Headlines




20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


12-06-17

- Verkoop elektrische auto's stort zonder torenhoge subsidies compleet in
 


11-06-17

- Het Vierde Keerpunt: Westen op rand van periode vol chaos en geweld
 


10-06-17

- Bizar toeval? Auto rijdt op mensen bij Amsterdam CS in, 8 gewonden

- Terreuroorlog in Duitsland: Dagelijks 10 aanvallen met messen door migranten
 


09-06-17

- Europa krijgt rekening van $ 2,5 biljoen om klimaatbeleid India te betalen
 


08-06-17

- Oud FBI directeur Comey geeft toe zelf Witte Huis memo's naar de pers te hebben gelekt

- Jihadleger in Europa telt dankzij immigratie al 66.000 toekomstige terroristen
 


07-06-17

- Zweedse kliniek mag slachtoffers verkrachting niet meer behandelen, enkel nog migranten

- Campagne 'Cultuur onder Vuur': Teken petitie om verplicht moskeebezoek schoolkinderen te stoppen
 


06-06-17

- 'Nederlanders binnen één generatie in minderheid bij huidige jaarlijkse immigratie'
 


05-06-17

- Putin in gesprek met NBC: 'Zijn jullie soms allemaal je verstand kwijtgeraakt?'
 


04-06-17

-34 doden in 3 maanden: ISIS heeft dankzij immigratie vrije hand in Engeland

- 'Dit is voor Allah': Opnieuw terreuraanslagen in Londen
 


03-06-17

- Justitie onderzoekt opnieuw Wilders om 'islam is haatideologie' uitspraak
 


02-06-17

- Trump blokkeert droom van globalisten: een totalitaire VN wereldregering
 


01-06-17

- Trump uit Klimaatakkoord Parijs: Dit is waar de VS nee en de EU ja tegen zegt
 


31-05-17

- Italiaanse maffia verklaart migranten de oorlog
 


30-05-17

- De instorting van Frankrijk: Wordt Macron door globalisten gebruikt voor oorlog tegen Rusland?
 


29-05-17

- Ramadan bloedbad: Christenen Egypte afgeslacht na weigeren bekering tot islam
 


28-05-17

- Merkels CDU in 2002: Nog meer immigratie zal burgeroorlog veroorzaken
 


27-05-17

- Poolse premier over moslimterreur: Europa, sta op, of jullie kinderen zullen dagelijks worden vermoord
 


26-05-17

- Paus geeft Trump klimaat encycliek die miljarden mensen wil doen verdwijnen
 


25-05-17

-  Vorming EU leger onder Duitse leiding in alle stilte begonnen
 


24-05-17

- Regering Catalonië dreigt met onmiddellijke afscheiding van Spanje
 


23-05-17

-  Trump over aanslag Manchester: Tijd om deze ideologie totaal te vernietigen

19 doden bij aanslag in Manchester; Politie vermoedt zelfmoordterrorist - UPDATE 02.40 uur
 


22-05-17

-  EU kijkt toe terwijl Saudi Arabië en Turkije op de Balkan het Kalifaat oprichten
 


21-05-17

- Moslim verkrachtingsbende gooide Britse kinderseksslavinnen in vleesvermaler
 


20-05-17

-  In sommige wijken Parijs is 100% jonge vrouwen aangerand door migranten
 


19-05-17

- Dorp bij Wenen weigert migranten na groepsverkrachting 15 jarig meisje
 


18-05-17

-  EU sponsort deze propaganda video die moslims oproept naar Europa te komen
 


17-05-17

- Deep State en massamedia gaan vol voor staatsgreep tegen Trump
 


16-05-17

-  Rusland: 'Absolute onzin' dat Trump geheime Israëlische info naar ons gelekt heeft

- 'Amerikanen verantwoordelijk voor verspreiding WannaCry gijzelvirus'
 


15-05-17

-  Facebook begonnen met blokkeren kritische berichten over islam
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Pasen goed voor uw cholesterol of.....

We vieren het elk jaar in het Westen en bijna iedereen heeft een vrije dag of we plakken er nog wat dagen aan en gaan erop uit. Bij mooi weer zitten we aan de barbeque in de tuin.


We tikken een eitje weg en gaan met elkaar aan de praat over Pasen.
Wat is uw ervaring met Pasen.
Vertel het zo dat het voor een niet- gelovig mens  te begrijpen is.
Aan u het woord.

(De 'invalkracht' voor) Xander
 




Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Pagina12
anna op 17-04-2017 17:15

de pasen is de dag geweest, dat ze een man aan het kruis hebben gehangen. en die man is dood gegaan, niemand heeft er sinds die dag nog iets van gehoord.. er was wel 1 gek die zei hee, ik heb hem nog gezien... en sinds die dag is het oorlog om het geloof. zijn er vele mensen voor vermoord. en worden er nog steeds mensen voor vermoord. het ene mens geloofd dat hij nog leeft en het andere mens geloofd het niet.

Er zijn sinds die dag ook mensen die zeggen dat god in de toekomst kan kijken, en dat alles uit de bijbel uitkomt.maar als er echt een god zou bestaan die in de toekomst kon kijken,, dan heeft de man geweten dat het oorlog zou zijn om zijn naam. en is het dus de duivel de duivel de duivel die dit alles zomaar laat gebeuren...................

je ziet ik ben een atheist,, ik geloof niet in een god ,en niet in de duivel.

de pasen betekenen voor mij dus oorlogen vele doden voor het geloof. door mensen gedaan die bang zijn voor de dood, en hun gelijk willlen halen in iets wat niet bestaat.

ngmaals met de pasen is alle ellende begonnen.. hoeveel doden heeft die god al op zijn geweten??????????hoeveel????

 

Besta Anna er is hier al een gast die onder de Naam Anna post en dat schept verwarring, zou u uw naam willen veranderen in een andere gebruikersnaam. Bvd. Mod.

Ronald op 17-04-2017 17:22

Aan karola

Ik weet niet hoe je het opgelopen hebt maar homeopathie of ayurveda hebben beide middelen om het te verhelpen of in ieder geval te verbeteren.

Zalig pasen

 

Heeft u een naam van de middelen. Mvg. Mod.

Een ander geluid op 17-04-2017 18:05

anna op 17-04-2017 17:15

Het antwoord op uw vraag is héél eenvoudig; die God heeft géén enkele dode op Zijn geweten !! Nul !!! 

Vraag aan u: als de een of andere malloot, zonder ruggespraak met u, maar uit uw naam uw buurman de hersens inslaat, bent u dan schuldig ?????? Die malloot zei immers, dat het uit uw naam was........

De grootste gift van God aan de mens is de vrije wil. Anders waren we niets meer dan een goudvis in een vissenkom, die doelloos zijn rondjes zwemt ter vermaak en voor het genoegen van zijn eigenaar.

Dat mensen met die vrije wil niet altijd even goed omgaan, is een andere zaak. 

Richard op 17-04-2017 18:21

De Here Jezus is de grote overwinnaar vanaf de hof van getsemene tot aan het kruis. Hij is dood geweest en zijn Vade heeft Onze Here Jezus na 3 dagen op laten staan en heeft alles op zich genomen en heeft de machten der hel openlijk tentoongesteld en ontwapend en zo over gezegevierd en heeft de grootste strijd gestreden die er hier op aarde ooit gestreden is, en is daarom uitermate verhoogd door zijn Vader in de hemel, en leeft en de Here Jezus is daarom onze hogepriester naar de ordening van melchizedek, en Hij bid strijd en plijt voor ons en is gezeten aan de rechterhand van zijn Vader en prijs de  Heer hij leeft. Dat is voor mij pasen dit geloof en deze grote waarheid en echte waarheid is niks meer en niks minder. Gos's Zegen allemaal.

karola op 17-04-2017 18:25

Dank jullie wel voor jullie adviezen en zo wie so dat jullie de moeite hebben genomen om op mij te reageren,dat had ik nooit verwacht,ik zit met tranen in mijn ogen dit 

net te lezen,dat ik zo wie zo serieus genomen wordt.Ik denk dat het ontstaan is door spannning of liever gezegd stress.Ik ben een kat uit de boom kijken mens,altijd geweest .

En ja zoals iedereen op deze wereld heb ik ook het nodige meegemaakt,vanf mijn geboorte had ik een nier die steeds opspeelde op het laatst ieder weekend was het raak,

over de grond kruipen van de pijn misselijk en verdriet omdat ze er maar niet achterkwamen wat ik had.Na 11 jaar is er een Professor in het Sophia Kinderziekenhuis er achter gekomen dat

een kronkel in mijn afvoerbuisje zat dat na mijn nieren liep daar stapelde het vuil zich op en daar had ik die pijn van.

Maar om een lang verhaal kort te maken,mijn ouders zijn intussen overleden en wij mijn zus en broer zijn nog met zijn drieen.Ik heb helaas geen kinderen maar wel een hele lieve man.

mijn broer heeft 2 kindren en mijn zus 4,maar sinds mijn ouders zijn overleden zijn de verhoudingen toch wel wat veranderd,we komen nog wel bij elkaar en op de verjaardagen maar de 

laatste tijd lijkt het alleen nog maar te gaan over hoeveel zonne panelen heb jij en weer een verbouwing van een grotere badkamer,en mijn man is electricien en werkt veel met mensen

van hoog tot laag en hij kan met allemaal omgaan .Maar hier komt mijn probleem,op verjaardagen gaat het veel over het werk mijn broer heeft een eigen bedrijf en is gewoon keihard 

als het gaat met mensen omgaan,moet wel zegt hij anders kun je geen eigen bedrijf leiden,maar mijn man is veel gematigder en de mensen die op die verjaardag komen zijn ook meestal

keihard en dan gaat het van kom Dirk trek je niet veel aan wat kan jou het schelen,maar mijn man is niet zo,eigenlijk is hij te goed,en dat kan 2017 eigenlijk niet meer he.

En hier kom denk ik mijn probleem,ik zie steeds meer op naar die verjaardagen want het eindigt toch steeds weer hetzelfde,geen ruzie maar ergenis terug naar huis wel ja.

En nu zit met een hoofd vol met herrie vooral s'nacht's is het verschrikkelijk,toen dacht ik dan doe is ipod met oortjes zachtjes aan maar dat werkt averechts want als ik ze dan uit doe

zijn de geluiden nog feller dan daarvoor,ik heb nu lormetazepam 2mg gekregen omdat ik anders echt niet kan slapen van het harde hoge geluid maar dat mag maar 2 weken en dan

moet ik weer 2 weken stoppen,ik moet er niet aan denken.Maar in iedergeval hartelijk dank van jullie reacties het doet me zo goed en Ronald op 17 04 2017 17.22 kun je dat wat verder 

uitleggen ben heel benieuwd wat dat is.

liefs van Karola

 

Beste Karola, 

U zou eens kunnen proberen uit te leggen aan uw familie, wat het met u doet, als er zo gesproken wordt op verjaardagen. Dat u de warmte mist in de contacten nadat uw ouders zijn overleden.
Zo openhartig als u hier durft te zijn, geeft moed om dat ook eens naar uw familie te doen, zonder verwijt. Mogelijk dat ze eerst in de verdediging schieten - zwijg dan, luister , ga u niet verdedigen en geef ze de tijd- maar zullen uw woorden later gaan beklijven en hopelijk  een goede wending van de onderlinge verstandhoudingen bewerken.

Bent u bekend met Jezus Christus ?  Wat Hij voor u kan betekenen ? Mvg. Mod.

tante Betje op 17-04-2017 20:17

@ Karola...het verdriet me dat je zo tobt met je gezondheid...ik ga voor je bidden...maar ik las ook iets op internet dat je misschien kan helpen van de problemen nmet je oren...

Hulp bij Tinnitus (oorsuizen) | Beter Horen

Last van oorsuizen en wilt u meer weten over tinnitus (oorsuizen)? Beter Horen vertelt u graag over de oorzaken, symptomen en de behandeling.
 
Ik hoop dat dit door de screening heen komt...misschien heb je er iets aan. Maar meer nog...stress en ergernis is funest voor Geest en lichaam...laat los en je zult losgelaten worden...veel sterkte!
Barbara op 17-04-2017 21:18

Voor Karola, ik begin een doorgewinterde tinnitusklant (35 jaar) een warme arm om je heen te slaan.In gedachte masseer ik dan je nek, en op de 2 knobbeltjes die je vindt aan de rand van je schedel naast de nekwervels draai ik heel kalm wat cirkeltjes met warme handen.Zonder verwachtingen op verbetering, want het duurt nog een poosje voordat je op een betere voet omt te staan met die herrieschoppers..

Karola, als ik ga slapen ga ik me niet langer laten pesten en adem diep in door de neus diep tot de buik en borstkas gevuld zijn en sluit dan de mond en ogen om de letter M net zolang uit te zoemen tot de adem op is. En voor je het weet zit je in dromenland!

De Terugkeer op 17-04-2017 21:54

Denclaas op 17-04-2017 15:18    Waarschijnlijk goed bedoeld...maar 'te' bijzonder om hier even in te duiken, in 'uw' wereld! Sowieso bedankt als het met goede bedoelingen is gebracht, op dit forum.

greco op 17-04-2017 22:10

in griekenland vasten we 40 dagen of 2 weken zonder vlees en zonder melk produkten..wel met olijf olie zo vasten grieks orthodox jezus was ook orthodox dus wat eieren en een lam op de spies is zeker goed en een lekker paas lams soep erbij groet uit griekenland

greco op 17-04-2017 22:23

de eerste bijbels waren geschreven in het oud grieks en in het hebreus...daarna volgen veel nep bijbels.ik snap niet waarom mensen die willen geloven het originele bijbel lezen zonder jezus zouw er ook geen koran bestaat en meer allemaal nep staat ook geschreven op apocalips IOANNIA in Patmos Greece groet van griekenland

De Terugkeer op 17-04-2017 22:26

Wowww...en daar krijg ik het nou weer heel warm van zeg...al die lieve en supervriendelijke mensen hier, aangaande het Tinnitus-verhaal!

Ook namens mij heel erg bedankt en laten we zo maar doorgaan: het allerfijnste, het allermooiste en het allerliefste in onszelf naar boven te halen...liefde tonen, waar het donkere wil regeren, toch?☺

Ja, het is zo, Tinnitus wordt goed onderzocht, vanwege het grote aantal 'slachtoffers', want zo kun je deze mensen (dan hoor ik daar helaas ook maar bij) toch wel noemen...alternatieve therapieën zijn okee, maar blijf daar kritisch op...blijf altijd nuchter bezig, wil je 'een' methode gaan implementeren. Het meest doeltreffend is vaak de simpele methode, die je bij jezelf gemakkelijk kunt uitvoeren, in jouw tempo en in jouw tijd...elke millimeter verbetering is er eentje.

Maar blijf positief...onder 'alle' omstandigheden, dat is de bron, de kern van het verhaal...

Ja, Karola...soms zit je in een bepaalde cyclus, in dit leven...soms zit je daar voor je gevoel zelfs een beetje gevangen...spanningen, spanningen, spanningen. Neem zo af toe afstand van het gebeuren...vogelvluchtperspektief...observeer objectief...je komt iets meer los van jouw prangende situatie...geef het een beetje lucht...steeds wat meer...'probeer' steeds iets kalmer te worden...je moet stabieler gaan worden...het is een proces, maar in jouw unieke tempo. 

Ik ga nu voor sommigen 'te' ver als ik zeg, dat een 'teleurstelling' een 'verrijking' moet worden. Dat vraagt 'heel erg veel', namelijk. Dat vraagt enorm veel doorzettingsvermogen en veel eerlijkheid en openheid....ik noem het wel 'de schreeuw naar Boven', want in jouw specifieke geval heb je al zo heel erg veel tegenspoed moeten doorstaan...waar moet je in 's hemelsnaam beginnen? Maar begin ermee...neem alle info tot je..daarvoor is het internet zeker zo belangrijk...het is jouw unieke leven en jij alleen moet voor jezelf knokken, maar 'uit' je, 'uit' het en leer inderdaad weer goed en beheerst ademen en verzamel goedbedoelende personen om je heen...die zijn er...wees nooit 'te' teleurgesteld in je medemens...je ziet het al hier, op deze unieke website, op dit forum...we zijn niet alleen...we zijn er voor elkaar en we 'krijgen' het voor elkaar!

Liefs.

Dean op 18-04-2017 00:33

Hoe krachtig en machtig ik ook mag zijn, zonder de hoop van Pasen zou alles hopeloos en betrekkelijk zijn. 

Ik zou ik doelloos ronddwalen, mijn kracht zou opraken en zou ik uiteindelijk niets meer kunnen doen! Die hoop geeft mij kracht en moed om te leven.

Want als bij de Here zelfs uitkomsten zijn tegen de dood (Psalm 68:20), dan zijn alle andere problemen maar tijdelijke bijzaken. 

 

Als de Here Zijn Hand naar enig sterveling niet uitstrekt en Zijn Geest niet geeft of als een sterveling dit niet aanneemt is hij hopeloos verloren en hij/zij zal uiteindelijk vallen en niet meer kunnen opstaan!

Wies Peereboom op 18-04-2017 01:46

karola 1 miljoen mensen kampen met deze aandoening in nederland ik zelf loop al 5 jaar ermee de ervaring is verschrikkelijk wist niet wat er met mij gebeurde de gedachtes en gevoelens zijn niet normaal ik denk dat jij dat ook weet het heeft niks met de almachtige god te maken

ik heb zelfs gedacht dat ik op de proef werd gesteld maar ik kan je adviseren blijf kalm en rustig en zeg dat ook tegen jezelf ikzelf heb verschillende boeken gelezen gehoorapperaten geprobeerd in therapie geweest het heeft mij kapitalen gekost wat mij wel heeft geholpen denk ik dan slaaptabletten via de huisarts ik word daar kalm en rustig van

en voor overdag gebruik ik eenmaal cbd+ voedingssupplement verkrijgbaar bij de tuinen 5 druppels onder de tong deze aandoening is zo erg dat mensen die niet weten wat dit is geen oordeel mogen vellen

ik heb ook een muziek kusssen om in te slapen het gaat om rust stilte en vrede 

met vriendelijke groet wies

anna op 18-04-2017 07:00

als gebed helpt, waarom sterven er dan mensen van de honger en droogte?

denk je dat deze mensen Niet bidden???

 

voor mij bestaat er Geen god. als er niks was, dan kan er niet ineens een man zijn die in een ruimte zweeft ,en dan een aarde maakt.

want zonder zon is er geen leven..geen zuurstof  . en hij schiep eerst de aarde   ... foutje.

 

en hij s wel de grootste moordenaar, wel degelijk.... want volgens jullie kon hij in de toekomst kijken.

en dan zou hij geweten hebben dat het moord en doodslag werd om zijn naam.

ga nu niet zeggen dat god liefde is, want dat is het echt niet.

 

niemand heeft er na de kruiziging nog iets van vernomen.

toen had hij kunnen laten zien  dat hij god was, maar niemand heeft hem nog gezien

 

ga nu niet zeggen dat god liefde is. want dat is het niet....

 

de vraag is ,,wat zou je zelf doen... Als Mens, als je wist dat mensen elkaar gingen uitmoorden .

zou je dan alles laten gebeuren, of zou je tegen de mensen . ---------------------blalblabla.

 

Anna, uw naam is al in gebruik door een andere gast, 2 gasten met dezelfde naam schept verwarring. Wilt u een andere naam gebruiken als u wilt reageren. Mvg. Mod.

Barbara op 18-04-2017 08:56

@De Terugkeer: Ik ben het voor 100% met je schrijven eens...

Rosalie op 18-04-2017 10:09

Pasen is voor mij het belangrijkste feest van het jaar. Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Paaszaterdag, dan de Paaswake, de eerste en tweede paasdag. Het geeft mij vertrouwen en neemt angst voor de toekomst in deze vreselijke tijd, weg. Er is geen profeet die zoveel geleden heeft. Christus is ook meer dan profeet ,Hij is God' s Zoon. Uit ervaring weet ik wat een kracht het is : de Christuskracht. Ooit last gehad van geesten, bij helderzienden geweest en moest rituelen doen en het hielp geen ene donder. Wieroken hielp wel wat, maar niet voor de hardnekkigen onder hen. Op dat moment was ik ook niet of nauwelijks bezig met het geloof. Uiteindelijk kwam ik via via bij Christus terecht en door Hem aan te roepen zijn ze verdwenen.  Heb ook totaal geen angst meer daarvoor. Geesten zijn overledenen die de weg niet kunnen vinden en aardegebonden blijven. ( ook blijf je aardegebonden als je donor wordt! Dus hou dat in gedachten mocht je nog twijfelen. Je blijft gebonden totdat degene die jouw orgaan heeft ook sterft. 

Sean op 18-04-2017 14:00

Pasen, dat feest direct na Goede vrijdag waar eieren konden worden gevonden die eerst verstopt waren en vervolgens moesten worden geschilderd.

 

Als kind begreep ik niets van deze symbolen maar kreeg hier pas begrip voor doordat ik de verbanden begon te zien tussen de bloedsinaasappelen in de lijdenstijd vóór Pasen en het breken van de poorten van de hel op stille zaterdag.

 

Dan de opstanding. Wow. Het was gelukt. Het mooiste schepsel welke God ooit creëerde (met de naam Satan) en die meende alle andere gecreëerde schepselen als slaaf te kunnen houden (omdat geen mens zonder zonde is) in een hel, werd door Gods Zoon (die dat wel presteerde) verslagen doordat Hij geheel zonder zonde op aarde leefde en vervolgens na zijn sterven deze hel kon openbreken.

 

God kan niet liegen en daar meende Satan, God op te kunnen pakken.

Gelukkig niet gelukt maar nu Satan God niet kan pakken probeert hij wel al zijn kinderen te doden en dat gaat helaas met de dag beter.

 

Dat bedenk ik met Pasen en realiseer mij dat het de liefde is van God de Vader die zo lang wacht met zijn wraak op al het onrecht nu dagelijks begaan.

 

God vertelt nu het verhaal van de geboorte van Zijn zoon in de sterren aan de hele wereld https://youtu.be/yGhk6dGRiDU en lijkt wel zelfs daar te worden tegengewerkt

https://youtu.be/AhkMP7a0vgE maar dat maakt dit alleen maar duidelijker waar het kwaad vandaan komt.

 

Nog even volhouden. We zijn voor deze tijd gemaakt. Wij gaan de hele Apocalyps zien uitkomen.

petrossa op 19-04-2017 17:37

er bestaat geen causaal verband tussen cholesterol in voedsel en cholsteterol in bloed. Je lever maakt zelf cholsterol aan. Je darmen absorberen nooit meer dan 300 mg per dag al eet je1 kg pure cholsterol. Dan nog, je hele zenuwstelsel is gebaseerd op cholesterol. Er bestaat geen causaal verband tussen cholesterol en hart falen. Er bestaat wel causaal verband tussen elke soort vet en hartfalen. Met andere woorden. laat je niet gek maken

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld