Headlines






















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Trump erkent Jeruzalem als hoofdstad Israël; Palestijnen dreigen met oorlog

Verplaatsing ambassade vermoedelijk in 2020 of 2021 afgerond – Iraanse ayatollah Khamenei belooft ‘bevrijding van Palestina’ – Palestijnse afgevaardigde: Trump verklaart oorlog aan 1,5 miljard moslims

 
De Palestijnen dreigen met een religieuze oorlog over het Tempelplein in Jeruzalem, met daarop de in de Bijbel voorzegde ‘gruwel der verwoesting’ (het islamitische Rotskoepelgebouw). (Foto: Getty Images (5)).

De Amerikaanse president Donald Trump gaat opnieuw één van zijn verkiezingsbeloften houden. Vandaag gaat Trump recht doen aan de duizenden jaren oude band van het Joodse volk met Jeruzalem, door de stad als hoofdstad van Israël te erkennen. De Israël-hatende media en politici in Europa en Amerika schreeuwen onmiddellijk moord en brand, omdat zij al heel lang in de tas zitten van islam en hun favoriete knuffelmoslims, de Palestijnen, hun droom van een etnisch gezuiverd ‘Palestina’ met Jeruzalem als hoofdstad in duigen zien vallen.

 

Huidige en historische realiteit

Officials van de Amerikaanse regering verklaarden dat president Trump zowel de huidige als historische realiteit gaat erkennen dat Jeruzalem de hoofdstad van het Joodse volk en het Joodse geloof is. Trump vindt het logisch de ambassade in Tel Aviv te verplaatsen, omdat de Israëlische regering, tal van overheidsinstanties en het hooggerechtshof allemaal in Jeruzalem zetelen.

In 1967 werd het Oostelijke deel van de stad bevrijd op de Arabische bezetting, nadat omringende moslimlanden een tweede vernietigingsoorlog tegen de kleine Joodse staat wilden beginnen. Net als de eerste oorlog in 1948 mislukte ook deze poging. In 1973 probeerden Arabische moslimstaten opnieuw Allahs gebod in de Koran om de Joden uit te roeien op te volgen, wat wederom in een verpletterende nederlaag eindigde.

Klaar in 2020 of 2021

De verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar een nog te bouwen complex in Jeruzalem –iets waartoe het Congres al in 1995 besloot, maar wat telkens door diverse presidenten werd opgeschort- gaat naar schatting drie tot vier jaar in beslag nemen. Trump zou in zijn toespraak wel zijn steun uitspreken voor een tweestaten-oplossing, waarvan de definitieve grenzen –ook die in Jeruzalem- via vredesonderhandelingen moeten worden bepaald. (1)

Palestijnen saboteren vredesproces al jaren

Internationaal krijgt Trump juist de schuld van het saboteren van het ‘vredesproces’, terwijl de echte saboteurs de Palestijnen zijn, die al jaren weigeren aan te schuiven bij nieuwe gesprekken, omdat ze eerst al hun eisen ingewilligd willen zien - in de typerende islamitische trant van ‘Ik wil alleen met je onderhandelen als je van tevoren belooft mij in alles mijn zin te geven.’

Zowel de Palestijnse Autoriteit, de diplomatieke huls voor de terreurorganisatie Fatah (/ PLO), als de collega’s van Hamas hebben hun officieel in handvesten opgetekende doelstelling om Israël geheel te vernietigen en te vervangen door ‘Palestina’ nooit opgegeven. De zogenaamde ‘erkenning’ van Israël door de Palestijnse ‘president’ Mahmoud Abbas berust dan ook op pure misleiding, en is het zoveelste staaltje nepnieuws wat u door de reguliere media voorgeschoteld krijgt.

‘Oorlogsverklaring aan 1,5 miljard moslims’

Manuel Hassassian, de Palestijnse afgevaardigde in Londen, dreigde dat als Trump doorgaat met zijn erkenning van Jeruzalem als Israëls hoofdstad, ‘de tweestaten oplossing dood is, en hij de oorlog verklaart in het Midden Oosten, de oorlog verklaart aan 1,5 miljard moslims en honderden miljoenen christenen die niet gaan accepteren dat de heiligdommen (met onder andere de Al-Aqsa moskee en het Rotskoepelgebouw) onder totale hegemonie van Israël komen.’ (2)

PA president Abbas en Hamas hebben zich verenigd in een poging om het diplomatieke conflict als een religieuze oorlog over de Tempelberg neer te zetten, een oorlog tegen Al-Aqsa en de islamitische religie. De Israëlische veiligheidsdiensten bereiden zich daarom voor op massale gewelddadige rellen en terreuraanslagen. (3)

Ayatollah Khamenei: Palestina zal ‘bevrijd’ worden

De Iraanse ayatollah Khamenei reageerde dat het Palestijnse volk ‘zal zegevieren’, en dat ‘Palestina zal worden bevrijd.’ Hij hekelde de ‘misdaad’ van het verplaatsen van de ambassade naar Jeruzalem, wat neer zou komen op ‘de verdrijving van het Palestijnse volk... De Amerikaanse regeringsofficials hebben tegen zichzelf gezegd dat ze een oorlog in de regio moeten beginnen om het Zionistische regime te beschermen.’

‘Dit zou een ernstige fout zijn,’ zei ook de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu. ‘Dit zal geen stabiliteit, maar juist chaos en instabiliteit veroorzaken. De hele wereld is ertegen.’ (4)


Xander

(1) Breitbart
(2) Jerusalem Post
(3) Ynet News
(4) Ynet News
(5) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)


Zie ook o.a.:


02-12: VN neemt resolutie aan waarmee historische band Israël en Jeruzalem wordt verbroken (/ President Trump overweegt nog steeds ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen – EU capituleert ook in VN voor islam en steunt daarmee streven naar uiteindelijke vernietiging van Joodse staat)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten. 








Reacties

Pagina12
Tom Hendrix op 06-12-2017 14:35

Dan sta ik volledig achter deze beslissing, en heb ik daarvoor respect. Dit doet Potus Trump goed, want Jeruzalem is uiteraard de hoofdstad van Israël, en dat al duizenden jaren. Het was Koning David, die in Jeruzalem zijn intrek nam. Daar is bewijs genoeg voor te vinden. Trouwens de "linkse kerk", en de verenigde nazies, vergeten gemakshalve wat al besloten was in San Remo in 1923, de erkenning dat het Joodse volk volledig in haar recht stond, ten aanzien van het huidige land Israël. Hallelujah, geprezen zij de G'd van Abraham, Isaäk en Jacob!

willy op 06-12-2017 14:45

Het zat er aan te komen en het lijkt zover maar het zal geen vrede brengen dan alleeen een hoop miserie en onschuldige slachtoffers. Reeds van 1995 is men in de VS bezig om de ambassade te verhuizen naar Jeruzalem maar de vorige presidenten hadden schrik van de Arabieren en van de oliestaat Saoedi-Arabie . Turkije, Rusland , Iran en de Saoedies hebben al gewaarschuwd aan de VS om het niet te doen , maar president Trump wil zijn belofte aan Israel waarmaken alhoewel die nu ook lastig met hebben gezien de toenadering tot vele Arbabische landen wat nu zal stilvallen. De vraag is nu of dit tot een escalatie zal leiden dat we lezen bij de profeet Zacharia? Gaat dit gegeven de laatste en beslissende oorlog worden? Ik denk het niet , het lijkt meer op een voorspel, de beslissing zal vallen op de tempelberg daar zijn de moslims bereid om tot het uitsterste te gaan niet voor een ambassade , dus nog even de evolutie afwachten ,zoals ik op deze website reeds schreef het wordt een explosief jaareinde ! shalom

pro-Israël op 06-12-2017 14:56

Niet de hele wereld is tegen deze erkenning en verplaatsing. Ik ben er Voor.

Ray Kalsitrant op 06-12-2017 15:07

Kleine correctie: Het gebouw in Jeruzalem staat er al. Ze hoeven alleen het bordje in Tel Aviv los te schroeven en in Jeruzalem weer op te hangen.

vijgeboom op 06-12-2017 15:09

Zacharia hoofdstuk 14 komt dichter en dichter bij in combinatie met Ezechiel 38 en dan Jesaja hoofdstuk 17 er nog bij.

spijker op 06-12-2017 15:11

YHVH zal overwinnen, Jeruzalem behoort aan Hem, bid voor bescherming voor de familie Trump, samen met YHVH is hij sterk.

Ray Kalsitrant op 06-12-2017 15:15

Interessante punten in deze zijn ook: 

1. De verhuizing van de ambassade naar Jeruzalem zal naar verwachting 6 maanden duren. ...Zes maanden vanaf nu is Mei 2018. Wellicht een verjaardagskado voor Israel van Tump? Israel viert immers haar 70e verjaardag op 14 mei 2018.

2. De palestijnen hebben zojuist "Drie dagen van woede" aangekondigd, beginnende vanaf vandaag tot aan vrijdag. We moeten hier vooral letten op deze vrijdag. Dit is namelijk 8 december en markeerd exact 30 jaar sinds de start van de eerste intifada. (8 december 1987). 'Palestinians never let a good crisis go to waste'.

John op 06-12-2017 15:27

Tja, we zullen wel zien wat dit gaat betekenen. Allereerst dat de ambassade dichterbij de Israëlische regering in Jeruzalem komt, de Knesset, de gerechtshoven etc. Kan me voorstellen dat de Palestijnen (Arabieren) niet happy zullen zijn. Maar de westelijke jordaanoever telt toch al minder Arabieren dan vijftig jaar geleden. En dat wordt minder vanwege beleid staat Israël. Nederzettingen Joodse kolonisten. En onteiging grond vanwege veiligheid. 

ohje op 06-12-2017 15:47

Goed zo eindelijk komt de verlossing van jakale

phantoom op 06-12-2017 16:12

Nouja, het zullen niet alleen de Palestijnen zijn die het plan van Trump niet toejuichen. De Al-Aqsa moskee is een van de drie heilige moskees, na Mekka en na die van Medina. Moet ik nog meer uitleggen?...

Jasper op 06-12-2017 16:12

Hele goede actie van Trump en tegen het zere been van de NWO. Die hadden natuurlijk wat graag de moslims hun zin gegeven in het kader van hun homogene bevolkingsstrategie en het kapot maken van de westerse beschaving waar Israel natuurlijk bij hoort.

Rode Wouw op 06-12-2017 16:16

Natuurlijk is Jeruzalem de ondeelbare hoofdstad van Israel. Goede beslissing van de Potus.

cefas op 06-12-2017 16:24

Jeruzalem, ongedeelde hoofdstad van Israel, voor eeuwig. Stad van de Grote Koning, die komende, gezonden door de Vader.

Robin op 06-12-2017 16:51

Domme zet van Trump en een verschrikkelijk slechte timing. Palestijnen kunnen trouwens niet oorlogvoeren ze leven in een concentratiekamp en kunnen dus niet aan wapens komen. Het zijn juist Amerika en Israël die de oorlog verklaren aan Iran maar ook Erdogan en ook aan Rusland. Dit is de domste besluit die je maar kan bedenken. Trump marionettenpop van Israël die gebruik maakt van de onderbuikgevoelens van de gristenen die in een tijdscapsule leven.

A. Verlof op 06-12-2017 17:16

Bij mij hier in Zeist  gaat vanavond als Trup dit bekend maakt de Joodse vlag uit.

Ik hoop dat alle vriende n van G-D,s volk de Joden,het Zionisme hetzelfde zullen doen.

Nu hebben we de gelegenheid om voor G-D,s volk op te komen.

Het is hun land, en dat bewijst het nu.

Mensen vier feest met G-D,s volk en  zet de vlag in top.

Er is overwinning voor G-D,s vok !

SEO op 06-12-2017 17:30

Beste Donald, gewoon erkennen! Christenen vinden dat juist top! En veel (jonge) Moslims (in-de-kast-Christenen/LGBT'ers/vrouwen, meisjes enz) gevangen in de horror religie Islam, vinden dat ook!

Islam stelt uiteindelijk niet veel voor als je een beetje de rug recht!!

Bevrijd de Moslims en verbiedt Islam! 

Mario Schettini op 06-12-2017 17:34

@Robin

Dom is om bang te zijn voor moslims. Indien dit een 'verschrikkelijk slechte timing' is, wanneer is de 'timing' dan niet verschrikkelijk slecht?

Dat je verklaart dat Amerika en Israël de oorlog verklaren aan Erdogan en Rusland, betekent dat je geen geschiedenis kent,

geen mensenkennis en nog minder een normaal werkend stel hersens. Ga eerst iets lezen en kom dan terug met je commentaar.

Tom Hendrix op 06-12-2017 17:34

@Robin: 16.51. uur. Niet met U eens. De Palestijnen zijn een verzonnen volk. En historisch bezien, is Jeruzalem al 3000 jaar geleden bewoond door het Joodse volk. En wat een flauwekul om Trump een marionet van Israël te noemen. 

Tom Hendrix op 06-12-2017 17:36

@Vijgeboom: 15.09. uur. Zeer plausibel wat U zegt in uw reactie. Met U eens derhalve.

AngelB op 06-12-2017 17:45

Phantoom, Jeruzalem komt geen enkele maal voor in de koran. In de Bijbel daarentehlgen bijna 1200 keer!! Ze kunnen hoog of laag springen, hun verzonnen heiligheden zijn enkel en alleen op Israel gericht. Mohsen noemde in 1977 de Palestijnen zelf al een verzonnen volk.

Anna op 06-12-2017 17:49

Door deze daad die ik van harte ondersteun, zie ik de hand van de Almachtige in de hemel die volop bezig is om alles maar dan ook alles in deze wereld in gereedheid te brengen voor de wederkomst naar deze wereld van Zijn Zoon onze Here Jezus Christus de Messias.......

De grote tegenstander van God : de satan zal zich in de gedaante van de islam “ geducht  roeren” dit is zacht uitgedrukt. Er zullen onrusten / aanslagen sabotage ‘s moorden en allerlei terroristische aanslagen komen en uiteindelijk zelfs vernietigende oorlogen....... Mogelijk  zullen de aanhangers van de islam “ in verwarring” raken en mogelijk zelfs elkaar gaan vernietigen.....maar....... . De destructie zal volledig zijn.......Of dit de opmaat naar deze oorlogen is dat weet alleen de Heere.......  Maar dit kan een aanleiding zijn......Wees waakzaam en bid om de gave van het onderscheid...... ( ook christenen kunnen misleid worden denk aan de mens van wetteloosheid:  de antichrist let op!!!!) 

In het erkennen van Jeruzalem als Hoofdstad van Israël en de daarbij behorende verplaatsing van de ambassade zie ik duidelijk de hand van God!!!! Hem zij de lof en de eer en de dank hiervoor.....Shalom voor Israël 

Harold op 06-12-2017 18:35

Altijd weer dat slappe excuus 'slechte timing' als enig argument. Nee het is gewoon een kwestie, dat de gehele wereld in de Palestijnse leugen is getrapt en zij tesamen met de rest van de Islamitische wereld geweld aankondigen. De angst hiervoor wordt weggezet als 'slechte timing', maar het is pure chantage. Eindelijk nu eens een president die zich niets van de Islamitsche bedreigingen aantrekt. Overigens is de tempelberg pas een 'heilige' plaats voor moslims sinds de jaren 40, toen Israel opgericht werd. Daarvoor had niemand, behalve de Joden en Christenen interesse in dat gebied, wat er toen ook helemaal niet heilig uitzag. Het was een verlaten en verwaarloosd gebied, maar pas toen Israel opkwam hebben islamieten dit aangegrepen om de tempelberg als hun heilige plaats te zien. Jeruzalem staat geen enkele maal in de Koran. Dat mohammed zogenaamd op zijn vliende paar ter hemel rees vanuit Jeruzalem kan helemaal niet. Hij steeg op bij een moskee, die op dat moment nog helemaal niet op de tempelberg gebouwd was. Alles, maar dan echt alles is gebaseerd op leugens. Leugens waar wij als Westerse wereld helaas zeer vatbaar voor zijn, met als gevolg dat ook de Westerse wereld, Trumps besluit zal veroordelen. Mocht Trump dit werkelijk gaan uitvoeren, dan is dit een heldendaad van een eenling die temidden staat in een woelige wereld van woedende wereldleiders en valse media. Maar juist als de Islamische wereld boos is, weet je dat zijn besluit de juiste is.

"'Zie, Ik maak van Jeruzalem een bedwelmende beker voor alle omwonende volken; maar bij het beleg van Jeruzalem zal het ook tegen Juda gaan. Op die dag zal Ik van Jeruzalem een zwaar te tillen steen voor alle volken maken; al degenen die hem optillen zullen zich eraan snijden. Tegen hem zullen alle volkeren van de aarde samenspannen." (Zacharia 12:2-3)

pluto op 06-12-2017 18:55

Palastijnen hebben nooit een eigen staat gehad, laat staan een hoofdstad. meer dan 40 jaar hebben palastijnen een vreedzame regeling gefrustreerd, en miljarden aan subsidies gekregen van europa en USA.

Arafat heeft miljarden gestolen van de palastijnen, z'n vrouw leeft in weelde in Parijs. 

Bovendien is in een palastijnse staat geen plaats voor joden, dit de puurste vorm van antisemitisme, het is discriminerend en tart alle waarden en normen waar het westen voor staat. palastijnenen zijn gewoon arabieren, gewoon moslim"s die in de steek zijn gelaten door hun "broeders en zuster"s.Niet meer en niet minder.

Daarnaast zal geen enkele arabische, palastijnse Israelier naar hun homeland willen emigreren.

Kfir op 06-12-2017 19:13

Prima en zeer verstandig besluit van Trump!! Eindelijk iemand die de daad bij het woord voegt.

Niet zwichten voor de druk van die duivelse haatbaarden!!

Jeruzalem is de Oondeelbare hoofdstad van Israël!!!!

Een profetie die in vervulling gaat.........Hulde aan Trump!!!

Luca op 06-12-2017 19:17

We beleven openbaringen..... er komen verschrikkelijke tijden aan....

Rode Wouw op 06-12-2017 19:25

Goede speech van Trump. Mooi hoe hij aangeeft dat verschillende groepen moeten leren in vrede samen te leven. Verder duidelijk : Jeruzalem is de hoofdstad van de staat Israel.

Lies op 06-12-2017 19:33

Shaloom jeruzalem  moederstad . Trump vind ik niet de niet de beste president die de vs hebben gehad, maar dit heeft hij perfect gedaan.

Arjan op 06-12-2017 20:09

Nu weet ik zeker dat Trump juist onderdeel is van de NWO, hij heeft definitief afgedaan voor mij. Een volk dat de vreselijke Holocaust heeft moeten ondergaan zou beter moeten weten dan heden ten dage een ander volk in een concentratiekamp (Gaza) laten creperen. 

Qromwel op 06-12-2017 20:40

vijgeboom op 06-12-2017 15:09: Maar eerst 12 en 13 nog!!

Qromwel op 06-12-2017 20:43

Robin op 06-12-2017 16:51: Welke bijdraagen hebben Palestijnen aan het "vredesproces" ooit geleverd? Behalve dan raketten op Israel afgevuurd.

chris2 op 06-12-2017 20:44

@Robin Trump stelt terecht dat de decennia oude strategie (vooral de Palestijnen cs niet boos maken) niet werkt, het vredesproces gediend is met een nieuwe en duidelijke koers. Go Trump Go. Jaloers op een gekozen leider die zijn verkiezingsbeloften waar maakt. Dat zij we hier heel anders gewend,

rien op 06-12-2017 20:45

Geweldig nieuws dapper van Trump om op zijn belofte te volvoeren

Bid voor Gods volk in deze moeilijke tijd  God laat Zijn volk niet vallen Shalom

Awi Cohen op 06-12-2017 20:49
De Palestijnen weigeren al 80 jaar de tweestatenoplossing. Tijd om iets nieuws te proberen.
https://likud.nl/2017/11/onthullend-hoe-netanyahu-vrede-wou-en-abbas-niet/

joop op 06-12-2017 21:20

Wordt je niet een beetje moe van jezelf Xander? tot nu toe is er nog maar weinig uitgekomen

Johan op 06-12-2017 21:24

Sorry ben 49 jaar, maar nu zeg ik toch echt lekker puh hehehehehehe

Robin op 06-12-2017 21:25

Ik Snap dat dit duidelijk een extreme pro Israël site is. Maar blijf toch bij mijn mening. En trouwens zelf ben ik zeker geen islam fan. En oorspronkelijk zijn de Palestijnen van Byzantijnse afkomst dus Christelijk maar zijn onder druk moslim geworden. Ik heb veel meer geschiedenis dan jullie denken. Maar voor Israël is het gewoon over en uit. het zijn mensen die zich vasthouden aan nostalgische gevoelens, God heeft Jeruzalem en zijn Tempel laten vernietigen omdat Zijn volk ongehoorzaam was en niet naar zijn Zoon luisterde. Als God had gewild dat Israel hun Jeruzalem terugkreeg dan had Hij er allang voor gezorgd. Dit is allemaal politieke onzin. Puur het opvoeren van the Greater Israël Project.

Grietje op 06-12-2017 21:25

Als ze stelen, is de bestolene de schuldige want die vroeg daarom. Als ze liegen, is de belogene de schuldige want die vroeg daarom. Als ze martelen, is de gemartelde de schuldige want die vroeg daarom. Als ze verkrachten, is de verkrachte de schuldige want die vroeg daarom. Als ze moorden is de vermoorde de schuldige want die vroeg daarom. Wie betreft dit gifzaad? Diegenen die nu drie dagen van woede gaan vieren, waarschijnlijk opgesmeurd met bloed.

AngelB op 06-12-2017 21:26

@Arjan, helaas ken je de situatie dan niet goed genoeg. Gaza is verre van een concentratiekamp. Er gaan honderden vrachtwagens met goederen de grens over. Er zijn vele luxe hotels en winkelcentra in Gaza en vele villa's met zwembaden. Dat wij die beelden hier niet te zien krijgen, zegt meer dan genoeg over het motief om ons in die waan te laten. De Palestijnen krijgen per hoofd vd bevolking de meeste financiële steun dan elk ander volk ter wereld. Diezelfde Palestijnen wonen in Jordanië of Syrië vaak nog steeds in vluchtelingenkampen, al meer dan 50 jaar lang. Arabieren in Israel hebben dezelfde status als de Joden. Dat zegt toch al genoeg?

HE op 06-12-2017 21:43

Mooi! Goeie zaak. Laat de de moslims maar woedend zijn. Het zal ze niets helpen.

Binnenkort ook het begin van de bouw van de joodse tempel?

Dit bericht vandaag, en alle andere tekenen die we voor onze ogen zagen en zien voltrekken , zijn zeer maar dan ook zeer profetisch en geeft aan dat we bijna aan het einde zijn een werelds tijdperk en er eindelijk recht zal worden verschaft.

HE op 06-12-2017 21:46

De linkse verraders op het Binnenhof in  Den Haag zullen nu wel in paniek zijn...

HE op 06-12-2017 21:58

Robin schreef: Domme zet van Trump en een verschrikkelijk slechte timing. Palestijnen kunnen trouwens niet oorlogvoeren ze leven in een concentratiekamp en kunnen dus niet aan wapens komen. Het zijn juist Amerika en Israël die de oorlog verklaren aan Iran maar ook Erdogan en ook aan Rusland. Dit is de domste besluit die je maar kan bedenken. Trump marionettenpop van Israël die gebruik maakt van de onderbuikgevoelens van de gristenen die in een tijdscapsule leven.

Deze  timing komt niet van Trump maar van God. En dan  over zogenaamde Palestijnen in concentratiekampen. De Palestijnse 'leiders' zitten dan als een soort van 'Rudolf Hossen' in kapitale villa's, gefinancieerd door ondermeer Europees belastinggeld.

vlokje op 06-12-2017 22:26

ben ik nu de enige die dit als achterbakse nwo actie ziet, kijk dan wat de gevolgen zijn voor israel

dit is de verdeel en heers politiek van het nwo!

bedoeld of onbedoeld , trump wordt zo wel de lont in het kruitvat

Kfir op 06-12-2017 22:38

Die nare moslim fanaten gaan weer schuimbekkend de straten op!! Hier in het slappe en ruggengraatloze Europa vreest men het ergste! Niet zo vreemd.........heel Europa is inmiddels vergeven van de moslims!! Dat krijg je als overheden zich jarenlang laten chanteren door hen! En o wee als ze tegen het zere been worden getrapt! Ja wij kunnen spektakel verwachten.........dat is zeker! 

 

vlokje op 06-12-2017 22:52

....trump geeft nu de palestijnen en de gehele islamitische wereld een "stok" om mee te slaan

op zijn minst een slechte timing van trump,

maar doordit karakter is deze man naar voor geschoven om voor "trekpop" president te spelen, ziet men dit niet? alles wordt wordt weggepraat door  trump "recht door zee" karakter trekje te benoemen.

ook perfecte slachtoffer om alles op af te schuiven, zodat na trump nog meer neuzen de nwo kant opdraaien.

paul.v op 06-12-2017 23:06

wat een bende huichelaars de europese leiders ,dit zou het vrede proces teniet doen ,maar toen unesco eenzijdig een beslissing nam tegen Israel dat kon wel geen protest,

Dus goed goed gedaan trump ben trots  gewoon rechtvaardigheid ,vn verklaart dat hun regels moeten nageleefd worden een regel uit 1923 (volkerenbond toen en nu in artikkel 80 van vn verklaart dat jeruzalem en heel Israel van de joden zijn ,en veel groter dan het nu is dus Israel geeft veel land weggegeven en niets er voor terug gekregen

Guardianofretro op 06-12-2017 23:07

Velen vrezen chaos nou dat is nou wat de amerikanen En de europeanen nou precies willen!En Trump laat zien dat hij de NWO diend door deze move.

De Saoedi's hebben daarbij een dubieuze rol; omdat Trump natuurlijk grote vrienden is met deze en volgens mij laten de olierijke arabieren de Palestijnen uiteindelijk gewoon keihard vallen!

Want anders zou het immers betekenen dat SA samen aan de kant van Iran zou komen te staan; iets wat onmogelijk is. SA staat aan de kant van Israel en hebben hun eigen broedervolk verraden voor de oliedollars. En ook Turkije zal heus niet zo hoog van de toren blazen. Ze hebben ook jarenlang ISIS gesteund.

Trump had andere verkiezingsbeloftes moeten waarmaken. namelijk die smerige Clinton had al lang in de nor moeten zitten of erger. Het zijn niet de echte joden die dit willen. Het jodendom is overgenomen door een volk wat zich tot het jodendom; maar ook andere religies heeft bekeert om opportunistische redenen. Dit is een turks volk. Dit volk is super rascistisch zoals hun politici hier openlijk op straat laten blijken maar onze zionistische media zoals de NOS zwijgen daarover. https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc  Dat zouden politici hier moeten roepen; die worden voor minder al vervolgd zoals Wilders.

Israel werkt samen met zijn NGO's om massas moslimfundamentalisten af te zetten op de Griekse eilanden. Dit is juist het NWO plan van Merkel. https://www.youtube.com/watch?v=xJoqtpfecQA . Moet je je voorstellen als een land als Belgie vluchtelingen uit Libie ophaalt en afzet in Vlissingen. Maar het gebeurd gewoon en de pro Israel NPO zwijgen daarover.

Het is Israel die geen 2 statenoplossing wil. Israel wil alle Palestijen  verjagen en totale controle over alle gebieden krijgen; zo ook de bezette gebieden. Wat tegen het internationaal recht is en tegen een hele hoop VN resoluties; waar Israel zich al generaties lang niks van aantrekt. Israel bombardeerd ook Assads leger wanneer het hem uitkomt ten gunste van.....precies de moslimterroristen. Israel verpleegd en verzorgd islam koppensnellers die nu dus ook richting de EU mogen om daar hun kalifaat te stichten zoals hier op deze website melding van wordt gemaakt. En wij moeten Israel; deze schurkenstaat steunen??

Als toegift een lijst van de resoluties van de VN waarmee Israel zijn kont straffeloos mee mag afvegen.

http://ifamericaknew.org/stat/un.html

En voor wie echt duidelijk niet het verschil weet tussen het jodendom en judaisme of zionisme... hier een scherpe uitleg plus een betoog van een gezaghebbende Rabbi waarin hij gewoon zegt dat ongelovige dus niet-joden minder dan slangen zijn.

https://thesaker.is/a-crash-course-on-the-true-causes-of-antisemitism/

ron op 06-12-2017 23:15

was er niet een profetie die verband houdt met de heropbouw van de oude tempel van...?

Semper paratus op 06-12-2017 23:57

Vlokje daar heb je wel een punt, ook Trump is ook een marionet in het geheel om te zorgen dat het loopt zoals het moet lopen.

Van het een komt het ander om ons in de grote verdrukking te storten. Naar mijn mening zijn de weeen dan ook begonnen en wordt openbaringen steeds realistischer! Kijk om je heen alles zit nu in een versnelling!

Albatros op 07-12-2017 00:15

Robin op 06-12-2017 21:25

Daar zeg je een waar woord: als God had gewild dat Israel hun Jeruzalem terugkreeg dan had Hij er allang voor gezorgd en dat is nou precies wat er gaat gebeuren! Alleen gaat het op Zijn tijd, niet de onze. En reken maar dat de nieuwe tempel gebouwd gaat worden.

Albatros op 07-12-2017 00:26

AngelB op 06-12-2017 21:26

U heeft helemaal gelijk en het erge is, dat die smerige EU daar ook zijn kamp heeft opgeslagen. Gewoon op Israëlisch grondgebied zonder toestemming. Hoe brutaal ben je? Zolang de Joden daar weer wonen heeft jan en alleman zich met ze bemoeid. Hebben notabene hun eigen grond voor grof geld terug mogen kopen van de arabieren.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld