Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

ISIS gaat moslims in Europa inzetten om voedsel supermarkten te vergiftigen

Blackops Cyber: ‘Klanten supermarkten goed in de gaten houden’ - Europese en Nederlandse politici weigeren nog steeds om sluiten grenzen zelfs maar te overwegen

 
Binnenkort dodelijke terreur die je onwetend achter je eigen voordeur meeneemt en in je groentela stop, totdat....? (2)

De private Amerikaanse veiligheidsdienst Blackops Cyber (BOC) heeft naar eigen zeggen communicatie van ISIS weten te onderscheppen met oproepen aan in Europa woonachtige of verblijvende moslims om de levensmiddelen in supermarkten te vergiftigen, en zo zoveel mogelijk Europanen te vermoorden. BOC wist beslag te leggen op een interne handleiding van ISIS waarin staat beschreven hoe moslims ongezien het voedsel in supermarkten als dodelijk terreurmiddel kunnen inzetten. Mochten binnenkort de eerste slachtoffers vallen, dan zullen politiek en media die zoals gebruikelijk óf negeren, óf bagatelliseren als ‘ongelukken’ of ‘door onbekende medische oorzaak gestorven’.

 

De ISIS oproep verscheen op 3 september op een privé forum van het terreurnetwerk. De volgende dag was deze al 198 keer gelezen, volgens BOC door potentiële daders in Brussel, Parijs, Stockholm, Berlijn, Nice en ook de Amerikaanse staat Florida.

‘Klanten supermarkten goed in de gaten houden’

BOC acht het daarom noodzakelijk dat de terreurdreiging in Europa met een niveau wordt opgeschaald. Leveranciers en verkopers van groenten en fruit wordt aangeraden om hun klanten goed in de gaten te houden, vooral tijdens de rustige winkeluren. (Wij zouden daar aan toe willen voegen: de klanten ook de werknemers...)

‘Knights of Lone Jihad’ is de ISIS groep die de oproep met de titel ‘First Method Poison’ (Eerste methode vergiftigen) heeft verspreid. De jihadisten gebruiken een logo met een bebloede hand. Een gebruikte hashtag wijst op banden met ISIS strijders in de Eufraat provincie, in het grensgebied tussen Irak en Syrië.

In de instructie ‘Dit is jouw methode om de kuffar (scheldwoord waarmee alle niet-moslims door moslims worden aangeduid) te vergiftigen’ staat hoe gif in levensmiddelen moet worden geïnjecteerd. Vooral makkelijk toegankelijk voedsel zoals groente en fruit is daar het meeste geschikt voor, maar ook verpakte levensmiddelen worden genoemd.

Tienduizenden als vluchtelingen vermomde terroristen in Europa

Europa wordt als eerste doelwit genoemd, vermoedelijk omdat hier reeds vele tienduizenden als vluchtelingen vermomde moslimterroristen zijn binnengelaten. Daarnaast wordt opgeroepen gifaanslagen te plegen in heel het Westen en ‘verder overal’ waar het maar kan, en met alle mogelijke middelen. Ook worden de vele terreuraanslagen die Europa al hebben getroffen geprezen, die volgens ISIS voor een ‘alarmtoestand, schrik, angst en het verlies van zekerheid’ hebben geleid.

Naarmate ISIS meer terrein verliest in Syrië en Irak verleggen de jihadisten hun werkterrein naar de nog altijd makkelijk toegankelijke, naïeve en weerloze –en deels zelfs opzettelijk meewerkende- Europese Unie. Enig signaal dat de politiek deze dreiging eindelijk serieus begint te nemen en als eerste maatregel de grenzen sluit, is in nog niet één Europese regeringsstad waargenomen, en al helemaal niet in Den Haag. Vermoedelijk wordt pas begonnen met het overwegen van echte maatregelen als er eerst vele duizenden burgerslachtoffers zijn gevallen, en deze niet langer te ontkennen of weg te redeneren zijn.

 

Xander

 

(1) Epoch Times
(2) Afbeelding: WikiMedia Commons / Tiia Monto  / Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gespekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

mientjei op 07-09-2017 00:31

Bedankt voor de waarschuwing, God zij met u allen

Xandra op 07-09-2017 01:28

Maar voedsel discrimineert niet, dus zullen er ook moslims slachtoffer worden.

Het enige wat moslims zouden kunnen saboteren is varkensvlees.

Ultimate op 07-09-2017 07:16

Bestaat er ook een manier om vast te stellen of je een stuk vergiftigd voedsel hebt aangekocht?

Bij het opensnijden van groenten en fruit kan je alvast een prikkanaal van een spuit opmerken als je heel goed kijkt en een verkleuring ( als je geluk hebt ) van het vruchtvlees. Bovendien bestaat de kans dat je een beschadigde verpakking opmerkt want men is tegenwoordig verplicht om voeding te verpakken.

Johan op 07-09-2017 07:28

Artikel doet me terugdenken aan 1978 kwik in sinaasappels.

Lodewijk op 07-09-2017 08:36

Gaat het ooit zover komen dat iedereen een voice stress test zal moeten ondergaan? Waarbij de ondervraagde vragen moet beantwooorden die verklappen wie socio- of psychopatischs is, als wel als vragen die tot moord en geweld bereide jihadisten door de mand doen vallen? Zodat de maatscappij zich kan beschermen tegen zulke mensen?

https://www.youtube.com/results?search_query=voice+stress+analysis+test+questions 

Kan ook benut worden om snel echte vluchtelingen van gelukzoekers te onderscheiden...

Tom Hendrix op 07-09-2017 08:48

Ik verbaas me echt niet meer over deze gang van zaken. Met de dag wordt de dreiging der volgelingen van allah groter. maar ook het "wegkijken", van de politieke elite in heel Europa. Ik bouw mijn vertrouwen   op mijn Redder Christus.

Qromwel op 07-09-2017 08:56

Bestellen en laten thuisbezorgen?

Wilma op 07-09-2017 09:11

Het wordt steeds gekker, we moeten maar weer onze eigen groenten gaan kweken...

adblock op 07-09-2017 09:16

Ik ben zelf de groenteman in de lokale supermarkt! Zal er op letten ook al zijn hier bijna geen vluchtelingen

Henk Bosvliet op 07-09-2017 09:17

Dit is een tactiek die al jaren bestaat. Meerdere moslims zijn al betrapt het vergiftigen van deurklinken.

Doordenker op 07-09-2017 09:26

Voedsel- en watervergiftiging past duidelijk in het rijtje van de tactieken die gebruikt worden in de asymetrische oorlogsvoering tegen het Westen.

Ken op 07-09-2017 10:15

Boos om dit allemaal te lezen....het wordt hoog dat de politiek  actie  onderneemt  tegen dat crimineel gedrag willen we de toekomst van Europa en onze kinderen en kleinkinderen redden...

groenhart op 07-09-2017 10:56

U kan beter op de vakkenvullers letten. Ik zoek wel een supermarkt waar ze  nog ouderwets het discriminatio necesse est toepassen, wordt ik tenminste enigszins begrepen en heb ik niet het gevoel dat ik in Babylon ben. Geef mij maar kluif, je kan me snerten; als u  begrijpt wat ik bedoel (Olivier Bommel). Dat men goed op de taal moet letten staat wel beschreven in het gedicht Alfabet van Daan Zomdervan.

 NB: Correctie in het woord necesse.

peka8 op 07-09-2017 11:52

Gewoon je eten zegenen en er voor danken...kan het je niet deren!

Peter Sekie op 07-09-2017 12:16

Maar deze "cultuurverrijkers" blijven welkom in gans Europa om zich door de belastingbetaler te laten verzorgen of anders  dwingt  het eigen "rechtsorgaan" u tot andere gedachten. 

Bob Fleumer op 07-09-2017 12:26

Het gaat er niet om wat onze regeringen doen het gaat er om wat ze nalaten en dat is te doen waar ze voor gekozen zijn ons land veilig te houden voor de inwoners en ons land te beschermen voor onheil van buiten de grenzen. Ze doen geen van beiden gezien de chaos in het land, ze praten in Den Haag over dingen waar ze toch al geen bevoegdheid meer over hebben de sleutel van ons land ligt in Brussel.

Jan Vries op 07-09-2017 12:39

Wel vreemd want de fruit en groente kan ook worden gekocht door hun eigen geloofsfanaten.

Peréz op 07-09-2017 14:00

Ik vraag me af hoe ze (de booslims) dit gaan realiseren; ze zouden hun 'eigen' mensen hiermee ook om zeep kunnen helpen. Die doen immers ook hun aankopen in de supermarkten. En om wat voor gif gaat het eigenlijk? Oh wacht..dat weten alleen de 'insiders'. Jammer, er kon anders een tegengif voor ontwikkeld kunnen worden..

Elegast op 07-09-2017 14:03

Het is allemaal al gezegd of liever gezegd gezongen in een flimpje op you tube, Merkels's dans met de slang. Zeker even kijken. https://www.youtube.com/watch?v=Jl5CuCmePBw

Ivan Chapka op 07-09-2017 14:23

Wat ik politici in den Haag en Brussel toewens zal ik maar niet hier vermelden, want dan ben ik strafbaar. En inderdaad, alle walgelijke moorden geschieden uit naam van die ene walgelijke ideologie islam.

Dat moslims niet massaal protesteren komt door de 1400 jaar inteelt. Als je nu eenmaal het IQ van je schoenmaat hebt en bijna hersencelloos bent dan blijf je als een amoebe achter deze weerzinwekkende ideologie, ooit gesticht door de roverhoofdman Mo,  aanhuppelen , totdat het ook voor hen te laat is en ze elkaar afslachten, zoals we nu dagelijks in het MiddenOosten en Afrika zien

Niet getreurd, de Haagse bende waakt over u, Mwahhh. Er staan ons nog heel veel leugens en bedrog te wachten, als die "politici" cq graaiers weer door de gehersenspoelde Nederlanders worden gekozen. Onbegrijpelijk maar waar. Let maar eens op de verhoging van de ziektekosten (premie en ER). Bij de laatste verkiezingen zeiden alle partijen dat deze kosten verlaagd zouden worden, Buma en Segers voorop. Wij worden 24/7 belazerd en nog ziet men het niet en kijkt men naar Boer zoekt vrouw, DWDD, Pauw etc. Dus bij de volgende verkiezingen weer glas, plas, was.

Bomans op 07-09-2017 16:10

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3253887/2017/09/07/Winkeliers-die-klanten-van-vreemde-origine-nauwlettend-in-de-gaten-houden-Goed-ondernemerschap-zegt-NSZ.dhtml

Peréz op 07-09-2017 17:00

@mezelf 14:00 > 'kunnen' tussen ontwikkeld en worden moet uiteraard weg ;)

Tom Hendrix op 07-09-2017 17:04

@Bob Fleumer: 12.26. uur. U zegt (terecht): " De sleutel van ons land ligt in Brussel". En dat is 100% waar, door ondertekenig van het ESM Verdrag- door Rutte (VVD)- staat onze schatkist al in Brussel, en is onze zeggenschap daarover al verkwanseld. Maar daar horen we de MSM en de "linkse kerk", niet over.

Rosalie op 07-09-2017 17:39

Xandra op 1.28 u Moslims worden in moskeeën aangemoedigd om de Westerse samenleving kapot te maken. Een van de uitingsvormen daarvan is boycotten van onze supermarkten en hun boodschappen halen bij hun eigen volk. Net zoals we dat in het begin van de vorige eeuw(en) hier hadden : katholiek koopt bij katholiek en protestant bij protestant. Dus zelf zullen zij weinig of geen risico lopen vergiftigd voedsel te kopen. 

jottum op 07-09-2017 21:57

hadden die maar eerder gewaarschuwd :-)

https://nos.nl/artikel/2172067-trump-zet-landgoed-op-sint-maarten-te-koop.html

wakend oog op 07-09-2017 23:26

Islam en Democratie gaan vanwegen hun verschillende uitgangspunten niet samen zoals cyanide en voedsel ook niet samen gaan.De tijd zal leren wat de gevolgen zijn. Jezus had in zijn tijd ook al geen hoge pet op van de toenmalige leiders en gaf het advies om een voorbeeld te nemen aan kinderen. Een kind kan op zijn vingers namelijk natellen waartoe dit emigratiebeleid toe zal leiden, ondanks alle belofte en geruststellende woordn van de heren politici. Ook in het verleden zeiden politici dat de bevolking rustig kon slapen en de staat onze veiligheid zou waarborgen. De tweede wereldoorlog brak uit en van die beloftes kwam niets terecht en zo zal de geschiedenis zich telkens herhalen.

Nadine op 08-09-2017 02:29

Rosalie iik zelfde redenering bij mij kopen waar moslims kopen ook Albert heen en danken voor uw eten en fruit vooral oppassen bij.winkels waar moslims niet komen hoewel de eieren vooral bij lid werden weggenomen aldi en Albert heyn voedselagentschappen een te laat gewaarschuwd dus was risico voor alle mensen en ook bedoeld om de eierboeren failliet te verklaren ook deze die niets bij fypronil firma hadden aangekocht

Ikweer op 08-09-2017 17:21

Nog maar een paar cameraatjes erbij ophangen dan, wat een smerig plannetje is dit nu weer van bepaalde moslims, moeten ze wel op gaan passen dat ze geen koekjes van eigen deeg gaan krijgen in hun winkeltjes, maar dat zal de gemiddelde is-er ook een zorg zijn denk ik want die slachten ook hun eigen volk, wat een walgelijke types eigenlijk.

Albatros op 09-09-2017 11:42

Het verbaast me niets als dit gaat gebeuren. Het maakt hun namelijk niets uit als ze ook eigen mensen hierin meeslepen, want dat gebeurt al op grote schaal in het MO, is allemaal toegestaan alleen maar om het doel te bereiken.

Dat het in het voedsel te zien zou zijn betwijfel ik, deze zelfde figuren hebben dit al 40-50 jaar geleden gedaan.....met de Jaffa sinaasappelen uit Israel, zijn daarna nooit meer geïmporteerd in Nederland. Dit met het doel, dat Israël geboycot zou worden en met succes tot op de dag van vandaag.

Oma op 10-09-2017 16:40

Dit kan natuurlijk ook nepnieuws zijn om de angst er bij de europese bevolking in te houden en het wantrouwen tegen elke moslim/migrant en vluchteling ten top te drijven? Ook een mogelijk scenario? De tijd zal het uitwijzen....de bevolking blijft naar de politiek wijzen ipv naar de moslimbuurman? Ik stel mij er toch vragen bij....opstootjes met migranten worden nu ook al zwaar uitvergroot zoals in antwerpen, 2 fiets agenten die aangevallen werden vorige week door allochtonen omdat ze een vrouw wilden oppakken die de verkeersregels overtrad...dit gebeurde 20 jaar geleden ook al: als je een ongeval had met een allochtoon, dan stond opeens de hele wijk errond, intimiderend...maar nu het de politie is die wordt 'aangevallen', is het opeens schandalig, kan toch niet, verontwaardiging alom etc....voor de burger die dit al 20 jaar moet ondergaan, kraaide geen haan......toch allemaal merkwaardig, dit wekt zware vermoedens bij mij van opgezet spel...de tolerantie en verdraagzaamheid van de westerse mens jegens de moslimbuur is in toenemende mate een doorn in het oog vd politiek, lijkt wel. De moslims moeten nu doelwit worden van de woede vd bevolking ipv de politiek, die de echte oorzaak zijn? Zouden de politieke misdadigers nu dan eindelijk ook stoppen met hun gepamper en onze discriminatie? Ben benieuwd...

Ge van Kessel op 13-09-2017 07:05

daar is Monsanto anders al goed mee bezig...

allangwakker op 10-10-2017 01:52

Misschien zijn de Turkse en Marokkaanse supermarkten wel veiliger dan de Appie, wie zal het zeggen ? Ik neem niet aan dat ze hun eigen winkels gaan vergiftigen, vooral  ook omdat daar 80% hun eigen volk winkelt ?

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld