Headlines




09-08-17

- VN-sancties omzeild: Noord Korea en Iran sluiten militair samenwerkingsverdrag
 


08-08-17

-  Putin: 'Paus Franciscus is geen man van God'
 


07-08-17

- Ex hoofd Turkse nationale politie: Erdogan steunt en bewapent ISIS
 


06-08-17

-  Duitse Politie Vakbond: We hebben de controle over het land verloren
 


05-08-17

- 'Trump effectief gesaboteerd als vredespresident, wordt nu oorlogspresident'
 


04-08-17

-  Justin Bieber, Katy Perry, Brad Pitt: Entertainment industrie gecontroleerd door ergste pedofielen
 


03-08-17

- Topjournalist Hersh: RussiaGate is leugen van CIA, wraak op Trump
 


02-08-17

-  Umvolkung: Afgelopen 2 jaar wilde slechts 3% migranten taal van gastland leren
 


01-08-17

- Nieuwe documentaire over Jodenhaat door moslims in Europa gecensureerd
 


31-07-17

- 'Nieuwe sancties tegen Rusland net zo crimineel als Hitlers leugen over Poolse inval in 1939'
 


30-07-17

- 'Pentagon bronnen: Trump beveelt binnen jaar militaire aanval op Noord Korea'

- Italië is het zat en wil migrantenboten met marineschepen tot omkeren dwingen
 


29-07-17

- Boek 'Controleverlies': Vrijheid Europeanen dreigt dankzij EU en Merkel te verdwijnen
 


28-07-17

- Hamburg: Opnieuw een dodelijke 'Allahu Akbar' steekpartij

- 'Islamitische terreuroorlog tegen Europese bevolking barst in september los'
 


27-07-17

- Facebook censureert kritiek op islam, maar laat Jodenhaat gewoon staan
 


26-07-17

- Europees Gerechtshof: Lidstaten niet verplicht asielzoekers op te nemen
 


25-07-17

- Vorige CIA directeur roept op tot staatsgreep tegen Trump
 


23-07-17

- Europese pro-migranten magazines en video's beloven gratis wonen, auto's, geld en seks
 


22-07-17

- Superrijken kopen massaal bunkers voor mogelijke wereldramp
 


21-07-17

- Open brief agent aan Angela Merkel: U maakt Duitsland en Europa kapot
 


20-07-17

- NAVO-lid Turkije provoceert Griekenland, koopt Russische afweerraketten, verraadt Amerikaanse bases in Syrië
 


19-07-17

- Parlement Israël stemt in met wet om Jeruzalem ondeelbare hoofdstad te houden
 


18-07-17

- Sovjet dissident: EU superstaat met onbeperkte massa immigratie is al 30 jaar oud links complot
 


17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


 















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Car jihad aanslag Stockholm: Foto vermoedelijke dader laat migrant zien

De teller staat op dit moment op 5 doden (andere media: 3) en vele tientallen gewonden – met hoogstwaarschijnlijk opnieuw de complimenten van volgelingen van de religie van vrede.

Een van de vermoedelijke daders die vanmiddag in Stockholm een vervolg gaven aan de dodelijke car / truck jihad aanslagen in Graz, Nice, Berlijn en Londen werd al snel door de politie gearresteerd. Hoewel er foto’s en filmpjes van de dader zijn, ontkende de politie later dat er iemand was aangehouden – vermoedelijk om politiek correcte redenen, omdat de foto duidelijk laat zien dat het om een –hoogstwaarschijnlijk islamitische- immigrant gaat.

 

Nadat met een vrachtwagen in het centrum van Stockholm tal van voetgangers omver waren gereden, zagen getuigen drie mannen uit de truck stappen en het vuur openen op voorbijgangers en politie agenten. Twee mannen konden worden gearresteerd, alhoewel de politie dat –ondanks de foto’s en filmpjes- later weer ontkende. Eén van de schutters zou zich in of in de buurt van het Centraal Station verborgen houden.

De bovenstaande foto werd ook in de Zweedse media getoond, maar met een vaag gemaakt hoofd. Hoewel de daders van inmiddels talloze dodelijke aanslagen vrijwel zonder uitzondering moslims zijn en hun motieven in direct verband staan met de islam, mag dat niet in de media worden genoemd. Dat zou immers de door de gevestigde orde gewilde massa immigratie en islamisering van Europa in gevaar kunnen brengen.

‘Solidair met Zweden’, twitterde minister Koenders van BuZa met de welbekende hypocrisie. Het zou voor de verandering eens prettig zijn als hij en zijn collega’s in Den Haag die solidariteit ook eens omzetten in daden door de grenzen te sluiten en een einde te maken aan de verspreiding van de islamitische haatideologie die dit soort aanslagen inmiddels schering en inslag hebben gemaakt in Europa.

Dus minister Koenders, premier Rutte: hou jullie valse medeleven alstublieft voor jullie, want wij kunnen het niet meer aanhoren. Mede dankzij jullie is het wachten op het moment dat dergelijke aanslagen ook hier in Nederland zullen plaatsvinden.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) PI News
(3) Infowars
(4) Welt N24

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Geloofszaken naar het Geloofsforum.





Reacties

ohje op 07-04-2017 19:05

Truks zijn wel hip.

Barden zijn hipper.

Een ieder zijn knuffel moslim.

René van Zalk op 07-04-2017 19:11

Wie buigt voor de islam wordt afgemaakt door die zelfde islam. (Zweden) (De Zweedse) 

 

 

Yerik op 07-04-2017 19:12

Het Nederlande volk heeft in overgrote meerderheid gekozen dat wij meer islamieten binnen de grenzen krijgen. Ik heb alleen medelijden met de mensen die hiervoor níet gekozen hebben, ook kinderen die hieraan niets kunnen doen. Als het in Nederland gebeurt, vraag dan aan degene met wie je er over spreekt wat hij \ zij in Maart 2017 gestemd heeft en zeg duidelijk dat die persoon er wel of niet voor gekozen heeft met wel of niet recht tot klagen.

Rebellio op 07-04-2017 19:16

Dit is wat de islamitische renaissance ons tot nu toe heeft gebracht. Sinds de afgelopen twintig jaar heeft de islam geld om zich af te vragen wat mohamet eigenlijk predikte: Dood de ongelovige... en dat zijn nu zij, en morgen wij... en dan zij en zij...........

Vraagt het maar aan de moslim. Breng ze aan het twijfelen, dat is het enige wat we kunnen doen.

Tom Hendrix/Seneca op 07-04-2017 19:22

Je verwacht het niet hé, van die aanhangers van de "religie van de vrede". Elke dag weer; en wat doet de politiek; wat ze al jaren doen: wegkijken.

Tabris op 07-04-2017 19:35

Zolang islam op deze wereld bestaat zal er nooit vrede zijn.

Lees de koran er op na, alleen haat naar ongelovigen vindt je er in.

jw op 07-04-2017 19:39

bij de heer Rutte,Pechthold,Klaver is er maar een ding dat geld en dat is geld elke dode is voor deze mensen gewoon grof vuil,maar ze hebben zich zelf wel goed beveiligt.

dus bedank dat u heeft gestemt dat deze land veraders de kans heeft gegeven om dit land nog verder naar de afgrond te helpen.

ik hoop dat uw kinderen nog in vrede kunnen leven.

Stan op 07-04-2017 19:40

Tja ieder die stemt op de partij voor open grenzen is hier mede schudig aan.

Eelke Piers op 07-04-2017 19:41

En de dader wordt doodgeschoten zoals altijd

Freduardo op 07-04-2017 20:40

Dat wordt weer feest in ISIS land en op de "sociale" media.

Zijn er al toeterende auto`s gehoord in ons Dhimmie landje?

Yerik op 07-04-2017 20:54

@ Tabris op 07-04-2017 19:35. Jij schrijft: "Zolang islam op deze wereld bestaat zal er nooit vrede zijn." Inderdaad: zolang de islam niet met wortel en tak is uitgeroeid, zal er heel veel onschuldig bloed vloeien. Daarom ben ik voor een verbod op de islam, dus de Grondwet moet gewijzigd worden. Maar kom daar eens mee in Nederland of tijdens een gesprek met anderen... Heb je dan je telefoon bij de hand, klaar om 1-1-2 in te drukken? Wat een triest volk is het overgrote deel van het nederlandse volk geworden; dat merk je dan juist met dit onderwerp.

AEO op 07-04-2017 21:12

De islam heeft wel zijn langste tijd gehad. De toekomst is aan Israël.

vijgeboom op 07-04-2017 21:16

Stemmen in Nederland helpt toch al niet gezien het politieke systeem waarbij de altijd een coalitie hebt en daarnaast valt Nederland onder Brussel! En de EU heeft voor de olie gekozen ergen rond de jaren 70 en wen er maar aan dat de Islam zal groeien in West Europa en we moeten leven met maandelijks her en der een aanslag etc.

 

Semper paratus op 07-04-2017 21:30

Yerik zo denk ik er ook over. Een volk dat voor tirannen zwicht. Verliezen meer dan lijf en goed, dan dooft het licht.

Dit is het gevolg van de keuze van open grenzen en complete zangclubs die gezamelijk vals lopen te gallen jij bent welkom, welkom in mijn land. 

Ik schaam mij kapot voor dit soort volk met een iq van minder dan een pinda! Deze lieden zijn net zo schuldig als onze landverlakkers die zich regering noemen. Inmiddels mijn vijanden!

Wardje op 07-04-2017 22:13

JeroenOerlemans gekidnapt door dokter die na 4 april video's postte over de aanval en die vervolgens op TVuitzendingen is verschenen om daar uitleg over te geven ?  https://www.jihadwatch.org/2017/04/uk-doctor-who-documented-syria-chemical-attack-was-considered-committed-jihadist-by-mi6

cefas op 07-04-2017 22:40

Onze gedachten gaan naar jullie uit. Kaarsjes aansteken en weer voor de zoveelste keer een protestsamenkomst organiseren dat we niet zullen wijken voor terreur. Terreur zal hierdoor echt niet wijken. Wat een slap gedoe van de heren politici en overheid. Sluiten die grenzen en die illigale immigranten de deur uit, terug naar land van herkomst en afrekenen met een vals beeld van humaniteit waardoor terugsturen van deze zogenaamde vluchtelingen, illigale immigranten dus, niet mogelijk zou zijn.

dimitri op 07-04-2017 23:35

laf,laf laf laf laf laffaards,laffaards,laffaards zijn het!!het maakt hun geen moer uit niet moslims,moslims,kinderen,baby,s,vrouwen,invaliden,maakt niet uit,helemaal matta clab van hun allah sjeesen ze door drukke winkelstraten met maar 1 doel,zoveel mogelijk doden maken en dan  als een martelaar het paradijs in gaan waar 72x  maagden op je wachten ,ook kan men volgens walid shoebat een ex moslim,ex terrorist,ex joden hater, en nu al vele jaren een  christen zelfs jonge knaapjes in het paradijs kan verwachten als martelaar,als je daar ook trek in mocht hebben!

Gladiator op 07-04-2017 23:54

Beste mensen......met het merendeel van de reacties welke hierboven gegeven zijn kan ik me wel vinden, maar zeg nu zelf eens, denkt er ook maar een van jullie dat klagen, schelden en wat dies meer zei ook maar enig nut heeft.

De corrupte bende welke zich in het Haagse tot "winnaar"heeft uitgeroepen en de andere partij als "verliezer" heeft uitgemaakt duwt Ons wederom de komende 4 jaar verder de afgrond in en Wij staan erbij en kijken ernaar.

Gladiator

Het volk heeft gekozen. Mod.

Goudsbloem op 08-04-2017 00:07

Tabris op 07-04-2017 19:35

Binnenkort komt er een einde aan. Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

c.weerd op 08-04-2017 00:51

Al is een beveiliger nog zo goed een kogel van een sluipschutter houd hij ook niet tegen diameter 7.62 mm. Dus heren bestuurders van Nederland kijk maar uit, je bent niet zo veilig als je denkt. Wees een vent en sluit de grenzen voor dat soort volk wat hier niet thuis hoort. Nederland is voor de Nederlanders en die het echt willen worden of al zijn.

dimitri op 08-04-2017 00:54

En die daders weten gewoon dat de straffen die ze krijgen gewoon te licht zijn in verhouding wat zij hebben aangericht is levenslang nog te weinig,nog te mild!!waarom niet deze straf,als we ze te pakken krijgen diegene die zo,n laffe aanslag uitvoert met vrachtwagens of auto,s,.als hij of zij het overleeft.

Qromwel op 08-04-2017 06:47

Eelke Piers op 07-04-2017 19:41: De dader wordt gezocht. Hoezo doodgeschoten?

Gladiator op 07-04-2017 23:54: Rutte verklaarde de uitslag als een overwinning voor het kabinetsbeleid. Niemand vraagt Asscher wat die daar van vindt. 

Tom Hendrix/Seneca op 08-04-2017 08:50

@Yerik: 20.54. uur, op 7/4. Inderdaad Yerik. Van een zeer groot gedeelte van onze bevolking hoeven wij realisten; ten aanzien van de islam en de eussr, niets te verwachten. Maar dat is al 10 tallen jaren zo; in mei 1945, liepen er ook velen rond te blaten; dat ze in het verzet gezeten hadden. O ja, zeg ik dan; hoe kon het dan zijn, dat in Nederland relatief de meeste Joodse medemensen waren gedeporteerd?  Bah, laf, laf en nog eens laf. Alleen jammer dat de ellende der islam en de eussr ook ons treft.

Yerik op 08-04-2017 09:29

@ Gladiator op 07-04-2017 23:54. Je hebt gelijk: klagen heeft geen enkel nut. Het overgrote deel van het volk in het Land der onnozele dwazen (naam v.e. boek) heeft gekozen. Pech voor ons en de toekomst van onze kinderen om binnen zo'n afgezakt, schaamteloos en normloos (denk aan homo-huwelijken, moord ongeboren kinderen, voltooid leven enz. enz. enz.) volk te moeten leven.

Yerik op 08-04-2017 11:03

Vreemd he? O, o, o... wat vreemd. Hoe zou dat toch mogelijk zijn? Lees:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27963076/__Inburgeraar_komt_niet_ver__.html

De Terugkeer op 08-04-2017 11:40
Goudsbloem op 08-04-2017 00:07 reagerende op 

Tabris op 07-04-2017 19:35      

Op voorhand excuses voor de volgende terminologieën, maar... "Hou nou eens op met dat soort geneuzel...ik vind dat toch altijd zo'n zwaktebod. Altijd maar naar beneden denken ("Ach...we gaan er toch wel aan" en al die nonsens). Hoe opwekkend is dit? Niet hè? Stoppen daarmee, graag...bedenk goed dat dit soort uitspraken totaal niet hoopgevend zijn. U wilt blijkbaar dus niet meer vechten voor zoiets moois dat 'leven' heet? Met dit soort gedrag zal 'inderdaad' het 'kwaad' snel naar ons toe komen...vooral omdat dit soort negativiteit het donkere juist aanwakkert." 

Ik neem aan dat de meesten gewoon een normaal en gezond leven willen leiden, ook al 'weten ze' dat de dagelijkse spanningen onontkoombaar zijn en het gevaar letterlijk op de loer ligt.

Maar juist dan, juist dan: richt je op, bestrijdt het kwade, zoveel als je kunt...vind hoop in en door anderen en vervul lachend de levenstaken.

That's another 'cook' hè?

Een ander geluid op 08-04-2017 12:19

Yerik op 07-04-2017 19:12

Het schrijnende is dat de NL kiezer niet in overgrote meerderheid heeft gekozen voor meer moslims, zoals u stelt.

Het is meer dat het overgrote deel van de VVD en CDA stemmers voor de zoveelste keer waarschijnlijk bedonderd (gaan) worden door de partij van hun keuze.

VVD beloofd restrictief beleid en opvang in de regio en CDA beloofd opvang in NL, maar met een tijdelijke ontheemdenstatus. Zodra het kan, dus weer terug naar het thuisland. U, ik en de lezers van deze site weten natuurlijk wel hoeveel deze standpunten en beloften van VVD/CDA waard zijn. 

De volgende partijen beloven een restrictief beleid betreffende "vluchtelingen": PVV+Forum voor Democratie+SGP+50plus en voor wat het waard is VVD+CDA. Dan kom je na de verkiezingen van 15-03-2017 uit op 81 zetels.

Zoals u ziet is dus een ruime meerderheid van de NL kiezers tegen meer "vluchtelingen". Alléén zijn de partijstandpunten van VVD & CDA waarschijnlijk weer eens niet zoveel waard. Zal wel weer een slap compromis met D66 en GL zijn............

De juiste conclusie is niet dat de Nederlanders in overgrote meerderheid zouden kiezen voor meer "vluchtelingen", maar dat een te groot deel van het VVD & CDA electoraat op dit punt dom en naïef is !

81 zetels tegen meer "vluchtelingen" lijkt me een ruim Nee!

Een ander geluid op 08-04-2017 13:02

@ moderator

In uw reactie aan Gladiator op 07-04-2017 23:54  plaatst u de opmerking: "het volk heeft gekozen". Die constatering is juist. 

Echter, tussen de regels door lees ik in de reactie van "Gladiator" dat de regeringspartijen vaak hun mandaat misbruiken en het Nederlandse volk met besluiten opzadelt waar zij nooit voor gekozen hebben !!!

Voorbeelden te over:

In mijn reactie op Yerik op 07-04-2017 19:12  kom ik tot de conclusie, dat op basis van het partijprogramma van een aantal partijen er momenteel 81 kamerzetels zijn voor een restrictief beleid op het gebied van vluchtelingen, migratie en asiel. Ik vraag me af of de kiezer / het volk dit gaat krijgen.

Ander markant voorbeeld is het referendum in 2005 over de Europese grondwet en laatst het Oekraïne referendum. Ook toen heeft in uw woorden "het volk gekozen". En wel met een duidelijk en oorverdovend: Nee !

Gladiator stelt m.i. zeer juist de constatering, dat het volk in NL te vaak iets heel anders krijgt dan waar het voor kiest.

De kwalificatie "corrupte bende" is in een te groot aantal gevallen ook niet zo ver bezijden de waarheid. De laatste jaren zijn de nodige politici strafrechtelijk vervolgd voor fraude en zelfverrijking. Voorbeelden te over: Ton Hooijmaijers en Jos van Rey (VVD) enz enz.

Ex FNV en PvdA premier Wim Kok gekozen door de "arbeider", die vervolgens voor het grote geld gaat in allerlei commissariaten. Véél politici in de 2e kamer, die er voor waken géén beslissingen te nemen in het nadeel van het (grote) bedrijfsleven of de EU. Na hun politieke carrière wacht dan een mooie baan bij KLM (Eurlings), KPMG (Wouter Bos) Ernst & Young (Balkenende) of een hoge functie bij de EU (Frans Timmermans). Bij al deze voorbeelden is absoluut géén sprake van een envelop met geld. Maar, met politieke beslissingen in het belang van de eenvoudige stemmer en het Nederlandse volk ziet de loopbaan na "de politiek" er waarschijnlijk wat minder glanzend uit !

Ik kan me dus wel vinden in de conclusies van Gladiator ! We worden bedonderd waar we bijstaan. Dat het velen in ons mooie land nog goed gaat, is ondanks veel politici en niet zozeer dankzij.

Dat we dankzij EU, Euro en massa-immigratie steeds verder richting afgrond gaan, is ook een meer dan terechte constatering.

Gladiator op 08-04-2017 13:05

@mod. 23.54 uur...

U zegt, citaat: "het volk heeft gekozen".

Oh ja, en wat heeft het volk gekozen dan.......

Nee hoor, ik neem aan dat ik weet wat u bedoeld echter, dat de maffia in het Haagse hol van winnaars verliezers maakt en andersom, laat heel Nederland zich zo maar door de strot duwen.

Weet u beste mod., voor Putin ben ik niet bang want deze man is een echte leider (voor zijn volk en ministers), voor Trump.....nou ja, laat ik daar maar niets over zeggen, maar wat mij dus echt heel erg beangstigd is het feit dat je de ooit zo fiere (geuzen, verzet WO2 enz.) Nederlander alles kunt laten slikken en zelfs geheel zonder slag of stoot totdat, nou ja.......kijk zelf maar in Parijs (staat in brand met ontelbare no go zones), zowat heel Duitsland, heel Zweden, heel Griekenland, heel Italië, Spanje, enz enz.

Mijn enige hoop is nog gevestigd op mensen zoals (ik zeg duidelijk zoals) ene Victor Orban!

En vwb de Nederlanders welke denken dat dit alles wat er gebeurd in de landen waarnaar ik hiervoor verwees de ver van mijn bed show is.....keep dreaming Folks!!!!

W.g. Gladiator

Tom Hendrix/Seneca op 08-04-2017 13:44

@ Een ander geluid: 13.02. uur. Met uw reactie kan ik heel goed meegaan. We worden inderdaad voor de gek gehouden. Onze democratie is derhalve een particratie geworden, met voorop: " eigen belang eerst".

Yerik op 08-04-2017 14:13

Weten jullie dat wij in dit vooruitstrevende land met vooruitstrevend 'gids'volk, voorzien van opgeheven vingertje tegen alles wat boven haar niveau uitstijgt, ook nog een hebben een Muslim Defence League ?

Google maar eens...

Lodewijk op 08-04-2017 14:38

Ze doen zichzelf steeds meer de das om. Zelfs op het linkse politiek correcte Joop.nl is de stemming in meerderheid omgeslagen:

"Terreurtruck rijdt in op winkelend publiek Stockholm" http://www.joop.nl/nieuws/vrachtwagen-rijdt-in-op-winkelstraat-stockholm

Iron Maiden op 08-04-2017 14:55

Vertaling van: Iron Maiden - The clansman

Word alleen wakker in de heuvels Met de wind in je gezichtHet voelt goed om trots te zijn En om vrij en deel van een ras te zijn Dat deel is van een groep En om in de hooglanden te leven En de lucht die je inademt Zo puur en schoon Als je alleen in de heuvels bent Met de wind in je haren Met het verlangen om te voelen

.Dat je vrij bent Het is goed om te geloven In de noodzaak om vrij te zijn

Er is een tijd dat je sterft En zonder te vragen waarom Begrijp je dan niet wat ze doen Ze rukken ons uit elkaarZe pakken ons land af Het land wat tot de stammen behoort Niet alleen met een droom Wil gewoon vrij zijn

Met de wil om ergens bij te horenIk ben een stamgenoot...vrijheid Het is een tijd vervuld met angst Het is een tijd vervuld met verandering Voorouders zouden kunnen horen Wat er nu gebeurt Ze zouden zich omdraaien in hun graf Ze zouden zich schamen Het land van de vrijen Is geboeid gemaakt En ik weet wat ik wil Als er een goed moment is Dan zal ik nemen wat van mij is

Ik ben een stamgenoot En ik zweer dat ik zal verdedigen En we zullen tot het einde vechten En ik zweer dat ik nooit Levend gevangen zal worden En ik weet dat we sterk zullen staan En dat we voor ons land zullen vechten En ik zweer dat mijn nagelacht Vrij geboren zla worden

En ik weet wat ik wil Als er een goed moment is Dan zal ik nemen wat ik wil Ik ben de stamgenoot...vrijheid En ik weet wat ik wil Als er een goed moment is Dan zal ik nemen wat ik wil Ik ben de stamgenoot...

Nee, nee, we kunnen ze niet meer laten nemen Nee, we kunnen ze niet meer laten nemen Wij bezitten het land van de Vrijen Vrijheid Het is goed om te geloven In de noodzaak om vrij te zijn Er is een tijd dat je sterft En zonder te vragen waarom Begrijp je dan niet wat ze doen

Ze rukken ons uit elkaar Ze pakken ons land af Het land wat tot de stammen behoort Niet alleen met een droomWil gewoon vrij zijn Met de wil om ergens bij te horen Ik ben een stamgenoot..En ik weet wat ik wil Als er een goed moment is Dan zal ik nemen wat ik wil Ik ben de stamgenoot...vrijheid

Scrutinizer op 08-04-2017 15:34

@Tom Hendrix/Seneca op 08-04-2017 13:44

Klopt. We kennen helemaal geen democratie want het volk kiest z.g.a. nooit voor bepaald beleid (referendum) doch voor bepaalde beleidsmakers (en zelfs dat niet want uiteindelijk is het de monarch die bepaald wie zijn zetbazen worden, nadat het volk een voorkeur heeft kenbaar gemaakt maar hij kan wel degelijk besluiten deze of gene partij botweg buiten spel te zetten/houden).

De enkele keer dat er wel sprake was van een referendum ... werd de uitslag dan gewoon genegeerd: EU grondwet, Oekraine.

Dus neen, NL is geen democratie.

Nu is het alleen maar vervelend dat de apparatsjiks zoveel macht hebben maar eerlijk gezegd wil ik ook niet dat mijn medeburger die heeft. Ik wil geen democratie (2 wolven en een schaap die gaan stemmen wat de pot schaft) doch een rechtstaat. In een rechtstaat zou eigendomsrecht bv. heilig zijn. Maar als iemands inkomen voorwerp is van een referendum, dan zullen onproductieven onteigening van productieven altijd legaliseren in het stemhokje.M.a.w. wat maakt het uit of linkse partijen je bestelen om alzo stemmen van hun achterban te kopen m.h.o.o. de eerstvolgende verkiezingen, dan wel of per referendum je medeburgers zich rechtstreeks uitspreken over belastingen en uitkeringen?

Eigendomsrechten zouden gewoon grondwettlijk moeten beschermd zijn waardoor ze niet voorwerp zijn van de graaidrang van de meute.

Belastingen (de weinige die er zijn) zouden slechts moeten dienen voor de kerntaken van de overheid zoals defensie en een referendum kan dan gehouden worden over de vraag of we al de vliegtuigen gaan vervangen en of het de JSF wordt of bv. iets van Russische makelij.

Maar bv. voor scholen of hospitalen behoren mensen hun eigen facturen te betalen in een vrije markt. Als je dat socialiseert en met belastingen financiert, dan is er sprake van overdrachten van mensen die gedwongen worden meer betalen naar mensen die minder of niks betalen en dat druist dus nodeloos in tegen eigendomsrechten.

Stemmen (per referendum - en dat hoeft niet steeds op nationaal niveau te zijn) kan ook over voorgestelde maatregelen waarbij er geen geld door de overheid vloeit. Je kan stemmen over bv. zondagsrust in een gemeente en of op die dag het gras gemaaid mag worden.

Nu, uitgaande van het non-agressie principe, ben ik ook van mening dat mensen eigenaar zijn van hun eigen lichaam, dus, ofschoon ikzelf hetero ben, vind ik dat een ander zelf moet weten "wat ie met zijn lijf doet". M.a.w. het is niet aan derden om een homo te verbieden op zijn manier van seks te genieten.

Wie de gedachte alleen al (m.i. terecht) wansmakelijk vindt, houde zichzelf er verre van, maar het is m.i. principieel onkuist dat derden, gaan besluiten of Jan en Karel een stel mogen zijn.

Het zijn dus niet alleen eigendomsrechten die nooit voorwerp mogen zijn van de wil/gril van de meute (a.k.a. democratie) doch ook andere vrijheden zouden gevrijwaard moeten blijven.

Vandaar: ik wil een rechtstaat, geen democratie. Of beter gezegd: de democratische emthode mag wel worden toegepast op zaken die wel nog ter tafel liggen maar de rechtstaat moet erover waken dat er heel wat zaken nooi voorwerp van stemming mogen zijn.

Vroeger maakte ik dit standpunt altijd duidelijk met een vergezochte karikatuur (zie verder). Het tragische is dat door de ontwikkelingen van de afgelopen jaren het er begint op te lijken dat het bijna geen karikatuur meer is doch bijna werkelijkheid.

Ik zij steeds: stel dat er een hoop eenzame mannen zijn, die evenwel behoeftes hebben, dan zou in een democratie besloten kunnen worden dat zij recht hebben op seks maar zonder daarvoor te hoeven betalen, m.a.w. dat vrouwen regelmatig gedwongen zouden worden "gemeenschapsdienst te doen". Hoe zouje het vinden als democratisch besloten zou worden dat elke eerste van de maand uw vrouw en elke 17e van de maand uw moeder en elke 24e van de maand uw dochter naar het buurthuis zouden moeten komen om hun burgerplicht te vervullen?

Ja, toen ineens begpreep men dat het natuurlijk een belachelijk principe is dat iemands rechten geschonden zouden worden alleen maar omdat er voldoende voorstanders van dat plan hiervoor hadden gestemd. Het aantal mensen dat iets wil kan natuurlijk nooit een criterium zijn voor moraliteit (anders moeten ook bv. slachtoffers van het Nazi-regime niet klagen).

Helaas, als we zien wat er vandaag allemaal gebeurt in Europa inclusief massale aanrandingen en verkrachtingen en hoe men de daders ontziet (en vaak de slachtoffers nog beschuldigd van racisme!), dan lijkt het dat mijn destijds totaal vergezochte "bij zijn haar getrokken" voorbeeld aardig op weg is geleidelijk aan toekomstig beleid te worden. Nog een beetje en elke oerhollandse of Duitse blondine wordt wettelijk verplicht zich 1x per maand ter beschikking te stellen van "zielige" (bronstige) nieuwkomers.

Enfin, terugkomend op mijn punt: democratie? Tja, OK, mits sterk ingeperkt door een steveig grondwet die bepaalde rechten en vrijheden garandeerdt.

Peter op 08-04-2017 17:32

French Jewish Woman Murdered by Radical Islamic Terrorist Yelling ‘Allahu Akbar’ in Paris - http://www.jewishpress.com/news/global/europe/france/french-jewish-woman-murdered-by-radical-islamic-terrorist-in-paris/2017/04/06/

Rebellio op 08-04-2017 17:46

@Yerik, ach ja. Wat de naam van welke splinter ook is. Het is allemaal van het zelfde hout gesneden: Islam

Jean op 08-04-2017 18:07
Rebellio op 11-04-2017 13:10

Een reactie op “Geenstijl” van Van Rossem d.d. 10-04-17 Doodgereden kind in Stockholm. “De 11-jarige Ebba Akerlund. Slachtoffer van Fout internationaal leed. Mag geen naam hebben, althans niet te hard uitgesproken.heeft niets met de islam in Europa te maken.”

Lees meer:

 http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/spoedcursus_internationaal_lee.html#more

 

Ingekort vanwege auteursrechten. Mod.

Dewevoga op 11-04-2017 15:51

@ Rebellio

Zelfs de regering bij monde van minister Ploumen durft het woord islam niet in de mond te nemen. Ze sprak met pijn en moeite over geloof. Er werd met afschuw gesproken over die aanslagen, vooral die met voertuigen in alle landen, behalve die in Israël waarbij vorige week een militair vermoord werd en een gewond raakte. Mijn conclusie is: Deze regering is anti-Joods. 

Rebellio op 11-04-2017 17:37

@Dewevoga, maar niet alleen de regering he. Het is overal voelbaar tot in de kerk. Het is zo frustrerend en moedeloos makend... Ik weet dat we De Waarheid moeten blijven vertellen, maar wat een kortzichtigheid, wat een gebrek aan interresse en wat een borden voor hun hoofd...

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld