Headlines























































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Mededeling Beheer Xandernieuws

Aan alle lezers:

Wegens aangescherpte controle op auteursrechten hebben wij besloten om uit voorzorg per onmiddellijke ingang alle afbeeldingen van Xandernieuws te verwijderen. Vanaf heden, dinsdag 18 juli 2017, 1800 uur, plaatsen wij alleen nog maar afbeeldingen waarvan wij 100% zeker weten dat deze auteursrechtenvrij zijn (bijvoorbeeld van Wikimedia Commons*), eigen afbeeldingen, en afbeeldingen met toestemming van de auteur. Hiervoor nemen wij contact op met enkele vaste bronnen. Wij hopen op korte termijn weer wat meer variatie in de afbeeldingen te kunnen brengen. Bij voorbaat dank voor uw begrip!

Het Xandernieuws Team

* zoals bij de artikelen op 17 juli en 10 juli

Reacties

pro-Israël op 18-07-2017 18:28

Prima, Xander. Het gaat toch om de inhoud. Ga zo door, elke dag een oase van licht in de duisternis om ons heen.

Maitreya op 18-07-2017 18:52

De commercie weet op iedere collage beslag te leggen als auteur.

Wat dat betreft is waarschijnlijk ook de Bijbel geschreven door een Amerikaan.

Blauwe op 18-07-2017 19:53

Jammer het ging zo goed

PJ op 18-07-2017 19:53
Nooit bronvermelding vergeten, ook al komt het van Wikimedia, anders is het geen "citaat".
JP op 18-07-2017 20:56

Mijn buurman heeft zijn nieuwssite (met een niet echt commercieel karakter) onlangs uit de lucht gehaald. Omdat hij aangeschreven is door een: ZVIK persoon/organisatie die op eigen initiatief gebruikt beeldmateriaal opzoekt en pas daarna zoekt naar de eigenaar/rechthebbende om uit diens naam dan geld te claimen. Waarschijnlijk is dit idee gebaseerd op de werkwijze van de stichting Brein.

vlokje op 18-07-2017 21:15

wat opleuken met treffende cartoons? ik kan niet tekenen maar de onderwerpen verleiden tot geweldige spotprents

een "verlichte" geest met humor en een potlood en papier sta op

Singleman op 18-07-2017 21:40

Zou je in de plaats misschien YouTube videos kunnen plaatsen, dan heb je meteen ook een levende afbeelding, is maar een vraagje, niet van moetes.....

Lars030 op 18-07-2017 23:51

Dank Lars 030. Mvg. Mod.

XN is een van de nog weinige nieuwssites waar de waarheid wordt verspreid, en dat is iets waar links c.s. niet tegen kan, wij zitten dan ook in hun allergie. De leugen regeert in NL + EU (m.u.v. van de dappere Visegrad-landen en hopelijk meer binnenkort/later). De staats-nos en rtl-Soros propagandamachines (naast Jinek, Tan, Pauw, DWDD, Nieuwsuur, Buitenhof, Paul de Leeuw, Giel Beelen etc.) draaien op volle toeren.

Enige wat XN en wij kunnen doen is spread the word, ontwaak de -al dan niet bewuste- slaapwandelaars. En als ze toch willen blijven wegkijken, tsja, dan is mijn schrale troost dat zij op een dag erg ruw wakker zullen worden.

Lars030 op 19-07-2017 00:30

Na enig logisch denkwerk nog even terugkomend op mijn post hierboven: Kalergi-plan (1925) en USSR-EU-plan (1985-1986) sluiten elkaar niet uit. Ze kunnen elkaar juist aanvullen. 'De boven ons gestelden' kunnen het een doen en het ander niet laten. In the end it's all about the money. :-(

Lee op 19-07-2017 06:29

Als deze maatregel nodig is om deze site door te laten draaien, so be it. Zoals een ander al aangaf gaat het uiteindelijk om de inhoud en zijn plaatjes slechts aanvulling/aankleding en van minder belang. Ga vooral zo door Xander! De waarheid moet immers verteld worden aangezien we het niet moeten hebben van de msm. Die lopen vrolijk door met hun oogkleppen, net zoals vele Nederlanders helaas. Ga op aangepaste wijze door en laat je niet van de wijs brengen!

tom op 19-07-2017 08:28

Massa-immigratie: Een duivels masterplan van Links

Vaak vraagt men zich af waarom links de islam omarmt terwijl deze verwoestende ideologie tegen hun eigen basisprincipes stuit.Achter het complot van Links met de islam gaat een masterplan schuil…..

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/28/hoe-atheistisch-is-links-nog-waarom-links-uitgerekend-met-de-islam-een-bondgenootschap-sloot/amp/

anora op 19-07-2017 10:31

Heel verstandig Xander!

Het kan link zijn hoor.

SEO op 19-07-2017 10:41

Maar Jinek van de KRO/NCRV (!), zet ongestraft Minister Ploumen in het zonnetje voor haar inzameling van fondsen voor abortussen. Brrrrr.

Raymond V. op 19-07-2017 12:38

@Lars030  Oh beste vrind , het kan nog veel erger , indien u iin een leugen zeit ontwaakt , zult u nog geconfronteerd worden , met een nog veel grotere leugen.

De vraag is of Xander en zijn moderatoren dit zullen overleven , want de "valse profeet " , in relatie tot Israel , is een zeer interesante relatie , en door velen absoluut niet begrepen .

Daarom staat geschreven : het zal een steen zijn , waaraan eenieder zich zal stoten ...waar of niet Xander ?

Frank_jr op 20-07-2017 18:28

Xander, hier een website waarvan de HD-foto's zonder problemen mag gebruiken: https://unsplash.com

 

Beste Frank_jr, Dank. Mvg. Mod.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld