Headlines





















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot ‘Volkstod’

‘Stop alstublieft met aanwakkeren angstklimaat tegen Rusland’


Putin wil dat de Rusland de vrijheid behoudt om niet zoals Europa gedwongen te worden te kiezen voor Angela Merkels Volkstod door middel van massa immigratie en ‘genderwaan’.

Op de vraag van een homoseksuele professor uit Oostenrijk waarom Rusland onlangs een wet tegen homopropaganda invoerde, antwoordde Putin op zijn kenmerkende rechtstreekse wijze dat een samenleving die toegeeft aan ‘genderwaan’ –het ideologisch totaal opheffen van de verschillen tussen de beide seksen- en daarnaast de eigen bevolking door middel van massa immigratie vervangt, zoals Europa nu doet, op uitsterving afstevent. Rusland weigert daarom met deze door links en links-liberaal beleid in gang gezette zelfmoord van de eigen samenleving en cultuur mee te doen.

 

De professor zei Rusland te bewonderen vanwege de veelzijdige cultuur, maar dat hij graag zou willen dat Rusland ‘vrije liefde’  in iedere vorm omarmt, ‘zonder onderdrukking, en zonder de angst om daarvoor in elkaar geslagen of vermoord te worden.’

‘Geen onderdrukking, wet is enkel tegen propaganda’

Putins antwoord: ‘Wij hebben in Rusland helemaal geen onderdrukking van homoseksuelen, en in het geheel geen wetten die gender-minderheden zouden straffen voor hun seksuele oriëntering. Dergelijke wetten hebben wij niet! Wat dit betreft hoeft u zich daar dus geen zorgen over te maken.’

‘Wel hebben wij enige tijd geleden een wet aangenomen waarmee de propaganda van homoseksualiteit onder minderjarigen is verboden. Laat mij die wet aan u uitleggen. In uw land (Oostenrijk), en in alle Europese landen en Rusland bestaat er een groot probleem met de demografie: de geboortecijfers zijn zeer laag. Europeanen sterven uit!’

U heeft uw keuze gemaakt’: Volkstod

‘Begrijpt u dit niet?,’ vervolgde de Russische president. ‘U begrijpt toch dat uit homoseksuele huwelijken en partnerschappen geen kinderen komen? Of wilt u soms uw overleven zeker stellen door heel veel immigranten naar uw landen te halen? Maar aan zo’n enorm aantal immigranten die nodig zouden zijn voor voortplanting, kan de (Europese) samenleving zich niet aanpassen.’ Hij zei het woord dan wel niet letterlijk, maar hij bedoelde hier overduidelijk de vooral door links en links-liberaal beleid in gang gezette ‘Volkstod’ van de autochtone Europese volkeren.

‘Maar goed, u heeft daar in uw landen voor gekozen. Homohuwelijken, en het daaraan verbonden recht op het adopteren van kinderen, et cetera... Uw heeft in uw landen een besluit gemaakt, en dat is uw goed recht. Maar laat u ons dan ook in ons recht om een keuze te maken die wij voor ons land het beste achten!’

‘Wat betreft de rechten van homoseksuelen in Rusland herhaal ik dat vertegenwoordigers van seksuele minderheden in Rusland op geen enkele wijze worden gediscrimineerd of in hun rechten worden beperkt. Wij hebben überhaupt geen wetten of regels die seksuele minderheden op enige wijze benadelen. Die hebben wij niet. Noch op het werk, noch in het dagelijkse leven worden seksuele minderheden bij ons benadeeld. Dat gebeurt bij ons niet.’

‘Stop met aanwakkeren angstklimaat tegen Rusland’

‘Ik heb dit al eerder meerdere keren uitgelegd. Ik werk zelf in mijn dagelijkse beroepsleven met zulke mensen die homo zijn, en heb ze meerdere malen staatsonderscheidingen gegeven voor hun verdiensten voor de Russische staat. Maar hier vindt u het nodig om (anti-Russische) angsten aan te wakkeren, een angstklimaat te creëren. Deze zorgen zijn zeer vergezocht.’

Putin wees er vervolgens fijntjes op dat er in verschillende Amerikaanse staten nog steeds wetten bestaan waarmee homoseksuelen vanwege hun geaardheid gevangen kunnen worden gezet, en dat het Hooggerechtshof die wetten niet kan opheffen.

‘Dus waarom wil u uitgerekend Rusland hiervan beschuldigen? Waarom de angst tegen Rusland aanwakkeren? Homo’s zijn geen probleem in Rusland. Laat u alstublieft het creëren van een angstklimaat in Rusland achterwege.’

 

Xander

(1) Anonymous / YouTube

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum.

Reacties

Pagina1234
Lee op 05-07-2017 08:05

Josef op 04-07-2017 16:27

Site van Jan is geblokkeerd op bedrijfsnetwerk. Zegt genoeg, de waarheid is hard maar mag niet gelezen/verteld worden. Ziek!

Singleman op 05-07-2017 10:46

Marinus Ferdinand, het zijn vooral de communistische anti-fassisten die samenspannen met moslims als er anti-islam betogingen zijn, anti-islam mag niet vredelievend op straat komen om hun eisen te stellen, dan komen ook altijd die communistische tegenbetogers de moslims steunen tegen ons! Maar de anti-fassisten zijn eigenlijk de echte fassisten, de wereld op zijn kop!

Singleman op 05-07-2017 10:56

Poetin & Merkel kunnen eigenlijk trouwen met elkaar, er is geen verschil tussen hen.... https://www.youtube.com/results?search_query=Putin+jokes+Merkel...

Singleman op 05-07-2017 11:16

Je ziet ook overal hoe de twee gezichten van moslims overal worden uitgespeeld in het voordeel van de moslims..... Die burgemeester had het zogezegd aan de stok met een imam, maar ondanks de bedreigingen door zijn eigen islam blijft hij zichzelf toch een moslim noemen alhoewel dat helemaal tegen de instructies van Muhammad ingaat, daarom kon de imam hem wel terecht een hypocriet noemen. De imam houdt zich aan de istructies van Muhammad, maar hier wordt dat door de massa allemaal verkeer geinterpreteerd. Ze denken dan dat de imam een speciaal extremistische imam is, maar dat is gewoon de echte islam, zo simpel is dat, maar dat kunnen ze niet eens doorzien!

Een ander geluid op 05-07-2017 11:30

Singleman op 05-07-2017 00:14

Dank u ! U ook vriendelijke groetjes !!!

Singleman op 05-07-2017 11:37

Zogenaamde brave moslims, "Allahu akbar".... https://www.youtube.com/watch?v=D8tFH5yIvsQ&t=28s

Singleman op 05-07-2017 11:48

Als Poetin een moslimstaat in zijn land accepteert wil dat zeggen dat hij gelooft in brave moslims die geen vlieg kwaad zullen doen, maar hij is totaal mis, er zijn geen brave moslims, waar is dan het verschil tussen zijn politiek & die van Merkel? Geen verschil volgens mij toch... Meer vinden op YouTube over de zogenaamde brave moslims... https://www.youtube.com/results?search_query=So+called+Moderate+Muslims+exposed%2C+another+oxymoron

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 12:05

Onze soldaten moeten onze burgers en onze eigendommen beschermen, en niet de hele wereld overvliegen met allerlei humanitaire droombeelden....

Primaire functie van de Staat is het beschermen van de eiegen burgers en basisveiligheid bieden. Doet ze dat niet: voor de rechter graag verantwoording afleggen.

Singleman op 05-07-2017 13:05

Wilders gaat protesteren tegen de benoeming van een moslim burgemeester! ... https://www.youtube.com/watch?v=L52vE5SIBA0

Singleman op 05-07-2017 13:10

Marcouch: 'Iedereen mag demonstreren, ook de heer Wilders'.... https://www.youtube.com/watch?v=9y56Hva8SAw

Singleman op 05-07-2017 13:22

Ik kan er ook nog aan toevoegen, ook niet iedereen blij met Poetin & andere politiekers.....

Singleman op 05-07-2017 14:18

Robert Spencer over de fantasie islam van Obama.... https://www.youtube.com/watch?v=s0sYX52_1dk Diezelfde fantasie delen veel politiekers op deze planeet, zoals ook Poetin & Merkel, politiekers zijn totaal onbekwaam over islam & die het niet zijn worden buiten spel gezet voor de business belangen met moslims! Islam is geen religie van vrede, tenzij de vrede van het kerkhof +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Het is geen religie maar de bevelen van een perverte dode warlord, ze aanbidden dan ook meer die dode warlord dan de zogenaamde god Allaah, dat is maar de lijm om de boel bijelkaar te houden, een sausje van godsdienst dat niets te betekenen heeft. Het was altijd al een rondtrekkende bende die overal waar ze geweest hadden op een barbaarse manier de anderen hadden afgeslacht & dat gaat niet plots veranderen, we hebben de bewijzen gezien & toch blijft men alles ontkennen! Politiekers zijn begrafenis ondernemers geworden van hun eigen kiezers, dus denk twee keer na als je nog eens gaat kiezen? Door na de slachtpartijen door moslims grote samenkomsten te organiseren met dezelfde moslims samen & hartjes te maken met de handen zal het echte probleem nooit opgelost worden, het kan goed zijn dat daar de volgende keer ook een paar spijkerbommen gaan ontploffen.... Nee politiekers, jullie zijn heel slecht bezig, 0 op tien!

Een ander geluid op 05-07-2017 14:47

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 12:05

U heeft helemaal gelijk. Alleen heb ik zo mijn twijfels over de politieke & juridische onafhankelijkheid van de rechters die er over zouden moeten gaan.....................

Singleman op 05-07-2017 15:48

Marinus Ferdinand, "Ik heb ook begrepen dat er in de koran staat, dat volgers de wereldse wetten moeten accepteren van het land waarin ze wonen." Welke koran vers als ik vragen mag? Ik heb daar in ieder geval nog nooit van gehoord. Nee nee, de wetten van Allaah staan voor de moslims boven de wetten van de landen waar ze binnendringen. Ze komen juist binnendringen om ons de sharia op te leggen, zeker weten.

Maar dat is allemaal foxy door hun krijgsheer uitgedacht, het zijn de wetten uit de duim van Muhammad & dat is naargelang de omstandigheden uitsgestippeld door hem, niet door de engel Gabriel zoals hij beweerde. Toen dat hij zogezegd naar zijn sexparadijs had geweest lag hij in werkelijkheid te slapen in zijn bed, dat zei zijn eigen vrouw of één van zijn vele vrouwen, zelfs de vrouwen waar hij niet mee getrouwd was had hij sex mee hoor. Ze hebben een soort oorlogstrategie tegen de anderen & dat passen ze al 1400 jaar toe, voor hen is de aanval beter dan de verdediging, tegenstanders die dood zijn lopen hen niet meer voor de voeten!

Toevallige successsen zien ze als een teken dat Allah hen de overwinning heeft bezorgd, als ze grote slachtpartijen hebben aangericht & niemand slaat terug zien ze dat als een goedkeuring van Allaah. Maar als ze weten dat ze de strijd niet direct totaal kunnen winnen praten ze de tegenstander in slaap met taqiyya, leugens voor hun warlord, dan doen ze zich vriendshappelijk voor & noemen je zelfs broeder.

Die wetten staan vol met twee maten & gewichten, bijvoorbeeld iemand die aan de jihad deelneemt worden alle zonden van voordien vergeven door Allaah zogezegd, daarom dat de aanslagplegers er lekker op los kunnen leven & drugs kunnen nemen om er zelf niet te veel onder te lijden. De zogenaamde brave moslims moeten strenge regels volgen, maar de jihadist wordt van al die verplichtingen ontheven, jihad is het heiligste dat een moslim kan doen, hierdoor kan hij of zij direct naar het paradijs, de niet-moslims gaan sowieso naar de hel voor eeuwig! In tegenstelling wat je denkt over wat tussen de haakjes staat mogen ze met de kafir doen wat ze willen, geen zonde is dan op hen!

Er bestaat dus geen democratische moslim dan in de fantasie van de massa & de verkozen politiekers.....

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 15:49

@Een ander geluid, 5/7 12.05

Ik heb het idee dat er weinig mensen zijn die dit soort rechtszaken aandurven. Het gemak waarmee Moskowicz in het proces Wilders, de rechters van het gerechtshof te Amsterdam, toch de top van de Nederlandse rechtsmacht, opzij zette ("wraking"). vond ik schokkend. Ik denk dat topjursiten het de rechters, en ook de Staat, erg moeilijk kunnen maken, ook met de huidige wetgeving. Dat moeilijk maken is geen doel opzichzelf, maar wel een middel om "onze cultuur en onze tradities te redden".

Singleman op 05-07-2017 17:00

Marinus Ferdinand, het antwoord van R Spencer op je aanname dat moslims onze wetten zouden moeten respecteren volgens de koran.... https://www.youtube.com/watch?v=JPufhjMPxwI Moslims zien hun aanwezigheid als een business deal met hen, maar hun bepalen de regels van die deal! Daarom dat zogenaamde moslim vluchtelingen het eten & drinken weggooiden dat ze hadden gekregen, ze eisten geld.... echte vluchtelingen zouden zoiets nooit doen, die zouden blij zijn met wat ze krijgen.

Singleman op 05-07-2017 17:48

R Spencer over islam & het beter maken ervan, "dat is onmogelijk want het was al slecht van in het begin", er staat niets goeds in dat kan gebruikt worden voor ons, het staat vol met haat tegenover de anderen, de kafirs, als er zogezegd zachtmoedige dingen in staan dan zijn het maar commentaren op de Joodse wet & aanhalingen ervan. De islam wordt niet geperverteert die was al pervert... Vandaar een grote vergissing van politiekers dat ze islam hebben erkend als een godsdienst! https://www.youtube.com/watch?v=y8bOBqc6PHg

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 17:51

@Singleman

Ik weet helaas niet waar het in de koran zou staan...

Een ander geluid op 05-07-2017 18:45

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 15:49

Ik hoop, dat u gelijk krijgt. Theo Hiddema van Forum voor Democratie zou in zijn dubbelrol van advocaat en politicus dan zijn kans kunnen pakken.

Als NL en andere Eurolanden delen van de Griekse schuld zouden kwijtschelden, lijkt me dat een mooie aanleiding voor zo'n rechtszaak. 

Verdrag van Maastricht

Artikel 125, lid 1 De lidstaten zijn niet aansprakelijk voor de verbintenissen van centrale overheden, regionale, lokale of andere overheden, andere publiekrechtelijke lichamen of openbare bedrijven van een andere lidstaat en nemen deze verbintenissen niet over, onverminderd de wederzijdse financiële garanties voor de gemeenschappelijke uitvoering van een specifiek project.

 

Eurolanden mogen elkaar in principe dus niet te hulp schieten.

Er is helaas een klein achterdeurtje:

Artikel 122, lid 2 In geval van moeilijkheden of ernstige dreiging van grote moeilijkheden in een lidstaat, die worden veroorzaakt door buitengewone gebeurtenissen die deze lidstaat niet kan beheersen, kan de Raad op voorstel van de Commissie, onder bepaalde voorwaarden communautaire financiële bijstand aan de betrokken lidstaat verlenen.

Een mooie gelegenheid om zand in de motor van de EU-machine te strooien !!

Singleman op 05-07-2017 18:51

Wij hebben alvast geen burgemeesters & politiekers nodig die ons wetboek ruilen voor sharia wetboeken! Mensen van die gemeente zet die vent gewoon weer af! Want anders kunnen we evengoed vragen aan Erdogan om te komen heersen over ons land & de boel gewoon laten overnemen door hem! Dat is pure overgave aan de islam & dat mogen we nooit laten gebeuren! Dat kereltje regeert dan gewoon vanuit de koran & de soena, dat kan toch nooit de bedoeling zijn want dan heb je zelfs geen multicul meer! Ongelooflijk dat ze dat daar normaal vinden in die gemeente, wonen daar alléén maar moslims of wat? Kalifaat Arnhem is dus ook weer een feit als ze er niets tegen doen!

Singleman op 05-07-2017 19:20

Demonstratie tegen Marcouch verloopt rustig; een aanhouding.... https://www.youtube.com/watch?v=9e7WKVSQTiA Deze benoeming had nooit mogen doorgaan! Weg die vent daar!

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 22:55

@Een ander geluid, 5/7, 15.49 uur

Nou dan kunnen onze pensioengelden ook niet in de EU aangewend worden tegen onze zin in. Ik ben er echter niet gerust op.....

Rebellio op 05-07-2017 23:24

@Singleman en Marinus, “Het is noodzakelijk voor een Moslim om een heerser te gehoorzamen, zolang hij niet wordt opgedragen een zonde te begaan. Als hem op wordt gedragen een zonde te begaan, dan is er geen gehoor en gehoorzaamheid” (Sahīh al-Bukhārī, no. 2796 & Sunan al-Tirmidhī)

Over het algemeen zijn moslims verplicht gehoor te geven aan de wetten van het land waar ze wonen, hetzij een islamitisch land hetzij een niet-islamitisch land, zolang zij niet bevolen worden om iets te doen dat de sharia tegen gaat én dat hij moslims geen onrecht aandoet.. Indien zij door de wet worden gedwongen om een zonde te begaan, dan zal het in dat geval niet alleen onnodig zijn zich aan de wet te houden maar zelfs niet toegestaan. De vraag komt dan dus naar voren, wanneer zijn niet-islamitische wetten niet in strijd met islamitische regels… De niet-moslimlanden wereld is verdeeld in twee categorieën, dār al-khawf en dār al-āman. De eerste staat voor een land waar moslims constant onder bedreiging en angst leven met betrekking tot hun religie, leven en welvaart, terwijl de tweede voor een land staat waar Moslims relatief veilig zijn. Veel wetten en reglementen in dar al-āman komen overeen met die in moslim landen, waardoor het bevel tot het volgen van de wetten van een land ook van toepassing is in deze niet-Moslim landen.......

Marinus Ferdinand op 05-07-2017 23:38

@Singleman

Churchill: "De nieuwe fascisten zullen zich antifascisten noemen"

Singleman op 05-07-2017 23:47

Marinus Ferdinand, wie gaat ze dan voor de rechter sleuren, het omgekeerde is altijd wel het geval in deze matrix....

Singleman op 05-07-2017 23:51

Ja Marinus, Churchill, was hij een helderziende ofzo? Moet zijn dan.... Die had het ook niet zo met moslims hè?

Singleman op 05-07-2017 23:55

Rebellio, niet volgens Muhammad hoor....

Singleman op 06-07-2017 00:02

Moslims doen nooit een zonde door de kafir te doden volgens Muhammad, want een kafir is nooit onschuldig, altijd schuldig, hun zijn nooit schuldig..... IS is de echte islam zoals Muhammad het had bevolen, het is geen geloof maar submission, onderwerpen of sterven!

Singleman op 06-07-2017 00:09

Marinus, het staat ook niet in de koran.....

Singleman op 06-07-2017 00:43
Singleman op 06-07-2017 00:53

In een Nederlandse stad hoort een echte Nederlandse burgemeester! Okay beste zogenaamde democraten, probeer eens in Egypte een Nederlander president te maken, dat gaat niet, dus ook geen moslim burgemeester in een Nederlandse stad!!! Ik wordt hier misselijk van, echt! https://www.youtube.com/watch?v=KTtgOwV3FJE

Nieuw Begin op 06-07-2017 01:23

Bill Gates Tegen immigratie! Steun uit onverwachte hoek Tegen de immigratie politiek van Fraulein Merkel : (Engels, Bill Gates -MicroSoft- kritiseert Duitsland:

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4665198/Bill-Gates-warns-open-door-migration-overwhelm-Europe.html

Marinus Ferdinand op 06-07-2017 08:13

@Singleman

Iedereen die zich bedreigd voelt in zijn veiligheid of eigendommen kan de Staat daarop aanspreken (als het de taak van de Staat is om die te beschermen) en dus voor de rechter sleuren. Je moet wel de kracht en de middelen hebben. Ik denk wel eens dat een top advocatenkantoor dat zou kunnn doen. Waarom? Rechtvaardigehidsgevoel, verantwoordelijkheidsgevoel voor het geheel, prestige wellicht.

Rebellio op 06-07-2017 09:11

@Singleman, Wat, "niet volgens mohamet?" Dit is volgens de interpretatie, de hadith, van  Sahīh al-Bukhārī. Hoger kan niet hoor. Maar misschien bedoelt u dat het nog steeds op diverse manieren kan worden geinterpreteerd? Ja dat klopt. Want de islam is een ideologie die je tot in detail verteld hoe te leven, dat zal dus ALTIJD conflicteren. Als je hier als moslim in Nederland woont bijvoorbeeld, dan zijn er altijd tegenstrijdige 'gebruiken'. Gebruiken die voor de moslim dus wetten zijn. En als je bijvoorbeeld belasting betaalt, betaal je eigenlijk aan de kafer en dus niet aan de moslim. Dus je benadeeld je mede moslims. Dus dat is zelfs tegenstrijdig, als je je aan de letter van de islam wilt houden. Het zal dus als moslim zaak zijn zo weinig mogelijk toe te geven aan het land waar je woont, telkens op het randje te balanseren van net wel ruzie met iedereen, maar net niet zoveel dat men je niet meer helpt. Als wij uiteindelijk dan maar toegeven en bijvoorbeeld een leuk buurthuis geven om de lieve vrede te bewaren, verschuift de grens. Het is dan ook vaak één grote frustratie en complex (is mijn ervaring) om samen te werken met een moslim. "Wat wil hij nu! Aan de ene kant vriendelijk en aan de andere kant werkt hij alles en iedereen tegen!".

Marinus Ferdinand op 06-07-2017 09:21

@Singleman

Churchill sprak over o.a. onzekerheid m.b.t. eigendomsrechten en onroerend goed bij het mohammedanisme...

Singleman op 06-07-2017 10:53

Al-Qardawi over islam... https://www.youtube.com/watch?v=Evv54F1zFHs Dat is het grote voorbeeld van Marcouch!

Singleman op 06-07-2017 11:37

Marcouch is de Sadiq Khan van Nederland nu! .... https://www.youtube.com/watch?v=4ucQDwFL5wo

Singleman op 06-07-2017 11:42

Sadiq Khan exposed, vrij vertaald ontmaskerd.... https://www.youtube.com/results?search_query=Sadiq+Khan+exposed

Singleman op 06-07-2017 12:02

Deze man legt het verschil tussen islam & geloof nog eens uit.... https://www.youtube.com/watch?v=EP_RQ1S0JO8

Singleman op 06-07-2017 12:16

Tja, de vorige spreker zegt wel dat er altijd geweldadige dingen in religieuze boeken zitten, daarom zeg ik nu even het echte verschil tussen andere godsdiensten & islam, enfin ik heb het eigenlijk al duidelijk genoeg geschreven, maar islam is islam daan kan niets aan veranderd worden, het kan niet echt soft worden gemaakt of menselijk zoals het Jodendom & het christendom! Als er op uitstappen uit de islam de doodstraf staat, dan weet je toch eigenlijk al genoeg, dan zou er al een alarmbel moeten rinkelen, maar liberalen & linksen blijven liever doorslapen in hun fantasie islam!

Singleman op 06-07-2017 15:18

Rebellio, de warlord Muhammad was de uitvinder van al die zogenaamde wetten bij de islam, niet de engel Gabriel of ook niet die zogenaamde Allah, in de geschiedenis van de mensheid waren het altijd warlords die wetten aan mensen oplegden, dat is geschiedenis....Krishna, Hammurabi, Sargon van Akkad & zovele anderen die een rijk hadden gesticht, de Romeinse warlords enzoverders.... Hammurabi is bekend vanwege "oog om oog, tand om tand", dus de Joden hadden het ook niet vanuit de wolken onvangen... Mensen zijn vals geinformeerd geweest in de scholen want het was allemaal anders geweest....

Wat islam betreft, moslims nemen Muhammad als hun grote voorbeeld, wat hij heeft gedaan apen ze gewoon na, als hij kinderen neemt, doen ze dat ook, als hij andere dingen doet, doen ze dat ook, als hij vrouwen verkracht, doen ze dat ook, als hij anders gelovigen dood doen ze dat ook, dat hebben ze dan allemaal in hun zogenaamde heilige boeken opgeschreven, maar er zijn veel meer soorten korans & anderen verhalen van hen dat jij ooit kan gelezen krijgen, enfin, voor ons is het gemakkelijker om te zeggen dat Muhammad hun held is & niemand anders, daarom dat ze niet kunnen verdragen dat je er kritiek op hebt want hij is voor hen de perfecte man! Maar was hij echt de perfecte man daarom, natuurlijk niet, hij was een gewetenloze barbaar!

Singleman op 06-07-2017 15:44

Marinus, ja, moslims mogen alles van de kafir voor zichzelf nemen, daar doen ze geen zonde mee, waarom, de kafir moet toch doodgemaakt worden. Ze mogen de kafir wel laten leven als hij daar veel voor betaalt of hun slaaf wordt, alles van de kafir mogen ze tot hun nemen, hun kinderen, vrouwen, alles... ze zien alles als een soort business & bezit, ze hebben dus van te voren geen respect voor ons, maar eisen altijd respect voor hen! Daarom moeten die allemaal weer uitgezet worden of de islam afzweren. Maar zelfs als ze de islam zogezegd afzweren ben je nog niet zeker dat het geen taqiyya is.

Singleman op 06-07-2017 16:13

Marcouch kent niemand van Arnhem, weet niets van Arnhem, het enige dat hij weet is dat hij er zo snel mogelijk een kalifaat wil van maken om er als moslim trots op te zijn dat je iets gepresteerd hebt voor de islam! Mensen hebben daar al lang niet meer op de PVDA gestemd, het heeft daar amper 6 procent, dus die partij doet een beetje Obama na in het tegenwerken van de mensen! Ze moeten nog net voor de verkiezingen een stijve hak zetten, dat is alles. Dus dringend tijd om die partij helemaal te laten verdwijnen door er niet meer op te stemmen, niemand meer! Er mag ook wel eens een knuppel gegooid worden in het communisten bolwerk van Nederland de zogenaamde anti-fassisten die altijd herrie komen schoppen als anti-islam betogers opdagen om te protesteren tegen de islamisatie van onze landen! https://www.youtube.com/watch?v=tNuhVZn-lQg

Singleman op 06-07-2017 16:32

Dit is wat Marcouch ook wil! https://www.youtube.com/watch?v=___u6zYx75Y

anora op 06-07-2017 17:34

Soms denk ik, Putin -ook geen fijn mannetje-  ziet het als een van de weinigen nog een beetje goed.

Singleman op 06-07-2017 17:42

Het schijnt dat R Spencer een vermoeden heeft dat al die verhalen rond de islam & moslims verzonnen zijn geweest door de Arabiers, dan zijn de moslims nog dommer dan we denken, ze geloven dan maar fanatiek in verzonnen verhalen, hij bedoelt dat Mohammed niet echt een historische figuur is geweest maar uitgevonden om dat barbaarse volk een identiteit te geven.... maar ja, van een ver verleden zijn dingen altijd moeilijk te bewijzen, we hebben geen tijdmachine. https://www.youtube.com/watch?v=kXf7uP9lhE8 In ieder geval heeft die geen boodschap van Gabriel gekregen, dan had die dat toch ook maar uit zijn eigen duim gezogen..... Ik denk dat Mohammed zelf de islam heeft uitgevonden.

Singleman op 06-07-2017 18:23

Paul Golding legt het ook nog eens uit, het is de plicht van de moslim om bevelen op te volgen van hun zogenaamde laatste profeet, deze zijn het doden van de kafir, jihad is een plicht, het is niet gewoon uit zelfverdediging, nee, de kafir moet gedood worden, moslims die dat niet doen noemen ze hypocrieten, waar hadden we dat ook weer vernomen? Het is dus geen religie van de vrede, de vrede kan pas komen als er geen kafirs meer zijn, submission! Dus alles van de kafir wordt dan hun oorlogsbuit, het is de eeuwige oorlog tegen de kafir! https://www.youtube.com/watch?v=zudJQeP19Gg

Singleman op 06-07-2017 19:44

Hier een andere islam specialist, wat zegt hij? Hij zegt, "Mohammed kennen is islam kennen!" B Warner... https://www.youtube.com/results?search_query=Bill+Warner%2C+PhD%3A+To+Know+Islam%2C+Know+Mohammed

Singleman op 07-07-2017 13:44

Einde discussie? Dus iedereen is het met me eens, dank U!

Rebellio op 07-07-2017 16:11