Headlines





















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Migranten verwelkomd met soms tienduizenden euro’s – per maand

Europa maakt islamisering via gezinshereniging al over enkele jaren onomkeerbaar - Duitsland wacht in 2018 nieuwe golf van 4 miljoen ‘gezinshereniging’ moslims - Aantal verkrachtingen door asielzoekers in Bayern in één jaar tijd met 91% gestegen – Raad van Europa tegen leeftijdscontrole migranten

 
(Getty Images (5)).

In Europa is het goed toeven, althans, als je de juist afkomst en juiste religie hebt. Daar waar de buikriem voor de zwakkere autochtone Europeanen overal steeds strakker wordt aangetrokken, kan het voor migranten uit het Midden Oosten en Noord Afrika schijnbaar niet op. Zo krijgt een 49 jarige Syriër in de Duitse staat Rheinland-Pfalz maandelijks € 30.000,- aan uitkeringen en toeslagen. Dat is geen typefout of hoax, het staat letterlijk vermeld in diverse krantenartikelen. De Syriër krijgt het geld voor zijn 4 vrouwen en 23 kinderen. Dat polygamie in Duitsland en Europa is verboden, doet voor de autoriteiten niet ter zake; immers, hij is volgeling van de religieuze ideologie die door de EU-elite is aangewezen om in de toekomst onze wetten te vervangen en onze samenleving te overheersen.

 

De wetten van de Koran worden zeker bij onze Oosterburen steeds vaker boven de Duitse wetten gesteld. Volgens het voor moslims heilige boek is het hebben van 4 vrouwen toegestaan. De Syriër ‘vluchtte’ in 2015 naar Duitsland, en mocht ze vervolgens allemaal laten overkomen, inclusief hun kinderen. Althans, 22 van de 23, want ééntje vertoeft elders.

De Syriër verklaarde in een interview met Bild dat hij volgens de islam verplicht is om al zijn vrouwen en kinderen gelijk te behandelen. Omdat ze niet op dezelfde plek wonen, reist hij iedere paar dagen van de ene vrouw naar de andere. Tijd om te werken heeft hij ‘natuurlijk’ niet. Maar waarom ook, als de staat maandelijks € 30.000,- op je rekening stort, een bedrag waar een Duits gezin in de bijstand minstens drie jaar van moet zien rond te komen, en waar de gemiddelde Duitse werknemer anderhalf jaar fulltime voor moet werken. (1)

Duitsland wacht volgend jaar 4 miljoen moslims door gezinshereniging

Vorig jaar oktober schreef ‘Die Welt’ dat iedere toegelaten asielzoeker circa 4 tot 8 familieleden zal laten overkomen. Het behoeft geen uitleg dat de gigantische uitgaven van Berlijn voor immigratie, inmiddels € 55 miljard per jaar, hierdoor naar monstrueuze hoogten zal worden gestuwd. De gezinshereniging werd dit jaar weliswaar de eerste 2 jaar opgeschort, maar niet afgeschaft. Als er niets verandert, zal Duitsland volgend jaar door een nieuwe golf van 3 tot 4 miljoen moslims worden overspoeld, en dat aantal is dus nog exclusief de ‘normale’ migranten, die ook nog steeds in drommen het land worden binnengehaald, en die straks natuurlijk ook allemaal hun families mogen laten overkomen.

Om deze massa immigratie/islamisering niet in gevaar te brengen, heeft de Raad van Europa zich uitgesproken tegen gedwongen medisch onderzoek van asielzoekers om hun leeftijd vast te stellen, omdat dit ‘destabiliserend’ voor hen kan zijn. Als asielzoekers hun identiteitsbewijzen hebben weggegooid en beweren dat ze minderjarig zijn, dan moeten de autoriteiten van Europa maar aannemen dat dit klopt, ondanks het feit dat al vaak is vastgesteld dat migranten hier massaal over liegen. (4)

Ook in Zwitserland

Ook in Zwitserland, weliswaar niet in de EU, heersen extreemlinkse globalisten met een speciale voorkeur voor de islam. Laatst haalde een Tunesisch gezin de kranten omdat het jarenlang straffeloos geen belasting had betaald en ook tal van rekeningen had laten liggen, waardoor het een schuld van 135.000 frank (ca. € 116.500,-) had opgebouwd.

Daar waar Zwitserse bejaarden die even hun huur niet meer kunnen betalen letterlijk op straat worden gezet, blijft dit moslimgezin echter gewoon een hoge uitkering krijgen, en betaalt het kanton Basel-Stadt jaarlijks € 70.000,- huursubsidie – alleen al voor hen. Inmiddels leeft het echtpaar niet meer samen, en worden ze nu onafhankelijk van elkaar door de sociale zekerheid ondersteund. Het zal daarom niemand verbazen dat de sociale uitgaven van de Zwitserse overheid in één jaar tijd met 20% zijn gestegen. (2)

Verkrachtingen Bayern door asielzoekers met 91% gestegen

Op een ander vlak trekt de massa immigratie uit islamitische landen eveneens een steeds grotere wissel op de samenleving. Zo is het aantal verkrachtingen door asielzoekers in Bayern in één jaar tijd met 91% gestegen, zo meldde minister Joachim Herrmann van de deelstaat.

Media en politici probeerden de cijfers nog ‘schoon’ te rekenen, maar deden dat enkel op basis van het aantal opgehelderde seksuele misdaden. Onlangs berichtten we naar aanleiding van een gelekt document dat de politie in veel Duitse steden letterlijk de opdracht heeft gekregen om aangiften van verkrachtingen van Duitse vrouwen en meisjes door asielzoekers niet meer te onderzoeken, oftewel: rechtstreeks in de prullenbak te gooien. Het werkelijke aantal verkrachtingen door migranten ligt vermoedelijk dan ook vele malen hoger dan het toch al aanzienlijke aandeel in de verdraaide overheidsstatistieken. (3)

 

Xander

(1) Twitter / Voice of Europe
(2) Basler Zeitung
(3) Guido Grandt
(4) Epoch Times
(5) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

robie op 21-09-2017 14:30

Ik  had laatst en mail met een afschrift van een gelukszoeler met die harz 4 uitkering,met naam en alles erbij,toch ff elke maand 2300.- euro schoon in het handje.

Wotse Scheltema op 21-09-2017 14:42

Altijd in Zweden Duitsland enzovoort. Je komt nooit met Nederlandse voorbeeld. Zijn die makkelijker na te gaan en val je dan door de mand met alle onzin op de site? Alle mensen hier laat je nakijken

Shadow1100 op 21-09-2017 15:20

Wotse Scheltema klinkt als een naam van de noordelijke provincies. Volgens mij kom jij uit die zandbak in Barbarije.

beertje. op 21-09-2017 15:28

Wotse Scheltema ,ook extreem links zeker?

Robert v.K op 21-09-2017 15:41

Wotse Scheltema op 21-09-2017 14:42

De enigste die zich moet laten nakijken ben jezelf, als jij die trend niet opmerkt (Ook in Nederland) lijk me een bezoekje aan Hans Anders ook niet algeheel onbelangrijk. Twee halen een betalen kan je d'r weer ff tegenaan. De moeite die hier gedaan wordt om ons enigszins op de hoogte te houden behoeft geen uitleg. Jou dankbaarheid is daarin ver te zoeken....

Tabris op 21-09-2017 16:07

Iemand stelde diezelfde vraag aan Merkel:

"het aantal verkrachtingen door asielzoekers in Duitsland in één jaar tijd met 91% gestegen"

Weet je wat haar antwoord was?

"Het is helemaal niet zo erg want vroeger waren er ook verkrachtingen"

Dat mens zit toch ergens met haar kop waar de zon niet schijnt.

koloth op 21-09-2017 16:20

Ik heb het indedaad ook al meerdere keren gelezen van die mega uitkeringen en dan de vergoeding van ongeveer €. 10.000,- als ze in een nieuwe/andere woning komen.

Die vergoeding om een woning in te richten verschilt per gemeente en varieert van een lening van € 3500 tot een gift van ruim € 10.000,-

Zie ook : https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/asielbeleid/vraag-en-antwoord/hoeveel-geld-krijgen-asielzoekers-in-nederland

http://wetten.overheid.nl/BWBR0017959/2017-01-01#HoofdstukIV

Mod.

Willem op 21-09-2017 16:51

Fantastisch! De voorbereiding op 2023, dan roept erdogan het nieuwe ottomaanse rijk uit. Dit zijn de kwartier makers. En als wij kufars gaan protesteren dan wordt de religieuze oorlog uitgeroepen. In Ned. nu al 2x zoveel extremisten dan soldaten en kijk ens naar Denemarken,Zweden, Duitsland, Engeland en Frankrijk. Nou , dat beloofd wat! Jezus, hoe kunnen ze zo stom zijn, het is diep, diep, diep triest.

linda texel op 21-09-2017 16:55

Ik heb een tijdje door gebracht in het uiterste zuid puntje van Jordanië. Inderdaad hebben de mannen daar 3,4 vrouwen die ze gelijk moeten behandelen. Vrouwen wonen inderdaad niet samen maar in een eigen hutje ( huisje) met gemiddeld 8 a 10 kinderen. Werken doen ze niet of het moet een beetje "gidsen" voor de toeristen zijn. Armoed troef dus. In Aqaba, de havenstad is genoeg werk, ook ongeschoold, bv in de visafslag. Maar daar gaan ze niet werken. Gewerkt wordt er wel door mensen uit de Lebanon of Egypte. Die willen, gek genoeg, wel werken. Mannen daar zitten de hele dag maar een beetje in de zon of gaan op bezoek bij een van de 4 vrouwen,weer een  kindje maken. Je bent daar niets als vrouw als je niet minimaal 8 kinderen heb waarvan zeker de helft jongens. Meisjes zijn niks waard.Als je vraagt aan zo"n man waarom hij niet gaat werken in een hotel of de visafslag zegt hij dat hij dat werk niet mag doen van Allah ( verboden in de koran ?) deze levens instelling krijgen we nu massaal hier, omdat in Noord en  midden Afrika de zelfde mentaliteit ook bestaat. Niemand zal aan het werk gaan, terwijl de populatie (afrikaanse) Islamieten straks schrikbarend groeit,....wie gaat dat allemaal betalen? Wij Europeanen,en  hoe?

Anthony op 21-09-2017 17:10

ik kan goed begrijpen dat Wotse de vraag stelt waarom altijd berichten vanuit Duitsland of Zweden . kritische vragen mogen toch gesteld worden ? 

De echte Gandalf op 21-09-2017 17:15

Lees Xander Nieuws al heel lang en Wotse Scheltema heeft hier absoluut een punt! Ook dit verhaal heb ik geprobeerd te verifieren maar dat blijkt onmogelijk.

Onder her artikel staat de bron die u kunt raadplegen als u die moeite wilt nemen. Mod.

De meeste verhalen zijn zoal zo amper te verifieren dus ik neem alles wat ik hier lees maar met een hele grote korrel zout!

Dat probleem ligt echt bij uzelf als u de bronnen onder alle artikelen niet raadpleegt. Mod.

Dus Shadow1100 en Beertje... Probeer het gros van de Xander verhalen maar eens te verifieren, kan je nu al vertellen dat jullie dit niet gaat lukken! Jullie opmerkingen over Wotse zijn trouwens erg flauw en laag, Wotse heeft een mening die mijn inziens terecht is en daar veroordelen jullie hem op? Nederland is (nog) een vrij land waar eenieder zijn mening mag geven, jullie horen zijn mening gewoon te respecteren. Als jullie het er niet mee eens zijn kan je ook een normale discussie met elkaar aangaan maar nee.... Shadow1100 en Beertje weten het beter! Jullie commentaren zijn een schande!

Uw verdachtmakingen zijn een schande  dat er geen bronnen te raadplegen zijn bij de artikelen en blijkbaar bent u ook niet bereid tot enig zelfonderzoek via Google. Mod.

De echte Gandalf op 21-09-2017 17:27

Beste Jan, blijkbaar ben jij een Groninger omdat dit namelijk de enige provincie is die naast Friesland ligt. Een wijze les voor je... Groningen wordt door Den Haag leeggepomt, al het gas gaat uit de grond en Groningen zakt langzaam in de stront. En jullie laten dit blijkbaar allemaal toe want daar lees ik amper iets over. Dus in de toekomst kan je met een gerust hart schrijven "die naam komt uit de achterlijke provincie boven ons". Schaam je diep!

westereender op 21-09-2017 17:27

al deze comments.. -- vloeken verwijderd. gebruik uw eerste nicknaam Adblock Mod.  het lijkt wel of ook hier de feiten er niet meer toe doen

De echte Gandalf op 21-09-2017 17:38

Beste Mod, ik heb nergens geschreven dat er geen bronnen zijn te raadplegen. Goed lezen... Ik heb geschreven dat ik die gegevens nergens kan verifieren en dat is toch echt heel wat anders. Ook bij jullie bronnen kan ik de verhalen niet verifieren en neem maar van mij aan dat ik dit persoonlijk heb geprobeerd.  Het is trouwens ook geen verdachtmaking het is slechts een constatering!

Tom Hendrix op 21-09-2017 17:48

Dit zijn nu de gevolgen van twee zeer schadelijke verdragen uit het verleden; namelijk het " Coudenhove-Kalergi Plan", en  de "Resolutie van Straatsburg". En aangezien de EU een volkomen communistisch links gedrocht is, en ook nog een echte dictatuur, zijn wij gewoon "de sjaak". Onder aanvoering van de communiste Merkel, en figuren als Juncker en Timmermans, zal heel de Europese bevolking gedwongen vermengd worden met heel Afrika en de islam. En de duivelse krachten die hier achter zitten zijn; de bilderbergbende, de nwo, de plutocraat soros, en de illuminati. Helaas blijven de Europese bevolkingen; de politieke elite geloven, terwijl die juist meewerken aan deze helle ellendige toestand. Het is maar mijn mening hoor. En...ik zie de domheid weer gebeuren a.s. zondag, als het Duitse volk wederom op Merkel en haar club stemmen. Helaas.

Piece op 21-09-2017 17:50

Beste mod, zou u aub die opmerking van Jan oven Friesland kunnen verwijderen? Behalve dat hij niks toevoegt over dit onderwerp is het ook behoorlijk beledigend en zet meneer zichzelf behoorlijk voor ***. 

Marco Huybrechts op 21-09-2017 18:06

Ach xander en zijn nieuwssite zet op een pim fortuynachtige manier in op het msm en politiek-correcte nieuws. Aangezien dit geluid moeilijk doorklinkt tsja dan moet je wat harder roepen en wat feller uit de hoek komen. Het jammere is. Dit kan weer ten koste gaan van geloofwaardigheid.

Wat ik bedoel te zeggen met een pim fortuynachtige manier is dat hij wat sterker en harder inzette ten aanzien van zijn standpunten en onderhandelingsposities. Het estashblisment gaat hier dan weer met gestreekt been in... en het polariseerd een beetje.

Politiek-correctheid lijkt soms een scheldwoord te worden. Terwijl er een hoop politiek-correcten zijn die dondersgoed in de gaten hebben dat het een en ander wat doorgeslagen is. Echter zit de angst diep dat een adolf in disguise democratisch gekozen kan worden. Echter is die angst wel terecht dienverstande dat we nu ook democratisch gekozen leiders hebben gehad die zo even zonder nationaal of internationaal mandaat landen binnenvallen met alle vluchtelingenstromen van dien die dit tot gevolg hebben. Ik begin me steeds meer af te vragen of er sprake is van dubbele agenda's omtrent dit onderwerp internationaal gezien. Ofwel zijn er krachten bezig geweest om vluchtelingenstromen bewust te creeren? Dit kan soms veel effectiever zijn dan het sturen van legers...

Cale op 21-09-2017 18:31

Ik zeg het al zo vaak; stop Alle uitkeringen voor jongeren tot 30 jaar. Dan ben je een hoop gelukzoekers direct kwijt en komen ze niet meer. Dan is ook dat linkse tuig en mokro tuig van de straat want dan moeten ze werken. Uitkeringen voor jongeren zijn slecht, heel slecht. Je bent jong, steek je handen uit de mouwen, zoek maar een baantje. Dan kan er meer naar ouderen die er a) voor gewerkt hebben en b) het wellicht harder nodig hebben. 

ohje op 21-09-2017 19:00

Linda texel.

Is niets mis mee toch.

Lekker leventje wie wil het niet.

Dus mijn gouden tip aan mensen die maar blijven werken, ga lekker in het zonnetje zitten genieten zoals elke hier nog niet langer levende .

Pieter A Meijer op 21-09-2017 19:13

Shalom;

Duidelijk blijkt nu, dat de diverse overheden (verzameld in de EU/UNO) de bevolking belogen hebben.

Reeds enige jaren geleden heb ik mijn inspanningen voor "vluchtelingen" gestaakt.

Dit, omdat mij toen al bleek (2008), dat er meer a/d hand was, dan aan de opp. bleek.

Details laat ik achterwege, om geen drukte met allerlei lieden te krijgen.

Shavuah Tov.

Beste Pieter, gebruik een nickname i.v.m uw privacy. Mvg. Mod.

R. Groenewold op 21-09-2017 20:47

Ik ben in augustus op vakantie geweest met mensen van de mennonieten gemeente uit Bielefeld.

Een van hun was een ambtenaar geweest, die voor de afdeling werkte waar harz 4 wordt uitgekeerd.

Het systeem in Duitsland werkt iets anders als in nederland.

Een echtpaar met 1 tot 4 kinderen krijgt gemiddeld tussen de € 3200,- tot € 4000,- euro uitkering.

Afhankelijk van het gebied waar je woont wordt de uitkering aangepast aan het salaris van je omgeving.

Om direct mee te kunnen doen met het dagelijks leven hebben ze een extra hoge uitkering.

Ook zitten hierin veel toeslagen voor bv een auto die de buren ook hebben.

Ze worden geholpen zodat ze zich direkt thuisvoelen.

De ambtenaar vond dit de normaalste zaak van de wereld.

We halen ze naar Duitsland voor de toekomst.

Dan moeten we ook zorgen dat ze vanaf het begin op gelijke voet staan met de Duitsers.

jottum op 21-09-2017 21:15

Zelfs cnn bericht inmiddels dat bijna 20% van de duitsers naar de voedselbank moet om het hoofd boven water te houden: super-mutti zorgt voor de eurozone en de asielopvang. :-) ,:)

by the way, yellowstone vulkaan staat al op 3500 aardbevingen sinds juni. Een normale zwerm bedraagt zo'n 400-450 bevingen en anders over een lange gebogen lijn vaak op een beperkte lokatie.

 

Bundy op 21-09-2017 23:35

@jottum op 21-09-2017 21:15

Op TV 1 , Eén Vandaag werd getoond dat de vaste bezoekers van de voedselbank in Duitsland ( Berlijn ) voor 90 % bestaan uit Bosnische moslims .      Blijkbaar is het hen 20 jaar na de Balkanoorlog nog niet gelukt om Duits te spreken of een baan te vinden , wat zielig voor die arme mensen .    

---deel verwijderd, zie siteregels. Mod.

mientjei op 22-09-2017 00:11

Waarom is mijn bericht niet geplaatst?  Is het niet goed begrepen? Horders zijn mensen met extreme verzamelwoede.

U kunt het beleid aanvallen maar niet op de man spelen, dat geldt ook ten aanzien van politieke leiders. Mod.

elegast op 22-09-2017 00:27

Beste Xander, je doet het toch allemaal maar. Knap dat je veel reacties plaatst, ook die je integriteit aantasten en soms domweg te dom zijn voor woorden. Je kunt soms vragen stellen bij je bronnen maar je zet mensen aan het denken en dat allemaal gratis. Bovendien kan iedereen Googelen.  Knap hoor! En voor de rest zitten hier hele interessante mensen. Ik zou je missen als je stopt en ik ben vast niet de enige 

Dank Elegast. Mvg. Mod.

mientjei op 22-09-2017 01:15

P.S  ik heb niets tegen katten hoor, ik ben een dierenliefhebber, ik eet nu weer vegetarisch, na soja allergie en het gaat goed

mijn hondje krijgt wel wat vlees, al die stalbranden , ook niet fijn, arjen lubach nog weleens gekeken? Ook over salafisten, geniaal

Wim De Vriend op 22-09-2017 01:30

Begin het te begrijpen, waarom mij dergelijke toestanden verder in de hand werk. Merkel weet dat het financieel systeem nog wel degelijk grote gevaren inhoud, door de heel hoge schulden nog, die nog vele malen hoger zijn, t.o.v. de creditcrisis van 2008, die al in 2007 al begonnen is in Amerika en gexoprteerd is, via de gevaarlijke verpakte Dirivaten, via grootbanken verder geïmporteerd zijn naar Europese grootbanken, met de gekende grote gevolgen.

Wat er nu bewust in gang wordt gezet, en hier ook in het artikel lees, hoe men de moslim vluchtelingen met vier vrouwen, en 28 kinderen 30.000 euro per maand betaald, en er zouden volgend jaar nog 4 miljoen moslims verenigd moeten worden. Als je het mij vraagt, is men in mijn ogen wel degelijk iets bewust aan creëren, met wel degelijk de financiële situaties verder bewust uit de hand wil laten lopen. Met mogelijk achterliggende reden, en hier mogelijjk afleidingsmaneuver niet uitsluit, van wat er nog komen zal, i.v.m. het financieel systeem, nog wel degelijk grote gevaren inhoud, en eigelijk niets met deze vluchtelingen te maken heeft, maar wel de schuldigen zullen worden.

Indien de financieel systeem volledig uit de hand zou lopen, ook niet uitsluiten is.. Hierdoor nog extra probleem bijkrijgen, en dit wel degelijk met zware nefaste gevolgen, en wel degelijk verder uit de hand zal lopen. Volg de economie op de voet, die nu wel verlopig, wel aan betere hand is, ook in Duitsland en nog meer in Nederland, met 3 % groei. Heb zopas nog terecht interessant bericht gelezen, met de exacte cijgers van de wereldschulden, die ik iedereen wil besparen, maar deze de wereldschulden veelvoud zijn in kwadraad t.o.v.van 2008. die nog altijd niet verminderd zijn. China heeft ook teveel schulden t.o.v. BBP en de vraag is, zolang men voldoende groei heeft, maar dit zal vroeg of laat ook verminderen, of in resessie kunnen verzeilen, en dan komen de grote krediet crisisen, die als domino effect verder uit de hand lopen.. Japan heeft zij grote depressie, nu al meer dan 25 jaar geleden, nog altijd bezig om voldoende inflatie te kunnen creëren, en schulden verder opstapelen, om de economie verder te steunen, en nog altijd volop met bezig zijn, en hierdoor ook hun schulden verder opgelopen zijn, tot zelfs 230 % of meer schulden t.o?v. BBP dat ook heel hoog is opgelopen, maar China nog hoger is, maar wel veel meer groei heeft, van 6.5%. 

Waarom gebeurt deze ontwikkelingen, of zou dit zomaar zonder voor bedachten raden zijn, of Merkel zou het voor de economie doen, dan is Merkel op deze wijze de problemen verder aan opstapelen, of zou Merkel toch het juist voor hebben, en mij zelf totaal zou vergissen, wel zou willen hopen, maar toch hier grotere problemen aan creëren zijn, volgens mijn gzond verstand, en de voorgaande nieuwsberichten, ook wel degelijk goed begrepen heb. 

Robert v.K op 22-09-2017 07:46

Beste Anthony op 21-09-2017 17:10

Kritische vragen mogen en "moeten" absoluut gesteld worden, maar om af te sluiten met; Dat alle mensen zich hier maar na moeten laten kijken. Tja... Een eerlijk dialoog kan bijna alleen maar als je (Un beetje) respect toont naar de andere toe, anders ga je al heel snel bergafwaarts, heb ik vroeger geleerd. Beetje modder gooien na een vraag is gewoon kansloos, de vraag zelf is niet eens verkeerd.. 

Qromwel op 22-09-2017 09:58

Bundy op 21-09-2017 23:35: Ik heb ooit een Kroaat gekend die na ca. 25 jaar werken in Nederland nauwelijks een glas bier kon bestellen.

Qromwel op 22-09-2017 10:03

Shadow1100 op 21-09-2017 15:20/beertje. op 21-09-2017 15:28/Robert v.K op 21-09-2017 15:41: Ik vind jullie reacties op Wotse niet echt een zinvolle bijdrage aan de gedachtenwisseling. 

Virgo op 22-09-2017 11:03

Volgens mij doet Xander altijd prima onderzoek. En hij niet alleen. De twijfelaars hier - zo noem ik het maar - moeten even wat verder zoeken. Duitsland, Zweden, Frankrijk en de UK - maar vooral ook de USA - zijn kernlanden waar deze problemen levensgroot zijn. Het is sluw van de globalisten om deze landen eerst neer te halen. Dan gaat de rest vanzelf.

Marco Huybrechts op 22-09-2017 13:43

Ik ben helemaal klaar met de msm. Vandaag 2 berichten in de telegraaf. Eentje over kiezersbedrog, nu al, van christen unie en het cda. Zij beloofden verlaging zo niet afschaffing van het eigen risico. Het regeerakkoord is nog niet afgeschreven of er komen al berichten in de msm dat het eigen risico naar 400 euro gaat. Want men koopt bijv minder tandartshulp if fysio in als consument. Ofwel minder solidariteitsbijdrage. Zowel cda als christenunie leden furieus. (Ronduit knap als je dit voorelkaar krijgt als potentiele regeringsvertegenwoordiger met al die verbroken verkiezingsbeloftes, ik bedoel beloof het dan ook niet!) 

En een 2e bericht dat er een poster in duitsland is voor alternative für deutschland met daarop de tekst: neue deutscher? Machen wir selber.

Onder het mom van: sommige emigranten krijgen bijzonder veel kinderen waarvan enkele ongetwijfeld de moskee gaan bezoeken. Dat kunnen wij als witte duitsers zelf ook!

Nou goed. Nu kun je hier een mening over hebben. Maar om dit als extreem-rechts en fascistisch weg te zetten, vind ik een schande. Men ziet het als politiek-correcte fascisten blijkbaar niet bij de emigranten maar wel bij de witte originele bewoners....

Hoe krijgen we dus de valse, gemene, laffe en vooral de achterbakse politiek-correcte fascistische geest weer in de fles? Mede door geen msm: tv nieuws, kranten en magazines meer te lezen. En op andere partijen te stemmen dan de gevestigde partijen. 

Dit is vandaag voor het eerst dat ik echt buikpijn heb van het lezen van een politiek-corrrect nieuwsbericht aangaande: Neue Deutsche? Machen wir selber?

Pfoeh. Als deze trend zo doorgaat valt dan dit forumbericht straks onder: hatespeech...

En dat is extreem zorgelijk.

Mark S. op 22-09-2017 15:43

Minderjarig meisje in Engeland viel in handen van Pakistaanse pooiers en is verkracht door duizenden mannen. De politie neemt haar aangifte niet serieus.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/29339945/__Verkracht_door_duizenden__.html

Pakistani zijn moslims. Dit soort tuig moet je je land uit flikkeren!

Tom Hendrix op 22-09-2017 15:44

@Marco Hubrechts: 13.43. uur. Ik heb begrip voor uw reactie. Inderdaad kiezersbedrog; en ze komen er ook nog mee weg. Ik heb inmiddels de illusie laten varen; dat de politiek ook maar iets oplost. Ze zijn eerder onderdeel van al onze huidige problemen, met voorop de politiek- correcte partijen en de socialistische internationale. Tenminste zo zie ik dat.

Anora op 22-09-2017 17:34
  • Ik ben heel blij voor de vluchtelingen die zoveel ontberingen hebben moeten doorstaan! Maar die andere groep...? Onwaarschijnlijk dat dat allemaal is toegestaan. ( en toegestaan wordt)  Ik hoop dat het in snel tempo als politiek correct beschouwd wordt om dit openlijk te bespreken en te zeggen. Alle vluchtelingen ten spijt, de feiten omtrent de profiteurs en wetschenders liegen er niet om. 
Marco Huybrechts op 22-09-2017 18:48

At tom hendrix

De politiek als onderdeel van alle problemen. Nou weet ik dat democratie bedrijven niet meevalt. Het is de moeilijkste en ingewikkelste regeervorm. Maar zoals christen unie en cda met hun standpunt over het eigen risico hetzelf over hen afroepen (ik bedoel een bijzonder populistisch standpunt naar je kiezers toe hiir:'stem op ons!' 'Want wij verlagen het eigen risico!'  en dan geert wilders voor populist uitmaken....!

Het is werkelijk niet te geloven. Om je de ballen uit je broek te schamen!

Tsja zo ga ik ook steeds meer de huidige politiek als onderdeel zien van veel kunstmatig gecreerde problemen. Maar als ne in die politieke kaasstolp zit en je krijgt alleen maar msm-prikkels mee dan ben je minder ontvankelijk voor andere argumenten en zienswijzen. De ultieme reflex kan dan zijn: zo'n iemand negeren, zijn autoriteit ontkrachten door middel van iemand uitmaken voor fascist/islamofoob/rascist, iemand demoniseren. Of gewoon niet luisteren en over een klein detailtje vallen in iemand zijn betoog en daar over doorgaan bijv een spelling fout. Iemand negeren als doel op zich omdat je de interviewer bij voorbaat extreem rechts vind etc etc. Ja/nee dan is de huidige politiek inderdaad onderdeel van het probleem...

En dat is een bijzonder ongemakkelijke waarheid. 

pdbouw op 22-09-2017 22:00

ik vind het onbegrijpelijk , ben altijd zelfstandig geweest , ben failiet gemaakt door de klanten die niet meer wilde betalen en de belasting, ga naar de gemeente om een uitkering aan te vragen krijg te horen is niet voor u meneer een uitkering had u uw zaken maar goed moeten regelen . als ik dan zie dat een asielcq gelukzoeker zijn zakken volgedouwd wordt en van alle kanten wordt geholpen, en alles krijgt , terwijl ik mijn hele leven hard gewerkt en veel belasting heb betaalt . kan nu als een hond op straat leven , bedankt nederland  zal ook wel weer niet geplaatst worden

Derk op 22-09-2017 23:19

Tsja, beste, brave reageerders. De volgende keer maar eens stemmen op partijen die u niet dit soort kunstjes leveren. Of is dat teveel gevraagd. Laat u zich liever nogmaals voor de gek houden. Oke, dan niet mokken, maar dokken.

dolphin op 23-09-2017 04:41

een aantal jaren geleden liepen we ons nog op de borst te slaan omtrent onze tolerantie onderling en moet je nu eens kijken , precies wat de regeringen will(d)en , elkaar in de haren vliegen en lastige types elimineren , desnoods met geweld door types die part noch deel hebben bijgedragen aan de welvaart , waar we ons voor krom mogen werken om ook nog eens ons sociale systeem naar de kelder te laten gaan (kan men dat geld ook nog in de zak steken).

wanneer twee honden vechten om een been ......... vergeet men degene die het vlees eet

j.e.moer op 23-09-2017 19:18

jullie begrijpen het niet he? er zijn te veel mensen wereld 

wijd. het christendom heeft gefaald. de leiders van de eu zijn geen christenen . ja ze zeggen van wel. maar wat willen ze. ze willen een populatie die ze makkelijk onder de duim kunnenhouden en dat zijn zwaar gelovigen lees islamieten. dus wat willen ze? een volk dat 1 geloof heeft en makkelijk te beinvloexen is onxer de vlag van de islam. en de gene die niet willen bekerwn tot de islam worxen afgemaakt of mogen extra belasting betalen als niet moslim want dat staat in de koran. en de leiders die doen net alsof ze moslim. en onder de vlag van 1 wereld religie van de maan god gaan we lekker verder op deze aardkloot

Oma op 24-09-2017 17:23

@R.Groenewold: "Om direct mee te kunnen doen met het dagelijks leven hebben ze een extra hoge uitkering.

 

Ook zitten hierin veel toeslagen voor bv een auto die de buren ook hebben.

Ze worden geholpen zodat ze zich direkt thuisvoelen.

De ambtenaar vond dit de normaalste zaak van de wereld.

We halen ze naar Duitsland voor de toekomst.

Dan moeten we ook zorgen dat ze vanaf het begin op gelijke voet staan met de Duitsers."

Het punt is net dat ze méér krijgen dan de Duitsers en zelfs ten koste ván de Duitsers, die hun welvaart gedwongen moeten afgeven ten voordele van die hordes die hun toekomstige beulen zullen zijn.

Dát, beste mensen is dhimmi-gedrag van de politiek, dat is reeds sharia: de ongelovige is de slaaf van de superieure moslim en mag zeker niet meer welvaart krijgen dan de (jaloerse) moslim die zonder inspanning zelfs van meer welvaart moet kunnen genieten. De volgende stap is verplichte belasting betalen aan de moslims om naast hen te 'mogen' wonen!

In BE werd een aanslag gepleegd op het rechtsprincipe waarop de rechtstaat gestoeld is: het brussels parlement breidt de antidisctiminatiewet uit door.....te discrimineren! Echter, de federale regering voerde reeds in alle stilte en geniepig deze hemeltergende schande in sinds 2007!

Citaat:

"Art. 28 wet 10 mei 2007. 

§ 1. Wanneer een persoon die zich slachtoffer acht van een discriminatie, het Centrum of een van de belangenverenigingen voor het bevoegde rechtscollege feiten aanvoert die het bestaan van een discriminatie op grond van een van de beschermde criteria kunnen doen vermoeden, dient de verweerder te bewijzen dat er geen discriminatie is geweest. 

§ 2. Onder feiten die het bestaan van een directe discriminatie op grond van een beschermd criterium kunnen doen vermoeden, wordt onder meer, doch niet uitsluitend, begrepen : 

1° de gegevens waaruit een bepaald patroon van ongunstige behandeling blijkt ten aanzien van personen die drager zijn van een welbepaald beschermd criterium; onder meer verschillende, los van elkaar staande bij het Centrum of een van de belangenverenigingen gedane meldingen; of 

2° de gegevens waaruit blijkt dat de situatie van het slachtoffer van de ongunstigere behandeling, vergelijkbaar is met de situatie van de referentiepersoon. 

§ 3. Onder feiten die het bestaan van een indirecte discriminatie op grond van een beschermd criterium kunnen doen vermoeden, wordt onder andere, doch niet uitsluitend, begrepen : 

1° algemene statistieken over de situatie van de groep waartoe het slachtoffer van de discriminatie behoort of feiten van algemene bekendheid; of