Headlines






















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Migrantencrisis: Ook officiële cijfers bevestigen dat criminaliteit Zweden explodeert

Vorig jaar bijna 80.000 meisjes vanaf 16 en jonge vrouwen tot 24 minimaal één keer aangerand – Zweedse ambassadeur: Onze democratie wordt ontmanteld

 

‘Vluchtelingen welkom’ (dat onze vrouwen en dochters nu ook statistisch een veel groter risico lopen te worden aangerand of verkracht, mag geen naam hebben).

President Donald Trump kreeg eerder dit jaar de wind van voren van de linkse regering van Zweden toen hij op TV had verwezen naar de grote problemen die het Scandinavische land heeft met migranten uit de islamitische wereld. ‘Trap niet in de hype. De feiten zijn dat wij oké zijn!’ was het antwoord van Stockholm aan Trump. Nu blijkt echter uit de jongste officiële cijfers dat Trump gelijk had, en de criminaliteit in Zweden de afgelopen twee jaar, precies de tijd dat het land zijn grenzen opende voor honderdduizenden migranten, naar een record hoogte is gestegen.

 

De Zweedse Nationale Raad voor Misdaad Preventie concludeerde dat vorig jaar 15,6% van de bevolking het slachtoffer werd van één of meer misdrijven in de categorieën geweldpleging, bedreiging, seksuele misdaden, beroving, fraude of intimidatie, een stijging van 4,5% vergeleken met 2014, en tevens een record. Tussen 2005 en 2014 was er juist sprake van stabiliteit.

En wat is er na 2014 veranderd in Europa...? Vooral intimidatie, fraude en seksuele misdrijven zijn flink gestegen, waarbij jonge vrouwen van tussen de 16 en 24 het vaakst slachtoffer zijn van seksuele misdrijven. 14% van alle vrouwen in Zweden zijn daar in 2016 mee geconfronteerd. In een land met bijna 10 miljoen inwoners hebben we het over 14% van ongeveer 570.000 = bijna 80.000 tienermeisjes en jonge vrouwen.

Onlangs berichten over een links/liberaal/progressief initiatief om het ‘racistische’ kruis in de Zweedse vlag te vervangen door een islamitische halve maan. Dit ‘project’ staat inmiddels officieus bekend als ‘Operation Swedistan’. Naar het zich laat aanzien is dit initiatief niet bedoeld om de vlag ècht te veranderen, maar om de Zweden aan het denken te zetten over de radicaal linkse, pro-islamitische koers die het land vaart, en die ooit vredige Zweedse samenleving permanent aan het veranderen is.

Zweedse ambassadeur: Democratie wordt ontmanteld, we worden een dictatuur

Dat bracht Hakan Juholt, de nieuwe Zweedse ambassadeur voor IJsland (en de voormalige leider van de centrumlinkse sociaaldemocratische partij) in een interview met het Svenska Dagbladet tot een aantal opmerkingen die de nodige stof deden opwaaien in zijn thuisland. Een journalist vroeg hem of het klopt dat zijn zoontje nu 4 jaar is. Juholts antwoord: ‘Als hij oud is, zal hij niet meer in een democratie maar in een technocratie leven, of een dictatuur. Dat is vreselijk triest. Het spijt me om dit te zeggen, maar ik ben daar 100% zeker van. We zitten in een proces waarin de democratie wordt ontmanteld.’

Hij legde uit dat hij geen dictatuur verwacht in de zin van rollende tanks in de straten, maar ‘een heerschappij van experts die het land niet langer regeren op basis van de waarden van de burgers. De democratie slipt door onze vingers. Steeds minder mensen stellen zich verkiesbaar, en de partijen vlakken hun ideologieën af. Op den duur zie ik absoluut het risico van een dictatuur.’

 

Xander

(1) Zero Hedge

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Ike op 21-11-2017 00:18

Ik heb de link al eerder bij het vorige artikel gepost, maar hij hoort ook bij dit artikel. De link staat vol met incidenten waarbij mensen werden neergestoken in Duitsland. Soms zijn het echtgenoten of ex echgenoten en kinderen, andere keren zijn het mensen buiten de familiekring. De vraag moet serieus gesteld worden, hoe deze mensen door procedures zijn gekomen en/of de mensen soms geprogrammeerd worden in de procedures d.m.v. psychologen/psychopathen.;

http://www.zerohedge.com/news/2017-11-19/germany-spike-stabbings

Als je kijkt naar de aanslagen die zijn geweest, was er vaak een oefening geweest of waren mensen ook eerder in het vizier van de veiligheidsdiensten of waren ze in behandeling geweest.

Bij aanslagen werden ID's gevonden. Iets dat je toch niet zou mogen verwachten. In Parijs zat een jongen van een gevonden ID op dat moment in een college met mede studenten en een leraar en doordat zij met hem mee zijn gegaan naar de politie zou gesteld kunnen worden dat hij nog leeft. Anderen in Duitsland, Frankrijk, GB en de VS werden doodgeschoten en daarmee zijn de getuigen en daders opgeruimd. Mooi, zullen sommige zeggen, maar daarmee missen we ook eventuele opdrachtgevers of mmarionettespelers....

cefas op 21-11-2017 00:34

Wie wind zaait zal storm oogsten. Gevolg van open grenzen, het pamper gedrag en de volkomen misplaatste welkomstcultuur van links. Eigen bevolking wordt niet meer beschermd. De storm zal komen.

occidentalis op 21-11-2017 07:05

Een rivier zonder oevers is een moeras. Zo is het ook met landen zonder grenzen: ze worden onder de voet gelopen en worden een humanitair moeras. Dit heeft de geschiedenis van de Balkan ons geleerd...maar ja, het mensdom leert niet uit zijn fouten...

Jerommeke op 21-11-2017 10:33

@ Ike op 21-11-2017 00:18.  Ik heb het ook altijd vreemd gevonden dat 1) bij aanslagen de dader ID bij zich heeft - dikwijls in de vorm van een paspoort en 2) dat de dader altijd doodgeschoten wordt.  Je zou denken dat de veiligheidsdiensten liever iemand levend zouden willen oppakken om verder te ondervragen enzovoorts.

Het riekt naar een overheidscomplot om onder de bevolking chaos te creëren om vervolgens - onder het mom van veiligheid  -  vrijheiden af te pakken.  Dat zie je nu met de nieuwe aftapwet.

Rienus op 21-11-2017 10:36

Het peloton wegkijkers en wollige goedpraters heeft een standaard antwoord op zulke publicaties. Oh kijk het komt van een website die niet eerlijk is en op die manier worden mensen misleidt, blijf daar vooral weg.

Ze staan liever liedjes te zingen om de gehersenspoelde haters welkom te heten.

vijgeboom op 21-11-2017 11:07

Dat er meer vluchtelingen komen lijkt me duidelijk. En als het ecthte vluchtelingen zijn is het goed om hen te helpen. Maar economische vluchtelingen moet je niet hebben, alleen echte oorlogsvluchtelingen en of mensen die vervolgd worden vanwege de bijbel en dus Jezus.

En dat het wat geld kost maakt niks uit , en dat moet een Christen ook niks uit maken, want een Christen hoort niet op rijkdom te mogen kijken en horen zelfs alles te delen zoals de eerste discipelen ook deden.

Ik denk dat veel vrouwen het juist uitdagend vinden om een donkere man te kunnen versieren vanwege hun seksuele driften. Dat er dan zo her en der een vrouw word aangerand dat gebeurd overal wel en moeten we maar gewoon mee leren leven of de vrouwen moeten maar beter voor hunzelf opkomen, klinkt misschien hard maar ze moet dan maar bijbels hard gaan schreeuwen zoals het OT zegt.  ?? als u zo door gaat worden uw postings niet meer gepubliceerd. U maakt dit forum ongeloofwaardig. Mod.

Maar het biedt juist kansen voor u en mij om tegen die mensen het Gospel te mogen vertellen en over Jezus te kunnen praten. God heeft er echt wel een positieve bedoeling mee en mensen hier moeten niet direct denken aan hun rijkdomvermindering of net doen alsof ze allemaal slecht zijn en op verkrachtingen uitzijn.

Maar gelukkig komt het koninkrijk dichter en dichter bij en leven we bijna 2000 jaren na de kruiziging van onze Heiland. Focus u nou eens op het koninkrijk ipv uw bankrekening en eigenbelang want ik merk al wel dat er veel "naam" Christenen zijn die zo vol van hunzelf zijn dat ze zichzelf aan het opblazen zijn en een enorm ego hebben. ?? Mod.

Anna op 21-11-2017 12:35

Wij zijn te Tolerant  geworden..... wij,  allochtonen Nederlanders,   denken, en gaan er zondermeer vanuit dat met vrijheid wordt bedoelt : datgene wat  wij west Europeanen onder vrijheid verstaan.......Maar andere volkeren die zo uit de woestijn komen hebben deze normen en waarden niet...... daar geldt het recht van de sterkste......... oog om oog tand om tand..... eer en wraak speelt daar een grote rol..... en deze cultuur met hun waarden en normen wordt samen met deze mensen volop in ons land geimporteerd.....

Wij hechten aan De Vrijheid die we op het facistische Rijk van Hitler hebben bevochten. En eerder op de Spanjaarden..............Een  Vrijheid met de al oude fatsoens  normen er waarden.... van eerlijkheid,  niet liegen,  niet doden, ook geen eermooorden, niet verkrachten, geen corruptie....! Het overgrote deel van de Nederlandse bevolking is ijverig en werkt hard..........  Met dit  harde werken en. Een hoog “ arbeids ethos “  is de naoorlogse maatschappij opgebouwd, om deze nu weer door de grote tolerantie die inmiddels is binnen geslopen door de “ Alles moet  kunnen “ mentaliteit, wordt vernietigd.

En ” alles “ moet tegenwoordig kunnen..... want als een kinderfeest je niet aanstaat dan kun je jezelf beroepen op de wetten van tolerantie en heel  hard schreeuwen en dan krijg je je zin wel.... dan verschijnen er overal rare vieze roet mannetjes.......

Dit is nog maar een peanut......  Het grootste gevaar wat Nederland bedreigt is de agressieve en haat oproepede religie die onder het mom van  vrijheid van Godsdienst en vredelievendheid wordt geïmporteerd in ons land.......De intolerantie religie die west Europa is binnen gedrongen, eist  onder het mom van godsdienst vrijheid steeds meer openbare ruimte op..... steeds meer  zend tijd op tv wordt besteed om de hard werkende Nederlander ervan te overtuigen Dat de islam wel mee valt en bij nederland hoort..... Dit is Pertinent onjuist.  Allah is een heel ander wezen dan de God van Bijbel...... De gevolgen van dit beleid zien we in het hierboven beschreven artikelen....

Deze religie van onderwerping ( islam), zal nooit en te nimmer waarden en normen zo wij die kennen accepteren..... en hier ligt het grote struikel blok............  onze waarden zijn in oorsprong gebaseerd op Bijbelse waarden.... en of je het nu leuk vind of niet;  onze burgerlijke wetten zijn mede door Napoleon gebaseerd op de wetten van Mozes.......... maar de islam erkent geen gezag van andere religie’s en andere wetten dan van Mohammed... ......... dus onze burgerlijke wetten worden door hen niet geaccepteerd....( wel tijdelijk om hun machtsgebied uit te breiden maar zodra ze meer macht hebben / krijgen eisen ze hun eigen regels op  en dat is wat we nu zien gebeuren..... Hoofdodeken bij de politie “ moet toch kunnen “ ik functionee toch goed enz enz..... )

 En binnen het kader van godsdienst vrijheid zal de islam steeds meer en meer ruimte opeisen om ook hun eigen rechtspraak uit te oefenen.... ook al staat die lijn recht tegenover onze rechtspraak.....  ( 4 vrouwenenz) En zo wordt over een tijdje waarschijnlijk ook de sharia in Nederland in gevoerd...... het zullen in het begon eerst religieuze  rechtbanken voor moslims zijn, maar onze tolerantie zal ons ten onder doen gaan....... Want we zullen volgens onze huidige eigen wetten moeten toestaan dat er religieuze rechtbanken komen.....

De enige oplossing is dat de overheid  artikel 2 van de grond wet in werking gaat stellen op het gebied van de islam.... De overheid moet gaan erkennen dat de islam niet alleen een religie is maar ook een politieke tak heeft die verweven is met elkaar........  Artikel 2 zegt dat een stroming religieus of politiek  verboden kan worden op grond van de veiligheid van het land......  En als de overheid niet snel ingrijpt dat is ook de Nederlandse vrijheid verloren......... En in Zweden is men al zover dat de cultuur barbaren hun gang gaan op grond van hun vrijheid van religie.......  en dat de overheid veel te tolerant is en niet ingrijpt uit angst voor............rellen?......... Burgerlijke ongehoorzaamheid?......... Zelfs misschien burgeroorlog?????...  op dit moment lijkt het erop dat de tolerantie en de laksheid van de Zweedse bevolking dit weigert te zien..... dan maar vrouwen verkrachten .....!!!!!!!

Het is de hoogste tijd en harde noodzaak dat men gaat erkennen dat de islam een bedreiging vormt voor onze rechtsstaat............... deze erkenning; daar zal enorm veel tumult uit voortkomen... ook van links.. ( de islam knuffelaars) maar nu kan de Nederlandse overheid het schip nog keren door goede voorlichting te geven over wat islam in werkelijkheid is....... en hun “ eigen religieuze vrijheden ” bv 2 of 4 vrouwen,  kindhuwelijken  eer wraak echtscheidingen enz....... aan banden leggen.

We leven in een bijzondere tijd.......... we zien  hier Bijbelse profetiën vervuld worden 

Wie God verlaat: in dit geval de God van Abraham Izak en Jacob, en Zijn waarden en normen, ( wetten ter bescherming van ons leven, ( De islam predikt de dood met zijn 70 maagden ) heeft smart op smart te vrezen...... God stuurt ons nu  een andere god : Allah ; eens kijken of we die god leuk vinden..... Ook dit hoort bij de Bijbelse grote verdrukking!!!!! 

willy op 21-11-2017 13:31

in Duitsland zijn 26 Syriers aangehouden die een aanslag aan het voorbereiden waren,het waren vluchtelingen die asiel wilde aanvragen in Duitsland begrijpe wie kan! Het pamper gedrag ook in Zweden met de vluchtelingen zal niet leiden tot een verrijking maar eerder meer naar polarisatie! Shalom

jan op 21-11-2017 13:37

We schrijven allemaal wat we er van denken in het xandernieuws maar we staan niet op tegen het geweld dat er aan komt we zijn zo naief als wat we weten allemaal hoe het verder zou moetten maar ik hoor nooit iemand zullen wij ons verenigen nee we kijken maar we ondernemen niets tot het telaat is wat heb je allemaal aan die verhalen die je schrijft je schiet er niets mee op groetjes allemaal

Wat zou u dan willen ondernemen wat legaal is ? Mod.

Wotze Scheltema op 21-11-2017 13:44

Ik heb zweedse familie en zelf ook gezocht in het dagblad, https://www.svd.se/ , maar kan er niets over vinden.

Zelfde geldt voor het raport over de democratie wat ik nergens bij de oecd kan vinden.

Hoe kan dit?

Tom Hendrix op 21-11-2017 15:59

@Anna: 12.35. uur. Helemaal met U eens, Anna.

@Jan: 13.37. uur. Tja Jan, ik weet ook niet hoe we de zaak nog kunnen redden. Het grootste deel van de Nederlandse bevolking, heeft helaas schijnbaar geen behoefte om zich te verzetten, tegen de islamisering en de massa-immigratie. Je krijgt ze niet in verzet. kijkt U maar als Pegida vreedzaam wil demonstreren, tegen de uitverkoop van Nederland en de islamisering. Er komen misschien 100 a 150 mensen heen, en de elite van de politiek, lacht daarom. Ik zou niet weten hoe we de islamisering en massa-immigratie dan nog zouden kunnen tegenhouden. Bedenkt U ook, dat vele Nederlanders maar blijven stemmen op het partijkartel, en zie hoe we daardoor "de sjaak", zijn.

Tom Hendrix op 21-11-2017 16:02

@Moderator: Geachte Xander, vanmorgen kon ik niet op uw site komen. Hebben ze getracht de site te hacken? Is enkel maar een bescheiden vraag.  Verder respect voor het echte nieuws dat U brengt.

peter op 21-11-2017 16:19

Trump heeft in alles gelijk ,maar dat is tegen het zere been van het linkse gepeupel .Nergens ,niemand heeft een goed woord in de media over deze man,omdat ze liever nepnieuws verspreiden dan de waarheid aanhoren .

Een ander geluid op 21-11-2017 16:43

vijgeboom op 21-11-2017 11:07

U zegt:

Maar het biedt juist kansen voor u en mij om tegen die mensen het Gospel te mogen vertellen en over Jezus te kunnen praten.

Mijn reactie:

Doet u dat zelf ook actief ? U gaat in het Azielzoekers Centrum evangeliseren ?

Persoonlijk denk ik, dat veel migranten ten onrechte het predikaat "vluchteling" claimen. Sowieso alle Syriërs die uit de veilige landen Turkije, Jordanië en Libanon naar Europa komen zijn géén vluchtelingen. Zij waren in de genoemde landen al veilig voor het oorlogsgeweld in Syrië. In het geval van Irak en andere landen kan men zich al in veiligheid brengen door simpelweg een paar honderd kilometer verder in eigen land naar een rustige regio te gaan.

Wat mij betreft moet aan dat hele asiel circus zo snel mogelijk een einde komen. Mensen moeten zoveel mogelijk in de regio worden opgevangen. Dat de rest van de wereld dan financieel bijspringt bij hulp en zorg lijkt me evident, maar we moeten ophouden om hele landen naar Europa te evacueren !!!

Tabris op 21-11-2017 16:44

@Ike op 21-11-2017 00:18

"Bij aanslagen werden ID's gevonden. Iets dat je toch niet zou mogen verwachten. "

Denk daar nog maar even wat dieper over na Ike en dan zie je dat wel degelijk voor de terrorist en zijn familie uitmaakt dat hij zijn ID achterlaat.

Grietje op 21-11-2017 17:03

Hebben jullie al kennis gebnomen van

http://www.rutte3discrimineert.nl/

Wie zou niet één feit kunnen aandragen om dat te ondersteunen?

Ike op 21-11-2017 20:18

@Tabris op 21-11-2017 16:44

Beweert U daarbij dat de dader Joods orthodox is en dat al zijn resten tesamen in een graf bewaard moeten blijven?

Ik zie anders echt geen reden waarom een dader met een geldig eigen ID zou lopen. In wat voor God, Allah of..... hij ook zal geloven, deze zou toch geen ID nodig hebben, om de dader in zijn hiernamaals te belonen?

Wellicht dat U een betere reden heeft? Of is het juist om mensen op een dwaalspoor te brengen? Als de man bang is onderweg gecontroleerd te worden, zou je verwachten dat er meerdere ID's gevonden zouden worden bij 1 dader. Helaas gebeurt dit niet. Het is een ongelofelijke onzin. Vooral als je het aantal gevonden ID's bekijkt bij vliegrampen/aanslagen, waar wel de ID's van de daders worden gevonden.

Het is gewoon een onzin.

Westlander die het met Friesland eens is op 21-11-2017 23:02

Amsterdam is geen steek anders. Ze gaan je vanzelf vanalles opdringen. Van mij mogen ze een muur met checkpoints om de Randstad plaatsen.

- Gebruik lekker uw eigen milieuzones

- Bouwt zoveel moskeeen als u maar wilt.

- Laat alle politieagente een hoofdoek dragen.

- Voer lekker uw gender neutrale Randstadpaspoort in, maar verscheurt u a.u.b. uw Nederlandse paspoort.

Tot slot blijft u alstublieft allen binnen uw muur en val derest van Nederland niet langer lastig met het misselijke gezeur en wetten wat u nu doet!! 

Tabris op 22-11-2017 00:55

@Ike

Ze laten het ID achter zodat ISIS zeker weet dat die persoon het uitgevoerd heeft zodat ze verder geld kunnen overmaken naar de familie van de terrorist.

Niks geen dwaalspoor en ook niet voor allah, gewoon om er voor te zorgen dat zijn familie na zijn martelaarschap onderhouden wordt.

Hopelijk hou je dit feit in gedachten wanneer er weer paspoorten gevonden worden bij de volgende aanslag.

We hoeven daar verder niets achter te zoeken.

En in een vliegtuig hebben de meeste slachtoffers hun paspoort op hun lijf. Vind je het slachtoffer dan vind je meestal ook het paspoort.

Bundy op 22-11-2017 02:27

Iedereen mag nu haar/ zijn ervaringen aangaande de multiculturele samenleving vertellen ;

http://www.rutte3discrimineert.nl/ 

Johannes op 22-11-2017 04:04

Quote: Wat zou u dan willen ondernemen wat legaal is ? Mod.

Wat dacht u van: Het claimen van ons grondwettelijke zelfbeschikkingsrecht! Het claimen van onze grondwettelijke vrijheid van meningsuiting!

Het claimen van gelijke behandeling!

Het claimen van onze cultuur en identiteit! Het onderwijzen van onze kinderen in de geschiedenis, cultuur, normen en waarden, filosofie etc. Het verbieden aan onze kinderen om naar katty perry en miley cyrus te luisteren. En meteen een ieder ander van die strekking!

Het verbieden aan onze kinderen om naar Jersey Shore te kijken, leeghoofdigheid is geen voorbeeld figuur. Sterker nog ledigheid is des duivels oorkussen! En heel belangrijk, leer uw kinderen persoonlijkheden beoordelen op intrinsieke waarden zoals eerlijk, recht door zee, hulpvaardig, etc. maar vooral leer ze dat een identeit opbouwen op basis van tatooages, mannen met 2 nep diamanten glazen oorbelletjes en roze shirtjes en een auto met dikke spoiler en velgen een identiteit is op basis van materialisme die er voor zal zorgen dat ze alles op basis van intrinsieke waarden zullen mislopen en zich daardoor nooit echt gelukkig en leeg en hol zullen voelen.

Een betekenisvol leven lijkt mij meer voldoening geven dan materialistisch leven, zorg dat ze dat begrijpen! Het massaal en unaniem veroordelen en verwerpen van alles eindigt op verdrag en resolutie gezien dit niets anders dan een gore manier om de grondwet te omzeilen. Het unaniem en massaal veroordelen van het immorele. Jezus predikt de moralen waarop de waarden en normen van onze cultuur en identiteit zijn gebaseerd.

Blijf deze normen en waarden afdwingen en veroordeel alles wat niet strookt. Creeer een schaamcultuur met zijn allen waarin een ieder die zich op welke wijze dan ook immoreel gedraagd het van alle kanten over zich heen krijgt. Het systeem zit zo inelkaar dat je monddood wordt gemaakt maar er is geen beperking op het uiten van morele waarden. En als aller belangrijkste realliseer en daarna vraag u af waarom wij zo veranderd zijn.

Bestudeer uw voorouders die meteen de snelwegen vol stront dumpten en met de hooivorken zich verenigden. Het verenigen van het volk was ook een taak geweest voor de kerken, wij christenen zijn(waren) namelijk verenigd in ons geloof middels onze kerken. Waarom verenigen en mobiliseren zij ons niet en schaffen ze in plaats daarvan het 4e en 7e gebod af? Dat laatste maakt ons niet meer verenigd! Het bied een open weg richting een leefstijl gebaseerd op hedonisme. (weer een hol en leeg pad) Het is ook niet verboden het volgende te realliseren: Na de 2de wereld oorlog was er een enorme opleving van het existentialisme(o.a. Sartre).

Wij waren existentialisten en nu zijn we empiristen. Hoe kan dat? Verdiept u zich eens in existentialisme misschien dat u daarna weer in staat bent een (of meerdere) existentieele bedreiging(en) te herkennen. Dat zou namelijk ook wel helpen. Het juiste besef is er nu namelijk niet! Beseffen is ook nog steeds niet verboden. Nog niet........ Dit is nog maar een selectie van wat je zou kunnen verzinnen dat niet illegaal is. Als ik mijn best ga doen dan kan ik nog wel 100 dingen verzinnen. Mensen verzinnen geen dingen omdat je vanuit overal krijgt opgedrongen dat er geen hoop is. Nou als je van te voren al opgeeft dan is zeker geen hoop!

Johannes op 22-11-2017 04:09
Er is hard voor de Democratie en onze normen en waarden gevochten door onze voorouders. Dit was blijkbaar nodig. We zien in de huidige tijden waarom... Waarom hadden zij er wel alles voor over en wij niet? Het antwoord: De kinderen en kleinkinderen was hun besef!!!! Ons huidige besef is veelal gebaseerd op materialisme en hedonisme! (niet iederen, ik probeer niet te generaliseren! Maar veel en veel te veel mensen wel!)
Nieuw begin op 22-11-2017 08:03

Leden CU willen verruiming van asielafspraken:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1305088/leden-cu-willen-verruiming-van-asielafspraken

Kijk, het ware gezicht van deze 'Christenen' komt dwars door de coalitieafspraken naar boven.

En dat staat dan ook nog opdezelfde pagina 'waar staat 'Forse blunders Hoornse zedenzaak' over een Somalische asielzoeker die her een vrouw verkrachtte die haar verkrachterr vervolgens zelf opspoorde met haar gestolen iPhone en die gegevens de politie overhandigde die daar vervolgens ontzettend mee blunderde. 

vijgeboom op 22-11-2017 15:34

@ Xander

Deuteronomium hoofdstuk 22 vers 23 en 24 geeft duidelijk aan dat een vrouw moet schreeuwen wanneer ze word verkracht of aangerand. Dus een vrouw dient te schreeuwen! 

Ik verzin het niet dat het er staat !

Vijgeboom: ga naar het Geloofsforum en vraag daar om uitleg en de juiste interpretatie. Mod.

Jerommeke op 22-11-2017 15:51

@ Johannes op 22-11-2017 04:09.  Ik begrijp volkomen wat u zegt Johannes. Het verbaast mij telkens weer dat het dikwijls juist ouders zijn die zo non-chalant hier overdoen terwijl juist vrijgezellen en alleenstaande  diegene zijn die hier over opwinden.

Een alleenstaande heeft misschien minder te verliezen als zij tegen de Islam  in gaan??  Iets voor een zielendokter.

Ike op 22-11-2017 16:58

@Tabris op 22-11-2017 00:55

Dan weten ze dat ook met een ID van Appie of Mirjam of Jopie Janssen uit de takkestraat, waarmee ze een aanslag kunnen claimen. Het is volstrekte nonsense.

Tom Hendrix op 22-11-2017 18:40

@Johannes: 04.09. uur. Mee eens.

Tabris op 22-11-2017 19:14

@Ike op 22-11-2017 16:58

Ik geloof niet dat je het snapt of wilt snappen.

Sommige mensen zijn zo bezeten van conspiracy theorieen dat ze de simpele naakte feiten niet meer willen zien en er maar wat op los fantaseren. Ze verzinnen van alles om maar tegen de gevestigde orde te rebelleren. En op hetzelfde moment wordt het internet met allerlei valse feiten bevuilt waar we nu door de bomen het bos niet meer kunnen zien en niets meer te vertrouwen is, behalve dan de sites die totale hilarische onzin uitkramen daar kan je nog eens om lachen.

Anyway, zoals altijd let's agree to disagree.

Lodewijk op 22-11-2017 23:21

Veel mensen denken nog steeds dat het Syrische oorlogsvluchtelingen zijn. Terwijl vrijwel heel Syrië inmiddels bevrijd is van de terroristen en er nagenoeg niet meer wordt gevochten. Maar om dat te zien moet je niet bij de reguliere media zijn. Enkel de alternatieve tonen dat.

Zoals Rusland al lang geleden wilde dat er in Syrië weer verkiezingen zouden worden gehouden, onder toezicht van de VN. Ze weten dat de verkiezingen er de vorige keren eerlijk aan toegingen, maar dat westerse het voorstelde alsof het allemaal fraude was. Dus daarom wil Rusland de VN er bij betrekken. Dat vinden Syrië. Turkije en Iran ook best. Er wordt al over gesproken:

"Poeting, Erdogan & Rouhani zijn het eens een nationaal Syrisch dialoog en congres te houden in Sochi"

"Putin, Erdogan & Rouhani agree on holding Syrian national dialogue congress in Sochi" https://www.rt.com/news/410645-putin-turkey-iran-syria-talks/

Johannes op 23-11-2017 05:46
@Jerommeke op 22-11-2017 15:51 Uw vraag kunnen we beide niet beantwoorden want we kunnen beide niet spreken voor een ander. Je zou ook alleenstaande moeten zijn om enig inzicht te kunnen geven. Uw opmerking impliceerd ook dat er geen stellen zouden kunnen zijn (al dan niet met kinderen) die hier wel tegenin zouden willen gaan. Dan kan ik u vertellen dat ik meerdere stellen met en zonder kinderen ken die zich weldegelijk zorgen maken over de toekomst en in een achter hun oor krabben staat zijn. Uw opmerking impliceerd dat het niet doen om de kinderen de juiste moraal is. Het is juist traditioneel gezien zo dat juist mensen met kinderen het hardst met de vuist op de tafel sloegen, juist om de kinderen! Even over uw zeer ongenuanceerde eindopmerking. Ergens wel of niet tegeningaan is een strategische beslissing dus heeft niets met een zielendokter te maken. Dan zou je dus moeten zeggen: Iets voor een Generaal. Uw opmerking is ook nogal absoluut! Bent u gekwalificeerd om deze beoordeling te maken(al sprekend voor een ander)? Had uw laatste opmerking niet beter onder de eerste alinea gestaan? Als je daar als lezer die het niet opvalt overheen leest, zou het dan ook misleidend kunnen worden geinterpreteerd? Dan hen ik nog 2 laatste vragen voor u: Kun je uberhaupt meer verliezen dan je je vrijheden, zelfbeschikkingsrecht en dan ook meteen dat van de kinderen? Is dat niet iets dat iedereen te verliezen heeft? (alleenstaanden en stellen met en zonder kinderen?)
Qromwel op 24-11-2017 10:59

jan op 21-11-2017 13:37: Ik schrijf niet alleen, maar spreek ook met andere mensen.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld