Headlines

















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Het Xandernieuws-team wenst u (vanaf dit mooie strand) een voorspoedig 2018 toe!

Het Xandernieuws-team dankt al onze gasten voor de getoonde waardering en goede wensen en wenst u vanaf het zonnige strand van Tahiti een heel gelukkig en voorspoedig 2018 toe!

Omdat de gemeente Amsterdam helaas op het laatste moment besloot om de vergunning voor het traditionele nieuwjaarsfeest op het Xandernieuws Plaza in te trekken –dit vanwege het ietwat uit de hand gelopen bacchanaal van vorig jaar- heeft de directie besloten om het dit jaar heel anders te doen, en hebben we gisteren met de hele XN club een last minute geboekt naar de zon. Die zijn trouwens weer nergens te bekennen en hangen ladderz... bij de boulevard  aan de hotelbar. De enige die nog rechtop kon staan was de CEO en stagiaire die wel op de foto wilde.

De 2500+ mensen die voor € 52,50 een kaartje wisten te bemachtigen voor het afgelaste festijn kunnen dit in januari omruilen voor een tegoedbon voor een 1/4 pizza, te verkrijgen in het Xandernieuws Hotel-Restaurant, waarvan op 1 augustus 2019 de eerste paal wordt geslagen (hopen we).*

 

* Volledige restitutie van het bedrag is helaas niet mogelijk, daarvoor is het verblijf hier gewoon veel te duur met 25 man XN-medewerkers. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.

Team Xandernieuws (updates van de site worden tot minimaal 1 maart vanaf hier gedaan, daarna zien we wel).

Reacties

koloth op 31-12-2017 23:09

De drank vloeit weer rijkelijk op het kantoor volgens mij, als ik dit lees.   Xander/moderator en een ieder hier de allerbeste wensen.

xcobra op 01-01-2018 00:22

Jullie, ook de beste wensen en vooral een gezond 2018

Raymond V. op 01-01-2018 00:27

Vanuit de " hermitage Hilversum " , een wederzijdse groet.

jan hendriks op 01-01-2018 00:30

werelds!

Michaël ;-{> op 01-01-2018 00:33

Ik zeg: Proost!  

Proost Michaël :-) Mod.

Mark S. op 01-01-2018 00:41

Beste wensen Xander en team (hik) en dat jullie ze nog maar goed mogen lusten daar!

Gelukkig en gezond 2018!

Proost!

1x per jaar losgaan .. proost Mark. S. Mod :-)

paul.v op 01-01-2018 01:09

OOk de beste wensen voor 2018 en bedankt vor al het nieuws

Pleku op 01-01-2018 01:20

Een Gezegende 2018 van uit Suriname

lies op 01-01-2018 01:27

xander en je team drink de wereld zorgen maar effe lekker weg . Morgen zijn we op de kater na allemaal weer wakker

:-) Mod.

Sebas op 01-01-2018 01:56

Heel raar dit. Voorgaande jaren waren in mijn beleving veel soberder..

Benesha op 01-01-2018 03:27

Beste wensen uit Petegem België.

Hubo op 01-01-2018 04:48

Het komt niet helemaal over bij mij,maar geniet er nog maar even van,zolang het nog kan.Persoonlijk ben ik van mening,dat er geen enkele grond is om te geloven,dat we op aarde zijn om te lijden,maar matiging en regelmaat zonder incidentele uitspattingen zou ik iedereen willen aanbevelen.

Beste Hubo, zie de humor van de onzin in. Mod ;-)

maria op 01-01-2018 09:05

Xander is had geen idee dat je met Xander nieuws zo veel geld verdient

XN is failliet maar hoopt dat te kunnen compenseren als het hotel en restaurant opengaan in 2021 of later. Mod ;-)

Anna op 01-01-2018 09:07

Voor nu een Gelukkig Nieuwjaar🥂🥂

Ik kom op 1 april de pizza wel halen!!! 

Houd u wel rekening met een lange rij. Haal vooraf uw volgnummer op. Mvg. Mod.;-)

Tom Hendrix op 01-01-2018 09:53

Sluit mij aan bij vorige reacties! 

willy op 01-01-2018 11:00

beste wensen voor 2O18 voor xandernieuwsredactie en aan alle lezers ! Shalom

cefas op 01-01-2018 11:17

Lechaim, op het leven!

Maximus op 01-01-2018 11:22

Ladderzat??? Drank?? De Bijbel is daar duidelijk over.

wens jullie ook het allerbeste in 2018 en vooral alle kracht om verleidingen te weerstaan en om in gehoorzaamheid en Heiligheid te wandelen ( dus ook geen drank )

 

grt

maximus

 

Doorziet u niet de humor van deze onzin. Mvg. Mod.

T.D. op 01-01-2018 12:37

Xander en team: ook ik wens jullie het allerbeste voor 2018. Veel gezondheid, veiligheid en Gods zegen.

Theo Daems

vlokje op 01-01-2018 12:44

 Hahaha die xander toch,

ja dat krijg je he ,het hele jaar "nuchter" dan ben dan ben je  alcohol ontwent ;-)

Vanaf de triltafel: Veul hail en zeeg'n ient nije joar, das gronings

......voor een ieder die zelf nadenkt

Eh ... ik denk dat het vuurwerk nog komt ;-)

peka8 op 01-01-2018 13:30

Beste Xander..Beste wensen voor 2018! (Maar die zijn al verzekerd als je Jezus Christus kent!) Betracht waarheid...want die is ver te zoeken in deze wereld!

Adam op 01-01-2018 15:11

Dit jaar wellicht wat blijer nieuws? Ik volg jullie nu een jaar en heb de indruk dat jullie wereldgelijkvormig zijn. Een christen heeft de opdracht om goed nieuws (het evangelie) te verkondigen maak ik op uit de bijbel. Ik word nooit zo blij van het lezen van jullie berichten. 

Anneke op 01-01-2018 15:46

@Adam 01-01-'18 15:11-u... De realiteit kan hard overkomen !!! 

Voor iedereen een heel goed jaar toegewenst !!!

vijgeboom op 01-01-2018 16:56

Ik wens een ieder de beste wensen toe en aan allen een gezegend 2018. En aan de Xander redactie: ga gerust door met het plaatsen van jullie artikelen, het is leerzaam en jullie werk word ook gezegend door de Here Christus. 

Jantje op 01-01-2018 17:41

De beste wensen voor 2018.

Maar het zou me verbazen als de wereld het einde van 2018 haalt.

Esther op 01-01-2018 18:32

Hahaha, Xander en Xanderteam... ik ben nu toch echt wel een beetje jaloers, hier koud en nat... bij jullie heerlijk zonnig. Even een dagje ruilen????

Fijn en gezegend 2018, en proost met zo'n heerlijk coctailtje, hihi.

Groetjes, Esther.

;-) Mod.

Benny op 01-01-2018 20:13

Xander nws team>Leuke humor en een goed 2018 Ik nodig het Xanderteam uit in mijn paleis te Bennypolis op mijn geboorteplaneet Pluto Vervoer wordt geregeld.een nieuwlaarsborrel te komen drinken,aldaar

steady op 01-01-2018 20:40

laddezat

Op een bruiloft was er eens niet genoeg wijn en jezus xristus

maakte van water in een ogenblik de beste wijn die je je maar kon voorstellen.

Er moet daar nogal wat afgezopen zijn he.

Iets wat zeker navolging verdiend

Volgend jaar in jeruzalem (zeker weten)

Ad Libitum op 01-01-2018 20:41

Xander & Team, 'enorm bedankt' voor al het absoluut zinvolle op de kop geslagen essentieel nieuws die jullie al zó lang, jarenlang, aan ons hebt verstrekt! Gewoon om te zoenen, ik lust er wel pap van... Al sinds 2007 volg ik letterlijk dagelijks uw artikelen/site (opgeteld 11 jaar). Ik heb zelfs inmiddels 5 ordners tot de nok vol dokumenten van al uw artikelen uitgeprint en aangelegd. Een klein stapeltje daarvan heb ik altijd bij de hand in een dossiermap zoadat ik het altijd mee heb in mijn werktas. Op gepaste momenten besrpreek ik regelmatig uw onderwerpen met de directe omgeving.

Hoewel ik vanuit Bijbels optiek principieel geen "kerst & nieuw" vier, wil ik - net nog op de valreep - ☺'Xander & Team'☺ alle goeds en gezond welzijn voor de toekomende jaren toewensen en een ♪☼blij hart♫☺, maar bovenal de zegeningen van onze ♥Hemels Vader door middel van de Heer Jezus Christus!♥

Óók alle posters van deze site wens ik ♥Gods rijke Zegening!♥

Bert op 01-01-2018 20:58

De beste wensen voor het Xandernieuws team en aanhang. Ik blijf lezen.

TimeTraveler op 01-01-2018 21:58

Een goed en gezond 2018 voor Xander + Team en voor alle goedwillende bezoekers toegewenst.

Bambi op 02-01-2018 00:21

Beste Xander en het team.

Jullie hebben volledig gelijk,geniet ervan en niet teveel kijken naar de blote billen en de rest hahaha

Ik wens jullie een prachtig jaar 2018

Groetjes daar

Ook voor u een goed 2018. Mvg. Mod.

Bambi op 02-01-2018 00:28

Nog iets,ik blijf hier ook niet,hoop binnen het jaar hier te verhuizen .

Ben het hier kots beu

Bent u niet in Nederland ? Mod.

Tienus 0.0 op 02-01-2018 11:58

Gij zult voldoende drank tot u nemen in deze barre tijden. En bie probleem’n; Poar Neem’n.

Goed en gezond 2018 gewenst.

Bambi op 02-01-2018 18:23

Nee nee Mod

Nu op dit moment nog in donker Belgie

Maar ben hier nog alleen voor mijn camper te verkopen en dat vertrek ik

groetjes

Bambi op 02-01-2018 18:36

Ps: maar ik heb wel veel vrienden in Nederland 

En we spreken allemaal 1 taal. 

Ik ken zoveel mensen buiten donker Belgo......Ik heb zoveel landen gezien in mijn leven en overal waar ik geweest ben heb ik vrienden, en houden al jaren contact .Dat is het mooiste.

Ook is dat beter voor mijn vader ....

Ik kan het niet meer aan,ik moet hier weg en dat gaan we ook doen.

Groetjes aan idereen  

 

Veel succes. Mvg. Mod.

Hubo op 03-01-2018 13:01

@Xanderteam in Hubo en Maria op 1-1 2018ot.Die opmerking 'XN is failliet' zal ook wel onderdeel van de grap zijn.Ik heb er geem moeite mee als U zo de draak steekt met de uitspattingen van deze tijd.En zelfs al zou het zo zijn,wie ben ik dan om daarover te oordelen?Ik ben niet zo'n scherpslijper.Het vreemde is alleen,dat als ik me weleens een grapje veroorloof,ik meteen de gebeten hond ben.Ik ben gewoon niet in alle opzichten even gelukkig met de verworvenheden van de westerse cultuur.En vooral die economie is niet helemaal eerlijk en heb er dan ook wel begrip voor als de pas gekozen president van Liberia de jeugd groot gelijk geeft als ze hier werk proberen te vinden.Hij heeft hier zelf ook nog als voetballer gewerkt.Ik vind eigenlijk ook dat niet iedereen in de wereld zich zomaar naar onze jaartelling zou moeten hoeven schikken.Zo sprak ik vanaf 11 september 1998 gekscherend van de Nieuwe Tijd.En dat heb ik geweten ook.6,7 jaar later werd ik voor gek verklaard ,omdat ik een nieuwe jaartelling was begonnen.Het was alleen maar een toespeling op de Nieuwe Tijd van Henriëtte Roland Holst en de achterliggende gedachte was,dat die nieuwe tijd voor de mensen nu 100 jaar later ver te zoeken is.Met vereende kracht om zeep geholpen door de heersende machten daarbij geholpen door de protagonisten van die nieuwe tijd zelf,die ook unverfrohren klits klats klandere de ene leugen en stommiteit op de andere stapelden.Maar zelfs dan nog was mijn suggestie kennelijk nog zo gevaarlijk dat die met wortel en tak uit mijn geest als een waandenkbeeld gewist moest worden,als onkruid gewied.Het onkruid dat mijn eerst verdiende loon was,toen ik het in de tuin van het nieuwe huis van mijn opa wiedde en daarvoor een kwartje per volle emmer kreeg.Ze zagen me natuuurlijk ook aan voor een terrorist.En ik deel hun strijd niet,maar ergens zijn die Jihadisten in ieder geval wel mensen,die de klok nog wel horen luiden.Zo denk ik er dan wel over.En die elfde september betekende voor mij wel wat meer,maar het was toch een wat onhandige dag.Ik bracht mijn jaartelling in eerste instantie terug tot 1978 ot om niet direct geassocieerd te worden met 2001ot en toen ik zag hoe president Morales van Bolivia het nieuwe jaar inaugureerde tijdens de midzomerwende vond ik het leuk idee om daar dan ook de nieuwjaarsdag van te maken.Zo langzamerhand ben ik overigens een beetje de tel kwijt.Is het nu het jaar 44nt?Maar bedenk,dat die nieuwe tijd,de Laatste Tijd is.Ik lees daar hier ook veel over.Ik kan niet zeggen hoe het zal gaan.Misschien komt er een eind aan het menselijk experiment.Misschien gaat het over tientallen,honderden jaren eindelijk geleidelijk wat beter.Om nog maar te zwijgen van mysterieuze bestemmingen als een opname in het Koninkrijk der Hemelen.Ik kan daar verder niets zinnigs over zeggen.

babs op 10-01-2018 12:10

beste wensen !!! moge God jullie team zegenen !!

dre op 22-01-2018 22:00

mooie glazen ;)

fijn jaar toegewenst team xandr.

groet,

dre

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld