Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Pasen 2017: Afgelopen jaar 90.000 christenen vermoord om hun geloof

Paaszondag in Pakistan: Moslim blaast zichzelf te midden van christelijke gezinnen op:  meer dan 70 doden, waaronder ruim 30 kleine kinderen – Al 600 miljoen christenen in meer of mindere mate vervolgd - ‘De antichrist’ en ‘de valse profeet’ zijn al lang aanwezig en actief: de islam en Mohammed

 
Volgens het Italiaanse Center for Studies on New Religions (CESNUR) zijn het afgelopen jaar wereldwijd zo’n 90.000 christenen vermoord vanwege hun geloof, waardoor christenen opnieuw met afstand de ergst vervolgde gelovigen ter wereld zijn. De daders zijn in overgrote meerderheid volgelingen van de ‘antichrist’ en de ‘valse profeet’.

 

Directer Massimo Introvigne zei dat waar vroeger atheïstische communistische regimes de grootste christenvervolgers zijn, dit nu islamisten zijn. Recent voorbeeld waren de islamitische bomaanslagen op Palmzondag in Egypte, waarbij 45 Koptische christenen omkwamen, en meer dan 100 gewond raakten. Ook volgens de autoriteiten werden deze aanslagen enkel gepleegd omdat het om christenen ging.

Afgelopen zaterdag voorkwam het Pakistaanse leger een grote terreuraanslag tegen christenen, die gisteren had moeten plaatsvinden. Toch blies op paaszondag een moslim terrorist zich op te midden van een groot aantal christelijke gezinnen die zich in een park in Lahore hadden verzameld. Meer dan 70 gelovigen, waaronder ruim 30 kleine kinderen, vonden de dood, en ruim 320 raakten er gewond.

De onderzoeksresultaten van het CESNUR komen overeen met die van het bekende Open Doors. Op hun ‘world watch list’ zijn 9 van de 10 landen met de ergste christenvervolgingen islamitisch, al wordt de nr. 1 positie nog altijd ingenomen door het Stalinistische Noord Korea. Van de top-50 zijn 40 landen moslimstaten, dus 80%.

600 miljoen christenen in meer of mindere mate vervolgd

Directeur Introvigne voegde eraan toe dat de 90.000 vermoorde christenen slechts het topje van de ijsberg zijn van de dagelijkse massale ernstige vervolgingen die vrijwel nooit het reguliere nieuws halen. Ook dat komt omdat het ‘maar’ om christenen gaat. Al zo’n 600 miljoen (!) christenen kunnen niet vrijelijk hun geloof belijden en beleven zonder het risico te lopen op vervolging.

In zijn Paaspreek herhaalde paus Franciscus dat er nu meer christelijke martelaren zijn dan tijdens de eerste eeuwen met christenvervolgingen door het Romeinse Rijk. Hij riep alle christenen op om hun vervolgde broeders en zusters te gaan helpen en te beschermen.

Jammer genoeg is Franciscus zelf te politiek correct en een te belangrijke figuur in de ‘Nieuwe Wereld Orde’ om de belangrijkste oorzaak van al die vervolgingen en martelaren rechtstreeks te benoemen: de islam.

Antichrist / Het beest / 666 = Allah, de valse profeet = Mohammed

Mogelijk nog triester is dat veel Westerse christenen aan eindtijd theorieën vasthouden die hen blind maken voor het feit dat ‘de antichrist’ geen enkele persoon is, maar een systeem, een ‘imperium’, een religieuze ideologie: de islam, en dat ‘de antichrist’ al lang aanwezig is en als een beest tekeer gaat tegen het christendom, iets wat ze met hun eigen ogen zouden kunnen aanschouwen, als ze het maar willen zien.

Met de profetische ‘beesten’ in de Bijbel worden zonder uitzondering (wereld)rijken bedoeld. Het laatste beest / wereldrijk ‘verschilt van alle andere’, omdat het niet om een rijk gaat dat door militaire veroveringen groot is geworden, zoals het Romeinse, maar om een grensoverschrijdende ideologie die door al zo’n 1,5 tot 2 miljard mensen wordt aangehangen, en die vrijwel geen enkele ruimte laat voor andere gelovigen en andersdenkenden.

Het is de islam die in naam van ‘het beest 666’  (het meest heilige getal van Allah) en zijn ‘valse profeet’ Mohammed bezig is het christendom uit te roeien, iets dat in Irak, Syrië en de Palestijnse gebieden al bijna is gebeurd. Voor christenen die tegenwerpen dat deze in de Bijbel voorzegde ‘valse profeet’ allang dood is: u gelooft toch ook dat Jezus Christus nog steeds leeft, ook al is Hij al bijna 2000 jaar niet meer op Aarde? Op dezelfde manier dienen ook de profetieën over de ‘valse profeet’ te worden gelezen. Het maakt daarom niet uit dat het niet om een ‘in den lijve’ aanwezige persoon gaat, omdat deze valse profeet door meer dan 1500 miljoen moslims wordt gevolgd en gehoorzaamd alsof hij nog steeds leeft en in hun midden is.

De uitroeiing van de twee getuigen

De realiteit van Pasen 2017 is dat honderden miljoenen christenen reeds door de antichrist en zijn valse profeet worden bedreigd en in meer of mindere mate vervolgd. Ieder jaar worden zo’n 90.000 tot 100.000 christenen vermoord vanwege hun geloof in het evangelie van Jezus Christus. Niet alleen de Bijbel (Openbaring 11), maar ook de islam zelf zegt dat het als ‘een beest uit de afgrond’ (/ aarde) zal opkomen en de wereld zal overwinnen, in het bijzonder de Joden en de christenen (de twee getuigen van God op Aarde).

Jezus Christus opnieuw gemarteld in tal van zijn volgelingen

Het wordt naar mijn mening de hoogste tijd dat een groot deel van het Westerse christendom ogenzalf koopt (Opb.3:18) om te kunnen zien dat niet zij de enige juiste catechismus of het ‘volle (pinkster)evangelie’ hebben en daarom zo ‘rijk’ zijn, maar dat zij al die tijd arm en blind zijn geweest voor hun eigen Heer en Heiland, die ‘as we speak’ in tal van zijn kinderen opnieuw gruwelijk wordt gemarteld, net zoals Hem dat zelf werd aangedaan pal voor en tijdens Zijn kruisdood.

Uiteindelijk zal de hoop op de belofte van de Opstanding, zoals die gisteren werd gevierd, overwinnen, en zullen alle zieke, arme, gevangen gezette, gemartelde en vermoorde getuigen hun eeuwige beloning krijgen. Aan degenen die dit op Aarde niet hebben hoeven meemaken, zal door de teruggekeerde Messias worden gevraagd wat zij binnen hun eigen vermogens voor hun broeders en zusters hebben gedaan (Matt. 25: 31-46 / Matt. 7:21-23).

Laat dat onze overdenking voor deze Paasdagen* zijn.

 

Xander

* Enkele dagen later geplaatst i.v.m. ziekte. Het korte berichtje van gisteren is door een 'invalkracht' geplaatst. 

Hartelijk bedankt voor al uw beterschapswensen en uw betrokkenheid.17-4-2017 23.43 u.

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Pagina12
T.D. op 18-04-2017 12:01

Ik ben het niet geheel eens met jouw uitleg Xander dat de antichrist een systeem is. Dat kan als systeem wel waar zijn, maar de Bijbelse antichrist is wel degelijk een persoon. Staat er niet in Openbaring, dat hij zich in de herbouwde Tempel als god zou laten uitroepen? Nero, Hitler en Stalin waren ok "antichristen"., maar waren niet DE antichrist. En de twee getuigen zijn niet de christenen en de Joden, maar wel degelijk twee personen. Ik dacht, dat je de Bijbel letterlijk moet nemen waar dit mogelijk is. Over het algemeen ben ik het me je eens Xander, maar deze keer niet. Sorry!m En ook via deze weg wens ik je spoedige beterschap. God bless.

Cor leonis op 18-04-2017 12:42

@Bundy,

Ben wel benieuwd op wie jij nu eigenlijk doelt wie die man is. Kun je meer hints geven? Over welk bedrijf het gaat bijvoorbeeld waar hij de RFID chip laat ontwikkelen. Bedoel je ene S.M. ? of zit ik ernaast ?

johan op 18-04-2017 12:53

Van harte beterschap gewenst!

Rebellio op 18-04-2017 13:27

@johan, nou, vertel...

Luuk op 18-04-2017 13:33

Over 666 uit Openbaring: "Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het Beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig"

http://www.eutimes.net/2017/04/president-kushner-owns-666-building-where-the-mark-of-the-beast-chip-is-developed/

Maralisa op 18-04-2017 14:07

Hallo moderator, waarom is mijn reactie niet geplaatst betreffende Kushner?

Dan is uw posting niet door de moderatie gekomen. Zie siteregels. Mod.

FinalCountDown op 18-04-2017 14:19

Laat ons eerlijk wezen: niemand, maar dan ook niemand begrijpt een jota  van wat in Openbaringen staat. We kunnen enkel maar gissen, en elke generatie heeft wel een persoon gekend die in aanmerking kan komen als 'de antichrist'.  En elke generatie heeft oorlogen en vervolgingen van Christenen gekend, dichtbij of veraf.  Bovendien is elke persoon die tégen Christus is per definitie een antichrist.  Anti=tegen, dus tegen Christus= Anti-Christ. De antichrist is diegene  die zelf zal verklaren dat hij God is.  En het zal hoogstwaarschijnlijk wel een moslim zijn.

Yerik op 18-04-2017 16:01

@ T.D. op 18-04-2017 12:01 Ik ben het met je eens, zoals je het daar schrijft. Het is duidelijk omschreven als voor menselijke wezens en zeker wat betreft de twee Getuigen; dat moeten we niet 'vergeestelijken' of anders voorstellen. Toch moeten we Xander zeer waarderen, want hij schrijft ook i.v.m. de laatste dingen zeer zeker verrassend goede en betrouwbare zaken, zoals over de islam. Bovendien: verschil van inzicht en uitleg mag er zijn, als wij samen met elkaar de ene Weg maar kennen. Dus als Xander deze mening is toegedaan... wie weet heeft hij nog gelijk ook en ik of wij niet.

Elisabeth-Anna op 18-04-2017 16:33

Bundy 00.36

 

Ik heb idd al een tijd geleden een keer  zoiets gelezen,-voorspelling,de man zou redelijk onbekend(geen prominente figuur,niet iemand die op de voorgrond treed) zijn,zeer charismatisch zijn en ruimschoots zijn sporen hebben verdient in de computerwereld-ICT en zou zijn "roots"in het oosten hebben.

Zou verder niet weten wie deze man is of hoe hij heet maar dit, wat u schrijft ,is wel toevallig.

 

Suggestieve post van Bundy is verwijderd. Mod.

Bundy op 18-04-2017 18:33

@Cor leonis op 18-04-2017 12:42 en

@Maralisa op 18-04-2017 14:07

Ik heb geprobeerd om jullie antwoord te geven maar het mag niet van moderatie .     Ik hoop dat  de moderater dit bericht wél wil plaatsen .

Beste Bundy, XN geeft geen platform voor laster en insinuatie. Mod.

Rebellio op 18-04-2017 19:29
vlokje op 18-04-2017 21:18

 antichrist geen persoon? mijn beredenering:

als God in persoon als jezus hier op aarde wil rondlopen, (aarde verlaten kan iedereen, terugkomen is een voorrecht voor een god alleen) zal zijn vijand satan dit zeker ook willen, (aan god gelijk zijn) en daarom wil men met alle macht in een nwo staat oprichten, alles staat in voorbereiding om satan komst in persoon hier op aarde. open deur trouwens voor charlatans "eens kom ik terug" dat geloof ik ook, maar tis ook een valkuil als de verkeerde zich aanmeldt

trouwens de zonde val is: engelen die gemeenschap hadden met mensenvrouwen in ruil voor kennis en daarna onheilige schepselen produceerden, zo zal het ook in de eindtijd gaan

Jeciple op 18-04-2017 21:46

Om voor Israël acceptabel te zijn, kan de antichrist, die doet alsof hij de ware messiaszoon van David is, niet anders zijn dan een Jood. In ieder geval moet de antichrist joods bloed in zich hebben.

vlokje op 18-04-2017 23:45

Jeciple op 18-04-2017 21:46

juist! eindelijk iemand met een goed gezond verstand

dan heb je nog de chazaren: van turkse afkomst met een joods geloof en oprichters van het zionisme, hebben die dan straks een messias klaar staan?

Goudsbloem op 19-04-2017 00:09

Rolf op 17-04-2017 21:23

Goed boek. Heb het bijna uit. Ook ik wist nog heel veel dingen niet zoals Adonikam daar had ik nog nooit van gehoord. Het is de pure waarheid. De antichrist komt niet uit de Joden maar uit de moslims. De twee getuigen zijn in elk geval Elia en misschien Mozes of Henoch. Elia is opgenomen en Henoch ook. Mozes weten we niet zeker. De antichrist is zeker 1 persoon.

Beterschap Xander

Raymond V. op 19-04-2017 10:29

De omschrijving  " antichrist " , komt nimmer voor in de openbaringen van Johanes , en verder is de benaming "valse profeet " , een verwijzing naar de "kleine hoorn" van Daniel hoofdstuk 8 .

Er zijn drie spelers of het veld 1.  De draak , 2. Het lam dat spreekt als een draak , 3. de valse profeet .

Indien u uitziet naar de laatste , zijn 1 en 2 al langsgeweest , en stelt u zich dan de vraag , zijn die al langsgeweest ?

Anna op 19-04-2017 19:53

Raymond V  10.29 uur en anderen.....De antichrist zal in de climax aan het eind van de grote verdrukking heersen over de aarde..  Zogezegt in de laatste ure....van de verdrukkingzijn heerschappij zal ingekort worden vanwege de benauwdheid  en vreselijk lijden van de mensheid.......Hij zal zetelen in de tempel in Jeruzalem.... ( bouw derde tempel wordt over momenteel gesproken) dit is echter een tijdelijke tempel omdat de Messias zelf de tempel zal bouwen, en die tempel zal de afmetingen hebben welke beschreven zijn door de profeet Ezechiel...... Paulus noemt te antichrist de mens de wetteloosheid.... wie hiJ is en waar hij vandaan komt is onbekend.... maar alle volken zullen hem vereren en met zijn regering instemmen..... Hij zal wonderlijke daden doen een soort schepping daden en doden zelfs opwekken, staat allemaal in de Bijbel.... en dit maakt het voor ons christenen ook zo verwarrend.....Daarom zegt Daniël zal de tijd ingekort worden.... ( 3,5 jaar )  dit is heel merkwaardig want dan zullen er grote " machtsblokken " zijn in de wereld een " soort Romeins rijk" en een groot religieus machtsblok.....Ook deze machtsblokken zie je nu in opbouw..... En dan zal uiteindelijk Jezus terug komen en zal hij met de adem zijner mond de antichrist doden......Als u het boek openbaring moeilijk vind adviseer ik u het boek; Zie Hij komt van Willem.J.J. Glashouwer.hierin wordt het Bijbel boek Openbaring van Johannes van vers tot vers besproken.... 

Raymond V. op 19-04-2017 22:53

Anna op 19-04-2017 19:53.

Waarde Anna zou je mij de passage kunnen laten zien waar de term " antichrist " gebezigd word in de openbaringen ?

En waar staat geschreven dat de tempel in Jerusalem zal zijn ?

Ik heb geen trek in een lang epistel , maar er zijn tekstgedeelten die ik waarlijk nergens kan terug vinden , en ik bedoel dit niet beldigend .

Dus het lam dat spreekt als een draak , voert de macht uit in de ogen ( hij ziet het dus ! ) of voor hem , dat is de draak dus !

De zoveel gevreesde "antichrist " is een propagandist / wegbereider voor het rijk van het lam ( dat spreekt als een draak ) , dat is opgezet voor de draak .

Het zijn drie verschillende entiteiten , waar het lam ( dat spreekt als een draak ) het rijk voor de draak opricht , maar "de valse profeet " ook wel  onterecht genoemd  " antchrist " , hoeft daar geen deel van uit te maken , maar zijn wel of niet verschijnen hangt ook weer van iets anders af.

Erasmus op 20-04-2017 16:14

Van:

Rebellio op 18-04-2017 19:29

Grieks-orthodoxe bisschop, Metropolit Serafim van Piraeus heeft een controverse veroorzaakt door aan te dringen bij de Turkse president Recep Tayyip Erdogan om zich te bekeren tot de Orthodoxe kerk die de Russische president Vladimir Poetin als zijn peetvader heeft.

Automatische (slechte) vertaling:

https://yadi.sk/d/uBZ5ez3H3HBDCs

Erasmus op 20-04-2017 19:39

i.v.m.

Rebellio op 18-04-2017 19:29

Grieks-orthodoxe bisschop, Metropolit Serafim van Piraeus heeft een controverse veroorzaakt...

De bisschop gaf een aantal verklaringen waarom hij een brief aan Erdogan schreef, nl het blootstellen van de drogredenen van de islam en Hem te vragen om christen te worden: Vele  crypto-christelijke moslims willen een document dat de islam volledig blootstelt. Het zou echter gevaarlijk zijn om het document te circuleren.Dus, Serafim schreef het in de vorm van een (prive) persoonlijke brief aan Erdogan.Het werkelijke doel van de brief was niet Erdogan te bekeren tot het christendom (moeilijk)maar veeleer om een grote oplage te bereiken.De brief heeft tot nu toe meer dan 4.150.000 sociale hits en wordt nog steeds gelezen.

M. Schoute op 21-04-2017 00:05

Voor allen op deze site; zojuist is mijn boek verschenen onder de titel "De laatste zeven jaren", waarin het gehele Bijbelboek Openbaring duidelijk en met Bijbelse teksten onderbouwd wordt verklaard. Tevens zijn alle kleine en grote profeten met hun profetieën ingebed in het dit handboek. Alles wordt gebaseerd op de Statenvertaling (Jongbloededitie 1888) en waar nodig gecorrigeerd door de originele King James Bible (overgezet naar het Nederlands). Om alle verwarring te voorkomen raad ik u aan dit boek bij de boekhandel te bestellen of op de site boekenbestellen.nl.

dimitri op 30-04-2017 14:19

Ik denk als ik in een moslim gezin word geboren,dan ben ik volgens mij ouders automatisch ook moslim.maar als ik kan lezen en schrijven,en een leeftijd heb bereikt dat ik zelf kan beslissen en onderscheiden,dat ik zou merken dat er van die hele islam niks klopt,en dat het heel sterk erop lijkt dat wat erin de koran staat er veel dingen zijn gekopieerd uit de bijbel.

kijk en dat klopt dan niet! islam zegt dan op zijn beurt dat de koran er is gekomen omat de bijbel volgens de islam door god gewoon weg kan doen.maw volgens god is  de hele bijbel een foutje,volgens de islam heeft god gezegd dat hij geen zoon meer heeft en dat het kruis ook niet waar is enz.....

dat is toch belachelijk,ik snap maar niet dat er meer dan 1,5 miljard mensen dat geloof aanhangen.ik denk ook dat er meer dan 75 procent islam volgt omdat het moet,omdat ze bedreigd worden!!!!door familie en buren,enz!!!?

Hoezo bedreigd? ik ben al jaren moslim,maar ik word nooit bedreigd zal men zeggen,o ja,probeer dan maar eens van je islam geloof af te stappen en omarm het christen geloof of een ander geloof, man je gaat dood of je wordt vervloekt door je broers en zusen en ouders!!

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Laatste Reacties

Rubrieken
Site Info
Email adres Administrator:
xandernieuws@gmail.com
 
Email adres Moderator:
modxnieuws@gmail.com
 
Overnemen eigen artikelen (in blauw en rood onder Headlines) alleen met toestemming.

Reacties, tips en opmerkingen worden erg gewaardeerd en altijd gelezen, maar vanwege het zeer grote aantal ben ik helaas niet in staat om (tijdig) op alle emails te reageren. Graag hiervoor uw begrip!


Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl