Headlines























































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Noorse minister over terreur: ‘Wij Europeanen snappen nu wat Israël moet doormaken’

‘Wij ervaren nu de angst die jullie al decennia hebben’ - Streng beleid werkt: Illegale immigratie Noorwegen daalt in minder dan 2 jaar van 50.000 naar 1000

 
De Deense minister plaatste als protest tegen verdwijnen van de vrijheid van meningsuiting in Europa dit screenshot van een gewraakte Mohammed cartoon, wat haar collega in Noorwegen ‘haar volste recht’ vindt.

Sylvi Listhaug, de minister van Integratie van Noorwegen, heeft in een interview gezegd dat de Europeanen ‘nu snappen wat Israël al tientallen jaren moet doormaken’. Ze doelde op de wijd verspreide angst voor kleine en grote terreuraanslagen, zoals die in Engeland, Frankrijk, België, Duitsland, Spanje en Zweden. De Joodse staat wordt ieder jaar getroffen door vele tientallen islamitische terreuraanslagen, waar vaak onschuldige burgers en gezinnen bij omkomen. De minister heeft door een veel strenger beleid het aantal illegale immigranten in Noorwegen weten terug te dringen van 50.000 in 2015 naar slechts 1000 nu.

 

‘Wij ervaren nu de angst die jullie al decennia hebben,’ zei Listhaug. ‘Veel mensen begrijpen nu de situatie waar jullie in verkeren. Wij zien wat er gebeurt in Zweden, Groot Brittannië en Frankrijk. De landen in Europa en hun burgers moeten de situatie in Israël beter begrijpen vanwege de terreuraanslagen bij jullie.’

Nieuwe regering voert succesvol anti-immigratie beleid

Onder haar supervisie heeft Noorwegen bewezen dat een streng immigratiebeleid wel degelijk werkt. Toen na overheidsonderzoek bleek dat het geëxplodeerde aantal verkrachtingen in de hoofdstad Oslo voor 100% werd veroorzaakt door moslimmigranten*, was de maat voor de Noren vol, en kozen ze eindelijk partijen die beloofden het volk te zullen beschermen.

Listhaugs Vooruitgang Partij vormde een coalitie met de conservatieven, die het roer compleet omgooide. Met resultaat: het aantal illegale immigranten daalde van 30.000 in 2015 naar tot nu toe slechts 1000 dit jaar.

‘Israël heeft recht zijn eigen volk en grenzen te beschermen’

‘De Vooruitgang Partij heeft Israël altijd gesteund in de noodzaak om zichzelf te beschermen in een regio waar jullie de enige democratie zijn,’ legde ze uit. ‘Dat betekent niet dat wij het met alles wat jullie doen eens zijn, maar jullie hebben het recht om jullie volk en grenzen te beschermen, omdat jullie in een regio met veel problemen leven.’

Deense collega plaatst gewraakte Mohammed cartoon

Het interview met Listhaug kwam een dag dat haar Deense collega minister Inger Stojberg een screenshot van haar iPad plaatste met daarop een gewraakte cartoon van de islamitische profeet Mohammed op Facebook. Meer dan 10 jaar geleden veroorzaakte deze cartoon, met een bom als hoofddeksel van de profeet, grote rellen in de moslimwereld.

De Noorse minister zei dat ze het niet noodzakelijk eens is met deze karikatuur, maar wel dat haar Deense collega vanwege de vrijheid van meningsuiting het volste recht heeft om deze te plaatsen. ‘Mensen zijn vermoord omdat ze hun mening naar buiten brachten, zoals bij Charlie Hebdo.’ In 2015 werd het kantoor van het Franse satirische magazine in Parijs aangevallen door moslimterroristen, die er 12 medewerkers afslachtten, enkel omdat het magazine enkele spottende cartoons over Mohammed en de islam had geplaatst.

‘Beperken vrijheid meningsuiting voor minderheden nieuwe norm in Europa’

‘Het is de nieuwe norm,’ was Listhaugs conclusie. ‘Europeanen beperken de vrijheid van meningsuiting om te voorkomen dat minderheden worden beledigd.’ (1)

Gezien het almaar sneller oplopende aantal terreurslachtoffers in Europa heeft dat beperken van de vrijheid van meningsuiting de afgelopen jaren juist averechts gewerkt. De Europese politieke elite wil nog steeds maar niet begrijpen dat zwakheid, toegeven een aardig zijn voor en door de islam altijd wordt opgevat als een teken van zwakte en onderwerping, en moslims juist aanmoedigt om hun intimidatie, terreur en onderdrukking verder op te voeren, net zolang totdat alle anderen zich onderwerpen aan de discriminerende en racistische Shariawetten.

 

Xander

(1) gebaseerd op Ynet News
* gebaseerd op eerdere artikelen (met bronnen) over Noorwegen

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31)  verder te praten.

Reacties

René van Zalk op 28-09-2017 14:05

Wij krijgen nog veel meer problemen met aanhangers van de islam: Surah 9

René van Zalk op 28-09-2017 14:08

Soera 9, vers 5: “Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, dood dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.”

faraday op 28-09-2017 14:59

Hoe was het ook weeral begonnen?

Oh ja de Irakoorlog, een coalitie van VS en GB. Op 20 Maart 2003 een reality bombardement op bagdad op onze treurbuis onder de naam van, hoe verzin je het, "Operation Iraqi Freedom".

Het ten val brengen van het regime van Saddam, dat de Iraakse bevolking zou onderdrukken, het internationale terrorrisme zou ondersteunen en massavernigingswapens zou hebben ontwikkeld, bezitten en hebben ingezet.

Tot op heden zijn dergelijke wapens niet gevonden, noch is een verband met Al Qaida aangetoond.

Na de invasie is toegegeven door hoge militaetaire en politieke figuren uit de Verenigde Staten dat olie het centrale doel is geweest..

Ondertussen de doos van Pandora helemaal open en zijn vele lotgenoten verontwaardigd over dit menselijk drama, een 2-de Vietnam als het ware.

Niet zij maar het westen is toch zelf begonnen?

Jerommeke op 28-09-2017 15:13

Soera 9, vers 5 moet lezen:  Satan is nooit Vergevensgezind of Genadevol.

Shadow1100 op 28-09-2017 15:27

Langzaaam heeeeel langzaaaaam begint het besef te komen in Europa. Helaas dat "Brussel" nog 50 miljoen :asylzoekers naar Europa wil halen:

Geen complot theorie, maar officieel EU doel zoals beschreven in officiële EU-stukken in 2008.

 

Een blik op de EU stukken:

Legale migratie

11. is van mening dat legale migratie nog steeds noodzakelijk is om te voorzien in de behoeften van Europa op het gebied van demografie, de arbeidsmarkt en de benodigde vaardigheden en door de gevolgen van demografische krimp en vergrijzing voor de economie; zij levert tevens een bijdrage aan de ontwikkeling van derde landen, door de uitwisseling van kennis en know how en door middel van betalingen door migranten; roept op tot de tenuitvoerlegging van veilige systemen om deze overschrijvingen naar derde landen te vereenvoudigen;

12. is van mening dat reguliere migratie het alternatief moet vormen voor niet-reguliere immigratie, aangezien het een legale, veilige en georganiseerde toegangsweg tot de Europese Unie vormt;

13. roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;

De EU heeft voor u bedacht dat de EU 60 miljoen (il)legale migranten nodig heeft om de veroudering van de samenleving tegen te gaan. Nou, met succes, klaarblijkelijk, want de migranten komen binnen met miljoenen tegelijk. Deze EU afspraken verklaren direct waarom de EU geheel niets onderneemt tegen de illegale stromen en zich alleen inzet voor migranten en hen vooral een warm welkom wil heten:

  https://langleveeuropa.nl/2016/05/gratis-woning-gratis-inboedel-en-gratis-studeren-wat-is-nl-toch-mooi/ – op ons aller kosten uiteraard.

 

Dit is geen incompetentie dus, van de EU, of een goed bedoelde verspreking van Merkel, of stompzinnig gedrag van Rutte, het is bewust zo gepland! Het is gepland gedrag dat al terug gaat tot ruim voor het Verdrag van Lissabon. De rode loper wordt uitgerold voor migranten, precies zoals gepland door de EU, en dan heb je het als burger uiteraard maar te accepteren en betalen.

Yerik op 28-09-2017 15:40

@ mientjei op 28-09-2017 03:32. Dit is toch hetzelfde als 'wegkijken' wat velen de politieke 'elite' (lees: onderwereld) verwijt? En dat nog wel met de gehele buurt i.p.v. een vuist te maken?

En jij verbaast je over een zinnig 'commentaar' hier? Wel, kom dan eens met een zinnige oplossing voor het probleem dat jij schetst; in ieder geval is dat niet hetgeen jijzelf aangeeft en waraan jij volgens eigen bewoordingen aan meedoet.

Ander voorbeeld:In een buurt met Nederlanders kwam een Irakees (?) 'gezin' te wonen. Vanzelfsprekend gratis in een rijtjeshuis , waarvoor Nederlanders een hoge huur moeten betalen. Toen ze er in kwamen werden er allerlei dure gebruiksgoederen gebracht, zoals koelkast, t.v. enz. enz. enz. Plots ging 'moeder' weg en nooit meer gezien. De 'gezinshereniging' was dus spel. 's nachts kwam er af en toe een dure Mercedes die ook weer tegen de ochtend vertrok. Verder bezoek van allerlei voor de buurt onbekend gespuis. Politie ingelicht vanwege die vreeemde toestanden. Om een lang verhaal kort te maken (je gelooft het bijna niet in Nederland). Nu is die parasiet opgepakt wegens een wiethandel in zijn huis en zit vast. Nog wel... Ook al helpt het niet veel, de buurtbewoners hebben toch iets gedaan. Voorbeeld voor jouw buurt?

Rom op 28-09-2017 15:48

Mohammedanen moeten vechten voor hun god.De God van Israel strijdt voor ons;dat is het verschil.Lijkt een beetje op Eliah op de Carmel

Tom Hendrix op 28-09-2017 16:05

In Noorwegen is men blijkbaar nu wel wakker geworden.

ohje op 28-09-2017 16:08

amen

Michaël ;-{> op 28-09-2017 16:15

'' Wie angstig leeft, zal angstig sterven. ''

Wees angstloos en vertrouw op de enige ware levende God.

Anna op 28-09-2017 16:34

Een goed artikel..... en Ja: Ook hier of misschien wel, juist hier Geldt;”  Eerst de Jood en dan de Griek” ( de niet Joden) 

Dit proces van terreur zal zich verder voort zetten  in de gehele geciviliseerde samenleving. Waarom..... vragen wij ons af...... Dat moge duidelijk zijn omdat Mohammed heeft beloofd dat de hele wereld onder de Islam zal buigen..... en supporters / activisten heeft Mohammed genoeg. En net zoals het Bijbel verhaal begint met de Joden, en daarna naar de Niet Joden gaat zo zal in deze religieuze oorlog de terreur ook vanuit Jeruzalem beginnen en over de hele wereld gaan.....

Bedenk wel dat de islam pas in 600 na Christus ontstaan is.... en Mohammed was stinkend jaloers op de monotheïstische leer van de joden en d christenen zodat hij min of meer voor zichzelf is begonnen, met een nieuwe religie....Mo wist heel goed wat het Jodendom en het Christendom inhield hij heeft er veel mismaakt van “overgeschreven”  (laten overschrijven want hij kon niet schrijven ) in zijn Koran. 

Eerst de Jood en dan de Griek Dit is een wetmatigheid die door velen in West Europa ontkent wordt.... uit angst?.......  Men zegt” Mijn buren zijn moslims en zo aardig....” . Ja dat zal zo zijn maar Wacht als de strijd echt gewapend gaat worden dan zijn dezelfde buren de moordenaars..... dit hebben we in Syrië gezien.... jarenlang leefden ze in betrekkelijke rust samen, en opeens sloeg de islamitische vlam in de pan en werden mensen door hun buren uitgemoord..... of in het gunstigste geval verjaagd....

Deze religieuze oorlog wordt ook ontkent omdat men in West Europa niets meer met religie te maken wilt hebben. De God is Dood theorie doet al jaren opgeld.... God is verbannen uit het openbare leven...... Men denkt in Europa dat islamieten onze cultuur van losbandigheid ook wel leuk zullen vinden maar niets is minder waar.......

De Bijbel leert ons iets anders.... mensen die de Bijbel kennen zullen weten dat er de komende tijd grote  verdrukkingen aan zullen komen en dat deze door de islam worden aangestuurd lijkt op dit moment het meest waarschijnlijk....Hier zijn vele profetieën over te vinden in de Bijbel....

De migratie van de islam naar Europa is een islamitische opdracht om de wereld te veroveren..... Terwijl de leiders in Europa er waarschijnlijk wel iets voor terug zullen krijgen van de Arabieren...... .....Kijk nu naar Saudie Arabië zij willen Nederland gaan boycotten omdat Nederland een voorstel tot onderzoek van vermeende oorlogs misdaden in Jemen wil starten......Saudie Arabië wil dit tegenhouden.......Het is koehandel.... ik hoop dat Nederland zijn poot stijf houdt en Saudie Arbie ook eens in het stof moet happen...... maar ja Olie......! En u en ik rijden ook graag auto...... 

De Deense en de Noorse minister hebben het goed gezien..... de islam terreur komt na  Israël nu volop naar europa, de “misdaad technieken “zijn exact hetzelfde..... Alleen wij zijn met onze wetgeving voor dit soort terreur veel te soft.... Ook in deze zaak zijn de tijden profetisch..... Shalom. 

Ike op 28-09-2017 16:56
ieznogoedh op 28-09-2017 17:21

De minister heeft door een veel strenger beleid het aantal illegale immigranten in Noorwegen weten terug te dringen van 50.000 in 2015 naar slechts 1000 nu.

Dat is stap één!

Nu stap twee. Alle illegale immigranten eruit, terug naar hun thuisland. Niet over de grens wippen zodat anderen er last van hebben. Als stap twee dan voltooid is, kunnen de Noren weer opgelucht ademhalen.

Het is tevens een broodnodig voorbeeld voor alle landverradende politici.

A. Verlof op 28-09-2017 17:36

Hier in Holland moeten ze leren van de Joden G-d,s volk.

De Joden hebben veel geleden,in WO2 zijn er ^miljoen uitverkorenen vergast,en verbrand.

Nu hebben de Joden  een eigen staat.

De Joden ,het Zionisme  stelt alles in het werk om hun Eigen volk te beschermen.

De NL regering  heeft de belangen voor hun eigen volk in de laatste rangschikking staan...onder Rutte.

Buitenland politiek en asiel[geluk]zoeker krijgen de hoogste prioriteit.

Daar word geld in gesmeten...n de NL bevolking word uitgekleed tot op het bot.

We moeten leren van G-d,s volk het Zionisme.

Als christenzionist steun ik hen.

Tabris op 28-09-2017 19:31

@faraday op 28-09-2017 14:59

"Hoe was het ook weeral begonnen?

Oh ja de Irakoorlog, een coalitie van VS en GB. Op 20 Maart 2003 een reality bombardement op bagdad op onze treurbuis onder de naam van, hoe verzin je het, "Operation Iraqi Freedom"."

Wat was ook alweer het jaar dat Osama Bin Laden de oorlog aan het Westen verklaarde? Juist ja, het was in 1996.

Als het westen dan door politieke curruptheid, lafheid en achterlijkheid pas in 2003 wat terug durft te doen na de ongetelde islamitische terroristische aanslagen laat zien hoe terughoudend het westen geweest is. Islam is in dit geval de agressor, zoals in alle oorlogs gevallen sinds mohammed 1400 jaar geleden deze cult opgericht heeft.

"Niet zij maar het westen is toch zelf begonnen?"

Hoe kan je toch zo krom denken faraday. Zoek de geschiedenis maar na en onderzoek eerlijk wie de agressor is in elke islamitische oorlog vanaf de inceptie van de islam. Resultaat: het is altijd islam!

Islam begon in een klein stadje in Saudi Arabie en na een paar jaar stonden ze voor de poorten van Tours in Frankrijk. Leg eens uit hoe dat kan gebeuren zonder dat de islam de agressor is?

Ook in de huidige wereld kan je zien dat elk land dat aan een islamitisch land grenst of een hoog percentage moslims heeft er altijd bloedige problemen zijn. Rara hoe komt dat?

Zolang islam op deze wereld bestaat zal er geen vrede zijn. Waarom? Islam bestaat zo'n 1400 jaar en gedurende die 1400 jaar zijn de islamieten in constant oorlog geweest.

En tegengesteld, wanneer alle mensen op deze aarde islamieten zijn zal er ook geen vrede zijn. Waarom niet? Denk daar maar eens even over na, maar het antwoord is heel simpel.

Tom Hendrix op 28-09-2017 20:27

@Anna: 16.34. uur. Ik ben het volledig met uw reactie eens.

Qromwel op 28-09-2017 23:52

ik vind het belachelijk maken van andermans religie geen kwestie van meningsuiting. Kom met argumenten.

Correct Qromwel. Mod.

Lodewijk op 29-09-2017 07:49

@Shadow1100 op 28-09-2017 15:27

Dank voor uw post. Heb hem net gekopieerd en verzonden naar het Forum voor Democratie met verwijzing naar dit artikel op Xandernieuws.

Lodewijk op 29-09-2017 08:17

@Tabris

De psychopaten in de VS regering die de oorlog op Irak begonnen zijn igeen haar beter dan de islamitische terroristen. Vandaar dat de eersten de laatsten steunen en als proxy leger gebruiken wanneer het ze uitkomt.

Socio- en psychopatie kent grenzen noch rassen noch religies noch atheïsten noch politieke partijen; ze is een ziekte, een psychische plaag waarvan weinigen onder de massa zich bewust zijn dat het zoeveel voorkomt onder mensen met hoge posities in de maatschappij. Wie weet er nu dat b.v. Obama met al z'n charme een psychopaat is? Iemand die met mede psychopate Hillary Libië in een hel veranderde, en wekelijks de doodvonissen tekende om uitgevoerd te worden door "Killer Drones" die hij als cool speelgoed noemde voor jongens. Zo heeft hij duizenden onschuldige burgers laten vermoorden, maar voor links was hij een progressieve zwarte democratische held die heel goed was voor America en de wereld.

En dat is slechts een voorbeeldje uit zeer vele. Juist omdat ze medeogenloos zijn en met een aanstekelijke glimlach en humor overtuigend kunnen liegen dat het gedrukt staat krijgen zij die positie van hun mede psychopaten die al in de posities van macht zitten.

Infidel4U op 29-09-2017 08:44

@Qromwell: 'all is fair in love and war' luidt het gezegde toch? De argumenten kennen we inmiddels wel. Hoeveel respect kent de islam voor andere religies? En dan niet de 'vredelievende' taqqiya-versie, waar iedere Gutmensch zo graag naar verwijst, maar de rauwe woestijn-editie die wordt gepredikt in de Europese moskeeën? Niet alle religies en culturen zijn gelijk, dat is een politiek-correcte, naïeve feel-good wensgedachte.

willy op 29-09-2017 09:10

inderdaad terreurdaden van de Palestijnen in Israel zijn bijna dagelijks en dan verdienen vele Palestijnen nog de kost in Israel en ook deze ellende komt te weinig in het nieuws ! Shalom

Ernie van de Wal op 29-09-2017 10:57

@faraday op 28-09-2017 14:59

Ik ben met u eens, dat de inval in Irak een misdaad was, die met alles te maken had, behalve met ook maar het minste greintje gerechtigheid of democratie. Het land is daardoor inderdaad gedestabiliseerd. In grote lijnen geldt dat ook voor de Arabische lente en voor de burgeroorlog in Syrië, die alles is, behalve een burgeroorlog.

De problemen zijn echter begonnen bij de machtsovername van Ayatolla Komeini in Iran in 1979. En, met het toelaten dat gastarbeiders uit Turkije en Marokko zich definitief met hun gezinnen in Europa mochten vestigen, zonder ook maar 1 enkele eis m.b.t. integratie te stellen. Daarmee zijn de parallelle samenlevingen in onze staten ontstaan, gebaseerd op een cultuur, die in strijd is met de onze.

Annelies Groot op 29-09-2017 11:25

Ik moet Xander erg veel lof geven. Ik vind ook dat christelijke liefde boven alles moet staan! Gelukkig zijn er nog echte christenen, die in de Jezus geloven, en zijn liefde boven alles stellen, en niet haat zaaiend zijn, en andere groeperingen demoniseren.

Qromwel op 29-09-2017 13:20

raday op 28-09-2017 14:59: Ik denk dat het gedonderjaag begon met het verwijderen van de Sjah Mohammed Reza Pahlavi. De Illuminati hebben een langlopende agenda!

densi op 29-09-2017 14:48

Die moslims zijn vaak wel heel raar bezig. Ze vervloeken uit de grond van hun hart het Westen en ze bljven maar komen. Aboutaleb zou zeggen: Rot gauw effe op en ga in Afrika verder zieken. Wat zoeken ze hier dan?

Bundy op 29-09-2017 15:21

Voor allen die het nog niet weten hier maar weer eens de Coudenhove- Kalergie doctrine die op dit moment al lang een feit is .

In de E.U  ( Brussel ) wordt jaarlijks zelfs de Coudenhove-Kalergie prijs uitgereikt , zo heeft b.v. A. Merkel deze eén maal ontvangen .  Eigenlijk zou ze hem ieder jaar moeten winnen .

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&id=9998:europa-moet-bevolkt-worden-door-sub-ras-het-bewijs&Itemid=71 

steady op 29-09-2017 15:22

Annelies Groot

Echte christenen ja ...

niet vergeten dat J.Christus de (goedmensen) zeer boos

de tempel uit geklopt heeft (geranseld) met een "zweep" .Zo begripvol en tam was J christus niet hoor

En ik ook niet

Shalom

steady op 29-09-2017 15:30

Christelijke liefde boven alles

Een vol stadium met christenen en of moslims

Een roept zeer luid "Braaaaaand"

Wat denk je wat er zal gebeuren

Ja, de een loopt over de ander (naar waar) zij weten het niet

Ieder voor zich ja

Dat is de ingesteldheid van De Mens

Moslim of christen

Shalom

Tom Hendrix op 29-09-2017 15:47

@Qromwel: 13.20. uur. U noemt terecht de illuminati. Het zijn de "duistere machten", achter de schermen, die beschikken over leven en dood. Zij bepalen de politieke agenda over de hele wereld. Hun chef is de satan zelf. Men start oorlogen, en zetten mensen tegen elkaar op. Tenminste zo zie ik dat.

renevers op 29-09-2017 16:28

Jammer , maar de integratie problematiek van gelukszoeker immigranten naar de uitkerings kassa's van de welvaartstat en  dat vergelijken met de Israelischebezettings problematiek en aanslagen is volslagen mis. Arabieren zijn uit hun rechten gezet in eigen land door mensen die daar binnen kwamen als "immigranten" uit Rusland, de VS  en Europa met een religieuze veroveringsmissie. Het van onze rechten beoofd worden is wat we ook nog in dee  toekomst kunnen meemaken met de migranten van nu, als we door demografisch wegfokken uit onze historisch  cultureel leidende positie zijn ( De VS staat al op een kruispunt: nog meer immigratie en de immigranten bepalen de uitslag van verkiezingen , met name op de voor hen aantrekkelijke socialistische plannen van de democraten, de betaald worden door van het productieve blanke deel van de maatschappij 80% van de VS belasting inkomsten komt van blanken..Het "Trump fenomeen" verhinderde dat (tijdelijk)) . Israel beroofde miljoenen arabische Palestijnen van hun bezit, buldozerde hele dorpen plat, vermoord lokale leiders ,terroriseert bevolkingen met pasjeswetten en economische abotage, bombardeert steden en heeft een etnische schoonmaak politiek die geen gelijke heeft in de wereld. Dat daar geweld en protest bestaat is volkomen normaal. Het is ook volgens volkenrecht toegestaan tegen bewapende milities van de vijand waaronder de paramilitaire bewapende kolonisten te vechten en te protesteren.  Zeker door een land dat elke VN resolutie aan zijn broek afveegde. Bezetting is heel wat anders dan onder linkse druk ,leidzaam en verplicht totaal verschillende be"cultureerde" mensen uit andere landen moeten absorberen ,zoals bij ons , de kosten daarvan moetendragen , de gevolgen op crimineel gebied moet ondergaan en je economie daaraan teloor ziet gaan.  Overigens is het hypocriete "ISIS"-rael voorstander van  immigratie van dergelijke culturen naar Europa en de VS om daar voor "verdeel en heers" te zorgen , maar zelf accepteren ze geen al te verschillende volkeren dan askenazische joden of sefarden. En zelds sefarden voelen zich gediscrimineerd in Israel door de A.

Qromwel op 29-09-2017 16:34

Infidel4U op 29-09-2017 08:44: Ik respecteer ieders recht er een andere mening dan de mijne op na te houden. Ik eis van ieder ander mijn recht daarop te respecteren. Ik ben zeer vredelievend, al zullen sommigen die mij horen of lezen wel eens in daverend hoongelach uitbarsten. Als men mij fysiek aanvalt zal ik mij verdedigen.

Peacekeeper op 30-09-2017 10:31

@Shadow1100 op 28-09-2017 15:27

En dit is in nette bewoordingen uitgedrukt wat het "Kalergi-plan" inhoudt: maak van de wereldbevolking één grote smeltkroes zonder eigen identiteit en een identiteit wordt je gegeven (verdeel en heers)

Willem Heerema op 01-10-2017 19:57

In dit Hasbara-artikel staat o.s. "Israël heeft het recht zijn eigen volk en grenzen te beschermen’

Welke grenzen worden bedoeld? Israël pleegt namelijk al ongeveer 70 jaren landjepik bij hun buurland Palestina.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld