Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Paus voorspelde in 1992 dat islam als dodelijke gesel Europa zou binnenvallen

‘De hordes zullen komen, uit Marokko, Libië, Egypte en andere landen in het Midden Oosten’ – ‘Kerk zal getroffen worden door ergste lijden in 1000 jaar’ – ‘Dit Europa zal naar de bodem gaan en wordt een oude herinnering’

 
Terwijl paus Franciscus de islamisering van Europa toejuicht, noemde een recente voorganger dit juist het grootste gevaar in 1000 jaar, dat ons werelddeel ten onder zal doen gaan. (Foto: Getty Images (2)).

In schril contrast met de huidige paus, die de komst van miljoenen moslimmigranten juist verwelkomt en aanmoedigt, voorspelde paus Johannes Paulus II in 1992 dat de islam in deze eeuw als ‘een dodelijke gesel’ Europa zou binnenvallen. De radicale koerswijziging in het Vaticaan bevestigt andermaal dat de Jezuïtische paus Franciscus een van de belangrijkste en tevens gevaarlijkste linksradicale globalisten is, die een grote bedreiging vormt voor de toekomst van het vrije en welvarende Europa, alsmede ook voor het christendom.

 

‘Ik zie dat de kerk in het 3e millennium geplaagd zal worden door een dodelijke gesel, en die heet islam. Die zal Europa binnenvallen. Ik heb de hordes zien komen, van west tot oost: uit Marokko en Libië, uit Egypte, en uit andere landen in het Midden Oosten,’ aldus Johannes Paulus, die dit in een visioen zou hebben gezien.

Het visioen werd nu pas bekend gemaakt, vermoedelijk omdat deze een zeer onwelgevallige boodschap voor de Westerse elite bevat. Getuige van deze ‘profetie’ was msr. Mauro Longhi, een priester van Opus Dei, die tussen 1985 en 1995 de vaste begeleider van de paus was bij diens korte vakanties in het Abruzzen gebergte, niet ver van Rome.

‘De vijanden in de kerk zijn degenen die slapen’

In het ‘Kluizenaarsverblijf van de heilige Petrus en Paulus’ bij Bienno sprak Longhi op 22 oktober over zijn ontmoetingen met de in 2005 overleden, en in 2014 heilig verklaarde Johannes Paulus. Volgens Longhi knielde de paus in een berghut ’s nachts urenlang neer om ‘hartstochtelijk met de Heer en zijn geliefde moeder Maria te spreken.’

Na de val van de Berlijnse Muur zou Johannes Paulus tegen Longhi hebben gezegd dat ‘voor wie bidt, alles kan veranderen. De vijanden van de kerk staan niet buiten, maar in de kerk. Het zijn degenen die slapen.’

Longhi is ervan overtuigd dat Johannes Paulus de gave van profetie had, en in het bijzonder visioenen kreeg. Volgens kardinaal Andrzej Deskur, destijds de beste vriend van de paus, zou hij zelfs ‘met de vleesgeworden Jezus spreken, en zijn aangezicht en dat van zijn moeder zien.’

‘Het pijnlijkste lijden in 1000 jaar heet islam’

Tijdens een bergwandeling openbaarde Johannes Paulus zijn visioen aan Longhi. ‘Herinner de kerk in het 3e millennium hieraan: ik zie de kerk overvallen door een dodelijk lijden, dat dieper en pijnlijker zal zijn dan ooit eerder in dit millennium. Het draagt de naam islam. Ze zullen Europa binnenvallen, de hordes uit Marokko, Libië, Egypte en andere landen in de Orient. Europa zal naar de bodem gaan, wordt een oude herinnering, half in de schaduw, een spinnenweb, familieherinneringen. Jullie, de kerk van het 3e millennium, moeten die invasie tegenhouden – maar niet met wapens, maar met jullie volkomen geloof.’

Die opdracht van Johannes Paulus heeft de huidige leiding in het Vaticaan terzijde gelegd en zelfs omgekeerd, want paus Franciscus pleit juist voor het nog verder openen van de grenzen, het binnenlaten van miljoenen moslims in Europa, en zelfs letterlijk voor het einde van de bestaande Europese cultuur en samenleving.

 

Xander

(1) Katholisches (/YouTube)
(2) Foto: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Pagina12
Bundy op 23-11-2017 15:13

Off topic wil ik toch mededelen dat iedereen zijn / haar grieven aangaande de multiculturele samenleving op deze site kenbaar mag maken :       https://www.rutte3discrimineert.nl/ 

Tom Hendrix op 23-11-2017 15:31

Het artikel is volkomen waar. Ik ben neutraal wat betreft een eventueel visioen, dat Johannes Paulus II zou hebben gehad, maar het is volkomen waar wat hij zegt ten aanzien van de invasie van de islam in heel Europa.

Dat ben ik dus helemaal met hem eens. 

Weesie op 23-11-2017 16:20

zie Polen:Dankzij PIS en Jarosław Kaczyński!!!!!!!!!!!!! die als een tijger vecht tegen de EU bureaucraten die alleen interesse hebben in zakken vullen ten nadele van het gewone volk.

Jullie, de kerk van het 3e millennium, moeten die invasie tegenhouden – maar niet met wapens, maar met jullie volkomen geloof.’

Michaël ;-{> op 23-11-2017 16:21

Deze Francisco Uno heeft overduidelijk een dubbele agenda want zijn uitspraken 'liegen' er niet om. Zoals bijvoorbeeld dat moslims en christenen dezelfde God hebben... Etc.

rescue op 23-11-2017 16:29

De profetie betreffende de RK kerk, uitgesproken in de brief aan Thyatire, bevat inderdaad de uitspraak dat deze afvallige kerk en allen die met haar heulen in grote verdrukking zal worden vernietigd, Openb.2:18-29. Het samenspannen van de westerse elite met de soennitische Islam heeft deze invasie mogelijk gemaakt.  Moskeeën verrijzen en kerken sluiten, en dit zal het onherroepelijk oordeel brengen over de liberale volkeren. In Openb.6 krijgt de Heer toestemming om de oordeelszegels te verbreken omdat God de zonden ven het eens christelijke westen niet meer tolereert, zoals Hij ook eens de zonden van Efraim en Juda oordeelde. Wee degenen die dan leven want de wraak van God over het bespotten van Zijn Zoon zal dan onvermijdelijk zijn.

Grietje op 23-11-2017 16:32

"De vijanden van de kerk staan niet buiten, maar in de kerk. Het zijn degenen die slapen." Dit geldt te meer voor de 'christelijke' partijen: C.D.A., C.U. en in éérste plaats één van de wielen van de V.V.D.-koets: de S.G.P.

Twanneman op 23-11-2017 16:39

Die paus zou beter moeten weten, hij staat met stip op nummer 1 om omgelegd te worden door de haatbaarden....

Hoe kan een mens zo blind en dom zijn.

rudy ! op 23-11-2017 16:41

Deze paus Franciscus is een regelrechte  landverrader zoals de meeste politici hun land hebben verraden wegens hun grote liefde voor geld uit Saoudi-Arabië/Koeweit !

 

Foei, paus of moet ik zeggen "vicarius filius Dei", jouw hoogmoedige titel ? 

Shadow1100 op 23-11-2017 17:30

 

1968:"Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. Er zullen er zoveel komen, dat de mensen hier het vervelend beginnen te vinden en ze zullen hen hard behandelen. Ze zullen net zo behandeld worden als de Joden voor de oorlog. Dan is de maat van de zonde vol."Bovenstaand een deel van een visioen dat een oude dame in Valdres, Noorwegen, in 1968 kreeg. Het werd enkele jaren geleden openbaar gemaakt door Emanuel Minos, een 81-jarige evangelist uit Noorwegen, en trok onlangs weer belangstelling doordat Minos er opnieuw over sprak tijdens een grote bijeenkomst in Oslo.

P. Puk op 23-11-2017 17:31

Gesproken met Maria en haar aangezicht gezien?  Pure afgoderij!  Spreken met de doden is spreken met demonen.

Wel is de profetie aardig aan het uitkomen. Franciscus is een Jezuiet en een gevaarlijk sujet. 

Een ander geluid op 23-11-2017 17:35

De huidige massa-immigratie van moslims naar Europa is alleen mogelijk door het verraad dat de West-Europese politici plegen ten opzichte van hun bevolking. Merkel is hiervan het beste voorbeeld. Linkse politici komen openlijk uit voor hun streven naar de EUSSR / Verenigde Staten van Europa, bevolkt door moslim migranten uit Azië en Afrika. De "rechtse" christen-democraten en liberalen beloven in hun verkiezingsprogramma een rem op de overdracht van soevereiniteit aan de EU en een rem op immigratie, maar doen in de praktijk het tegenovergestelde !

Iedereen die op de gevestigde partijen stemt, geeft hen in feite het mandaat om de moslim-invasie toe te staan. 

Orban bewijst dat het niet zo moeilijk is de grenzen te sluiten voor migranten. Rutte, Buma, Pechtold en Segers bewijzen dat zij het tegenovergestelde willen van Orban. Kiezers, die op één van de 4 gestemd hebben, krijgen waar zij om vroegen...................

mientjei op 23-11-2017 17:57

Ik had nog een door de vorige paus gezegende ketting met kruis, heb hem maar eens voor de dag gehaald.

Het verhaal van de paus Johannes met zijn visioenen ontroerd me

mientjei op 23-11-2017 18:15

@ PPuk  17 31  Maria is niet dood maar leeft in de hemel naast  Jezus

mientjei op 23-11-2017 18:27

@ Shadow  17.39  Het  tegendeel is waar volgens mij. Veel nieuwkomers gunnen ons het licht in de ogen niet,

Terwijl ze hier alles in de schoot geworpen kijgen. Maar ja wij zijn natuurlijk enorm rascistische slavendrijvers en ongelovigen

Rienus op 23-11-2017 18:30

Het vrije en welvarende Westen kunnen we definitief uit ons hoofd zetten. Het is al lang geen vijf voor twaalf meer, maar vijf over. De basis is gelegd voor slavernij onder een nog onbekende gesel. Want het is absoluut niet enkel de invasie van kansloze en fanatieke moslims, er zijn andere meer morbide en kwalijke krachten aan zet nu. Geniet nog van de betrekkelijke weelde en vrijheid, het is voorbij voordat je er erg in hebt.

Tom Hendrix op 23-11-2017 18:33

@Een ander geluid: 17.35. uur. Mee eens.

@Rescue: 16.29. uur. Dat zie ik ook zo.

Tom Hendrix op 23-11-2017 18:33

@Bundy: 15.13. uur. Reeds gedaan gisteren, Bundy.

sumrivs op 23-11-2017 19:26

De bevrijding begint in Friesland. Onze Friese vrienden hebben laten zien dat je fanatieke idioten en dwazen kunt tegenhouden en terugsturen naar waar ze vandaan komen.

FinalCountDown op 23-11-2017 19:55

Wat ik raar vind is dat er blijkbaar toch niemand in het Vaticaan in opstand komt tegen Franciscus. Hoe kunnen bisschoppen, kardinalen, enz.. dit gewoon aanvaarden..?  Of wordt dit 'toegelaten' omdat het een profetie is die vervult moet worden...  Of zijn alle geestelijken in het Vaticaan al anti-christ en pro-Satan...? Ik begrijp het niet echt.

Lucie op 23-11-2017 20:15

Onze politici zijn aardig op weg om Nederland te verkwanselen,en daar bedoel ik ook alle christelijke partijen mee.

Die partijen waarvan je eigenlijk zou denken dat ze voor het volk zijn,zijn nog erger omdat ze toch christelijk behoren te zijn.

Maar nee,ze zeggen onze God is dezelfde dan allah,wat een verraadt van die christelijke leiders.

cefas op 23-11-2017 20:48

Als het de Paus te heet onder voeten wordt kan hij nog altijd naar Argentinie vluchten.

Caesar Flickerman op 23-11-2017 20:50

@Shadow1100 Mooi. Eindelijk goed nieuws

erik op 23-11-2017 21:00

@ Rudy (om 16:41) En je weet wat Vicarius filii Dei in de griekse getallen reeks betekent neem ik aan. Voor degene die het niet weet: I = 1, V = 5, L = 50, C = 100 en D = 500. De overige letters hebben geen getalswaarde. Als je alles optelt heb je dus 666. Daarnaast betekent Vicarius filii Dei: plaatsvervanger van  de zoon van God. en het woord anti betekent in het grieks niet "tegen" maar "in plaats van" .... Anti Christ

mientjei op 23-11-2017 21:55

Beste Xander, zijn mijn reacties aangekomen, of afgekeurd misschien?  Mvg   Mientjei

Alles is nu gepubliceerd. Mod.

mientjei op 23-11-2017 21:56

Sorry ik had ze niet gezien

Wim op 23-11-2017 22:09

Vergising rechtzetten, i.v.m. 5 miljoen gepensioeneerde is niet juist, en is volgens website, (www.ouderenfonds.nl) 3,1 miljoen en mij vergist heb.

rom op 23-11-2017 23:00

Hij zal zijn:een wilde ongetemde ezel.Hij zal zijn hand slaan aan zijn naaste en zijn naaste zal zijn hand slaan aan hem!

Kfir op 23-11-2017 23:01

Rudy.........ik tel 656!

rom op 23-11-2017 23:07

Komt Openbaring 13 in zicht?

Nieuw begin op 23-11-2017 23:40

1968:"Mensen uit arme landen zullen naar Europa stromen. Er zullen er zoveel komen, dat de mensen hier het vervelend beginnen te vinden en ze zullen hen hard behandelen. Ze zullen net zo behandeld worden als de Joden voor de oorlog. Dan is de maat van de zonde vol."

Vreemde profetie en inhoudelijkvind ik het stuitend dat de talrijke moslims die zich misgaan in hun nieuwe land door de 'gastlanden' als Joden voor de oorlog zouden. worden behandeld. Eerder worden de westerse landen door het schuim uit Afrika en het MO als Joden behandeld die stevig worden gediscrimineerd door hun eigen regeringen. 

Ik kan dit soort profetie  niet anders zien als vage onderbuikssprekerij. Vergelijk het eens met Jesaja of Jeremia of Ezechiel! Rechtstreeks uit het onderbewuste lijkt me. FGreud waar ben je?  Maar het heeft misschien wel mede de basis gelegd voor het 'Wir schaffen das' van onze linkse dominees dochter Fraulein Merkel uit de voormalig DDR en thans machtigste vrouw van de wereld genoemd. 

sergeant Yves op 24-11-2017 00:27

Deze paus is wel de  voorspelde valse profeet die de weg zal effenen voor de anti Christ, alleen zij die trouw blijven aan de oorspronkelijke katholieke leer zullen de vervolgingen ongedeerde doirkomen

Wardje op 24-11-2017 00:28

@sumrivs op 23-11-2017 19:21.  Angst regeert, men staat gauw op een zjispoor. Zie voor enig inzicht de 'vrijmoedige commentaren' van mennenpr.nl . Eén bevat opmerkingen over de situatie in Nederland, waar het meerendeel van de jongere priesters zijn bedenkingen schijn te hebben. Kard. Eijk heeft zich trouwens openlijk geschaard aan de zijde van de 4 kardinalen die wel hun bezwaren tegen Amoris Laetitiae in een brief hebben vormgegeven. 

Henri op 24-11-2017 00:31

We zitten met een paus te kijken, die de geschiedenis niet kent. De huidige paus dus. Heeft helemaal geen lering getrokken uit de geschiedenis. De grootste fout van na de oorlog is de val van de Muur geweest. De scheiding tussen oost en west had gehandhaafd moeten blijven, er was machtsevenwicht. Dit is nu verstoord met alle rare gebeurtenissen tot gevolg. 

Wardje op 24-11-2017 00:39

@sumrivs op 23-11-2017 19:26 moest zijn @FinalCountDown op 23-11-2017 19:55

Bundy op 24-11-2017 01:25

@ Tom Hendrix op 23-11-2017 18:33

Bedankt voor de mededeling , heb het zelfde gedaan . Hoop dat nog velen hun eigen feiten willen opnoemen .

guy53 op 24-11-2017 07:59

De grootste gruwel aller tijden heeft plaatsgevonden toen 't Christendom staatsgodsdienst werd en 't polytheisme met wortel en tak werd uitgeroeid. Niets mocht meer a/h Schone v/d Antieken herinneren. We geven nu vreselijk af op IS en haar gruwelijkheden begaan in o.a. Palmyra (Syrie) maar vergeten -gemakshalve- dat Christenen voor IS in de 4de eeuw na Chr. niet onderdeden en in Palmyra zoveel mogelijk verwoestten wat a/d Oudheid herinnerde. Geen haar beter dus! Sinds 't Christendom is de beschaving achteruit gehold en heeft 't niveau v/d Oudheid nimmer meer bereikt. Droom fijntjes verder en denk vooral dat 'n allesziende Schepper 7 miljard mensen op 'n wolk aan 't volgen is.

Qromwel op 24-11-2017 09:10

De ene paus is de andere niet.

White Lion op 24-11-2017 09:57

@Nieuw begin op 23-11-2017 23:40

mee eens! Ik geloof ook niet dat een paus die tot Maria bidt, een profetie van God zou ontvangen. Denk eerder dat de profetie idd uit de koker van de antichrist komt. Helaas zien vele christenen de paus nog steeds als "grote" kerk vader........ in mijn ogen is hij niks anders dan een instrument van de tegenstander van God. Beelden aanbidden, dode mensen aanbidden en om raad vragen................ dingen die in Gods ogen een gruwel zijn.

Kortom, ogen open, wakker blijven en goed opletten wat er gebeurt, vooral rondom Israel!

Shalom!

bozeoudeman op 24-11-2017 10:02

Paus Pius X, die ook de wereldoorlog voor het jaar 1914 voorspelde stelde: 'Een van mijn opvolgers zag ik over de lijken van mijn broederpriesters vluchten.' 

willy op 24-11-2017 10:21

De huidige paus is duidelijk een valse profeet en waarom voorspelde wijlen en zalige Paus Johannes Paulus II deze invasie omdat dit staat in het geheim dat nog niet is vrijgegeven en dat is geopenbaard aan de herdertjes van Fatima en waar het Vaticaan bleef over zwijgen de val van rome en het Vaticaan dat de zetel van de valse profeet zou worden . We leven nu in deze tijden en de Islam zal niet meer te stoppen zijn ! Shalom

Ramshoorn op 24-11-2017 10:25

Beste Xander,

Paus Johannes Paulus II was een man die toestemming gaf tot de bouw van de grootste moskee notabene in Rome niet ver van de St. Peter. De paus was aanwezig bij de opening 1995 als eregast en noemde daar moslims zijn broeders en de Koran woord van God hoewel hij heel goed weet dat in dat boek geschreven is dat God geen Zoon heeft. Hij was te laf om Johannes 3:16 te citeren daar: Want alzo lief heeft God de Wereld gehad dat Hij gegeven heeft zijn enig geboren Zoon, op dat een ieder die in Hem gelooft eeuwig leven heeft.

Wie wil weten wie deze paus echt was die ten onrechte zalig en zelfs heilig verklaard werd door Ratzinger die moet het boek: De Kracht en de Heerlijkheid van David Yallop maar eens lezen. De duistere zijde van het Vaticaan onder Johannes Paulus II.

The Economist vond dit een verontrustend boek. The Guardian schreef: Een Thriller zonder eind. Yallop heeft absoluut bewezen dat er in deze zaak nog vragen onbeantwoord zijn.

cefas op 24-11-2017 10:46

In Friesland begint de bevrijding. Bonifatius werd, zo n 1300 jaar geleden, daar ook tegengehouden, met name in de buurt van Dokkum, dat moeten de anti-pieten toch ook weten?

Qromwel op 24-11-2017 10:55

Michaël ;-{> op 23-11-2017 16:21: Hij noemt zich gewoon Franciscus, zonder rugnummer.

bozeoudeman op 24-11-2017 11:28

De Antichrist zal een voorloper hebben, lezen we in de openbaringen van Salette: 'De Antichrist zal met zijn troepen dat uit meerdere volkeren bestaat tegen Christus de strijd aanbinden, veel bloed zal hij vergieten en de eredienst van God willen vernietigen om zichzelf als een god te laten beschouwen. Het optreden van de Antichrist zal beginnen na de inval in Europa van een allerverschrikkelijkst volk van heerser Gog van het land van Magog.' Het land van Gog en Magog zou gelokaliseerd zijn geweest waar nu het huidige Rusland ligt volgens sommigen of in het huidig Turkije volgens anderen. In het laatste geval is het bedenkelijk wat momenteel plaatsvindt via Merkel. Als zij haar zin doordrijft en de deal die zij met Erdogan heeft gesloten uitvoert, zal via het wegvallen van een visumplicht voor Turken Europa binnen korte tijd met Turken, Koerden en andere volkeren worden overspoeld. Asielzoekers uit allerlei gebieden en landen kunnen dan via Turkije aan een Turks paspoort worden geholpen zodat er geen eind meer zal komen aan de stroom migranten die Duitsland, en dus daarmee ook de rest van Europa te verwachten heeft. Een lidmaatschap van de EU van Turkije zal hetzelfde scenario met zich meebrengen. Dat dit het eind van de Europese beschaving wordt zoals wij die nu nog kennen, met wellicht een genocide die onvoorstelbaar is, lijkt zo bijna onomkeerbaar. Is Erdogan in dat geval dus Gog uit het land van Magog? 

Anna op 24-11-2017 11:41

Ken uw geschiedenis:

Dat de islam nu “ de nieuwe joden” zouden zijn is volslagen onzin.

De islam wil zichzelf graag in een slachtoffer rol zien om zo medelijden, op te roepen om zichzelf als religie/ doctrine nog meer vaste voet aan de grond te krijgen...... om op deze manier steeds meer en meer ruimte  opeisen voor de islam......

De islam is vanuit de Koran puur antisemitisch, ze ontkennen zelfs de holocaust.

Iemand die deze parallel ( de islam zijn de nieuwe joden ) gebruikt : is iemand die de geschiedenis wil vervalsen en is daardoor zeer gevaarlijk bezig.

Een paar feiten:

Hebben  Joden in de jaren 30 wereldwijd terreur gezaaid?...........

Waren er in de jaren 30 straat terroristen die hele wijken onleefbaar maakten?.....

Stonden de joden in de  de vooroorlogse  jaren bovenaan elk criminaliteits lijstje?.......

Was Nederland in de jaren 30 aan ” het Verjoodsen” om de joden maar niet boos te maken......

Werden instellingen van andere religies  beschermd tegen  geweld van joden.....

Waren er Joodse scholen die opriepen om het westen te haten? ........

Was er ook sprake van Joodse eerwraak en vrouw onderdrukking? .......

En durfden bepaalde groepen mensen niet meer over straat uit angst voor  aanvallen vanuit de joodse gemeenschap.......? 

Op iedere vraag is het antwoord nee!!!

Hier is geen vergelijking mogelijk: de conclusie moet dan ook zijn de jood uit de jaren 30 is gewoon de jood uit 2017 alleen  de vijand  van de jood is een andere dan in de jaren 30...... en in hun leugens wil deze vijand , de islam, de hele westerse wereld meesleuren...... 

Ken uw geschiedenis...... Het gaat erom  spannen.... waar staat u.....  Paulus zegt: eerst de Jood en dan de Griek......Bedenk wel het gaat hier om Gods Oogappel!!!!

Bokkie op 24-11-2017 14:03

@Rudy Ga aub niet lopen gissen of dit soort berekeningen doen, laat dit maar aan God over. Volhardt in alles en geloof in de Zaligmaker, dan komt alles goed. Het leven op aarde is een zucht, het leven hierna is voor eeuwig, komt nooit een eind aan. Onthou dit maar goed.

Bokkie op 24-11-2017 14:05

@ Anna Amen! Niets meer aan toe te voegen!

willy op 24-11-2017 15:07

@Ramshoorn: Wat je schrijft is politiek en sommige pauzen moesten onder druk iets doen wat ze eigenlijk niet wilde , zo speelde deze paus ook vaak ongewild een rol in wat toen nog de " koude oorlog heette " Shalom

Qromwel op 24-11-2017 16:29

bozeoudeman op 24-11-2017 10:02: Of hij wist wat er op handen was uit niet bekend gemaakte bron. Denk bijv. aan wat lord Edmund the Rothschilt toegaf in een interview met The Times of Israel.

Qromwel op 24-11-2017 16:30

cefas op 23-11-2017 20:48: Zoals er na 1945 ook vluchtten, per onderzeeër.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld