Headlines























































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Nieuwe sancties tegen Rusland net zo crimineel als Hitlers leugen over Poolse inval in 1939’

Organisatie oud medewerkers inlichtingendiensten: Forensisch onderzoek bewijst dat hack niet uit Rusland kwam, maar een interne lek was (uit Washington) - Paul Craig Roberts: Er komt een oorlog aan

 
Het Amerikaanse Congres gaat –zeer tegen de zin van president Trump- onverminderd door op het pad naar het uitlokken van een (kern)oorlog met Rusland. (3)

Paul Craig Roberts, voormalig lid van de regering Reagan, schrijft dat de nieuwe ronde sancties tegen Rusland die door de Amerikaanse Senaat en het Huis van Afgevaardigden zijn aangenomen, net zo crimineel zijn als de leugen van Adolf Hitler in 1939 dat Poolse troepen Duitsland zouden zijn binnengevallen, wat door de Nazi’s als voorwendsel werd gebruikt om het land aan te vallen en de Tweede Wereldoorlog te beginnen. Roberts waarschuwt dat er nu opnieuw een (wereld)oorlog aan zit te komen indien Amerika (en het slaafse Europa) op dezelfde agressieve koers blijft doorgaan.

 

‘Het Congres heeft in zowel het Huis als de Senaat bijna unaniem duidelijk gemaakt dat ze liever de president van de VS vernietigen en het gevaar van een kernoorlog groter maken, dan dat ze een conflict met Rusland willen vermijden door de betrekkingen te normaliseren,’ begint Roberts.

In plaats van de spanningen met de EU en het risico op een wereldoorlog met Rusland te verminderen, heeft het Congres dus voor het tegendeel gekozen, en dat enkel ‘vanwege de campagne contributies van het machtige en rijke militaire/veiligheidscomplex’. De Westerse media doen vervolgens hun deel door met flagrante leugens de haat tegen Putin en Rusland verder aan te wakkeren.

‘Roekeloos’ aansturen op conflict

Roberts noemt het opzettelijk aansturen op een conflict met Rusland ‘roekeloos’. Het naar huis sturen van 755 Amerikaanse diplomaten laat zien dat het geduld van het Kremlin met de VS op lijkt, en de Russen de illusie dat met Donald Trump de door de regering Obama en ‘team Clinton’ totaal verziekte verhoudingen weer kunnen worden hersteld, definitief lijken op te geven.

Omdat de nieuwe sancties met meer dan twee derde meerderheid werden aangenomen, kan president Trump, die er fel op tegen is, ze niet met een veto treffen. Zou hij dat toch proberen, dan zullen zijn vele vijanden in Washington (en Europa) onmiddellijk beweren op dat hij ‘samenspant’ met de Russische president Vladimir Putin – een beschuldiging die inmiddels volledig ontkracht is.

‘Russisch complot’ is zelfde soort leugen als Hitler gebruikte voor WO-2

Zelfs de Trump-hatende Washington Post geeft nu toe dat ‘de zoektocht naar geheime Russische contacten aan het afbrokkelen is’ (2). Ook een organisatie van oud medewerkers van de inlichtingendiensten constateerde dat na forsenisch onderzoek is gebleken dat de hack niet uit Rusland afkomstig was, maar dat intern gelekte info (in Washington, hoogstwaarschijnlijk door de Clinton-Democraten en McCain-Republikeinen geleide Deep State schaduwregering)  werd gekopieerd, waar vervolgens een nep Russische ‘vingerafdruk’ aan werd toegevoegd.

‘Het is allemaal verzonnen,’ vervolgt Roberts. ‘En iedereen die suggereert dat het om Russische hack gaat, weet dit. Er is geen verschil tussen deze beschuldiging en die van Hitler in 1939 dat ‘afgelopen nacht Poolse torepen onze grens zijn overgestoken’,’ een criminele leugen die als voorwendsel werd gebruikt om het land binnen te vallen en te bezetten, waarmee de Tweede Wereldoorlog begon.

‘Er komt een oorlog aan’

‘Dat het Congres een overduidelijke schaamteloze leugen gebruikt om deze schending van het internationale recht te rechtvaardigen, en daarmee opzettelijk de Amerikaanse verhoudingen met zowel Rusland als de EU verslechtert, bewijst hoe vastbesloten Washington is het conflict met Rusland te intensiveren. Verwacht daarom nog meer valse beschuldingen, nog meer demonisering, nog meer dreigementen.’

‘Er komt een oorlog aan, ‘besluit Roberts.

Mocht dat zo zijn, dan kunnen wij Europeanen alleen maar hopen dat de Russen zich beperken tot een kernaanval op Brussel en Berlijn, zodat in één klap de twee vijandigste en kwaadaardigste regimes die de toekomst van onze landen, volken en onze kinderen bedreigen, worden uitgeschakeld. Wij vrezen echter dat zo’n oorlog wel eens totaal uit de hand kan gaan lopen, en heel Europa onder een tapijt van dodelijke nucleaire gaskolommen dreigt te verdwijnen.

 

Xander

(1) Paul Craig Roberts via Zero Hedge
(2) Zero Hedge
(3) Afbeelding: Federal government of the United States, Public Domain /  National Nuclear Security Administration Nevada Site Office Photo Library under number CIC 0315864 / WikiMedia Commons 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum.

Reacties

Pagina12
Singleman op 31-07-2017 15:47

Kernoorlogen uitlokken met andere landen is inderdaad niet verstandig..... Ze moeten N K niet als voorbeeld gaan nemen als juist gedrag in de wereld.... Maar als we toch moeten sterven, mij niet gelaten, we leven toch maar tijdelijk, we kunnen ook elke dag verongelukken, of door plotse ziekte sterven, weet ik veel, je moet elke dag ook bereid zijn om afscheid van dit leven te nemen, alles is relatief...

ohje op 31-07-2017 16:21

Uiteindelijk zullen ze weer roepen.

Das habe ich nicht gewust.

Maakt toch niets uit om uigeroeid te worden door de islam of de atoom.

Qromwel op 31-07-2017 16:23

Mooi moment om aandelen te kopen in concerns deel uitmakend van het militair-industrieel complex. Eisenhower waarschuwde ertegen in zijn afscheidsreden. En hij kon het weten!

Tom Hendrix op 31-07-2017 16:33

Laat ik voorzichtig zijn. Als inderdaad voor 100% blijkt, dat de hack- m.b.t. - de Amerikaanse verkiezingen, niet op waarheid berust, dan zijn de sancties tegen Rusland niet correct. In ieder geval, blijkt maar weer, dat we op een hoop ellende afgaan. Maar misschien vergis ik me; en is het allemaal; " een storm in een glas water". Enfin, we zullen zien.

Qromwel op 31-07-2017 16:50

Kernaanval op Brussel en Berlijn? Doet denken aan dit boek van wijlen Hans Helmuth Kirst: Keiner kommt davon (De laatste dagen van Europa, ook wel: Niemand ontspringt de dans) Een roman in zes dagen. In die zes dagen wordt de totale vernietiging van Europa een feit. Het begin van het boek is wel anders dan hierboven beschreven.

Raymond V. op 31-07-2017 17:17

Berlin , nur du allein .

Ik plaats dit voor discussie doeleinden , dat wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben , wat er gezegd wordt.

Maar Onama was zijn goekeuring al aan het halen , en was nog niet eens verkozen , goh waarom zou dat nu toch zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=VD4P6uHT80s

Pergamon museum , Berlijn . Altaar Zeus ( een van de zeven gemeenten uit de openbaringen - Pergamon ).

Rick op 31-07-2017 17:41

@Singleman, hopelijk ook kinderloos single en naar ik aanneem ook niet de dood in de ogen kijkend vanwege een ernstige ziekte? Dan begrijp ik je houding wel.

De Terugkeer op 31-07-2017 17:53

Als je het ultieme dodelijke wapen hebt en dreigt te gebruiken, is het voor jezelf ook bekeken...hoe dom zou je kunnen zijn? De eerste aanval, preventief...de eerste klap is een kernbom op eigen dak waard.

Weet je wat, ik pak nu nog even het mooie weer mee! Kwordtrn bitje ziek van, zo ondertussen.

JP op 31-07-2017 18:25

De US regering heeft bij herhaling gezegd: "wij hebben geen vrienden, wij hebben alleen belangen".

Hoeveel duidelijker wil het dan nog hebben?

Willy op 31-07-2017 18:27

De nieuwe sancties zijn tegen de wil van president Trump!!! De VS stuurt inderdaad aan op een conflict om de reden van de VS te weten. Zo denken de VS nog altijd in termen van de koude oorlog en die tijd is voorbij !! Shalom

Dewevoga op 31-07-2017 19:02

Als een regering een volk slecht leidt of aanstuurt op het tot slavernij brengen van haar bevolking dan mag men verzet plegen. Dit onderdeel van de Plakaat van Verlatingnghe is zelfs onderdeel geworden van de Amerikaanse grondwet.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Plakkaat_van_Verlatinghe

Qromwel op 31-07-2017 19:25

De Terugkeer op 31-07-2017 17:53: Een kernbom is misschien niet nodig. Ik denk dat men in Zuid Korea daar niet op zit te wachten. De USA heeft nog iets anders: de MOP (de Massive Ordnance Penetrator) van ca. 14.000 kg. Te vervoeren door de B-52 Stealth. In 28 uur bereikt die Teheran en terug, dus korter naar Noord Korea.

Qromwel op 31-07-2017 19:27

Willy op 31-07-2017 18:27: Men kan het zo koud maken als men wil.

ronald op 31-07-2017 19:27

Een atoombom op Brussel? bedankt.

De fall out zal ook uw land besmetten.

Als iwoner van de indirecte omgeving zal ik onmiddellijk sterven , maar uw lijden... .

de^mol op 31-07-2017 19:35

VS is de nieuwe evil state geworden... Niet getreurd, het goede gaat overwinnen, en dat is dus niet de VS.

Sergeant yves op 31-07-2017 19:49

Ik woon op 25 km van 

Brussel in welke schuilplaats moet ik kruipen?

Raymond V. op 31-07-2017 19:53

En zij hadden ogen , maar zagen niet , en hadden oren maarr hoorden niet .

Dat u waarlijk gelooft dat deze dingen bij toeval georganiseerd worden , tenzij iemand besluit de plattegrond van Berlijn te bestuderen , en een aantal opvallende zaken ontdekt.

Welke god symboliseert deze "zegenzuil " , en welk jaar bereft het ....? ( 1870 / 1871 ) ,  het zelfde jaar dat het Pergamon altaar , waar uit de aarde opkwam ?

https://www.youtube.com/watch?v=UTRNYhEcCkE

PJ op 31-07-2017 20:18
Oorlogen en geruchten van oorlogen.
Eduard op 31-07-2017 20:47

En weer wordt er gesproken over "kern"oorlog. Het lijkt er op dat xander dit graag wil? Die oorlog zou verledenjaar maart al uitbreken toch? Toe even! Niemand gaat met kernwapens smijten in een eventuele oorlog tussen rusland en de vs. alleen NK zie ik er voor aan, omdat die gast knetter gek is!

Opa uit Son op 31-07-2017 20:49

Een artikel gepubliceerd in augustus 2014 maar nog altijd zeer aktueel ;

http://marketupdate.nl/nieuws/geopolitiek/adviseur-poetin-amerika-wil-een-oorlog-europa/

Een ander geluid op 31-07-2017 21:04

De suggestie van een kernaanval door Rusland gevolgd door een kernoorlog tussen Rusland en het westen is absolute onzin. 

Iedere kernmacht weet, dat als hij een andere kernmacht aanvalt met atoomwapens hij er onmiddellijk zelf het gelijke aantal als vergelding om de oren krijgt.

Kernoorlog is MAD / Mutual Assured Destruction.

Paul Craig Roberts kan beter bij een rampenzender gaan werken. Dan kan hij iedere dag een grote lading rampspoed de wereld in zenden. De man ziet er op zijn foto bijna net zo uit uit als Al Gore. Het had familie kunnen zijn. De één voorspelt de ondergang van de wereld door het broeikaseffect, de ander door een kernoorlog. Misschien kunnen ze gaan samenwerken en ons hun onheilsberichten in het kwadraat toe schreeuwen. 

Uitgerangeerde politici, die om aandacht schreeuwen............

Beide heren kunnen het beste rampenfilms in Hollywood gaan regisseren !!!

Lodewijk op 31-07-2017 22:35

Las net op Zero Hedge dat het Pentagon Oekraïne wapens wil leveren, en dat oorlogsophitser John McCain daar blij mee is:

"Volgende Escalatie: Pentagon Biedt Aan Oekraïne Te Bewapenen, MCCain Verheugd"

"The Next Escalation: Pentagon Offers To Arm Ukraine, McCain Delighted" http://www.zerohedge.com/news/2017-07-31/here-comes-next-escalation-pentagon-offers-arm-ukraine

Moest Rusland eens proberen en tegen de VS zeggen: "Wij gaan Mexico waar u een conflict mee hebt bewapenen."

Singleman op 31-07-2017 22:41

Rick, ja ik ben single & ik zit veel op het internet, & ik heb zelf geen kind, maar wel de verantwoordelijkheid voor een kind opgenomen die nu ook al meerderjarig is, ik ben nooit getrouwd geweest & wens ook nooit te trouwen. Ik zoek de dood niet speciaal hoor, maar ik kan toch mijn lot niet ontlopen. Ik bedoel, als de dood echt op mijn pad komt kan ik toch niet voorkomen dat het gebeurt, het ligt buiten mijn wilsbeschikking. Ik heb niet de macht om te zeggen ik ben onsterfelijk, ik ga hier altijd blijven leven, we worden geboren maar sterven ook weer, de dood staat onweerlegbaar vast, het is maar uitstel van de tijd waarop het zal gebeuren, we zijn ons altijd bewust dat we zullen sterven, onze ouders zijn gestorven, onze voorouders zijn gestorven enzoverders, dus wij gaan ook sterven, daar ben ik me eigenlijk altijd van bewust geweest, de dood hoort hier bij het leven & waarschijnlijk andersom ook.

Singleman op 31-07-2017 23:00

"Er komt een oorlog aan, ‘besluit Roberts." Dat is zijn besluit, ik weet dat niet & ik hoop dat niet, maar de toekomst zal ons dat wel openbaren, alles komt & gaat, maar het leven bestaat....

Een ander geluid op 31-07-2017 23:56

Lodewijk op 31-07-2017 22:35

Las net op Zero Hedge dat het Pentagon Oekraïne wapens wil leveren, en dat oorlogsophitser John McCain daar blij mee is

U gelooft ook werkelijk de grootst mogelijke onzin.............

De Terugkeer op 01-08-2017 00:32

@ Qromwel op 31-07-2017 19:25

 

Een lekker 'MOPpie' van 14 ton dus? Zal me 'n klap geven! Bestaan er ook 'moppies', volgestouwd met 14 ton aan pure 'liefde'??? Bestaat er geen ultieme 'Brainwash'MOP? Lijkt me veel nuttiger, aangezien Noord-Koreanen in principe dus ook gewoon normale mensen zijn, maar nogal bewerkt door een broekafzakkerig systeem en zodoende uiteindelijk gewoon weer kunnen openstaan voor gezonde en levensvervullende gedachten.

Dood en verderf kennen we nu wel, zo langzamerhand, eeuwen en eeuwen na elkaar...wordt tijd voor een soft approach ;-}

We kunnen het weer al bepalen/laten regenen waar het moet en de zon laten schijnen bij de Olympische Spelen, door de lucht te bewerken met troep...de reeks van top-bankiers, aangezet tot zelf-destructie, op afstand nota bene/HAARP/zwarte gaten doen onstaan...ga zo maar door...dan is die BrainwashMOP nog geeneens zo'n slecht idee!

freedomfighter op 01-08-2017 00:37

Een correctie is hier wel op z'n plaats:

Duitsland viel Polen binnen omdat de internationale gemeenschap zweeg over de toenmalige etnische zuiveringen in het 'nieuwe' Polen c.q. De voormalig Duitse gebieden geannexeerd door Polen.

Slachting van Bromberg is zo'n 'bekend' voorval.Google het eens beste lezers.

Geschiedvervalsing is iets zeer verfoeilijks en voert hoogtij hedendaags.

Als u zaken te weten wil komen of iets wil leren duik er zelf in en laat u niets zomaar aan de mouw spelden.

vijgeboom op 01-08-2017 00:41

Uiteraard komt er een grote oorlog aan want Jezus komt spoedig terug en dan weten de Christenen ook wel dat er totdat Jezus terug komt oorlogen zullen toenemen en dat zal gepaard gaan met grote atoombommen wat de bijbel al 2500 jaar geleden liet profeteren, dus van God afkomstig.

Beseffen mensen  nu nog niet dat het geen 50 jaar meer duurt voordat Jezus zijn koninkrijk op aarde zal stichten ?

Beseffen mensen dan nog niet dat Jezus rond het jaar 29/30 naar de hemel is gegaan en plaatsnam op de troon ? En dat we nu leven in 2017 en het dus bijna 2000 jaar geleden is ? 

Als het vanaf Adam tot de opvaring van Jezus 4000 jaar is op Gods kalender, dan leven we nu bijna 2000 jaar later. En Gods kalender is 360 dagen per jaar ! 

En binnen nu en 10 jaar word Jeruzalem aangevallen door een coalitie landen!

Singleman op 01-08-2017 01:25

Okay Vijgenboom dan zullen we dan wel zien of je een valse profeet bent gebleken? Als we nog leven... Binnen tien jaar moet er iemand je op het matje roepen!

Qromwel op 01-08-2017 10:31

freedomfighter op 01-08-2017 00:37: Ik weet waar u het over heeft. Veel wordt er verzwegen. De overwinnaar schrijft de geschiedenis. Op internet is het wel te vinden, je moet alleen wel reeds geïnformeerd zijn wil je de juiste zoekterm kunnen formuleren. En daar zit'm de kneep! Veel over gebeurtenissen van vóór het begin van WO II heb ik van een neonazistische site "The White Resister". Ik ben het niet met ze eens, zij leggen klemtonen om hun opvattingen te etaleren, maar de oude filmbeelden liegen er niet om. Bijv. het vermoorden van Poolse officieren door de Sovjets. De beelden komen uit Russische (NKVD) archieven. En zo is er nog veel meer. Scheepsladingen balken uit alle ogen!

Qromwel op 01-08-2017 10:39

De Terugkeer op 01-08-2017 00:32: In WO II ontwikkelden de Britten al superbommen om bijv. de Duitse U-boot basis in L'Orient te bombarderen. De MOP is ook een soort Bunker Buster.

Rosalie op 01-08-2017 11:09

Het is " verdeel en heers " door maar iets van 8000 mensen die aan de touwtjes trekken. Regeringsleiders en staatshoofden zijn niet meer dan marionetten. Het draait allemaal om macht en geld: oorlogen om de wapenindustrie te spekken, verplichte vaccinaties om Big Pharma's te spekken enz. Ronald Bernard legt in een video uit hoe het systeem in elkaar zit en hij draagt een oplossing aan. Ga naar : hoezithetnuecht, en je ziet het vanzelf staan. De vrije media is ook een goede informatiebron voor wakkere mensen.

Lodewijk op 01-08-2017 11:17

@Een ander geluid

U heeft volkomen gelijk. Zelfs als John McCain en The Wall Street Journal het beweren moet ik het niet geloven. Want ook dit is enkel onderdeel van de viruele realiteit:

The Wall Street Journal: "Pentagon Offers Plan to Arm Ukraine" https://www.wsj.com/articles/pentagon-offers-plan-to-arm-ukraine-1501520728

Zelfs McCain's blijde berichtje op Twitter is fake onderaan dit bericht: http://www.zerohedge.com/news/2017-07-31/here-comes-next-escalation-pentagon-offers-arm-ukraine

 

; )

Lodewijk op 01-08-2017 11:31

@Raymond V

Een tip -ook voor anderen- hoe je links actief kan maken zodat je er enkel op te hoeft klikken -of tikken:

Markeer de URL blauw zodat het link icoontje -de twee schakeltjes op het werkbalkje hieronder- donker wordt, klik of tik daarop en er verschijnt een paneeltje > plak de URL daar in > OK.

Dat doe ik nu met de URL die u postte: https://www.youtube.com/watch?v=UTRNYhEcCkE

Een ander geluid op 01-08-2017 11:37

freedomfighter op 01-08-2017 00:37

Duitsland viel Polen binnen omdat de internationale gemeenschap zweeg over de toenmalige etnische zuiveringen in het 'nieuwe' Polen c.q. De voormalig Duitse gebieden geannexeerd door Polen. Slachting van Bromberg is zo'n 'bekend' voorval.Google het eens beste lezers.

01-09-1939 viel Nazi-Duitsland Polen binnen met de slag om Westerplatte. "Bloedige zondag in Bromberg" vond plaats op 03-09-1939. Dus 2 dagen na de Duitse inval. Aantal slachtoffers, oorzaak en verloop zijn nog steeds onduidelijk. Polen zegt beschoten te zijn door "volksduitser" en daarom te hebben terug geschoten. Officieel Wehrmacht onderzoek concludeert, dat het gebeuren te wijten was aan paniek en verwarring onder terugtrekkende Poolse troepen. Poolse soldaten werden de stad ingestuurd, omdat er meldingen waren van schoten. Toen zijn huizen van etnische Duitsers doorzocht waarbij wapens werden gevonden. Daarop schijnt de zaak uit de hand te zijn gelopen. Let wel de conclusies van dit Wehrmachtonderzoek is ook overgenomen door de naoorlogse Duitse regering !!!

Geschiedvervalsing is iets zeer verfoeilijks en voert hoogtij hedendaags.

Bent u gewoon slecht geïnformeerd of maakt u zich hier bewust zelf schuldig aan geschiedvervalsing ???

Correcte feiten Incident Bromberg valt overal na te lezen. Ook in officiële Duitse bronnen !!!

AUB uw huiswerk nog eens doen.

Als u zaken te weten wil komen of iets wil leren duik er zelf in en laat u niets zomaar aan de mouw spelden.

Volg aub óók zelf uw eigen goede raad op !!!

Rom op 01-08-2017 13:45

eenderde van de wereld zal in vlammen opgaan.

In het weten gaat de zon onder.Maar voordat dit alles zal geschieden zal ook Joël 3 in vervulling gaan.

Lees dat hoofdstuk.

Gog zal optekken naar Israel onder het voorwendsel,dat de hele wereld economie in handen is van>>>>>?

Hij zal de>>>>> deschuld geven van de blabberde economische situatie in zijn land.

Maar in zijn land draait de oorlogs industie op volle toeren ten kosten van de kleine man.En vergeet één ding niet,achter de gordijnen regeert nog steeds de communistische parij!(of athans de voormalige partij bonzen)Dus laat je geen zand in de ogen strooien.

Skyten zullen een verbond sluiten en eensgezind optrekken naat Jerusalem.Want daar gaat het om.En uh, wat denk je wat 80 jaar attheistiche indoctrinatie met een volk doet?

Anna op 01-08-2017 13:57

De mogelijke oorlog die er aan zit te komen zo Xander dit hier beschrijft, kon wel eens juist zijn.

De " Kliek " van Obama en Clinton waren hier immers al op aan het zin spelen voor de verkiezingen.

Deze kliek heeft overal in Amerika zijn tentakels met de zgn deep state.... en Obama leid  ( of is lid ) van een organisatie die veranderingen in de samenleving gaat doorvoeren ( lees; zijn oude programma) als schaduw president..... Trump wordt gewoon kaltgestelt.... zijn eigen Rep. partij is zo verdeeld ( jaloezie?) dat de democraten met de afvallige republikeinen de meerderheid hebben..... De wet op de sancties tegen Rusland zijn zeer tegen de zin van Trump , maar hij kan het niet met een decreet tegen houden.... en als hij deze wet niet tekent wordt hij beschuldigd van hoogverraad tegen Rusland...... In Feite is Trump vleugellam....Dus kan deze Obama  kliek de democraten zo instrueren dat Trump verplicht wordt om deze sanctie wet  te tekenen.....de tentakels van dit Obama heerschap zitten diep verweven in de hele amerikaanse samenleving.... al decennia lang en zijn niet zomaar weg te werken.... miljoenen mensen verdienen er hun geld mee.....

Verder laten de ander grootmachten China en Rusland hun machts vertoon  zien Zondag J.l  Hieruit blijkt dat deze landen alleen voor eigenbelang kiezen...... En Noord Korea gaat ondertussen zijn gang zonder sancties van China of Rusland.... de veiligheids raad functioneerd niet meer..... En dan de kreet die de Chineezen slaakten ; " Heil voorzitter"  .........Het  is beangstigend, maar het lijkt er inderdaad op dat de wereld vrede niet meer in de hand te houden is.....

Lodewijk op 01-08-2017 14:43

@Een ander geluid,

omdat u ons heeft laten weten ook zo'n fan te zijn van Paul Craig Roberts en alternatieve bronnen van informatie speciaal voor u:

"Met ‘voorbedachte dader’: het MH17-PR-onderzoek…!!" 

http://www.wanttoknow.nl/politiek/met-voorbedachte-dader-het-mh17-pr-onderzoek/

; )

Een ander geluid op 01-08-2017 16:42

Lodewijk op 01-08-2017 11:17

Las net op Zero Hedge dat het Pentagon Oekraïne wapens wil leveren, en dat oorlogsophitser John McCain daar blij mee is

U heeft op dit punt helemaal gelijk !!! U schreef wapens en door onoplettendheid mijnerzijds las ik "kernwapens"

Ik had uw opmerking beter en met meer aandacht moeten lezen, dan was ik ook niet de gordijnen ingegaan.

Mijn excuses !!!

freedomfighter op 01-08-2017 17:56

@ een ander geluid.

Deze etnische zuiveringen vonden al tijden plaats.Bromberg is een van de weinige die de geschiedvervalsing overleeft heeft.Daarom refereer ik er naar.

Dus nee, niets raars.Men moet zelf verder onderzoeken.Over Danzig is niet veel (meer) te vinden.

Oke Bromberg kwam 2 dagen na.De reden waarom ik het benoemd heb is duidelijk.

Kijk en luister als je het aankunt.

https://www.youtube.com/watch?v=pe0gIdVgeow

en deze,

https://www.youtube.com/watch?v=q3V3D1aio_U         @4:20

Ben benieuwd wat je hierna nog te melden heb..

Ik mag toch hopen dat je ondanks wat je zelf schrijft het toch niet goedkeurd dat bovengenoemde gebeurde omdat het toch maar Duitsers waren?

Lodewijk op 01-08-2017 19:01

@Een ander geluid

Dank, maar exuses zijn helemaal niet nodig. Zoals ik eerder postte is dit een virtual reality waarin we wezens lijken te zijn e dingen lijken te doen die we in werkelijkeheid helemaal niet zijn en doen. 

Wat we echt aan het doen zijn is deze hele 3D film achtige wereld te projecteren en beleven als volkomen echt. En door ons te identificeren met wie en wat we lijken te zijn en doen ervaren we niet meer Wie we echt zijn -Wie ons ware Wezen is- en wat we echt aan heet doen zijn. In die zin hebben we allemaal ons Leven gegeven voor de mensen die we hier ervaren te zijn.

Dat hele verhaal over een God Die uit pure Naastenliefde mens werd om de mens tot God te maken, wetend dat het ervaren slechts mens te zijn een kruisiging is en een levende dood, gaat in werkelijkheid over Wie we echt zijn en hebben gedaan door hier als mensen te verschijnen.

Wie dit nu leest is God in menselijke vermomming. Maar dat zal God als u niet aanvaarden zolang Hij als u nog denkt slechts een mens te zijn... ook al zou die erkenning Hem nog zo blij maken, zolang Hij denkt enkel een mens te zijn onthoudt Hij Zich van dat geluk, want dan denkt Hij dat die blijmakende erkenning hem niet toekomt. En daarmee bewijst Hij als u dat Hij meer geeft om de waarheid -zoals die hem toeschijnt- dan Zijn geluk. En zelfs het ontkennen daarvan bewijst het.

Econoom op 01-08-2017 19:51

Het lijkt mij de hoogste tijd om de reacties van  @freedomfighter te schrappen. Er was geen sprake van vervolging van etnische Duitsers in Polen. Dat is alleen maar nazipropaganda. Hij krijgt weer de gelegenheid deze onzin te spuien.

 

Onderbouw uw reactie. Mod.

Lodewijk op 01-08-2017 22:27

@freedomfighter

Ik zit even naar die eerste link te kijken en luisteren. Ik sta versteld van de haast niet te geloven kinderlijke naiviteit van de Duitsers in die tijd. Ik heb de video even gestopt om het volgende te schrijven:

Op 20:44 zegt Hitler met bijna overslaande stem pathetische stem:

"Omdat ik zelf steeds bereid sta mijn leven te geven voor mijn volk en Duitsland, verlang ik dat ook van iedereen. Wie echter gelooft tegenstand te kunnen bieden tegen dit nationale bevel, die valt. Verraders hebben nies te verwachten dan de dood."

Het zal je maar gezegd worden! Ik denk niet dat mensen in Duitsland dat vandaag nog zouden pikken. "Je moet vechten tot de dood, anders ben je een verrader en zetten we je voor het vuurpeloton. Iedereen is nu verplicht soldaad onder mijn bevel!"

En inderdaad vochten zelfs kinderen tot het laatst toe toen Berlijn bijna gevallen was, en moedigde hij ze aan hun leven te geven voor hem en Dutsland. Iedereen kent die beelden wel van die jochies in uniform, en Hitler voorovergebogen naar hun toe, ze aanmoedigend het wangetje strelend. Terwijl hij wist dat ze kort daarna dood zouden zijn... en de oorlog al verloren was. Maar dat kon zijn megalomale ego niet verkroppen, dus die deed net of alles goed ging.

Een ander geluid op 01-08-2017 22:53

freedomfighter op 01-08-2017 17:56

Als nazaat van Volksduitsers uit de omgeving van Danzig heb ik je inderdaad wel het een en ander te melden............ De helft van mijn familie woont overigens nog steeds in die regio.

Deze etnische zuiveringen vonden al tijden plaats.Bromberg is een van de weinige die de geschiedvervalsing overleeft heeft.Daarom refereer ik er naar.

Hier ben je door de Nazi-propaganda op het verkeerde been gezet en maak je je zelf bewust of onbewust schuldig aan geschiedvervalsing. 

Het is alom bekend, dat Hitler onder andere op 31-08-1939 een false flag operatie liet uitvoeren. Bekend als het "Gleiwitz incident". Dit was onderdeel van het grotere "Operatie Tannenberg". Soldaten van de SS, gekleed in Poolse..... uniformen overvielen een Duits radiostation en doodden alle aanwezigen. Alleen waren die aanwezigen niet het personeel van het radiostation, maar gevangenen van een Duits concentratiekamp. Daar ging in de ogen van de SS toch niets aan verloren. Op basis van deze false flag hield Hiltler op 01-09-1939 (dag inval Polen) zijn rede met het bekende citaat: "Seit 5:45 Uhr wird jetzt zurück geschossen. Und von jetzt ab wird Bombe mit Bombe vergolten". Vanaf 5:45 uur wordt er terug geschoten en vanaf nu wordt iedere bom met een bom vergolden". 

https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberfall_auf_den_Sender_Gleiwitz

https://de.wikipedia.org/wiki/Unternehmen_Tannenberg

Die vermeende vervolgingen c.q. etnische zuiveringen op Volksduitsers die volgens jou "al tijden plaatsvonden", houd ik voor onjuist en voor Nazi-propaganda. In de gebieden die Duitsland in 1918 moest overdragen aan Polen bleven veel (Volks) Duitsers wonen. Mensen die daar al generaties lang woonden, zoals mijn familie. Vaak al een paar honderd jaar. In zijn algemeenheid was er tot de Duitse inval in 1939 géén sprake van grote vijandelijkheden tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Daar komt nog eens bij, dat er in de voormalige West-Preussische gebieden zeer veel Duitsers woonden. Vaak de meerderheid !! Meestal waren de Polen een minderheid. Het was Hitler, die de boel ophitste. Ook onder de Volksduitsers buiten Duitsland had hij zijn aanhang. 

Sinds 1920 was Danzig een onafhankelijke "Vrijstaat". Medio 1933 kwamen daar de Nationaalsocialisten (Nsdap) aan de macht en werden de banden met Hitler-Duitsland steeds verder aangehaald. Vanaf 1920 tot 1944 was 95% van de inwoners in Danzig Duitstalig. De rest was tweetalig; Duits-Pools of Duits-Kasjoebisch. Kleine minderheid Joods. Dus dat er in Danzig tussen 1920 en 1939 gruwelijkheden plaats gevonden zouden hebben onder de Duitsers is niet alleen een aperte leugen, maar ook nog eens belachelijk. Even goed de percentages op je in laten werken ! 

De vernederende "vrede" van Versailles was onjuist en onterecht en heeft de kiem gelegd voor WO II. De spanningen tussen Nazi-Duitsland en Polen kwamen, omdat Hitler de verloren Duitse gebieden van 1918 terug eiste. 

In de periode 1918-1921 was er geen sprake van etnische zuiveringen in de "nieuwe" Poolse gebieden / voormalige Duitse gebieden. Wel werden de Duitse ambtenaren ontslagen, die daarom deels naar Duitsland verhuisden. Het grootste deel van de mensen, zeker op het platteland, bleef gewoon wonen waar zij al generaties lang woonden en bleven Duits spreken in het "nieuwe" vaderland. 

Ik vrees, dat je tot zover slachtoffer bent van de Nazi-propaganda. AUB nog eens goed naar objectieve bronnen kijken. Valt genoeg te vinden op internet. Iets verder kijken, dan de websites van de "heimatsvertriebenen" (na WO II verdreven uit voormalige Duitse gebieden) en de neo-nazi's. 

Vanaf 1944 hebben er in opdracht van en door toedoen van de USSR natuurlijk wel grote etnische zuiveringen en onvoorstelbare gruwelijkheden plaatsgevonden. 

Persoonlijk vind ik het onjuist dat Duitsland eerst in 1918 veel grondgebied moest afstaan en in 1945 nog eens een keer. Alleen kan je de klok nu niet meer terugdraaien. 

Lodewijk op 02-08-2017 10:37

Nog even iets over Oekraïne:

Rusland zegt dat de Donetsk en Lugansk regio geen interesse heeft in uitbreiding van hun gebied richting Kiev, zodat Amerika enkel maar olie op het vuur gooit door Kiev dodelijke wapens te geven. Die zouden enkel voor de verdediging zijn, maar Kiev hoeft zich dus niet tegen dat gebied te verdedigen, want het valt niet aan. Het gevaar is dat Kiev die wapens en steun als een kans gaan benutten om weer aan te vallen, met nóg meer burgerslachtoffers.

Ik las het hier:

"Olie op het vuur gooien' Rusland veroordeeld de VS plannen dodelijke wapens aan Oekraïne te leveren"

"‘Adding fuel to the fire’: Russia blasts US plans to supply lethal arms to Ukraine" https://www.rt.com/news/398253-us-weapon-supplies-ukraine-russia/

Maar verder wil ik vandaag meer tijd aan de contemplatie wijden...

Een ander geluid op 02-08-2017 15:29

Lodewijk op 02-08-2017 10:37

Het beste is, dat Oekraïne afstand doet van de gebieden in de Donbass die nu in handen zijn van de seperatisten.

Dat zou een mooie geste zijn Poroshenko en dan moeten de seperatisten kleur bekennen. Mijn inschatting is, dat ze het dan ook niet genoeg vinden.............

Lodewijk op 03-08-2017 12:32

Ze wilden zich net als de Krim ook bij Rusland aansluiten, en kondigden aan daar een referendum over te gaan houden. Poetin verzocht ze dat niet te doen, maar ze deden het toch. Poetin ging daar niet op in, maar wilde voor de vele etnisch Russen daar wel dat ze meer onafhanklelijkheid van Kiev zouden krijgen, als federale staat van Oekraïne. Daar kwamen de Minsk accoorden uit voort. 

Donetsk en Lugansk stemden dus ook maar in met Poetin's voorstel voor een federale staat, zodat ze zelf hun politieke leiders zouden kunnen kiezen in plaats van onde door Kiev gestuurde politici. Maar wel nog samenwerkend met Kiev, inclusief economisch.

Poroshenko stemde daar mede onder druk van Hollande en Merkel tegen wil en dank mee in, maar bleef doorgaan met het beschieten zo nu en dan, ondanks dat het tegen de afspraak was.

De kolentreinen richting Kiev reden eerst nog wel, maar door het doorgaan van diens beschietingen op de bevolking in Zuid-Oost Oekraïne werd dat blijkbaar gestopt, want Kiev gaat nu kolen importeren van de VS. (Of misschien heeft de VS Poroshenko daar toe overgehaald, zoals dat land nu ook Europa probeert te dwingen VS schaalgas te importeren door de EU te verbieden gas van Rusland te kopen via opgelegde sancties tegen Rusland, onder het excuus dat Rusland de verkiezingen in de VS zou hebben gemaipuleerd. (Overigens nog zonder hard bewijs, en terwijl het onderzoek daarna nog gaande is zonder conclusie.) 

De FBI heeft onlangs bekend gemaakt dat Seth Rich die voor de Dems werkte de emails van de DNC op een USB stick had gekopieerd en via zijn laptop aan WikiLeaks had verzonden. 

"seth rich fbi memo" https://tinyurl.com/yd2jfko2

Ik zie niet één van de MSM dat melden... want het propaganda verhaaltje dat Rusland de DNC heeft gehackt en de emails aan WikiLeaks heeft doorgestuurd om Clinton te schaden moet uiteraard wel onaangetast in de hersenen van de menigte blijven staan. De onlangs aangenomen boycot tegen Rusland bewijst dat de politici in de VS alleen de MSM berichten kijken en dus onwetend zijn, of wel beter weten maar gewoon het spel van Deep State mee willen spelen. Maar de meesten zullen wel enkel de MSM kijken en gewoon niet beter weten. 

Een ander geluid op 03-08-2017 15:23

Lodewijk op 03-08-2017 12:32

Donetsk en Lugansk stemden dus ook maar in met Poetin's voorstel voor een federale staat, zodat ze zelf hun politieke leiders zouden kunnen kiezen in plaats van onde door Kiev gestuurde politici. Maar wel nog samenwerkend met Kiev, inclusief economisch. Poroshenko stemde daar mede onder druk van Hollande en Merkel tegen wil en dank mee in, maar bleef doorgaan met het beschieten zo nu en dan, ondanks dat het tegen de afspraak was.

Ook de seperatisten gaan door met beschietingen. Dus het lijkt mij dat beide partijen boter op hun hoofd hebben.

Als ik het goed begrepen hebt, wordt de wapenstilstand gecontroleerd door waarnemers van de OVSE. Schendingen worden gerapporteerd. Op dezelfde website waar de situatie van Syrië wordt bijgehouden, kan men onder het aanheft "Europe" ook de gang van zaken over Oekraïne terug vinden. Óók de dagelijkse schendingen en de partij die zich daar schuldig aan maakt. 

Als Poroshenko slim is, staat hij de gebieden onder controle van de seperatisten af. Dat is veel beter als een autonome status. Etnische Russen die zich niet thuis voelen staat het vrij naar de Donbass te verhuizen of naar moedertje Rusland. Het zou een mooi initiatief zijn als Rusland en EU hiervoor een fonds in het leven roepen.

https://liveuamap.com/

Lodewijk op 03-08-2017 21:01

Die Zuid-Oostelijke regio wil autonoom zijn van Kiev omdat de grote meerderheid uit etnisch-Russen bestaat, net als op de Krim. En er nogal wat haat is in West Oekraïne jegens alles wat Russisch is. En er zijn al zo'n 1,5 miljoen etnisch-Russen naar Rusland gevlucht. Juist omdat ze zo gebombardeerd werden en beschoten met Grad raketten en met grananten. De burgers zaten ondergedoken in hun kelders. Veel van hun huizen zijn vernietigd. Ze werden voortdurend aangevallen vanuit meest onbewoonde gebieden, zodat er nauwelijks burgerslachtoffers vielen in het gebied onder beheer van Kiev van waaruit het leger aanviel. Vanuit de Donetsk en Lugansk schoot men terug naar het leger dat dus in een gebied was opgesteld waarin nagenoeg been burgrs woonden.

Franse documentaire gemaakt in Oekraïne. Kiev vroeg de Franse regering de uitzending er van te verbieden in Frankrijk, en zal wel kwaad zijn geweest da die dat niet deed en het toch werd uitgezonden op de Franse TV. Met Nedelandse ondertiteling:

"Ukraine The Masks of the Revolution PLTV Documentary by Paul Moreira FULL VIDEO" https://www.youtube.com/watch?v=K-wpQ7hUmUI

Verder heeft Kiev een Ministerie van de Waarheid a la Orwell: https://tinyurl.com/yc3586fe Dus pure propaganda.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld