Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

EU landen krijgen geen geld meer als migranten niet onbeperkt worden toegelaten

Hongarije: ‘Aanval op onze soevereiniteit door EU is bitterder dan ooit’ – Migranten mogen voortaan kiezen naar welk land ze gaan – Asielaanvraag migranten niet langer enkel individueel, maar ook in groepen – EU gaat 10-stappenplan van George Soros, inclusief toelaten van jaarlijks minstens 1 miljoen migranten, uitvoeren

 

De EU is officieel begonnen met het omzetten van het 10 puntenplan van George Soros (foto), waarmee alle lidstaten worden gedwongen om onbeperkte moslimimmigratie en de daaraan gekoppelde islamisering van onze samenleving te accepteren en jaarlijks met tientallen miljarden euro’s te financieren. (Foto: Getty Images (3)).

Enkele dagen geleden heeft de Commissie voor Burgerlijke Vrijheden, Justitie en Binnenlandse Zaken van het Europese Parlement (LIBE) met grote meerderheid besloten om de volgende stap te zetten in het afschaffen van het zelfbeschikkingsrecht van de oorspronkelijke Europeanen. Het Dublin verdrag, dat toch al massaal genegeerd werd, wordt officieel opgeheven, en lidstaten die weigeren onbeperkte aantallen moslimmigranten op te nemen, wordt de toegang tot EU-fondsen ontzegd. Tussen nu en 2020 wordt de islamisering van ons werelddeel dus in een nog hogere versnelling gezet, ongeacht wat de burgers daarvan vinden. Het grootste verzet komt zoals altijd uit Hongarije, een van de laatste voorvechters van onze vrijheid en democratie.

 

‘Het geweer staat niet alleen op scherp, maar is ook geladen: in de toekomst wordt in Europa een permanent en wettelijk bindend verdelingssysteem van migranten zonder bovengrens ingevoerd,’ reageerde de Hongaarse premier Viktor Orban. ‘Het klopt, we staan tot ons middel in de strijd om onze nationale soevereiniteit, maar tot nu toe zijn we succesvol geweest. We zijn altijd nog de enigen die bepalen wie op Hongaars grondgebied kan leven, en wie niet. Maar de aanval op onze soevereiniteit, die het EU-parlement nu heeft geopend, is bitterder dan alle eerdere gevechten.’

Verplicht en zonder bovengrens opnemen migranten

Het besluit van het LIBE comité wordt in november in Straatsburg officieel door het parlement aangenomen. In een overgangsperiode van 3 jaar

* wordt de regel dat het land waarin een migrant voor het eerst aankomt de asielaanvraag moet behandelen, opgeheven;

* mag iedere migrant kiezen tussen vier landen, die tot op dat moment het minste aantal migranten hebben opgenomen;

* worden asielzoekers die reeds familie of ‘andere relaties’ in een EU-staat hebben, onmiddellijk naar dat land gebracht, zogenaamd om de integratie te bevorderen;

* wordt een lidstaat verplicht om een migrant die er ooit eens heeft gestudeerd, of er voor een langere periode is geweest, gelijk permanent op te nemen;

* wordt de asielaanvraag van migranten niet langer enkel individueel beoordeeld, maar in groepen van tot 30 personen. Daarmee wil het parlement voorkomen dat een migrant zich ‘alleen voelt staan’;

* worden alle EU-landen verplicht om zonder bovengrens asielzoekers op te nemen en te verzorgen;

* wordt lidstaten die weigeren aan deze nieuwe regels mee te werken, de toegang tot EU-fondsen ontzegd.

De afgevaardigden van de christendemocratische EVP, de sociaaldemocratische S&D, de liberale Alde, de Groenen/EFA, en de verenigde linkse GUE/NGL namen het gedwongen immigratie/islamisering plan met 43 tegen 16 stemmen aan.

EU begint met uitvoeren Soros’ massa immigratie plan

De reguliere media vonden het niet nodig u en mij in te lichten over het definitief opheffen van ons zelfbeschikkingsrecht door de EU. Daarentegen worden Hongarije en de andere Oost Europese Visegrad landen door hen verketterd vanwege het feit dat zij weigeren te buigen voor het door multimiljardair en globalist George Soros opgestelde, en door Brussel uitgevoerde vernietigingsplan van de onafhankelijke Europese landen en hun culturen.

Premier Orban wijst regelmatig op het 10 puntenplan van Soros, wat door hem zelf openbaar werd gemaakt, maar door de mainstream media valselijk een ‘complottheorie’ of ‘nepnieuws’ wordt genoemd. Eén van de 10 punten van dit plan is dat de EU jaarlijks minimaal 1 miljoen migranten moet opnemen, en voor iedere migrant een (extra) bedrag van € 15.000 moet uittrekken om hem of haar te helpen hier een nieuw leven te beginnen. De astronomische sommen belastinggeld die hiervoor nodig zijn moeten met nieuwe schulden worden gefinancierd.

Daarnaast moet de EU jaarlijks tot € 10 miljard uitgeven voor de 4 miljoen vluchtelingen die in Libanon, Jordanië en Turkije leven. De andere benodigde € 10 miljard moet uit Amerika en de rest van de wereld komen. Migranten moeten voortaan veilig hierheen worden gehaald, en niet meer de gevaarlijke oversteek over de Middellandse Zee hoeven maken.

Het Hongaarse initiatief om het beschermen van de eigen grenzen en veiligheid van het eigen volk voorop te stellen, moet volgens Soros onmiddellijk de kop in worden gedrukt, omdat ‘dit de EU dreigt te vernietigen’ (2). Kortom: de EU moet officieel een onbeperkt moslimimmigratie gebied worden. Het Europese Parlement heeft zojuist de eerste stappen van dit plan, dat ook ons land, onze cultuur en ook onze welvaart onherkenbaar zal veranderen, aangenomen.

 

Xander

(1) Journalistenwatch
(2) MarketWatch
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

Pieter A Meijer op 26-10-2017 14:19

Shalom in ha Massiach;

De absolute eindtijd is begonnen!

Gisteren las ik in een boek over Orwell 1984. Tel de afzonderlijke cijfers bi elkaar op. Deze som is........22.

Mogelijk? ja zeker! Orwel was ook een tot de Illuminatie behorende.

Shavuah Tov.

Ribert op 26-10-2017 14:41

"we staan tot ons middel in de strijd om onze nationale soevereiniteit"

Beetje rare uitspraak van de premier van een land dat elk jaar zijn hand ophoudt voor 4 miljard euro aan Europees geld. Meer dan 6% van het Hongaarse BBP is *direct* afkomstig van de EU, dus zoveel welvaart brengt dat knoflookland niet in zijn eentje op.

Als Orban even stoer is als hij doet voorkomen, doet hij zijn 'eigen' burgers 6% economische krimp cadeau. Scheelt ons hier ook een hoop geld.

JP op 26-10-2017 14:57

"Over een paar jaar, zijn miljoenen leraren en artsen nodig in Afrika door groei van de kinderpopulatie".

(vandaag in het nieuws)

Jerommeke op 26-10-2017 15:10

Wat ik niet kan vatten is dat alle leiders in al deze verschillende landen (plus al hun regeringen)  hiermee akkoord gaan.  Ministers en regeringsleiders hebben ook echtgenoten, kinderen, ouders enzovoort - waarom zouden ze hun eigen landen expres willen laten verpesten?  Dat al deze mensen onderdeel uitmaken van een grote complot of duivelse plan om collectieve zelfmoord te plegen vind ik haast ongeloofwaardig. Misschien ben ik wel naiëf, maar als dit waar is dan heeft alles geen zin meer.

mientjei op 26-10-2017 15:25

@ Jerommeke de regeringsleiders zien nog steeds niet waar de islam toe in staat is. Woestijnzand in de ogen en oliedollars.

Pas als de ellende in hun eigen achtertuin staat zullen ze wakker worden, 

Wat een slecht nieuws, sterkte allemaal

ohje op 26-10-2017 15:33

Onvoorstelbaar

Luca op 26-10-2017 16:14

Onze vrijheid gaat snel verloren....wij moeten ons aanpassen aan de asielzoekers...te gek he.... wie heeft daar profijt mee.... Onze democratie is in gevaar door zichzelf... eens als de meerderheid moslims zijn dan wordt de democratie democratisch afgeschaft en je vrijheid en misschien zelfs je leven....

Archie123 op 26-10-2017 16:19

https://jdreport.com/europese-unie-koopt-mainstream-journalisten/

Shadow1100 op 26-10-2017 16:29

Als binnenkort de grote oorlog tussen de islam en de niet-gelovigen heeft plaatsgevonden en de mensheid bijna is uitgeroeid, zullen alle artikelen vermeld op de Georgia Stones door de New World Order verwezenlijkt worden. Google maar op Georgia Stones en ook op de Denver International Airport, welk overbodig vliegveld in de vorm van het hakenkruis is gebouwd.

Georgia Stones:

1. Houd het aantal mensen onder de 500 miljoen in duurzaam evenwicht met de natuur.

2. Stuur de voortplanting met verstand, zodat de gezondheid en diversiteit wordt verbeterd.3. Verenig de mensheid met een levende nieuwe taal4. Beheers hartstocht, geloof, traditie en alle dingen met gematigde reden5. Bescherm de landen en volken met eerlijke wetten en rechtvaardige rechtbanken.6. Laat alle volken hun eigen zaken regelen, maar laat ze hun onderlinge geschillen oplossen voor een wereldrechtbank.7. Vermijd onzinnige wetten en nutteloze ambtenaren8. Weeg persoonlijke rechten af tegen sociale plichten9. Beloon waarheid, schoonheid en liefde, en zoek naar harmonie met het oneindige.10. Wees geen kankergezwel op aarde. Laat ruimte voor de natuur. Laat ruimte voor de natuur.

Shadow1100 op 26-10-2017 16:31

Geen complot theorie, maar officieel EU doel zoals beschreven in officiële EU-stukken in 2008.

 

Een blik op de EU stukken:

Legale migratie

11. is van mening dat legale migratie nog steeds noodzakelijk is om te voorzien in de behoeften van Europa op het gebied van demografie, de arbeidsmarkt en de benodigde vaardigheden en door de gevolgen van demografische krimp en vergrijzing voor de economie; zij levert tevens een bijdrage aan de ontwikkeling van derde landen, door de uitwisseling van kennis en know how en door middel van betalingen door migranten; roept op tot de tenuitvoerlegging van veilige systemen om deze overschrijvingen naar derde landen te vereenvoudigen;

12. is van mening dat reguliere migratie het alternatief moet vormen voor niet-reguliere immigratie, aangezien het een legale, veilige en georganiseerde toegangsweg tot de Europese Unie vormt;

13. roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;

De EU heeft voor u bedacht dat de EU 60 miljoen (il)legale migranten nodig heeft om de veroudering van de samenleving tegen te gaan. Nou, met succes, klaarblijkelijk, want de migranten komen binnen met miljoenen tegelijk. Deze EU afspraken verklaren direct waarom de EU geheel niets onderneemt tegen de illegale stromen en zich alleen inzet voor migranten en hen vooral een warm welkom wil heten.

 

https://langleveeuropa.nl/2016/05/gratis-woning-gratis-inboedel-en-gratis-studeren-wat-is-nl-toch-mooi/

Dit is geen incompetentie dus, van de EU, of een goed bedoelde verspreking van Merkel, of stompzinnig gedrag van Rutte, het is bewust zo gepland! Het is gepland gedrag dat al terug gaat tot ruim voor het Verdrag van Lissabon. De rode loper wordt uitgerold voor migranten, precies zoals gepland door de EU, en dan heb je het als burger uiteraard maar te accepteren en betalen.

Janszn op 26-10-2017 16:33

Wanneer gaan wij, het volk, optreden tegen de bestuurders, ipv hier te ouwehoeren?

Hans op 26-10-2017 16:45

Arm Nederland, arm Europa 

Qvic op 26-10-2017 16:56

Laten we ons door een stelletje landverraders ons land vernietigen?. Voor Hongarije is het verlaten van de EU nu veel makkelijker geworden, want nu het voordeel weg wordt genomen door de EU zelf. Dan zullen andere landen ook de EU verlaten. Daar komt bij dan ook vele fabrieken gaan uitwijken naar buiten de EU landen.

Rienus op 26-10-2017 17:23

Draghi print wel bij hoor want de inflatie is te laag. Nou wil ik niet beweren verstand te hebben van haute finance, maar als zoiets gecompliceerds uitgaat van slechts een indicator dan wordt je gigantisch belazerd.

Kennelijk boeit het politici ook al niet zolang ze maar aan kunnen schuiven in Brussel en ja ik blijf het zeggen hoor. Burgers stemmen hier mee in of boeit het ook niet.

Tom Hendrix op 26-10-2017 18:48

@Shadow1100: Geheel eens met uw reactie.

Tom Hendrix op 26-10-2017 18:51

En in Nederland zijn vooral: de VVD,PvdA,D66,CDA,en GL, de voornaamste ondersteuners van dit verraad aan het eens vrije Europa.

Tom Hendrix op 26-10-2017 18:56

@janszn: 16.33. uur. En gaat U voorop lopen. Veel succes dan maar. U droomt als U denkt dat het Nederlandse volk, nog het lef heeft, zoals het was in de 16e eeuw. U krijgt nog geen 100 personen mee, dat vertel ik U vast. Kijk maar naar Pegida, die opkomend voor onze cultuur, blij mogen zijn, als er pakweg 100 tot 150 mensen komen.  Neen, in slaap gewiegd door het staatsjournaal en de linkse pers en media, is het overgrote deel van onze bevolking verworden tot de zombiestaat.

Pieter A Meijer op 26-10-2017 19:12

Shadow 1100  26-10-2017  16:29;

Dank voor de hint aangaande de Georgia Quide Stones.

Die was ik al bijna vergeten.

In een boek, waarin allerlei complotten worden beschreven(incl.) hun ontstaan; worden veel prominenten genoemd.

Ik herinner mij nog de bijna slaafse onderdanigheid van ene voormalige mp. tijdens een bezoek aan een USA-president.

Tot later.

SEO op 26-10-2017 20:31

Maar heel Holland bakt! Ofwel steekt de kop in de grond.

Gladiator op 26-10-2017 22:03

@Tom Hendriks 18.56......Denkt u dat het klagen, discussiëren, regeringen uitmaken voor wat dan ook en wat dies meer zei zoals vanaf het veilige toetsenbordje achter het veilige schermpje op het veilige stoeltje thuis.....letters plempen op een beeldscherm......ook maar iets zal bijdragen aan wat voor een oplossing dan ook.

Denkt u dat dit vanzelf gaat stoppen omdat er op diverse forums aan een stuk gezeurd wordt over zaken als politiek, psychopatische leiders en weet ik al niet wie of wat.......

Of is voor u een oplossing absoluut niet interessant en gaat het erom om wat te klagen te hebben en wat te zeuren over......

Beste Tom, ik wil u niet persoonlijk aanvallen op hetgeen u schrijft, de meesten doen dit en u was gewoon een van de laatsten en vandaar dat ik u eruit lichtte, echter het gaat erom dat men hier in het algemeen begrijpt wat ik hiermee wil zeggen....!!!!

Oplossingen zijn er, deze zijn alleen niet realisserbaar als eenieder plempen blijft op zijn/haar toetsenbordje!!!!

Ik heb reeds meerdere malen aangegeven dat er oplossingen zijn alleen de respons........

En dan hetgeen er op de Georgia Guide Stones geplempt is, dat zal mij een worst wezen, zolang wij dit namelijk toelaten zal het gebeuren en zogauw Wij hier een einde aan maken Zal er een einde aan komen, alleen gaat dit niet lukken vanuit jullie luie stoel!

Gegroet,

Gladiator

Gladiator uw woordgebruik aangepast, zie siteregels. Indien u oplossingen heeft kunt u dat op het forum schrijven. Matig uw toon naar uw medegasten toe. Mod.

Br@m op 26-10-2017 22:08

@janszn 16.33 u.

Wij gaan niet optreden tegen bestuurders, wij gaan helemaal niets doen, we blijven lekker hier zeuren. En waarom ?! Wij kunnen helemaal niets, niemand trekt zich iets van ons aan. Brussel lacht ons keihard uit en ons nieuwe kabinet druipt de arrogantie nu al vanaf. Zelfs een raadgevend referendum wordt ons gewoon ontnomen, want "Dat wil het volk toch niet", aldus Rutte. Velen hebben D66 gestemd omdat Pechtold een groot voorstander van referenda was. Doei D66 kiezers ! Het is nu ieder voor zich, zorg dat je het zelf een beetje goed hebt. Het volk heeft gekozen en onze kinderen en kleinkinderen zullen op de blaren moeten zitten. Gelukkig ben ik niet meer een van de jongsten, het zal mijn tijd wel duren. 2 Partijen hadden het tij kunnen keren, die worden nu in de oppositie uitgelachen. Je krijgt wat je kiest, veel plezier ermee.

Gladiator op 26-10-2017 23:40

@Br@m 22.08,

Grotendeels ben ik het met u eens echter niet voor wat betreft het stemgedrag van menigeen. Ik kan niet bewijzen (helaas) wat er met het stemmen is gebeurd echter dat er iets niet klopt is een understatement!!!

Daarbij, denkt uzelf nu werkelijk dat er ook maar Iets veranderd indien er op andere partijen gestemd zou zijn??!! Indien u dit denkt leeft u helaas (en misschien wel gelukkig, wie weet) in een totaal andere wereld als ik. Een man als Wilders gaat niet regeren, nooit, hij speelt een spelletje, zet bevolkingsgroepen tegen elkaar op en volgt kei- en keihard een agenda, en ik kan u verzekeren, niet die van u en mij!!!

Het was, als kleine onderbouwing van mijn commentaar op Wilders, mij een heel klein beetje te "toevallig" dat er net voor en tijdens de zogenaamde "verkiezingscampagne" een "staatsbeveiliger" lekte over het beveiligingsschema of wat dan ook voor flauwekul!!

Denkt u werkelijk dat dit een probleem zou zijn indien er Echt iets belangrijks zou moeten plaatsvinden. Ik kan u verzekeren van niet!

Beste mensen, en ook aan de moderator, misschien is mijn toonzetting soms ietwat op het scherpst van de snede, dit komt omdat ik 5 kinderen en 2 kleinkinderen heb waar ik megatrots op ben en ik mij gigantische zorgen om maak en me af en toe verschrikkelijk hulpeloos én in de steek gelaten voel, net omdat ik voor deze overheid ruim 24 jr gewerkt heb en precies weet dat wat dit poppentheater (kabinet) met ons aan het doen is. Ik weet echter ook wat hun  zwakke punten zijn en dus ook hoe ik hierin kan prikken, en misschien zelfs met succes.

Ik hoop..............ehhhh....nou ja, hoop doet leven!

Ik ga nog door met mijn plannen tot eind van dit jaar. Heb ik dan niet voldoende respons dan trek ik mijn conclusie én mijn plan en ik kan u zeggen en op uw harten drukken, bereid u voor op een slecht scenario, want dat de klap gaat komen staat voor mij als een paal boven water en dan moeten we elkaar niet af katten maar zoveel als mogelijk is helpen onder elkaar.

Voor nu gegroet

Gladiator

Gladiator begin eens met uw  vermeende oplossingen te melden op dit forum, indien u dat niet wil doen en wel blijft klagen dan ligt het probleem bij u. 

Geen hele woorden in hoofdletters, aangepast, lees die siteregels. Mod.

Jaantje op 27-10-2017 00:55

Wat vreemd dat iedereen dit soort eisen pikt op Hongarije na dan.

Waarom weigert men niet massaal?

Bundy op 27-10-2017 01:58

Frank Ouweneel weet dit alles ook , maar maakt er de snelle komst van de opname uit op  .  U zou even kunnen kijken vanaf minuut 44 .  De man noemt het hele   rijtje dictatoriale maatregelen op ;     https://www.youtube.com/watch?v=Hbz4lkaP2D8              

Rom op 27-10-2017 02:23

De ondergang van Europa.Waar vonden de kruistochten plaats?Waar de inquisitie?Waar deholocaust?In Europa!Euer OPa!

Tom Hendrix op 27-10-2017 06:56

@Gladiator: 22.03. uur, op 26/10. Beste Gladiator, dank voor uw reactie. Maar net als menige andere reageerder, zie ik geen oplossing meer voor de problemen. Ik verwijt U niets hoor. Voor mezelf is de conclusie; dat ik de wederkomst van Christus zie als redding, de politiek en de mensheid zie ik het helaas niet oplossen. Even goed, wens ik U het beste. Groet: Tom.

Oma op 27-10-2017 11:09

Wordt het niet eens tijd om over oplossingen te brainstormen? Iedere weldenkende, intelligente europeaan staat achter Orbán, zelfbeschikking, zelfbehoud van eigen cultuur, bescherming tegen islamisering, mosliminvasie, onze schandelijke discriminatie en verarming door de politieke judassen die ons zuurverdiende belastinggeld uitdelen aan de superieur gewaande reli-bezetters, die op termijn een staatsgreep en genocide plannen met medeplichtigheid van de eu monsters. Deze gruwel is des te verwerpelijker omdat ze opzéttelijk gepland wordt. Het kwaad kan gedijen zolang goede mensen zwijgen....

Misschien kunnen we een petitie starten op europees niveau om onze stem te laten horen? Om Orbán te steunen, om te laten zien dat met aantal van de massa de misdadige (eu én nationale) elite kan gedwongen worden de wil van de europese volkeren te respecteren en te volgen. Massaal protest kan niet genegeerd worden....Ik ben tegen geweld maar als het zover moest komen, zal ik mij zelfs op mijn leeftijd niet onbetuigd laten!

Lon Condor op 28-10-2017 23:09

 

Brexit was en is de enige juiste oplossing. De natie beslist terug in UK. Niet de Europese moloch bestaande uit een zootje zelfbenoemde wereldverbeteraars genre Juncker.  Wegkijken als de democratie in een lidstaat als Spanje geweld wordt aangedaan. Maar wel lijfelijk gaan bemoeien in Oekraïne (Verhofstadt bezoek) of in Hongarije om de nationale soevereiniteit een hak te zetten.  Stemmingen en referenda schrappen als het niet past in hun macht plaatje. De democratieregels tijdens het spel aanpassen en gebruiken naar behoefte van hun ego-agenda.  En, We, the people !( ref.  the first act of the founding fathers van Amarika ) worden herleid tot nuttige gedwongen idiote(n)  belastingbetalers ten behoeve van hun Europees misdadig verzuim.  De ca. 500 miljoen euro per jaar voor Turkije ter bevordering van de democratie zullen we hier niet meenemen in de Europese verworvenheden. Die resultaatsverbintenis is er niet.  Of hoe erg gespeend van enige vorm van ernst is het Europese “Gouverner c’est prévoir”. Laat mij duidelijk zijn: Totaal.  Als tegengewicht globaliserend sloganesk populistisch roepen “Wir schaffen dass” en anderen populisme verwijten. Waar Europese politiek begint is het politieke fatsoen – of zijn riante niet aanwezigheidswedden en zitpenningen wel fatsoenlijk -  zoek.  De toekomst van onze kinderen en kleinkinderen wordt door deze staatslieden (sic in het kwadraat) simpelweg afgenomen.  En wie in het Europees parlement een tegenstem laat horen wordt in de rechtse, door de media georkestreerde gecreëerde connotatieve hoek geduwd, beladen met alle zonden van egoïsme en discriminatie, van racisme en fascisme.  Hiermee enige zinnige discussie belet en waardoor hun pad naar verdere linkse verloedering breed openligt. Ik beschuldig. J'accuse.   

sergeant Yves op 29-10-2017 15:22

Hoeveel zakken onder zijn ogen kan die man nog bijkrijgen ??

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld