Headlines





















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Frankrijk: Enkele zwaargewonden na drie moslim aanslagen op straat


Zoveelste ‘Allahu Akbar’ fanaticus door de politie tegen de grond gewerkt.

Twee dagen nadat een moslim een gezin in Toulouse aanviel, zijn twee vrouwen op straat in Chalon-sur-Saone door een geheel in het zwart geklede moslim met een hamer aangevallen, waardoor ze ernstig gewond raakten. Volgens getuigen schreeuwde de dader ‘Allahu Akbar’. Zoals altijd verklaren de autoriteiten dat ook deze man ‘mentaal onstabiel’ was. Vanochtend was er ook een aanslag bij een metrostation in Parijs, waar een moslim eveneens onder het uiten van ‘Allahu Akbar’ kreten met een mes enkele Franse soldaten aanviel.

 

Een van de vrouwen zou door de moslim van achteren met de hamer op haar hoofd zijn geslagen. Tussen de aanval op de eerste en tweede vrouw in Chalon-sur-Saone zat maar liefst een kwartier. Toch wist de dader te ontkomen. De politie heeft een helikopter ingezet om de man op te sporen.

De zoveelste ‘Allahu Akbar’ aanslag in Parijs vond rond half 7 vanochtend bij het metrostation Chatelet plaats. De moslim viel enkele patrouillerende soldaten aan. Die wisten hem snel in bedwang te krijgen. Niemand zou gewond zijn geraakt.

Eergisteren ging een eveneens ‘Allahu Akbar’ schreeuwende moslim een gezin van vier te lijf. De 42 jarige man sloeg en schopte hen voordat hij door agenten, die hij eveneens aanviel, werd gepakt. Drie agenten raakten daarbij gewond aan benen en schouders. Twee leden van het gezin moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen. (2)

Twee weken geleden ging een andere volgeling van de ‘religie van vrede’ in Brussel met een machete op mensen af. Hij kon tijdig worden doodgeschoten.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Zero Hedge

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

willy op 15-09-2017 17:37

Frankrijk is vergeven door het gif van de radicale moslims die geen vrede willen maar haat en oorlog dus het verbaast me niets. Europa is zijn identiteit aan het verliezen door de verkleuring van de beschaving door mensen die zich totaal niet willen aanpassen!!! En de globalisering speelt dit feit nog eens in de hand. Dus deze identitaire vertwijfeling van Europa zal dan ook op alle niveau's worden uitgevochten tot de crisis in de kerk overal dringt dit gif door we zijn alles kwijt aan het geraken! Shalom

SEO op 15-09-2017 18:07

Radicale moslims bestaan niet. Zijn 'gewoon' de soldaten van Islam dat oorlog voert tegen alles!

Tom Hendrix op 15-09-2017 18:32

@Willy: 17.37. uur. U heeft volkomen gelijk.

rescue op 15-09-2017 18:36

Het volk krijgt wat het verdient. Rutte, Merkel, Makreel, Mohammed etc. etc.

Marco Huybrechts op 15-09-2017 22:30

Tijd om te emigreren. Er komen nog meer van die dwazen hiernaar toe. De westerling is de jood van de komende honderden jaren. Elke uitkomst van elk gedachte-proces van elke geradicaliseerde islamiet is dat de westerling de schuldige is van alle ellende op deze planeet en met name de islamitische landen. Genocide van de westerling kan dan ook niet uitgesloten worden. Of zal het toch gaan meevallen? Ik kan me nog de tijd herinneren dat je zonder aanslaggevaar over straat kon. Ik verlang diep van binnen steeds meer naar een land waar geen islam is. Waar ik gewoon een tekening of een karikatuur van mohamed mag en kan maken zonder voor mijn leven te hoeven vrezen. Noch immer je suis charlie.

Ik begin steeds beter te begrijpen waarom men in een westers land zegt dat het je eigen schuld is dat je een mes in je borst krijgt of bij een doelgerichte aanslag om het leven komt. Had je je maar niet kritisch moeten uitlaten over de islam.Trouwens we hebben het inmiddels te druk en geen geld om ons nog te verdiepen in echt nieuws. Fakenieuws is tegenwoordig al een item in de landen van the willing en dus de landen van de democratie.

En al dat fake nieuws is natuurlijk ook de schuld van het westen. Hoe verging het de jood ook alweer in de jaren 30 van de 20e eeuw. Toen zag je filmpjes in fascistische bioscopen waarbij de jood vergeleken werd met een rat of ander ongedierte. En wat doe je met ongedierte? Juist ja. Verdelgen dus. Joden zijn massaal vergast door de fascisten.

Als je je ook maar een beetje kritisch uitlaat ten aanzien van de islam dan wordt je voor....fascist uitgemaakt...of islamofoob. Erg erg zorgelijk. Er zijn islamitische landen waar de indoctrinatie dusdanig is dat de holocaust ontkent wordt.

Ik zit te wachten op msm tv, msm radio en msm kranten die eindelijk weer eens normaal hun journalistieke werk gaan doen. Want op deze manier heb ik helemaal niets meer te zoeken in het islamitische nederland. 

mientjei op 15-09-2017 22:58

Marco Huybrechts  Islamvrije landen   waar gaan we naar toe de noordpool of de zuidpool?

Horatius op 15-09-2017 23:49

Er zijn Franse, uiteraard linkse politici die beweren dat dit probleem het logische gevolg is van het koloniale verleden van Frankrijk.

Ten dele is dit waar, want er wonen al sinds vele decennia miljoenen Noord-Afrikanen in dit land. Maar de aanslagplegers zijn toch hoofdzakelijk recentelijk gearriveerde vluchtelingen met een zeer radicaal gedachtegoed.

In bijna alle gevallen gaat het om radicale moslims die al in het vizier waren van de Veiligheidsdiensten. Waarom werden deze tikkende tijdbommen niet bijtijds in preventieve detentie geplaatst in interneringskampen?

Een reden zou kunnen zijn dat er dan in de praktijk enkele duizenden moslims daarvoor in aanmerking zouden komen en dat er dan vervolgens een spontane opstand zou uitbreken in de vele moslimenclaves die er in Frankrijk zijn.

Dat risico zou men dan maar bewust moeten nemen, want men kan beter nu de algehele confrontatie aangaan, dan over enige decennia als de moslimpopulatie dermate is toegenomen dat de autochtone bevolking getalsmatig het onderspit zou moeten delven.

Dit scenario geldt uiteraard ook voor de overige West-Europese landen waar de politieke elite wanhopige pogingen doet de rampzalige gevolgen van haar humane vluchtelingenbeleid te verdoezelen.

Het opkomen voor de eigen nationale identiteit wordt afgedaan als ongewenst nationalisme en zou in strijd zijn met de grondbeginselen van de EU. Wat op termijn een superstaat zou moeten worden met inbegrip van een totale omvolking met als resultaat een multiculturele lappendeken met de Islam als dominante religie.

Alleen de voormalige Oostbloklanden wensen niet mee te werken aan dit zelfvernietigende plan, uitgedokterd door de bureaucraten en technocraten in Brussel en Straatsburg.

Ieder volk krijgt de regering die het verdient. Aangezien ons volk toch in meerderheid heeft gekozen voor die partijen die het huidige beleid willen voortzetten: open grenzen dus, moeten we niet gek opkijken als over enige tijd de Troonrede wordt voorgelezen door een Grootmoefti.

Lopez Indicé op 16-09-2017 00:51

Goed verwoord, Marco Huybrechts. En ja, bij kritiek op de islam wordt je door neo-links al snel tot rechts-extremist, facist of racist verklaard. Het is steeds meer de bedoeling (van de EU) dat de burger de mond wordt gesnoerd (hoezo, democratie ?). Overigens heeft de duitse publicist Michael Stürzenberger 6 maanden voorwaardelijk gekregen voor zijn islam-kritiek en het aantonen - a.d. hand van historisch fotomateriaal - dat de Nazi's vriendschappelijke banden onderhielden met islamitische leiders... Dit was voor een 'rechter' reden genoeg om hem te beschuldigen van Nazi-propaganda en hem een publicatieverbod   op te leggen 

IkVertrek op 16-09-2017 02:45

@Marco Huybrechts

Wij gaan vertrekken. Het is mooi geweest hier, maar Nederland is red(d)eloos verloren. Visegrad is voor iedereen een serieuze optie als je de taal wilt leren.

Qromwel op 16-09-2017 06:43

mientjei op 15-09-2017 22:58: Doe maar de zuidpool, de noordpool smelt. Zeggen ze. IJsland kan ook niet meer. Een Nederlandse Islamiet haalde daar in de 17e eeuw honderden slaven vandaan!

Rien op 16-09-2017 09:49

Ik ga emigreren naar Israël het enige veilige land weg hier van de wegkijkers

Johan op 16-09-2017 11:01

Gisteren is in Parijs ook nog een militair bij een metro aangevallen door zo'n man met een mes.

willy op 16-09-2017 14:04

@Rien : of Israel een veilig land is vindt ik van jou heel humoristisch ze zijn omgeven door vijanden die hun ogenblik afwachten!!! Shalom

ster op 16-09-2017 15:14

Wij wonen in Frankrijk vlak bij Chalon-sur-Saone en hebben niks gemerkt toen wij er gisteren waren geen heli geen politie gezien en dat was rond 8.30 uur voor we weer vertrokken daar. Toen ik vanmorgen wakker werd las ik op de telegraaf wat er gebeurt was. Heel vreemd dat pal achter je rug dit geflikt is door een moslim in een heel klein stadje dat nog geen kwart van de bevolking bevat van Tilburg. En wat nog vreemder is dat er relatief weinig moslims wonen daar en dat er dan toch nog dit plaats vind.

Jean op 16-09-2017 17:35

Wij moeten vooral "rustig blijven" en ons vooral "niet ongerust maken" ook al is ons land, stad, dorp, straat "Onveilig" door de massa geïmporteerde moordenaars, verkrachters, geweldplegers want als wij 'ongerust' gaan reageren komen de postjes van de importeurs/onbetrouwbaar zootje politiekers in gevaar....

Dat onze vrouwen & dochters niet meer alleen durven op straat te komen is dat zootje hun laatste probleem, de postjes & mandaten zijn belangrijk, de graaicultuur mag niet verstoord worden...

Qromwel op 16-09-2017 18:13

willy op 16-09-2017 14:04: Die vijanden zullen zich nog deerlijk verwonden..............................

Bob Fleumer op 16-09-2017 19:06

Elke moslim die de koran zich eigen maakt is in principe onstabiel dat kan niet anders na het lezen van zo'n boek.

Marco Huybrechts op 16-09-2017 23:23

at lopez en ik vertrek. Dank voor uw feedback ten aanzien van mijn forumbericht. Ik besta gelukkig nog...!

kijkt en de luisterd. De politiek-correcte elite gaat van een zachte landing uit ten aanzien van de islam en dat ze dus zullen verwestersen. Ik heb mijn twijfels bij deze aanname. Gematigd fascisme en een gematigd mein kampf daar was ook geen sprake. Wel een middenklasse die dacht in de jaren 20 en 30 van de 20e eeuw dat het wel zal meevallen. Zowel in duitsland als in engeland. We weten allemaal nog het vredesverdrag dat de premier van engeland, chamberlain, in 1938 triomfantelijk liet zien op het vliegveld. Het vredesverdrag met de handtekening daaronder van adolf h....

De allergische reactie van de politiek-correcte elite als je alleen al een mening vormt ten aanzien van islam is erg erg zorgelijk.

Wat mij ook zorgen baard (het is met een t, dus kan iemand mijn hele autoriteit alleen al ondergraven vanwege het verkeerd spellen van baard... of ben ik dan te negatief...?) is dat de versie van de koran waar ik mee opgegroeid ben er eentje was waarin mohamed een vrouw had die 4 of 5 jaar ouder was. Dus geen mohamed die na een verovering een kinderbruidje met de naam aicha gaat trouwen.

Kan iemand mij een link geven met de juiste vertaling van de koran?

mientjei op 17-09-2017 01:40

Als christen hou ik van Jezus. de zachtaardige , en voor geen goud van de wereld ruil ik hem in voor mohammed

je hebt ook van die open dagen bij moskeeen , voor geen goud van de wereld zet ik daar een voet over de drempel

Qromwel op 18-09-2017 09:53

mientjei op 17-09-2017 01:40: Jezus wel. Als Hij komt, de Koning der koningen en Heere der heren, dat is een ander verhaal.

Qromwel op 18-09-2017 10:09

Marco Huybrechts op 16-09-2017 23:23: Misschien kunt u beter de Hadith lezen. Wat kindbruidje betreft; volgens het Boek des Oprechten (het Boek Yasher) was Jacob een man van 70 jaar toen hij Rachel (toen 10 jaar) ontmoette. Maar hij huwde haar pas toen zij 24 jaar was! U kunt ook hier eens kijken:

http://www.vraagislam.nl/is-het-waar-dat-aisha-8-9-jaar-toen-ze-met-de-profeet-mohammed-vrede-zij-met-hem-werd-gehuwd/