Headlines



- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17

- 'Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd'
 


03-10-17

- Dodelijkste schietpartij in VS ooit eist meer dan 50 mensenlevens - UPDATE 13.50 - 15.00 - 17.30
 


01-10-17

- Gevaarlijk precedent: Eerste Afrikaan krijgt wegens klimaat asiel in Europa
 


29-09-17

-  Migranten verwelkomd met soms tienduizenden euro's - per maand
 


20-09-17

-  Multimiljonair Abramowitz na VN toespraak Trump: Derde Wereldoorlog feitelijk al uitgebroken
 


19-09-17

-  Vrijheid bijna verdwenen in oprukkende digitale politiestaten Europa en Amerika
 


18-09-17

-  Grensmuur Hongarije dringt illegale immigratie met 99% terug - (21.10 uur aangepast)
 


17-09-17

-  Wetenschappers bang voor uitbarsting supervulkaan door kernproef Noord Korea
 


16-09-17

-  Honderden Amerikaanse tanks en houwitsers in Polen gearriveerd
 


15-09-17

-  Frankrijk: Enkele zwaargewonden na drie moslim aanslagen op straat

- Britse generaal: Aanslag metro Londen was 'absoluut 100% islamistisch'
 


14-09-17

-  'Plan Juncker voor EU-superstaat betekent komst miljoenen Afrikanen en Arabieren'
 


13-09-17

- Politie Zweden erkent onhandelbare verkrachtingsexplosie sinds massaal toelaten migranten
 


12-09-17

-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 


08-09-17

-  Strategic Intelligence verwacht binnen 6 maanden aanval op Noord Korea
 


07-09-17

- 'Noord Koreaanse chemische wapens in door Israël aangevallen complex in Syrië'
 


06-09-17

-  ISIS gaat moslims in Europa inzetten om voedsel supermarkten te vergiftigen

- Islamisering: LIDL verwijdert christelijke kruizen van verpakking Grieks product
 


05-09-17

-  Nieuwste leugen Europese elite: AZC's vergelijken met Nazi concentratiekampen
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog

‘De strijd zal zeer waarschijnlijk heftig, wreed en snel zijn, en wereldwijd grote verwoestingen aanrichten’

 
Gaat deze geschifte dictator inderdaad WO-3 ontketenen? Volgens Anonymous is dat zeer waarschijnlijk.

De bekende internationale hackersgroep Anonymous heeft twee maanden geleden de wereldbevolking gewaarschuwd dat de Derde Wereldoorlog heel plotseling gaat uitbreken, vermoedelijk nog dit jaar of anders in 2018, en dat de burgers de laatsten zijn die dat verteld zal worden. Anonymous verwacht dat een militair conflict rond Noord Korea de spreekwoordelijke fatale dominosteen zal zijn die WO-3 in gang zal zetten, waarbij ook kernwapens zullen worden gebruikt.

 

Alle signalen staan op rood voor een oorlog op het Koreaanse schiereiland, aldus Anonymous. Dictator Kim Jong-un gaat gewoon door met het testen van ballistische raketten en het dreigen met de nucleaire vernietiging van de Verenigde Staten. De Amerikaanse president Donald Trump verklaarde afgelopen week dat het geduld van Amerika met Noord Korea op is, en impliceerde dat er in overleg met bondgenoten Zuid Korea, Japan en de Filippijnen nadrukkelijk aan militair ingrijpen wordt gedacht.

Japan en Zuid Korea waarschuwen burgers voor oorlog

De Japanse en Zuid Koreaanse overheid zien die bui al langer hangen, en waarschuwden hun onderdanen om zich voor te bereiden op een mogelijke kernoorlog. Burgers hebben instructies om de dichtstbijzijnde grote gebouwen in te vluchten, en als het even kan naar een schuilkelder te gaan. De Japanners hebben daar volgens de regering in Tokyo maar 10 minuten de tijd voor.

Japan heeft zich sowieso ten doel gesteld om al in 2020 weer een grote en sterke strijdmacht te hebben, die ook preventief kan ingrijpen. Dat valt te begrijpen, aangezien Kim Jong-un begin mei verklaarde dat Japan doelwit nummer één is voor zijn kernbommen, omdat het land diverse Amerikaanse bases huisvest.

China roept onderdanen op Noord Korea te verlaten

De VS heeft de afgelopen weken na lange tijd een aantal testen uitgevoerd met intercontinentale Minuteman III kernraketten die ook Noord Korea kunnen raken. Bondgenoot Australië, bepaald geen agressief en imperialistisch land, kijkt serieus naar strategische locaties in de Indische Oceaan.

Dan is er natuurlijk nog China, dat mordicus tegen Amerikaans ingrijpen is, en het volgens Anonymous stiekem wel prettig vindt om een Stalinistische buur te hebben die de VS en zijn Aziatische bondgenoten met kernwapens kan bedreigen. Toch heeft China heeft zijn onderdanen in Noord Korea voor de zekerheid opgeroepen om ‘geen tijd te verspillen en terug naar huis te keren’.

‘Bereidt u voor, WO-3 komt eraan’

‘Bereidt u zich voor op wat gaat komen,’ besluit de hackersgroep. De Derde Wereldoorlog zal voor de meeste mensen totaal onverwacht komen, omdat ze niet kunnen geloven dat het ooit zover zal komen. Dat is helaas de grootste val waar de gewone man kan intrappen, en die het uitbreken van wereldbrand nummer drie alleen maar dichterbij brengt.

‘De strijd zal zeer waarschijnlijk heftig, wreed en snel zijn, en wereldwijd grote verwoestingen aanrichten. Dit is niet zoals Afghanistan, Syrië of Jemen, maar een echte oorlog met wereldwijde gevolgen, met drie supermachten die erin gestort zullen worden. De andere landen zullen worden gedwongen om partij te kiezen.’

 

Xander

(1) Epoch Times / YouTube (Anonymous video)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum.

Reacties

Pagina12
Singleman op 02-07-2017 00:36

Hackersgroep Anonymous? Niet mijn ding, veel te links georienteerde groep, die beweren zelfs dat IS niets met islam heeft te maken, WO4 is al lang bezig, dat is de grote wereldorde vierde rijk met moslims als de goedkoopste soldaten van het groot kapitaal. Over N Korea lig ik echt geen seconde wakker, maar wel over islam & hun sharia wereldorde.....

Arno op 02-07-2017 00:55

Tja .. laten we maar weer het beste ervan hopen maar dit artikel kan naar mijn mening wel eens een heel hoog waarhedsgehalte hebben...

Opa uit Son op 02-07-2017 01:22

Ooh! Komt daar mijn bange voorgevoelens, onrust, en nachtmerrieachtige dromen van de laatste tijd vandaan? WO3 wordt al heel lang verwacht en misschien is het alweer vals alarm. Is dat niet het geval dan lijkt het me waarschijnlijk dat Ook de Krim wordt aangevallen. Inzet is Rusland en China apart aan te pakken. De bokkesprongen van Kim Jong-un is alleen maar aanleiding ; een kleine vis om twee grote vissen te vangen.

Europa zal het niet overleven. Misschien is dat wel de reden dat de politiek het migrantenprobleem zo uit de hand laat lopen : het maakt toch niets meer uit.

Qvic op 02-07-2017 01:49

De kernwapens kunnen nu allang niet zo veel schade meer aanrichten als in de begin jaren, toen veel huizen nog van hout en/of enkel met baksteen gebouwd waren. Alle grote steden hebben tegenwoordig veel grote betonnen gebouwen en dan zullen zij tientallen kernbommen op elke grote stad moeten laten vallen om deze geheel weg te kunnen vagen. De schokgolven zullen behoorlijk worden gedempt door de vele betonnen gebouwen en daardoor blijft de schade beperkt. Er wordt erg overdreven in de kracht van de kernwapens, enkel om de burgers wereldwijd angst in te boezemen. Wat ze wel kunnen met één kernbom is de elektriciteit van de stad compleet buitenwerking stellen. Dat is al een ramp opzich in de westerse wereld. Want een kernbom produceert een krachtige E.M.P. die alle eletronica vernietigd in zijn schokgolf. De Amerikanen en hun bondgenoten zijn altijd zo hypocriet geweest, want als zij het doen wordt het veroorloofd. Maar als een ander land het zelfde doet, wordt hun gedrag veroordeeld. Wij Nederlanders zijn daar het beste in om altijd ons vingertje naar een ander te wijzen en hun de les te lezen, maar o wee als een ander land ons beschuldigd van het zelfde. Dan zijn wij op onze teentjes getrapt. Vooral de linkse rakkers onder ons.

Oma op 02-07-2017 02:25

Ik vermoed dat, met betrekking tot het gebruik van kernwapens, al die 'leiders' heel terughoudend zullen zijn want als er ene gek op de knop duwt is het hek van de dam en is er voor henzelf ook geen schuilen meer aan, dan is de hele planeet voorgoed om zeep en wat hebben ze dan nog aan hun poen en macht? Helemaal niks meer....dat hackersgroep anonymous zich beter bezig houdt met pluimen van de bankrekeningen van corrupte politici, banken die financiële crisissen veroorzaken en multinationals die zich als dictators gedragen ipv angst te zaaien door het voorspellen van doemscenario's waarbij de hele mensheid uitgeroeid wordt....schoenmaker blijf bij je leest?

Lord of Hosts op 02-07-2017 05:41

Verwijderd vanwege auteursrechten en schadeclaims, Waarschuwing, zie siteegels. Mod.

Dion op 02-07-2017 08:44

zou het helemaal niet verbaast zijn als ze inderdaad binnen kort gaan beginnen

Tom Hendrix op 02-07-2017 08:56

Laten we hopen en bidden, dat deze 3e WW, niet zal uitbreken. Het is zeer luguber wat er nu in de wereld gaande is.

Willy op 02-07-2017 09:25

De zaak kan men zeer ernstig nemen de kans dat er een wereldconflict uitbreekt is zeer ernstig vooral als we kijken de spanning tussen VS en Noord -korea Shalom

den hendrik op 02-07-2017 10:03

gaat echt niet gebeuren, zeker geen atoom oorlog. Ook de mensen achter de knoppen weten dat er een vergelding komt dus reken maar uit.

Marinus Ferdinand op 02-07-2017 10:04

Apocolyptische scenario 's klinken sensationeel, maar zijn overdreven. Ik noem dit het dramatiseren vn een kind, sorry....

Hugo op 02-07-2017 10:05

Het is reeds lang geweten dat er iets broed in die oosterse landen. Of het tot zo een conflict zou komen heb ik nooit gelooft, doch ik begin er in te geloven. Er moet maar één zot zijn in het spel en alles is omzeep. Eerlijk gezegd de wereld verdient niet beter. Wanneer ik achteruit kijk een 20 tal jaar geleden was alles nog redelijk vredig tussen de gewone mensen, maar alles begon te draaien rond geld,geld,geld. Ook de media gaat niet vrijuit. Het leven word voorgesteld langs de media! Films, populaire series, holibies en dergelijke tonen de jeugd hoe het leven geworden is en proberen dit dan ook te volgen! Neen, dit is mijn wereld niet meer. Ik denk dat ik lang genoeg geleefd heb. En, en ik ben een christen mens!!!

Statler & Waldorf op 02-07-2017 11:10

@ Qvic

Wat een klinkklare onzin in jouw reaguursel.

Hedendaagse atoombommen zijn honderden malen krachtiger dan die van WO II om over de Tsar Bomba maar niet te spreken.

Vanaf de grond tot aan de top van de paddestoel is dan 56 kilometer hoog!

En dan denk jij op vijf hoog in je betonnen flatje te kunen blijven zitten?

Kalingar op 02-07-2017 11:29

Hmmm ik heb toch echt gelezen op hoezithetnuecht.nl dat Trump een deal heeft gesloten met China om Noord Korea nucleair te ontwapenen. En dat staat toch echt haaks op wat hier te lezen valt. Dat er een verdieping van de WW3 komt staat buiten twijfel. Maar of die ook echt full scla nucleair zal worden uitgevochten betwijfel ik toch sterk. Want wat is er dan nog over voor de hoge heren zakkenvullers nadat de oorlog over is behalve een desolate woestenij? Nee ik denk dat ze enkele steden zullen beschieten en dan snel zullen gaan onderhandelen over vrede.

Wat ik wel als reeel scenario zie i de inzet van tactische kernwapens op legereenheden en -bases, want daarmee beperk je de slagkracht van de vijand aanzienlijk. Ook zeer waarschijnlijk is een zware emp aanval met die nieuwe raket van de Russen op Amerika. Als ze dat voor elkaar krijgen (en dat zou kunnen vanaf een onderzeeer), zit Amerika meteen weer in het tijdperk van voor de electra en hebbenm Rusland, China en hun bondgenoten gewonnen van het door Amerika geleide Nood Atlantische Verdelgings Organisatie, welke overigens al tientallen jaren al geen bestaansrecht meer heeft.

Ik heb het boek in mijn bezit waar Xander over heeft bericht, The fourth turning point. En helaas moet ik zeggen dat we ongeveer halverwege de winter zitten en de climax waarschijnlijk ergens in 2018 of 2019 zal komen en zeer waarschijnlijk met een grote felle, maar ook korte WW3. Maar zoals in de nattuur zo ook met de turnings in het menselijk gedrag. Na de winter komt toch echt de lente, m.a.w na de destructie die we zagen na WW2 kwam de opbouw die zal ook nu weer komen. Alleen zal het deze keer een flink stuk langer duren voordat de wereld weer tot normaal is gekomen

arjaneke op 02-07-2017 12:04

De oorlog komt er toch, de strategie van de VS is om land voor land onschadelijk te maken, de resterende landen zijn Syrie, Noord korea,  Iran, Rusland en China. De laatste drie hebben heel goed door waar de VS mee bezig is en hebben besloten om samen te gaan werken, samen heb je kans om te overleven in je eentje red je het niet tegen de NATO, tevens lijkt het een beetje op de situatie ww2 duitsland-soviet unie, de oorlog tussen die twee was onvermijdelijk, de vraag was: wie slaat als eerste toe, dat was destijds duitsland, (anders was het stalin geweest) Nu gaan we richting wie past als eerste de first strike doctrine toe. opvallend is dat al de afgelopen 10 jaar alle militiare machten roepen: we moeten ons leger voor 2020 gemoderniseerd hebben. alle militaire projecrten hebben als streefdatum 2020, toeval?

Onno op 02-07-2017 12:20

Psychopaten zijn grenzenloos en proactief tot alle pure boosaardigheid in staat inderdaad. Zelf dood van binnen en uiteraard zonder enige religieuze integratie anders dan geacteerd, maakt niets hen wat uit.

Qvic heeft echt geen idee wat de huidige kernwapens kunnen aanrichten. Een enkele zgn. SatanII raket van Rusland, veegt een land als Frankrijk totaal van de kaart, laat staan Nederland. Het gaat niet meer om atoombommen vergelijkbaar met die van Hiroshima van 15.000 ton TNT, maar om waterstofbommen vergelijkbaar met 50 miljoen ton TNT. Meer dan 3000 keer krachtiger dan de Hiroshima-bom. Een betonnen gebouw heeft daarvoor geen enkele betekenis.

De Rotterdamse haven, zal in ieder geval (n.a.w. inclusief Nederland) meteen en finaal van de kaart worden geveegd om troepen en materiaal-aanvoer te voorkomen, waarbij tevens de grootste levensader van Europa definitief wordt afgeknepen.

Luisteren naar (top)deskundigen die zeggen dat psychopaten koste wat het kost uitgenomen moeten worden: ho maar! Tegenspartelen, hinderen, voor de voeten lopen  en alles beter weten tot het te laat is, dat zijn Nederlanders.

Mark S. op 02-07-2017 13:28

Ik ga vanavond gewoon barbequen. Kernoorlog of geen kernoorlog. Gezegende zondag iedereen.

(Vreest niet diegene, of datgene, wat alleen het lichaam kan doden, maar niet de ziel. Vreest alleen hem die lichaam en ziel in het verderf kan gooien.)

René van Zalk op 02-07-2017 14:00

@Qvic, Je bent behoorlijk van't padje.

René van Zalk op 02-07-2017 14:03

Ben het niet helemaal eens met Anonymous. Ik denk wel dat er oorlog komt met N-Korea, maar het loopt niet uit op een WW-III

Shalom 

Elisabeth-Anna op 02-07-2017 14:44

@Quvic wat een belachelijke opmerking,zeker nooit van fall-out en straling gehoord!!

Een ander geluid op 02-07-2017 15:10

Lord of Hosts op 02-07-2017 05:41

Noord-Korea agressief en een gevaar voor de wereld?! Wie hebben ze ooit aangevallen? Wie hebben ze ooit bedreigd? 

Na de oorlog (1953) heeft Noord-Korea geen enkel land binnengevallen.

Nou; je geeft op je eigen vraag gelijk zelf maar het antwoord.............

Naast de Korea-oorlog, die Noord-Korea in 1950 begon, heeft het land een indrukwekkende lijst van bedreigingen, provocaties en dodelijke agressie.

De belangrijkste:

29-11-1987 bomaanslag van Noord-Korea op een vliegtuig van (Zuid) Korean Air vlucht 858 (115 doden). Doel was om de Olympische Spelen in Seoul letterlijk te torpederen.

26-03-2010 Noord-Korea torpedeert Zuid-Koreaanse marine vaartuig de Cheonan (Korvet). Dat schip voer in Zuid-Koreaanse wateren. 46 doden.

23-11-2010 Noord-Korea vuurt met artillerie op Zuid-Korea met een aantal doden tot gevolg.

Daarnaast arresteert Noord-Korea om de haverklap Amerikaanse staatsburgers om flutredenen. Met als dieptepunt de arrestatie van Otto Warmbier in 2016, die van een gezonde, krachtige jongeman (21 jaar) vrij snel in een comateus kasplantje werd veranderd.

Alléén al om die reden zou Kim Jung-Un eens flink afgestrafd moeten worden.

De talrijke kleinere incidenten laat ik gemakshalve achterwege. 

Daarnaast bedreigt Noord-Korea om de haverklap andere landen (zelfs met atoomwapens), zoals Zuid-Korea, Japan, de USA, Australië en Maleisië.

Binnenlandse wandaden; 1993-2000: 330.000 doden door agrarisch wanbeleid, momenteel 200.000 personen in Stalinistische strafkampen en de N-Koreaanse dictator moordt zijn halve familie uit, waaronder zijn halfbroer.

Allemaal bewijsbare feiten. Zo te lezen is ruim 65 jaar wereldgeschiedenis aan u voorbij gegaan. Een typisch gevalletje "Rip van Winkle"............... of zijn het oogkleppen?

Mocht Trump deze misdadiger kunnen uitschakelen zonder WO III te veroorzaken, dan heeft hij mijn zegen !

Een ander geluid op 02-07-2017 15:43

Kalingar op 02-07-2017 11:29

Het door Amerika geleide Nood Atlantische Verdelgings Organisatie, welke overigens al tientallen jaren al geen bestaansrecht meer heeft.

Militaire bondgenootschappen houden altijd hun waarde. Net als een verzekeringspolis.

Na de verloren wereldoorlog in 1918 zat Duitsland totaal aan de grond. Moest 14% aan grondgebied afstaan (27.000 KM2 & 7 miljoen inwoners=10% bevolking). Zware herstelbetalingen en daarna de grote economische crisis van de Weimar Republiek. Hyperinflatie: 1923: 1 USD = 4.210.500.000.000 Duitse Mark.

Vanaf 1939 was wederom de hele wereld er voor nodig om Hitler Duitsland op de knieën te krijgen..............

Wat zei u ook alweer over het nut en noodzaak van een goede defensie en de NAVO??? Regeren is vooruit zien !

Nog een paar conform uw wijze van redenatie:

Het is vrede; we hebben geen leger meer nodig.

Er is in Alkmaar al een jaar geen brand meer geweest; we kunnen de brandweer opdoeken.

Sinds 1953 geen overstroming door de Noordzee; waarom nog geld voor dijken en Delta werken.

Goed dat anderen dan u hierover gaan.......................!

Oma op 02-07-2017 15:46

@kalingar: "Na de winter komt toch echt de lente, m.a.w na de destructie die we zagen na WW2 kwam de opbouw die zal ook nu weer komen. Alleen zal het deze keer een flink stuk langer duren voordat de wereld weer tot normaal is gekomen"

Enig idee hoeveel eeuwen het duurt voor een nucleaire woestenij opnieuw leefbaar wordt?! En met de hoeveelheid aan nucleaire bommen die er nu zijn, blijft er helemaal niks leefbaar meer over van de hele planeet, geen streepje.

Een ander geluid op 02-07-2017 15:59

Noord-Korea zou allang economisch geïmplodeerd zijn, als grote broer China niet bijgesprongen was met massieve economische hulp. Deze hulp is niet onbaatzuchtig; China zit niet te wachten op miljoenen vluchtelingen uit N-Korea en ook niet op hereniging van de Korea's onder westelijke invloed. 

Nee; China is het meest gebaat bij de bufferstaat Noord-Korea, die ook nog eens dient als Chinese proxy-staat tegen het westen. Daarom is China verantwoordelijk voor het doen en laten van Noord-Korea. Trump heeft groot gelijk door China daarop te wijzen. Als China het stiekem prettig vindt, dat onberekenbare Kim Jong-Un kernwapens heeft en daarmee dreigt, is het misschien een leuk idee van Trump om Taiwan de meest geavanceerde wapens te verkopen en als bonus wat kernwapens in bruikleen te geven. Eens kijken of Xi Jinping dan nog zo loopt te grinniken. 

Een ander geluid op 02-07-2017 16:31

arjaneke op 02-07-2017 12:04

De strategie van de VS is om land voor land onschadelijk te maken.

Dat de USA graag een ander regime zien in Noord-Korea en Iran, geloof ik graag. Of dat gaat via een aanval, vergelijkbaar met die op het Irak van Saddam Hoessein, vraag ik me af. In dat geval schieten bondgenoten Rusland en China zeer waarschijnlijk te hulp. Regime-change door opstand oppositie, economische melt-down en/of burgeroorlog is een veel aanlokkelijker scenario. Dan voorkom je ook W.O. III

Kijk hoe het Venezuela, van voormalige aartsvijand Hugo Chavez, zichzelf onder Nicolas Maduro de afgrond in werkt..... Is geen US soldaat aan te pas gekomen. 

Als de USA echt van Rusland en China af hadden gewild, hadden ze in 1969 een uitgelezen kans. Toen stond de USSR op het punt om China met een first strike met kernwapens uit te schakelen. Mao en zijn generale staf zaten al in hun atoomschuilkelder toen Brezjnev bij Nixon informeerde of de USA in dat geval neutraal zouden blijven. Dankzij het njet van Nixon is de wereld toen een atoomoorlog bespaard gebleven. Het antwoord van Nixon aan de USSR was, dat bij een Russische atoomaanval op China de USA 130 steden in de USSR zou bestoken met kernwapens.................

Deze zaak is later bevestigd door officiële bronnen in China en Rusland. 

Dus als de USA echt gewild hadden, had de wereld er sinds 1969 al heel anders uit kunnen zien. En sowieso wat meer unipolair dan nu !!!

Lord of Hosts op 02-07-2017 17:41

Verwijderd vanwege auteursrechten.Zie siteregels. Waarschuwing. Mod.

mijn menig op 02-07-2017 17:53

Bijbelse profetie zeggen dat de laatste armageddon oorlog, uitbreekt in Israël, niet in Azië

Qromwel op 02-07-2017 17:58

Die Oen (what's in a name?) is er gek genoeg voor. Maar met wie heeft hij een militair bondgenootschap? Wie zal hem bijstaan?

Marinus Ferdinand op 02-07-2017 19:20

@Een ander geluid

Het boek "On China" van Henri Kissinger heeft me tot het besef gebracht dat de Chinezen heel anders denken dan wij vaak denken. Ze denken erg op lange termijn en hebben een groot historische besef. Ik denk niet dat ze erg gevoelig zijn voor wat "ad hoc" blufpoker uit het Westen...

Ojjo op 02-07-2017 20:07

Noord-Korea is niet mijn eerste zorg, het relatief kleine en straatarme land ligt wel heel ver van Europa. We zijn echter wel al een aantal jaar in oorlog met de islam maar daar hoor je weinig over.

Noorderlicht op 02-07-2017 20:14

@arjaneke op 02-07-2017 12:04

"alle militaire projecrten hebben als streefdatum 2020, toeval?"

Zal dat niet verband hebben met de oprichting van het Ottomaanse kalifaat wat Erdogan (zijn meesters) nastreeft in 2023 precies 100 jaar na de val van het Ottomaanse rijk op 10 oktober 1923?

Singleman op 02-07-2017 20:43

Ik lig niet wakker van N K niet omdat het niet zou kunnen gebeuren, maar omdat ik er toch geen impact op heb, wie op voorhand al zit te bibberen heeft niets meer aan zijn of haar leven, het leven gaat gewoon verder tot het einde ervan..... & ook nog omdat het ver van mijn bed is, & ook omdat men er al jaren over bezig is & we leven nog steeds, & dat is toch het belangrijkste voor ons, leven & ervan genieten ondanks alles. Ik denk wel, hoe minder politiekers zich gaan bemoeien met andere landen dan het hunne, zal er ook minder dreiging zijn tegenover elkaar, leven & laten leven, ook aan de andere kant van de wereld.

AJ op 02-07-2017 20:53

Een paar maanden geleden had ik een droom, het was alsof ik vanuit de ruimte neerkeek op Europa en zag Rusland. Ik zag grote onrust, protesten en rellen ontstaan in de steden ten westen van Moskou, de protesten waren gericht tegen Poetin. In mijn droom werd mij duidelijk dat dit het teken zal zijn dat de oorlog zeer nabij is. Een week later deed ik om 20:00 de televisie aan, ik kijk zelden naar tv, het journaal was erop. Het alleerste wat ik hoorde was protesten in de steden gericht tegen Poetin, welliswaar nog kleinschalig maar het kan het begin zijn van iets groters.

Van tijd tot tijd gebeurt het dat ik wakker word en dan is het alsof ik iemand hoor spreken. Kortgeleden werd ik wakker, ik weet niet meer of het voor bovenstaande droom was of erna maar ik hoorde iemand zeggen: De vrede zal worden weggenomen van de aarde.

Het jaar 2018 wordt in meerdere films genoemd, ik herinner mij de termniator, sherlock holmes, is er soms iets gepland in 2018?

De luciferianen werken hard, zeer gedreven. De meeste mensen geloven niet eens dat ze bestaan, ze opereren slim onder de radar, je hoort er praktisch niets over dus denken de meeste mensen dat ze niet bestaan maar ze zitten op allerlei belangrijke sleutelposities in de maatschappij. Mensen van wie je het niet verwacht, in de ogen van veel mensen kunnen ze het niet zijn want ze hebben zo'n mooi pak aan en zijn zo intelligent.

Mensen begrijpen niet hoe het kwaad werkt, ook veel Christenen niet. Christenen slapen, die willen graag hun zoetsappig christenleventje behouden, dat zie je ook weer op zo'n opwekking festival van laatst. Lekker met de ijsco's en patat, lekker een beetje zingen, een preekje hier en een preekje daar en we gaan slapend weer naar huis. Luciferianen daarentegen werken hard, die zijn voortdurend bezig om de plannen van hun meester uit te voeren, infiltreren in allerlei organisaties en wanneer ze binnen zijn dan nestelen ze zich op allerlei plekken van autoriteit. Eenmaal op een plek van autoriteit gekomen zorgen ze ervoor dat ze het hele bijhorende systeem onder zich krijgen, zo kunnen ze de boel corrupt en ziek maken. Denk bijvoorbeeld aan een EU maar ook de voedsel en warenindustrie, alle bekende merken vallen onder 1 paraplu Unilever, zij bepalen bijvoorbeeld uiteindelijk wat er in het eten komt en zo zijn er meer voorbeelden te bedenken, MC Donalds bijvoorbeeld of georganiseerde kerken, schoolsystemen etc etc.

Een ander geluid op 02-07-2017 21:29

Marinus Ferdinand op 02-07-2017 19:20

U heeft zonder meer gelijk, dat de mongoloïde Aziaten totaal anders denken en redeneren dan de blanke Europeanen, Amerikanen enz. Daarom is het ook zo belangrijk, dat invloedrijke politici goed advies krijgen betreffende de omgang met andere landen en culturen. Veel multi-nationals hebben dat allang begrepen en huren daarom de expertise in van gespecialiseerde bureau's om hun personeel alle belangrijke zaken te leren over de culturen waar zij handel mee drijven en de locale omgangsvormen. Een goed bedoeld (Europees) woord of gebaar kan voor een andere cultuur beledigend zijn en weg miljoenendeal. In de internationale politiek is het heel belangrijk om je te kunnen verplaatsen in de landen waar je politiek zaken mee wilt doen. 

Trump zou China misschien beter kunnen aanspreken op het Chinese gezichtsverlies, omdat zij vazal Kim Jung-Un niet onder controle kunnen houden. Alleen weet ik niet of Trump veel advies van zijn adviseurs wil aannemen........... Op veel fingerspitzengefühl heb ik hem nog niet kunnen betrappen. 

Een ander geluid op 02-07-2017 21:32

Qromwel op 02-07-2017 17:58

Die Oen (what's in a name?) is er gek genoeg voor. Maar met wie heeft hij een militair bondgenootschap? Wie zal hem bijstaan?

Wat dacht u van beschermheer China, die NK al sinds 1953 de hand boven het hoofd houdt !! Zonder de enorme Chinese steun zou dit regime allang in elkaar gestort zijn. 

Lord of Hosts op 02-07-2017 22:23

Auteursrechten? Van wie dan wel?

Als u een tekst overneemt wat niet van uw hand is. Mod.

Rick op 02-07-2017 22:51

Bla, bla, bla...  Herhaling is de kracht van reclame.

Als je iets maar lang genoeg blijft "voorspellen"; wordt het vanzelf een keer waar.

Hoor het "Derde Wereldoorlog" verhaal al sedert het Varkensbaai conflict (1961).

Sterker nog... ben met deze continue dreiging opgegroeid

Lord of Hosts op 02-07-2017 22:52

Auteursrechten? Van wie dan wel? 

Als u een tekst overneemt wat niet van uw hand is. Mod.

 

Ah, dan word ik vals beschuldigd. 


Typ gewoon in het reactievenster uw mening.Mod.

tom op 02-07-2017 23:12

Tsja wat kan ik nog zeggen laat staan er tegen doen.

Als het momo suprème komt dan maak ik een extra fel lampje op mijn dak aan zodat de kwaadaardigen een richpunt hebben om de tsar bomba te droppen want de dagen overleven ná een wereldwijde kernoorlog lijkt me helemaal niet prettig. 

Lord of Hosts op 02-07-2017 23:13

U heeft 2 reacties van mij onterecht verwijderd.

Dan heeft het geen enkel nut om een eigen mening te plaatsen.

 

Bestaat er een mogelijkheid om weer uit te loggen?


Beste Lord of Hosts.

Uw postings wekten sterk de indruk dat deze niet van uw hand zijn maar van elders gekopieerd en geplakt.

Dit kan grote boetes geven in verband met de wet op auteursrechten.

Indien deze 2 reacties wel van uw eigen hand waren, gelieve uw reacties nogmaals te posten.

Dan bij deze oprechte excuses voor het ongemak.


In het reactiekader bij het kopje website hoeft u niet de website van Xandernieuws te vermelden. Mvg. Mod.

Atina op 02-07-2017 23:18

http://www.gelderlander.nl/nijmegen-e-o/jodiumpillen-voor-zuiden-gelderland-in-te-nemen-bij-kernongeval~a8b1027a/

Kalingar op 02-07-2017 23:42

@Oma

Als u geen benul heeft tussen het verschil van een kernramp zoals Chernobil of Fukushima dan is uw redenatie begrijpelijk. Echter een kernaanval heeft een reactiue die vlug uiteen valt wanneer je het vegelijkt met de vervuilende kerncentrale rampen.

Neemt natuurlijk niet weg dat er zeer veel mensen zullen omkomen met name door de fall out. En persoonlijk denk ik niet dat men snel de ICBM's zal inzetten want dat kost simple weg teveel burgers het leven. Bugers die noodzakelijk zullen zijn om landen weer op te bouwen.

@een ander geluid

Ik ben net zo op de hoogte als u van de geschiedenis van de weimar republiek. En ik heb nooit gezegd dat we geen leger nodig hebben. Ik zei dat de NAVO geen bestaansrecht meer heeft na de val van het Warschau pact. Volgens mij zijn uw reactie en wat ik zei niet hetzelfde. We zullen ten alle tijden een leger nodig hebben om ons te beschermen tegen vreemde mogendheden en samenwerking is ook goed. Maar niet in een concept zoals de NAVO, waar men naarstig op zoek is naar een vijand (Rusland en China zijn ideaal hiervoor). Dit is problemen zoeken om je bestaansrecht te rechtvaardigen

PJ op 03-07-2017 00:36

Er zal geen tijd zijn om partij te kiezen... "Lord of Hosts" durft niet met eigen e-mailadres te posten. Zijn (haar) profiel is uw profiel, moderator. Wat mensen toch zoal verzinnen... Iemand ooit psalmen 46 gelezen?

 

Misverstand PJ, poster dacht bij het reactiekader daar waar naar website wordt gevraagd, Xandernieuws.punt enz. te moeten vermelden. Mvg. Mod.

mientje op 03-07-2017 01:27

Iedereen heeft iemand( vader moeder, kind tante oom, hond kat  muis, boom tuin buur)

Waar hij (zij) van houdt, Laten wij dit koesteren

geloof  hoop en liefde

maar de meeste van deze was de liefde

allangwakker op 03-07-2017 03:25

Hou er rekening mee mensen,  dat er  Ontzettend  veel gelogen wordt op de leugenbakken die TV heten, als we die nu eens om te beginnen gaan Uit zetten dan wordt het leven weer gezellig, en heeft de `elitaire NWO bovenlaag ` geen vat op ons.  Katrina,  Fukushima,  Moord-Korea, het enge IRAN,  en  de  ozoo boze Poetin,  zijn allemaal zaken die gebruikt en opgezet worden, om de bevolking op te stoken tegen elkaar en de oolrlog op deze manier juist uit te lokken.  Bovendien is een atoombom,  zoals wij daar  een opgedrongen  voorstelling  van hebben,  niet mogelijk.  Hetzelfde met satellieten en maan-landingen,  het zijn allemaal  Hoaxen.  Dit alles om de mensen bang en angstig te maken, en de spanningen op te krikken.  Oooh jaa,  en zie van je smartphones af te komen,  het zijn moord-apparaten.  Pak een gewone oude gsm.  Sowieso als iedereen dat laatste zou doen, Dan gaat dieW.O. 3  niet door !  Denk daar maar eens diep over na ?

Lord of Hosts op 03-07-2017 05:02

Excuses aanvaard, Dank Mod. desondanks verdient dit geen schoonheidsprijs. Het is tenslotte niet zo moeilijk om een schrijfsel te controleren op de afkomst, in deze Lord of Hosts.

Een beetje laat om mijn schrijfsels te herplaatsen, misschien een volgende keer..., ooit. Zonde van mijn tijd geweest.

Gelieve niet in het reactiekader waar naar een website wordt gevraagd Xandernieuw in te voeren, deze vraag betreft indien u een eigen website heeft. Mod.

Marinus Ferdinand op 03-07-2017 07:40

@AJ

Wat mij betreft hoort die "klaar met het leven" pil van D66 ook tot het kwaad.... Als ik volgens de politiek moet vertrekken van deze wereld, dan stel ik voor dat de huidige politici van D66 eerst maar eens vertrekken. Verzorgingshuizen sluiten, als je ziek bent moet je zelfredzaam zijn, als je geen economisch nut meer hebt, ben je klaar met het leven.... en alles en iedereen die van de andere kant van de wereld komt, en/of moslim is wordt dol geknuffeld, inclusief gratis voorzieningen en een levenslange uitkering (= niet-meedoen in onze participatiemaatschappij) ..... Wegwezen mijnheer Pechthold en mevrouw Dijkstra, dan kan er ook eindelijk eens na 4 maanden oeverloos leuteren een kabinet komen.

Marinus Ferdinand op 03-07-2017 08:21

@Noorderlicht

In het boek Daniel, Oude Testament staan allerlei berekeningen, die ook weer verband houden met het boek Openbaringen, althans volgens de Jehova 's Getuigen.

Oma op 03-07-2017 10:52

@kalingar: kan wel zijn maar gerichte aanval of zogezegd 'ongeluk' is voor mij eender, de verwoesting en schade door radioactiviteit aan de aarde en de mens is duivels, temeer het door de (on)mens zelf wordt veroorzaakt. En ja: ze hebben dan ook nog slaven nodig voor de heropbouw...

Hubert Luns op 03-07-2017 11:06

Er is een profetie van JNSR, waar ik geloof aan hecht, dat op een gegeven moment de leider van Noord Korea door mensen uit zijn naaste omgeving zal worden vermoord en dat vervolgens toenadering met Zuid Korea zal worden gezocht met gevolg dat beide landen verenigd worden. Er is ook een profetie van Protestantse huize dat bij de opname bijna iedereen uit Noord Korea zal worden opgenomen. 

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld