Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Oud FBI directeur Comey geeft toe zelf Witte Huis memo’s naar de pers te hebben gelekt

Comey erkent dat Trump hem nooit heeft gevraagd het Rusland-onderzoek stop te zetten – Meineed? Clinton-bondgenoot Comey, die eerder onder ede verklaarde dat er van Russische inmenging geen enkel bewijs is, beweert nu het tegendeel

 
Twee keer onder ede exact het tegendeel verklaren – dan heb je minimaal één keer glashard gelogen. Ook daarmee heeft de voormalige FBI directeur zich volstrekt ongeloofwaardig gemaakt.

Tot ieders verbijstering heeft de door president Trump ontslagen voormalige FBI directeur James Comey tijdens de hoorzitting vandaag onder ede toegegeven dat hij zelf memo’s naar de pers heeft gelekt, in de hoop daarmee een speciale aanklager naar de nog altijd compleet onbewezen ‘Russische inmenging’ in de Amerikaanse verkiezingen benoemd te krijgen. Critici verwachtten het al, en nu is er geen twijfel over mogelijk: Clinton bondgenoot Comey is een pion van de ‘Deep State’ schaduwregering, die is ingezet om Trump ten val te brengen. Hoe dan ook, het blijkt meer dan terecht dat Trump deze –volgens zijn eigen bekentenis!- volstrekt onbetrouwbare man ontslagen heeft.

 

Comey verklaarde tegen het inlichtingencomité van de Senaat dat hij memo’s aan zijn ‘goede vriend’ professor Daniel C. Richman gaf om deze naar de pers te lekken, waarmee Trump in diskrediet moest worden gebracht. Dat zou hij gedaan hebben nadat Trump via Twitter had geïnsinueerd dat hij mogelijk geluidsopnames had van hun vertrouwelijke gesprekken in het Witte Huis had.

Op Twitter brak de hel los over Comeys bekentenis. ‘Comey geeft toe dat hij zijn vriend de memo naar de pers heeft doen lekken. Ik vraag me af wat voor andere info hij naar zijn vrienden heeft gelekt. Geheime informatie?’ vraagt Mark Dice zich af.

Gouverneur Mike Huckabee: ‘Zojuist vernomen dat Comey naar de pers heeft gelekt. Hij was te zwak om tegen de president op te staan, en bezweek onder de druk van minister van Justitie Lynch. Ja, hij werd ontslagen!’

Comey bleek zélf het lek dat hij van Trump moest vinden

Trump had op 24 februari nog getwitterd dat ‘de FBI totaal niet in staat is de nationale veiligheid 'lekkers’, die al geruime tijd in onze regering zijn geïnfiltreerd, te stoppen. Ze kunnen zelfs niet de lekken binnen de FBI zelf vinden (dit bleek dus de hoogste baas te zijn!). Geheime informatie die verwoestend voor de VS kan zijn, wordt aan de media gegeven. Vind ze nu!’

Op 16 mei volgde daar een tweet op waarin de president schreef dat ‘ik directeur Comey en anderen vanaf het begin van mijn regering heb gevraagd om de lekken in de inlichtingen gemeenschap te vinden.’ Die werden vervolgens niet gevonden, en nu blijkt waarom: het grootste lek was Comey zélf.

Totaal ongeloofwaardig

De Nederlandse reguliere media, die van meet af aan bijna uitsluitend extreem eenzijdig anti-Trump hebben bericht, doen het op de hen bekende misleidende ‘nepnieuws’ wijze voorkomen alsof Comey buiten iedere verdenking staat, en Trump door zijn getuigenis ten val kan worden gebracht. Wat ze op dit moment nog steeds niet beseffen is dat Comey zich zojuist zelf totaal, maar dan ook totaal ongeloofwaardig heeft gemaakt. Maar dat was hij feitelijk al, omdat hij eerder onder ede heeft verklaard dat er van Russische inmenging in de verkiezingen geen enkel bewijs is, en nu precies het tegendeel suggereert.

Comey keihard onderuit gehaald:

Ten overvloede: Comey erkende dat president Trump hem nooit heeft bevolen het Rusland onderzoek stop te zetten: ‘Ik bedoel, ik was alleen met de president van de VS, en hij zei ‘ik hoop dit’. Ik vatte dat op dat hij dat van mij wilde. Ik gehoorzaamde niet, maar dat is hoe ik het opvatte.’ Ondervrager Risch: ‘U mag dat als een instructie hebben opgevat, maar dat is niet wat hij zei.’ Comey: ‘Correct.’ Risch: Hij zei ‘ik hoop’.’ Comey: ‘Correct.’  Risch: ‘Kent u iemand die werd aangeklaagd omdat hij iets hoopte?’ Comey: ‘Zoals ik hier zit, nee.’


Xander

(1) Infowars
(2) Breitbart
(3) Breitbart

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum.

Reacties

Stan op 08-06-2017 20:43

Maar die vent is na dat uitlekken toch strabaar en moet voor de rechter.

Bambi op 08-06-2017 20:47

-- Geen hoofdletters, zie siteregels. Mod.  Ex-FBI-baas Comey beschuldigt Trump van leugens in getuigenis voor Senaat

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3177770/2017/06/08/Ex-FBI-baas-Comey-beschuldigt-Trump-van-leugens-in-getuigenis-voor-Senaat.dhtml

Nipton op 08-06-2017 22:23

Koppen moeten rollen! Comey afserveren en direct vastzetten. Daarna de gehele kliek oppakken en vast zetten, vooral al de Republikeinse senatoren die vandaag overduidelijk op de kant van de Democraten waren. Nu snel werk maken en daarna zul je nooit meer een probleem hebben, dan durven ze niet meer hun leugens te spuwen. Ik ben er al helemaal klaar mee, kun je nagaan hoe klaar Trump er mee moet zijn!

andre op 08-06-2017 22:29

nou Xander we kunnen wachten tot we een baard hebben van 2 meter maar in nederland zal dit nooit gebeuren, maar stil zal het dan wel worden in de politiek rechtbank koningshuis media en banken sector tenslotte is een comey nog niet gelijk gesteld aan een heer Demmink.

JP op 08-06-2017 22:32

En dat gebeurt allemaal in het "machtigste" land ter Wereld? "wat een poppenkast".

Dion op 08-06-2017 22:48

het maakt allemaal weinig uit, de beide kampen geloven toch wat ze zelf willen zien.

U.G. Kempenaer op 08-06-2017 22:49

De Soros-kloon en Clinton-puppet Comey heeft zich behoorlijk belachelijk gemaakt zeg. En dat was dan directeur van de FBI... Wat een armoedig niveau. Het wekt weinig vertrouwen in de instituties op, dit soort stoethaspels.

who gives op 08-06-2017 23:16

Voor iedereen: Voorzichtig wezen met conclusies trekken! Comey zou naar eigen zeggen expres de info gelekt hebben omdat hij bang was dat Trump de waarheid niet zou spreken en er dus dan een bewijs zou zijn wat hij wél daadwerkelijk gezegd zou hebben. Trump dient één belang en dat is de vastgoedsector en zijn familiebedrijf, de rest is bijzaak, het goede aan de man is dat hij net als velen niet zo gek is op dat allah akhbar gedoe en dat is dan wel weer positief.

We moeten meer info hebben dan nu, maar Trump heeft wel degelijk de schijn tegen, omdat hij eerst loog dat er met de Russen nooit gesprekken waren geweest, toen dit niet meer te ontkennen viel via beelden etc. zouden er ineens wel gesprekken zijn geweest, maar weer niet van dien aard dat dit invloed zou hebben op de presidentsverkiezingen.

Men liegt dus over factor A, waarom zou factor B dan kloppen?

Bambi op 09-06-2017 00:47

Sorry Xander maar ik heb de tittel van de link geplaatst, ik heb er niet opgelet.

Mvg

Kan gebeuren. Mvg. Mod.

nadine op 09-06-2017 01:14

Ik heb sterk de indruk dat mijn link over Trump niet werd gelezen of er is niet op,gereageerd niemand die hier reageert schijnt te weten waar het over gaat nochtans een artikel die iedere christen zou moeten lezen om wakker geschud te worden of nog meer op de hoogte te zijn

de meesten willen het niet weten en steken hun hoofd in het zand maar ik heb het doorgegeven en mijn plicht gedaan maar het is zeer demoraliserend om mensen wakker te willen schudden de Heer heeft mijn jaren geleden gezegd. Vertel het toch alhoewel  Ze niet willen luisteren

hier nogmaals de link dit is mijn tweede en laatste poging

http://watchmanscry.com/?p=6749

Wardje op 09-06-2017 04:53

Ijzige stilte.  Zo noemt Daniël Maes de reactie op zijn boek over de diepere oorzaken .

brieven uit Syrië 2 juni.  http://vcd-vl.be/source_brieven/source_brieven.html

Wardje op 09-06-2017 05:37

Poetins meesterlijke geopolitiek. in Syrië . Plan van Poetin om in Syrië 4 veilige zones in te stellen . Dit plan heeft het akkoord van Syrië én de steun van de internationale gemeenschap, zoals de secretaris van de VN duidelijk heeft gemaakt...De grote terroristengroepen (IS, Al Nousra…) doen met de gesprekken niet mee en zijn dus uitgesloten....De terroristen kunnen zich niet meer voordoen als degenen die het land willen opbouwen maar worden ontmaskerd als de moordenaars en de verwoesters. Zij zijn dus razend..Generaal Michael Flynn..was het die zich heftig verzette toen de administratie Obama ..IS oprichtte. Hij was het ook die de moslimbroeders aanwees als het politieke wapen van het westen om in het Midden-Oosten onrust en regeringswisselingen te bewerken.....Voor Donald Trump [blijkt] de grote vijand niet meer de Syrische Arabische Republiek te zijn zoals die dat was voor Obama, maar het Jihadisme. ..In ieder geval blijkt voor Donald Trump de grote vijand niet meer de Syrische Arabische Republiek te zijn zoals die dat was voor Obama, maar het Jihadisme. ...Trump heeft in zijn presidentscampagne goede principes verkondigd, ..: geen interventionisme meer in andere soevereine staten, geen wapens meer voor terroristen, samenwerken met andere grote mogendheden zoals Rusland…Hij heeft hiervan heel weinig of niets kunnen realiseren (zijn pro vita houding blijkt hij tot heden wel trouw te blijven)..Hij heeft de oorlogspolitiek van zijn voorgangers verder gezet en eigenlijk nog erger gemaakt, met herhaalde bombardementen in Syrië en gespannen relaties met Rusland, erger dan voorheen, een versterking van de oorlogsopbouw door de NAVO… Blijkbaar wordt Amerika nu bestuurd door de “Deep State”... Prof. M. Chossudovsky ..meent dat we de dreiging van een atoomoorlog wel heel ernstig moeten nemen. .. De Saoedische kroonprins Mohammed bin Salman blijkt een bijzonder onbezonnen en oorlogszuchtig kereltje te zijn....Hij denkt met zijn onverdraagzaam wahabisme de wereld te kunnen veroveren dank zij de steun van het westen (aanval tegen Iran:)Daar is de Amerikaanse houding van de ”preventieve oorlog” weer.     Uit:    http://www.geotrendlines.nl/magistrale-geopolitiek-syrie/

Wardje op 09-06-2017 05:55

@Nadine.  Trump houdt zijn verkiezingsbeloftes niet . Maar wel die over het leven.  Die zijn het belangrijkste , dat zal voornamelijk over het lot van de wereld beslissen (w).  Beide aspecten in een evenwichtig oordeel onder de kop "gevaar voor een atoomoorlog?" in volgende link:   http://www.geotrendlines.nl/magistrale-geopolitiek-syrie/

Qromwel op 09-06-2017 07:21

Dat gaat dus een oop nietes-welles gedoe opleveren. Ook voor wat betreft het komende bestrijden van elkaars interpretaties van wat er gezegd is. En heeft Comey de notities die hij tijdens zijn gesprekken met Trump naar zijn zeggen gemaakt heeft nader uitgewerkt ("opgepimpt"?)

AngelB op 09-06-2017 08:34

@Nadine, ik heb het artikel wel degelijk gelezen. Iedereen die blindelings Trump prijst zonder te beseffen waar deze man zich mee bezighoudt, is inderdaad slecht geïnformeerd. Echter, Obama en Clinton zitten nog veel dieper in de NWO en maken zich schuldig aan vele misdaden. Blijf voor Trump bidden, God kan hem veranderen. Zijn pro-Israel standpunt is een zegen.

DG op 09-06-2017 08:47

Dan is hij zelf strafbaar, naar mijn idee. En de rest is maar afwachten.

Infidel4U op 09-06-2017 08:47

En de mainstream media probeert het publiek nog steeds te overtuigen van Trumps schuld. Het is echt ongelooflijk dat de media zó partijdig kan zijn. Er is gewoon geen zelfrespect en beroepseer in het huidige journalisme. Het is dermate verweven met de politieke elite' dat er geen ruimte meer is voor onafhankelijke berichtgeving. En de massa wil dit maar niet inzien. Regressief links heeft ons de afgelopen decennia goed geïndoctrineerd... 

Bollie op 09-06-2017 10:20

Als het waar is wat in de link wordr beweerd. Digitale media kunnen makkelijk worden gemanipuleerd met Photoshop.

Ik heb zelf moeite met Trump, ik weet niet of ik hem kan vertrouwen. Het gaat hem om het grote geld, 100 miljard, altijd maar weer die financiele belangen.

Maar de val van Babylon en al haar rijkdom zal zich binnenkort in slechts één uur voltrekken!

Qromwel op 09-06-2017 10:56

nadine op 09-06-2017 01:14: Ik ontvang veel nieuwsbrieven, ook van sites die anderen verwerpelijk of dubieus vinden. Soms geef ik iets daarvan door, zonder commentaar. Er is veel waarvan ik kennisneem, maar dat wil niet zeggen dat ik het geloof of er achter sta. Uiteraard hebben ze allemaal de wijsheid in pacht. 

Qromwel op 09-06-2017 11:01

Kostelijk, dat grote nietes-welles gedoe. Allemaal claimen ze gewonnen te hebben.

U.G. Kempenaer op 08-06-2017 22:49: Nieuwe bezems vegen schoon. Nieuwe machthebbers proberen uiteraard hun paladijnen benoemd te krijgen.

Dewevoga op 09-06-2017 11:21

@Nadine

Veel links worden wel bezocht, maar om overal op te reageren wordt een dagtaak. Persoonlijk reageer ik vaak zo opgefokt, dat als ik het nalees maar niet verstuur. Vooral als het over misleidende kritiek over Israël gaat. Vele landen zullen tegen hen opstaan, nou dat is allang aan de gang onder de verzamelnaam Vereningde Nazies. 

Willy op 09-06-2017 12:28

Het blijft maar duren wanneer gaat Trump nog eens zijn beleid uitstippelen de schandalen blijven zich opstapelen!!! Shalom

Chris op 09-06-2017 12:28

@Who gives. Vreemd dat u het  expres lekken goedpraat. U gaat ook totaal voorbij aan de feiten die in het bovenstaande artikel worden aangehaald. Dat maken van aantekeningen zegt overigens weinig of niets. Zolang er geen bandopnames zijn kun je de vraag stellen hoe subjectief zulke aantekeningen, die naar ik aanneem uit het geheugen zijn opgeschreven, zijn. De hele instelling van Comey getuigt van een grote mate van vooringenomenheid en niet van loyaliteit of op z'n minst de bereidheid om iemand 'het voordeel van de twijfel' te geven. Het hele optreden heeft een hoog gehalte verongelijkte reactie op zijn terechte (hij sprak voor zijn beurt en liep daarmee de verantwoordelijken voor de voeten) ontslag.

Infidel4U op 09-06-2017 12:40

Nadine, ik heb je link gebookmarked. Goede link.

Jerommeke op 09-06-2017 13:08

Beste Nadine, het is moeilijk om te reageren op een website die volledig in het Engels is geschreven. Waarom wordt er altijd verwacht dat Nederlanders goed Engels moeten beheersen? (en zeker op dit soort niveau) 

Het Nederlands is onze voertaal.

Qromwel op 09-06-2017 13:24
SEO op 09-06-2017 13:32

'Off topic', maar must read:http://www.dailymail.co.uk/news/article-4584844/Saudi-Arabia-reason-minute-silence-refusal-lie.html

We wisten het al, maar moord is geen (!!!) probleem in Islam!!!! 

Qromwel op 09-06-2017 14:04

Willy op 09-06-2017 12:28: De razendsnel escalerende situatie rond Qatar doen vermoeden waar Trump het met de Saudis over heeft gehad.

En dat dit:http://www.blacklistednews.com/Revealed: Secret details of Turkey's new military pact with Qatar

Een ander geluid op 09-06-2017 14:39

Nou appeltje, eitje voor Trump.

Als Comey toegeeft gelekt te hebben, kan Trump nu zeggen dat dat mede aanleiding was in zijn beslissing tot ontslag. Bij het gesprek van Trump en Comey was verder niemand aanwezig. Dat feit heeft Comey sterk benadrukt. Als dan vertrouwelijk elementen van dit gesprek bij de media terecht komen, kan Trump simpel zijn conclusies trekken. Comey is in dat geval of heel onzorgvuldig geweest naar derden of heeft zelf gelekt. Reden genoeg voor Trump om van slecht functioneren te spreken ("He was doing a bad job"). Iedere 1e jaars rechten student, kan met Comey's uitspraken, Trump vrijpleiten.

rescue op 09-06-2017 14:42

Je kan aan het hele optreden van deze haas zien, dat Trump deze totaal incompetente man terecht ontslagen heeft; dat zo'n iemand FBI baas is?

Qromwel op 09-06-2017 14:47

Jerommeke op 09-06-2017 13:08: Het moet niet, maar het scheelt wel. De onderwerpen van een paar url van mij hierboven vind ik eigenlijk vnl. opXandernieuws.

JP op 09-06-2017 15:05

Het was bij Comey niet in hem opgekomen, dat er weleens opnamen van zijn gesprekken met Trump gemaakt zouden kunnen zijn. De onnozele hals, ze doen niet anders. "Alle muren daar hebben oren".

Tom Hendrix op 09-06-2017 15:13

Alles wijst erop dat de Openbaring van Johannes, realiteit geworden is. Niets is wat het lijkt, niets is wat het schijnt. Laat ons vasthouden aan de G'd van Abraham, Isaäc en Jacob, en zijn Zoon Jezus.

Xavi Andalucia op 09-06-2017 15:58

Comey heeft echter wel over een belangrijk punt uitleg te geven. Hij verklaarde zijn memo's naar de pers gelekt te hebben nadat President Trump een tweet had verstuurd over mogelijke tapes van het gesprek. Echter het feit is dat het artikel hierover door de New York Times op 11 mei is geplaatst maar dat President Trump de bewsuste tweet, waar Comey zogezegd op moest reageren, pas op 12 mei heeft verstuurd. 

marly op 09-06-2017 16:46

 Ex-FBI-baas Comey beschuldigt Trump van leugens in getuigenis voor Senaat

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3177770/2017/06/08/Ex-FBI-baas-Comey-beschuldigt-Trump-van-leugens-in-getuigenis-voor-Senaat.dh

 

tAls je de verdraaide waarheid wil lezen ,dan moet je idd HLN.BE lezen,

cefas op 09-06-2017 21:36

Ondertussen zat Comey, tijdens het gesprek met Trump, ijverig aantekenen te maken omdat hij Trump niet vertrouwde. Lekkere medewerker is dat. Natuurlijk werd hij er uit geschopt. 100% terecht.

who gives op 10-06-2017 08:03

@ Chris ik praat niets goed , ik weet nog goed wat ik getypt heb: "Comey zou naar eigen zeggen....." naar eigen zeggen heb ik dus getypt en niet getypt dat dat onafhankelijk de waarheid hoeft te zijn. Wat ik raar vind in de hele kwestie is dat Trump er allerminst problemen mee had dat toen Comey onderzoek deed naar de roddels rondom Hillary, daar geen probleem van werd gemaakt, maar zodra het woord "Rusland" valt lijkt het wel meteen oorlog. Vergeet niet dat het óók dezelde FBI was die uiteindelijk heeft gezorgd dat Trump aan de macht kwam doordat zij een paar dagen voor de verkiezingen Hillary "schandalen" gingen onderzoeken, alleen al die aandacht bracht zoveel negativiteit voor de Democraten dat dit absoluut stemmen heeft gekost toen.

Eigenlijk is het van de zotte dat de FBI zoveel tijd en energie kwijt moet zijn aan hun eigen leiders en zij deze helaas niet kunnen vertrouwen. Ik vind het tevens vreemd dat een president een FBI Chief kan ontslaan, een chief zou niet ontslagen moeten kunnen worden door een net op valse informatie gekozen staatshoofd.

who gives op 10-06-2017 17:17

Ik ben er ook al achter waarom meneer Trump de Saoedi's "so great" vond. "They have many as water." They buy all my buildings"....Dit zijn letterlijke uitspraken van de heer Trump, dus hij houd er al rekening mee dat een impeachment mogelijk wordt sluit een mega deal met de saoedi's , want deze schijnen gek te zijn op appartementen van de heer Trump.. Trump is geen Illuminati, nee absoluut niet; wel een gehaaide zakenman die later zal lachen ook als afzetting een feit zou gaan worden!

nadine op 10-06-2017 20:00

Bedankt voor alle reacties het doet me deugd het te lezen 

jerommeke als ge wilt wil.ik wel het artikel vertalen als u uw emailadres wilt doorgeven aan naverhe123@gmail.com

who gives op 10-06-2017 21:30

many= money natuurlijk in vorige post,

leuk trouwens dat hier de "open sfeer" weer terug komt, dit is hoe het vroegah was...gewoon iedereen z'n eigen ding en leven en bijdrage zonder elkaar voor het hoofd te stoten...

wat Nadine postte is wel apart , maar die Illuminati kaart met die bol is niet uit de cardgame van Steve Jackson (SJG games)  uit 95 toch? Volgens mij later gemaakt,,,

als ik op handgebaren afga zie ik wel bepaalde signs omgekeerde pyramide en 666 handsigns bij Trump, maar kan ook  toeval zijn, reverse pyramid handsign komt veel onbewust voor.

who gives op 10-06-2017 21:35

google eens op "reverse pyramide handsign" dit is binnen occulte kringen een teken net als "666 handsign"

Trump maakt zowel de hoorn versie, de omgekeerde pyramide alswel de 666 handsign...

alle drie onbewust???

who gives op 10-06-2017 21:57

Voor wie geïnteresseerd is in occulte gebaren zie ook https://gematriacodes.wordpress.com

ik weet dat dit een christelijke site is en verheerlijk ook het occulte niet, maar het kan een inzicht geven zelfs in het populaire "infinty teken" 8 het teken van ouroboros het meest getattoeerde teken van het moment is alchemie . de populaire 8 vorm is gebaseerd op ouroboros de draak die zijn eigen staart op eet....

haha only kiddin'

uuh

no seriously

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld