Headlines



- Moslim verkrachtingsbende gooide Britse kinderseksslavinnen in vleesvermaler
 


20-05-17

-  In sommige wijken Parijs is 100% jonge vrouwen aangerand door migranten
 


19-05-17

- Dorp bij Wenen weigert migranten na groepsverkrachting 15 jarig meisje
 


18-05-17

-  EU sponsort deze propaganda video die moslims oproept naar Europa te komen
 


17-05-17

- Deep State en massamedia gaan vol voor staatsgreep tegen Trump
 


16-05-17

-  Rusland: 'Absolute onzin' dat Trump geheime Israëlische info naar ons gelekt heeft

- 'Amerikanen verantwoordelijk voor verspreiding WannaCry gijzelvirus'
 


15-05-17

-  Facebook begonnen met blokkeren kritische berichten over islam
 


14-05-17

- EU wil dit jaar grenzen openen voor nog eens 10 miljoen immigranten
 


13-05-17

-  'Rusland en China overtuigd dat VS kernaanval voorbereidt'
 


12-05-17

- Top psychiater: Macron is gevaarlijkse psychopaat die Frankrijk zal ruïneren
 


11-05-17

-  Massale stroomstoringen en tientallen doden bij 40% duurzame energie in Australië
 


10-05-17

- Macron wil eurozone regering en Franse schulden afschuiven op Duitsland en Nederland
 


09-05-17

-  Erdogan dreigt Israël opnieuw met moslim invasie van Jeruzalem
 


08-05-17

- Gelekte emails: Macron betrokken bij wapens voor ISIS, drugs en belastingontduiking
 


07-05-17

-  'Macrons partij grotendeels geïnfiltreerd door Moslim Broederschap'

- Paniek in VS over nieuwe drug die dodelijk kan zijn bij aanraking met de huid
 


06-05-17

-  'Duizenden wapens onderschept voor nieuwe Balkanoorlog tegen Servië'
 


05-05-17

- Macron zegt dat Franse cultuur niet bestaat en wil meer moskeeën laten bouwen
 


04-05-17

-  'Zwarte leiders Zuid Afrika willen blanke bevolking binnen 5 jaar uitroeien'
 


03-05-17

- Nederlandse ex-bankier: Elite nodigde mij uit voor satanische kinderoffers
 


02-05-17

-  Nieuw handvest Hamas streeft exact hetzelfde doel na: de vernietiging van Israël
 


01-05-17

- Welt journalist: Beleid Angela Merkel is late wraak DDR op West Duitsland
 


30-04-17

Boek van priester-theoloog: 'Helft van alle katholieke geestelijken is homo'
 


28-04-17

- Israël waarschuwt Rusland en Iran met bommen op luchthaven Damascus
 


26-04-17

- Minstens 5 EU-landen kiezen Saudi Arabië in VN Vrouwenrechten Commissie
 


24-04-17

- Fransen stemmen over toekomst van Europese Unie
 


22-04-17

- Operatie Gotham Shield: Nieuwe geruchten over nucleaire false-flag aanslag VS
 


20-04-17

- Moslim aanslag op christelijke conferentie met 500 deelnemers net voorkomen
 


18-04-17

- Pasen 2017: Afgelopen jaar 90.000 christenen vermoord om hun geloof
 


16-04-17












































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Moslimstaat Bangladesh gaat huwelijken met baby’s toestaan

Met nieuwe wet kunnen minderjarige zwangere meisjes worden gedwongen te trouwen met hun verkrachters - Afrikaanse migrant bevredigt zich in metro München en probeert in gezichtje Duitse baby te ejaculeren

 
Peuters in Bangladesh worden met de nieuwe wet officieel ‘huwbaar’.

Bangladesh, waar 96% van de bevolking moslim is, wil met een nieuwe wet huwelijken met minderjarige meisjes mogelijk maken. Volgens de kinderrechtenorganisatie ‘Girls Not Brides’ stelt de wet geen leeftijdsgrens, waardoor moslimmannen straks ook met baby’s zullen mogen trouwen. Enkele jaren geleden plaatsten we al eens een video van een Palestijnse TV-uitzending, waarin een imam verklaarde dat Allah ‘huwelijken’ met 2 jarige meisjes toestaat. De islamitische theologie die de basis vormt voor deze feitelijke legalisering van pedofilie is gebaseerd op niemand minder dan ‘de profeet’ zelf, die met een meisje van 6 trouwde, en dit huwelijk ‘consumeerde’ toen ze 9 was.

 

De islamitische regering van het straatarme land beweert dat de wet is bedoeld ‘voor het hogere welzijn’ van zowel de kinderen als hun ouders. Zwangere meisjes van onder de 18 kunnen onder de nieuwe regels worden gedwongen te trouwen met hun verkrachters. Kinderorganisaties vrezen nu dat het massale verkrachten van kinderen door mannen hiermee wordt gelegaliseerd. De regering heeft de wet reeds goedgekeurd; alleen president Abdul Hamid moet deze nog ondertekenen voordat deze in werking treedt.

Migrant bevredigt zich in gezichtje Duitse baby

Voor de normale Westerse man is het onbestaanbaar dat iemand zich ooit seksueel tot peuters en baby’s aangetrokken kan voelen, maar in de moslimwereld schijnt dit voor sommige theologen en gelovigen heel gewoon te zijn. Neem nu een 27 jarige migrant uit Ethiopië, die vorig jaar in de S-bahn (metro) van München zichzelf voor een 28 jarige Duitse vrouw begon te bevredigen. Toen die geen interesse toonde, koos hij een 40 jarige moeder uit – om precies te zijn: haar dochtertjes van 5 en 1 jaar oud. Daarbij probeerde hij in het gezichtje van de baby te ejaculeren, wat haar moeder maar net kon voorkomen (2).

Waarschijnlijk moeten wij ons daar volgens de ‘progressieve’ cultuurnihilisten van GroenLinks, D66 en de PvdA niet al te druk over maken, want ‘wij’ hebben immers een open en tolerante samenleving? Maar ook de VVD-liberalen staan nog altijd toe dat deze totaal door seks geobsedeerde religieuze ideologie die dit soort beestachtige neigingen toestaat en aanmoedigt, dagelijks met nieuwe volgelingen ons land kan binnendringen en zich vrijelijk kan blijven verspreiden.

 

Xander

(1) Focus (via Guido Grandt)
(2) Polizeimeldung (via Guido Grandt)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

dweep op 14-03-2017 13:28

Ziekelijk 

Jan op 14-03-2017 13:31

Xander dit kan ik nauwelijks geloven, als dit waar is, gewoon afschuwelijk.

Jerommeke op 14-03-2017 13:57

Islam is zonder enige twijfel een Satanisch geloof zeker wanneer onschuldige kinderen het moeten ontgelden omwille van volwassen mannen en hun kwade behoftes. Zieklelijk

texel op 14-03-2017 14:37

in de ogen van de islam is een vrouw niets waard. Of het nu een baby is of een volwassen vrouw, een jong meisje , het maakt niet uit. Dus dit soort dingen gebeuren daar en zijn niet strafbaar. Met een vrouwelijk wezen, jong of oud mag je als man doen wat je wilt. Een vrouw is  stuk  eigendom, mocht je het eigendom van een andere man vernielen/beschadigen/vervuilen  moet je schade vergoeding betalen. Een vrouw doden word zeer laag gestraft of helemaal niet, als man kan je het gewoon op eerwraak gooien al is de vrouw totaal onschuldig. Dus dit doen in het gezicht van een meisjes baby? Ja , waarom niet?, is doodnormaal in Somalië/Ethiopië.  En deze primitievelingen halen we per 100.000de naar Europa.  Heb een tijdje in het M.O doorgebracht en genoeg gezien.

kevinarnolf op 14-03-2017 15:09

Nergens kan ik een nieuwsbron vinden omtrent het Metro verhaal. 

Ik ga er dus van uit dat dit nepnieuws is.

SEO op 14-03-2017 15:20

Verklaring is simpel. Mohammed was een kinderverkrachter. En hij is het voorbeeld voor alle Moslims.

dirk op 14-03-2017 16:08

waar zijn u bronnen  ?

Zoals altijd, onder het artikel. Mod.

cefas op 14-03-2017 16:08

De Islam is een totaal verdorven religie, bedacht door, door en door doodzieke geesten geinspireerd door satan. Aan de vrucht herken je de verdorven geest, die er achter zit.

Dewevoga op 14-03-2017 16:11

Lees onderstaand artikel als u nog zwevend bent, dan weet u welke keus u moet maken. In de VS weet men hoe het in Nederland gesteld is.

http://www.nationalreview.com/article/445717/dutch-elections-muslim-immigration-geert-wilders-voters

Bengali op 14-03-2017 16:19

Xander, ik ben voor 1 deel Bengaals en de helft van mijn familie is Bengaals. Kun je mij vertellen waar je dit vandaan haalt? Ik lees heel graag de berichten die je plaatst, ik heb vrijwel nooit getwijfeld aan de waarheid van je berichten. Maar nu vraag ik me echt af waar je deze informatie vandaan haalt? Mijn familie zou zoiets nooit doen. Ik heb t ze gevraagd en de informatie over een bepaalde wet die je hier benoemt zegt hun totaal niks.

Bron onder het artikel. Mod.

ohje op 14-03-2017 17:34

Iets met cultuur dacht ik

Wardje op 14-03-2017 17:59

Tussenkop ("Migrant") geeft niet inhoud weer van de derde alinea , en de inhoud daarvan klopt al helemaal niet met het Polizeibericht ("manipulieren").

Tom Hendrix/Seneca op 14-03-2017 17:59

@cefas: 16.08. uur. Helemaal mee eens. Het is een nazistische ideologie, met een gejat religieus sausje.

Bambi op 14-03-2017 22:46

Verschrikkelijk is dat,wat een wereld zeg

Anna op 14-03-2017 23:09

Dit staat nu eenmaal, in de koran, en we hebben toch vrijheid van religie..... wat zeuren we dan......!!!! 

In de Koran staat ook dat een man 4 vrouwen mag nemen, dit heet vrijheid van religie ..... waar hebben we het dan over..... 

In de Koran staat ook dat je wanneer je dochter de " eer" van de familie schend ( wat dit ook mag zijn ) , dat je haar moet straffen, en luistert ze niet dan moet je haar doden..... dit heet eerwraak en het is belangrijker dat z' on jonge vrouw gedood wordt dan dat er mannen in de moskee over je dochter  praten..... ook dit is islam....

In de Koran staat ook dat een ieder die de islam aanhangt verplicht is Jihad te voeren, dat betekend dat hij al dan niet agressief anderen ( niet moslims ) moet bekeren tot de islam. Luisteren de ongelovigen niet dan moet je ze belasting opleggen of..... hen doden..... ja de Koran zegt dat je op grond van wat geschreven staat in de Korn mag/ zelfs moet moorden..... ook dat is islam......

De Koran zegt dat de wetten van de islam boven de burgerlijke wetten van de westerse landen staat... daarom integreren moslims niet.... want volgens onze wetten is doden niet toegestaan maar de islam zegt dat dit wel moet...... Dat is de reden waarom in Engeland volop sharia rechtbanken zijn omdat islamitische burgers niet volgens de reguliere wet berecht ogen worden..... want dat is de islam superieur aan alle andere religie's.........

In de rechtspraak geld in de islam het getuigenis van een vrouw maar voor de helft van  de getuigenis van een man...... Om over de lijfstraffen tot stenigen toe nog maar niet te spreken...... we zien de sexueel agressieve mannen in West Europa vrouwen verkrachten maar in een islamitisch land krijg de vrouw altijd de schuld..... Zij misleid de man...... gevolg steniging, zonder compassie..... 

Dit zijn nog maar een paar  voorbeelden ik kan er nog tientallen noemen....

 De Islam is walgelijk. en onverenigbaar met de wetten van het vrije westen......Het is tijd dat iedere Nederlander eens goed kennis neemt van de islam, en de Koran en de Hadith gaat lezen..... zodat je weet waar het over gaat.... onze duur bevochten vrijheid van Godsdienst staat op het spel.....  De islamisering van Nederland gaat snel. Het geboorte overschot bij moslims is ruim aanwezig dus een kwestie  van tijd....DENK krijgt morgen w.s. Al vaste voet in de politiek arena..... en dit proces is niet meer te stoppen..... Moge God de Vader van onze Here Jezus Christus ons genadig zijn...... 

Je moet er toch niet aan denken, een volwassenen met een kind trouwen, maar wat is nu belangrijker vrijheid van Religie of kindermishandeling????? Daar zal de politiek eens een uitspraak over moeten doen.....

Jan met de Pet (voorheen : "Ik") op 15-03-2017 02:03

Er zijn veel mensen, waaronder ik, die de koran niet kennen (en niet willen kennen om hun maaginhoud veilig te stellen), maar misschien is het voor Xander een goed idee om eens wat teksten en tekstdelen te noemen waarin dergelijke dingen staan, opdat we ze zelf weer aan anderen kunnen laten zien?

Is maar een idee ...

dimitri op 15-03-2017 03:21

Als je weer mensen toe laat,moeten het echte oorlogs vluchtelingen zijn,en dan een tijdelijke vergunning geven,want als de oorlog is afgelopen,terug!We kunnen niet teinduizenden mensen meer erbij hebben.dat gaat uit de hand lopen,ook omdat de meeste in die alla geloven waar wij al jaren problemen met,jongeren hebben veelal met een moslim geloof!Dus niet doen,geen permanente verblijfsvergunning geven!Gewoon een tijdelijke.is nog goedkoper als je ze hier laat kinderen komen,en zij maken altijd veel,kost de maatschappij alleen maar geld.My God,zijn we gek geworden of zo,geen enkel land op de wereld,cijfert zich weg,of halen mensen binnen die ze niet eens kunnen handelen!!

Hubert Luns op 15-03-2017 08:00

Als bewijs van de wijsheid en medemenseiijkheid van Mohammed wordt aangehaald dat Aisha (zo heette zijn bruidje van 6 jaar) haar speelgoed mocht meenemen. Commentaar overbodig.

Hierook01 op 15-03-2017 13:43

Ook belangrijk om te melden:

Voordat Mohammad vergiftigd werd door een dappere Joodse slavin uit wraak voor de dood op haar man en vader; was hij van plan met een baby te ' trouwen' 

En Sharia dicteert dat er geen leeftijd aan gebonden is wat

'trouwen'betreft.

Afchuwelijk, ja, maar altijd al geweest, Colonialisme heeft het echte Islam onderdrukt en terecht.

ik las over een gesprek tussen een Westerse journalist en een beschaafde Arabier tijden het Engelse vertrek uit' Palestina' Palestijnse man:

"Nee, vreselijk !! Nu gaan wij Arabieren terug naar Middeleeuwse barbaarse gedrag"!

Doordenker op 15-03-2017 20:09

“I am all for giving Muslims the same rights they give Jews, infidels, gays and women in their countries.” – John Brittingham.

Vertaling:

"Ik ben er voorstander van om aan moslims dezelfde rechten te geven, die zij aan Joden, ongelovigen, homo's en vrouwen geven in hun eigen landen." - John Brittingham.

Anna op 15-03-2017 22:54

Ja Hubert Luns; Mohammed was een heel vreemde snoeshaan..... als hij zijn zogenaamde openbaringen kreeg in de grot Hira, toen dacht zelf  hij dat hij krankzinnig was...... ( waarschijnlijk had hij epileptische toevallen) alleen zijn vrouw en toenmalige werkgeefster  zag " wel brood " in zijn openbaringen. Zij was een op-en-top zakenvrouw...... En dat heeft ze uitgebuit door deze openbaringen voor hem op te laten schrijven... want mo zelf was een analfabeet..... op op grond van deze " vreemde " openbaringen in een tijdsbestek van 28 jaar liet hij de Koran opschrijven vol met fouten want Mirjam ( de zuster van Mozes zou dezelfde zijn als Mirjam de moeder van Jezus..... ) Bovendien " benoemde Mohammed zelf de god van zijn eigen stam ( de Koeraisj) tot oppergod.... want ten tijde van mo waren er in Mekke wel 365 afgoden en Allah was er eeen van..... en Allah de maangod werd dus door hem zelf als oppergod uitgeroepen hierin zien we dat het je reinste afgoderij is....... ( henotheÏsme) ook het vereren en het kussen van de Zwarte steen ( de Kaäba) behoord tot deze afgoderij....... ..Mo modelleerde zijn zelf gekozen god tot de god en schepper de ene god van Abraham ismael en Jacob... Mekka lag op de zijde route en mo hoorde deze verhalen van de Joden en Christenen... en wat hij kon gebruiken dat paste hij in in zijn systeem... ( tussen haakjes; IsIS is er op uit  om deze zwarte steen te vernietigen als zijnde afgoderij.... het is hun ogen " voorislamitisch" en dat moet vernietigd worden.... de kans dat dit gaat gebeuren is redelijk aanwezig.... dan zal de islam nog verdeelder en oorlogszuchtiger worden... maar dit is een scenario waar we terdege rekening mee moeten  houden) ( ook profetisch zal Elam vallen of dit er iets mee te maken  heeft moeten we afwachten en de asfalt putten ( olie) zullen branden!!!) 

Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij alles kon doen  wat hij wilde...inclusief pedofilie en O wat was hij dan " menselijk" dat hij dit kind haar speelgoed liet behouden.... Hierin zien we de krankzinnigheid van de leider van de islam.....

Jan met de Pet.... Leen eens een koran in de bibliotheek!!!! En lees hem.... het gaat u ook aan!!! Zorg dat je beslagen ten ijs komt in gesprek met de islam...... ik kan u een boekje aanbevelen; Twee gezichten een islam geschreven door Koert Raadt... kost bijna niets negeert een goed inzicht in de islam in Europa in vergelijking met hetChristendom.... 

De conclusie kan mijns inziens dan ook niet anders zijn dan dat de God van Joden en Christenen gedurende de eeuwen waarin de Bijbel. Tot stand kwam, vanaf Mozes en de profeten steeds meer van zichzelf heeft geopenbaard. het hoogte punt is Gods openbaring in Zijn Zoon , Jezus Christus, waarvan de apostelen getuigen....Petrus zegt in Hand 10: 43  dat alle profeten van Jezus getuigen m.a.w. Wie niet van Jezus getuigd is geen profeet..... !!!! Daarna is de openbaring afgesloten Opb 22:18-19 en is iedereen die hieraan toevoegd of ervan afneemt een valse profeet......

derk op 19-03-2017 09:13

Wat een walgelijk nieuws. Dit laat zien hoe de mensheid in verval geraakt is. In ieder geval weten we dat vanuit de antichrist de verschrikkelijkste dingen staan te gebeuren. Blijf vertrouwen op de Here God, en blijf in Hem.

tokoling op 19-03-2017 23:48

anna jij zou die bebel nooit lezen als je zo slim was 

jij gelooft nog in de kruis waar jezus aan is opgehangen dat is zout in de wond strooien voor jesus die kruis is gemaakt door zijn vijanden. (jesus vrede zij met m) is nooit opgehangen en de bijbel is zo vaak op nieuw geschrijven dat er niks van klopt zionisten     lachen jullie gewoon uit die hebben de hele christenen geloof verzonen (anden beeld voor het kruis betekent leterlijk  L.U.L)

 

Tokoling: Uw vorige post niet gepubliceerd vanwege uw taalgebruik. U kan dit artikel niet geloven en vindt dat dit uit zieke geesten voortkomt. Daar heeft u gelijk in, dat zieke geesten zoiets kunnen bedenken. Xandernieuws heeft dat niet bedacht, enkel erover gepubliceerd dat dit gebeurt. Jezus is Vrede en haat het als kinderen misbruikt worden, net zoals u dat haat. En er komt een dag dat alle kindermisbruikers veroordeeld zullen worden over wat zij met kinderen hebben gedaan. Mod.

tokoling op 20-03-2017 20:49

en wat vind u van deze taal gebruik van deze zeke geesten over

de moslims vind u dat normaal

deze voor de hel bestemde zieke hufters

Tokoling, het gaat om wat er in het artikel staat, hoe vind u dat ? Mod.

tokoling op 20-03-2017 20:54

deze hele nieuws hier is enkel om de hele islam zwart te maken gaat niet werken islam zal steeds groter worden en blijven tot de laatste dag op deze aarde.

Tokoling, Lees zelf  eens wat er in de Koran staat. Mod.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld