Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e

Ook Nederlandse politie blijkt opdracht te hebben criminaliteit asielzoekers te verzwijgen en soms zelfs niet te bestraffen

 
En de culturele, financiële en maatschappelijke zelfmoord-kampioen van de wereld is....

US News & World Report heeft een top-80 gepubliceerd van landen die het beste zijn voor immigranten, oftewel: waar ze de hoogste uitkeringen, toeslagen en andere gunsten zoals gratis rijlessen en (bijna) gratis woningen krijgen. Het zal weinig verbazing wekken dat het in geweld, anarchie en islamitische no-go zones wegzinkende Zweden de eerste plaats bezet. Nederland staat op een 8e plaats. Veertien landen van de top-20 bevinden zich in Europa.

 

De top-10 wordt verder gecompleteerd door Canada (2), Zwitserland (3), Australië (4), Duitsland (5), Noorwegen (6), Verenigde Staten (7), Finland (9) en Denemarken (10). Opvallende posities zijn er voor de Verenigde Arabische Emiraten (15) en Saudi Arabië (33). Beide steenrijke Golfstaten hebben hooguit een handjevol migranten uit Syrië opgenomen.

Desondanks haalde Saudi Arabië een naar verhouding hoge positie, omdat het wèl goed is voor immigranten (remigranten?) van de eigen nationaliteit. Hetzelfde geldt voor de communistische dictatuur Myanmar, dat op plek 74 staat.

Supermachten China en Rusland vinden we terug op de resp. 21e en 24e positie.

Of de lijst een reëel beeld geeft valt te betwijfelen, aangezien we Oekraïne op de 31e plaats terugvinden. Dat land is vanwege de aanhoudende burgeroorlog in het oosten en het feitelijk faillissement van de staat juist een emigratieland geworden. De EU heeft dat onlangs heel eenvoudig gemaakt door de visumplicht voor Oekraïners op te heffen – de volgende stap naar het EU-lidmaatschap van het land, dat er ondanks het Nederlandse ‘NEE’ referendum en het inlegvodje van Rutte natuurlijk toch gewoon gaat komen.

Daarnaast zien we immigratie kritische Europese landen zoals Polen (43e) en Hongarije (47e) ook nog in de lijst terug. En hoe komt het dat Marokko erin voorkomt (54)? Veel Europeanen hebben de stellige indruk dat de inmiddels helft van de bevolking van het Noord Afrikaanse land naar onze landen is getrokken.

Nederlandse politie verzwijgt en negeert explosie criminaliteit asielzoekers

In alle landen die veel migranten uit moslimlanden hebben opgenomen, is de criminaliteit geëxplodeerd en de onveiligheid enorm toegenomen, alsmede ook de druk op de sociale voorzieningen. Dat geldt ook voor Nederland. Media zoals de Telegraaf berichtten onlangs nog dat de Nederlandse politie –net als de Duitse en Zweedse- geen cijfers naar buiten mag brengen over de fors toegenomen criminaliteit door asielzoekers en migranten: ‘Vooral misdaad onder kansloze asielzoekers uit veilige landen blijkt welig te tieren. Er wordt op bestelling geroofd en dit kan zelfs straffeloos gebeuren.’

De politiek maakt daarbij maximaal misbruik van de onbenulligheid van het grootste deel van de bevolking, die een –door de media ingeprente- houding lijkt te hebben van ‘als het mij niet overkomt, bestaat het niet, en maak ik me er dus ook geen zorgen over.’

Geen wonder dus dat Nederland het tot de top-10 van ‘beste’ landen voor migranten haalde. Of dat echt iets om trots op te zijn, zal de komende jaren door steeds meer bezorgde burgers worden betwijfeld, zeker zodra ook hier Zweedse, Duitse en Franse toestanden uitbreken.

 

Xander

(1) Zero Hedge

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum.

Reacties

Ali op 11-07-2017 14:02

Marokko neemt veel Afrikanen op, dit weer ten koste van de eigen burgers (werkgelegenheid). Zo is er altijd weer wat.

Bundy op 11-07-2017 14:14

Wie vroeger een ingezonden brief aangaande massale criminaliteit gepleegd door immigranten naar éen van de kranten stuurde , kreeg de B.V.D voor de deur .     Groot is mijn vreugde dat sinds de komst van het internet de waarheid gezegd mag worden , ook al is het de trieste waarheid  en reeds te laat om nog iets te veranderen  .         Helaas wil een gigantisch deel van de bevolking dit niet weten omdat " het hen toch niet overkomt " , of omdat ze links-gehersenspoeld zijn .    Goed artikel van Xander en erg dapper .

vijgeboom op 11-07-2017 14:14

Beste is om de mensen zo dicht mogelijk bij hun land van herkomst te installeren en op te vangen. Maar ja, Nederland en West Europa heeft zich van de ware God afgekeerd en dat is al een jaartje of 40 zo en dan krijg je de gevolgen over je heen. Dan keert God zich van je af............ dat betekend minder welvaart, meer criminaliteit, meer onrust en sexuele immoraliteit, geen eenheid meer!

Singleman op 11-07-2017 14:52

US News & World Report? In de US zitten er anders ook wel al veel te veel hoor.... zouden ze ons niet beter een lijst geven van landen waar de minste of geen moslims zitten, het schijnt dat er in Zuid Amerika geen moslims zijn of heel weinig, Peru, Argentina, Bolivia, de temperatuur loopt daar ook niet zo hoog op als hier.... Op de Noord & Zuidpool zouden we ook onze eigen goed geisoleerde optrekjes kunnen bouwen? Kwestie van de koppen bijelkaar te steken & creatief naar een goede oplossing te zoeken voor ons probleem....

Marinus Ferdinand op 11-07-2017 16:00

@Vijgeboom

Wat dacht u van de homobewegeging. In Gouda was het bestuur helemaasl dol van vreugde toen Roze zaterdag was binnengehaald en er een apart zebrapad=regenboogpad was geopend voor homo 's. Totaal van het pad af. Geef homo 's een nette plaats in de maatschappij, geef ze juridische en sociale acceptatie (geen homohuwelijk) en ga goed met deze mensen om. Maar houd op met GayPrade, Roze Zaterdag en dat soort aburditeiten!

Dewevoga op 11-07-2017 16:49

In 2008 schreef de journalist Kassander (toen bestonden ze nog) een artikel over de voorgedragen burgemeesterskandidaat van Arnhem een lap tekst. Hij had een vooruitziende blik. Hoewel vooruitziend, hij wist al het e.e.a. over de islam. De links aanklikken betekent een avondvullend programma i.p.v. al die herhalingen op tv. https://martienpennings.wordpress.com/2008/11/26/het-raadsel-marcouch/

Hieronder een vervolg van juli 2017 met een stuk herhaling uit 2008 en het stukje dat Geert Wilders aanhaalde over Al-Qaradawi de man die als laatste levensdaad graag willekeurige Joden zou mitrailleren, zo nodig vanuit een rolstoel

https://martienpennings.wordpress.com/2017/07/11/kwestie-marcouch-raoul-du-pre-volkskrant-weet-misdadig-weinig-van-de-islam/

Alle partijen die nu aan het informeren zijn hebben samen met de PvdA het beleid bepaald, waarvan Mark Baphomet toegegeven heeft het te hebben onderschat en maar toch hebben bevorderd.

En de huidige kwaliteitspers kan onderstaand stuk niet eens meer leveren:

https://opiniez.com/2017/07/10/kwaliteitspers-snapt-weinig-van-oost-europa/

Maar gelukkig hebben we Jinek nog: Moslimbelgenmoppen bij Jinek: Nico Meijerink en Beatrice de Graaf  (control klik)

Hotelval op 11-07-2017 16:51

Artikel Zero Hedge geraadpleegd - Belgie wordt niet vermeld - kan dat???

Noorderlicht op 11-07-2017 17:03

@Singleman op 11-07-2017 14:52

"zouden ze ons niet beter een lijst geven van landen waar de minste of geen moslims zitten"

Voor degene die het liever wat dichter bij huis zoekt kan je denken aan Zwitserland, Hongarije, Portugal, Polen?

Beertje op 11-07-2017 17:27

Juist Vijgeboom,ik hoop dat je weet wat er in het handvest van de VN staat,vluchtelingen moeten zo dicht mogelijk bij het land van herkomst opgevangen worden,al of niet met maatschappelijke steun van andere landen.

Maar het hier heen halen van die economische criminaliteit is al ver in het verleden bekonkelt door het hoge plebs,om hier de toestand te ontwrichten,en zo gaan we langzaam maar zeker naar een 1-wereldregering toe.

Dewevoga op 11-07-2017 17:29

In onderstaande video wordt de basis het stemgedrag uitgelegd, kunnen ze er wat aan doen?

https://www.youtube.com/watch?v=lyLUIXWnrC0

Hieronder het PvdA, D66 en GL/GK onderwijs hoofdstuk uit hun verkiezingsprogramma

https://www.youtube.com/watch?v=NI7xxhp0rk8

Yerik op 11-07-2017 18:26

"Die blankies zijn nog gekker dan ze ons hebben verteld en wij ooit hebben kunnen bedenken."

SEO op 11-07-2017 18:30

Oplossing: gebed, Nexit en Islamverbod!

Tom Hendrix op 11-07-2017 18:57

@vijgeboom: 14.14. uur. Met U eens. En de oorzaken hiervan zijn; " de Resolutie van Straatsburg", en "het Coudenhoven-Kalergi plan". Helaas zijn velen van onze Nederlandse bevolking hiervan niet op de hoogte.

Singleman op 11-07-2017 19:51

Nooderlicht, Zwitserland is te duur & daar zitten ook moslims, ze hebben daar nog iets moeten stemmen over moskee dinges, dus? Die andere, ben je zeker dat er daar geen zitten? Daarbij komt nog ik ken die taal niet, ik denk dat ze op de Noordpool & Zuidpool ook Engels verstaan.... maar we kunnen ook afspreken om samen een Noor of Zuidpool project op te starten & achter de nodige geldelijke middelen zoeken? Het Noorderlicht hebben we alvast al!

Petrovsky op 11-07-2017 20:00

Kreeg ik vanmorgen binnen van Facebook:

Hallo,Wir beobachten seit einiger Zeit, was Sie auf unserem sozialen Netzwerk posten.Und das gefällt uns überhaupt nicht. Ihr Account wurde temporär gesperrt, bis weitere Überprüfungen erfolgt sind.Wenn Sie damit nicht einverstanden sind, können Sie hier Widerspruch einlegen:Viele Grüße,FB Compliance-Abteilung

Singleman op 11-07-2017 20:18

Een ander idee is misschien aan politiekers subsidie vragen voor ons Noord & Zuidpool project & dat aftrekken van moslims hun kindergeld?

Hans-Christiaan de Boden op 11-07-2017 22:47

Asielzoekers: Je geeft ze 1 vinger en ze nemen gelijk het gehele land...

Erik op 12-07-2017 08:57

Wij leven in Nederland in een stille, subtiele dictatuur welke aan het afglijden is...

marnix op 12-07-2017 08:59

Petrovsky,

ze gaan alles aan banden leggen, ik mis de tijd toen mensen samen communiceren op een Vreedzame manier op kerkpleintjes, kaarthuisjes, parochiezaaltjes. Alles wat je nu typt wordt bewaard. Bij een arrestatie voor uw postings schuldig of onschuldig kan alles tegen u gebruikt worden. Big Brother kijkt en leest mee.

Helmut Kohl, lag zijn laatste levensjaren overhoop met A. Merkel. Kohl heeft de Duitsers en hun families samengebracht. Merkel haar visie is gebasseerd op overname en een bloederige burgeroorlog organiseren. Een alternatief is een politiestaat organiseren met Drones die mensen opjagen, dit is eventueel een veilige oplossing volgens het Duits-model.

Een Plan B als EU-inwoner is geen luxe, nu zeker de EU-munt héél hoog staat. Koop je een schuiloord voor een prikje.

Willy op 12-07-2017 09:18

Hoe meer bootvluchtelingen hoe meer de vrede in gevaar zal zijn !! Shalom

Qromwel op 12-07-2017 09:38

Sinds wanneer is Myanmar communistisch? De BCP is illegaal. Of die een rol speelt bij de opstandige bewegingen in de periferie (vooral langs de grens met de Volksrepubliek) is niet duidelijk.

Doordenker op 12-07-2017 09:40

@Singleman.

Dat er in Zuid-Amerika weinig moslims zitten, zal wel een van de redenen geweest zijn waarom Merkel een landgoed gekocht heeft in Uruguay waar ze veilig kan naartoe trekken nadat ze in Europa haar multiculturele puinhoop achtergelaten heeft.

Wellicht zullen nog vele andere politiek correcte politiekers haar voorbeeld volgen...

Qromwel op 12-07-2017 09:53

Bundy op 11-07-2017 14:14: Met toestemming van Xander kopiëer ik wel eens het hoofdartikel, onder bronvermelding, en plak het ter doorzending aan anderen in een e-mail bericht of als word bijlage. Vnl. aan "de politiek" (zij kunnen dan nooit zeggen; Wir haben es nicht gewußt), maar ook anderen die geen weet hebben van xandernieuws. Van sommige politiek krijg ik een beleefd automatisch gegenereerd bedankje. Van anderen een delivery failure vanwege volle inbox e.d.

Qromwel op 12-07-2017 10:02

Marinus Ferdinand op 11-07-2017 16:00: Laat ons Roze Vrijdag propageren. Zien wat Islamieten daar van vinden.

roodborst op 12-07-2017 10:34

Dit artikel is so fake . Op zijn minst wat Australia aan gaat  .australia heeft belooft om 10 000 vlugtelingen op te nemen over 5 jaar . Als deze mensen temminsten door de vetting komen .Dat maak Australia  echt niet de 4de plaats .

Lucie op 12-07-2017 11:39

Dat zal die ""vluchtelingen"" zeer goed bevallen,al die schaars geklede meiden.Voor hun een uitnodiging tot........

AJ op 12-07-2017 12:02

Het feit is dat blanke vrouwen nu eenmaal op zwarte mannen vallen, wellicht niet de type zwarte mannen zoals op deze gephotoshopte foto, maar ik zie voortdurend om mij heen dat zwarte mannen zeer gewild zijn bij blanke vrouwen wat natuurlijk weer steekt bij blanke mannen. De bijbel spreekt ook dat Salomo zwart was en vele vrouwen had.

Emile op 12-07-2017 12:15

In plaats van naar de Noord- of zuidpool kun je straks misschien beter naar Syrie, Libie, Irak en dat soort landen gaan. Omdat het meestal jonge islamitische mannen zijn die hier naar toe komen moet daar straks ten eerste een vrouwenoverschot zijn en ten tweede heel veel werk zijn. Het is natuurlijk onzin dat ze daar geen werk zouden kunnen vinden, omdat er genoeg te herbouwen en op te ruimen is en als er wereldwijd de wil daartoe is, dan krijgen die landen net als bijvoorbeeld Griekenland, Oekraine en anderen onbeperkte hoeveelheden bijgedrukt geld van de Europese Commissie voor hun wederopbouw...

Marinus Ferdinand op 12-07-2017 12:19

Wie gaat onze samenleving beschermen?

Een school moet 500 euro betalen omdat een paar kinderen niet op de klassefoto stonden. Belachelijk.

Gaat de school in hoger beroep tegen de uitspaark van de rechter? Kan het Ministerie van Onderwijs in beroep gaan? Kunnen derden belanghebbenden in beroep gaan? Wat zijn de gronden van het beroep? Wie gaat het proces betalen?

Graag informatie. Dit mag niet gebeuren!

Beertje op 12-07-2017 14:25

500 euro per kind hoor,dus 2x500 euro.

Beertje op 12-07-2017 14:32

Marinus Ferdinand,moet je voor zo,n veelkleurig pad stoppen voor voet gangers of kan je iedereen,die daarop loopt, onderuit schoffelen,volgens mij is zo,n pad niet rechtsgeldig,enkel de zwart-witte banen(in de volksmond Zebra)zijn officiele oversteekpaden.

Ik denk,als je dit aanhangig maakt dat ze dit moeten verwijderen,of in ieder geval aan moeten geven dat het geen officiele zebra is.

Singleman op 12-07-2017 15:36

Doordenker, dat zou best wel eens kunnen, maar hun hebben zelf al veel duurdere projecten voorzien voor hun eigen veiligheid, politiekers zijn de meest overbeschermde personen op deze planeet.

Marinus Ferdinand op 12-07-2017 17:24

@Beertje

De regel is dat er zwarte banen moeten zijn: normaal gesproken afgewisseld met wit, nu met kleur, dus rechtsgeldig. Studenten in Leiden hadden de zwarte balken wit geverfd: ludiek, haha....

Jean op 13-07-2017 15:35

Kijk hoe het oude Israel tenonderging, en dat gebeurt hier nu weer met Goddelijk ingrijpen waarvan een hele hoop slachtoffers gaan vallen. In de benauwdheid zult u tot Mij roepen.

Marinus Ferdinand op 13-07-2017 22:33

@Jean

Zou het kunnen zijn dat we ons gaan verweren? Bijvoorbeeld voor de rechter, in hoger beroep?

https://wnl.tv/2017/07/13/advocaat-school-beroep-schoolfoto-boete/

Marinus Ferdinand op 14-07-2017 11:43

De kabinetsformatie gaat volgens de heren nog wat langer duren. Ja, natuurlijk, ze maken zich zorgen om de Duitse verkiezingen, en de zaak moet rustig blijven.....