Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Westen op rand financiële instorting en uitbreken terreuroorlog’

‘Russisch leger staat klaar om militair in te grijpen in Europa’

 
Wij hopen met u dat dit niet meer dan een wilde complottheorie zal blijven.

We hebben er lang aan getwijfeld of we er een artikel aan moesten wijden, maar hebben besloten dit alsnog te doen, onder de uitdrukkelijke waarschuwing dat het hier om onbevestigde bronnen en geruchten gaat, en het complottheorie-gehalte daarom hoog is. Desondanks zijn er ook volgens officiële analisten en commentatoren al geruime tijd signalen dat het Westerse financiële systeem op de rand van totale instorting staat. Walter Eichelburg van het veel gelezen Hartgeld.com verwacht dat deze supercrash mogelijk nog binnen een week, maar anders uiterlijk in september of oktober zal plaatsvinden. Deze instorting zal volgens hem gepaard gaan met het uitbreken van de lang gevreesde, door de elite gewilde islamitische terreuroorlog tegen de Europese bevolking.

 

Eichelburg beroept zich op tal van soms hooggeplaatste bronnen in de financiële wereld, de politiek, het leger en de politie. Naar aanleiding van inside informatie van een ex-bankier, die zou hebben gezegd dat het ‘financiële systeem dood is’ en ‘dat was het dan!’, reageert hij dat de banken mogelijk aanstaande maandag al dicht blijven, en de terreuroorlog van duizenden door de Europese politiek naar onze landen gehaalde, als ‘vluchtelingen’ vermomde moslimterroristen dan zal losbreken. In zijn artikel van 20 augustus werd nog gesproken van eind september / begin oktober.

Het zal enkele dagen duren voordat het leger kan of mag ingrijpen. In de tussentijd zullen minimaal enkele honderdduizenden Europeanen door de terroristen worden afgeslacht, verwacht Eichelburg. Het aantal slachtoffers zou ook eenvoudig in de miljoenen kunnen gaan lopen, omdat de banken en winkels dicht zullen blijven, en er al heel snel een tekort aan voedsel e.d. zal ontstaan. Volgens een Duitse bron zal het zelfs ‘erger worden dan tijdens de Tweede Wereldoorlog.’

‘Russisch leger klaar om in te grijpen’

Van zijn Russische contacten heeft hij begrepen dat het Russische leger in de hoogste staat van paraatheid is gebracht, en bij de beginnende terreuroorlog en aanverwante totale instorting van Europa zal ingrijpen. Moslims in Europa beweren vaak dat ‘dit straks allemaal van ons zal zijn’, maar ze houden er geen rekening mee dat Rusland nooit een islamitisch, met kernwapens bewapend Europa zullen toestaan, omdat zij dan het volgende doelwit zullen worden.

Jarenlang heeft het Kremlin geprobeerd om de economische en politieke banden met Europa aan te halen, maar de EU koos juist voor de agressieve Amerikaanse koers gericht tegen Rusland, en pro-islam / immigratie. Die keus voor een alliantie met de islam zal ons continent dermate zwaar gaan opbreken, dat het maar zeer de vraag is of we daar ooit van zullen herstellen.

‘Huidige politici naar strafkampen’

Hoe dan ook, volgens Eichelburg zullen alle politici die de massale immigratie van grote aantallen jihadstrijders mogelijk hebben gemaakt, na afloop wegens volksverraad en hulp aan de vijand worden berecht en in strafkampen worden gestopt. Voor die tijd zullen de terreur zaaiende moslims tot op de laatste man worden uitgeschakeld of permanent naar hun thuislanden worden teruggeslagen.

‘Moslimaanval op Israël’

Eichelburg vermoedt dat de terreuroorlog in Europa gepaard zal gaan met het uitbreken van een moslimoorlog tegen Israël, die wel eens op de Derde Wereldoorlog zou kunnen uitlopen. In de Verenigde Staten zullen de maatschappelijke spanningen kunnen uitbarsten in een nieuwe burgeroorlog.

Complottheorie

Tot slot benadrukken we nogmaals dat het om onbevestigde geruchten gaat, en dat Walter Eichelburg deze systeemcrisis de afgelopen jaren al meerdere malen vergeefs heeft voorspeld. Onder zijn artikel heeft hij op aanraden van zijn advocaat een disclaimer gezet waarin hij zegt dat zijn teksten ‘pure fictie zijn, die echter een morele waarschuwing zijn, en geen aanleiding voor ‘zieners’ zijn.’ Desondanks laten alle zorgwekkende ontwikkelingen in Europa zien dat een supercrash vrijwel niet meer te vermijden is, en bij ongewijzigd beleid vroeg of laat onherroepelijk zal komen.

 

Xander

(1) Hartgeld (Afbeelding: Hartgeld)
(2) Hartgeld (PDF artikel)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gespekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Pagina12
Yoep op 25-08-2017 20:56

Mmm ik verwacht het eerder volgend jaar Maart.

A. Verlof op 25-08-2017 21:35

G-d,s  volk de Joden zullen nooit toelaten de Moslims  hun land aanvallen.

De Zionisten,de uitverkorenen hebben de machtigste wapens ter wereld.

Laten de Moslims goed beseffen wat ze willen doen..het zal ze duur komen te staan.

Blijf van G-d,s volk af.

Qromwel op 25-08-2017 22:05

Volgens sommigen zou er 23 september toch Iets gebeuren?

Patatje Oorlog op 25-08-2017 22:30

Ik weet het zeker, op 31 september a.s. krijgen we de grootste krach in de geschiedenis en start de derde en laatste wereldoorlog. Noteer die datum in uw agenda.

Ultimate op 25-08-2017 22:43

Ik vind het een persoonlijk goede keuze dat je dit artikel hebt geplaatst, je eigen journalistiek wekt mijn volle interesse.

Wanneer mensen naar elkaar luisteren en alle puzzelstukjes verzamelen vormt zich een beeld dat heel dicht tegen de werkelijkheid kan staan.

Eelke op 25-08-2017 22:51

Als dit gebeurt dan heeft de USA genoeg moeite met zichzelf en geen behoefte hebben om een oorlog te beginnen buiten de USA

vlokje op 25-08-2017 23:04

komt dat net goed uit, einde van de maand bankrekening leeg, spaarrgeld op,

zalig zijn de armen, mijn armen dus.

positivo op 25-08-2017 23:08

Eigenlijk zou het mij deugd doen, vooral dit,

Hoe dan ook, volgens Eichelburg zullen alle politici die de massale immigratie van grote aantallen jihadstrijders mogelijk hebben gemaakt, na afloop wegens volksverraad en hulp aan de vijand worden berecht en in strafkampen worden gestopt. Voor die tijd zullen de terreur zaaiende moslims tot op de laatste man worden uitgeschakeld of permanent naar hun thuislanden worden teruggeslagen

Kfir op 25-08-2017 23:10

Geloofszaken naar het Geloofsforum, zie siteregels onder het artikel. Mod.

Michaël ;-{> op 25-08-2017 23:16

@ A. Verlof op 25-08-2017 21:35

Het machtigste wapen op aarde, is in mijn ogen, de Heilige Geest. Plus de machtige bom van het woord! Als back-up.

Groet, Michaël

HE op 25-08-2017 23:19

Het gaat niet alleen om 23 september . Er gebeurt al veel, er is al veel gebeurd en vooral zal er nog veel gebeuren omdat deze wereld zoals we haar al vele eeuwen kennen snel op z'n end loopt. Er is Iemand bezig om deze 'tent' af te  gaan sluiten en de wereld "rijp voor de sloop te maken..."

vlokje op 25-08-2017 23:20
Qromwel op 25-08-2017 22:05

Volgens sommigen zou er 23 september toch Iets gebeuren?

grappig daar dacht ik ook aan,  10 dagen van verdrukking terug gerekend vanaf het begin van de sabbat kom ik op maandag of dinsdag voor de dag X dat het los gaat.
of probeert men wat af te leiden, zodat we geen aandacht besteden aan tekenen aan  zon, maan en sterren.
Qromwel op 25-08-2017 23:30

Patatje Oorlog op 25-08-2017 22:30: Mooi is dat, een oneven schrikkeljaar.

Goudsbloem op 25-08-2017 23:51

Patatje Oorlog op 25-08-2017 22:30

Op 31 september weet ik zeker dat er niks gebeurd. Ik heb die datum tenminste nog nooit meegemaakt.

Tom op 26-08-2017 00:12

Als dat zo is dan valt het kabinet prutte letterlijk en figuurlijk eerder dan gedacht ;-) Kunnen ze in het strafkamp tussen de tralies verder debatteren hoe het mogelijk was dat het zover kon komen ! 

iamnothappy op 26-08-2017 00:36

 

Het beheer krijgt een foutmelding bij uw emailadres en gebruikt u een proxy. Mod.

Emanuel op 26-08-2017 01:12

Wat in dit artikel staat zal echt gebeuren. In welk jaar is echter nooit bekendgemaakt, maar profetieën wijzen op zeer korte termijn. Er valt meer details te vermelden over hoe het zal toegaan en wat, doch daar kan ik niet op ingaan, want het valt buiten scoop van dit forum.

Er zal lijden zijn, oorlog, wetteloosheid, etc. Tenslotte komt het heft in handen van een volk, dat uitverkorenen heet. Huidige machthebbers zullen rekenschap moeten geven van hun afgodische beleid.

Goed artikel, Xander. Ik hoop dat allen die dit lezen hun kennis zullen verfrissen over de te verwachten gebeurtenissen in de toekomst. Thans wordt onze aandacht te geheel gevestigd op terrorisme in Europa en overige delen van de wereld. Maar wat komen zal mogen we nimmer vergeten.

JP op 26-08-2017 08:15

Het zijn zeker geen loze berichten. Waarom heeft de ECB een dezer dagen een schrijven uit laten gaan om de spaargelden te willen/kunnen bevriezen om een bankenrun te voorkomen bij problemen. Als je geen problemen verwacht is dat toch niet nodig? 

Vanmorgen kopt de "Deutsche Wirtschafts Nachrichten" Dat wij aan de vooravond van een crisis staan volgens banken-expert Markus Krall. De ongeremde Staatsfinanciering brengt Europa in gevaar. Geen enkele Staat kan ons dan nog helpen. Het "soebatten" over tijdstippen is naar mijn mening slecht struisvogelgedrag. 

Tom Hendrix op 26-08-2017 08:16

Daar word ik niet vrolijk van. Tja, wat moet gebeuren zal gebeuren. Ik stel mijn vertrouwen op Christus.

Beste Tom Hendrix, vertrouwen is mooi maar , wat houdt dat vertrouwen voor u in als er een crisis en oorlog komt ? Dat u gespaard zal blijven ? Mvg. Mod.

Dewevoga op 26-08-2017 08:32

@patatje oorlog

En de vrede wordt getekend in het vijfde kwartaal op 30 februari. 

Wolf op 26-08-2017 09:17

op deze  bevrijdende gebeurtenis wachten miljoenen  en nog eens miljoenen mensen. Ik hoop dat het onmiddelijk bewaarheid zal worden.

Rienus op 26-08-2017 09:58

http://tpomzet.nl/2017/08/25/ecb-onderzoekt-mogelijkheid-om-spaartegoeden-bevriezen-bankrun/?utm_medium=website&utm_source=nieuwskoerier.nl

Het is steeds duidelijker aan het worden dat er zaken broeien die men niet meer onder controle heeft.

Lodewijk op 26-08-2017 10:11

De Spaanse politie vondt een opslagplaats met 10,000 zware wapens. Niets hierover op de NOS uiteraard. Men mocht eens tegen de massa immigratie gaan worden... 

"Gereedschappen van de Jihad

Schokkende politie foto's onthullen 10,000-wapen arsenaal inclusief howitzers, machinegeweren en granaten bedoeld in handen te komen van de terroristen in Europa"

"Tools Of Jihad"

Shocking police pictures reveal 10,000-weapon arsenal including howitzers, machine guns and grenades intended for the hands of terrorists in Europe"  https://www.thesun.co.uk/news/3092362/shocking-police-pictures-reveal-10000-weapon-arsenal-intended-for-the-hands-of-terrorists-including-howitzers-machine-guns-and-grenades/

De Terugkeer op 26-08-2017 10:29

"Hoe dan ook, 'het' komt me niet gelegen", verklaarde de man achter de microfoon..."kan dit opgezet verderf niet een paar eeuwen worden uitgesteld?"

Hij vervolgde: "Daarmee stem ik dus voor 'Uitstel"...

De toehoorders in de zaal riepen toen en masse en spontaan: 'Uitstel...uitstel...uitstel'!!!

Rode Wouw op 26-08-2017 10:39

Overdreven verhaal. Voorlopig pompt de centrale bank nog tientallen miljarden aan toekomstgeld in de economie. Voor een deel hebben burgers daar een voordeel aan, want burgers die op het juiste moment hun hypotheek gingen verlengen of konden oversluiten zitten nu met veel lagere vaste lasten.

Willy op 26-08-2017 11:08

Laat ons hopen dat het zover niet komt maar de toekomst in Europa ziet er niet te best uit !!! Shalom

Noorderlicht op 26-08-2017 11:24

"omdat de banken en winkels dicht zullen blijven, en er al heel snel een tekort aan voedsel e.d. zal ontstaan."

Gelukkig hebben we vandaag de dag Thuisbezorgd.nl dus ik maak me geen zorgen, heb ook nog genoeg cash in huis liggen mocht online betalen niet lukken.

T.D. op 26-08-2017 11:37

Commentaar op wat A. Verlof op 25-08-2017 21:35 zei. Volgens de Bijbel zal Gods volk toch een aanval van moslims te verduren krijgen. Maar uiteindelijk zal een overblijfsel met hulp van een coalitieleger de moslims verslaan (Armagodon). Vraag; waarom wordt het woord God als G'-d.s geschreven? Het woord God, met of een hoofdletter is een soortnaam en geen eigennaam. De God van de Bijbel heeft als eigennaam YHWH (Ik ben die ik ben). Zos is mens ook een soortnaam, de een heet Peter, de ander Sandra, etc.. Hindoestanen aanbidden miljoenen goden en godinnen en ze hebben allemaal een (eigen)naam.

vrumt op 26-08-2017 11:48

Misschien toch een kern van waarheid !

 

https://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2017/08/26/die-ezb-sitzt-der-falle-das-wetterleuchten-eines-crashs/

Johan op 26-08-2017 12:53

Het kan geen kwaad om voorbereid te zijn, al geloof ik het verhaal niet.

Hubert Luns op 26-08-2017 12:56

Een belangwekkende analyse vindt u hieronder:

IceCap: Most Investors Aren't Prepared To See What Is Behind Draghi's Scheme To Delay The Inevitable

http://www.zerohedge.com/news/2017-06-25/icecap-most-investors-arent-prepared-see-what-behind-darghis-scheme-delay-inevitable

Tom op 26-08-2017 13:20

@Noorderlicht op 26-08-2017 11:24

je meent toch niet werkelijk dat als het financiële systeem implodeert dat nog iemand staat te wachten om eurobiljetten in ontvangst te nemen want dat spul is op dat moment minder waard dan oud krantenpapier.Dan is het afgelopen met de EU Bovendien breekt er gelijk een ongekende chaos uit waarbij plunderingen moord en doodslag de boventoon doet voeren.

maria op 26-08-2017 13:23

moderator op 8.06

misschien bedoelt Tom Hendrix dat hij niet meer op deze wereld is als de hel los barst  ( openb. 3 vers 10 )

Hubo op 26-08-2017 13:26

De huidige economische groei wordt sterk overschat,maar een totale ineenstorting lijkt er zo snel niet in te zitten.

Er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat er een grootschalige oorlog gevoerd kan worden door islamitische jihadisten.Het lijkt me zelfs uitgesloten dat ze op grote schaal het openbaar leven en nutsvoorzieningen kunnen ontregelen.

Ik zie de russen nog niet gauw in staat tot zo'n grote militaire en logistieke operatie in Europa.Dan hadden ze Syrië ook wel helemaal kunnen bevrijden.

Oma op 26-08-2017 13:55

Ik zie dit enkel als een mogelijkheid om rekening mee te houden, niet als vaststaand....de toekomst staat immers niet en nooit vast, de toekomst wordt gevormd door de keuzen die mensen maken, elke dag, elk moment en: waar de mensheid zijn aandacht op richt/focust gaat zijn energie naartoe en versterkt datgene waar aandacht wordt aan geschonken! Dus best enkel doemscenario's waarnemen, ter kennis en als waarschuwing beschouwen maar niet in verdrinken of blijven vasthangen waardoor het versterkt. Laten we ons richten op een meer vredevolle toekomst, één van de miljoenen mogelijkheden die bestaan en waarvan eentje de richting, uitkomst en manifestatie bepaalt door de enorme lading energie via de aandacht van velen...immers: na deze chaos zou het gouden tijdperk aanbreken, er is dus nog hoop en daarin hebben wij allen onze verantwoordelijkheid door bewust te kiezen waar we onze aandacht en dus energie naartoe sturen....neemt uiteraard niet weg dat we niet mogen reageren op onrechtvaardigheden..

Oma op 26-08-2017 13:55

Als je oorlog verwacht, dan zal het ook komen want dan trigger je het zelf..

Tom op 26-08-2017 14:06
Oma op 26-08-2017 13:55

Als je oorlog verwacht, dan zal het ook komen want dan trigger je het zelf..

Die oorlog is er al Oma, de islam doet er geen doekjes om winden.

Een ander geluid op 26-08-2017 14:06

Dat er in het westen een keer een supercrash komt, lijkt mij zeer reëel. Eigenlijk zijn we daar met de financiële crisis van 2008 niet ver van verwijderd geweest. Met veel kunst- en vliegwerk heeft men dit kunnen vermijden. Misschien is "uitstellen" een betere kwalificatie...

Wat Walter Eichelburg gemakshalve vergeet, is dat het westerse financiële systeem tevens het mondiale financiële systeem is. Dus als de westerse dominosteentjes omvallen, volgt de rest van de wereld vanzelf. Totdat zo'n beetje de hele wereld hetzelfde lot deelt. Vaak denkt men, dat de Brics-landen (Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika) het economische estafettestokje zullen overnemen van het westen. Dat lijkt mij een misvatting. Op China na hebben de genoemde landen bijna geen "maak"-industrie. Men produceert dus niet zoveel goederen voor de wereldmarkt. Ze hebben wel een grote rijkdom aan grondstoffen. Echter; als het westen een economische meltdown doormaakt, zijn er gelijk géén afnemers meer voor die grondstoffen en kan China zijn producten aan de straatstenen niet meer kwijt............ 

De Brics-landen hebben economisch vooral geprofiteerd van de lage rente in de USA. Daardoor werden de US-dollars in hun landen geïnvesteerd. Toen de rente in de USA in 2015 werd verhoogt was het over en uit met de economische voorspoed in de meeste Bricslanden. De dollars werden weer terug gehaald en de economieën van Brazilië, Rusland en Zuid-Afrika kregen een flinke dreun, waar ze nog steeds niet van hersteld zijn. 

Dus als Eichelburg het over het instorten van het westerse financiële systeem heeft, kunnen we het beter over het instorten van het mondiale financiële systeem hebben !!! Wereldwijd zijn de economische belangen en banden zo met elkaar verstrengeld, dat géén enkel land de dans ontspringt !

Consequenties crash westerse financiële systeem:

  • De landen met veel grondstoffen verliezen hun grootste afnemers (het westen)
  • China verliest zijn grootste afzetmarkt (het westen)
  • China heeft momenteel USD 1,15 biljoen aan Amerikaanse staatsschuld. Japan; 1,2 biljoen. Dat worden grote afschrijvingen bij een Amerikaans failliet......
  • Géén enkel land kan zijn schulden aan andere landen nog terug betalen
  • 3e wereld krijgt géén ontwikkelingshulp meer uit het westen
  • Het hele mondiale economische en financiële systeem gaat onderuit................!!!

Dus als het westen niest, is de rest van de wereld ernstig verkouden en als het westen ernstig verkouden is, is de rest van de wereld doodziek. Als het westen economisch instort, volgt de rest van de wereld eveneens !!!

Een ander geluid op 26-08-2017 14:27

Bij het door Eichelburg geschetste doemscenario van een totale aanval / opstand van (radicale) moslims in de Europese landen, gaat hij uit van het niet ingrijpen van regeringen, politie en leger. Dat is nog maar zeer de vraag. Ik verwacht dat in veel landen niet en al mocht het zo zijn, dan zullen groepen burgers zelf milities gaan oprichten. Een molotov-cocktail is zo gemaakt en erg effectief..... Wat moslim terroristen met een vrachtwagen kunnen, kunnen autochtonen natuurlijk ook ! Verder liggen de bouwmarkten vol met alternatieve wapens, totdat echte wapens zijn buitgemaakt. Bij het hier geschetste scenario zou ik niet graag in de schoenen staan van de allahtonen, omdat die door hun huidskleur makkelijk te herkennen zijn. Ook hun huizen zijn makkelijk te herkennen door de schotelantennes......... Ik vrees, dat de volkswoede zich daarop zal gaan focussen. 

Die Russische soldaten kunnen het beste in Rusland blijven. Dat varkentje kunnen we ook wel wassen zonder hun "hulp". De enige hulp, die we van heer Poetin zouden kunnen gebruiken zijn wat strafkampen in het verre en koude Siberië. Ik vraag me echter af of er genoeg politici van de gevestigde orde overblijven om die kampen te bevolken. Als alternatief kunnen ze natuurlijk ook steenkolen gaan bikken in de mijnen van Limburg. Met het juiste regime verwacht ik dat die mijnen ook niet zolang in bedrijf zullen zijn. 

Tom Hendrix op 26-08-2017 14:57

@Moderator: 08.16. uur. Geachte moderator; ook ik zal slachtoffer zijn, van de terreur als deze uitbreekt. Uiteraard hoop ik dat we bespaard blijven van de grote ellende, die verwoord is in het artikel. Maar, mocht ik gedood worden, verwacht ik de overgang naar het eeuwige leven.

Dank Tom voor uw toelichting. Mvg. Mod.

Tom Hendrix op 26-08-2017 15:01

@Maria: 13.23. uur. In die richting Maria, gaan mijn gedachten.

Noorderlicht op 26-08-2017 15:01

@Oma op 26-08-2017 13:55

"uitkomst en manifestatie bepaalt door de enorme lading energie via de aandacht van velen...immers: na deze chaos zou het gouden tijdperk aanbreken, er is dus nog hoop en daarin hebben wij allen onze verantwoordelijkheid door bewust te kiezen waar we onze aandacht en dus energie naartoe sturen...."

Dit is zeker zo waar!

Noorderlicht op 26-08-2017 15:05

@Tom op 26-08-2017 13:20

Nou Tom dan betaal ik wel in natura ;-)  Wil je de oorlog overleven dan zul je creatief moeten zijn.

Jan t op 26-08-2017 15:55

Wat me wel is opgevallen de laatste tijd is dat de economen weke in volg, meer gespannen overkomen. Dan heb ik het niet over mensen die een 2e hands cursus economie hebben gekocht op de plaatstelijke braderie, maar ex minfin's en mensen bij het imf etc.

Eelke op 26-08-2017 16:34

Financiële crisis????   Geloof het maar niet.

De mensen van wie het geld is (de Redschilds en consorten) en het creëren zullen er echt voor zorgen dat hun geld niet waardeloos wordt.

Daarom zijn zij ook zo gebrand op onroerend goed. Denk aan Griekenland. Zij krijgen honderden miljarden aan geld maar moeten wel hun staatseigendommen verkopen.

Tom Hendrix op 26-08-2017 17:29

@Moderator: 14.57. uur. Dat heb ik graag voor U gedaan, geachte moderator.

Dion op 26-08-2017 19:45

onbevestigd of niet de  Huidige politici naar strafkampen  is altijd +1

het lijkt er idd op dat ze bewust alles kapot laten gaan,  daar moeten ze een prijs voor betalen , en niet de bevolking

henk Boskamp op 26-08-2017 20:31

De geschiedenis blijft zich herhalen. De vrijmetselaars en Frankisten zullen alles inzetten om de strijd te winnen. 

Ik geloof in leven na de dood. Daarom is het belangrijk hoe je sterft. Sterf met eer en leeft eeuwig.

Yoep op 26-08-2017 20:35

Tom Hendrix op 26-08-2017 14:57

Het eeuwige leven heb je al. Als je het aardse en je vervoer middeltje weg denkt.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld