Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Islamisering: LIDL verwijdert christelijke kruizen van verpakking Grieks product



‘Diversiteit’ anno 2017: christelijke kruizen worden langzaam maar zeker uit het openbare leven verwijderd, zelfs van verpakkingen van producten, volgens velen enkel om de volgelingen van één specifieke intolerante religieuze haatideologie niet op hun teentjes te trappen. (2)

In België en Duitsland is onder consumenten de nodige ophef ontstaan over een ook in Nederland verkocht product van de supermarktketen LIDL. Op de verpakking van ‘Eridanous’, een Gyros maaltijd, staat een foto van het beroemde Griekse eiland Santorini. zijn de christelijke kruizen van een orthodoxe kerk weggeshopt. Volgens LIDL werd dat gedaan om ‘religieus neutraal’ te zijn, maar iedereen weet dat dit de standaard smoes is om te verhullen dat hiermee een knieval wordt gedaan aan moslimklanten die zich wel eens ‘gekwetst’ zouden kunnen voelen. Het is daarom niets anders dan een nieuwe stap in de onderwerping van de samenleving aan de islam.

 


De Belgische tak van RTL berichtte als eerst over de verontwaardiging van tal van mensen, nadat het een klant die een ‘Eridanous’ product had gekocht was opgevallen dat de typerende kruizen van de met blauwe koepels versierde kerk op Santorini zijn verwijderd.

Navraag bij LIDL kwam RTL op de bekende kulreden ‘religieuze neutraliteit’ te staan. ‘Wij vermijden het gebruik van religieuze symbolen, omdat wij geen religieuze overtuigingen willen uitsluiten. Wij zijn een onderneming die de diversiteit respecteert en dat verklaart het ontwerp van deze verpakking.’ Die term wordt zoals altijd enkel gebruikt om het verwijderen van christelijke symbolen uit de samenleving goed te praten.

‘Diversiteit’ anno 2017 = onderwerping aan islam

Echte diversiteit bestaat er natuurlijk uit dat de volgelingen van diverse religieuze en niet-religieuze overtuigingen er geen enkel probleem mee hebben om een product te kopen waar toevallig een christelijke kerk op staat afgebeeld. ‘Diversiteit’ in Europa anno 2017 is dan ook niets meer dan een misbruikte term om de volgelingen van één specifieke intolerante religieuze haatideologie niet voor het hoofd te stoten, namelijk de islam.

Tal van mensen hebben op Twitter en Facebook hun boosheid geuit. Helen: ‘Het orthodoxe christendom en Griekenland gaan al duizenden jaren samen. Het kruis staat zelfs op onze vlag. Miljoenen toeristen bezoeken ieder jaar Santorini, en die lijken geen enkel probleem met onze kerken te hebben.’

Gaan Griekse vlaggen in de toekomst ook ‘geshopt’ worden? Dat is niet ondenkbaar, aangezien een moslimorganisatie in Zwitserland enkele jaren geleden al pleitte voor het verwijderen van het witte kruis van de vlag van het land, omdat men dat ‘aanstootgevend’ vond.

‘Genoeg andere winkels waar ik mijn geld kan brengen’

Sommige consumenten zeggen het zo hoog op te nemen, dat ze niet langer bij de LIDL hun boodschappen zullen doen. Een greep uit de reacties:

‘Griekenland schudt het hoofd! Alsof een kerk zonder kruizen plotseling geen kerk meer is.’

‘LIDL, dat was het dan met mijn boodschappen bij jullie. Hoe kan men nu met zo’n fascistische ideologie aanpappen. Er zijn genoeg andere winkels waar ik mijn geld kan brengen. Bye.’

‘Een orthodoxe kerk op Santorini, maar zonder kruis. Dat is natuurlijk heel logisch. Laat de volgende keer bij de ‘Franse weken’ alstublieft ‘Saucisson pur porc’ (varkensworst) weg, want daardoor zouden aanhangers van deze ‘religie’ zich wel eens op hun teentjes getrapt kunnen voelen.’

‘Als men een kerk met een kruis afbeeldt, sluit men daarmee toch geen andere overtuiging uit. Beste LIDL team, wat is dit voor een argumentatie?! Men voelt zich toch niet ‘buitengesloten’ als men een gebouw van een andere religie op een foto (!) ziet?’

‘Ah, zo dus. Omdat LIDL neutraal is, laat men op moskeeën de halve maan staan, en mogen in de filialen wel hoofddoekdragers werken.’

‘Wat komt hierna? Verkoop van ritueel geslacht vlees en boerka’s?’

‘Zolang onze christelijke religie niet meer door LIDL gerespecteerd wordt, zal ik me daar niet meer laten zien. Tolerantie houdt op als de ene religie voor de andere moet wijken. Schaam jullie! Wat komt hierna? (Ritueel) geslacht vlees? Verkoop van boerka’s?’

LIDL België heeft inmiddels zijn verontschuldigingen aangeboden, en verklaard dat ‘het nooit de bedoeling is geweest om te shockeren.’ LIDL Duitsland heeft enkel schriftelijk gereageerd en gesteld dat de verpakking van producten om de zoveel tijd wijzigt, en ‘er geen kwade bedoelingen’ achter zitten. Een uitleg waarom specifiek het christelijke kruis werd verwijderd, terwijl ook gewoon de originele foto kon worden gebruikt, werd echter niet gegeven.

 

Xander

(1) Express
(2) Afbeelding: screenshot LIDL.DE via Express

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gespekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Pagina12
Willy op 06-09-2017 14:16

dit Duits voedingssupermarkt doet weer wat merkel vraagt. Haal de kruizen eraf  en geef islamitische symbolen weer schandalig gewoon. Gisteren zei de voorzitter van de grootste vlaamse partij Bart De Wever dat godsdienst geen publieke plaats meer heeft , welnu dan moeten alle godsdienstige symbolen maar verdwijnen en met alle bedoel ik alle!!  Dus men streeft naar iets dat we terug kunnen vinden in het Oude Griekenland van Plato alle mensen zijn gelijk en godsdienst is ook voor allen gelijk en in die tijd had men het niet over een trancendente godsdienst of een God die zich geopenbaard had dat geloofden men toen niet. Dus moeten alle boerka's maar weg en bestaat diversiteit ook niet meer allemaal een éénheidsworst dan maar !! Shalom

dik op 06-09-2017 14:24

als ik ga tanken met mijn moter bij een tanktation ben ik verplicht mijn helm af te zetten ook in andere gelegenheden . wie wordt hier gedicrimineerd?

Robie op 06-09-2017 14:33

Tsjechie net zo,Lidl bood zijn excuses aan maar daar nemen ze geen genoegen mee,ze roepen al om een boycot van lidl.

En na de uitspraak over die gelukszoekers zullen nog meer stemmen opkomen voor een vertrek uit de EU.

Infidel4U op 06-09-2017 14:36

De Westerse wereld is er één vol lafbekken. Het virus van de Politieke Correctheid waart rond in het Vrije Westen en werkt hard aan het vernietigen van die vrijheid. Regressief links heeft haar werk goed gedaan en de geesten van generaties vergiftigd met hun cultureel nihilisme en zelfhaat. "Weg met ons"is de nieuwe strijdkreet"en hele volksstammen laten zich al verontschuldigend en Kumba Jah-zingend naar het islamitische hakblok voeren. Alles om maar niet voor "rascist" of "islamofoob" uitgemaakt te worden, de horror. De reguliere (want regressief linkse) media werkt hier natuurlijk juichend aan mee en blijft de regressief linkse agenda vol idealisme en enthousiasme pushen. Het vergif is in alle lagen en facetten van de samenleving doorgedrongen en nu dus zelfs in de bestuurskamers van multinationals als Lidl. Niet verbazend eigenlijk, want ook Lidl maakt deel uit van de globalistische kaballa. De facilitatoren van de islam zullen zich wel vergenoegd in de handen wrijven om hun zoveelste "succes"tegen "rascisme"en ïslamofobie". Ondertussen hebben zij niet door dat zij niets meer dan nuttige idioten zijn die ook door de islam vermorzeld zullen worden, samen met de door hen aanbeden "speciale, kwetsbare groepen".

Ongelooflijk, dat zij niet beseffen dat de vrijheid die zij hebben juist de essentie is van de beschaving die zij nu zo hard proberen te vernietigen. Eigenlijk zijn zij het niet waard om die vrijheid voor te verdedigen en zeker niet het bloed dat ongetwijfeld nog gaat vloeien door deze "culturele verrijking".

Een ander geluid op 06-09-2017 14:46

Willy op 06-09-2017 14:16

Er is een nog betere oplossing dan de Christelijke symbolen te verwijderen; namelijk: alle moslims Europa uit !!! Dan zijn gelijk alle problemen opgelost. 

Muisje op 06-09-2017 14:51

Ik vraag me af hoe de islamitische supermarkt-medewerkers omgaan met het varkensvlees in de schappen. Het is toch niet halal om aan het verpakte vlees te zitten? Hoeven zij dat dan niet te doen. Al het andere vlees is ook niet op de halal manier geslacht.  Ik zie vaak ook hele gezinnen bij Mac Donalds friet eten, volgens mij wordt dat in een bepaalde vet gebakken, ik dacht ook niet halal. Al die hoofddoekjes met kinderen bij de Mac. Tegen de tijd dat onze Heer komt, zal het 'Geloof' verdwenen zijn. Islam is een religie, geen geloof.

Drossaard op 06-09-2017 14:52

Een jaar of wat geleden zijn de Osem crackers al uit de schappen van Lidl gehaald, een heerlijk Israëlisch koosjer product. Varkensvlees is nog niet volledig in de ban gedaan maar varkenssaté kan ik er nooit vinden. Het zou mij helemaal niets verbazen als moslims in het hoogste management zijn doorgedrongen of de holdingmaatschappij is overgenomen door oliesjeiks.

Ik vind Lidl een leuke winkel maar mij dreigen ze zo als klant te verliezen.

Hoogste tijd voor een nieuwe supermarktformule met o.a.

* Zondag de winkel echt dicht.

*Stimulering van cash geld transacties

* zuivel en vers van producenten zo dicht mogelijk in de buurt, die fatsoenlijk betaald worden

ron op 06-09-2017 14:55

Is Griekenland een islamitisch land?

Zijn de islamieten jaloers op de Gieken?

Misschien is het hoog tijd om alle islamitische symboliek te verwijderen.

Hoofddoeken,boerkas,halal,schijnheilige gebedskralen weg ermee en misschien zelfs de LIDL producten boycotten vanwege schijnheilig gedrag.

Hoe lomp en bekrompen kan je wel zijn dat je een foto moet verminken omdat enkele onverdraagzamen aanstoot nemen aan een kruis.

dina op 06-09-2017 15:06

Ben twee jaar geleden al gestopt met de Lidl, ga hoofdzakelijk naar de Poiesz, die kennen jullie waarschijnlijk niet, kijk maar op Wikipedia.

Ik ben helemaal klaar met de EU en ... afgelopen weekend nog een mooie kruis gekocht aan een ketting, die ik om mijn hals draag. Als iedereen dat nu eens doet.

wakker op 06-09-2017 15:18

Ik heb een tijd geleden, in de C&A, toen ik naast Turkse vrouwen liep wel hardop tegen mijn vrouw gezegd 'dat C&A toch zo'n fijne Christelijke zaak is'. Dat werd me niet in dank afgenomen.

JP op 06-09-2017 15:22

"Diversiteit" is het streven van de Globalisten, volgens een verbeten Frans Timmermans zal geen land ter Wereld daaraan kunnen ontkomen.

Jerommeke op 06-09-2017 15:47

Dit doen ze omdat ze verdraaid goed weten dat na een beetje ophef iedereen weer vrolijk in de Lidl gaat winkelen omdat het gewoonweg goedkoop is. Het is een aloude menselijk fenomeen.  In het begin verontwaardiging en na een tijdje wordt het gewoon als normaal beschouwd.   Wat in de jaren 50 als onbehoorlijk of onchristelijk werd beschouwd is hedentendage algemeen geaccepteerd.   Of het nou Kerstmis, de kerkgang, tatoeages, Paasviering, roklengtes, omgangsvormen enzovoorts is - alles wordt uiteindelijk door het grote publiek aangenomena ls de norm.

Zolang de meeste mensen het Christen zijn niet als onderdeel van hun eigen leven hebben, is dit soort propaganda niet te stoppen. Het interesseert gewoonweg de meeste mensen niet. 

Oma op 06-09-2017 16:07

Néé, Willy! Wij hebben Recht op Onze godsdienst en behoud van onze godsdienstige symbolen! Dus niks wég met alle godsdienstige symbolen, wat is me dát! Of hebben christelijke/katholieke gelovigen dan géén vrijheid van godsdienst?! Enkel omdat islamieten op hun staart getrapt zijn dat hun fascistische haatideologie onder het mom van godsdienst niet exclusief de dienst kan/mag uitmaken in een regio waar een ándere godsdienst gangbaar is en behoort tot onze westerse geschiedenis/achtergrond?!

Niks verdringen van onze godsdienst en -symbolen onder het mom van 'geen godsdienst in ons publieke leven/maatschappij'! Dát is een wezenlijk onderdeel en onlosmakelijk verbonden met onze geschiedenis en identiteit!!! Daar hebben wij récht op!

Dat islam eerst maar eens respect toont voor álle andere vormen van geloofsbelijdenis of we jagen ze allemaal terug naar de woestijn zoals de moren door de Spanjaarden!

En wat lidl betreft: die boycot ik al sinds ze halal rommel verkopen...de schande dat ze zelfs géld en moeite doen om kruisjes op gebouwen van verpákkingen te verwijderen om dat terroristencrapuul hun hielen te likken - dat werkt trouwens niet: moslims geven hun geld uit in hun eigen moslim winkels, die gunnen ongelovigen geen commerce....het merendeel van hun klanten zijn nog steeds autochtonen, die ze telkens weer schofferen.

Massaal boycotten, als wij allen nog weigeren te winkelen bij verraders zoals lidl, aldi en hema en ze duidelijk winstverlies merken, dan zullen ze wel stoppen met dat dhimmi gedrag en walgelijk geslijm van religieuze bezetters.

Trouwens: nogmaals: handel is 'maatschappij' is 'staat', deze handelszaken schenden dus ook weer de grondwet door niet respecteren van de scheiding tussen kerk en staat! Zich bemoeien en voor religieuze redenen originele verpakkingen mét kruisen veranderen en verwijderen, is een inbreuk op onze grondwet én de anti-discriminatie wet: katholieke/christelijke gelovigen worden gediscrimineerd door het verwijderen van hun geloofssymbolen op verpakkingen.

Heeft lidl trouwens de toestemming van de producerende bedrijven om hun verpakking te wijzigen? Nogmaals een inbreuk....

Dirk op 06-09-2017 16:08

Wie dat heeft opgemerkt is een muggen zifter

Tom Hendrix op 06-09-2017 16:12

@Jerommeke: 15.47. uur. De laatste zin, van U geeft uitstekend weer wat er gaande is in Nederland en de rest van Europa. Wegkijken en alleen maar bezig met "ikke,ikke, ikke, en de rest kan st.kken". Saamhorigheid is er totaal niet meer, enkel nog het hedonisme en materialisme vormen voor een groot deel de huidige Europese cultuur van de bevolking. Ik vertrouw nog enkel op Christus Koning!

Lodewijk op 06-09-2017 16:33

"Wel Hoofddoek Maar Geen Kruis GVB Amsterdam" https://tinyurl.com/y85jzfxe

Eelke Piers op 06-09-2017 16:54

Over een paar jaar komt ook de LIDL met halve manen op de verpakking omdat ze ertoe gedwongen worden

Eelke Piers op 06-09-2017 16:57

@ dik op 06-09-2017 14:24

Gemaskerd over de straat lopen is al meer dan 60 jaar verboden. Ik weet het uit ondervinding. Maar men weet geen raad met de moslims die in een tent rondlopen

Ivan Chapka op 06-09-2017 17:12
"JP op 06-09-2017 15:22"

"Diversiteit" is het streven van de Globalisten, volgens een verbeten Frans Timmermans zal geen land ter Wereld daaraan kunnen ontkomen."

Behalve in het door politici gebruikte (banken en 2e woningen) staatje Luxemburg dan. Want Luxemburg is de toekomstige uitwijkhaven van de elite van de EU, zeg maar het Wassenaar of t'Gooi van de EU. In Luxemburg wonen de welgestelden van de EU en die willen echt niet dagelijks geconfronteerd worden met moslim paupers. Vandaar dat je daar geen tot heel weinig moslims ziet. Wedden dat ons aller Frènske daar zijn "zuur" verdiende centjes heeft ondergebracht met uiteraard de medewerking van zijn Luxemburgse drankmaat Juncker. Voor deze elite is nog steeds NIMBY(Not in my backyard) van toepassing. Hypocriete huichelaars.

Wolf op 06-09-2017 17:41

Schandalig. Op E.J.Bron was dit verleden week trouwens al vermeld.

ptr op 06-09-2017 17:50

wat me stoort is de verminking van de realiteit. je doet net of het ware iets anders is ipv wat het is. het misbruiken van de illusie van schoonheid voor propaganda.

dat gebouw, die gebouwen met die prachtige blauwe daken  , bij die prachtige zee op die mooie tuin daar in dat mooie griekenland,     heeft kruisen erop. surprise.

dat is precies waar dat gebouw mee is. dat is dat gebouw met dat "klote"kruis erop. so what, enjoy.

en als je dat kruis niet trekt, neem dan n foto van n ander gebouw, svp. huichelaars. en omdat ze het kunnen weet over 1 generatie geen mens meer dat er kruisen op staan. zachtjes worden we n stompzinnige nepwereld ingewerkt. heel subtiel.

knap werk, maar levensgevaarlijke giftige intelligentie.

Aernauth op 06-09-2017 18:43

Ik vind de genoemde reactie in de tekst heel sterk:

‘Ah, zo dus. Omdat LIDL neutraal is, laat men op moskeeën de halve maan staan, en mogen in de filialen wel hoofddoekdragers werken.’

Het is duidelijk dat het argument van LIDL, "..dat gedaan om ‘religieus neutraal’ te zijn.." inderdaad niet de echte reden is.

JP op 06-09-2017 18:48

@Eelke Piers op 06-09-2017 16:57

"men weet geen raad met moslims die in een tent rondlopen".

Tja, die wonen daarin en men mag nu eenmaal geen huisvredebreuk plegen...

Steiner op 06-09-2017 18:57

ERIDANOUS (hergestellt in Belgiën). Ja, hoe kon het ook anders.

Oproep aan alle Christenen: "Koop dit produkt niet meer !"

Wardje op 06-09-2017 18:59

Lang geleden was hetzelfde aan de hand met tekeningen in nieuwe Nederlandse paspoorten . Ik geloof dat protesten er toen inderdaad voor hebben kunnen zorgen dat kruizen weer op kerktorens werden gezet . Ik heb ze in ieder geval erbij getekend.

Elisabeth op 06-09-2017 19:19

Meer dan schandalig: deze hypocrisie van LIDL. Het zoveelste geval van 'anders beledigen we de moslims'? Met kerst mag er in een universiteitsgebouw geen kerstboom meer staan, kerstbomen in Duitsland worden door moslims in brand gestoken, in Duitse ziekenhuizen worden crucifixen van de muren verwijderd, omdat die arme moslima's zich er anders aan ergeren, in Deventer mag tijdens het kerstspel geen Kindje Jezus in de kribbe liggen: de moslimkindertjes zouden ervan in de war kunnen raken. En zo kan ik nog wel even doorgaan. En nu ook al een hielenlikkende LIDL. Diep, diep triest. Schaam je, LIDL! Ik weet nog zo net niet of ik daar nog wel klant wil blijven...

andre op 06-09-2017 19:33

het is te zot voor woorden dat je gaat zoeken als bedrijf naar dit soort domme zaken om je als neutraal op te stellen. wie zich neutraal zouden op moeten stellen naar de autochtone bevolking zijn de regeringen met hun elitaire hufter bovenlaag maarja

JP op 06-09-2017 19:43

Kom op Elisabeth, niet eerst een kosten/baten analyse maken, maar na jouw opsomming ook consequent doorpakken meid "Moskou aan de IJssel" heeft zat andere supers.

Silvio op 06-09-2017 20:03

Ik zou zeggen iedereen een pen of stift meenemen en een kruis tekenen op dat kerkje op de verpakking als je het tegenkomt

Timetraveler op 06-09-2017 20:09

Tijd om een paar boze emails te zenden aan de Lidl hoofdkantoor.

Michaël ;-{> op 06-09-2017 20:28

Alles gaat volgens plan... Het hoort er allemaal bij !

Tabris op 06-09-2017 20:31

Godiva chocolade is nu ook alcohol vrij na Turkse overname.

http://www.haaretz.com/world-news/europe/1.810755

Ban Godiva!

Sam op 06-09-2017 20:39

De gedachte hierachter is wel echt heel super ziek, verder is het geen straf om die rommel van eridanous niet meer te kopen.

Johan op 06-09-2017 20:42

Ergens heb ik gelezen dat ze wel de halve maan op de dozen van de turkse pizza hadden staan....

pluto op 06-09-2017 20:53

Wel hoofddoeken achter de kassa, maar geen kruisje. Dan beweren dat men "neutraal" is?

JP op 06-09-2017 20:58

Als men om dergelijke futiliteiten al zo'n knieval maakt, bewaar je dan voor wat er verder nog volgt

mientjei op 06-09-2017 21:31

Ga nooit naar de lidl, vind het een ongezellige rotwinkel en nu helemaal. Allemaal een kruis om en dan boodschappen doen,

we zullen ze leren.

Jasper01 op 06-09-2017 21:57

Het is heel simpel, de EU gaat gewoon door met het proberen kapot te maken van de nationaliteiten door moslims dwangmatig de EU in te duwen, dat is een feit. Dit hebben we te danken aan Rutte 2 en daar zal Rutte 3 ook voor gaan. Daar heetft het merendeel van de Nederlander voor gekozen. Er zijn verschillende manieren om weerstand te bieden en dat is door alles te doen wat de NWO elite juist niet willen. Eet geen supermarkt eten of andere troep, geloof vooral niet de reguliere media, stem niet op de gevestigde partijen maar juist die partijen waar zij zo op afgeven, dan weet je zeker dat je goed zit, vertel zo veel mogelijk mensen hoe het zit en lees jezelf goed net zo lang tot dat je de waarheid kan zien door de indoctrinatie programma's heen die op ons af komen. Geloof in het goede en de mens. Een andere stap waar ik echt op hoop is dat mensen het straks zo zat zijn dat ze de verantwoordelijke hiervoor uit hun huizen halen en berechten.

Noorderlicht op 06-09-2017 22:14

Zojuist werd ik op een datingsite benaderd door een Duitser. Ik vroeg hem of hij persé op zoek was naar een Nederlandse vrouw en of hij soms graag weg wilde uit Duitsland, dit werd door hem bevestigd. Ik wist genoeg..

HE op 06-09-2017 22:20

Al ver voor dit "Lidl incidentje" weten we dat de geest van de antichrist inmiddels welig tiert. Elke herinnering aan de De God van Abraham, Isaak en Jacob, de Schepper van Hemel en aarde,moet worden weggevaagd. Dit is nog niets vergeleken met wat er straks tijdens de snel naderende Grote Verdrukking hier op aarde zal plaatsvinden.Er zal openlijk nog maar een god mogen worden aanbeden en dat is de antichrist die, tesamen met z'n valse profeet,  wel moet staan te popelen om op het wereldtoneel te verschijnen.

Er is dus nog maar weinig tijd over om openlijk van het Evangelie  te getuigen...

Het is duidelijk dat de komende maanden cruciaal gaan worden in de geschiedenis van deze verrrotte planeet.

 

HE: doorpraten hierover op het Geloofsforum. Mod.

Atina op 06-09-2017 22:40

Maar er is hoop: Met de maat waarmee gij meet zult gij gemeten worden. Amen 

Atina op 06-09-2017 22:48

Vol spammen ? https://www.facebook.com/Dieter-Schwarz-531764730295532/

Lies op 06-09-2017 23:09

is oud nieuws had dit een week geleden al gelezen. Als LIDL ballen heeft kiepert/shopt men ook alle andere vormen van geloofsovertuiging van  hun verpakkingen .

U heeft de essentie - zelfs na een week- niet begrepen. Mod.

BB op 06-09-2017 23:47

Toch zijn de kruisen al een  aantal jaren niet meer te zien zo wie zo niet op de Griekse yoghurt Google maar eens.

halve maan heb ik niet gezien maar wel een moskee op de doos heel raar allemaal kan dr niet in bij mij 

vind het wel knap van de Belg dat hij dit heeft ontdekt zeker omdat het al een hele tijd zo is langer dan gister bedoel ik dan.

mientjei op 07-09-2017 02:30

Het hele zuiden van Europa staat vol met kruizen, dus daar krijgen ze nog een hele kluif aan

Hubo op 07-09-2017 03:03

Het lijkt me meer een kwestie van marketing in de commerciele consumptie maatschappij waarin we leven,dan onderwerping aan de Islam.Daarbij is kennelijk gekozen voor behoud van een herkenbaar beeldmerk zonder symbolen die door een grote doelgroep als ergernis verwekkend ervaren kunnen worden,waardoor het product minder verkoopbaar zou kunnen zijn.Daarbij hadden ze misschien beter meteen gewoon neutrale witte huisjes kunnen uitkiezen.Als christenen bij Lidl zouden klagen over een islamitische halve maan op verpakkingen zouden ze dat waarschijnlijk ook wel veranderen.

kees op 07-09-2017 05:33

Jasper01 op 06-09-2017 21:57

stem niet op de gevestigde partijen maar juist die partijen waar zij zo op afgeven, dan weet je zeker dat je goed zit

Heb wel even in de gaten dat het meeste waar ze zich op afgeven gecontroleerde oppositie is, schiet je dus ook niks mee op! (En ja, Geert Wilders is ook gecontroleerde oppositie! Een toneelstukje als u wilt. Net als de rest!) De truc is de mening van de mensen te verwoorden zodat ze zich vertegenwoordigd voelen en Wilders iedere keer maar net naast de roos mikken! Valt bijna niet op.

Zijn kritiek op hun boekje heeft hij gegegeven. Dat wordt dan door de rest afgedaan, het is maar net hoe je er op op in leest. En dat was toen einde discussie, Wilders laat zijn ware gezicht zien door niet door te gaan op basis van het statement maar die mensen die er radicaal op in lezen worden ook toegelaten. Het juiste staartje van de discussie mist iedere keer. Statements die men gebruikt zitten tegenwoordig steeds voller met cognitieve dissonantie. Een veel gehoorde is: "We gaan ten oorlog voor vrede" Dit zijn 2 absolute vormen die elkaars contradictie zijn. Kunnen dus niet beide waar zijn en dus ook niet alszodanig in 1 zin gepresenteerd worden. Dat het toch gebeurt zegt genoeg! Vele breintjes die zo een statement doorlaten kunnen dit niet verwerken waardoor de dissonantie ontstaat. Als je net zoals goebels al liet weten het maar vaak genoeg herhaalt dan verdwijnt langzaam de mogelijk tot deductief redeneneren, logica en het herkennen van de realiteit voor wat hij is. En dan hebben ze ons precies waar ze ons hebben willen. Empirisme en iedere keer maar beslissen je gevoel te volgen omdat je geen andere opties meer hebt(zonder dat je het zelf door hebt is het bedoelde resultaat!

Totziens vrijheid op 07-09-2017 08:26

Als er niks gebeurd aan dat moslim gedoe zijn wij binnekort de buitenlanders in ons eigenland!! Waar gaat dit heen en idd alles eruit probleem miss beetje opgelost misselijk volk

Eduard op 07-09-2017 08:57

Oké .. doe hier nu de rem eens op. Stop wat je doet, haal even adem en ontspan.... Bedenk daarna wat er eigenlijk aan de hand is? Ik bekijk het allemaal Wel even neutraal nu. Wat ik dan zie? Ik zie dat alles wat met religie te maken heeft de wereld volledig naar de afgrond helpt! En ja, helaas hoort daar ook het Christendom bij. Op de een of andere manier kan een mens niet verdragen dat een ander niet het zelfde geloofd als hij of zij zelf. Daar ontpoppen zich volledige oorlogen over! Vindt je dat niet een beetje overdreven allemaal? Soms heb ik wel eens een hele enge gedachten.... Die gedachten is dat feitelijk alleen een dictatuur werkt in deze wereld! Helaas is een dictatuur weer iets wat met macht te maken heeft.. Men draaid door ziet overal roze wolken en wordt helemaal hitsig bij de gedachte een compleet volk onder de duim te hebben... Echter dat wil ik ook weer niet! Maar een democratie zoals wij die kennen op dit moment is onderhand net zo erg! Als ik leider van een land zou zijn? Zou ik per direct al het openbare religie verbieden! Wil je geloven? prima! dat mag allemaal! Maar hou het lekker binnen je eigen muren! God is vrede.. Allah is vrede.... bleeeehhh! Geen religie! Dat is vrede! I rest my case!

Oma op 07-09-2017 13:18

Onze 'vlaamse' staatssecretaris voor asiel en migratie, francken, nva, is nu in libanon om nog meer moslims te gaan ophalen om zo de verarming van eigen bevolking en islamisering van europa te bespoedigen...de leugenmedia speelt natuurlijk mee: francken bij 'vluchtelingen' in libanon. Om de bittere pil te doen slikken bij de bevolking komen ze af met: 'Francken bij vluchtelingen in Libanon: "U bent welkom, maar we gaan onze regels niet veranderen"

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/3253506/2017/09/07/Francken-bij-vluchtelingen-in-Libanon-U-bent-welkom-maar-we-gaan-onze-regels-niet-veranderen.dhtml?show=art

Om de indruk te wekken dat hij geen reclame gaat maken om in onze hangmatten te komen liggen ten koste van zijn eigen bevolking ...met welke waanzin zijn ze bezig? 

Stel je voor dat een politieker uit een moslimland christelijke vluchtelingen op een ander continent gaat hálen? Zijn eigen moslimbevolking besteelt en verarmt om ongelovigen in de watten te leggen, ongelovigen die hun cultuur en maatschappij haten en die aanslagen plegen tegen de maatschappij waarin ze leven? Zijn eigen moslimbevolking hun menswaardig bestaan ontzegt, hun pensioenen afpakt om uit te delen aan vreemde profiteurs die geen bijdragen leveren, die alles gratis krijgen, die voorgetrokken worden op eigen volk? Zulke moslim politici zouden gekeeld worden, openbaar gelyncht worden door de volkswoede, toch?

Dit is pure provocatie van onze overheid, waarschijnlijk om de grenzen van tolerantie voor verarming van de autochtone bevolking af te tasten? Om geweld uit te lokken? De politiek blijft koppig haar autochtone bevolking negeren en tergen...waar gaat dat eindigen?

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld