Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden

‘Hard forensisch akoestisch bewijs voor meer dan één dader’

 
Terwijl de autoriteiten voor de 3e keer hun versie hebben veranderd over wanneer de veronderstelde schutter van de aanslag in Las Vegas bijna 2 weken geleden, waarbij 58 mensen omkwamen en honderden gewonden vielen, de inmiddels spoorloos verdwenen bewaker (3) Jesus Campos neerschoot (2), is een 28 jarige vrouw die bij het country festival aanwezig was, ternauwernood aan de dood ontsnapte, en een uitgebreid verslag online plaatste waarin ze ondubbelzinnig vertelde over meerdere schutters, plotsklaps overleden. Haar verhaal is inmiddels offline gehaald. Het lijkt er dan ook sterk op dat de Amerikaanse autoriteiten niets te ver gaat om de echte gebeurtenissen van deze zoveelste false-flag aanslag verborgen te houden.

 

De 28 jarige Kymberley Suchomel plaatste op 4 oktober haar bijzonder gedetailleerde ooggetuige verslag over de aanslag in Las Vegas op haar Facebook, waar we hier de belangrijkste passages van weergeven. Ze vertelde hoe iemand eerst rotjes in het publiek afstak, en 15 seconden later het eerste geweersalvo klonk. Veel mensen dachten echter dat ook dit rotjes waren, en werden neergemaaid.

Tijdens het tweede salvo brak paniek uit omdat er overal slachtoffers vielen. ‘Het derde salvo was heel dichtbij, heel erg dichtbij ons. Ik kon de kogels in de grond zien slaan en de warmte van de voorbijvliegende kogels voelen. Toen besloten we dat we zo snel mogelijk weg moesten uit die hel. Een man die me had bespot en had gezegd dat het maar vuurwerk was, stond nooit meer op.’

‘100% zeker meerdere schutters’

Toen ze samen met een vriendin wegrende, realiseerde ze zich ‘met 100% zekerheid dat er meer dan één schutter was, dat er meerdere schutters in het publiek waren... Het schieten kwam steeds dichterbij. We konden ons niet verstoppen omdat ZIJ (en ik meen echt ZIJ) ons achterna zaten.’

Toen ze eenmaal buiten het omgevallen hek om het feestterrein waren, belde ze al rennende met haar oma. ‘Maar al die tijd stopte het schieten niet en werd ook niet minder. Het was direct achter ons en volgde ons. De kogels kwamen uit iedere richting, achter ons, voor ons, naast ons. Ik weet gewoon dat iemand ons achterna zat. Hoe verder we van het terrein kwamen, hoe dichterbij het schieten kwam. Ik bleef achterom kijken omdat ik meerdere schutters verwachtte – en ik zeg MEERDERE omdat het er meer dan één was. Er werd 100% zeker met meerdere vuurwapens geschoten.’

5 dagen later plotseling overleden

Vijf dagen na het online zetten van haar uitgebreide verslag overleed Suchomel plotseling in haar bed, volgens de officiële verklaring omdat ze medicijnen nam voor een tumor en zo getraumatiseerd was, dat ze bang was om in slaap te vallen. Zodra haar verslag door steeds meer mensen werd gelezen en gedeeld, haalde Facebook het snel offline.

Forensisch akoestisch bewijs

Meerdere lezers stuurden mij deze link naar een YouTube video (waarvoor mijn dank!) waarin de onafhankelijke journalist annex video- en documentaire maker Mike Adams (‘The Health Ranger’, van de bekende alternatieve website Natural News), op een groot tekenbord uitlegt en onderbouwt dat er hard forensisch akoestisch bewijs is dat er op zijn minst één andere schutter actief is geweest in Las Vegas.

Dat komt overeen met een aantal getuigenverslagen en smartphonefilmpjes die op YouTube werden gezet, en die al snel weer offline werden gehaald omdat ze niet overeen kwamen met het officiële verhaal dat de 64 jarige multimiljonair Stephen Paddock geheel in zijn eentje 573 mensen neerschoot van een afstand van ongeveer 350 meter, wat volgens mariniers en sluipschutters totaal onmogelijk is.

 

Xander

(1) SHTF Plan via  Infowars (bron: Intellihub oprichter, redacteur en onderzoeksjournalist Shepard Ambellas)
(2) The Anti Media via Zero Hedge
(3) Infowars


Zie ook o.a.:

06-10: Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
04-10: ‘Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd”

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31)  verder te praten.







Reacties

Lies op 15-10-2017 14:46

Beste Xander Ik weet niet wie de marniers en sluipschutters zijn geweest die je hebt geraadpleegd , maar een goede sluip/scherpschutter schiet tot 2500 meter dodelijk.

René van Zalk op 15-10-2017 14:47

Een false flag, daar geloof ik niet in. Dat is meer iets voor de aluhoedjes van Niburu.co en ninefornews.

Groetnnn uut Nunspeet.

Tom Hendrix op 15-10-2017 15:13

Eerlijk gezegd, weet ik niet 100% zeker, of er een of meerdere schutters waren. Het zou inderdaad zomaar kunnen. Het feit alleen geeft aan, hoe demonische krachten op de achtergrond werken, om mensen op te zetten tegen medemensen. Helaas, leven we in deze realiteit, heden ten dage.

JP op 15-10-2017 15:19

@Rene van Zalk op 15-10-2017 14:47

Wat voor hoedje mag jij dan wel niet op hebben? Als jij het andere nieuws voor waar aan neemt.

Groetnnn uut Salland, de parel van Overijssel

Ultimate op 15-10-2017 15:55

Salland is een interessante verdeler van Texaco voor GTL. gasolie die ter vervanging van diesel gebruikt wordt.

GTL = Gas To Liquid; uitgevonden rond 1920 door Duitsers en geperfectioneerd door Nederlanders in Amsterdam.

Deze brandstof ziet eruit als water en zorgt voor een beter rendement van je dieselmotor, nadeel is het prijskaartje.

Ike op 15-10-2017 15:58

Zucht, wat onmogelijk zal zijn is het verklaren van een accuraat getuigenverslag van welke kanten de schoten kwamen als er paniek uitbrak. Iedereen zal door elkaar heen lopen of een meute zal 1 kant oplopen en de rest dwingen mee te lopen. Als een uitgang dicht is loopt de meute als een stroom water door een trechter. Daardoor is het ook mogelijk om heel veel mensen achter elkaar te raken. Deze man wist wat hij deed of de mensen die hem aanstuurde wisten wat hij moest doen. Hij hoefde totaal niet met wapens om te kunnen gaan. Hij hoefde de wapens alleen maar neer te zetten met de loop gericht op uitgangen en ze vervolgens te zorgen voor een stroom kogels die naar de afvuurmechanismen ging. Als de wapens konden werken met kogels die aan een ketting lagen en de kettingen kogels lagen goed gekoppeld had dit heel lang door kunnen gaan, ook afhankelijk of de loop niet te heet werd. Met de ketting kogels is dat afhankelijk of die ketting zorgvuldig was nagelopen.

Ik denk dat het wel mogelijk is dat het een valse vlag operatie was. JFk was een goed voorbeeld. Één voor één gingen er belangrijke getuigen dood of trokken zij zich terug. Alle scripts herhalen zich telkens.

Als mensen zo'n slachting willen overleven houzen zij zich dood achter en onder lijken en hopen zij dat ze niet stikken onder het gewicht.

Succesvolle sluipschutter afstanden zijn afhankelijk van het wapen en de munutie en een schot terwijl men een adem inhoud. Zo geredeneerd is het onmogelijk, maar iedere ... kan een hoop slachtoffers maken als er een beperkt aantal uitgangen zijn van de samenkomst van mensen. 'Zogenaamde experts' zeggen dat niet, maar weten dit wel.

Op een plein tussen gebouwen, zal een geluid ook meerdere keren weerkaatsen en terugkomen. Weer ben je dan afhankelijk van 'zogenaamde experts' om de richting te achterhalen van waar de kogels vandaan kwamen. In Las Vegas knipperen ook overal lichtjes. De vraag blijft nogsteeds staan of hij de schutter was en/of hij de enige schutter was. Omdat getuigen op de grond verklaarden de hitte van de kogels te hebben kunnen voelen. Zoiets word mede veroorzaakt door (een) warmer wordende loop(en). Als hij een scherpschutter was geweest die de tijd nam en ook lichtgevende munitie had gebruikt in het donker had hij zijn positie verraden en was men heel snel achter zijn positie gekomen.

Als hij dit allemaal had voorbereid, had hij van te voren geoefend en had hij zijn wapens op vaste posities staan en waren er van te voren incidenten geweest met inslagen op andere momenten waarna hij de inslagen had gemeten onder gelijke weersomstandigheden of had hij met software moeten weten hoe hij de inslag van de kogels had kunnen corrigeren door zijn loop iets te verschuiven. Het is onmogelijk om dit continue te doen als een sluipschutter in zo'n korte tijd. Maar als hij /zij een kogelregen had(den) afgevuurd deed dit er totaal niet toe.

Het blijft stinken naar de zoveelste valse vlag operatie.

Yerik op 15-10-2017 16:09

@ JP op 15-10-2017 15:19@ Rene van Zalk op 15-10-2017 14:47

Soms denk ik ook wel eens: moet ik nu vraagtekens gaan stellen of niet???

Groetnnn oet Nee, d'n kroon der vleermoes'n oet d'n Achterhook.

Een ander geluid op 15-10-2017 16:44

Het scenario "meerdere schutters" roept bij mij veel vragen op............

In deze tijd, waarin met mobieltjes de meest onbenullige zaken worden gefilmd en gedeeld op internet door de ontelbare vloggers:

Waarom geen beelden van de andere locaties waar vandaan geschoten werd ?  Geweervuur zou in het donker toch op moeten lichten / op moeten vallen !

Waarom zijn er op andere plaatsen geen lege kogelhulzen gevonden ? Gaan al die schutters dat even op hun gemakje opruimen ?

Meldingen dat ook geschoten werd vanuit andere hotels. Kunnen die ramen wel open ? Of hadden daar ook kapotte ruiten dichtbaar moeten zijn ? Of brandmelders moeten afgaan ?

Waarom geen politie bij die de zogenaamde andere locaties om die af te grendelen ? Ooggetuigen die de politie bellen, zullen ook aangegeven waar zij schutters zien / vermoeden. 

Ik ben enige jaren geleden zelf in Las Vegas geweest. Het is daar iedere dag onvoorstelbaar druk. Zeker op en bij de locaties waar andere schutters "gemeld" zijn. En dat zou dan niemand hebben kunnen filmen....?

The Health Ranger Mike Adams heeft een mooi verhaal dat plausibel klinkt, maar géén audio opnamen om zijn verhaal te ondersteunen. Ook niet zo sterk.

Een ooggetuige / slachtoffer met een tumor die "plotseling" sterft is triest. Maar mensen met een tumor die sterven, vind ik niet vreemd. 

Als smartphone filmpjes door "collaborerende" media verwijderd worden, blijven er nog genoeg alternatieve media over die idealen hebben en zich niet door een overheid de mond laten snoeren. Ook niet door FBI - CIA - NSA enz. Zeker buiten de USA halen die gewoon de schouders op. 

Iemand met 23 vol automatisch gemaakte (bump stocks) wapens naast zich. Die ook nog eens extra grote magazijnen gebruikt, kan gigantisch veel kogels afschieten. Magazijn leeg, hup volgende geweer dat al klaarstaat. 100 kogels per magazijn en per minuut. Nou, dan kan je in 15 minuten aardig doorschieten.

Op een menigte van een paar duizend mensen die dicht op elkaar staan hoef je ook niet te mikken. Gewoon richten en schieten en je raakt altijd wel iemand. Als je je geweer in de goede richting houdt, kan het zelfs met ogen dicht !

Geweren ongezien het hotel in smokkelen; gewoon een paar tassen op wieltjes voor golfclubs kopen en niemand die even kijkt of er golfclubs inzitten of geweren........... ! Dat is een paar keer op en neer lopen van auto naar hotelkamer en niemand die iets door heeft.

Veel zaken zijn ook gewoon verklaarbaar. 

vijgeboom op 15-10-2017 16:47

Hoe dan ook ik kan me niet voorstellen dat de overheid dit bewust heeft gedaan. de schutter  met een goede machinegeweer met veel mensen op elkaar kun je met gemak honderden doden maken. 

SEO op 15-10-2017 16:48

Geniet van het lekker weer, maar helaas komt de warmte van een zedzame orkaan. Dingen veranderen snel.  

 

Qromwel op 15-10-2017 16:55

René van Zalk op 15-10-2017 14:47: Ik heb het bericht in verscheidene nieuwsbrieven gelezen. En daar zitten er bij die nou niet bepaald op elkaar gesteld zijn!!!

Piece op 15-10-2017 17:13

Maak je borst dan maar vast nat beste Xander, wat u hier allemaal 'onthuld' gaat veel verder dan het beweren van de aanwezigheid meerdere  schutters. 

anora op 15-10-2017 18:42

Dat ís erg raar (titel), jazeker.

Qromwel op 15-10-2017 19:30

Er zou niet alleen vanuit het hotel, maar ook daarbuiten geschoten zijn. Onbevestigd.

Tabris op 15-10-2017 21:26

Een ander geluid op 15-10-2017 16:44

Dat is het juiste geluid. Gewoon nuchter blijven nadenken en de juiste vragen stellen.

Voor mij begint het ook steeds minder op een false flag te lijken. 

Doordenker op 15-10-2017 23:08

Wellicht aanhangers van de democratische partij die (weer eens) beginnen schieten zijn op een activiteit (country festival) die hoofdzakelijk bezocht wordt door mensen die traditioneel voor de republikeinse partij stemmen.

Dit wordt opzettelijk stil gehouden want als deze waarheid aan het licht komt, kan het zijn dat er tegenreactie komt van aanhangers van de republikeinse partij en is de kans groot dat er in de VS een nieuwe burgeroorlog uitbreekt.

mientjei op 16-10-2017 01:18

Doordenker 23 08@  De NWO vind burgeroorlog prima

Ike op 16-10-2017 03:40

@Doordenker op 15-10-2017 23:08

Je bedoelt. de bezoekers van het country festival die vaker dan gemiddeld familie en kenissen hebben die tegen elke beperking zijn van het wapenbezit. Ook de Democratische partij heeft zijn conservatieve vleugel. Een deel dat tegen elke beperking is van het wapenbezit. Net als alle partijen ook een deel hebben dat lid is van de National Rifle Association. Elke beslissing die Trump neemt zal bevochten worden. Als hij niks doet, zal hem dat ook verweten worden.

Weer een psychologisch spel dat hij alleen wint als hij zijn veiligheidsapparaat hun werk laat doen. Waarmee hij chantabel word en onder hun controle komt te staan. Hij kan niks winnen......

@Qromwell

Als er mensen op of bij het festival gewapend waren, zullen zij ook hebben geschoten op waar zij dachten dat de schoten vandaan kwamen.

Het veiligheidsapparaat zal zeggen, dat deze mensen hun werk hebben bemoeilijkt, doordat zij daardoor niet wisten waar de schoten vandaan kwamen. Als ze er later achter komen vanwege getuigenissen dat het iemand uit het veiligheidsapparaat was, zullen ze zeggen dat hij gewoon zijn werk deed.

Shadow1100 op 16-10-2017 08:54

Wat ik vreemd vind is dat er geen enkele opname wordt gepubliceerd van de interne bewakingscamera's van het hotel. Niet van de schutter dat hij met koffers zijn wapens naar de kamer bracht; niet van het schietincident van de bewaker die op de gang werd neergeschoten. Helemaal niets. Raar. Overal hingen er camera's.

Vlisswat op 16-10-2017 09:49

@ lies....U praat over een schutter lange afstand...maar de wapens die gebruikt werden door de schutter(s) waren geen sluipschuttersgeweren.

Geweren zoals die gebruikt zijn hebben over het algemeen een effectieve dracht van een meter of 300, semiautmatisch.

Een machine gewweer zoals de de Minimi of de M249 heeft een effectieve dracht tussen de 6 en 800 meter, maar die zijn niet gebruikt.

Johan op 16-10-2017 10:05

Ik heb ook ergens gelezen dat er een helicopter boven het gebied vloog,  daar zou ook uit geschoten kunnen zijn.

ohje op 16-10-2017 10:27

Dat de elite over lijken gaat moge onbetwist waar zijn.

Alleen het feine ervan weten we niet door te veel propagande met maar steeds nieuwe uitgangen.

Maar bedenke goed dat politie genadeloos alle burgers neerknallen als ze de opdracht hiervoor krijgen zie geschidenis.

SEO op 16-10-2017 11:41

Meerdere schutters? Dan zouden er ook ramen in andere kamers in Mandelay Hotel kapot moeten zijn. Zijn ze niet. 

Qromwel op 16-10-2017 13:17

Mogen zij zelf daarvan zo snel mogelijk de gevolgen ervan ondervinden!

Robert v.K op 16-10-2017 13:33

In vooral de aankomende tijd, en de afgelopen jaren, van wat er allemaal gebeurt is. Kan je beter uitgaan van het onwaarschijnlijke. Of op z'n minst vraagtekens zetten bij alles wat de MSM ons ''Probeert'' wijs te maken.

Deze Vegas shooting stinkt naar een Deep State misdaad!! Keihard zelfs, onze goede vriend George Soros heeft een klein gedeelte van z'n aandelen verkocht, 2 weken voor de aanslag. En nog een paar duistere figuren. Bron (HighImpactFlix; The Real Winners of V-e-G-a-$ MSM Doesn't wanna talk about)

 

Elk gezond denkend mens zou dan niet aan aluminium hoedjes moeten gaan denken, om zomaar ff alvast één voorbeeld te noemen. Hoe kan je in je knie van voor geraakt zijn als je van het Hotel wegren??? Kijk naar de sheriff van Vegas eerst volhardend politieagent, en nu op YouTube te zien, scared, je zie het gewoon aan alles! Lichaamstaal, z'n bange stem, hoe zou dat komen denk je???? Aluminium hoedjes msshn. Denk het niet.... Bron (The Alex jones channel; Vegas Coverup Collapsing: Sheriff May Be In Danger) Ben absoluut geen Alex ik onderbreek elke gast die iets zinnigs wil vertellen fan, wel van de rest van de crew : )

Pieter A Meijer op 16-10-2017 13:37

Shalom;

De moord op Kennedy is door 3 Scherpschutters uitgevoerd!

Dat deden zij binnen 8 seconden.

De afstand was van 100-150 meter. En op een paar meter boven straatniveau.

Op een grote massa mensen schieten, is dan geheel iets anders. Maar toch kan dit niet door een enkeling worden gepleegd.

Goede week.

jose op 16-10-2017 13:48

Volgens mij was het Elvis zelf,elvis left the building!

JP op 16-10-2017 16:34

SEO op 6-10-2017 11:41

Meerdere schutters? Dan zouden er ook ramen in andere kamers in Mandelay Hotel kapot moeten zijn. Zijn ze niet.

Dat sluit niet uit dat er niet meerdere schutters zouden zijn geweest. Er kan ook van vele andere plekken geschoten zijn. Het kan ook zijn dat Paddock al veel eerder doodgeschoten is en dat ndere schutters vanuit zijn kamer geschoten hebben. 

vlokje op 16-10-2017 16:37

zielen worden geoogst , van daar de naam het harvest fesiival in las vegas. bij een piramide (alziend oog) en een obelix (geslachttdeel van zeus)

een country zanger deed daar zijn tour-concert en die tour heette "they don't now"

deze man heeft ook een hele foute tatoo op zijn arm

29 sept = ook een occulte feestdag , en de donkerē dagen voor de zonnewende wordt er meer geofferd

vlokje op 16-10-2017 17:00

...........Linksonder in de afbeelding van de illuminatie kaart met de kaarttitel: las vegas zijn twee speelkaarten te zien; schoppenboer en schoppenaas = 10+1 (1 oktober 10/1 ?)

Een tatoeage die wanneer je deze van dichtbij bekijkt,ook de exact dezelfde twee speelkaarten laat zien als die op de Illuminatikaart, met een zwarte zon erbij afgebeeld !!!

Steady op 16-10-2017 17:07

Liesje (Beste)

In het leger was ik (1967) als enige scherpschutter- géén sluipschutter

Ik daag je graag uit om ook maar iets te zien op die afstand van 2500 metr.

Op die afstand doet uw kogel er ong. 3 seconden over om ter plaatse te zijn

De startbaan in Oostende is 2 km lang + 500 m.

Dat is vanuit oostende Torhoutsesteenweg tot in het centrum van middelkerke

Dodelijk schot zeg je, laat me niet lachen

Een klein beetje ernstig blijven he

Even rekening houden met: Afstand-windsnelheid op verschillende punten  (baan van kogel)

en zwaartekracht

Als men het doel niet kan zien door de afstand, hoe kan men dan dodelijk schieten????

Sterkte

Shalom

 

Infidel4U op 16-10-2017 17:29

Ooggetuigen zijn notoir onbetrouwbaar. Pas als er meerdere video's of foto's van meerrdere schutters zijn, wordt het verhaal geloofwaardiger. Of als we te zien krijgen, aan de hand van de inslagen op het concertterrein, van waar is geschoten kunnen we eens en voor al zien of er meerdere schutters waren. Zo is ook de JFK-moord geanalyseerd en de officiële versie onderuit gehaald. Dat er weer een mega cover-up plaatsvindt is duidelijk, maar van wat precies is nog onbekend. Het is allemaal nogal speculatief. Laten we hopen dat mensen in het onderzoek nog wat eergevoel hebben en de waarheid naar buiten brengen, met gevaar voor eigen leven waarschijnlijk. Ik zou me niet teveel blind staren op "ooggetuigen-verslagen"...

Doordenker op 16-10-2017 17:48

@Ike.

Als men de misdaden met vuurwapens gepleegd door de straatbendes (meestal bestaande uit zgn. 'minorities') in de grote metropolen (New York, Chicago, Detroit, Miami en Los Angeles) uit de statistieken zou halen, zouden de VS plots één van de veiligste landen ter wereld zijn inzake vuurwapenbezit door burgers.

De leden van deze criminele straatbendes zijn echter hoofdzakelijk aanhangers van de Democraten, de politieke partij van Obama en Clinton. Liever dan alleen deze criminele straatbendes te onwapenen, wil de Democratische partij dus ook alle wetsgetrouwe burgers ontwapenen, zodanig dat deze volkomen weerloos worden en geen misdaden meer zullen kunnen voorkomen.

Guns and crime prevention:  http://www.gunfacts.info/gun-control-myths/guns-and-crime-prevention/

Tante Betje op 16-10-2017 18:51

@Een ander geluid

een nuchter geluid!    

Tabris op 16-10-2017 19:27

Als de schutter nu een Noord Koreaan was geweest en de VS had direct een oorlogsverklaring gegeven dan was dit een klassieke false flag geweest.

Echter beide gebeurden niet.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld