Headlines





















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Grensmuur Hongarije dringt illegale immigratie met 99% terug

Sluiten grenzen werkt wèl: Aantal immigranten in Hongarije afgenomen van 391.000 in 2015 naar slechts 1184 dit jaar

 
Buitengewoon effectief en véél goedkoper dan het permanent toelaten van grote aantallen economische migranten, waaronder zich ook terroristen bevinden, wat honderden Europeanen al met hun leven hebben moeten bekopen. (Afbeelding: (3)).

Het Europese Gerechtshof besloot onlangs dat Hongarije net als Polen moet meewerken aan de verplichte verdeling van moslimmigranten over de EU-lidstaten. De Hongaarse premier Viktor Orban liet vrijwel onmiddellijk weten niet van plan te zijn mee te werken aan de ondergang van zijn land door gedwongen immigratie en islamisering, temeer omdat hij de beweringen van Europese –en ook Nederlandse- politici dat het onmogelijk is om de grenzen te sluiten, heeft gelogenstraft en ontmaskert als pure leugenpropaganda. De muren (1) die Hongarije aan de grens heeft gebouwd en nog aan het bouwen is, hebben de illegale immigratie namelijk met 99% teruggedrongen.

 

De ‘muur’ bestaat uit verschillende stukken (vaak dubbel) hekwerk met wachttorens en duizenden patrouillerende grenswachten, en wisten de illegale immigratie terug te dringen van 391.000 in 2015 naar 18.326 in 2016 en nog maar 1184 dit jaar. ‘Het systeem van technische barrières is de sleutel van het succes van grensbewaking. Zonder dit systeem zou het onmogelijk zijn om de massale komst van immigranten te stoppen,’ verklaarde György Bakondi, Orbans belangrijkste veiligheidsadviseur.

Grenshek houdt terroristen tegen, illegalen vastgezet in transitzones

Hongarije bedacht dat de enige logische en werkende oplossing tegen de enorme lawine moslimmigranten, die vanwege Angela Merkels letterlijke uitnodiging naar Europa kwamen (en blijven komen) –en haar permanente weigering om daar een limiet aan te stellen-, de constructie van een grens’muur’ is. De reden dat voor hekwerk werd gekozen is omdat dit veel sneller te bouwen is dan een echte muur van bijvoorbeeld beton.

Nadat bekend werd dat veel van de als vluchtelingen vermomde moslimterroristen die twee jaar geleden de dodelijke aanslagen in Parijs pleegden via Hongarije waren gereisd, werd niet alleen besloten om de muur te bouwen, maar ook om speciale afgesloten transitzones op te richten die nog arriverende illegale immigranten niet mogen verlaten voordat beoordeeld is of ze recht hebben op asiel.

VN: ‘Vluchtelingen en veilig land gaan niet samen’

De VN en EU en hun vriendjes, zoals de beruchte extreemlinkse miljardair George Soros, zijn bepaald niet blij met de maatregelen van Hongarije. Filippo Grandi, hoofd van de VN Vluchtelingenorganisatie, klaagde bij het zien van het grenshek dat ‘het hele systeem ontworpen lijkt om mensen die voor oorlog en vervolging vluchten, uit het land te houden.’ Hij ‘vergat’ dat volgens de officiële cijfers van de VN slechts 2,5% een echte vluchteling is (in Italië zelfs maar  1,4%), en de rest enkel om financieel-economische redenen naar Europa komt.

Volgens Grandi zijn ‘de bescherming van vluchtelingen en de veiligheid van een land niet onverenigbaar.' (2)

De Londense moslimburgemeester Sadiq Khan, de Franse president Emanuel Macron en paus Franciscus impliceerden eerder dit jaar dat de Europeanen maar met de fors geëxplodeerde misdaad en terreuraanslagen moeten leren leven. 

Ook riep Grandi Hongarije op de transitzones op te heffen. Daar gaat de regering in Boedapest geen gehoor aan geven. Dr. Zoltán Kovács, minister van BuZa voor Publieke Diplomatie en Betrekkingen, verklaarde dat de genomen maatregelen noodzakelijk zijn en hebben bewezen dat ze de illegale immigratie drastisch kunnen terugdringen.

‘Mensen die ons hek aanvallen zijn voorstanders van het zonder enige vorm van controle toelaten van grote aantallen mensen tot het land,’ reageerde ook Bakondi.

Massa immigratie is politieke keuze ten koste van het volk

Het binnenlaten van grote aantallen moslimmigranten is daarom ook in Den Haag een welbewuste politieke keuze. Het zal u vast wel opgevallen zijn dat het woord ‘illegalen’ uit de berichtgeving door de media aan het verdwijnen is. Zo werd dit weekend in Duitsland in een Poolse vrachtwagen een groot aantal illegalen aangetroffen, die echter slechts ‘vreemdelingen’ werden genoemd. In veel gevallen heten ze zelfs al gewoon ‘migranten’, waarmee geïmpliceerd wordt dat iedereen die hier wil komen daar ook automatisch recht op heeft – precies wat de globalisten bij de VN, de EU en in Berlijn, Parijs, Rome en ook Den Haag de autochtone bevolking proberen op te leggen.

Daarbij worden dodelijke aanslagen, moorden, mishandelingen, aanrandingen en verkrachtingen en de import van tal van ernstige infectieziektes op de koop toe genomen, om over het overbelasten van de sociale zekerheid –en de toekomstige onvermijdelijk instorting daarvan- nog maar te zwijgen. En al die leiders die vinden dat wij dat alles maar moeten accepteren omdat dit ‘humaan’ zou zijn, zorgen er natuurlijk wel voor dat zijzelf en hun eigen gezinnen –áls ze die al hebben- daartegen beschermd zijn.

 

( 21.10 uur: foutieve vertaling (waarvoor onze excuses) aangepast)

Xander

(1) Zero Hedge via Breitbart
(2) Breitbart
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Qromwel op 18-09-2017 13:46

Sommige landen willen wel de lusten, maar niet de lasten van het EU-lidmaatschap. Nederland kan dat niet accepteren, net als anderen. Is hiermee de bijl aan de wortel gelegd? Vol verwachting klopt mijn hart!

Jan op 18-09-2017 13:53

Ja zo hoord het Hongarije Laat teminsten zien hoe het moet. Daar kunnen veel Landen een voorbeeld aan nemen. Maar er staat niet voor niets geschreven Horend doof en Ziende blind. maar we zijn al bijna bij de Antichrist zo staat dat Geschreven. Nohag geloofden ze ook niet

AEO op 18-09-2017 14:05

Er wordt hier met twee maten gemeten. Toen een Chinees-Indonesisch nichtje bij ons op bezoek wilde komen kon ze alleen een visum krijgen als ik haar een officiële uitnodiging zou sturen. Daarvoor moest ik naar het stadhuis om tegen betaling mijn handtekening te laten legaliseren. Dit voorval is een paar jaar geleden, ik ben dus het preciese bedrag vergeten, maar ik moest twee keer betalen, omdat ons nichtje samen met haar dochter wilde komen. En tegelijkertijd kan een migrant uit een land in het Midden Oosten of Noord Afrika hier zelfs zonder paspoort binnenkomen, want zogenaamd kwijtgeraakt! Mijn conclusie: dit land wordt geregeerd door idioten!!!!

willy op 18-09-2017 14:11

De muur zal er dus komen maar wat gaat de EU hierover zeggen men gaat natuurlijk sancties opleggen aan deze landen.Je moet weten dat de huidige paus die door vele katholieken als een valse profeet wordt aanzien een enorme hekel heeft op het Westen en zijn cultuur hij wil ze kapot krijgen dat is zijn bedoeling samen met zijn vele linkse vriendjes. ik geeft Hongarije en Polen groot gelijk maar velen binnen die landen zijn bang dat men het statuut van EU burger zal kwijt geraken daar leeft een angst bij . De vele migratiegolven zal inderdaad leiden tot de ondergang van de EU . En Rome en het Vaticaan staan voor een afgrond de eeuwige stad zal niet altijd eeuwig zijn er is maar één eeuwige stad Jeruzalem. Shalom

rescue op 18-09-2017 14:19

Wat je niet snapt, is dat Hongarije en andere oost-Europese landen in de EU blijven? Dubbele moraal ook hier.

henk Boskamp op 18-09-2017 14:20

Het probleem is niet de vluchteling, het probleem is de islam.

Verder werken muren inderdaad uitstekend. Dat hebben de Chinezen wel bewezen.

Tom Hendrix op 18-09-2017 14:23

De wijzen wonen in het Oosten. ( Hongarije). En wij zitten opgescheept met volledig islamofiele, en eurofiele politici, die de ondergang van geheel Europa mogelijk maken. Maar precies zoals het in het artikel staat; zullen figuren als Merkel, Macron, Juncker, Rutte, en de politici van de politieke elite, er wel voor zorgen dat hun vliegticket klaarligt; als de -- pas uw woordkeuze aan. Mod. uitbreekt in Europa.

Groenhart op 18-09-2017 14:38

Dit land wordt geregeerd door volksvijanden. 

ohje op 18-09-2017 14:55

Het word langzaam tijd om een groote boom uit te zoeken.

willy op 18-09-2017 15:01

@ Groenhart : Ze weten gewoon niet wat bij het volk leeft ze kennen alleen de mening van hun volgers , als je veel buiten komt en veel onder alle mensen bent dan is dat de beste universiteit van je leven ! Shalom

Tom Hendrix op 18-09-2017 15:08

@Moderator: 14.23. uur. Als de burgeroorlogen en oproer uitbreken. Kunt U het zo goed vinden geachte moderator?

;-) uitstekend Tom. Mod.

Emile op 18-09-2017 15:12

@ Henk Boskamp --- Inderdaad, dat is de simpele waarheid. Groeten uit Amsterdam-West

Weesie op 18-09-2017 15:27

Beste Qromwel,

Toen Hongarije etc bij de EU kwamen speelde dit probleem niet.

Er is nu zo een chaos en gevaar voor onze gemeenschap dat we ons zelfvernietigen.

Hongarije en Polen is al bezet geweest en laat dit niet meer gebeuren.

De Balkan is ook jaren bezet geweest door de Turken.

Oostenrijk was bijna ook bezet door de Turken en dankzij de Polen is dat 

voorkomen.Slag bij Wenen door koning Sobieski.

Hongarije en Polen zijn christelijke landen en Nederland niet meer.

SEO op 18-09-2017 15:28

Uitstekend Hongarije. Nu nog Islamverbod!

Virgo op 18-09-2017 15:38

Volksverraders zitten in het pluche in de hoodsteden van Europa. Velen onder de respectieve bevolkingen hebben dit echter nog niet door. Hongarije heeft gelijk en het is goed dat ze voet bij stuk houden. Brussel dreigt wel maar zal haar dregementen niet kunnen waarmaken, ook niet militair want haar krijgsmachten zijn uitgehold door absurde bezuinigingen en het Hongaarse leger is sterk en gemotiveerd. En waarschijnlijk zullen de Russen niet stil blijven zitten. Ik zeg tegen Hongarije: volhouden en laat Brussel lekker barsten. Zorg voor jezelf.

Links of rechtsom, Europa gaat kapot. Ik overweeg serieus om me op een andere plek op aarde te vestigen. Ik weet al waar. Het hoe is nog even een punt maar daar kom ik wel uit. Desnoods ga ik alleen.

Virgo op 18-09-2017 15:38

En het is niet in Eruopa.

jan op 18-09-2017 15:42

volgend jaar naar Hongarije op vakantie!

Ike op 18-09-2017 16:09

@AEO op 18-09-2017 14:05

Aardig verhaal, maar ik heb al eerder aangegeven dat het veel erger is. Als je nichtje Nederlands had gesproken en een zich had gemeld in Jakarta bij de politie in Indonesie dat haar Nederlandse paspoort was gestolen uit woonplaats XXXX en ze had opgegeven dat zij YYYY had geheten en YYYY had sprekend geleken op jouw nichtje en had daarvoor al een paspoort aangevraagd en gekregen, had jouw nichtje met een noodpaspoort van YYYY naar Nederland kunnen komen en hier of vakantie kunnen houden of kunnen werken op het paspoort van YYYY terwijl YYYY de identiteit konden delen.

Als je nichtje vervolgens een eigen identiteit zou willen, kon ze zich melden voor asiel of een huwlijk met iemand die garant stond in Nederland voor haar en eeen hele nieuwe lijn met aanvragen war daarmee geopend.

Nichtjes lijken nog wel eens op elkaar als ze dezelfde leeftijd hebben.......

Jean op 18-09-2017 16:18

Ik heb "enorm" respect voor de Hongaren en hun leider Orban, mensen met respect voor eigen volk zijn onvindbaar in de overige EU troep. Voor die EU bende is er enkel enorme walging.

Mijn stem gaat voor 1.000% naar het Vlaams Belang en dat reeds jaren.

kruisridder op 18-09-2017 16:35

@Henk Boskamp, niet alleen de Chinese muur heeft zijn nut bewezen, ook de Berlijnse Muur hield nagenoeg iedereen binnenshuis, op enkelen na. Die was in de stad Berlijn en erbuiten op vele plaatsen omgeven met mijnenvelden, onbemande mitrailleursnesten en vele patrouilles waarvan Merkel ook deel uitgemaakt heeft.

Michaël ;-{> op 18-09-2017 16:44

@ willy op 18-09-2017 14:11

'' Wanneer het Colosseum valt, dan valt Rome, en wanneer Rome valt, dan - valt de wereld. ''

Zo luidt een Romeins gezegde.

Wardje op 18-09-2017 17:11

Illegalen, term. Dat het woord langzaam uit de publiciteit verdwijnt, is op zich niet vreemd. We hebben dat met meer woorden gezien die aanvankelijk een neutrale maar later een negatieve klank hebben gekregen (neger, gastarbeider, bij beschikking zelfs: allochtoon). Belangrijk van de vermelding in dit artikel is dat er bij de verschuiving van illegaal naar vreemdeling en migrant een grote betekenisverandering optreedt.  Het zou de moeite waard zijn het verschijnsel in de gaten te houden, in voorkomende gevallen te analyseren en zo mogelijk concrete getallen te vinden.

Wardje op 18-09-2017 17:18

Vreemdeling, woord.  Bij vluchtig onderzoek blijkt in ieder geval de politie een voorkeur heeft voor het woord. Een overheidsinstantie. Het zal geen jaren duren, of ook dit woord valt uit de gratie.

Wardje op 18-09-2017 17:32

Anders dan eerder beweerd, is voor illegalen in sommige gevallen gevangenisstraf theoretisch een mogelijke sanctie. Namelijk als 1.) iemand tot ongewenst vreemdeling is bestempeld. Dat kan alleen als iemand hier onrechtmatig verblijft.  Meestal wordt een ongewenstverklaring opgelegd aan plegers van misdrijven. Er wordt een afweging gemaakt tussen hoe ernstig de risico's zijn voor de openbare orde in Nederland en de belangen van de vreemdeling en eventuele gezinsleden.  En als bovendien 2.) iemand hier daarna terugkeert. Bij deze twee voorwaarden loopt hij de kans op een half jaar cel en uitzetting.  De  afweging van de rechter maakt deze maatregelen waarschijnlijk onmogelijk voor statenlozen, en voor hen die geen papieren hebben of wier land-van-herkomst ze weigert op te nemen.   ---   https://nos.nl/artikel/2162719-ongewenste-vreemdeling-hoe-werkt-dit-diplomatieke-paardenmiddel.html

AEO op 18-09-2017 18:04

@Ike,

Inderdaad een aardig verhaal maar wel de huidige werkelijkheid. Een keurig nichtje dat met haar dochter hier op familiebezoek wil komen wordt het moeilijk gemaakt, en ik als Nederlander moet er notabene nog voor betalen ook, om haar hier op bezoek te mogen ontvangen, terwijl zij na 3 weken weer gewoon terug ging naar Indonesië. En dan de migrant die zich als vluchteling voordoet, maar wel zijn paspoort "verliest", en vervolgens hier gratis opvang krijgt, inclusief gratis ziektekostenverzekering zonder eigen risico. Vervolgens ook nog eens voorrang krijgt bij het toewijzen van een sociale huurwoning! Daarom mijn conclusie: Ons land wordt geregeerd door idioten. Overigens had ik laatst nog iets raars aan de hand. Een ander familielid uit Indonesië die hier vorig jaar kwam, die heeft een visum aangevraagd via de Franse ambassade. Dat bleek veel sneller te gaan, duurde slechts enkele dagen. Toen ze op Schiphol aankwam vertrouwde de douane het niet, omdat ze haar visum via de Franse ambassade had geregeld. Of ze ook nog naar Frankrijk ging. Ze vertelde dat ze hier bij haar oom en tante ging logeren, maar toen vroeg de douane haar om mijn telefoonnummer. Terwijl ik bij de aankomsthal op haar stond te wachten werd ik dus door de douane gebeld, of het klopte dat ik een nichtje uit Indonesië op bezoek zou krijgen. Ik antwoordde dat ik in de aankomsthal op haar stond te wachten. Toen werd mij gevraagd of ze nog ergens anders heen ging in Europa. Ik wist dat ze tussendoor nog naar Milaan of Parijs wilde gaan, dus ik antwoordde, dat ze een paar dagen naar Milaan of Parijs zou gaan. Na dit telefoongesprek werd ze pas toegelaten. Ik krijg de indruk dat mensen die gewoon netjes met een visum arriveren met willekeur worden behandeld. Terwijl, omgekeerd, ik gewoon naar Indonesië kan gaan en een stempel in mijn paspoort krijg en daar dan tot een maand mag verblijven. Ik kom er vaak, maar ben daar nog nooit raar behandeld. Vriendelijk volk, en ik heb er fantastische familie. Voor mij is Indonesië een soort van tweede vaderland geworden.

AEO op 18-09-2017 18:04

@Ike,

Inderdaad een aardig verhaal maar wel de huidige werkelijkheid. Een keurig nichtje dat met haar dochter hier op familiebezoek wil komen wordt het moeilijk gemaakt, en ik als Nederlander moet er notabene nog voor betalen ook, om haar hier op bezoek te mogen ontvangen, terwijl zij na 3 weken weer gewoon terug ging naar Indonesië. En dan de migrant die zich als vluchteling voordoet, maar wel zijn paspoort "verliest", en vervolgens hier gratis opvang krijgt, inclusief gratis ziektekostenverzekering zonder eigen risico. Vervolgens ook nog eens voorrang krijgt bij het toewijzen van een sociale huurwoning! Daarom mijn conclusie: Ons land wordt geregeerd door idioten. Overigens had ik laatst nog iets raars aan de hand. Een ander familielid uit Indonesië die hier vorig jaar kwam, die heeft een visum aangevraagd via de Franse ambassade. Dat bleek veel sneller te gaan, duurde slechts enkele dagen. Toen ze op Schiphol aankwam vertrouwde de douane het niet, omdat ze haar visum via de Franse ambassade had geregeld. Of ze ook nog naar Frankrijk ging. Ze vertelde dat ze hier bij haar oom en tante ging logeren, maar toen vroeg de douane haar om mijn telefoonnummer. Terwijl ik bij de aankomsthal op haar stond te wachten werd ik dus door de douane gebeld, of het klopte dat ik een nichtje uit Indonesië op bezoek zou krijgen. Ik antwoordde dat ik in de aankomsthal op haar stond te wachten. Toen werd mij gevraagd of ze nog ergens anders heen ging in Europa. Ik wist dat ze tussendoor nog naar Milaan of Parijs wilde gaan, dus ik antwoordde, dat ze een paar dagen naar Milaan of Parijs zou gaan. Na dit telefoongesprek werd ze pas toegelaten. Ik krijg de indruk dat mensen die gewoon netjes met een visum arriveren met willekeur worden behandeld. Terwijl, omgekeerd, ik gewoon naar Indonesië kan gaan en een stempel in mijn paspoort krijg en daar dan tot een maand mag verblijven. Ik kom er vaak, maar ben daar nog nooit raar behandeld. Vriendelijk volk, en ik heb er fantastische familie. Voor mij is Indonesië een soort van tweede vaderland geworden.

willy op 18-09-2017 18:19

@Michael : Inderdaad dat klopt Rome is eens gevallen en Rome is gebouwd op een wirwar van ondergrondse tunnels die de stad kunnen gedeeltelijk vernietigen! Shalom

Lodewijk op 18-09-2017 18:35

De Hongaren hebben 150 jaar onder het schrikbewind van de Islam geleefd toen de Turken met het kromzwaard in de hand het land deel van het Ottomaanse rijk maakten. 

Het was toen voor de Hongaren hetzelfde als voor de mensen die nu onder het schrikbewind van IS lijden in Syrië en Irak. Dus ze betalen veel liever hoge boetes of gaan uit de EU en krijgen geen cent meer uit Brussel dan moslims binnenlaten. Gaat dus niet gebeuren.

Qromwel op 18-09-2017 18:49

Weesie op 18-09-2017 15:27: Dwarsliggers vergroten de problemen voor anderen. Dat gaat een hoop gekrakeel geven in europese instellingen. Als men er niet uitkomt gaat de EU te gronde. Dus; de bijl ligt aan de wortel. duidelijk?

Wardje op 18-09-2017 17:32: Fantastisch, celstraf. Voorlopig dus onder de pannen. Op onze kosten.

cefas op 18-09-2017 19:32

Ben geen fan van tegenlicht (VPRO). maar soms hebben ze goede uitzendingen, bijvoorbeeld: Allah in Europa. In de laatste uizending ging het over de islam in Oostenrijk. Mijn conclusie is: Oostenrijk is verloren aan de Islam met zijn beestachtige sharia. De rest van Europa zal snel volgen als we er niets tegen doen.

svirmus op 18-09-2017 19:57

vakantie in Hongarije? Emigreren naar Hongarije! Ze nemen graag EU vluchtelingen op: https://wnl.tv/2017/08/16/trouw-europeanen-verhuizen-naar-hongarije-om-islam-ontvluchten/

Lucie op 18-09-2017 20:00

@AEO OP 14.05 uur

U heeft helemaal gelijk,dit land wordt geregeerd door idioten.

Ike op 18-09-2017 20:26

@AEO op 18-09-2017  18:04

De mensen op Schiphol worden zo getraint en volgen voorgeschreven gedragsregels. Effectief? Waarschijnlijk totaal niet. Maar ze doen alles volgens de regels en hebben daar hun beslissing mee genomen. Mensen die de regels willen omzeilen, zullen het snel weten hoe de beslissingen worden genomen en volgens mij is daarom het systeem zo lek als een mantje.

@Lodewijk op 18-09-2017 18:35

Verwacht dan maar een EU coup in Hongarije die het huidige regime verwijderd. Hongarije maakt geen schijn van kans tegenover de NAVO en ze zullen ook niet meer bij een Russisch machtsblok willen horen zonder steun in de rug. Ze kunnen weer een bundeling proberen met Oostenrijk, maar dat zal de rest van de EU en de NAVO absoluut niet meer accepteren, omdat ze daar slechte herinneringen aan hebben (voor WWI). Hongarije staat met de rug tegen de muur en word klem gezet. 

cefas op 18-09-2017 20:51

Islam-dictatuur en EU-dictatuur staan garant voor mondiale mega-ellende.

Wardje op 18-09-2017 21:50

Massale vechtparij in dorpje aan het Main-Donaukanaal tussen minstens 100 asielzoekers en oorspronkelijke inwoners na het arresteren van aantal van hen. Zij hadden drie vrouwen van tussen de 16 en 20 jaar meegevoerd en aangerand. Politie kwam tussenbeide voordat er erger kon gebeuren.  Bericht van 16 september in het Duits, Engelse ondertitels   ---   http://www.golfbrekers.be/armlengte-afstand-vergeten/comment-page-1/#comment-41476

Qromwel op 18-09-2017 22:30

Algemeen: Sluit zo weinig mogelijk verdragen. Vertrouw nooit je bondgenoten. Ook voor naties geldt: Iederis zichzelf het naast!

Nadenker op 18-09-2017 22:39

Als het verstand niet verder gaat dan 2 nootjes bij onze leiders , zullen wij ons nooit verdedigen tegen de immigranten die rijkelijk gelukzoekers zijn  .

 

Grenzen sluiten , apathisch kijken zij ( de leiders ) ernaar maar vingertjes wijzen blijft toch onze nationale sport naar anderen toe .

 

Het is zooooo 2017 om Hongarije als dwarsligger te veroordelen dat Ma Merkel anders billenkoek gaat geven aan de volgzame EU staten .

 

Zo ziet men maar weer hoe gek Eurofielen zijn geworden om een soeverein land te veroordelen op zijn immigratie gedrag .

 

Zelfs de poort sluiten is in de ogen van de Eurofiel een misdaad .

 

Duitsland heeft weer de macht en anderen volgen lijdzaam met lange ij .

Lodewijk op 18-09-2017 23:04

Kadija Arib de voorzittster van de Tweede Kamer heeft onlangs gewaarschuwd tegen het opkomende salsfisme nu al de helft van b.v. de moskeeén in Amsterdam salafistisch zijn. Ze noemde ook dit incident als voorbeeld:

"Salafisten willen moskee overnemen" https://www.youtube.com/watch?v=x9ATjXEpnW8

Haar toespraak is hier te zien:

Khadija Arib over onverschilligheid, naïviteit en de opkomst van het salafisme" https://joop.bnnvara.nl/nieuws/khadija-arib-over-onverschilligheid-naiviteit-en-de-opkomst-van-het-salafisme

Tabris op 19-09-2017 01:34

" Zo werd dit weekend in Duitsland in een Poolse vrachtwagen een groot aantal illegalen aangetroffen, die echter slechts ‘vreemdelingen’ werden genoemd. In veel gevallen heten ze zelfs al gewoon ‘migranten’, waarmee geïmpliceerd wordt dat iedereen die hier wil komen daar ook automatisch recht op heeft"

Allochtoon -->Illegaal --> Immigrant --> Vreemdeling --> Barbaar

We zijn nog maar een stap verwijdert van het juiste woord: "Barbaar"

Definitie van barbaar in Wikipedia:

Het woord barbaar betekent onbeschaafd, onderontwikkeld persoon en komt van het Oudgriekse barbaros. Het geluid dat een vreemdeling maakt, 'barbaar', in Griekse oren leek te maken als die 'barbaar' in zijn eigen, 'onverstaanbare', dus niet-Griekse, taal sprak.

mientjei op 19-09-2017 01:50

Ohje 14.55 @   grote is met 1 o   nou , klim  er in en geniet van het uitzicht

mientjei op 19-09-2017 02:27

Weesie @  Hongarije en Polen zijn christelijke landen en Nederland niet meer, zegt u   ben ik dan de laatste christen in nederland, zoiets als de laatste der Mohikanen?

Bundy op 19-09-2017 02:42

Eén Vandaag van 18-09-2017 na journaal van 18,00 uur liet allemaal blije Duitse gutmenschen zien die actief en enthousiast medewerkten aan het weggeven van hun land , normen , waarden , rechtspraak en religie aan moslims .      De "vluchtelingen "( met allen een "licht"crimineel uiterlijk )  stonden lachend de hulp in ontvangst te nemen .    Vele Duitsers wilden hun volk laten verdwijnen uit Christelijke motieven .                        Het was t.v. dus het kan volledig in scéne zijn gezet , maar wanneer tijdens de verkiezingen de meerderheid inderdaad op het CDU van A.Merkel  stemt verdienen zij niet beter dan de totale vernietiging waar Duitsland nu op af stevent .                     Deze waanzien is terug te zien op programma gemist ;    http://herhaling.nl/eenvandaag/902489   

wiljo op 19-09-2017 07:51

Deuteronomium 30 ik(God van Israel) houdt u leven en dood voor, leven als u zich houdt aan mijn voorschriften, die niet moeilijk zijn. Dood als u zich er niet aan houdt en leven als u er zich wel aan houdt. Simpel toch. Als u zich houdt aan het verbond dat ik met u sluit zult u leven hebben en overvloed, wanneer u echter het verbond met Mij(God van Israel) verbreekt zal dit niet uw deel zijn. Dit is niet gegeven door een boze God maar door een liefdevolle genadige God.

In simpele taal, ga nou niet wonen in overstromingsgebied want dan krijg je eerst natte voeten en later stijgt het water tot aan je lippen en uiteindelijk ga je een keer kopje onder. Dat is precies wat er aan het gebeuren is in de wereld. Terwijl we al tot onze knieën in het water staan roepen we van alles over wie de schuldigen zijn en wat er anders moet, maar we weigeren om te vertrekken, ons te bekeren, uit overstromingsgebied. En reken er maar op dat het water tot onze lippen en verder zal gaan stijgen. Shalom.

Rosalie op 19-09-2017 10:06

Respect voor Hongarije . Zij weten wat het is om onder het juk van onderdrukking te leven. Zouden ze in andere eurolanden ook moeten doen : beter uit houwen( houden)  dan uit douwen. Zal Soros niet blij mee zijn. Hij was ook niet amused over CitizenGo die regelmatig goede petities heeft zoals teken tegen genderneutraliteit, teken tegen promotie van second love, teken tegen de sleepnet enz. 

Oma op 19-09-2017 15:28

Je kunt alleen maar bewondering hebben voor Polen, Hongarije en Orbán die opkomen voor eigen bevolking, behoud van eigenheid/cultuur en identiteit ipv in dhimmi houding al op de knieën gaan liggen voor de islam-bezetters zoals 'onze' politieke judassen die ons overleveren aan deze pseudo-religieuze barbaren.

Pas als Rome aangevallen wordt en brandend ten onder zal gaan, zullen ogen opengaan maar dan zal het mogelijk te laat zijn. Een aanval op Rome is te verwachten....net zoals de aanval op Sagrada Familia in Barcelona, dat lijkt mij een testcase, voorafgegaan aan Rome wellicht...?

Wat eu-lidmaatschap betreft van oostbloklanden: die werden enkel betrokken door de eu-dictators om de vernietiging van onze welvaart te rechtvaardigen. Telkens het beter ging in europa werd een straatarm land eu-lidstaat om onder het mom van 'solidariteit' het welvaartspeil van die landen omhoog en op gelijk niveau te trekken, tenslotte heeft toch elk mens recht op een menswaardig leven? Intussen worden de welvaartstaten, dankzij de inspanningen van hun bevolking welvaartstaat geworden, ongenadig gepluimd om onze welvaart af te breken - hiervoor worden miljarden versluisd als subsidies naar landen in de balkan maar dan wel in ruil voor (en dus gechanteerd) blinde gehoorzaamheid aan de eu-dictators. We kunnen enkel gissen in hoeverre de regeringen van de oostbloklanden op de hoogte waren van deze strategie om de bevolkingen van welvaartstaten te verarmen.

Wat Hongarije en andere oostbloklanden zeker niet wisten was de bezetting en geplande islamisering door verplichte opname van zogenaamde moslim 'oorlogsvluchtelingen' die nu economische parasieten en terroristen blijken te zijn. Misschien hadden ze dan de toetreding to eu geweigerd? Gezien hun verleden en onderdrukking door islam was toch te voorzien dat deze landen zouden weigeren om islam terug toe te laten?

Blijft de vraag of Hongarije en andere landen zullen blijven weigeren deze islam bezetters toegang te geven of bezwijken voor de chantage en de geldstroom van eu, waarbij onze welvaart steeds openlijker wordt uitgedeeld aan de moslims/terroristen en de autochtonen zienderogen bestolen en verarmd worden op een verwerpelijke, discriminerende manier. En helaas, intussen hebben moslims/terroristen uit afrika een andere route voorgeschoteld gekregen van eu via italië om europa toch te blijven overspoelen. merkel haalt ze al maandenlang zelf op met nachtelijke vluchten.

Wardje op 19-09-2017 19:03

 @

Tabris op 19-09-2017 01:34
Barbaar, Het woord is en wordt  in de ons omringende landen minder gauw van toepassing. Vooral in berichten uit Duitsland valt het op dat nieuwkomers en oudere-ingezetenen-allochthonen voor het grootste deel met Duits minsten uit de voeten komen.
Wardje op 20-09-2017 02:15

In het kader van het ontsnappen aan big brother hier alternatieven voor you tube:https://www.bitchute.com/video/LWR5DF23f5c/  5:28'Stop met het beest nog eten te geven.' Andere alternatieven: Vidme en Vimeo.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld