Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Honderden migranten verstoren Duits volksfeest met aanrandingen en geweld – media zwijgen

Duitse vrouwen en meisjes voelen zich totaal in de steek gelaten en durven niet eens meer naar de politie te gaan, want die doet niets met hun aangiftes

 

Afbeelding: migranten verstoren volksfeest in Chemnitz (2).

Een enorme groep van honderden moslimmigranten heeft afgelopen weekend een groot volksfeest in de Duitse stad Chemnitz ‘opgeluisterd’ met het aanranden van vele tientallen vrouwen en meisjes, het uiten van bedreigingen, het plegen van geweld, talloze diefstallen van persoonlijk bezit, en vernielingen. Duitse mannen probeerden de migranten tegen te houden, waardoor er twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan en er massale vechtpartijen uitbraken. De Europese media negeerden het vrijwel compleet, en Facebook wiste 7000 berichten van getuigen die videofilmpjes en foto’s van de chaos in Chemnitz hadden geplaatst. Daarmee geven ze moslimmigranten in heel Europa feitelijk een vrijbrief om de volgende keer nog brutaler en gewelddadiger te werk te gaan.

 

In Chemnitz brak een nieuwe seks-jihad zoals in Köln uit, schrijft Stefan Schubert, voormalig politieagent, veiligheidsexpert en bestseller auteur (‘No-go zones: Hoe de staat capituleert voor buitenlandercriminaliteit’). Politie een politiek bleven bij hoog en laag ontkennen dat migranten al in de nacht van vrijdag op zaterdag tal van ernstige misdrijven zoals aanrandingen op straat begingen. Het Duitse Bild was feitelijk de enige nationale krant die er aandacht aan besteedde, maar de gebeurtenissen opnieuw verdraaide voor de zoveelste aanval op de AfD, die als enige partij in Duitsland dit soort snel uit de hand lopende wantoestanden wil voorkomen door de massa immigratie en islamisering te stoppen.

Getuigen, foto’s en video’s liegen echter niet. De 41 jarige Sören Uhle, lid van de economische en maatschappelijke ontwikkelingsorganisatie van de stad die het stadsfeest organiseerde, bevestigde dat het om ‘veel buitenlanders’ ging. De beelden laten er geen twijfel over bestaan dat het vrijwel uitsluitend om getinte mannen met zwarte haar gaat, jonge mannen uit Afrika en het Midden Oosten – kortom, dezelfde dadergroep die verantwoordelijk was voor de aanrandings- en verkrachtingsorgie tijdens oud-en-nieuw 2015/2016 in Köln.

Massale vechtpartij toen Duitsers de vrouwen en meisjes probeerden te beschermen

Nancy B., inwoner van Chemnitz, schreef op haar Facebook over ‘het onmogelijke gedrag van buitenlandse ‘medeburgers’... Ze hebben oudere vrouwen geschopt, beledigd, etc.. Meerdere Duitsers kwamen ons helpen, maar die (buitenlandse) jongeren waren totaal agressief en hebben op iedereen ingeslagen en ingetrapt. Het kwam zover dat er twee fronten ontstonden, een rij Duitsers en een rij buitenlanders. Het leek wel een film... Deze toestand is onmogelijk. Niemand hoeft mij nog te vertellen dat die buitenlanders ‘verward’ zijn (lett. ‘psychisch ziek’) zijn. Deze mensen horen te worden uitgezet... Ik heb geprobeerd de politie te halen, maar die lieten het helaas afweten.’

Bedreigd en in elkaar geslagen

Fabian N. zette op zijn Facebook een foto van zijn bebloede en beschadigde gezicht. Zijn verhaal werd 7000 keer gedeeld, voordat Merkels extreemlinkse ‘Stasi’ censoren besloten al deze berichten te verwijderen en zijn profiel te blokkeren. Immers: niets, maar dan ook niets mag de geplande verkiezingsoverwinning van Merkel, noch haar Umvolkung van Duitsland en Europa, in gevaar brengen.

De Duitser verhaalt hoe hij een goede vriendin, die door buitenlanders werd bedreigd, wilde beschermen, waarna hij vervolgens zelf werd aangevallen. Toen hij zich verdedigde spoten ze pepperspray in zijn gezicht. Zijn vrienden schoten hem gelukkig te hulp, maar toen hij anderhalf uur later aangifte bij de politie had gedaan en alleen naar zijn auto terugliep, werd hij door dezelfde migranten opnieuw aangevallen en in elkaar geslagen. ‘Toen liepen ze lachend verder en riepen ‘Scheiss Deutschland!’.’

‘Dader was vluchteling, maar dat zal wel weer racistisch zijn’

Een andere inwoner van Chemnitz, Josefine, schreef dat ‘je als jonge vrouw/meisje niet naar het Chemnitzer Stadsfeest kan. Ik ben er helemaal klaar mee. Een vermoedelijke vluchteling heeft mij bijna tot aan mijn huis gevolgd, gestalkt en half aangerand. Ik ben nog nooit zo bang geweest.... Het kon hem niets schelen toen ik zei dat ik dat niet wilde en dat hij weg moest gaan... Dit is het tweede voorval in één week. Ik ben pislink en heel angstig, en wil alleen maar veiligheid, die hier niet volledig gegarandeerd is. Bedankt Merkel, maar het zal wel weer racistisch zijn om dit te zeggen en te delen.’

Onder haar bericht meldden zich diverse vrouwen die eveneens door ‘vluchtelingen’ waren aangerand. Nicole: ‘Het is zo langzamerhand onmogelijk geworden om alleen, en zelfs met een vriendin, naar zo’n evenement te gaan, zonder dat je op een dergelijke wijze wordt lastig gevallen.’

Autoriteiten laten Duitse vrouwen in de steek

Uit alle reacties van de aangerande vrouwen blijkt dat ze door autoriteiten volledig in de steek worden gelaten. De politie doet niets met hun aangiftes, en verwijst ze hooguit door naar slachtofferhulp. De media weigeren erover te berichten.

‘Bij de opgebouwde pro-vluchtelingen-druk door politiek en media durven jonge vrouwen, zelfs na seksuele aanvallen, niet meer naar de officiële instituten te gaan. De feiten rond het Chemnitzer Stadtfest onderstrepen de totale huichelarij in de omgang met vluchtelingencriminaliteit. Vluchtelingen begaan misdrijven, de massamedia verzwijgen hun achtergrond, en Facebook censureert de getuigenissen van de slachtoffers van het geweld.’ (1)


Xander

(1) Anonymous / Journalistenwatch
(2) Afbeelding: screenshot/ YouTube via Anonymous & Journalistenwatch

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gespekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof... (Geloofsforum 31) verder te praten.

Reacties

Pagina12
René van Zalk op 30-08-2017 14:11

Deze taferelen krijgen wij ook in NL.

Willy op 30-08-2017 14:11

De media moeten de moslimvluchtelingen ophemelen. De terrorist die in Brussel twee soldaten heeft verwond en daarna is doodgeschoten was volgens de buren een zeer vriendelijke man een bijna heilige en zeker geen terrorist zo gaat de media met het nieuws om dat door hogerhand is opgelegd objektief nieuws bestaat niet. In de islam is een vrouw een tweederangsfiguur die alleen goed is om kinderen voort te brengen en omdat ze zich niet moeten aanpassen denken ze dat van Westerse vrouwen ook . En de politie ? Die keken ernaar en deden niets waarom niet? Omdat het geen zin heeft ! Shalom .

Jerommeke op 30-08-2017 14:15

Dat politieagenten deze soort orders om niet op te treden accepteren is onbegrjpelijk. Zij hebben toch ook een vrouw en kinderen?

Misschien tijd voor eigen volksmilities en nachtwachten.

Pieter A Meijer op 30-08-2017 14:25

Het enige middel is: uitzetten en enkele reis land van herkomst!

Zonder Enige uittzondering!

Beertje op 30-08-2017 14:30

Het enige wat ons nog rest is een burgerwacht op te zetten om eigen huis en haard, vrouw en kinderen te beschermen. De autoriteiten laten ons in de steek en kiezen de zijde van de criminele asielzoeker. 

Qromwel op 30-08-2017 14:37

Ligt er dan niet een mooie taak voor hun vrienden, echtgenoten enz.?

groenhart op 30-08-2017 14:38

Met de complimenten van Merkel! Niet te vergeten de Franse president snotneus en de hollanse hielenlikker.

Infidel4U op 30-08-2017 14:39

Dan maar de knuppels en de pek met veren weer tevoorschijn halen. Hoeveel ik ook hecht aan dialoog en geweldloosheid, genoeg is genoeg. Het is te triest voor woorden...

JP op 30-08-2017 15:30

In navolging van Amsterdam en nu ook Rotterdam die beveiligingsmaatregelen tegen mogelijke terroristische aanslagen toch nodig achten, moeten wij burgers daar ook ernstig rekening mee gaan houden. En niet langer als weerloze, potentiele slachtoffers de straat op te gaan. Bijvoorbeeld een stevige broekriem dragen, is volgens mij al wel eerder geopperd. Voor de rest moeten wij wat creatiever worden.   

Johan op 30-08-2017 16:30

Er is een goed vergelijk tussen moslims en brandnetels.Beiden vermenigvuldigen zich razendsnel.Ze overwoekeren de autochtone situatie.Er is 'geen kruit' tegen gewassen.Ze komen snel boven het gewone gewas uit.Ze mogen niet meer bestreden worden, maar moeten worden gedoogd volgens de groene milieufanatici.Gevolg: totale verdwijning van de oorspronkelijke vegetatie, chaos en een plek waar niemand meer naar toe wil gaan.Enige oplossing: niet langer politiek correct zijn en de waarheid durven zeggen.Maar wie durft dat eigenlijk nog? Deze website wordt nog niet geblocked. Maar de waarheid zal verder verdrongen worden.

Een ander geluid op 30-08-2017 16:31

Pieter A Meijer op 30-08-2017 14:25

Helemaal met u eens !!! Echter, alle politici die dit mogelijk gemaakt hebben, zullen we óók moeten aanpakken !!! 

P. Puk op 30-08-2017 16:32

En Frau Merkel wil er nog veel meer binnen laten!

rescue op 30-08-2017 16:46

Hoe staat het ook weer in de Schrift? De goddelozen hebben geen vrede. Eerst het evangelie dumpen en dan, ja de knoet van een duivelreligie.        En laat men zich vooral niet inbeelden dat men tegen de duivel opgewassen is. Dat is er maar Een en die heeft men vaarwel gezegd. Arm volk.

anonymousiscia op 30-08-2017 17:19

Ben blij dat de Duitse mannen wel terugvochten, of dat in Nederland hetzelfde gaat zijn???De omvolkung is in volle vaart en autochtone mensen moeten niet zeuren, ze hebben er zelf voor gekozen, aldus de EU.

Is dat zo? en hebben we nu geen keuzes meer? resistance is futile? of hebben we ballen...

A. Verlof op 30-08-2017 17:22

^miljoen Joden,G-D,s uitverkoren volk moest door de Duitse regering Hitler vergast en vernietigd worden.

Datzelfde land  onder leiding van Merkel laat nu overwegend het grootste tuig van de wereld binnen.

Voor G-D,s volk de Zionisten was geen plaats in EU destijds.

Onlangs een paar Iritreers[ wel Moslim overigens ]  gesproken over werken.....hun antwoord was,wij gaan nooit werken hier, wij krijgen alles uitkering -huis met inrichting -rijbewijs-vrijstellingen van gemeentelijke /waterschapslasen enz.,,dit is ons paradijs op aarde zeiden ze.

Krankzinnigheid ten tpo het EU beleid.

We kunnen nog meer ellende verwachten met VVD-D66-CU-CDA...dit zijn partijen die de zaken alleen maar erger maken met hun immigratie beleid.

de CU is de GrooenLLinks met een evangelisch jasje aan.

 

De hardwerkende hollander  kan zich kapot werken hier voor,en kan armoede lijden.

Virgo op 30-08-2017 17:25

@Beertje op 30-08-2017 14:30

Precies. Dit is wat mij betreft de enig echt zinnige reactie en oproep. Geloof me, het gaat er echt van komen en dan zijn de rapen gaar voor deze migranten.

@Een ander geluid op 30-08-2017 16:31

Juist. En die allereerst.

Weesie op 30-08-2017 17:35

We moeten niet de schuld geven aan de immigranten.We moeten de schuld geven aan de linkse Gutmensen en de NATO die al de problemen veroorzaken door als een kip zonder kop Irak, Libie,Syrie enz aanvielen met de gedachte daar een democratie te vestigen.

Rolf op 30-08-2017 18:17

Eindelijk zijn er nu Duitse mannen die bereid zijn deze vrouwen te verdedigen. Laten dat er snel veel meer worden.

Elly de Mooij op 30-08-2017 18:34

Schande unglaublich, was sowas gesehen..

Deutsche Manner, vereinigt Euch

Tom op 30-08-2017 18:42

Onderstaande link gaat over aanslagen binnen Europa interresant om te lezen, waarbij ook hier weer duidelijke overeenkomsten met nieuwsberichten zoals in Xandernieuws dagelijks aan de orde komen.

[url]http://www.franklinterhorst.nl/Uit%20het%20nieuws%2028-08-2017.htm[/url]

Josef op 30-08-2017 18:44

Geachte Timmermans,Deze door jou en je  gestoorde EU. collega's binnen gehaalde parels zouden 12 maanden bij jou en je eu.vriendjes in huis ondergebracht moeten worden en dat jij en je familie net zo geterroriseerd worden als vele Europeanen!Jij hebt geen angst voor de islam, heb jij onlangs lopen roepen, bewijs dat dan door bovenstaandesuggestie uit te voeren, dan ben je een kerel nu een laffe flapdrol om van een afstaand hersenloze kreten te roepen waar jij geen enkel benul van hebt wat wij meemaken, want dat interesseert jou namelijk geen ene moer, toch?

jw op 30-08-2017 19:23

heeft een ieder die hier op dit forum op de pvv gestemd ,nee dan nu ook niet zeuren.

een volk krijgt waar het op heeft gestemd,en daar word je echt niet vrolijk van.

de VVD,D66,CDA hadden dit al lang besproken voor de verkiezing,ze zouden zelfs meineed plegen om de pvv uit de regering te houden,ik krijg er een bitter gevoel bij dat deze partijen zo veel stemmen in den vreemde hebben gekregen want dat is niet naar te gaan .

denk daar ook eens aan.al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haald hem wel. mag ik hopen

mientjei op 30-08-2017 19:26

Macron: narcist van de bovenste plank: 300 euro per dag voor make up

Frau Merkel: durf ik niet te zeggen wat ik nu denk over die tuthola

Pieter A Meijer op 30-08-2017 19:28

Shalom Weesie 17:35;

U vergeet, dat de islamisten al 1000 jaar geleden geheel Nrd-Afrika en het M-O in hun macht hadden. Spanje tot +/_ 1500.

Dat de door u genoemden in dit geval mede werkers zijn; ben ik met u eens.

Shavuah Tov.

Patatje Oorlog op 30-08-2017 19:31

Heeft Merkel nog niet voorgesteld dat verkrachte Duitse meisjes maar moeten trouwen met de dader?

svirmus op 30-08-2017 20:26

@Weesie

Nee jôh, die immigranten kunnen het ook niet helpen bedoel je zeker.Nou, we moeten maar één ding en dat is die raddraaiers en gelukszoekers allemaal het land uit flikkeren und zwar sofortDaarna gaan we het er over hebben wie het zover heeft laten komen en rekenen we af met landverraders.Zo gaat dat in een oorlog, eerst de vijand verslaan. Da's het belangrijkste.Maar ja, dat is stoere praat want onze pratende politici laten het allemaal kapot gaan.250 dagen of zo leuteren over de tekst van een regeerakkoord maar verder niks doen, dat is Rutte. Smalle-schoudertjes-politiek.

ad op 30-08-2017 20:54

Het is toch duidelijk dat er in Europa een enorm conflict word uitgelokt. De politiek mag, wil en zal niet luisteren. In Italie neemt de maffia het initiatief. Wanneer gebeurt er in Duitsland of Nederland iets vanuit de autochtone bevolking?       Verening u en kom in actie.

Qvic op 30-08-2017 21:09

De politie en het leger heeft zich laten muilkorfen door de politiek, de politiek heeft de autochtoon is vogelvrij verklaard en alle moslim immigranten hebben een vrijbrief gekregen, om alle feesten en openbare gelegenheden te verstoren met geweld. Het enigste is om deze waanzin nog enigszins leefbaar te houden voor de autochtoon, is om de zittende politici --- aan te pakken.--- onacceptabel. Mod.

Densi op 30-08-2017 21:12

De enigen die echt verward zijn zijn de Duitsers zelf die de immigranten aanmoedigen en/of goed praten om rotzooi uit te halen en ze welkom te heten. Deze Gutmensch Duitsers verkeren in een identiteitscrisis. Ze weten niet meer wie ze precies zijn, wat ze met hun eigen leven aan moeten en een verknipt leven leiden. Ze kunnen op deze manier hun persoonlijke problemen afleiden van hun eigen innerlijke leegte en afwentelen op de zielige immigranten. Totaal gestoord gedrag want ze hebben juist dringend hulp nodig van psychotherapeuten en/of psychiaters. Op de eerste plaats Merkel die niet meer weet dat ze ooit Oost Duits was. Nu is ze in de war niet meer wetende wat haar roots ooit waren.

ster op 30-08-2017 21:24

Weesie op 30-08-2017 17:35

Vergeet niet dat vele niks hebben tegen vluchtelingen. Wie heeft iets tegen de Chinezen bv. Niemand want ze passen zich goed aan. Dit volk wat er nu binnen komt heeft een giga groot deel ervan totaal geen fatsoen en daarom aanpakken ook die hap. Niet alleen naar boven wijzen, maar ook naar de genen die hier de boel wil afbreken en ons naar de middeleeuwen willen helpen. Burgerwachten evt

Piece op 30-08-2017 21:48

Waar zijn dan de tweets als FB wordt gecensureerd? 

scorp op 30-08-2017 22:08

@ A. Verlof. Jullie moeten het wel allemaal gewild hebben want jullie blijven maar voor de zelfde partijen stemmen, zo laten we eerlijk zijn het majority vind het echt lekker om ze te leven. Als dat niet zo was geweest dan hadden jullie allemaal wel voor de PVV of zoiets gestemd. zo als jullie er van af willen dan wordt het vechten nu en ik bedoel niet alleen een briefje schrijven hier, het wordt echt knokken anders kn je het wel vergeten.

@ aninymousica. De EU heeft gelijk jullie hebben er zelf voor gestemd jullie wisten wat de partijen wilde zoals D66 en als je daar dan voor blijft stemmen is het je eigen schuld. Mischien hebben jullie de ballen om er iets aan tedoen maar wat ik tot nog toe gezien hebt ik denk het niet. 

@Weesie.  Ja je moet ook de immigranten de schuld geven want ze zijn heel erg onbeschoft de manier hoe ze optreden tegen iedereen. En vooral moet je jouw regering de schuld geven weet je wel die gozers die in Den Haag zitten niets tedoen.

jawel op 30-08-2017 22:41

Nogmaals , je kan stemmen dat je een ons weegt , ook al zou 99 % van de stemmen naar de p.v.v gaan , dan nog gaan ze de verkiezingen niet winnen ,  de  stembiljetten moeten door eerlijke mensen worden geteld , dan kom je vanzelf ook met een eerlijke uitkomst , en die zou er heel anders uitzien zoals het nu het geval is  !!! Dit geldt niet alleen voor N.L. 

ad op 30-08-2017 22:51

@ A. Verlof.   Wat denkt u zelf? Zijn de uitslagen van de laatste Nederlandse verkiezingen niet gemanipuleerd?

Oma op 30-08-2017 22:55

@scorp: verkeerde redenering. Waarom? Omdat het de taak is van de regeringen om de veiligheid van hun bevolking te garanderen, dat is zelfs een van hun kérntaken! Dus als een volk, in goed vertrouwen, hun stem geeft aan 'volksvertegenwoordigers', die dan hun functie misbruiken door de wil van hun kiezers te negeren en er zelfs rechtlijnig tegen ingaan, dan is dat niet de schuld van de kiezer maar van de politieke vertegenwoordigers, die zwéren bij het opnemen van hun mandaat om hun autochtone volk te vertegenwoordigen, ervan ten dienste te staan en te zorgen voor het algemeen welzijn van hun volk.

Het moge duidelijk zijn dat de huidige politieke bende hun eed schandelijk schendt en ten dienste staat van immigranten en hun vreemde veroveringsideologie ten koste zelfs van hun autochtone bevolking, die politici dan ook nog vét moeten betalen, nét als de criminele parasieten die ze binnenhalen met verarming van de hele autochtone bevolking tot gevolg. Bijgevolg: om deze gruwel recht te trekken moet de politiek heel duidelijk en met alle mogelijke middelen duidelijk gemaakt worden dat het volk dat zij horen te dienen, hun immoreel gedrag, discriminatie van eigen volk en onaanvaardbaar wanbeleid, dat leidt tot verarming en genocide van de autochtonen niet langer pikt. 

mientjei op 30-08-2017 23:18

@ Qvic 21.09   oproepen tot geweld is  xxxx Altijd xxxx fout   Correct Mientjei. Mod.

dat zegt Geert Wilders ook en daar heeft hij groot gelijk in

ster op 30-08-2017 23:59
SEO op 31-08-2017 00:40

Inderaad. Kijk op: https://youtu.be/gb4Uk_vHp1M

Refugess harras germans- Thier local mayor tells them not to complain. Vluchtelingen vallen Duitsers lastig, de burgemeester zegt hen, niet te klagen.

mientjei op 31-08-2017 01:07

@ Oma 22.55    het is de taak van de regering hun bevolking te beschermen zegt u. Ik vrees toch dat het woord autochtoon hier helemaal niet voorkomt, dus iemand met 2 paspoorten heeft dezelfde rechten, volgens hen. Ik denk dat daar een groot stuk zit van het probleem, je kan niet van "twee walletjes eten" Kiezen moet je, je kan ook niet s ochtends voor allah knielen

en s avonds voor God   Als je vriendelijk iets vraagt aan een  moslim , en zegt hier heb ik last van, dan beginnen ze meteen te schreeuwen, ik ben hier geboren, nou dan denk ik, dat is toch geen prestatie of zo, je moeder was hier tijdens de bevalling

en meer is het niet, en dat geeft jou nog niet het recht om over mij heen te lopen of te rijden tegenwoordig

mientjei op 31-08-2017 03:29

Gisterenavond werden Rutte een paar vragen gesteld, powned op 3, hij kon niet garanderen dat er in Nederland geen aanslag zou kunnen plaatsvinden zei hij, maar er waren duizenden mensen aan het werk om het te voorkomen. Nou dan vergeet hij het belangrijkste, laat de aanslagplegers niet binnen, hou je een hoop geld over voor ouderen en zieken

Infidel4U op 31-08-2017 08:38

@ Weesie. De politici die.de oorlogen in het Midden-Oosten hebben veroorzaakt moeten ter verantwoording worden geroepen. Dat is één. Verder zijn degenen die de islam in Nederland en Europa faciliteren schuldig aan landverraad. Ook zij moeten hierover verantwoording afleggen, het liefst voor een rechter. Maar het zijn de niet-vluchtelingen die zich misdragen. Zeggen dat zij daar niets aan kunnen doen is regressief-links naïef en dom. Deze smeerlappen besluiten zélf vrouwen aan te randen of zelfs te verkrachten. Daarvoor zullen zij de prijs moeten betalen. En aangezien de overheid niet ingrijpt, en daardoor feitelijk het geweld tegen autochtonen sanctioneerd, zullen we ze zelf moeten aanpakken. Genoeg is genoeg.

Ice ice baby op 31-08-2017 08:48

heeft niemand daar dan beeldmateriaal van??

Infidel4U op 31-08-2017 12:22

@Mientjei: mensen oproepen zichzelf te verdedigen mag dan ook niet? Hoe kun je je geweldloos verdedigen tegen lieden die geweld tegen jou gebruiken? En moet je wachten tot je aangevallen wordt, of mag je het vóór zijn? Want dat is vaak de beste verdediging... Dus altijd fout? Zo zwart-wit is het helaas niet.

Pat op 31-08-2017 13:44

De Politieke Elite helpt mee aan onze ondergang..!Antwerpen telt reeds meer dan 50% schoolgaande Moslim-kinderen..en het gaat "stilaan" overal dezelfde kant op...!Of je het nu wil of niet..  :/

Qromwel op 31-08-2017 13:54

Laat wie van mening is dat Nederlandse verkiezingsuitslagen gemanipuleerd zijn met bewijzen komen! Dat is dus iets anders dan denken of van mening zijn of wat dies meer zij.

Tom Hendrix op 31-08-2017 14:46

Tja, dit krijgt men als politici onder aanvoering van Madam Merkel en de EU, de "resolutie van Straatsburg", en " het Coudenhove-Kalergi plan", uitvoeren. Hun opgedragen door demonische krachten.

Rom op 31-08-2017 16:34

Ach ach Frau Merckel

Tom Hendrix op 31-08-2017 17:41

@SEO: 00.40. uur. Verraden door de eigen burgemeesters en politici! Bah.

jdl op 31-08-2017 18:15

Waar komt deze informatie vandaan? Wie/wat is de bron? Hoe weet diegene dat er 7000 foto's in totaal van facebook verwijderd zijn?

Klokje op 31-08-2017 18:36

Ook in Vlaanderen zijn al generaties politiekers die hun eigen volk verraden en monddood maken die levenslang zouden moeten krijgen, is het niet Guchte Pest Voor Vlaanderen die zo gestreden heeft voor dit tuig en nu met al zijn poen in Italie zit.En gooi buiten die handel.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld