Headlines





















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen

 ‘Hongarije doet het tegenovergestelde van Europa: wij willen geen gemengde samenleving die onze identiteit totaal zal veranderen’ – 215 miljoen christenen in 108 landen worden verdrukt en vervolgd vanwege hun geloof

 
In schril contrast met de Europese elite werpt de Hongaarse premier Viktor Orban zich actief op als beschermer van de christelijke wortels van Europa.

De in Brussel verafschuwde Hongaarse premier Viktor Orban heeft de leiders van de EU opgeroepen om de christenen in Afrika en het Midden Oosten te beschermen tegen uitroeiing. Gebeurt dat niet, dat zullen uiteindelijk ook in Europa zelf christenvervolgingen losbarsten. Die zijn volgens hem op subtiele ‘geestelijke’ wijze feitelijk al begonnen doordat christenen steeds vaker worden gediscrimineerd, en de Europese politieke elite zich almaar harder tegen de christelijke basiswaarden van onze samenleving keert.

 

Hongarije wil ervoor zorgen dat de christenen uit Syrië, Irak en Nigeria weer veilig naar hun thuislanden, ‘waar hun voorvaderen honderden jaren hebben gewoond’, kunnen terugkeren. ‘Dit noemen wij Hongaarse solidariteit... Hongarije helpt,’ zei de premier in een toespraak voor de International Consultation on Christian Persecution conferentie rond het thema ‘het zoeken naar antwoorden op een lang genegeerde crisis’.

‘Hongarije wil geen gemengde samenleving die onze identiteit totaal uitwist’

‘Een groep van Europa’s intellectuele en politieke leiders wil een gemengde samenleving creëren die de culturele en etnische identiteit, en ook de christelijke aard van het continent binnen enkele generaties totaal zal veranderen,’ aldus Orban. ‘Maar Hongarije doet het tegenovergestelde van wat Europa momenteel doet. Volgens lokale christelijke leiders doen wij wat nodig is, wat het meest belangrijk is voor de gemeenschappen die zij leiden: we helpen hen om mensen terug naar huis te laten gaan.’

Ernstige vervolgingen ‘kunnen ons ook gaan overkomen’

Orban wees erop dat christenen in Europa nu al met vervolging te maken hebben, maar dat deze nog voornamelijk van verborgen, ‘geestelijke’ aard is, ‘echter zonder twijfel onrechtvaardig, discriminerend en soms pijnlijk’. Hij voegde er wel aan toe dat de problemen van Europese christenen op geen enkele manier vergeleken kunnen worden met de wrede vervolgingen –zoals martelingen, verkrachtingen en moorden- die de christenen in Afrika en het Midden Oosten moeten doorstaan.

Desondanks waarschuwde hij dat ‘het grootste gevaar dat ons vandaag bedreigt de onverschilligheid van de Europese elite is, die hun christelijke wortels verwerpen, ondanks het feit dat het lot van de christenen in het Midden Oosten Europa wakker zou moeten schudden dat dit, hoe onvoorstelbaar dat nu nog lijkt, ook ons kan overkomen.’

Christenen meest vervolgde gelovigen ter wereld

‘Het is een feit dat het christendom de meeste vervolgde religie ter wereld is. 215 miljoen christenen in 108 landen lijden op dit moment onder verschillende vormen van vervolging. 4 van de 5 mensen die vanwege hun geloof worden onderdrukt zijn christen. In 2015 werd in Irak iedere 5 minuten een christen vermoord vanwege zijn geloof.’

‘Wat ons betreft is Europa een christelijke continent,’ vervolgde de premier. ‘Wij willen dat graag zo houden. Hoewel we er wellicht niet alles van kunnen behouden, willen wij op zijn minst dat kleine stukje redden dat de goede Heer aan de Hongaren heeft toevertrouwd.’

 

Xander

(1) Breitbart

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Eelke Piers op 13-10-2017 15:13

Gij zult vervolgt worden om Mijn Naam is geen waarschuwing maar gewoon een constatering die in vervulling zal gaan. Ook voor Hongarije

Eelke Piers op 13-10-2017 15:14

Verheugt en verblijd u want het Rijk der Hemelen is nabij

arie op 13-10-2017 15:33

geef deze held de nobelprijs

positivo op 13-10-2017 15:35

Slimme man die Orban, de EU elite is het grootste kwaad wat Europa sinds lange tijd is overkomen.

Br@m op 13-10-2017 15:39

50 jaar geleden kwamen de eerste turken, Marokkanen, Spanjaarden en Grieken naar Nederland om als gast te werken, dat gaf vrijwel geen problemen. Integreren wilden ze toen al niet, maar de Nederlanders behielden hun soevereiniteit. Nu wonen er 1.8 miljoen mensen in nederland met 200 verschillende nationaliteiten. In principe is dat geen probleem, als Nederland, Nederland maar blijft, maar mijns inziens is dat niet zo. Ons land wordt steeds meer overgenomen door andere culturen, geloven en ideologiën. Voor iedere kerk die er verdwijnt komt er een moskee voor terug. Wanneer stopt dit ?!

Een ander geluid op 13-10-2017 16:00

Gelukkig, dat leiders als Orban en Kaczynski (Polen) hun poot stijf houden ten opzichte van Brussel ! Orban, die als eerste de Balkan (migratie) route afsloot. Daarnaast hebben de Oost-Europese landen, met Orban voorop, Brussel gedwongen om de verplichte opname- / spreidings-sleutel van migranten over alle landen van de EU van tafel gekregen. Brussel heeft dat vanwege volhardend Oost-Europees verzet verandert in "vrijwillig". De Oost-Europese regeringen staan in ieder geval pal voor hun volk, identiteit en cultuur. Heel wat anders, dan die NWO weggooiers in Noord-, West-en Zuid-Europa. Goed beschouwt misbruiken die politici hun mandaat en verraden ze hun kiezers door maatregelen er door te drukken, waarvan ze weten dat vaak een meerderheid van hun bevolking daar géén voorstander van is. 

Komende zondag parlementsverkiezingen in Oostenrijk, waarbij waarschijnlijk de populisten van FPÖ de 2e partij van het land wordt. Naar verwachting halen de conservatieven (33%) en FPÖ (27%) samen 60% van de stemmen. Niet echt iets waar Juncker en consorten vrolijk van worden. Mooi ! 

Hoog tijd dat de kiezers van VVD en CDA inzien, dat hen veel beloofd wordt in de verkiezingsprogramma's, maar dat daar in de regering nooit iets van terecht komt. Nog iets gehoord van de roep van Sybrand Buma om "vluchtelingen" pas na 7 jaar een permanente verblijfsstatus te geven.....? 

Nathanael op 13-10-2017 16:15

Ik wens dhr V. Orban en vele andere die zo denken, veel sterkte wij hebben Victor nodig als tegen kracht want de vele christelijke kerkleiders zijn in mijn ogen bijna net zo erg als Judas.

Rosalie op 13-10-2017 16:16

Tenminste nog iemand die het voor de christenen opneemt. Laat Bergoglio / " paus " Franciscus daar nou eens een voorbeeld aan nemen I.p.v dat hij de voeten van de moslims kuste op Witte Donderdag. Hij was nog genomineerd voor de Nobelprijs !? Het einde der tijden wordt gekenmerkt door wat goed is kwaad te normen en wat kwaad is goed. Het gaat steeds meer die kant op. Christenen kunnen altijd nog vluchten naar Honfarije of Polen, maar dan moeten deze landen wel hun poot stijf houden en maling hebben aan de EU !

Nieuw Begin op 13-10-2017 16:33

Ik ga asiel aanvragen in Hongarije! Nu kan het nog , daar goedkoop wonen zonder hoofddoekjes en met een uiterst lieve bevolking. 

ar op 13-10-2017 16:56

eindelijk een man die het begrijpt

veteraantje op 13-10-2017 17:27

een persoon naar mijn hart, die zich laat horen over hoe de vork nu echt in de steel zit.

Natuurlijk willen de lui in brussel, hier geen wordt over reppen.... Want de christenen in europa hebben het toch zo goed? Zullen ze zeggen.

Nog wel op sommige plekken  ja.... Maar hoe lang nog? Zullen wij dan ook maar een eigen staat creëren, als die palestijnen het kunnen, mogen wij niet achterlopen heh....

veteraantje op 13-10-2017 17:31

@ een ander geluid om 16:00uur

Kom op zeg.... Geloof je nu nog steeds dat de VVD de grootste parij is/was?

Sorry maar dit alles was doorgestoken kaart....

Volgens het nieuws worden er met de komst van het nieuwe kabinet ook geen referendums meer gehouden.

1X raden wie zijn idee dat was.... Rutte wil niet nog eens voor het blok gezet worden tegen over brussel

Nee we trekken mooi aan het verkeerde eind.... Letterlijk het Eind

ad op 13-10-2017 18:04

Ik ben erg blij in Hongarije te wonen. Het leven is erg goed hier en ik heb er vertrouwen in dat het zo nog lang blijven zal.

Een ander geluid op 13-10-2017 18:19

veteraantje op 13-10-2017 17:31

Ik denk dat stembusfraude nog steeds niet nodig is in NL (en Duitsland), omdat teveel mensen nog steeds te politiek correct zijn. Daarnaast vraag ik me af of het in NL mogelijk is om ongemerkt te frauderen. Daar zouden teveel mensen bij betrokken moeten zijn. Wil je de uitslag op grote schaal beïnvloeden, dan moeten daar wel erg veel stembureau's en alle "bemanningen" aan mee doen. Zelfs Wilders heeft niet gereageerd op een melding dat iemand PVV stemmen in een afvalcontainer gevonden zou hebben. 

Mocht jij gelijk hebben en ik er naast zitten, dan gaat het hele politieke bestel onderuit als het uit mocht komen. 

Als ik in mijn eigen sociale omgeving kijk, zijn er nog teveel mensen die Wilders een brug te ver vinden en/of massa-immigratie, Euro en EU geen probleem.

Kijk naar Frankrijk; zelfs Marine Le Pen moet erkennen, dat er bijna geen Fransman zit te wachten op een Frexit of de nieuwe Franse Frank.

Het grootste verraad aan het referendum komt natuurlijk van D66. Maar, wat mij betreft hebben alle gevestigde partijen hun maskers laten vallen. Alléén PVV en FvD willen een bindend referendum. SP en PvdDieren willen een correctief Referendum. Alle andere partijen willen alleen bij de verkiezingen je stem en denken hardop "en laat u de rest maar aan ons over, want u (de kiezer) heeft er toch geen verstand van"...... 

Dat we voorlopig aan het verkeerde eind trekken, denk ik ook. Helaas !!!

ohje op 13-10-2017 18:31

Orban zegt wat het europeese volk enkel denkt.

Een ander geluid op 13-10-2017 18:59

veteraantje op 13-10-2017 17:31

U zegt:

Kom op zeg.... Geloof je nu nog steeds dat de VVD de grootste parij is/was? Sorry maar dit alles was doorgestoken kaart....

Nog even over nagedacht veteraantje.

De kiesdeler in 2017 was 70.107 stemmen (= 1 zetel). Dus om de uitslag met 5 zetels te vervalsen moet je al 5 x 70.107 = 350.535 stemmen vervalsen. De "nieuwe" stembiljetten inbrengen en de oude laten verdwijnen. In NL heb je per stemdistrict / stembureau 1000 tot 2000 kiesgerechtigden. Dan praat je bij 5 zetels toch al snel over een groot aantal stemdistricten. Het moet wel geloofwaardig blijven, dus grote stappen - snel thuis kan niet. Daarnaast moet het aantal getelde stemmen gelijk zijn aan het aantal ingeleverde stempassen. Per stembureau al snel en bezetting van minimaal 4 personen. Dan moeten bij bijvoorbeeld 700 frauderende stembureau's al minimaal 2800 personen de andere kant op kijken. Dat zijn al 2800, misschien wel 3000 potentiële klokkenluiders............

Ik vraag het me af ! 

Patatje Oorlog op 13-10-2017 19:32

"215 miljoen christenen in 108 landen lijden op dit moment onder verschillende vormen van vervolging. 4 van de 5 mensen die vanwege hun geloof worden onderdrukt zijn christen"

En toch word ik iedere morgen op de radio 10x opgeroepen om te doneren voor vervolgde moslims aan de andere kant van de wereld. Voor vervolgde christenen heb ik nog nooit iemand actie zien ondernemen...

Bambi op 13-10-2017 20:45

Gent krijgt grootste moskee van Vlaanderen

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/gent-krijgt-grootste-moskee-van-vlaanderen~ab59da38/

Dat kan ik goed geloven wat Viktor ons hier laat weten,dankzij Xander.Het zit overal vol.....kan niet anders he

Maar denk wel dat heel heel veel mensen dat al weten,dat kan niet anders.In ieder geval,lang blijf ik hier niet wonen,hoop . hier binnen 3 jaar te vertrekken of zelfs vroeger.Ben het hier kots beu 

Rienus op 13-10-2017 21:35

De ellende is dat er geen ontsnapping mogelijk is. Dit duivelse plan zit zo gruwelijk gemeen in elkaar dat dit iedereen zal treffen. Natuurlijk in een land als Hongarije zal je nog wat stilte kennen maar de storm zal ook daar op in beuken. Het begint steeds meer mijn overtuiging te worden dat dit een voortzetting is van WO 2. De mens verdient niet beter vrees ik, nog niet.

Qromwel op 13-10-2017 21:35

Misschien zonder het te willen bevestigen de vervolgers De Waarheid van Christus'Woord.

Agenda 21 op 13-10-2017 21:54

@ Een ander geluid op 13-10-2017 18:19

Wie controleert wat er gebeurt tussen het geteld zijn van de stemmen op stembureaus en het electronisch doorgeven en optellen daarvan?

Ike op 13-10-2017 22:12

@Een ander geluid op 13-10-2017 18:59

Stel je geeft een aantal mensen die op crusiale stembureaus tellen en de setemmen doorgeven een psychologische test in de selectieprocedure. Om de waarheid naarboven te krijgen, breng je ze onder hypnose bij de beantwoording van de vragen. Je laat een wachtwoord achter in hun geheugen en als ze jouw stem horen en dit wachtwoord, zullen ze doen wat jij zegt.

Voor of bij het doorgeven van de uitslagen, laat je het wachtwoord horen en je sit de doorgegeven uitslagen en vervangt ze door de gewenste uitslagen en laat de tellers alles in overeenstemming brengen met de gewenste uitslag.

Het is niet zo moeilijk......

Naderhand weten de tellers die de uitslagen hebben vervalst helemaal niks meer van de vervalsing. Geheugen gewist wat dit betreft. Uitslag vervalst. Je kan het net zo vaak doen als je wilt. Je kan de bevolking net zo vaak laten stemmen.

Qvic op 13-10-2017 22:45

@ Een ander geluid op 13-10-2017 18:19 Er zou afgelopen 2e kamer verkiezingen is ruim 80% van de 11 miljoen stemgerechtigden gaan stemmen volgens het CBS. Maar er zijn ruim 11000 stemmen meer binnen gekomen, dan er stemgerechtigden zijn in Nederland en daar buiten. Er zijn dus teveel stemmen binnengekomen, deze aantallen vertegenwoordigen ongeveer 22 zetels. Dus hoezo geen stembus fraude? Daar komt bij dat enkel insiders ongemerkt kunnen frauderen, want geen enkele outsider kan controleren of er fraude is gepleegd. Maar dat de PVV een kunstmatig lage uitslag heeft is wel opvallend, zo ook dat er nu de PVV buitenspel is gezet door de VVD die (zogenaamd) de meeste stemmen heeft gekregen. Want waar ik na de verkiezingen ook kwam, iedereen had op de PVV of op de FvD gestemd. Dat vond ik toen al zeer verdacht toen naar aanleiding van de officiële uitslagen. Daar Nederland nooit een democratie heeft gehad, want dat is niet mogelijk bij een monarchie. De uiteindelijke uitslagen zullen altijd zo verdraaid worden wat het koningshuis het beste uitkomt. Iedereen die denkt dat alles eerlijk gaat met de verkiezingen geloven nog in de illusie dat Nederland een democratie is.

Derk op 13-10-2017 22:55

Denkt Rosalie werkelijk dat paus Fransiscus zich zal gaan inspannen voor vervolgde christenen?

ron op 13-10-2017 23:20

Eerst waren het de nazis.

Ze probeerde Europa te verenigen en de mensen te onderdrukken.

Oorlog verloren dan maar op een andere manier. Een zogezegd verenigd Europa zonder oorlog maar met hetzelfde doel.

De inwonenenden van de EU wilde niet volgen.

Wat leent er zich beter toe om in de pas te lopen dan de islam?

De leiders van islamitische landen hoeren en boeren , ze graaien in de natuurlijke rijkdommen van hun land zonder de eigen inwoners iets te gunnen.

Als de elite van de EU de islam ingang kan doen vinden zullen de gewone mensen wel kleingehouden worden door islamitische (duivelse) brigades in de naam van Allah en ze zullen allahahaha met de gewone mens die zal mogen kruipen in stof en as.

ron op 13-10-2017 23:28

Gent krijgt grootste moskee van Vlaanderen, “zonder buurtprotest” Ooit Gehoord van Fake News ?

En dit in één van de grootste kranten van het land!!!!

Qromwel op 13-10-2017 23:37

Qvic op 13-10-2017 22:45: Vertegenwoordigen die 11.000 stemmen 22 zetels? 

edwin vissers op 14-10-2017 04:16

west europa zombie eclips 

JP op 14-10-2017 07:42

De waarschuwing van Viktor, is tegen dovemansoren.

Hubert Luns op 14-10-2017 07:54

De oproep van de Hongaarse premier vindt geen gehoor bij onze Europese elite want het zijn God-haters in de zuiverste betekenis van het woord. En ze blijven op hun post zitten zolang de bevolkingen op ze blijft stemmen. Waarom ze op hen blijven stemmen is een vreemd en voor mij onbegrijpelijk fenomeen.

Tom Hendrix op 14-10-2017 08:32

@Qvic: 22.45. uur, op 13/10. Eens met uw reactie wat de verkiezingen betreft. Ik durf de stelling zelfs aan; om te zeggen; "als stemmen oplossingen zouden brengen, zouden de heersers/politici ze verbieden". Verder respect voor Dhr. Orban, die echt opkomt voor zijn mensen en de christenen.

Tom Hendrix op 14-10-2017 08:39

Geheel eens met het artikel.

E.Herman op 14-10-2017 10:44

Ik geef Fidesz-leider Viktor Orbán totaal gelijk, als andere landen niet luisteren van de E U zullen we telaat kunnen zijn. Ze zijn toch niet blind zekers. Dat is hun droom alle christenen te vermoorden. Ons land moet een burcht worden, ons klaar stoomen, God waarschuwd er ons voor, doe er wat aan dan.

 

willy op 14-10-2017 11:20

We mogen ons inderdaad gaan voorbereiden zeker nu te jihadisten terug komen vanuit Syrie en Irak en het is waar zoals in het artikel is aangegeven dat christenen nu al met meest worden vervolgd op alle manieren! Shalom

Lodewijk op 14-10-2017 12:36

Zelfs op het linkse "bekritiseer de Islam niet" Joop.nl ziet de overgrote meerderheid die daar post nu in dat de Islam een bedreiging vormt voor ons land: 

"Moslimdiscriminatie niet alleen signaleren, maar ook aanpakken"  https://joop.bnnvara.nl/opinies/moslimdiscriminatieniet-aangepakt

Het is goed te zien dat men begint door te krijgen waar de Islam voor staat en wat het zou betekenen voor ons land als er steeds meer Moslims worden binnengelaten.

Een ander geluid op 14-10-2017 14:17

Agenda 21 op 13-10-2017 21:54

U zegt:

Wie controleert wat er gebeurt tussen het geteld zijn van de stemmen op stembureaus en het electronisch doorgeven en optellen daarvan?

Mijn reactie:

Daar heb ik ook aan zitten denken. Even nagekeken bij de "Kiesraad". Zie onderstaande link. Al met al lijkt me het tellen van de stemmen vrij waterdicht. Alle kiezers, dus ook u en ik, mogen blijkbaar aanwezig zijn bij het tellen, zolang niemand de orde verstoort. 

Aantal stempassen en volmachten worden geteld en alle stemmen, uitgesplitst naar: blanco - geldig en ongeldig. Alle bevindingen worden vastgelegd in een officieel proces verbaal en ondertekent door de stembureauleden. Ook de niet gebruikte stembiljetten worden geteld en verzegeld. Per stemdistrict worden alle voorkeursstemmen geteld en per partij en kandidaat vastgelegd. Wordt ook vastgelegd in een proces verbaal. Dit is volgens mij openbare informatie en komt ook gewoon in de media. De burgemeester is verantwoordelijk voor het optellen van de resultaten van alle kiesdistricten en die te verwerken naar 1 totaal voor zijn kieskring. Aangezien de gegevens van alle kiesdistricten openbaar zijn, kan iedereen controleren of de burgemeester hier een correcte totaalstaat van opmaakt voor zijn kieskring. In NL zijn 19 kieskringen en 1 voor de Caribische eilanden maakt in totaal 20 kieskringen. De hele keten is openbaar en valt dus te controleren. 

Op grote schaal sjoemelen, kan alléén als vele duizenden mensen meewerken.......... Mocht dat zo zijn, dan komt dat altijd uit !!!

De verkiezings-uitslag bevalt mij voor geen meter, maar het kies-systeem lijkt me wel in orde. Bij electronisch stemmen is het gevaar van handig knutselwerk veel groter !

https://www.kiesraad.nl/verkiezingen/tweede-kamer/uitslagen/stemmen-tellen

Gorghel op 14-10-2017 14:22

Orban wil de Saoedische toer op? Zal er ruimte zijn voor atheisten in Orbans rijk? Wil hij het Katholicisme of het Protestantisme beschermen? Wat gaat hij doen met de Joden?

Een ander geluid op 14-10-2017 14:37

Ike op 13-10-2017 22:12

Dat zou in theorie kunnen, maar desondanks lijkt me dit géén realistisch scenario. Daarnaast is niet iedereen gevoelig voor hypnose. Onderstaand een linkje met de kieskringen en indeling van de districten. Voor jouw theorie moet je vele, vele duizenden mensen "bewerken". Hoeveel tijd voor de verkiezingen zijn alle stembureau-leden bekend ?? Er zullen altijd last-minute afzeggingen zijn. Hoe worden vervangers gevonden en geselcteerd. Kan je je hypnose-operatie op het laatste moment nog bijsturen ? Ik zie veel haken en ogen voor een "black op" op deze grote schaal.

Ik weet niet of je de film "Conspiracy Theory" wel eens gezien hebt. Dat komt in de buurt bij jouw theorie, maar om bij iedere parlementsverkiezing 6000-7000 of meer Jerry Fletchers te hebben, lijkt me wat veel.

http://www.nlverkiezingen.com/kk.html

http://www.imdb.com/title/tt0118883/?ref_=nm_flmg_act_25

Ike op 14-10-2017 14:57

@Een ander geluid op 14-10-2017 14:37

Onzin, je hoeft allen te knoeien met de uitslagen van de grootste stembureaus en alleen daar hoef je 1 of 2 personen te hebben, die de uitslagen doorgeven. Foutjes zijn zo gemaakt. Gooi het op een hoop en dan gaat men er van uit dat door foutjes van anderen alles weer goed komt.

Wat je zegt over hypnose klopt niet. Ga maar kijken naar docu's over dit onderwerp. Je kan er een herrindering in het geheugen zetten, dat de hypnose niet gelukt is. Je knoeit met de tijd van een horloge of telefoon en/of tablet en de persoon denkt dat de bus veel tijd komt naderhand.........

Moet je eens kijken naar een avondje tv. op NPO en er over nadenken wie er allemaal patient kunnen zijn van een psychiater of psychollog, die deze vaardigheden heeft.

Een ander geluid op 14-10-2017 15:11

Qvic op 13-10-2017 22:45

U zegt:

Er zou afgelopen 2e kamer verkiezingen is ruim 80% van de 11 miljoen stemgerechtigden gaan stemmen volgens het CBS. Maar er zijn ruim 11000 stemmen meer binnen gekomen, dan er stemgerechtigden zijn in Nederland en daar buiten. Er zijn dus teveel stemmen binnengekomen, deze aantallen vertegenwoordigen ongeveer 22 zetels. 

Mijn reactie:

Dan zouden we geen opkomstpercentage van 81,6% gehad hebben, maar van > 100%

Dat kan niet, dan gaan alle alarmbellen af. Zelfs in dictaturen maakt men het niet zo bont !

2017:

12.893.466 kiesgerechtigden en

10.563.456 uitgebrachte stemmen

en niet 12.893.466 + 11.000 = 12.904.466 zoals u beweert.

https://www.kiesraad.nl/actueel/nieuws/2017/03/20/officiele-uitslag-tweede-kamerverkiezing-15-maart-2017

https://www.parlement.com/id/vh8lnhrp8wsz/opkomst_bij_tweede_kamerverkiezingen

Ik denk dat de verkiezingsmanipulatie véél subtieler gaat:

In 2012 was de SP in de peilingen vrij lang virtueel de grootste partij om vlak voor de verkiezingen te crashen............

In 2017 met de PVV precies zo. 

Zwevende kiezers laten zich hierdoor beïnvloeden, mensen stemmen nu eenmaal graag op de winnaar.

Als Ajax de Europacup wint zijn in eenmaal veel mensen Ajax-fan....................

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2012/Peilingen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2017/Peilingen

Een ander geluid op 14-10-2017 15:44

Ike op 14-10-2017 14:57

Jij zegt:

Onzin, je hoeft allen te knoeien met de uitslagen van de grootste stembureaus en alleen daar hoef je 1 of 2 personen te hebben, die de uitslagen doorgeven.

Mijn reactie:

Zo simpel is het niet.

Jouw reactie gaat voorbij aan de praktijk. In NL zijn ongeveer 10.000 stemdistricten en even zoveel stembureau's. Bij mijn stembureau (niet eens zo groot) zijn al 4 tot 6 personen aanwezig. Zodra de stembureau's gesloten worden en het tellen begint, is het alle hens aan dek. Men wil immers snel de uitslag kunnen bepalen. Dat proces mag bijgewoond worden door waarnemers. Ook door jou !!! Alle aanwezigen kunnen verefiëren of de processen verbaal goed opgemaakt worden en of de procedure in overeenstemming is met de kieswet.

Er is nooit een situatie, dat maar 1 of 2 personen aanwezig zijn. De uitslag, die wordt doorgegeven, is reeds vastgelegd in een proces verbaal die door het hele team van een stembureau is samengesteld en bij alle leden bekend is. Bij jouw perceptie moet je het oude proces verbaal laten verdwijnen en vervangen door een vervalste versie.

Kijk aub de kieswet nog eens na !

https://www.kiesraad.nl/verkiezingen/tweede-kamer/uitslagen/stemmen-tellen

Bij 5 zetels frauderen, praat je al over 350.000 stemmen. Gemiddelde opkomstpercentage 81% 

Kan jij voor mij uitrekenen hoeveel stemdistricten (à 1000-2000 stemgerechtigde kiezers) betrokken moeten zijn, om per district 10% v/d stemmen te veranderen..............................?

Maak maar eens een rekensommetje. Ik ben benieuwd ! 

Je kunt de laatste uitslag altijd vergelijken met de voorafgaande verkiezingen (historische reeks). Rare dingen zullen opvallen. Er is altijd wel een onderzoeksjournalist die daar induikt.

Qromwel op 14-10-2017 20:57

Een ander geluid op 14-10-2017 15:44: Allemaal waar wat u zegt. Maar bij gebruik van stemcomputers wordt het een ander verhaal. Het stembiljet had deze keer ongeveer het formaat van 2 tabloid pagina' (± A2). Zal wel als argument gebruikt worden bij het pleiten voor stemcomputers. De Romeinen zeiden al: Wie bewaakt de bewakers? Wij vragen straks: Wie controleert de controleurs? Of nog erger: Wie betaalt de systeemontwerpers/programmeurs?

Luca op 14-10-2017 21:03

De democratie gaat zich tegen ons keren...eens dat de islam de meerderheid heeft telt niets meer....ook ons leven staat inderdaad op spel....wij zijn ongelovigen voor hen en minder nog dan honden.....

Rosalie op 14-10-2017 21:38

Derk om 22.55u . Nee, Rosalie denkt dat de paus naar een nieuwe wereldgodsdienst toe wil. Daarom geeft hij geen steun aan vervolgde christenen, wat hij natuurlijk wel zou horen te doen. 

Een ander geluid op 15-10-2017 10:23

Qromwel op 14-10-2017 20:57

Helemaal eens met u ! Stemcomputers hebben inderdaad een hoog risico op fraude, hacken enz. Om die redenen zou je geen stemcomputers moeten willen. Een handigere vormgeving van stembiljetten kan best bedacht worden. Handmatig tellen van de stemmen is langzamer, maar dat moeten we dan maar voor lief nemen. 

Wat fraude bij het handmatig tellen van stemmen betreft:

Ik heb zelf even zitten rekenen;

10.000 stembureau's in NL à 1000-2000 kiesgerechtigden. Totaal 12.893.466 kiesgerechtigden; zijn gemiddeld 1289 kiesgerechtigden per stembureau en gemiddeld 1056 uitgebrachte stemmen (81%) per stembureau. Als je 20% v/d stemmen wilt vervalsen = 210 stemmen, dan heb je al 1666 stembureau's nodig, om aan 5 zetels (350.000 stemmen) fraude te komen. Mijn inschatting is, dat veel stembureau's met 5 à 6 mensen stemmen beoordelen, sorteren en tellen. Dan kom je al snel uit op 8300 tot 10.000 betrokkenen. Dat is dan op het niveau van de kiesdistricten. Daar komen nog extra mensen bovenop per kieskring (20) en landelijk niveau. Al met al veel mensen bij dit proces betrokken. Hoe meer betrokkenen, des te kleiner de kans op succesvolle fraude.

Ge vn Kessel op 15-10-2017 14:35

de anti-christ movement komt uit de Christenheid, uit Europa!

wie gaat er nog naar de kerk? 1%?

anora op 15-10-2017 18:45

In Hongarije en omstreken zijn ze echt wakker. In West Europa en Scandinavie niet (of lees: wel wakker maar consequent een agenda volgen). Raar.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld