Headlines






















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Wilders: Tijd om ook in Europa de politiek schoon te vegen

‘Huidige politiek doet vaak tegenovergestelde van wat mensen willen’ – ‘Onze democratieën zijn nepdemocratieën geworden’

 
Afbeelding: Getty Images (2).

‘Drain the swamp’, het moeras droogleggen, is de term die wordt gebruikt voor het gevecht van de Amerikaanse president Donald Trump tegen de globalistische elite van zowel Democraten als van zijn eigen partij. PVV leider Geert Wilders schrijft dat het de hoogste tijd is dat ook in Europa de politiek wordt schoongeveegd. ‘In de Westelijke helft van Europa zijn onze democratieën omver geworpen. Hun doel is niet langer te doen wat de mensen willen. Integendeel, onze politieke elites doen vaak exact het tegenovergestelde. Onze democratieën zijn nepdemocratieën geworden.’

 

‘Totalitaire islam bedreigt heel Europa’

Wilders schrijft in het kader van zijn aanstaande bezoek aan Praag dat er een enorm verschil is tussen Oost en West Europa. ‘We zien hoe de heersende elite een verschillende houding heeft tegenover islam, het nieuwe totalitarisme dat Europa vandaag bedreigt. In het Oosten zijn politieke leiders tegen islam, in het Westen geven ze zich eraan over.’

De in Den Haag zo gehate leider van de vrijheidspartij wijst op de vele wijken die feitelijk al door de islam zijn overgenomen, zoals Molenbeek in Brussel, Rosengard in Malmö, complete voorsteden in Parijs en Birmingham (en Marseille, Stockholm, Berlijn, Lyon... enz.), en in eigen land bijvoorbeeld de beruchte Schilderswijk in Den Haag.

‘De totalitaire aard van de islam kan niet worden ontkend. Het bevel om niet-moslims te vermoorden en te terroriseren staat in de Koran. Islams profeet Mohammed was een massa moordenaar en een pedofiel. Degenen die de islam verlaten verdienen klaarblijkelijk de doodstraf. En iedereen die kritiek levert op islam en laat zien wat het feitelijk zegt, komt zoals ik op een islamitische dodenlijst te staan,’ vat Wilders samen.

Oost Europa staat op tegen Brussel, immigratie en islam

De EU eist nu dat grote aantallen moslimmigranten over Europa worden verdeeld. De oostelijke lidstaten zijn daar fel op tegen. ‘Zij waarschuwen tegen de verzwakking van hun identiteit, die niet islamitisch, maar Judeo-christelijk en humanistisch is, gebaseerd op de erfenis van Jeruzalem, Athene en Rome, niet Mekka.’

De Hongaarse premier Viktor Orban wees de pro-immigratie agenda van Brussel af omdat die ‘onze cultuur en de christelijke identiteit van Hongarije uitwist’. Ook de Tsjechische president Milos Zeman is een verklaarde tegenstander van de islamitische massa immigratie. De Slovaakse premier Robert Fico zei dat ‘islam geen plek heeft in Slowakije’, en waarschuwde dat ‘migranten het karakter van ons land veranderen’. Beata Szydlom, de populaire premier van Polen, weigert ‘mee te doen met deze waanzin’ van het herverdelen van moslimmigranten.

Maar ook in het Westen groeit het verzet. De PVV is de tweede partij van Nederland geworden, in Frankrijk kreeg het Front National meer stemmen dan ooit en haalde Marine Le Pen de tweede ronde van de presidentsverkiezingen, en in Oostenrijk werd de FPÖ de op één na grootste partij. Zelfs in dictatoriaal geregeerd Merkel-Duitsland slaagde de door alle andere politieke partijen verketterde AfD om bijna 13% van de stemmen te krijgen.

‘Onze democratieën zijn omver geworpen’

Bijna al deze partijen stuiten echter op een ondemocratisch cordon-sanitaire, een gezamenlijke blokkade, van de rest van de politiek. ‘In het Westen zijn onze democratieën omver geworpen,’ constateert Wilders dan ook. ‘Hun doel is niet langer te doen wat de mensen willen – integendeel, onze politieke elites doen vaak exact het tegenovergestelde. Onze parlementen promoten open-grenzen beleid dat door de meerderheid van het volk wordt afgewezen. Onze regeringen overhandigen onze soevereiniteit aan de EU, tegen de wil van het volk. Onze heersers verwelkomen steeds meer islam, ondanks het feit dat de meerderheid van de mensen daar tegen is.’

‘Onze democratieën zijn nepdemocratieën geworden. Het zijn meerdere-partijen-dictaturen, beheerst door groepen van gevestigde partijen. Ze smeden allerlei plannetjes, en verraden vaak de principes waarvoor ze zijn gekozen. Deze gevestigde partijen controleren alles, niet enkel de politici op hun loonlijst, maar ook de top van de ambtenarij, de mainstream media, en zelfs de rechtbanken. Partijen zoals de mijne worden uitgesloten van coalitiegesprekken. Ze noemen ons ‘populisten’, omdat wij staan voor wat de mensen willen. Ze slepen ons zelfs voor de rechter.’

Dertig jaar geleden vond er een fluwelen revolutie in Centraal Europa plaats. De mensen gingen massaal de straten op omdat ze het zat waren dat er niet naar hen werd geluisterd. Nu hebben ze leiders die zich deze harde lessen nog goed herinneren, en –in tegenstelling tot ‘onze’ eigen politici- wèl de belangen en wensen van hun kiezers voorop stellen.

‘Tijd om ook in het Westen de elite van hun troon te stoten’

Wilders vindt daarom dat wij in het Westen dezelfde les moeten leren. ‘Het is tijd om ook in West Europa het moeras droog te leggen, en de elite van hun troon te stoten. Vreedzaam en democratisch, maar grondig. We moeten onze zogenaamde democratische systemen weer écht democratisch maken... Dit is een existentiële crisis. Het is tijd dat iedere man en vrouw zijn en haar plicht doet, omdat het overleven van onze naties op het spel staat.’

‘Ook wij moeten heel goed duidelijk maken dat wij niet langer deel willen uitmaken van de waanzin van de leiders die hun land uitverkopen aan de EU instituten in Brussel, en de waanzin van de EU elites, die ons continent uitverkopen aan massa immigratie en islam. Daarom gaat de PVV op 20 januari in Rotterdam protesteren. Wij moeten laten zien dat de straten van Europa onze straten zijn, dat wij willen blijven wie wij zijn, en wij niet gekoloniseerd willen worden door islam. Europa is van ons!’

 

Xander

(1) Gatestone Institute via Zero Hedge
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Pagina12
willy op 27-11-2017 15:30

Te laat, veel te laat. Wil je europa schoon vegen dan heb je een burgeroorlog nodig nu al komen de moslimjongeren in Brussel in opstand waar duidelijk een netwerk achter zit . Wilders wilde in het Brusselse Molenbeek ook gaan protesteren hij mocht er zelfs niet binnen. De islam zal het langzaam maar zeker overnemen in Europa dit kan men niet meer stoppen! Shalom

Wilders zei: we gaan daar op safari en dat lokt provocatie uit en is hij daarom door de burgemeester de toegang ontzegd. Had hij het anders verwoord dan had hij daar wel kunnen komen. Mod. 

Patatje Oorlog op 27-11-2017 15:45

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Geert Wilders heeft bijna altijd gelijk en de gevestigde politieke bestuurders bijna nooit. Die nemen altijd de verkeerde besluiten met een averechtse uitwerking tot gevolg.

Tom Hendrix op 27-11-2017 15:53

Ik onderschrijf het gehele artikel. Het is slechts 2% van onze bevolking, die lid zijn van een politieke partij. En binnen die 2% is er ook maar een bepaald gedeelte, de politieke elite van de partijen, die "de lakens uitdelen". Nederland is geen democratie (meer) maar een particratie. Met name de policor partijen van liberalen, links-liberalen, en christen-democraten, hebben de macht in handen. En deze zijn volkomen in de zak van de eu, soros en de globalistische wereldelite. Tenminste zo zie ik dat. Ik ben desondanks blij, dat de Polen, de Hongaren, en de Tsjechen zich niet laten kennen, maar opkomen voor hun eigen land. Tenminste zo zie ik dat.

Markie op 27-11-2017 15:54

Wilders? Uitgesloten door diverse partijen om mee te regeren. En niemand die in opstand komt tegen dit uitsluiten door diverse partijen. Een schande voor democratie!

Wilders zelf? Die vindt het uitsluiten van zijn partij ook wel goed. Heb geen protest gehoord. Dat zegt wel genoeg lijkt me.

 

Wilders heeft diverse malen aangegeven dat zijn partij als tweede grootste behoort mee te regeren en dat het onacceptabel is dat zijn kiezers afgewezen worden. Mod.

paul v op 27-11-2017 15:56

mooi stuk waar ik helemaal mee eens bent

Archie op 27-11-2017 16:27

https://deutsch.rt.com/inland/61237-cuxhaven-auto-rast-in-fussgaengergruppe/

jw op 27-11-2017 16:40

en wat doet men in nl ze stemmen steeds voor hun ondergang

Meijer op 27-11-2017 16:42

Shalom;

Zo is dat!!

Er is Geen! vreedzame islam! Met islam is er altijd! oorlog!

Shavuah Tov. Goede week.

cefas op 27-11-2017 16:55

Europa heeft een nieuwe bevrijding nodig. Bevrijding van het slavenjuk van de heersende, gecriminaliseerde en anti-democratische elite.

Grietje op 27-11-2017 16:58

En hoe moeten wij dat dan verder "vreedzaam, democratisch, maar grondig" doen als de stemmers op voor de verraders in Den Haag onwelgevallige partijen zoals de PVV van te voren al volkomen buitengesloten worden???????? Stel vast: de vreedzame en democratische weg voor de andersdenkenden is een gepasseerd station, die weg is afgesloten. Nuchter doch de waarheid. En aangezien het overgrote deel van de stemmers, ong. 86 % op de andere partijen stemmen zoals in Maart is gebleken, vinden ze het prima en zijn ze vóór de komst van al die islamieten of berusten daarin. Heb echter medelijden met de andersdenkenden zoals vele mensen hier op het Forum en zeker ook onze jeugd, maar laat de rest die hiervoor kiest krijgen wat ze wil: armoede en de terreur van de islam; "... zij zijn het waardig!" andere vertaling: "... zij hebben het verdiend!" Zoek maar op.

Rosalie op 27-11-2017 17:02

Het zal je wat helpen ! De kaarten zijn allang geschud. Het volk is monddood gemaakt en de machthebbers doen toch wat ze willen. Je ziet het bij de verkiezingen : ook al ben je de tweede partij, ze sluiten een partij die niet in hun kraam te pas komt ,gewoon uit. Dus demonstreren heeft geen zin. 

Daniel op 27-11-2017 17:11

Wilders duidt het kwaad in eenvoudige bewoordingen. Precies zoals het is en zoals het wordt opgevat door de burgerij. Geheel mee eens.

cefas op 27-11-2017 17:17

Iedere moskee is een bruggehoofd en springplank voor de islam. 

koloth op 27-11-2017 17:37

Het zijn allemaal mooie woorden van Geert, maar dit gaat al jaren zo en het wordt alleen maar beroerder.    Omdat Rutte liegt/De Telegraaf liegt/Het journaal liegt, ze liegen allemaal en komen er mee weg. Sterker nog ze worden door het merendeel van de bevolking geloofd en op grond daarvan krijgen de regeringspartijen stemmen.  Oftewel onze regering is een nepregering gebaseerd op leugens.  Dit kan je niet vredelievend oplossen,

ohje op 27-11-2017 17:54

Wilders is ook enkel een trekpoppetje van brussel.

Je moet het wel willen zien.

Onderbouw uw mening met documentatie. Mod.

Tom Hendrix op 27-11-2017 18:07

@Grietje: 16.58. uur. Dat ze op de policor partijen blijven stemmen, Grietje, heeft n.m.m. van doen met al ca. 40 jaar lange linkse hersenspoeling, via de geheel verlinkste pers en media. Maar ook, omdat de grote massa niet meer zelf wenst na te denken, ze gaan als "zombies", door het leven. Ze geloven alle sprookjes die Dhr. Rutte en de policor politici hen wijsmaken. Tja, wat willen we dan, ik weet het ook niet. Maar ik vertrouw op Christus.

SEO op 27-11-2017 18:43

Wilders is een held, die de politiek correcte leugen durft te benoemen!

Ivan Chapka op 27-11-2017 20:04

@Tom Hendrix ik ben het voor de volle 100% met je eens.

@Ohje , Je ziet het echt fout, trekpoppen van Brussel zitten in den Haag, bij de reeds door Soros ingepalmde linkse politieke partijen. Wilders wil een Nexit net zoals de NL bevolking in 2006 stemde, dus tegen de EU De man wordt wel 24/7 met de dood bedreigd. Bedenk wel, degene die de media in zijn zak heeft (den Haag dus, via de tonnen subsidie) heeft de macht.

Dus kom met feiten @Ohje, zet die rode bril af dan zie je beter en sta je niet een beetje inhoudsloos te kwetteren langs de zijlijn. 

Kim op 27-11-2017 20:17

Wilders kan demonstreren wat hij wil volgend jaar, intussen 'wandelen' hier elke dag ongewenste profiteurs binnen. Hoe krijg je die er uit als ze eenmaal Nederlands paspoort hebben. Wilders had elke week moeten demonstreren na de verkiezingen, alles is nep. Voordat hier honderden verschillende vlaggen uit zombielanden de Nederlandse straten gaan wapperen is het tijd om te vertrekken. 

Michaël ;-{> op 27-11-2017 20:33

'' De leugen regeert '', en niet alleen in de journalistiek...

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_leugen_regeert_(citaat)

Grietje op 27-11-2017 20:38

@ Tom Hendrix op 27-11-2017 18:07. Dat klopt inderdaad. Het denkpeil van velen van de mensen is dermate laag, dat ze niet meer willen nadenken. Als olie op het water drijven de meesten mee, op weg naar de grote waterval die uitmondt in het diepe duister van de ellende. Maar ga eens waarschuwen...

Agenda 21 op 27-11-2017 21:11

Daarom moest Pim Fortuyn worden vermoord.

Albatros op 27-11-2017 21:21

ohje op 27-11-2017 17:54

Ik zou het best willen zien, maar ik zie het niet. Het feit alleen al, dat deze man 24 uur per dag....365 dagen per jaar, jaar in jaar uit beveiligd moet worden, waar je niemand over hoort, ben ik toch echt geneigd hem te geloven en dat doe ik ook. Wie heeft dat ervoor over als trekpoppetje zijnde? Altijd, altijd bewakers om je heen?

Tòch begrijp ik uw stelling ook, de ene leugen volgt de andere op en op een gegeven moment geloof je niets of niemand meer, met dank aan de televisie, begin jaren '60, zolang is de indoctrinatie al gaande, beeld en geluid wat heb je nog meer nodig.

Albatros op 27-11-2017 21:29

Rosalie op 27-11-2017 17:02

Nee, demonstreren heeft geen zin meer. Gisteren in Nijmegen 30! pegida aanhangers op de been en heel veel agressieve antifa's, tot zelfs het treiteren van paarden toe, waar er 1 de dood vond, doordat hij met één of ander muziekgeval om zijn nek liep. En ze gaan gewoon vrijuit, erger nog ze geven de politie de schuld (GeenStijl vandaag).

Misschien als we met een enorm aantal zijn, dat er dan wat gebeurd, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.

jan op 27-11-2017 21:48

Wij zijn verloren en we zien wat er gebeurd en wie staat er op niemand wij praten teveel en doen niks die ons lad binnen komen die doen waar ze voor staan en wat gebeurd er ze nemen zonder oorlog gewoon je land over en ze hoeven er niets voor te doen hoe grappig is dit de Groetjes

Jose op 27-11-2017 21:50

Vergeet Nederland zoals het ooit was,het recht van de sterksten geld de komende jaren en ja offers gaan vallen,niet vreemd waar een westerse maatschapij jarenlang in zijn dromen bleef zitten zijn anderen die in het nu en heden anticiperen en kunnen overleven.Het is te laat,we gaan nu met zijn allen tenonder aan een onomkeerbare nieuwe tijd waarin veel geleden gaat worden.

Wie als eerste gaat of als laatste is niet meer belangrijk,feit is dat we allen nu moeten toezien hoe alle judassen bij elkaar ervoor gezorgt hebben dat deze boot met ons allen erin zinken zal.De toekomst zijn niet meer wij maar zij die er nog niet zijn!

jawel op 27-11-2017 22:11

als ik in dit rotland 2 km te hard rij , dan moet je een boete betalen , handhaving zie je steeds meer en bemoeien zich overal mee , we gaan fluisteren zodat de buren niet kunnen meeluisteren om je evetueel te verraden , op mijn werk verraden sommige werknemers je ook als je ook maar iets fout doet . waarom vertel ik dit , als de verkiezingen door eerlijke mensen werden geteld , dan was o.a de pvv de grootse in nl . Frauke van de afd in duitsland en Marien le penn in Frankrijk .  De elite bepaald wie er wint en niet de stemmers . wij moeten gaan fluisteren omdat we anders worden verraden . waar was dat onlangs nog meer , o ja o.a  achter het voormalige ijzeren gordijn waar ---- verwijderd, zie siteregels bij uitschelden, wat een akte van onvermogen is. Mod.. De aanhouder wint , maar dat geldt niet voor de stemmers die op een vrij europa stemmen.

Mark S. op 27-11-2017 23:43

Sorry off topic. Vanavond gebeurd in Tel Aviv

http://www.telegraaf.nl/nieuws/1356615/tel-aviv-opgeschrikt-door-explosies

Zeker 1 gebouw gedeeltelijk ingestort. Oorzaak nog onbekend.

Pieter op 27-11-2017 23:51

Go Geert!

Hopelijk maakt hij vrienden met Putin,  mijn perfecte leider.

cefas op 27-11-2017 23:51

Europa is DDR in wording!

Kees van Kesteren op 28-11-2017 00:00

Vergeet het maar Wilders!

Ik zei de gek en velen met mij hebben je al veel eerder in e-mails aangegeven iets te ondernemen. Wat waren uw voorstellen aan Wilders om te ondernemen ?

Maar nu is het zoals gewoonlijk "Bleren & Blaten" langs de zijlijn en de indruk wekken oh, oh wat zijn we goed bezig!!! Kunt u dat inhoudelijk toelichten ?

Die mooie demonstraties van jou, gaan een lachertje worden...... Kunt u uw mede gasten vertellen waarom u dat denkt ? 

Jij hoort voor mij intussen bij de overige pluchklevers, want je bent al veel te lang met het "Haagse Virus" besmet en je weet dat virus is funest om je echte intenties voor je kiezers te kunnen c.q. durven te tonen. 

Onderbouw uw statement, dit is een discussieforum. Mod.

mientjei op 28-11-2017 01:18

@jawel  22.11  als je dit land een rotland noemt, dan ben je het niet waard.

Ik dacht trouwens dat je niet mocht schelden hier, zie laatste regels van dit commentaar

Dank Mientjei voor uw melding, post van jawel aangepast. Mvg. Mod.

dolphin op 28-11-2017 01:24

Ik zou willen/wensen dat politie en leger zich meer door de bevolking gesteund voelde en ook weer het lef krijgt om de haagse kliek te zien als een soort coupe v2 door import , daar ze al jarenlang met hun rug tegen de muur gezet worden, doen ze niks is het niet goed (uiteraard)en doen ze wel wat ze moeten doen dan zijn zij weer de gebten hond , en dat is een doodenge ontwikkeling geweest waar we nu de eerste vruchten van plukken.

Het is niet voor niks dat men enorme druk zet op toegang van laatstgenoemde om bij de politie of leger te gaan, desnoods met hoofddoek en wat nog gaat volgen , want zo alleen hou je tegen dat deze twee krachten tegen relschoppers en sommig gedachtengoed van huidig allooi optreedt , daar ze bescherming geniet van de huidige (al net zo corrupt wordende)wet en zo niet dan wel van hoofdkantoor brussel die ruiterlijk betaald wordt door een bekende meneer s om vooral te polariseren tegen de bevolking van origine afkomst.

kortom we worden geregeerd door lieden die mafiapraktijken niet schuwen en zich er vorstelijk voor laten betalen , ergo de "mafia" heeft europa in zn zak

Eric op 28-11-2017 02:50

Geheel juist dat de islam totalitair is. De oproepen tot geweld in de Koran zijn eeuwig bedoeld en gericht tegen een ieder die zich niet onderwerpt. Mag ik zeggen dat dat boek erger is dan MK van AH?

Bundy op 28-11-2017 03:14

Ook de laatste maal dat ik van mijn demonstratierecht ( tegen de islamisering van Europa )  op het Malieveld gebruik maakte , hoorde ik de voor de politie bestemde mededeling uit de portofonen   .   De centrale zei :  die groep is onderweg , ze moeten gearresteerd worden en de rest ook .        Brave Sir Bundy ran away , ja ik vluchtte want een groep betogers ( al is deze veel groter ) is in tegenstelling tot een goed getrainde politiemacht géén eenheid !         Vlak daarna werd bijna iedereen inderdaad gearresteerd .                          Ook op 20 Jan. in Rotterdam bestaat er weer de kans op een complot van overheidszijde  .     Zoals altijd pleegt er een groep als betogers vermomde agenten een misdaad in de vorm van een ingegooide ruit , een verfbom , of er wordt iemand geslagen .

Het excuus voor de hardhandige beëindiging van de demonstratie is dan daar .               

Qromwel op 28-11-2017 07:50

willy op 27-11-2017 15:30 & @Mod: Dat is juist Wilders bedoeling, provoceren. Zo krijgt hij kosteloos publiciteirt. Zijn tegenstanders helpen hem daarbij. Hopelijk leren zij het nooit!

Tom Hendrix op 28-11-2017 08:09

@Ivan Chapka: 20.04. uur, op 27/11. Dank voor uw reactie.

@Grietje: 20.38. uur, op 27/11. Dank Grietje. Ik heb in mijn omgeving tig keer gewaarschuwd, voor de perfide politieke elite, soros, de eu, en de islam. Het is of je tegen "een muur", staat te oreren, ze geloven je niet. Ja, wel de leugens van het "staatsjournaal", de linkse pers en media. En zich verzetten, dat zie ik inderdaad ook niet gebeuren, onze jeugd is verwijfd geraakt, die verzetten zich echt niet meer, moeten wij dan als 65 plussers nog met onze oude knoken in actie komen? Ze lachen ons uit, beste Grietje. Uiteindelijk vertrouw ik slechts nog op de wederkomst van Jezus. Zo zie ik het.

Rienus op 28-11-2017 08:23

De lethargie over zo een belangrijke zaak onder de volken (zowel in Frankrijk, Duitsland en Nederland laat men de gevestigde en falende leiders hun ding doen) is te vergelijken met de opbouw naar WO2. Omdat die periode in de geschiedenis altijd mijn belangstelling heeft gehad is het positief om nu te leven. Dat wil zeggenndat ik steeds beter begin te begrijpen hoe zoiets heeft kunnen gebeuren. De media spelen een zeer belangrijke rol en websites zoals deze zijn er veels te weinig. Wat je dan wel voorgeschoteld krijgt in de MSM is een verduiveld slimme mix van beinvloeding en verdraaid nieuws. Er is bijna geen enkele keuze meer om echt onafhankelijk nieuws te kunnen lezen. Zodra je iets van een kritische noot brengt wordt je geridiculiseert. Onderbuikje is zo’n term die je dan in de eerste regel te lezen krijgt. Niet dat ik me daar veel van aantrek trouwens. De zwarte pieten discussie toont perfect aan hoe vreemd het kan gaan. Tradities moeten eraan geloven, maar de tegenstanders besffen niet dat er spaanders zullen vallen waar gehakt wordt.

De rol van Wilders is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik vermoed dat de man wel graag wil, maar het ontbreekt hem aan een aantal belangrijke zaken. Intellect, bezieling, charisma zijn een aantal zaken die ik niet kan prikken op de man. Pim Fortuyn combineerde die eigenschappen plus nog een aantal andere moeiteloos en we weten hoe het met hem af is gelopen.

Infidel4U op 28-11-2017 08:45

Degenen die de islam de ruimte geven om voort te woekeren in Nederland en de rest van Europa zijn de hoofdschuldigen van de islamisering. In Nederland zijn dat dus alle gevestigde partijen, óók de 'rechtse', die onder het mom van globalisering onze identiteit willen uitwissen. De regressief linkse propaganda heeft zijn werk goed gedaan de afgelopem decennia en de samenleving klaargestoomd voor wat er nu gebeurd. Het is een bewuste keus om een fascistische ideologie, gecamoufleerd als een 'geloof', toe te staan zich in alle hoeken en gaten te nestelen en zijn gif te verspreiden onder het mom van 'godsdienstvrijheid'. De Resolutie van Straatsburg uit 1975 en het Van Koudenhoven-Kalergi plan doen nog steeds hun destructieve werk.

Qromwel op 28-11-2017 09:48

dolphin op 28-11-2017 01:24: Politie en leger hebben in een rechtsstaat maar te doen wat 'de politiek' ze gebiedt.

chris2 op 28-11-2017 09:58

Het kan. Zie Polen waar een patriottistische mars 60.000 (wellicht meer) mensen op de been brengt. Als 1% vn de mensen die op Wilders stemden naar Rotterdam komt, dan staan er al 15.000 mensen. En als het 10% zou zijn... Dat moet toch makkelijk kunnen. Het zou een opsteker zijn voor Wilders (en dat verdient hij) en de gevestigde (mis)leiders zou het onzinnig lachen vergaan.

Daarom, het is goedkoop, zoals sommigen doen, Wilders te verwijten dat hij niets klaar maakt (wat overigens niet waar is). In de eerste plaats is dat een framing van de gevestigde politiek en in de tweede plaats is het aan de mensen in het land om te laten zien dat zij achter hun man staan.

sjake op 28-11-2017 10:45

Lieve mensen,de regering is de datum 25-12-1989 (Ceaușescu) vergeten,nou,,,wij niet.

Ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren voordat het volk op deze aktie over te gaan.

Ik zie het echt helemaal voor me,prachtig,kan niet wachten.

Go for it Geert.

go

pluto op 28-11-2017 10:47

Het is niet zo simpel als wilders voorstelt, was het maar waar. Moslim"s schuwen geen confrontatie bovendien zijn het de moslim"s zelf die  dagelijks lijden door de koran.Miljoenen moslim"s worden jaarlijks vermoord door moslim"s, bovendien worden miljoenen christenen door moslim"s vermoord, niet binnen europa maar wel daarbuiten.De angst overheerst, niemand durft in europa de islam, moslim"s aan te pakken. Niemand durft  moslim"s rekenschap te eisen van de koran.Onder het recht van religie kunnen ze hun gang gaan, onze wetgeving wordt misbruikt om verdere islamitisering van onze samenleving door te voeren.De gevolgen zijn dagelijks merbaar. Kerstfeest kan niet zonder massale politie bescherming en betonblokken gevierd worden.Wij hebben onze onschuld volledig verloren.Wij worden volledig gegijzeld, en het ergste is , het volk accepteert dit alles uit angst, iedereen weet en voelt dat wij aan het verliezen zijn, en als niet wordt ingegrepen , wij de slag zullen verliezen.Onze toekomst en beschaving staat op het spel. Het is een wereldwijd probleem geworden, en moet eigenlijk bovenaan de agenda staan van ieder westers land. Het gaat om onze toekomst en onze kinderen. 

Het bestrijden en de oplossing kan alleen maar door het aanpakken van de leerstelingen van de koran.Men moet van binnenuit , het hart van de islam, de koran, onderzoeken en praktiserende leerstellingen die onze waarden en normenn ondermijnen strafbaar stellen en vervolgen. De politiek heeft de plicht onze samenleving te beschermen en ook de moslim"s tegen haat iman"s en leerstelingen die discrimineren en haat zaaien. Moslim"s mogen zich niet verschuilen onder de paraplu van de vrijheid van religie, waardoor ze onaantastbaar zijn geworden en de samenleving in gijzeling nemen.Het probleem is  onze lafheid om de strijd aan te gaan, en de angst te worden vermoord. Indien wilders wordt vermoord, dan zal men zeggen dat het z'n eigen schuld is, men zal zeggen dat hij erom heeft gevraagd. Zo ziek is onze samenleving!! 

Ramshoorn op 28-11-2017 10:50

Ik ga op 20 januari niet voor de PVV in Rotterdam protesteren. Waarom niet? Omdat ik denk dat het tijdperk Wilders voorbij is. Hoezo? Wilders heeft alle burgers van Nederland wel goed wakker geschud in navolging van Fortuyn en Theo van Gogh die de Islam ook een achterlijke godsdienst vonden en dat luid en duidelijk met vele argumenten konden onderbouwen. Immers...Burgers van Nederland en EU hebben nooit voor grote toestroom moslims in hun steden/dorpen gekozen.

Waarom kwamen moslims dan toch? De VS en EU zijn gechanteerd door Arabische landen sinds 1967 en vooral na 1973 toen Israël Twee keer alle Arabische legers in de pan hakte. De Arabieren hadden één machtig wapen: Olie. Ze zeiden tot het Westen als jullie niet onze moslims toelaten in jullie landen, stoppen wij de olietoevoer. Weet u nog van Joop den Uyl die met drama de autoloze zondagen in 1973 aankondigde?

JanMaat  werd gedomonisseerd toen hij voorspelde dat Nederland binnen de kortste keren een miljoen moslims zouden moeten huisvesten. Hij kreeg gelijk. Zie boek van Joost Niemöller: De Verschrikkelijke Jan Maat. 

Wilders is dus al deze jaren goed geweest om dat ook te blijven roepen. Waar de PVV in faalt is om goede mensen/bestuurders op belangrijke plaatsen te krijgen in Samenlevingen en Gemeenteraden. Zijn partij is niet democratisch maar theocratisch. Wilders doet helaas nogal eens onnodige kwetsende, grove uitspraken richting Kabinet/Parlementsleden en vooral naar moslims, met bv minder, minder, minder. Als hij zich meer als Staatsman had geprofileerd was hij met stip de grootste Partij van Nederland geworden. 

Wilders is net als Fortuyn eertijds was, pro-Israël! Dat siert hem maar den maakt hij zich weer ongeloofwaardig als hij tegen de rituele slacht stemt in de Kamer. 

Wat kan Wilders dan stellen tegen argumenten van moslims en koran?

Wij burgers in EU moeten bidden dat Zijn [Jeshua] Koninkrijk spoedig mag komen en dat zijn wil mag geschieden zoals in de hemel, ook op deze aarde. 

Qromwel op 28-11-2017 12:44

Pieter op 27-11-2017 23:51: Pas maar op met het volgen van leiders. En zeer zeker niet klakkeloos.

Infidel4U op 28-11-2017 16:02

@ Pluto: de wet voor religieuze vrijheid is nooit gemaakt voor de islam. Hij was puur om te voorkomen dat katholieken en protestanten elkaar zouden blijven afmaken... Waar deze wet nu door de islam voor wordt misbruikt is een gruwel. Als we hier consequent in zouden zijn, zou het nationaalsocialisme óók als een religie gekwalificeerd kunnen worden en een plek in Nederland op kunnen eisen. Daarom zeg ik als échte antifascist: de nazi's niet en de islam niet. Nooit meer. De enige reden dat de 'politieke elite' de islam zo faciliteert heeft te maken met demografie. Nederlanders en Europeanen krijgen gemiddeld 1,3 kinderen. Moslims 4 of 5... Over een paar decennia zijn zij de grootste groep stemgerechtigden. Daar willen de mainstream partijen in de toekomst hun stemmen halen, dus zijn ze ze nu alvast aan het knuffelen. Totdat er een islamitische partij komt, alle imams de moslims in Nederland oproepen daar op te stemmen en álle partijen het nakijken hebben. Dan is er dus geen weg meer terug... Voor alle linksgekkies: kijk eens wat er met de 'linkse kameraden' gebeurde in Iran nadat zij de ayatholla's aan de macht hadden geholpen. Had Erdgan niet iets over bussen en de democratie?

Willem op 28-11-2017 16:21

Sinds begin jaren 70 tot nu zijn er zo'n 500 moskeeen in nederland gebouwd. In iets minder dan 50 jaar, dus ongeveer 10 per jaar. Bijna elke 2 mnd een moskee erbij. En dat gaat nog steeds door, ook in het buitenland. Plus het onverdoofd slachten en alle halalwinkels. Er hangt een rookgordijn van taqiyya, kitman, tawriya en murana over Nederland en Europa, verserkt door politieke correctheid, dat de meeste mensen horende doof en ziende blind maakt. Dat is erger dan de aanslagen, want dat is de stille, sluipende jihad die ons op een kwaad moment voor een onvoldongen feit stelt. En dan?

Eelke Piers op 28-11-2017 16:24

@ohje op 27-11-2017 17:54

Voor de verkiezingen stond de PVV met een prognose op 38 zetels. Hiervoor was Wilders bang en liet zich niet meer zien en haalde niet meer dan 20 zetels.

Inderdaad, wie heeft er aan de touwtjes getrokken

pluto op 28-11-2017 16:49

Is terroristen mogen vrij rond lopen, met ned paspoort zijn het geen moslim"s maar "nederlanders" die verdwaald zijn. In onze fantastische "rechtstaat", moet natuurlijk alles eerst "bewezen" worden, maar zonder getuigen is deze "nederlander" onschuldig.

Totdat de eerste aanslagen komen, door deze "nederlanders" , en natuurlijk slachtoffer zijn van onze vijandige samenleving die Is zelf gecreeerd zou hebben.M.a.w wij hebben er allemaal zelf om gevraagd. 

Niemand mag vragen wat het volgen van deze "nederlander" onze samenleving kost, afgezien van de aanslagen die zullen gaan komen.

Wij moeten eerst allemaal dood voordat wij onze AOW krijgen, waar we 50 jaar voor hebben gewerkt. Geld genoeg toch?!

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld