst dat hij Obama,  dit niet nodig achtte.... Nu Trump gekozen is, was dit onverteerbaar,, Trump president....... onmogelijk...... en ging men verder met het organiseren van de de zogenaamde deepstae, Een ondergrondse schaduw regering die op den duur de macht moest overnemen..... Comney lekte volop vanuit het witte  huis dus was de info die Obama en Hilary kregen uit de eerste hand..... totdat Trump  Comney  ontslagen heeft..... 

Persoonlijk zie ik hierin een totale omwenteling in het wereld genbeuren..... Maar pas op want 50% van de Amerikanen steunen de Obama kliek..... Voornamelijk aan de west kust......(  silicon  valley ) Nog steeds....... Ze zullen Trump uitmaken voor leugenaar..... en voor een vals rapport enz............  Ik zie het als een rechtvaardig ingrijpen van God in dit grote land......; en tevens  een ingrijpen op het hele wereld gebeuren. Door Trump aan het roer komen  er wel een heleboel actuele zaken in een stroom versnelling,  of juist in een uitstel positie,....... .... op deze manier......We Kunnen alleen maar vragen : God bless Amerika..... ...En Bless President Trump..... Shalom ! 

JP op 19-01-2018 16:48

Rod Rosenstein heeft nog uit alle macht geprobeert om het vrijgeven van deze documenten te voorkomen. Omdat de uitkomst van de stemming vandaag in het congres anders weleens in het voordeel van Trump uit zou kunnen vallen. De vijanden van Trump willen maar wat graag wraak nemen voor de Government shutdown in 2013.

Bird op 19-01-2018 17:14

Kijk maar naar Trey Gowdy videos die eea aanpak.

Gijsbert op 19-01-2018 17:19

En is het dan niet dringend nodig ook hierbij de CNN te betrekken? Dat is het paard waarop Obama, Clinton en de FBI ten strijde trekken. Dat kwartet voert al een jaar lang een bloedige hetze tegen Trump (en de rest van de rechtse wereld). Schandelijk en misselijkmakend.

Bundy op 19-01-2018 17:22

We zullen eerst moeten afwachten of er éen woord hiervan in de vaderlandse pers verschijnt .   De gevolgen zullen waarschijnlijk nog  kleiner zijn dan het artikel al  zegt .    Het volk wil nu eenmaal geloven in  Obama  de "messias " die ons zal redden .

Pas wanneer Obama de gevangenis zou betreden kan de wereldpers er niet meer omheen , maar ik acht ook deze kans erg klein .

P. Puk op 19-01-2018 17:57

Er wordt niet bij vermeld, wie dit memo heeft opgesteld, laat staan of er enig bewijsmateriaal voorhanden is.  En meestal hoor je van dit soort zaken verder helemaal niets mee. Ergo ....

vlokje op 19-01-2018 18:00

Ben bang dat het midden oosten obama als een held binnen haalt, de islamitische Messias?

Zelfmoord terrorist, Chauffeur-terrorist , president- terrorist, 

what next een astronaut-terrorist 

Weesie op 19-01-2018 18:09

Een schandpaal in iedere stad of dorp.En ook in Nederlad zou terecht zijn. En ook geen functies meer krijken bij overheid.

cefas op 19-01-2018 19:29

De seculiere president Trump is als een Kores (Cyrus). Eerst schoon schip maken in eigen land en Israel tot zegen zijn. Nou Europa nog, zou in dit werelddeel ook nog een Kores opstaan, die Israel zegent? Zou de redding van Europa zijn, net als destijds Ninevee.

conspiracy-ruiker op 19-01-2018 19:32

Als het inderdaad zo erg is, zoals de republikeinen het beweren:

Waarom tonen/lekken ze het niet meteen (bvb via wikileaks, publicatie in kranten, etc...)

en houden ze het nog achter de hand (voor onderhandelingen/manipulaties) voor de shutdown-gesprekken?

Dit riekt naar iets anders...

Brawit op 19-01-2018 23:39

Natuurlijk bestaat er een complot(theorie) tegen Trump. Het is dezelfde of soortgelijk aan die tegen Kennedy. Echter is deze gevaarlijker en met veel meer risiko's.  Als Trump zo doorgaat, dan sleept hij de wereld in een kernoorlog, die z'n weerga niet kent. Kijk maar naar de laatste ontwikkelingen. Niet de terroristen zijn de vijand, maar andere grote mogendheden en hij zal niet terug deinzen om (kleine) kenrwapens te gebruiken. Wat leven we in een fijne wereld. Het defensiebudget wordt met 50 miljard in de VS verhoogd. Het begin van een nieuwe wapenwetloop met mogelijk desastreuze gevolgen. 

vlokje op 19-01-2018 23:40

Oke, dat conflict Clinton-obama-trump is geen spelletje,  en zeker niet gespeeld, maar die gene die deze pionnen op deze posities heeft neergezet speelt wel een ---

Wat een contrast eerste clintons (door zijn liefde voor vrouwen chanteerbaar) dan een islamitisch linkse obama, een nu weer een rechtse trump met joodse familieleden, hoe groot is die contrast vooral al je gelooft dat een deepstate achter al deze presidenten zit, waarom,  waarom, waarom waarom dan zoveel  contrast tussen deze mannen en toch elke keer door een andere groep zelfde mannen in gesteld, waarom, 

Ik zeg je, we worden bewerkt,  ergens voor klaar gestoomd,

Neuzen links , neuzen rechts, links rechts,  misschien nu nog uit de maat, maar hoe vaker van links, rechts, hoe sneller de massa het oppikt en op commando  tegelijk reageert.

mientjei op 20-01-2018 00:16

Trump heeft een IQ van 156

Zoals hij vanaf dag een door de media is behandeld heeft niets meer met beschaving te maken

PS dat hier ter lande de termen politiekcorrect en politiekincorrect bestaan duidt er op dat er van democratie

geen sprake is

Hubo op 20-01-2018 03:17

Je hoort wel meer dat Trump zich zou willen ontdoen van Mueller.

Dat zou wel eens de bedoeling kunnen zijn.

Ik ben benieuwd wat we er verder nog van horen.

bert op 20-01-2018 05:31

als dit nieuws echt waar zou zijn, dan zou het dermate aardschokkend zijn en zou elke persdienst er op een of andere manier erover berichten. een klein rondje langs de nationale en internationale pers heeft mij geleerd dat er nergens, maar dan ook nergens iets over genoemd word. de enige bron, zerp hedge, maar dat is een zeer twijfelachtige bron. vermoedelijk is dit bericht ( en O, wat zou ik het graag willen zien als waarheid, geloof mij ) net zo'n onzinnig artikel als over de yellowstone vulkaan verleden jaar hier ( nee, dat bericht kan ik gewoon niet vergeten..het gebrabbel van mijn twee jarige nichtje makes more sense )

cefas op 20-01-2018 09:59

Zuckerberg van facebook is begonnen met censuur op zogenaamd fake-nieuws. Hij is dus een propaganda-machine van de elite. Niet welgevallig nieuws wordt uitgewist en eigen gefabriseerd nep-nieuws wordt voor waar aangemerkt. We leven in de tijden van Orwell. Goed is slecht, waarheid is leugen, kritiek hebben is haatzaaien, etc,etc. Het Profetisch Woord heeft ook voorzegd dat dit zal gebeuren. De Messias komt spoedig. Maranatha/Shalom.

Qromwel op 20-01-2018 10:46

mientjei op 20-01-2018 00:16: Wie zegt dat?

Leo op 20-01-2018 11:34

Complete onzin aangezien Trump meer dan genoeg boter op zijn hoofd heeft en er deel van uitmaakt. Dit nieuwsis slechts bedoeld om Drumpf populair te maken/houden bij de ' blanke' kiezers. 

Desinformatie en misleiding om Drumpf als ' slachtoffer en held' te verkopen aan de domme

amerikaanse sheeple.

T.D. op 20-01-2018 12:33

Tja. al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.

rescue op 20-01-2018 13:32

@conspiracy-ruiker Helaas denk ik er net zo over. Trump zou al lang de hele club kunnen arresteren maar je hoort er niets over, behalve op FOX. En de shut-down is weer een mooie afleidingstactiek voor een doofpot. Achter de schermen zal wel weer een compromis worden bedacht en het volk wordt weer betrumperd!

mientjei op 20-01-2018 14:10

@Cromwel 10 46    www.quotenet.nl

Oma op 20-01-2018 14:15

@cefas: 'De Messias komt spoedig.'? Je zou toch maar best niet zolang je adem inhouden...Hij zou weleens in een andere vorm of op een andere manier kunnen komen dan je verwacht.

Ken je dit?   Bij een zware overstroming van een storm waarbij zijn hele huis overstroomde, heeft een man zijn toevlucht genomen tot zijn dak en hij bidt naar de Heer om engelen te sturen om hem te redden. 

Er passeert een bootje met de buurman die hem aanbiedt hem mee te nemen naar de veilige oever maar hij weigert want hij wacht op de engelen van de Heer. 

Dan vliegt een reddingshelikopter over, de redders laten een touw zakken maar de man weigert het touw te grijpen en zich op te laten hijsen om zich in veiligheid te brengen want hij wacht op de reddende engelen van de Heer.

Intussen werd het reeds nacht en de man zit nog steeds te wachten op de engelen van de Heer, het water stijgt nog steeds en de man verdrinkt jammerlijk.

Aangekomen in de hemel vraagt hij aan de Heer waar Zijn reddende engelen bleven, waarom hij niet gered werd door de engelen. De Heer zegt: Ik heb je meermaals engelen gestuurd met de boot en de helikopter maar jij weigerde hun hulp te aanvaarden.....Snappie?

zuckerberg van fb, net als google en andere grote invloeden op de mensen, (vooral kinderen) via de huidige technologie, behoren inmiddels tot de bilderberggroep...zegt genoeg? Manipulatie en sturing van de hele wereld door de elite...

Tom Hendrix op 20-01-2018 14:20

@cefas: 09.59. uur. Geheel eens met uw reactie, cefas.

willy op 20-01-2018 14:34

Goed artikel, iets wat ik al langer vond, men wil Trump koste wat koste weg ! Shalom

steady op 20-01-2018 14:42

Steady sefas

Zuckerberg-- even googelen op  "Zuckerberg Shape Shifter"-- Hill.Clinton Shapeshifter ea.

Je zult onmiddelijk zien met wie je vandoen hebt.

Was dat king david of sallomo die zei -

in het gerecht zal men alles krom trekken die recht is

en alles die krom is rechttrekken

Dit wetende is een grote geruststelling --niet piekeren

Shalom

Johannes op 20-01-2018 15:52

Klopt Leo, dit artikel is grote onzin. Gebaseerd op een memo, waar alleen republikeinse reacties worden weergegeven, maar allerlei andere informatie totaal ontbreekt.  Trump is zeer chantabel, een grote leugenaar,  en heeft een zeer lange voorgeschiedenis van fraude, witwaspraktijen  en maffiacontacten. En ook vele campagne- en regeringsfunctionarissen zijn chantabel door Russische megadonaties, oa via lege vennootschappen. Te triest en onbegrijpelijk dat zgn christenen denken dat de gewetenloze racistische, Trump met zijn blanke naziachterban een verlosser zou zijn.  Ik haat de man niet, maar wel waar hij voor staat. Het doet me denken aan een stroming in de sgp in de 30 er jaren in Nederland,  die leunden tegen het nationaal socialisme. 

Trump is een bijzonder incoherente, onkundige en onbekwame man, iq zeker geen 156, ook dat is bewezen onzin. 

De informatie in Steeledossier is grotendeels bevestigd. En Fox nieuws inclusief Hannity zelf worden onderzocht op het ontvangen van  Russische geldbeloning voor hun verslaglegging. 

Mueller is een solide onderzoeker die met feiten gaat komen, niet met complottheorieën van welke politieke kleur dan ook..  We zullen zien. 

Emanuel op 20-01-2018 16:44

Landen in de EU als NL zijn aanbidders van Obama/Hillary. Dat heb ik ervaren tijdens verkiezingscampagne van de Amerikaanse President. Maar ik kijk verder in de toekomst dat basis van bepaalde zaken ivm de eindtijd nu tot stand worden gebracht. Daarom interpreteer ik deze gebeurtenissen en onthullingen daarvan als God's wil in de laatste dagen

De openbaarwording van de rol van Obama moet nu plaarsvinden. Langs deze weg wordt hij geactiveerd om zijn laatste rol vervullen.

Voor beter begrip kunnen zij die dit lezen kunnen vergelijken met de rol van Judas Escariot. Zie, hij was discipel, maar geld was zwakke plek in zijn leven. En op dat punt  heeft de duivel hem gepakt iets te doen, dat leidde tot kruiisiging.

Doch kruisiging was het doel, waarvoor Hij kwam.

Obama zelf heeft alle scenario vervuld om te worden gebruikt voor het einddoel.

Bert Boersma op 20-01-2018 21:36

Al in april 2007 profeteerde Kim Clement dat Trump president zou worden van de VS.

Op dat moment wist Trump het zelf nog niet dat hij later zichzelf kandidaat zou stellen.

God zou een Trump gebruiken als een trumpet in His mouth. A man with hot blood would he be.

Ook profeteerde Kim Clement dat Trump twee termijnen zou uitdienen.

Geweldig om te weten dat God alles onder controle heeft.

Ook profeteerde Kim Clement in 2015 m.b.t. Trump de woorden Impeachment, waarmee hij aangaf dat ze hem zouden proberen te wippen als President.

M.a.w. Vertrouw op de Heer met heel je hart en steun niet op je eigen inzicht.

Ken Hem in al je wegen dan zal Hij je paden recht maken.

mientjei op 20-01-2018 23:24

@Johannes 15 52   Trump is wel met hele hoge cijfers afgestudeerd aan de Wharton School aan de universiteit

 van Pensylvania, 

Wat u verder allemaal zegt en maar meteen iedereen die op hem gestemd heeft door het slijk halen,  

Ik ga me de moeite besparen hier nog iets over te zeggen

mientjei op 20-01-2018 23:41

@Leo 11 34     u schrijft   de domme amerikaanse sheeple   wie en wat bedoel u hiermee?

Het gaat hier  wel over mensen

Albatros op 21-01-2018 02:36

Johannes op 20-01-2018 15:52

Iets in uw reaktie zegt me, dat u een nepnieuws-aanhanger bent, in het wilde weg beschuldigingen uiten zonder één enkele onderbouwing. Als het allemaal waar is wat u schrijft, zou hij binnen dit jaar allang weggeveegd zijn door de 'media', aangezien ze werkelijk op alles, maar dan ook alles, wat hij zegt en doet, letten en dat breeduit uitmeten. Iedere dag opnieuw.

Daarbij haalt u ook nog even de SGP uit de jaren 30 erbij, die tegen de nationaal-socialisten zouden hebben geleund. Waar haalt u dit vandaan? Als u een hekel hebt aan christelijke meningen bent u hier aan het verkeerde adres. 

Dus is mijn vraag: waar heeft u al deze onzin vandaan gehaald?

Advies: op Geen Stijl zitten nog een paar EU-aanhangers, waar u vast goed mee kunt discussiëren (zolang ze nog mogen blijven van de dictatuur EU)

Albatros op 21-01-2018 02:38

Leo op 20-01-2018 11:34

Zie mijn commentaar op Joahannes.

Gorghel op 21-01-2018 10:08

Niks bijzonders. Amerikanen hebben 1000 keer ergere dingen uitgehaald met buitenlandse regeringsleiders, maar nu het een Amerikaanse leider betreft is het ineens heel erg. Wat een schijnheiligheid. US is echt een enorm schijnheilige land.

Wat je anderen aandoet, zul je vroeg of laat ook jezelf aandoen.

JP op 21-01-2018 12:38

@mientjei op 20-01-2018 23:41

idd, dat het merendeel van de mensen zo schaamteloos belogen en bedrogen worden door kwaadwillenden (in schaapskleren) is al pijnlijk op zich. Het "ontwaken" is een langdurig proces en moeilijk om fake-info van echte-info te kunnen onderscheiden en de betrouwbaarheid van bronnen. 

Scevean op 21-01-2018 12:55

Ik weet maar 1 ding, God heeft zijn eigen plan. Hij kan wereldmachten maken en breken.

Hij zegend die gene die de Joden zegend en straft die gene die de Joden vervloeken.

Dit kunnen personen,landen of wereldmachten zijn. Dit kan door natuurgeweld, oorlog ,armoede,of onderdrukking. 

Maar God heeft ons ook een vrije wil gegeven. We bepalen zelf het pad wat we bewandelen, al dan niet verlicht .

Dit geld voor jou voor mij ,Trump,Obhama,Kim,Puthin, Erdogan,Rutte,Merkel of wie dan ook.

Marenatha, Kom Jesus Kim.

Johannes op 21-01-2018 13:50

Mientjei, Trump is helemaal niet met hoge cijfers afgestudeerd op het Wharton, had geen cum laude, geen magna een al helemaal geen summa cum laude. Bovendien is hij ook niet op basis van zijn cijfers op het Wharton gekomen. Dus weer informatie gebaseerd op zijn vele leugens. De man weet ook zeer weinig, is van geen enkel politiek dossier op de hoogte. Laat zich ook niet voorlichten door mensen die dat wel zijn. En let wel: zijn adviseur Bannon, betrokken voor tijdens en na de campagne, en nog lang na zijn vertrek bij het witte huis betrokken bij Trump, is een satansvriend. Ik verzin dit niet, dat zegt hij zelf: ‘ duisternis is goed. Darth Vader, Satan, dat is pas macht.’ Ik haal ook geen Trumpstemmers door het slijk, maar vraag me echt af hoe het mogelijk is dat je christen zegt te zijn, een navolger van Jezus, en dan het totale tegenbeeld als een Trump kan zien als een verlosser. Als je dit niet meer mag zeggen, afgaand op feiten, niet op grootheidswaanzin en leugens van de man, en complottheorieën onder zijn volgelingen, is de verblinding compleet. 

 

Onderbouw uw mening met bronnen, zoals welke opleiding hij wel of niet gedaan heeft, gelieve deze erbij te vermelden. Mod. 

scherpschutter1945 op 21-01-2018 14:50

Johannes, er zijn ook christenen die uit ondervinding eerst zelf zorgen voor vrede en veiligheid en daarna, als de lijken zijn geborgen, weer terug keren tot de bijbelse waarden. Lijkt me beter dan het andersom te doen want dan gaan christenen zitten te wachten op bevrijders die zich van onchristelijke ghewelds methoden bedienen om de strijd te winnen. Daarna zijn de christenen zeer blij met hun bevrijding en eren hun bevrijders.

Tom Hendrix op 21-01-2018 15:41

@Bert Boersma: 21.36. uur, op 20/01. U haalt terecht; Spreuken: 3 vers 5 en 6 aan in de laatste zin. En die zijn zeer waardevol.

Johannes op 21-01-2018 16:52

http://www.fordhamobserver.com/inside-trumps-days-at-fordham/ 

2 jaar op Un. Fordham, daarna naar Wharton.

http://www.archives.upenn.edu/primdocs/upg/upg7/upg7_1968.pdf

Op pag 21 de afgestuurde bachelors, op pag 66 de echte toppers van 1968. 

Het zou overigens aardig zijn als anderen ook hun beweringen staven met bronnen. 

Als u ook goed de postings van uw mede-forumgasten leest, dan zult u zien hoeveel links erbij geplaatst worden ter onderbouwing.Uw verholen klacht is ongegrond. Mod.

Uw uitspraak op  21-01-2018 13:50: En let wel: zijn adviseur Bannon, betrokken voor tijdens en na de campagne, en nog lang na zijn vertrek bij het witte huis betrokken bij Trump, is een satansvriend. Ik verzin dit niet, dat zegt hij zelf: ‘ duisternis is goed. Darth Vader, Satan, dat is pas macht.’  Heeft u daar ook een bron van ? Mod

Ik heb geen hekel aan christelijke meningen. Integendeel, Albatros. Dat Kersten/SGP het nationaal socialisme heeft onderschat is een moeilijk en gevoelig thema, maar heeft in mijn voorgeslacht wel degelijk een rol gespeeld in het afstand nemen van het gedachtengoed van Kersten in de jaren dertig.Schoorvoetend komt men nu ervoor uit dat men het nazisme weliswaar veroordeelde, maar een minder ernstig gevaar achtte dan het Roomse. Dit o.a. nav de discussies over het proefschrift van dr. Eward Bosma. Verder is het niet aan de media om een president weg te vegen. Men kan wel de feiten proberen boven tafel te krijgen. U hoeft me ook niet voor te stellen om te discussiëren op GeenStijl. Bizar voorstel, jammer. 

Janus op 21-01-2018 17:42

Het verschil tussen Ronald Bernard en Trump is dat de eerste afstand heeft gedaan en de tweede zit er nog steeds in. Trump heeft geknield in de woestijn nadat hij falliet was en dat achtervolgd hem nog steeds. Trump is een oorlogs-president en geen vredestichter. Dat zien we wel vaker bij Republi-lakeien.

Jasper01 op 21-01-2018 20:10

Goed verhaal Xander, ik volg dit al een tijdje op de enige op de enige echte betrouwbare nieuwszender in de USA en dat is FOX news. Wat de uitkomst hiervan gaat zijn weet niemand maar dat de reguliere media hier in Nederland met opzet de waarheid niet pupliceerd is een feit. Op zich logisch gezien alles waar Tump voor staat volledig haaks staat op de politieke ideologie van de EU/NWO. Dus de EU is niet gebaat bij het publiceren van het succes van Trump en proberen hem eerder klein te houden. Mijn hoop is dat wanneer dit achter de rug is het einde van de EU logisch volgt

Johannes op 21-01-2018 21:38

https://www.christianpost.com/news/trump-top-adviser-steve-bannon-darkness-is-good-satan-thats-power-171622/

http://www.publicseminar.org/2017/09/breitbart-bannon-trump-and-the-frankfurt-school/

Voor degenen die iets meer over de achtergrond van Steve Bannon willen weten. 

Wat betreft de onderbouwing van het IQ van Trump als zijnde 156 is een site genoemd, Quotenet, geen link. Na een zoektocht in die site kom je op een artikel waarin door psychologen een verondersteld IQ, geen gemeten IQ van 156 zou zijn. Trump kwam na 2 jaar Fordham, dus niet op basis van een hoog IQ op het Wharton. Deze bron geeft dus suggestief, geen serieus nieuws. Voor het overige zie ik bij andere commentaren veel emotie, veronderstellingen, maar geen links. 

Als het gaat om de vele beweringen van Trump die niet kloppen: zie https://www.factcheck.org/

En wees gewaarschuwd: Het antisemitisme komt op in de verenigde staten onder Trump. 

https://www.timesofisrael.com/anti-semitism-now-fashionable-in-the-us-warn-experts/

http://www.jewishpress.com/news/us-news/adl-reports-anti-semitism-skyrocketing-in-united-states/2017/11/02/

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik begrijp dat als de boodschap anders klinkt dat men hier gewend is, dat het bestempeld wordt als fake-nieuws. Dit maakt het niet zinvol om een ander geluid of andere argumenten te laten horen. 

De emotie die ik herken is de hunkering naar gerechtigheid, en naar de wederkomst van Jezus, de Vredevorst. Hem moeten we geloven en volgen, niet Trump, of welke andere leider ook. Ik wens u allen sjalom. 

Br@m op 21-01-2018 21:47

De meeste Amerikanen hebben voor Trump gestemd, daarom werd hij president, dat heet democratie. Volgens mij omdat ze wilden dat er een frisse wind door de States moest gaan waaien. En omdat de president van Amerika een van de grootste wereldleiders is, wellicht ook een frisse wind door de wereld. Trump hoeft het voor het geld en/of aanzien niet te doen, dat had hij genoeg. Hij heeft een prachtig leven opgegeven om er 24/7 te zijn voor zijn land en haar burgers. Laten we die man evalueren ná zijn eerste regeerperiode en niet nu al de grond in boren. Ging het vóór Trump zo goed met Amerika en de rest van de wereld ?! 

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld